Nie dwa tylko po dwa na każdy wtryskiwacz. I nie zewrzyj z plusem który też w tej wtyczce występuje.
Tak możesz zakładać
Jeśli była tam wtrysk to lepiej go napraw bo z instalacji I lub II generacji w tym samochodzie nie będziesz zadowolony z powodu np. strzałów w kolektor , większego zużycia paliwa i ograniczenia mocy przez zwężkę w dolocie zwaną mikserem. Najlepiej pod przewody odcięte od wtrysków podłączyć emulator , lub jeśli chcesz totalnie zaoszczędzić to połącz...
Najlepiej do bloku silnika, np. po prawej do mocowania pomiędzy skrzynią a silnikiem. Raczej nie podłączaj pod aluminiową głowicę, bo stalowe oczko kabla i aluminium to będzie ci śniedziało i zimą może być problem z rozruchem - rozrusznik nie będzie miał dobrej masy, domyślam się, że masz silnik 16v na mechanicznym wtrysku?
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Bedzie pracował jakbyś miał instalacje na śrubę. W zależności w jakim momencie go odłączysz to tyle silnik będzie dostawał gazu.
Witam tu masz schemat :D http://www.ac.com.pl/autogaz/stag2l/stag...
Nie jest to Fly a 24 ale do wtrysków benzynowych kolory te same. Arancione pomarańczowy viola fioletowy, natomiast zielono białe/zielone szły na wtryski gazowe
otwórz plastikowe wieczko z listwy i będziesz wiedział - kolory są te same co w instalacji
file:///media/Nowy/siena/42.JPGfile:///m...
To fullgroup. Wszystkie wtryskiwacze kluczowane jednocześnie. Czyli kombinacje z podłączeniem są bez znaczenia.
Ważne jest gdzie który wtrysk jest podłączony w pompie wtryskowej. nie wolno wyginać przewodów wysokiego ciśnienia!!!
Jeśli jest to przewód cienki ,czarny o średnicy około 4mm to jest to przewód z czujnika podciśnienia http://s135.allegro.pl/listing/search.ph... Aby założyć ten przewód plastykowy musisz na końcu tego przewodu wcisnąć około 2,5cmm przewodu gumowego grubościennego i mając go z taką końcówką nadmiaru...
Sterownik Motronic 1.7 - wtrysk grupowy ; na jednej stronie podłączone wtryski razem pod pin nr. 3 , a druga pod pin 32 sterownika silnika.
Przy samych wtryskiwaczach masz już wszystkie osobno i tam podłącz wg instrukcji KME.
Bez obaw możesz się wpiąć przy ECU PB.
Ma znaczenie , bo na jednym z przewodów jest rezystor aby symulował ECU że wtrysk jest podłączony. Skoro nie wywalił checka to znaczy że dobrze podłączyłeś.
Zasilanie podłącz równolegle do zaworu przy reduktorze (parowniku). Rozłącz przekaźnik który zamontowali ci gazownicy, połącz kabel na pinie 30 przekaźnika z pinem 87a. Teraz musisz przeciąć kabel wtryskiwacza i podłączyć szeregowo kabel z emulatora.W emulatorze są przewody takiego samego koloru, na wtryskiwacz. Procedura dla pozostałych wtryskiwaczy...
A ja zamiast wtrysku podłączyłem żarówkę 12V 5W i zrobiłem próbę. Żarówka świeciła raz bardzo jasno, a później zaczęła migać blado, po czym podłączyłem wtrysk na krótko i zaczął rozpylać. Motocykl pracuje i jest wszystko ok, nie wiem co było. Próbę żarówką zrobiłem po tym, jak dowiedziałem się, że tego pomiaru nie zrobi się multimetrem.
Znajomy był powiedział że wtryski podłączył komputer i powiedział że 1 i 3 wtrysk... Te błędy są od czasu kiedy mam to auto czyli jakieś 6 miesięcy i cały czas chodziło dobrze. Wierzyć mi się niechce że to wtryski...
