Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Po takiej próbie to nigdy się nie dowiesz czy wtryski są dobre. To tylko część diagnozy. Jak chodzi o sam wynik testu to jak najbardziej mieści się w normach.
Jak ostatecznie uruchomiłeś ten samochód? Mam identyczny problem.
Dziś zaprogramowałem na nowo wtryski i wszystko wróciło do normy. Kontrolka auto zmkliczykiem już mnie nie denerwuje.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
jednak musi dostawać twardego plusa, może pomierz przez amperomierz na sztywno do masy czy wtryski jednakowo biorą (jak nie omomierz to może prąd pokaże). Pewnie któraś cholera zwiera , albo wiązka. Hehe zamień wtryski to napewno się okaże co tu sie dzieje :)
Wtryski to raczej nic nie mają do zapchanego DPF, pewnie zbieg okoliczności i jak mechanik zobaczył podwójny stan oleju to stwierdził, że wtryski i poszły do weryfikacji. Wężyk pewnie od czujnika ciśnienia bo gdzieś musiały te spaliny się wydostawać :) - być może uszkodziło ten czujnik i teraz tak to się zachowuje, ale bez sprawdzenia parametrów pod...
Błędu może nie być a poprostu złe wartości pokazuje, warto wtryski wyjąć z listwą i zobaczyć jak psikają.
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Sprawdź czy iskra też jest jest tylko raz... próbowałeś czy przy stałym podawaniu "plaka" będzie chodził? Najłatwiej byłoby podpiąć komputer i zobaczyć czy widzi obroty silnika, no ale z drugiej strony piszesz, że wtryski podają paliwo - tylko znów pytanie czy sprawdzałeś dłużej czy tylko raz "siknął" i na tym koniec. Świece są zalane po próbie rozruchu?
Nie wiem jak organoleptycznie sprawdzisz filtr może na oko być ok a może być zapchany. Sprawdź wtryski jak pisałem wyżej. 11 MPa to za mało żeby odpalił. O tym też pisałem.
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Sprawdz wspomniany elektrozawór czy tyka po podaniu 12v jak tyka to sterownik do regeneracji zadzwoń pomogę
Witam. Dotknął mnie standardowy problem - uszkodzone wtryski. Mam możliwość kupienie sprawnych wtrysków ale o nieco innym numerze. Moje wtryski mają numer 0445110159 za to te które mogę kupic 0445110276. Czy takie wtryski można spokojnie zakodować do mojej astry czy muszą być wtryski o identycznym numerze? Według allegro to do tego silnika pasuja różne...
Jak by to były wtryski to i na ciepłym by dymił a otwarty egr nie wyjdzie ci na kompie dopuki nie zapcha dpf-a,a to już większa robota znam to z autopsji.Jaki masz przebieg.
Jednopunktowe wtryski nie strzelają,jeżeli jest to parownik ZAWOLI-nad kolankiem wodnym jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów na płaski śrubokręt-wyłącz silnik,wykręć wkręt-iglicę,oczyść go,odpal auto,przejdż na gaz-przedmuchasz gazem kanał wkreta iglicy,wyłącz silnik,wkręc wkręt iglice z czuciem do lekkiego oporu,odpal-wyreguluj wkrętem wolne obroty.Dolnym...
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
Mam ten sam silniczek tylko w vectra b i kolego wypada sprawdzic świece żarowe i można ją odpowietrzyć i przy okazji wymienić przewody przelewowe groszowe sprawy razem z trójnikami a ja odpowietrzam tak: potrzebna duza strzykawka i bak zatankowany by było powyżej 30 l po założeniu przewodów przelowowych na wtryski nie wpinamy tego co idzie z pompy na...
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Stag niech by był... ale wtryski załóż Hany. Weż jeszcze popatrz co piszą ludzie na forum Astry.Ogólnie ten silnik jest optymalny do zagazowania, jak będziesz miał dobrze dobrane komponenty , i technologicznie zamontowane i zestrojone to będziesz smigał tym autem . Aby na przyszłość nie mieć kłopotów z instalacją w samochodzie zażądaj od gazownika że...
Był poruszony ten temat jakiś czas temu w innym aucie z tą instalacja należy tylko tu troszkę poszukać. Wtryski za tysiaka albo przód plus wtryski za tysiaka.😏
Czy to jest silnik z pompą Denso i sterownikiem przykręconym do niej?
