Uszkodzony wtrysk sterujący Mercedes Sprinter rok produkcji 1999 silnik 2.9 TDI Może ktos wie jak ominąć ten układ aby auto jezdziło normalnie a nie 80-90km/h bez kupowania nowego wtrysku sterującego za 1200zl...
Zobacz czy przewód z turbo do kolektora robi się twardy po dodaniu gazu. A może poszedł wtrysk sterujący.
Witam, Mam pytanie odnośnie wtrysku sterującego gdyż mój sprinter 2.9 td 99r od daty zakupu t.j 1.5 roku ma odcięty kabelek od tego wtrysku -czy to ma wpływ na coś? Teraz drugie pytanie - jeżeli chciałbym kupić ten wtrysk sterujący czy muszę znać nr tego wtrysku czy nie ma to znaczenia i czy trzeba je zakodować? dzięki
Może żle napisałeś , ale wtrysk sterujący powinien mieć ok. 100 Ohm.
Witam. Mam drobny problem z wtryskiem sterującym. Wymieniłem na nowy, ale silnik nadal pracuje jak narowisty koń i chodzi jak chce. Podłączyłem TEXę i pokazało mi błąd P1352. Pytanie czy wtrysk jest uszkodzony, czy wymaga adaptacji??
czy możliwe żeby była przyczyna tego że pomylono wtryski i do 255 barowych założono 190 barowy wtrysk sterujacy
przy okazji padł wtrysk sterujący zbiegło się to niestety z uszczelką
Wymieniłem wtrysk sterujący (1200zł ). Wcześniej próbowałem z wtryskiwaczem po regeneracji ( 580zł ) dwukrotnie lecz nie było rezultatu .. Michajło.
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Pomoże ale nie na długo. Pytanie jeszcze w jaki sposób czyściłeś wtrysk ze go nie uszkodziłeś. Miałem to samo kiedyś w swoim ale przyczyna leżała własnie we wtrysku sterującym wymiana na nowy i po sprawie.
Jeśli miał wiele błędów i zostały skasowane, to jedź jeszcze raz i może teraz będzie właśnie, ten ważny błąd, który pomoże rozwiązać problem
Witam forumowiczów zakupiłem sprintera z silnikiem 2.9td,silnik rano zapala z lekkim opóznieniem tzn trzeba go kręcić kilka sekund póżniej zapala od strzała,silnik po zapaleniu lekko dymi na niebiesko po dodaniu gazu niebieska chmura jest taka,że nic z tyłu nie widać i wkręca sie maksymalnie na 2600 obrotów jak mu odepne siwą kostke której przewód idzie...
Witam borykam się z tym problemem od dłuższego czasu. Sprinter nie ma mocy i silnik głośno pracuje na wyższych obrastać tak jakby nie do końca regulował kąt wtrysku. Był już u kilku mechaników i nikt nie doszedł co się dzieje. Z rzeczy zrobionych to: pompa wtryskowa po regeneracji. Nowy wtrysk sterujący (100om) turbo po regeneracji. Sprawdzone przewody...
Witam, mam problem z autem Mercedes Sprinter 2,9tdi, mianowicie po odpaleniu auta oraz w czasie jazdy auto jest wyraźnie słabe, gdy naciskam gaz mocno kopci na biało, moja pierwsza diagnoza to wtrysk sterujący, po odpięciu białej kostki auto wyraźnie poprawia prace silnika, również ustają białe spaliny. ktoś mi mówił, żeby sprawdzić rezystancję wytrysku...
Witam , mam dokładnie to samo co kolega ,,smain'' . Jest tak że jak jade ze stałą prędkością to wszystko jest ,,ok'' ale gdy zdejme noge z gazu to już nie mogę przyspieszyć . Wymieniłem czujnik na wężu powietrza - taki z podciśnieniem i wtyczką na trzy piny - i nic się nie zmieniło . Słyszałem też o wtrysku sterującym ale podobno że ten jak się popsuje...
Chyba sobie jaja robisz kolego, jak aku ma 12,7V to już jest dobrze. Napięcia jakie podałeś to dla pracującego silnika raczej. Na plaku musi chodzić, jeśli nie chce, to coś z rozrządem, wydechem, albo klapa gasząca zamknięta. Aku jest dobre, do każdej próby odpalenia zawsze jest w pełni naładowane. Sprawdzaliśmy na innym sprinterze napięcie sterujące...
hmm pompa powinna być ok bo rok temu była robiona też o tym myślałem sprawdzę rano kompresje po ciemku nie będę robił auto idzie na sprzedaż jak najmniejszym kosztem chce zrobić Dodano po 15 spr kompresje nabija ponad 25 wiec jest ok podłączyłem kompa wyskoczyło 10 błędów p1223 czujnik położenia zębatki regulacyjnej paliwa p1351 początkowa regulacja...