Jakim ECU, kod transpondera siedzi w centrali CODE, zaś sama centrala jest sparowana z centralą wtrysku. Centrala CODE ma poprawnie odczytać kod klucza i wysłac swój kod zwalniający blokadę zapłonu do znanej jej centrali wtrysku. Kod awaryjny zaś siedzi centrali wtrysku. To tak obrazowo. Nawet jak weźmiesz nówkę centralę wtrysku, podłączysz pod instalację...
Wtryski szrot,teoretycznie. Trzeba podłączyć tester,posprawdzać ciśnienia i np zrobić test przelewowy .W innym wypadku wróżby.
Jak Ci nie da iskry a wcześniej dawał, to znaczy, że raczej nie miał zabezpieczenia? Popytaj u sprzedawcy - link wyżej dostawiłem - może udzieli Ci dokładniejszej informacji jak będziesz znał symbol swojego modułu? Możesz tez tutaj dopytać przy okazji ile ew. naprawa będzie Cię kosztowała: https://www.elserwis.info.pl/mod.html
Zamieniłem wtrysk 3 z 4 i dalej 3. cylinder nie pracuje. Jaka jest metodyka dalszej diagnostyki? Da radę jakoś na krótko podłączyć wtrysk innymi przewodami? Czy ten sygnał sterujący wychodzi bezpośrednio z sterownika silnika?
Wolny jest do obrotomierza lub do niektórych sterowników wtrysku. Zignorowac.
A to nie wyprowadzenie na jeden z wtrysków ? Jak tak to odepnij wtryski podłącz zasilanie i zobacz czy nie spali bezpiecznika. Jak nie spali i sterownik zagada z komputerem to można chyba naprawić driver (nie wiem jakie tam jest PCB i czy jest wymienny).
juz ci mowie kolego z tego co widze ktos cie zrobil w konia centralka jest do reduktora podcisnieniowego wiec nigdzie go nie podlaczaj potrzebujesz takiej ktora sama generuje dawke gazu po wlaczeniu zaplonu jest taka jak do aut z wtrzskiem tylko ma literke g jak gaznik chyba ze masz auto na wtrysku wiec tez nie ta tylko do wtrysku
A nie możesz tego jednego wtrysku podłączyć do listwy na zewnątrz?Wtedy zobaczysz czy działa nie?Nie było by sprężania przy ugiętym korbowodzie?Dobre sobie.Możliwe że ecu szwankuje ok ,ale sterowanie jest tak?Podłączałeś oscyloskop?
Tam za bardzo nie widać co jest gdzie lutowane, ale ogólnie musisz po prostu pominąć elektronikę w tym zaworze i podłączyć pod samą cewkę zaworu plus po stacyjce, czyli ten od starego zaworu.
jaki masz typ komputera wtrysku?
musisz rozcinać przewody impulsowe po kolei zaczynając od pierwszego wtryskiwacza benzynowego który znajduje od przodu samochodu sa to przewodu koloru brązowego z paskiem przewód czerwony z białym paskiem jest to przewód zasilajacy na przewodach od sterownika gazu masz popisane numerami pod jaki wtryskiwacz gazu podłączyc dany przewód i tak az do ostatniego...
Jesteś pewien, że prawidłowo usunąłeś całą instalację LPG? Dobrze podłączyłeś wtryski, usunąłeś odcięcie pompy paliwa i emulator sondy?
czego niekumasz moje gg 10422805 kliknij to ci tlumacze
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Odprowadzenie (powrót) to przewód, który idzie z nagrzewnicy do pompy wody. Na przewodzie odprowadzającym z nagrzewnicy jest trójnik, który powinien być podłączony do zbiornika wyrównawczego. Jaki silnik wtrysk, gaźnik? Trójniki masz podłączone, czy zaślepione.
Zobacz czego zaczyna brakować jak faluje i gaśnie. Podłącz oscyloskop pod wtrysk, potem pod sygnał obrotomierza, Sprawdź co dzieje się z ciśnieniem paliwa.
