Witam, będę wymieniał podkładki pod wtryskami Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 170 KM Common Rail 2008 rok. Potrzebuję momentu dokręcenia płytek uszczelniających, jak i samych wtryskiwaczy.
Mogę się mylić, lecz sądzę, że problemem będzie ciśnienie paliwa. Sprawdzić musiałbyś ciśnienie, jakie jest zadawane do wtrysków.
A pompa ustawiona. Mianowicie kat wtrysku ?
Uważasz że dwa stare leja albo coś? Bo moim zdaniem może jest źle ustawiony kat wtrysku
Dziękuję za informację. Proszę o podpowiedz z czym się awarie zbiegły. U mnie w tanich zamiennikach nie trzymają zaworki lecz po zalozeniu droższego za 450 zł pęknął wężyk między wtryskami.
Poczytaj np. to https://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/...
Witam musisz wyjąć sterownik i sprawdzić na stole czy jest połączenie. Jak nie wiesz jak, to mogę to zrobić. Sprawdź korekty na wtryskach.
Proszę wymienić uszczelniacze pompo wtrysków.
Nic innego tylko to co korek76 podpowiada - wtryski.
To już coś. Teraz sprawdź kąt wtrysku. Wysteruj N108 z poziomu programu i zobacz czy przestawia kąt wtrysku.
Podciśnienia przy wtrysku ok?
Kąt wtrysku ustawiony porządnie?
Silnik jest na jednopunktowym wtrysku.
Co to może być za przyczyna? Źle ustawiony kąt wtrysku.
Jaki silnik? Oznaczenie kodowe, bo były co najmniej dwa różne systemy wtrysku.
jak mam zmienić przewody wysokiego ciśnienia jak one są sztywne i powyginane konkretnie do poszczególnego wtrysku
A błędów Ci żadnych nie wywala? Ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą, a w ostateczności na wtryski.
Musisz zdjąć dekiel zaworów, po wałku rozrządu poznasz kolejność. Do ustawienia i tak jest konieczne zdjęcie dekla. Na wałku pompy wtryskowej klin wyznacza wtrysk.
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Powiedzcie mi teraz taką rzecz, skoro watek został poruszony - czy da radę pompę z silnika 1Z przerobić na sterowanie manualne? Np poprzez wymianę "góry" pompy ? Jak wtedy opanować regulację kąta wtrysku ?
Błąd czujnika temperatury spalin mógł zapalic mrygająca kontrolke świec żarowych. . Tak, wszystko się zgadza ale przed regeneracją silnik chodził czysciutko, nie było problemów. Podczas jazdy zaświeciły się kontrolki, auto zostało zgaszone i już nie odpalilo. Kręcił i nie odpalił. Poszedł na serwis. Zregenerowali pompę wtryski, komplet. Oddali auto...
Wez z wtryskami hana.
Wtryski do wymiany.
powiem tak : wyrecajac ta srube spadly ci widelki tego calego regulatora - zeby je teraz zalozyc musisz co najmniej sciagnac gorny dekiel pompy, ale z doswiadczenia ci powiem ze nawet jak sciagniesz dekiel to trudno bedzie to zalozyc! najlatwiej widelki zalozyc po sciagnieciu tylnego rozdzielacza(to ten zeliwny odlew z ktorego wychodza juz rurki na...
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. W tym silniku nie ma gaźnika ! Tam jest wtrysk jednopunktowy.
Czujnik "wysokości geograficznej" jest wmontowany w układ sterowania wtryskiem w nowym Passacie, popytaj w warsztatach robiacych coś przy Volkswagenach, może Ci coś doradzą.
Dzięki za podpowiedź. Dodano po 3 Salon Polska przebieg pewny. A ile wytrzymuje średnio pompa paliwa i wtryski w takim modelu.
Kompresja, wtryski, świece żarowe.
Jak kręci a nie odpala, to odcięte paliwo, zapłon lub sterowanie wtryskiem, więc tam szukaj.
To chyba logiczne skoro pompa nie działa to skąd ma być paliwo na wtryskach? Szkoda Twojej pracy. Diagnostykę robiłeś? Diagnoskop łączy się z ECU?
Moze mi ktos opisac od czego sa 4 kable w wtyczce wtrysku w silniku volkswagena 1.8 monojetronic (wtrysk punktowy) w seacie toledo 93r?