Mam taki problem od jakiegoś czasu.Autko jak przyśpiesza powyżej 2000 obr to potrafi tak sobie jakby przerwać .tzn jak by ktoś na sekundę wyłączył prąd:) ale jak minie mu to to jedzie normalnie bez żadnych zastrzeżeń.,spalanie w normie.nie dymi,Pali na przysłowiowy dotyk rozrusznika, ale nawet na postoju jak go wkręcam na obroty to potrafi obrotomierzem...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Koledzy jak się zorientowałem że paliwo poszło zanieczyszczone to zawiozłem auto do machera i on czyszcił zbiornik i auto mi oddał stwierdzając że ma być i wybrałem się w drogę do mons w belgii do bazy natowskiej zrobiłem ponad 3200 km i auto szło bez problemu i dojechałem do domciu za co dziękuję Bogu że nie padł na zachodzie , w następnym dniu odpaliłem...
kolego w tym, silniku dwie rzeczy mogły się wydarzyć 1. wtrysk sterujący na bodajże 1 lub cylindrze jeżeli się uszkodzi reszta nie działa, to ten z kabelkiem. 2. kostka stacyjki. jeżeli masz więcej niz 500 tyś albo jeździłeś na opale to jeszcze proponuję pompę sprawdzić
Witam wszystkich,panowie mam problem z sprinterem 2.2 cdi 2002r otóż podczas jazdy nagle stracił moc i tak po podłaczeniu do kompa wskazało na czujnik sterujący turbina,czujnik kupiony wymieniony ( to jest ten pod filtrem powietrza) wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzone a mocy jak nie było tak nie ma :cry: żadnych błedów komputer teraz nie pokazuje.Wiec...
U mnie w 2,9 był słaby i dymił na niebiesko(biało) to wymieniłem wtrysk sterujący i sie zmieniło; a teraz mam taki problem że potrafi sobie w czasie jezdy w momencie przyśpieszania przerwać na mała chwilke to jest jak przekroczy 2000 obr do 3000 obr. A tak wogule to jeździ bez zastrzeżeń a pali w dosłownym dotyku rozrusznika.Już sami niewiemy co to...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Samochód jeździ ponownie. Jest jednak kłopot- po odebraniu z naprawy ( wymiana sterownika silnika oraz całej pompy wtryskowej) dobrze było przez jakieś 15km, teraz chodzi chyba w trybie awaryjnym i nie ma mocy. Ma ktoś jakieś pomysły co mu może być? Wtrysk sterujący ma oporność około 125-130ohm, nie dymi, przemyłem czujnik ciśnienia bez rezultatu. Po...
DZIĘKUJĘ BARDZO WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI. Mój mercedes jest już naprawiony i chciałbym wszystkim kto ewentualnie będzie miał takie problemy podpowiedzieć od czego zacząć ,żeby nie narażać się na nie potrzebne koszty. Proszę zawsze zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy na przelewy. I jeżeli to okaże się w porządku to szukać dalej ,czyli sprawdzić oringi...
Sterowanie na wtryski jednak jest, wtryski wyciągnięte i zawiezione do sprawdzenia.
Ale jak sprawdzić ciśnienie na listwie i impuls z czujnika?I o jakiej listwie mówimy, bo w moim modelu chyba nie występuje takowa.Jest pompa wtryskowa i 5 wtryskiwaczy razem z jednym sterującym i to wszystko.
Poskładałem wszystko do kupy wtryski odpowietrzone odpalanie z komputerem obroty, ciśnienie, synchronizacja rozrządu ,praca zaworu regulacji sprężanie ok, natomiast podpięty oscyloskop pod pierwszy wtrysk brak impulsu na otwarcie i tu leży problem dlaczego nie odpala.Dziwi mnie to że nie było żadnej ingerencji w elektrykę a tu taki numer.Czy zdarzały...
Po pierwsze to sprintera 412 CDI nie ma jest 408 411 413 CDI silnik 0 pojemności 2.2 l i 416 CDI 2.7 l mówimy o sprinterze po liftingu 00-06r Sprinter 412 to stare TDI 2.9 l z pompą wtryskową . Jeśli masz CDI to sprawdź zawór sterujący sprężarką ,zapal silnik zrób podciśnienie na serwie , zgaś silnik i posłuchaj czy zawór nie bzyczy i nie przepuszcza...
w moim sprintku był do wymiany wtrysk sterujący.niestety nowy koło 1100 zł ale jest za to pewność że będzie jeździć a nie używki z allegro po przebiegach 700 tyś.
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
Mercedes Sprinter 906 2.2 cdi Delphi rocznik 2010. Bardzo ciężko odpala jak już załapie to nie trzyma obrotów i gaśnie. Bardzo dymi. Gryzący biały dym. W sterowniku aktualnie brak błędów. Był jeden p0251 elektryczna usterka zaworu sterującego ilością. Usterka została naprawiona przerwa w obwodzie. Wtryskiwacze zostały wymienione na regenerowane. Oczywiście...
Wtryski Delphi. Pokazał sie błąd P0262 - wtryskiwacz 1 elektryczna usterka na wyjsciu zaworu sterujacego iloscia. Mechanik ktory mi busy naprawia mowi ze 100 procent to wtrysk powoduje skoki cisnienia.
mercedes sprinter wtrysk sterujący sprinter wtrysk wtrysk sterujący rezystancja
silnik helikoptera zmienić język holenderski polska naprawa windy
agregat prądotworczy fabia schematy
Error 1: Drive/light barrier defective - diagnostyka i naprawa Kodak EasyShare C763 - brak opcji resetu fabrycznego