Nie chodzi mi o regeneracje całych wtryskiwaczy. Ewentualne sprawdzenie. Po co robić coś co jest dobre. I działa. Bardziej w kierunku uszczelnienia kieruje te wypowiedzi.
takie okno rewizyjne. To okno służy do ustawienia kąta wtrysku.
Zgodnie ze schematem. Zamykam - schematy obydwu są bez problemu dostępne.
wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
Kolego udało się rozwiązać problem ?
Witam, Po pierwsze - jest to patent, ale tak ma byc, tylko zamiast wezyka ze srubka powinien byc korek. Po drugie - dlaczego chcesz wymieniac wtryskiwacze? Ile auto ma kilometrow? Ten silnik jest bardzo malo czuly na jakosc rozpylania paliwa i bardzo rzadko wymaga wymiany wtryskiwaczy. Dla ilustracji - mam dwa auta z silnikami XUD (ten sam, co u ciebie,...
-Czy kodować to chyba tak. Jeżeli elektryk posiada tester to ogarnie przypisanie. -Podkładki nowe obowiązek? Głupie pytanie w zasadzie... zawsze zawsze nowe tak samo jak sruby które przykręca się wtryskiwacz do głowicy.. - są jakieś smary preparaty można ale nie trzeba. - jeżeli jest gniazdo wtryskiwacza nierówna to poprawić frezem, - zastosować moment...
Tylko w jakim celu chcesz zrzucać pokrywę? Wyczyść środkiem jak nic się nie zmieni dopiero dalej. Sam chcesz to robić? Demontaż wałka? Demontaż wtrysków? Wymiana uszczelnienia na pompkach? Czy np już wałków nie zjadło i nie ma co szukać dalej.
4 omowe wtryski będą potrzebować trzykrotnie większy amperaż, uszkodzisz końcówki sterownika. Wkładaj 16 omowy.Tym nie uszkodzisz sterownika.
Wtryski do sprawdzenia na początek. Bo zaraz dziura w tłoku będzie.
A sterowanie masz na wtryskach?
, co niektorzy bawia sie w jej naprawe ale ze wzgledu na sposob jej wykonania ciezko sie do niej dobrac i prawidłowo naprawic mozna dostac uzywke i to najbardziej polecana opcja ze wzgledu na koszty to przykład http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... ale sa tez inne zrodła
Wymianę wtrysków razem z wtyczkami czy samych wtyczek ? Wymiana wtrysków, chyba że wiesz jak wymienić te piny;)
i wolę aby naprawa była wlasciwa i trafna za pierwszym podejściem. Więc kup nowe albo sprawne używki bo po regeneracjach to cię .... strzeli - dobrze sąsiad zza miedzy życzy :)
Mogło zaciągnąć jakiś syf ze zbiornika paliwa i zatarło pompkę i zaworki. Lata też swoje robią. W końcu to chyba leciwy ciągnik, tak myślę.
W parametrach ci ktoś ustawił opcję "przegląd" żeby ci zaczęło pikać po czasie jakimś tam od ostatniego przeglądu. Można z tym jeździć. Co do przeglądów instalacji to wystaczy wymiana filtr fazy lotnej + ciekłej i sprawdzenie map, szczelności. 190 to trochę dużo. Aha, jak masz wał-teki to z czasem dojdzie problem z wtryskami. wymiana gumek / kalibracja...
Stare elektromagnetyczne wtryski Bosch z cewką.
Tylko nie reguluj na słuch, bo taki magik w poprzedniej Audi80 - B3 jak to ruszył to już ani nie palił ekonomicznie i nie pracował jak trzeba. Dawno sprzedałem to auto. Myślę, że to zrobisz (trochę cierpliwości i serca). Powodzenia życzę
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Po logach 018 widać, że niestety ale wiązka jest do d...
12V tam nie ma być. 0 omów to dziwne, one z reguły leciały na przerwę.
A ciekawe co tam takiego padło ze trza cały wtrysk wymienic. Wymiana prosta , nie trza podłączac do kompa.
Cześć, jak skończyła się ta historia? Czy wymiana wtrysków pomogła? Pamiętasz kod swoich wtrysków?