Witam mam silnik 2.0 do volkswagena Passata b3 na pełnym wtrysku ale bez głowicy i mam pytanie czy głowica od volkswagena Passata 1.8 na pełnym wtrysku będzie pasować. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam.
Rozrząd wymieniony a kąt wtrysku nie ustawiony.
Sekwencja, pięknie chodzi nawet na Valtekach, poza tym Full group w Volkswagenach po 1996r występował bardzo rzadko, wyjątkiem są busy T4.
Częstym problemem była podstawa pod wtryskiem, trzeba sprawdzić szczelność.....
masz coś z wtryskami, albo z turbo
Dzięki za wszystkie informację, może ktoś wie jak za pomocą VAG'a odczytać (tzn chodzi mi w którym bloku danych), jak sprawdzić parametry wtrysku ? Mam volkswagena ze 130 konnym silnikiem i mógłbym odczytać dane bezpośrednio z silnika, a może ktoś posiada takie dane dla swojego silnika własnego samochodu pozdrawiam Dodano po 0 Dzięki za wszystkie informację,...
Witam mam problem z autkiem mojego taty po przyjechaniu zostawiłem załączone światła . Dwie godziny puźniej mama chciała nim odjachać no i klpos auto niedrgneło więc naładowałem akumlator.Zaraz po podłączeniu okazało się że nie jest on padnięt tak żeby nie zapalił ale na drugi dzień założyłem chciałem zapalić no tylko kręcił żadnego nawet szarpnięcia...
A jak immo blokuje same wtryski i jest sekwencja ?
Mapa+Hamownia=Wyniki. Nie ma innej drogi. Nawet jak auto z fabryki wyjechało, to każde jest "inne". Muszą być pomiary pod każdy egzemplarz z osobna. Mapę dostraja się pod auto a nie soft z "Ale.."., PS. Tylko kumaty gość z hamowni potrafi zgrać soft z silnikiem. Sorry, raczej z wtryskami..
Co proponujecie zrobić-sprawdzić? To co zawsze w takim przypadku się robi. Temperatura cieczy, wskazania sondy , czas wtrysku, opory toczenia.
A skąd wiesz że zrobi miliona można ściślej Dodano po 5 Jakie pompowtryski? Oj przepraszam rozpędziłem się chodzi oczywiście o wtryskiwacze - wtryski
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
w tej polówce silnik krokowy jest natomiast nie twierdze że tam, po prostu "pobawiłem" się z wtryskiem i wyniknął problem
To ten 101 Koni motor prawdo podobnie pompo wtrysk padl Dziekuje za rady
Dobra robota !, ładnie to kolega wyłuszczył choć skłonny byłem dyskutować z tym "wtryskiem bezpośrednim", natomiast korzystając z okazji proponuję wyjaśnić interpretację I jako "injecjon", bo nie pojmuję jak inaczej mógł by być zasilany diesel jak nie wtryskiem?
To w końcu TDi czy 75KM bo jedyne 1.9 TDI 75KM było w Audi a4 b5. Sprawdź cokolwiek: ciśnienie doładowania, czy w w dolocie jest olej, ciśnienie sprężania, czystość filtra powietrza, kąt wtrysku... To że jak dasz w palnik na postoju i puści czarnego bąka to normalka.
golf 2 jest trochę lepszy blachowo(nie koroduje aż tak),ale trzeba iść w przyszłosć i brać 3 tym,a to dlatego że jeżeli trafia się dobra 2 to krzyczą za nią jak.......... .Trujeczkę znajdź w ładnym stanie im mniej korozji tym lepiej najczęściej koroduje tylna klapa i podłoga w okolicach korków,no i bywają progi,silnikiem najlepszym i najmniej awaryjnym...
W pierwszej kolejność i uszczelnij wtrysk bo jeśli wydostaje się kompresja to samochód nie pojedzie tak jak powinien .
Przepływomierz też, cały ten mechaniczny wtrysk paliwa, ale chodzi mi o te numery , czy muszą się one zgadzać ???
Witam , jak ustawić ręcznie odpowiedni kąt wtrysku aby auto chodziło dobrze oraz odpalało bez problemu ? Chodzi mi o Volkswagen 1.9TDI 1994r.
Ten przewód był doprowadzony do wtrysków. Silnik zaczal nie rowno pracowac.
A wiec tak jak odłączę szynę na której są podpięte wtryski do ECU błąd znika. Jak odepnę wtryski a podłącze samą szynę jest. Poodcinałem kolejno z szyny wtryski, czujnik temperatury paliwa i 3 przewody które idą od wacu dalej się świeci. Za co odpowiada reszta przewodów w tej szynie. Proszę o pomoc.