Panowie jak już wyżej widziałem , warto jednak ten TPS podłączyć, tylko co zrobić w takiej sytuacji , gdy po podłączeniu w warsztacie TPS, poziom początkowy TPS, jest tak mały ze wynosi 0V i na wykresie w programie dla AL700 wogule niema tej jasno zielonej kreseczki( wskazującej poziom otwarcia przepustnicy), dopiero jak się naciśnie więcej przepustnice...
sonda lambda nie ma nic wspólnego z odpalaniem , bez niej też ma odpalić, ale faktycznie jeśli wcześniej był gaz to między komputer a wtryskiwacze był wpięty emulator wtryskiwaczy,sprawdź jak to teraz jest podłączone ,czy jest wymontowany emulator i podłączone wtryski ,dwa posty wcześniej opisałem jak sprawdzić wtryski czy pracują
www.centomania.pl
Sprawdź bezpieczniki i ich obsadki na kablach od instalacji LPG. Jak Ci się uda odpalić to prosto do elektryka, żeby doprowadził instalację do porządku i ma palić na benzynie, bo na mrozie nie da rady uruchomić silnika na gazie.
Wyjmij wtryski podłącz poza głowicą i zobaczysz czy jest OK. Wystarczy wtryski zrobić na "ryżowych" końcówkach za 25-30zł/szt. i ni jak nie idzie ich ustawić by nie lały. Tak samo pompa. Ogólnie części do Ursusa są tanie ale jakość nieraz to poniżej dna.
Instalacja z odzysku? Masz wtyczki do wtrysków, czy gołe przewody?
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
Panowie na elektrodzie znalazłem coś takiego: "Witaj ! Dzisiaj schemat do łapy i zacząłem "poszukiwania" i ... znalazłem to "coś" Exclamation Very Happy Jest ten tłumik w formie małej kostki z wtyczką, która jest przytaśmowana do wiązki przewodów i do tago posiada zatrzask mocujący wiązkę do nadwozia. Jest on umieszczony poniżej rezystora wtryskiwacza,...
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
Pokaż zdjęcie tej świecy i podaj kody błędu jaki komputer pokazuje. Spotkałem się parę razy z wytopioną świecą przez usterkę cewki. Porównaj iskrę między świecami na zewnątrz. Owiń jakimś kablem by miały masę, wsadź w cewki i kręć. Najlepiej to robić w 2 osoby. Ale równie dobrze mogła się też wytopić od pracy na bardzo ubogiej mieszance, a wtedy winny...
No to może ja spróbuję. Być może jest tak, iż ze sterownika wychodzą bądź to dwie osobne masy, bądź jakieś zasilanie np. po zapłonie które to są połączone wewnątrz sterownika razem ze sobą, a które to np. ze względu na spadki napięć są prowadzone osobnymi przewodami do elementów wykonawczych, a że ktoś uznał, że nie ma to większego znaczenia dla pracy...
Było, źe wtryski.
Siemka. Mam pytanie. Co mogło być przyczyna ze rozrusznik ciagle kręci bez włączenia zapłonu oraz wtrysku? Jak wkładam akumulator do motocykla podłączam pierw plusa a potem jak już styka minus z akumulatorem bez przekręconego kluczyka rozrusznik zaczyna kręcić.
czerw +po kluczyku, czarny -, brąz -sygnałowy,czerw z czarnym + z akumulatora,fiolet do sondy siwy do sondy w strone komputera bęzyny,biały rezerwa,żółto niebieski sygnał przepustnicy,dwa żółte odcięcie wtrysku
Na gazie właśnie w miarę dobrze chodzi, tylko na benzynie tak dziwnie, jakby na 3 gary. Dodano po 1 Myślisz, że może jakieś lewe powietrze zasysać? Chodzi o miejsce, gdzie są wtryski gazu podłączone?
16 2004 rok Dodano po 1 Nie ma opcji sprawdzić synchronizację rozrządu w blokach pomiarowych. Wymontowałem wtrysk, podłączyłem pod przewód paliwowy i podczas kręcenia nic nie poszło paliwa z wtrysku. Gdy dałem 12 V to poszła konkretna mgiełka paliwa, ale tylko raz i dziwna sprawa, bo jeszcze kilka razy próbowałem uruchomić wtrysk i się nie udało, czyli...