EGR odpięty wyskakuje błąd P1405 cały czas czy podpięty czy nie a i tak jest zaślepiony. A gdybym zakupił wtryski STAGa za 200zl? Nie mam emulatora EGR
Jak się z zapłonem dzieją cyrki to pokazuje ten komunikat. Cewka, fajki, świece. A, że w tym samochodzie jakiś idiota położył cewki zapłonowe na głowicy, to standardowa usterka. Jeśli to tylko na gazie to filtry i wtryski do sprawdzenia. Trzeba OBD zaczytać błędy. I nie ma to związku z ESP :) M
Możesz mieć jeszcze jakąs nieszczelność w dolocie. Kiedyś robiłem mondeo z gazem, silnik chciało wyrwać z ramy przy przyśpieszaniu. Przyczyną okazały się przyszczypane oringi wtrysków (fachowa robota gazowników). Po wymianie oringów silniczek pracował idealnie. Zacząłem polewać wodą z atomizera świece, cewki i zobaczyłem że gdy psiknę obok wtrysku to...
Rozrusznik jest nowy więc czas zobaczyć wtryski
A wtryski na przelew ile puszczają?
Wygląda jakby czujnik temperatury dokonał żywota. Na jego podstawie sterownik dobiera dawkę paliwa. -40 st to czujnik zwarty. Mniej nie pokaże. Wtryski leją paliwem jak oszalałe. Powoduje większe spalanie, wypadanie zapłonów, szarpanie. Logiczne wydaje się sprawdzenie czujnika i przewodów.
Regulacja jedynie ciśnienia z manometrem na korektach. A jakby regulować dyszami i korektami? Dodano po 1 Np dać wydajniejsze wtryski i mniejsze dysze i obserwować korekty?
To zasilanie na wtryski to dobrą kontrolką sprawdzone?
Nie wiem jak sprawdzić impulsy na wtryski ale paliwem śmierdzi
Witam. Potrzebuje pomocy przy diagnozie niskiego ciśnienia na listwie cr w mojej astrze układ wtryskowy bosch . Opisze co juz zrobiłem na poczatku dałem wtryski do sprawdzenia są ok kolejna sprawą było czyszczenie zaworu regulującego dawkę paliwa na pompie , posprawdzane czujniki położenia wału , wałka rozrządu , czujnik temperatury . Zostało mi jeszcze...
https://obrazki.elektroda.pl/7737928200_... Zaczynam się skłaniać co do tego że problem leży w sterowniku silnika. Pojawiło się ciekawych informacji. Zrobiłem pomiar natężenia prądu pompy paliwa w trakcie sterowania wtryskiwaczami pojawia się nagły wzrost natężenia prądu zdjęcie nr 2 ,gdy przełączę na lpg wtryski przestają być sterowane...
Z każdym wypalaniem odrobina ropy dostaje się do skrzyni korbowej , znacznie gorzej gdy przerwiesz proces wypalania gasząc silnik, wtedy większą ilość się dostanie do oleju . Komunikat - filtr sadzy jest pełny kontynuować jazdę , wraz z ikoną pojawia się tylko gdy poziom zapełnienia jest krytyczny . Przy normalnym wypalaniu komunikatu nie zobaczysz....
No nie wiem, wypadanie przez wyższe ciśnienie? NIe wiadomo czy zegar pokazuje dobrze. Domysły. Lewe powietrze w dolocie ,niskie ciśnienie paliwa,złe sygnały z ECM.Na to stawiam.Bo cewka wtryski niby podkładane.
Jest na 2 sondzie emulator wydech raczej szczelny, nic nie dymi i nie pierdzi. Dodano po 6 [minuty]:[/size:76b2fc7b5] Powiem, jak nie było luzów zaworowych, to na postoju było słychać pierdzenie i wypadanie zapłonu. Po zrobieniu auto na postoju chodzi równo i cicho, te szarpanie jest jak jadę 50-60 h i jak puszczę gaz i dodaję raptownie, i nie zawsze...
Filtry paliwa zawor scv czujnik ciśnienia paliwa tez zmieniany wtryski ok i nie wiem co nadal mozna jeszcze sprawdzic
Wtryski sprawdzone pompa tez a gad czasami nie chce odpalic
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Zrób mu reset BLM jak masz czym . Przydało by się też odczytać parametry. Bo jak trzyma ciśnienie, to albo to albo ECM. Lejące wtryski raczej wykluczamy.