Wepnij manometr i zmierz cisnienie paliwa. Do tego oscyloskop pod wtryski i zobaczysz czy sie otwieraja.
Witam. Mam pytanie po regeneracji silnika vw t4 2.5tdi 102km (pękniety wałek rozrządu). Silnik palił, ostatnio po zrobieniu 7tys km stanąłem po domem i odpalił ale dziwnie. Samochód zgasł mi po 5 km przejechanych na skrzyżowaniu i nie można było zapalić, ale po przekręceniu kąta wtrysku pali ale chodzi gorzej niż traktor ten kąt ma 189 przy którym pali....
Sprawdź bezpieczniki . brak zasilania układu zapłonowego - czujnika Halla , jak niema iskry to niema wtrysku paliwa stąd suche świece .
Któryś wtrysk ma dość. Warsztat tak czy inaczej.
Styki na kostce wtrysku nie łączą zbyt dobrze, układ ASR nie jest w stanie prawidłowo sterować silnikiem dlatego się wyłącza i zapala się kontrolka. To typowa usterka. Układ ASR jest w pożądku, winne są wtyczki na wtryskach.
1,6PN nie ma wtrysku, tylko gażnik. Ktoś to zmodernizował i lepiej dla ciebie.
NO w sumie weze nagrzewnicy mam latwo dostepne tylko chyba wazne jest w ktorym w ktora strone idzie woda, bo parownik ma wejscie i wyjscie. Czy moze na wezu ktory idzie od silnika do nagrzewnicy zrobic, wejscie do parownika, pozniej wyjscie i dalej dopiero do nagrzewnicy. Czyt trzeba to zrobic na jednym wezyu przed nagrzewnica czy na obu? sprobuje to...
a podaje paliwo? może za małe cisnienie?
Mechanik to robił Ale Tyś nie za bardzo się zna na Volkswagena
na moje jest na zwykłej pompie i wtryskach tyle ze ma 110km. na 90%
Problem został rozwiązany wina leżała po stronie wtyczki na wtrysku. Wystarczyło ją wyczyścić i po problemie
..silnik 1,0 91 rocznik jednopunktowy wtrysk popa paliwowa-ciśnienie jakie ono powinno być.?
Proponuje diagnostykę. A jak nie to wymieniać jak leci : odma,wtryski ,cewki,nastawnik wałka,kolektor, oczyścić trzonki zaworowe,rozrząd,pompa HP,uszczelniacz wału,itd. A więc jak?
Kolego Sztomel - szacunek. Jak ktoś się bierze za podawanie danych (chociażby ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy), niech chociaż zapyta o typ silnika albo rodzaj pompy. Po drugie jakim cudem autor sprawdził swoje wtryski nie mając pojęcia o w/w ciśnieniu? "Moczenie" końcówek przed montażem to też jakaś nowa szkoła? Pozdrawiam.
Auto to Volkswagen Golf III 1.8 ABS 90km 93r. W tym wypadku marka nie jest istotna. Chodzi mi o ideę stosowania szeregowego opornika zamiast zastępowania wtryskiwacza opornikiem.
Szkoda że nie podałaś rodzaju silnika.Domniemam że to klekocik,błędy i objawy wskazują na problem z wtryskiem pierwszego cylindra.Podjedz do kumatego mechanika i po problemie.
Na poprzedniej został wymieniony zimering od tej wymiany zimering uszkodzil sie ,ropa dostala sie do oleju,komputer pokazywal ze nie pali na jeden cylinder i nie chciał odpalic. Teraz odpala chodzi bardzo głośno ale nie pokazuje błędu z cylindrami ,tylko ciśnienie za każdym razem inne. Na te cisnienie auto nie powinno wogole odpalac. Dodano po 1 Możliwe...
W starych dieslach nie było odcięcie dawki paliwa, a po za tym większość miała amortyzator na dźwigni gazu by silnik nie schodził drastycznie z obrotów.... W każdym silniku z wtryskiem jest odcięcie paliwa - w starych także. Wyobraź sobie, że nie odcinasz dopływu ON do silnika a zjeżdżasz na biegu z 2 km górki hamując silnikiem poprzez zdjęcie nogi...