Odświeżam temacik - potrzebny mi jest schemacik instalki Bedini z obiema centralkami -AC 8000 RTE i AC 8100 RTEG.
Ile pinów w sterowniku wtrysku :?:
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Witam . bardzo mozliwe że to jest masa ale nawet jak kabel jest wyrwany to nie przeszkadza w pracy instalacji przecisz ten kabel i tak jest dopiero podłączony jak podłączamy interfejs diagnostyczny . Kolega chyba dobrze nie przeczytał chodzi o wtyczkę diagnostyki a nie o czarny kabel masy wtrysków .
Być może uszkodzona pompa, za słabe ciśnienie daje. A diode led dobrze biegunami podłączyłeś do wtyczki wtrysku?
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Niestety nie mam czym. Ale zrobiłem tak:sprawdziłem czy dochodzi napięcie na wtyczki do wtrysków tzn.kontrolką w momencie kręcenia rozrusznikiem , i nic Wyjąłem wtrysk podłączyłem go , kręciłem i nic. NIE PODAWAŁ PALIWA O co chodzi?
Przez ten upał pisze straszne głupoty nie doczytałem że diesel. Kompresja i wtrysk. Podłącz pod kompa i kręć. Patrz czy ecu widzi obroty. Sprawdź ciśnienie paliwa i czy nie ma w nim powietrza. Jak nie pali na plaka to sprawdź rozrząd.
Ustawiasz długi czas emulowania ubogiej mieszanki i ECU PB wydłuża czas wtrysku.
Jak odpinałeś instalację gazową to co z wtryskami? Przywróciłeś orginalne podłączenie,moze emulator wtrysków daje ciala. Dodano po 15 Jak odpinałeś instalację gazową to co z wtryskami? Przywróciłeś orginalne podłączenie,moze emulator wtrysków daje ciala.
Od kiedy to się dzieje? Czy przy aucie robione coś było z wtryskami? Podłącz pod kable dochodzące do wtryskiwaczy diodę led i sprawdź czy sygnał otwarcia wtrysków jest podawany. Przypominam o odpowiedniej polaryzacji i rezystorku, aby dioda odrazu się nie spaliła.
Witam . Masz racje czeba całą instalacje wyciągnąć ,pedał gazu , komputer, przedewszyskim czujnik położenia koła zamachowego musi być podłączony i wtrysk sterujący , podać zasilanie na elektromagnes na pompę wtryskową , paliwo czeba podać albo grawitacyjnie lub pompką zasilającą ,podgrzać świece żarówek i kręcić . Ale reszte instalacji musisz sobie...
Dałem sobie z tym spokój, bo za dużo zachodu i zrobiłem po prostu "cykacz" z zasilacza 1,5A, wtyczki do wtrysku i przełącznika. Co się okazało? Ze to samo cyka... Częstotliwość nieduża, bo powiedzmy 2 razy na sekundę rusza tłoczkiem, ale do okazjonalnego czyszczenia wystarczająca :)
Jakiego programu używasz? http://obrazki.elektroda.pl/2223682200_1... Przy prawidłowym podłączeniu, mimo wtrysku równoległego (full-group) nie powinno być problemu z sekwencyjnym odłączaniem pojedynczych wtrysków benzyny przez sterownik LPG.
seat Ibiza 1.4 kat kod silnika abd 1994 hatchback jedno punktowy wtrysk
Wpinasz się do złącz na pierwszej fotce. Masz tam zasilanie i powrót a to co z przelewów wtryskiwaczy to niestety pójdzie do zbiornika. Jeżeli nie chcesz żeby szło do zbiornika to musisz podłączyć się przy filtrze
Jest sterowanie na wtryskach?