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Przypuszczam, że większość tych kłopotów z instalacjami sekwencyjnymi spowodowana jest "wężem" w kieszeni właścicieli. Oszczędni do bólu, a konkretnie startują (przechodzą) w gaz na za niskiej temperaturze reduktora (żeby było taniej) i na pewno przy pełnej, albo prawie pełnej mocy silnika. Powoduje to w tym okresie niepełne odparowanie gazu w parowniku-reduktorze...
częsta przyczyna są wężyki przelewowe wtrysków ,wymiana ich na nowe zazwyczaj pomaga,Pozdrawiam
I jak rozwiązałeś problem? Mam ten sam błąd oraz dodatkowo P1134, zawór uzdatniania spalin. Zastanawiam się, czy to jedna usterka, czy dwie oddzielne. Auto łapie tryb awaryjny, brak mocy itp. Raz jedzie dobrze, a raz jest źle.
Skok iglicy musi być taki sam dla każdego wtryskiwacza. Nie zawsze jest w nowych taki sam. Trzeba ustawić. Resztę w programie stag. Czujnik zegarowy lub od biedy suwmiarka i z wyczuciem. :> Wyjaśnię Ci o co chodzi autorowi z kalibracją. Po tym zrozumiesz jak mało wiesz i jak się kompromitujesz. 1) wtryskiwaczy Barracuda nie kalibruje się na skok tłoczka...
Te czujniki, które pracują na benzynie, najprawdopodobniej masz sprawne, bo na benzynie też by źle działał, także czujnik położenia wału masz raczej dobry, tylko namotane jest w instalacji gazowej, a tu, poznałbym nazwę tej instalacji, tj. markę i model, i szukał gazmenów co te instalacje robią, skoro w Hajnówce się nie znają. Znaleźć nie musisz, miałem...
Srednio co pół roku wymiana wtrysku. Przerwany obwód wtryskiwacza taki błąd pokazuje komputer za każdym razem. Za każdym razem pada wtrysk na innym cylindrze
Rubryka nie podświetlona ? wtryski zamontowane poprawnie (moment dokręcania) Wtryski programowałem op-comem. Po kolei: -Diagnostyka -Rocznik -Meriva -Silnik _oznaczenie -Programowanie -Wymiana wtrysku -_pierwszy liczysz od rozrządu Wpisanie numeru (tego z gniazda zasilania - wszystkie znaki), przycisk zamiana i po potwierdzeniu OK. Odpalanie silnika...
To drugi plecie bzdury. Na korekty to nie pomoże, poza tym wcale źle nie są i uważam, że drapiesz jak nie swędzi, bo pewnie auto niedawno kupione. Korekty są w normie. A nawet jakby nie były to wymiana uszczelek ich nie naprawi, to może zrobić regeneracja wtrysków, ale tobie ona potrzebna nie jest. Masz za dużo kasy, wydawaj, ale nie ma to sensu. Ja...
nie wiem czy to jest tdci czy tddi kurcze No... może wpierw się dowiedz, co byś miał robić... Tddi na pompie Boscha chyba zrobisz bez problemu? Tdci to common-rail/Delphi, tu są schody, no i musisz mieć nasadkę do tych wtrysków... Po wymianie wszystkich czterech wtrysków zapamiętane stare kody mogą tak odbiegać od nowych, że auto może nie chcieć odpalić...
Wymiana głowic to nie wymiana koła w samochodzie a nawet nie wymiana wtrysków lub tłoka. To znacznie trudniejsze. Czy pomoże ? nie koniecznie bo może być uszkodzona powierzchnia.
Clipem popatrz.
Tak na szybko. 1.Test przelewowy który zrobili w warsztacie możesz zrobić samemu podłączając kilka zbiorniczków np strzykawek -dane o ilości paliwa oraz instruktarz znajdziesz w internecie 2.Diagnostyka testerem diagnostycznym (przez OBD) może powiedzieć znacznie więcej o kondycji wtryskiwaczy jak również o tym co było przyczyną tego że zgasł silnik....