Jeśli dym bierze się z oleju to nie gryzie - wręcz pachnie palonym olejem. Gryzący dym to niedopalone paliwo z powodu zużytych rozpylaczy = rozpylone kropelki ropy są zbyt duże żeby się w całości spaliły. Dzisiaj robiłem wymianę w dieslowskiej maszynie która robiła to samo na starych wtryskach - na nowych zero dymku.
No tutaj to pojechałeś, orlen to producent i w zasadzie większość stacji ma z orlena paliwo i w zasadzie można powiedzieć że to "markowe" Panowie. Nie mam w zasięgu innej stacji benzynkwej więc taka podałem. Jaka według Was jest, to stacja markowa i dobrą? W Volkswagen 7 zawsze tankuje na Orlen i nie mialem nigdy z autem problemu a przejechane mam...
Wtrysków jest teraz pełno na rynku i nie są drogie pd to koszt 4 sztuk tak 4-6 tysięcy no taniocha, piszę nowe ale zróbmy opcje oszczędną regeneracja 700-800 od sztuki... 3200 a gdzie koszty robocizny?
Filtr paliwa np; http://allegro.pl/filtr-paliwa-seat-cord... wtryski, być może ?
To nie jest ssanie tylko przyspieszacz kąta wtrysku. Po co świece miały by grzać na ciepłym silniku?
Czyli sam się mechanik przyznał, że jego naprawa nie była skuteczna, ponieważ mimo zrobienia porządku z wtryskami usterka powróciła (chyba że jednak nie zrobił tego co powiedział, a jedynie wziął pieniądze) - czy samochód został podłączony do testera diagnostycznego podczas tych napraw? Czy ktokolwiek odczytał błędy z tego samochodu? Jeśli tak, to jakie...
Witam, Jeżeli auto jest na jedno punktowym wtrysku to nie ma gaźnika, chyba że to jest ten silnik z elektronicznym gaźnikiem, możesz spróbować zrobić reset komputera - ( odłączenie akumulatora na kilka minut ) co do ciśnienia w wężu to czy sprawdzasz to na wyłączonym zapłonie? bo wtedy pompka może pompować
Witam sprawa jest taka a mianowicie mój vw polo 1998 silnik 14 faluje na obrotach po zapaleniu obroty wzrastaja do 3000 i faluja do 2000 i na chwile sa na 800 pododaniu gazu spowrotem na 3000 i powoli falujaco spadaja a po ściągnięciu kostki przy przepustnicy wszystko jest jak trzeba to samo jest jak przełaczy sie na lpg to samo sie dzieje dodam ze...
Oznaczenia i dane techniczne silników produkowanych przez koncern Volkswagena.
Kur.... Dla wszystkich Turbo Diesel to TDI... Niech autor tematu pierwszo poprawi jaki ma silnik, bo to nie Volkswagen!
On nie jest nigdzie łączony, od ECU do wtrysku powinien iść ten sam przewód, chyba że odcięcie o instalacji gazowej dołożone.
Może być tez czujnik położenia iglicy zainstalowany na 3 wtrysku, bądź też zawieszony ten wtryskiwacz. Sądząc po białym dymie jest zalewany paliwem.
ten drugi sterownik jest od np audi 80 b3 więc na pewno nie do silnika 1.3 tylko od 1.8 Dodano po 5 takich szukaj Reference numbers: VW (VOLKSWAGEN) 030 906 021, 030906021 030 906 021 A, 030906021 A, 030906021A 030 906 021 J, 030906021 J, 030906021J 030 906 021 K, 030906021 K, 030906021K 030 997 021 X, 030997021 X, 030997021X SIEMENS 5WP 6 002, 5WP6...
Witam. Planuję budowę ciągnika sam z "polówki" 1.3 i napotykam jeden problem, iż nie wiem jak przenieść napęd z przodu do tyłu. chcę, aby silnik był z przodu (aby go nie podnosiło). Istnieje jakiś system przeniesienia napędu? Mam most od poloneza,można go przy tym jakoś wykorzystać?:| jakie części trzeba dokupić?, mam o dyspozycji całe auto: Volkswagen...
Tak, świece były sprawdzane. Dodano po 3 Usłyszałem że przyczyną mogą być też uszczelki pod wtryskami które stwardnialy przez zimę, co o tym sądzicie?
Czyli bede jednak zmuszony wymontowac te zegary. Jutro sobota wiec coś popróbuje. Rocznik Felki to 99, a wersja Magic. No i mam tam takie złącze jak w volkswagenach czyli takie samo jak przy wtryskach.