Iskra jest na świecy, do wtrysku podłączyłem diodę LED, nie widziałem, ale podobno mrugała , ale słabo
Olej wymieniony, wtryski podłączone. Po odpaleniu mała zadyma z rury wydechowej ale po czasie wszystko wróciło do normy. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Niestety CLIP nic tu nie pomoże . Masz uwalony któryś wtrysk. Podłącz pod komputer diagnostyczny i zrób test cylindrów
Znalazłem przyczynę przerwany kabel w otulinie ,(dlatego niewidoczna usterka) w której idą kable do wtrysku ,podłączyłem i jest ok,dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Po wymianie tego czujnika powinieneś wykasować błąd i zobaczyć w wartościach rzeczywistych parametryi jeżeli pali się wtrysk podłącz pod kompa i zczytać błędy.Nic innego nie wymyślisz.
witam kolego a może jest żle ustawiona pompa/kąt wtrysku/ podłącz sie do vag-a i sprawdz
Tak jak mówi Cardiag najpierw zacznij od usterek Dodano po 2 Może byc to problem z potencjometrem pedału gazu a czykolwiek nie musi. Położenie pedału przyspieszenia zostaje przekształcone na sygnał elektryczny napięcia i wysłane do centralki wtrysku z potencjometru podłączonego do odpowiedniego pedału. Sygnał położenia pedału przyspieszenia jest przetwarzany...
Witam. Sprawa dość głupia ale to tylko pytanie. Czyściłem przepustnice i odłączyłem wtryski gazu i benzyny. Jak mają byc teraz podłączone wtyczki do wtrysków benzyny i gazu? Audi 80 2.0 ABK
panie kolego, a jak myślisz jak sprawdziłem że wtryski nie dają paliwa? Wykręciłem wtryski, podłączyłem do przewodów, kręciłem rozrusznikiem i nie dawały ropy, odkręciłem wtryski i kręciłem rozrusznikiem i pompa daje paliwo.
Siemka mam silnik 1.1SPi i chce z niego zrobić działająca ozdobę do warsztatu i tu moje pytanie jak podpiąć wtrysk chodzi mi o wężyki i którędy doprowadzić paliwo i jak ominąć stacyjke kabelki które tam są to w pierwszej kostce grube pomarańczowy, brązowy i czerwony a w drugiej ciękie 2xniebiesko białe, pomarańczowy, zielony, czarny i różowo czarny...
Widzę, że masz zdjęte wtryskiwacze. Podłącz sprężarkę w miejsca wtrysków i będziesz wiedział, czy zawory wygięte.
Wtryski do śmierci. Podłącz kompa i zerknij na parametry.
Cewkę wtryskiwacza masz podłączyć do środkowej nogi mosfeta (dren), a masę do 3 (źródło), bramkę czyli pierwszą nóżkę mosfeta do 3 nóżki 555 przez rezystor powiedzmy 10?, ten potencjometr nie potrzebny, drugi koniec cewki wtrysku do plusa.
Ostatnio (wczoraj) rozbierałem coś takiego BRC ModularS 4 canali, bo padł jeden z przekaźników Do urządzenia dochodzi 10 przewodów; 4 pary od wtrysków (piny 6/13, 5/12, 4/11, 3/10 ) a dwa to zasilanie piny 7 (czarny kabelek (chyba - ) ) i 14(zielony kabelek (chyba +) ) (skrajne przy trymerku.) Łatwo sprawdzić, które przewody są od wtrysków. Po wyjęciu...
No to nie mam żadnych kosztów oprócz mojej pracy. Jedno pytanie. W jaki sposób zrobić odcięcie wtrysku? Podłączyć tylko jeden pod emulator czy jakoś na przekaźniku?
Pompa na okrągłą wtyczkę to LUCAS. Podłączenia wtyczki muszą być , twarda praca silnika pewnie przestawiacz kąta wtrysku nie podłączony , podciśnienia też pewnie powinny być na ogranicznik dymienia , to Bosch . Może numer pompy i zdjęcie .
Od próby przelewowej na wtryskach. Albo od podłączenia testera i sprawdzenia,jak narasta ciśnienie na szynie jak nie pali.
podejrzewam ze masz opóźniony kat wtrysku
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
Dzięki za podpowiedzi ale przewody sprawdzałem i mają wszystkie przejście. A natomiast naprawa sterownika nie wchodzi w grę za dużo kasują. Może ktoś robił jakiś wzmacniacz sygnału do wtrysku żeby podłączyć z tego drugiego równorzędnego.