Witam ma uszkodzony Elektrozawor kata wyprzedzania wtrysku (w pompie wtryskowej) mam pytanko co mozna z nim zrobic? wymienic? jaki koszt?? autko to MEGANE 1,9 98r
wprawdzie to nie ja jestem tym genialnym Kajtkiem , ale na wolnych obrotach należy tak ustawić ręcznie wzbogacenie na gazie aby i na zasilaniu gazem i po przełączeniu na benzynę czasy wtrysku benzyny pozostały bez zmian (+/-5%) . Jakie są czasy wtrysku gazu na wolnych obrotach ?
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Wtryski które zamontowałeś są nowe, używane (sprawdzane na stole) , regenerowane? Diagnostykę robiłeś? Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Istotnie masz racje brak paliwa w baku powoduje za ssanie śmieci które tam się nazbierały przez tyle lat ,teraz te smieci mogą zatykać :idea: ,sądze ze należy przeczyścić cały układ od zbiornika po wtryski ,i wymiana filtra paliwa i poprawne jego zamontowanie :idea:
Wtryski są sterowane masą .bezpośrednio ze sterownika.Masz trzy opcje: ubity "driver" w sterowniku przerwa we wiązce uszkodzony wtryskiwacz.
Nie mogę znaleźć problemu w Polonezie Caro Plus - nie wiem czy alarm blokuje wtryski i świeci mi się blokada od alarmu a stacyjkę wymieniłem I nie wiem co dalej
Wtryskiwacz bez problemu można rozkręcić, lecz pozostaje "problem"czy ta końcówka jest jakoś w specyficzny sposób wprasowana (mocowana)? Skoro można bez problemu rozkręcić to dlaczego pytasz o technikę i narzędzia do wykonania tej operacji? Nic Ci nie da wymiana skoro nie masz próbnika do ustawiania wtrysków. Końcówka wychodzi normalnie, czasami jest...
No i cacy. Następnym razem podziel się z nami co było powodem problemów.
Błąd pojawił się przed wymianą wtrysku.
Jakie masz korekcje? Clipem bez problemu dopiszesz wtryski. Wyczyść mu parametry autoadaptacji, zakoduj wtryski (trzeba kodować wszystkie) i sprawdź pracę silnika, korekcje itd.
Temat rozwiązany. Uszkodzony sterownik. Przetwornica nie wytwarzała odpowiedniego napięcia nie startowały wtryski. Wymiana ECU, dopisanie immo i OK. Temat uważam za zamknięty.
Walczyłem z czyms takim w volvo. Dokładnie to były dwa błedy: "injector2 faulty signal" i "injector któryś tam faulty signal" Problem rozwiazała wymiana cewki ale żeby nie było tak łatwo to na którymś innym wtrysku.
Diagnostyka komputerowa powie nam bardzo dużo.
Ostateczne usunięcie usterki zakończyło się wymiana feralnego wtrysku wtrysk 800 pln wymiana 100 transport 100 ---1 tys.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Dzięki piotreksamba. Zmienię bazę na starszą i zobaczymy. Teraz sprostuję moją poprzednią prośbę. Autko już ma siły, powodem zamulenia auta i strata mocy pod jakąkolwiek pod górę jezdnią, były lejące wtryski. Niestety w moim przypadku wymieniany był środek wszystkich czterech wtrysków,wymiana trzpienia i wtryskiwacza. Jeśli ktoś chce to mogę podać namiary...
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
Mam paragon. Teraz się zastanawiam, co ten mechanik zrobił nie tak, że na jednym cylindrze rzekomo nie ma kompresji, a przed wymianą wtrysków była.
Ustawić na blokady,koło wałka rozrządu prawidłowy moment dokręcenia,a na końcu ustawienie kąta początku wtrysku.
jeżeli to jest silnik 130 konny to na 90% wysiadł jeden z wtryskiwaczy i kwalifikuje sie do wymiany dzięki naszym stacjom. Wystarczy raz zatankować gorsze paliwo i po wtrysku, oczywiście nie wróci to samo do normy ratuje tylko i wyłącznie wymiana wtrysku. która wiąże sie z wizyta w serwisie i wprogramowaniu go do komputera. Najlepiej jest wymienić wszystkie...
Tak to jest, jak się np. filtr paliwa zmienia, dopiero, kiedy auto stanie... Wiązka sterownik silnika-wtryskiwacze do sprawdzenia, jak i same wtryski... Może wymiana filtra paliwa?
Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Jak się nie mylę to po 2001 trzeba było adaptacje robić. Podstawa to dobrze odpowietrzyć . Myślisz że uda mi sie dobrze odpowietrzyć luzując nakrętki przewodów przy wtrysku?
Ja obstawiam że to nie wina wtrysków.
Wydech sprawdź czy nie zapchany.
Z tego co wiem w silnikach 1,5 i 1,9 był problem z pompami chyba Lukasa bo miały problem z łuszczącym się materiałem i to powodowało problemy z wtryskami.I jeżeli to jest taka pompa to może być właśnie problem z pompą z której opiłki uszkadzają wtryski.
Iskra jest? Paliwo na wtryskach jest? Impulsy na wtryskach są?
Producent przewiduje kodowanie wtrysków po wymianie - głównie chodzi o równomierność biegu jałowego, ale podejrzewam, że ciężko będzie dopatrzyć się jakiejś zasadniczej różnicy w pracy silnika jeżeli kodowania nie przeprowadzisz.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Ta dedykowana instalacja może mieć zablokowany sterownik. Więc nic nie podziałasz. Starsze dawały się odblokować. I można było wsadzać dowolne wtryski. U ciebie może być z tym problem.
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Diagnostyka komputerowa na początek.
ja kiedyś również miałem problem z tym wtryskiem, pozostaje wymiana na nowy lub używany, tez w silniku 1,9tdi 1z
Zaraz wymiana, pewnie wtyczka na wtrysku ci krwi napsuła, nie tobie pierwszemu. Poruszaj nią, odłącz i podłącz ponownie.
Z zasady powinno się robić wszystkie wtryski - ale wiadomo - kasa... Jeżeli próba przelewowa wykazała na jednym bardzo dużą wartość, to można zmienić zaworek tylko na tym jednym. Ale jeżeli robić jak sztuka nakazuje - to wtryski na stół pomiarowy z przystawką elektroniczną i wtedy wiadomo, czy przelewają i czy leją (to dwie różne sprawy). Co do nadawania...
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
a sprawdzałes wtryski
Przyczyną tego błędu jest zgięty korbowód na cylindrze 2 licząc od przodu samochodu. A zgiął się przez lejący wtrysk. https://obrazki.elektroda.pl/2959395100_...
u mnie po prostu one dużo paliły od poczatku i tu regulacje zaworów wymiana turbiny pompy wtrysków czy kolejne działania nie wpływały na zmniejszenie /zwiekszenie spalania Bo najpierw się robi diagnostykę, sprawdza parametry, testy osprzętu a potem wymienia nie na odwrót.
Błędy to nie wszystko co widać w parametrach rzeczywistych?
Skoro wymieniłeś wtryski i zawór na listwie to wymiana MPROP raczej pomoże. Jak nie dasz rady to pisz, pomogę, bo jest ciężko odkręcić bez wprawy.
Wsio normalna, wtryskiwacz poleciał i wyskoczyło masę błędów - silnik, ESP. Ja w poniedziałek wymieniałem wtryskiwacz w 1,6 tdi w passacie. Wymiana banalnie prosta, trzeba tylko zakupić nowy wtryskiwacz plus uszczelka miedziana plus nowa śruba mocująca wtryskiwacze. Jeszcze jedno - tester powinien wskazać który wtrysk uległ awarii. Po wymianie należy...
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
Ok, a czy regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej może też jakoś uszkadzać wtryski? Szukam już czegokolwiek bo auto jest fajne ale czytając fora to VW 1.6 TDI naprawdę potrafi przysporzyć wiele problemów Nie mam żadnych opiłków w filtrze paliwa, jest czysty, więc przypuszczam, że pompa jest ok, a zbiornik paliwa też. Wymiana wtrysków i zaślepienie...
Kolego chyba pomyliło ci się z kolektorem wydechowym (wylotowym) Bo tak da się zrobić, i nawet niektórzy mówią że coś pomaga. Wymiana kolektora dolotowego (ssącego) wiązała by się z "przestawieniem całego auta". Bo z jednopunktowego wtrysku musiał byś zrobić wielopunkt. Kolektor ssący od GSI nie pasuje do głowicy od GLI czy GLE, inny układ śrób mocujących.