Silnik 2E Volkswagena ma wtrysk wielopunktowy Digifant II generacji. Dodano po 4 Z tego co widzę masz Passata GT z silnikiem 9A o mocy 138KM.Odpalę Elsę to ci nadam schemat podciśnien bo kolega wyżej nie ogarnia. Dodano po 2 Zrzuty ekranu z Elsy.Po niemiecku,sorry.
Dobre wtryski (szybkie) krótkie przewody od wtrysków do kolektora , dysze blisko wtrysków benzynowych. Podłączenie sterownik LPG do OBD2 i obsługa korekt przez niego (np KME NEVO PRO).
mozna tylko przy pomocy tego winolsa nie mozna zmienić map a tylko je podejrzeć ma wsady do AUDI OPEL FIAT VOLKSWAGEN NISSAN BMW
Witam mam takie pytanie czy można zmniejszyć dawkę paliwa na jednym pompowtrysku bez zdejmowania pokrywy zaworów. Problem jest taki że jak jest zimny to kopci i nierówno pracuje tylko jak jest zimny później jest ok. Byłem w Volkswagenie i komputer wskazał że pierwszy wtrysk leje Dodam że pompowtryski były regenerowane zrobiłem 10000 tyś Poproszę o jakieś...
Zamierzam wymienic pasek rozrzadu w volkswagenie golfie 1.8 na jednopunktowym wtrysku oznaczenie silnika RP. Problem w tym ze nie wiem gdzie znajduja sie znaki pozwalajace ustawic rozrzad. Gdzie znajduja sie znaki pozwalajace ustawic wyprzedzenie zaplonu. Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
Reg.sprawdzamy miliamperomierzem na b.jał. około 450mA. Albo wtryski ,albo wiązka do wtrysków jeżeli zdejmowałeś wtyczki na silniku przy pracyjącym silniku to można uszkodzić komputer /Simens/.
Redukor Tomasetto Alaska to dobry reduktor, ale do max 90KM. Dla Golfa IV 1.6 będzie za słaby. Osobiście poleciłbym reduktor Landi Renzo IG1. To chyba jedyny reduktor na polskim rynku, który nie zmienia ciśnienia na wyjściu wraz ze zmniejszaniem się poziomu gazu w zbiorniku. Jest dwustopniowy. Niestety jest bardzo drogi (ok 700zł). Wtryski AC W01 są...
Problem zdiagnozowany i rozwiązany. Okazało się, że 2 wtryski zaczely źle spełniać swoją rolę, a przy tym obroty, które oczywiście wpłynęły na zmianę biegów.
Jesteś pewien,że wtryski gazowe i reduktor są szczelne?Skoro zakręcasz gaz i wszystko wraca do normy.
Witam, padł mi silnik od Volkswagena t4 benzyna 2.0 pełny wtrysk, oznaczenie aac, gość chce mi sprzedać od Alhambry też 2.0 pełny wtrysk oznaczenie inne, czy będzie pasował do t4 ? Chciałbym wymienić tylko słupek bez osprzętu. Bardzo proszę o podpowiedź. Pomocy- auto- stoi- przeszukałem już pół internetu lecz nigdzie nie mogę znaleźć z góry dziękuję.
Temat archiwalny,ale : Najciekawsza jest dyskusja o wyższości NGK nad Iskrą. To jest ta sama firma (NGK kupiło kielecka Iskrę i wprowadziło swoją technologię i zarządzanie jakością). To przypomina dyskusję o wyższości Golfa nad Volkswagenem
Zobacz co się dzieje na zimnym po odpięciu czujnika. Nie pamiętam, czy w trójce jest tak zwany jeż w kolektorze ssącym pod korpusem wtrysku, może on nie grzeje i mieszanka nie odparowuje tak jak powinna.
Witam wszystkich.Mam problem z passatem 1.9 tdi kod silnika to AHU.Na goracym silniku zaczyna sie dlawic a nastepnie gasnie zauwazylem ze w tym momencie nie dostaje paliwa.Podpiolem komp to pokazuje ze przestawiony kat wtrysku czy to bedzie problem w pompie wtryskowej.DZIEKI
sterownik wtrysk volkswagen znaczek volkswagen volkswagen transporter
cienki aluminium polaroid firmware odkurzacz automatyczny
tabela obciążalności politechnika warszawska fizyka
Strojenie dyskryminatora FM z multimetrem Błąd F03 w pralce: przyczyny i rozwiązania