Wtrysków w warunkach "domowych" raczej nie ryregulujesz, gdyż potrzebny jest przyrząd do ustawiania ciśnienia otwarcia. W "domu" możesz ew. wykręcić wtrysk, podłączyć go pompy i tylko zobaczyć jak "pyli". Może się mylę ale nic więcej mi do głowy teraz nie przychodzi. Napisz jaki to jest silnik to może coś więcej będzie można pomóc.
Sprawdziłem świece, nie było iskry. Podłączyłem na krótko zasilanie cewki z akumulatora. Silnik Zagadał - 3 sekundy i zgasł. ponowiłem - to samo się dzieje. Podałem samostart (plaka) i już nie było reakcji. może zalałem. Jutro sprawdzę obwód zasilania cewki i wtrysków. Przy próbie uruchamiania miga kontrolka immo. Silnik zachowuje się jakby blokował...
brak synchronizacji immo z kompem silnika = brak WN(iskry) i odłączone wtryski. podłącz się pod kompa,zrób synchronizację i powinno zagadać.
Mam pytanie czy jeżeli mam fabryczny gaz w OPLU (Landi) i zablokowany sterownik oraz problem z wtryskami to po założeniu nowych wszystko ma zacząć działać czy trzeba coś jeszcze z tymi wtryskami programowo ustawiać ? Chciałbym kupić nowe medy i założyć ale problem polega na tym że nikt się do tego nie będzie w stanie prawdopodobnie podłączyć włącznie...
Już Ci pisaliśmy sprawdź czy masz na każdym wtrysku +12V a potem zamiast wtrysku podłącz diodę LED i zobacz czy miga jak kręcisz. Jeśli dioda nie pulsuje do przedzwonienia instalacja odcinek wtryski ECU, jak będzie przejście padło ECU i do wymiany.
brazowy - plus po stacyjce czarny -masa szary -sygnal obrotow zielony - elektrozawor niebieski oraz zolty sonda lambda z tym ze zolty od strony sondy a niebieski od strony ECU bialo czarny rezerwa dwa niebieskie sterowanie attuatorem emulator przecinamy przewod minusowy sterujacy wtryskiem - pomaranczowy do wtrysku ,, fioletowy do ecu
Musiałbyś wyjąć wtrysk i podłączyć tak by sikał gdzieś na bok. Na plaku spróbuj ale nie męcz go długo. Jak się odezwie to zostają tylko wtryski.
Przekaźnikiem rozłączysz wtrysk. Pin nr 3 na wtyczce wtryskiwacza. Sonda lambda sprawna?
Witam! Sprawdź napięcie na elektrozaworze STOP (musi być 12V, możesz podać z akumulatora), może on się uszkodził i pompa nie podaje paliwa na wtryski. Miałem taki przypadek.
ustaw sobie dynamiczny kąt wtrysku, podłącz vaga zablokuj ecu w kanale 000 funkcją 4 i po poluzowaniu śrub pompy ustaw na wartość w poz 2 ok 50. problem powinien minąć
Witam. Ogólnie to poprawiam ciągle coś po gaziarzu i dalej nie mogę do końca ładu dojść. Wiem, że silnik 4e-fe toyoty do prostych w ustawieniu nie należy ale do rzeczy... Wtryski podłączone są jak na zwykłej sekwencji, przewód po przewodzie. A ten silnik jest semi i steruje parami 1 z 3 oraz 2 z 4. Stag podaje znów na schemacie 1 z 2 oraz 3 z 4. Jak...
podłączyć wtrysk schemat podłączyć wtrysk emulator wtrysk wtrysk
renault ręczny hamulec przepływomierz odpowiada oleju skrzyni biegów sharan
Jak podłączyć dodatkowe gniazdo w BMW E46? Naprawa zasilacza Philips SpeedPro Max XC8147