Czy jest jakiś "knif" który trzeba znać przy wymianie? Jeżeli przekładałbyś wtryskiwacze z takiego samego silnika 2,0 tdci (w Fordach są dwa różne 2,0 tdci) to w ramach samoadaptacji silnik mógłby zacząć pracować prawidłowo stosunkowo szybko. Ale - jak napisał MartBan - jakaś przyczyna musi być, że padły te stare. Co prawda mogły się po prostu wypracować...
U mnie mechanicy walczyli od roku i nie naprawili szarpania. W końcu postawili diagnozę, że winne muszą być wtryski. Ich wymiana (czy regeneracja) kosztuje majątek, więc nikt tego raczej nie robi i jeździ szarpiącym autem, tym bardziej że nie ma 100% pewności że akurat wtryskiwacze są jedyną przyczyną
A miałeś programowane nowe wtryski??
Witam, wywalaj pompe i wymiana sterownika ,przestawiacz wtrysku ,mozliwe że jeszcze zaworór ciśnieniai jak niuniu pisze uszczelnienia na wtryskach, takie sa te pompy i silnik po 200kkm przychodzi na to czas, powodzenia.
Winny za owe czyny był oczywiście zawór regulujący kąt wtrysku. Wymiana zakończyła problem. Ku przestrodze - posypał się z powodu odpalania na rozruchu w prostowniku.
Pomogła wymiana wtrysku, korekty wyszły na 0, -0.1 max.
Ciśnienie na cylindrach, korekty do sprawdzenia, kody wtrysków i oczywiście aktualizacja sterownika bo było kilka.
Piezo delphi z powrotami...elektromagnetyczne były boscha...wadliwe były bez powrotów delphi ale to też podobno bajka bo chodziło o to że pompy się zacierały a wtryski to już były tylko końcówką układu i nie było szans na to żeby to działało ...wymiana wtrysków nic nie dawała bez zmiany pompy i czyszczenia układu...a tego nigdy już nie wyczyscisz do...
Obstawiam wyklekotane wtryski i ECU wysterowuje pierwszy wtrysk ponad normę i dlatego masz błąd wypadanie zapłonu. Ewentualnie cewkę miernikiem na oporność sprawdź na pozostałych wytryskach jaka jest i jaka na pierwszym jeśli taka sama na wszystkich....cóż wtryski do regeneracji.
Emulator wtrysków wymiana rozwiązała problem!
Mam prośbę o kontakt w temacie ,u nas nie pomogła wymiana wtrysku
No niestety , regulator zapieczony na amen :( Silnik po wymianie zaskoczył bez większych oporów , trochę nie trafiłem z kątem wyprzedzenia , muszę jutro skorygować. Z tego co pamiętam kopcąc na czarno na średnich i wysokich obrotach kąt jest za mały , czyli za późny wtrysk ???
Wtryskiwacz nie jest nowy, tylko po regeneracji na starej cewce a to ona jest przyczyną - cewka wtryskiwacza piezoelektrycznego - TYLKO wymiana na nowy wtrysk Continetal
To jak wszystkie problemy powstały po regeneracji wtrysków to wyjmuj je i oddaj do reklamacji
Pod kompletne wtryski (w głowicy) są podkładki miedziane.
Nie znaleziono . Ale wymiana wtrysku pomogła. Przestało siać dziwne komunikaty.
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Problem rozwiązany :) stanął 1 wtrysk co spowodowało iż komputer wyłączał cała sekcje (3 wtryski), do ponoć doprowadziło do uszkodzenia kasety.... Regeneracja wtrysków + wymiana kasety i auto dalej lata jak wściekłe :D ps. sama wymiana kasety nie pomogła dalej wszystkie wtryski nie działały prawidłowo, po samej regeneracji wtrysków też 1 sekcja nie...
wymiana wtrysk citroen wymiana wtrysk scania wymiana wtrysk renault
thinkpad modyfikacje biosu debugowanie laptop husqvarna wysoki obrót
Zamiennik tranzystora B22YR i JST7805CV w przetwornicy Volt Polska 3000W do grzania wody Unitra Fonica PW 8010 – jaka impedancja głośników? 4Ω czy 8Ω?