Obstawiam wyklekotane wtryski i ECU wysterowuje pierwszy wtrysk ponad normę i dlatego masz błąd wypadanie zapłonu. Ewentualnie cewkę miernikiem na oporność sprawdź na pozostałych wytryskach jaka jest i jaka na pierwszym jeśli taka sama na wszystkich....cóż wtryski do regeneracji.
Już był na regeneracji i czyszczeniu wtryskiwaczy rok temu, 150 od sztuki. I tak po tym mocno przy przyśpieszaniu dawał czarną zasłonę dymną. Potem zapchał się EGR (P0400), wyczyściłem, wykasowałem błąd, działał jak burza, tylko, że codziennie coraz gorzej, po 5 dniach chmura czarnego dymu, a pod małą górkę nie ma siły podjechać i to na JEDYNCE. Rozkręcam,...
Witam, proszę o pomoc, już nie wiem, co może dolegać. Pacjent to Opel Astra H 1.7 CDTI 100KM. Problem polega na wibracjach i buczeniu całej karoserii w zakresie 1200-2000 obrotów przy przyspieszaniu na biegu 3, 4 i 5. Wymienione zostały części takie jak skrzynia biegów, półośki, wszystkie poduszki FEBI, elastyczne złącze do wydechu, łączniki stabilizatora....
U mnie jest dokładnie to samo, silnik Z16XE 16V rozebrany, popychacze nowe, pomierzone wszystko, pierścienie nowe. Rozrząd nowy. Ciśnienie fest trzyma, olej od nowości 5W30, zawory ok, krzywki ok, wałki w normie, nie pogięte. Wtryski podmieniane, nie pomogło. Na 1. garze pokazało spalanie detonacyjne, silnik najpierw stukał na luzie, po remoncie, po...
Wtryski Barracuda
Czarny dym w wiekszości przypadków ale przy wysokich obrotach to nieszczelność w kolektorze ssącym. Egr wieszający sie też może dawać takie objawy. Wtryski raczej objawiają sie innym kolorem dymu
krecąc dłuzej cisnienie jeszcze rosnie z odpietym regulatorem, ale nie miałem potrzeby sprawdzac dalej. z zapietym regulatorem paliwo idzie nadmiarem pompy, wtryski suche i nadmiar z listwy tez suchy. z odpietym nigdzie nie przelewa jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie.
W niedzielę miałem okazję na dłuższą trasę Astrą i trochę ją po testowałem. Okazało się, że po skasowaniu błędów i adaptacji, auto chodzi normalnie na benzynie ale szwankuje po przełączeniu na gaz. Dzisiaj idąc tym tropem zmieniłem miejscami wtryski gazu 2 i 4 (na 4 wypadające zapłony). Odpaliłem auto i po przełączeniu na gaz w ciągu minuty błąd "wypadające...
Myślałem że to czekoladowy budyń z którego składa się twój mózg. Trochę nie przystoi taki tekst. Weź po prostu zdejmij wtyczkę z komputera gazowego tę która jest od wtrysków. Za jednym zamachem odlaczysz wtryski benzyny i LPG.
Poza tym napisałem, że diagnostyka komputerowa odpada. Aha,to może oscyloskop? Zapnij czterokanałowy. Dwie sondy na wał/wałek i cęgi na wtryski i cewkę . Odczytaj wyniki jak nie pali i wrzuć na forum.
I teraz dodatkowo kontrolka silniczka się świeci Dodano po 1 Jak myślisz pompa do wymiany czy wtryski ?
Egr został rozłączony. Mechanik twierdzi ze wtryski mogły się zawiesić. Auto na ciepłym pali na dotyk. Wlaliśmy płyn czyszczenia wtrysków.
O ile dobrze pamietam to tylko wtryski.
Demontujesz listwę wtryskową podpinasz pompę paliwową 3 bar i sprawdzasz czy wtryski puszczają.
Witam, mam problem w Oplu Astrze H 1.7 CDTI 110KM (Z17DTJ), a mianowicie samochód na jałowym biegu gaśnie po około 30 sekundach. Podczas jazdy na wyższych obrotach auto chodzi i nie ma problemu. Silnik głośniej pracuje, ale nie kopci i nie brakuje mu mocy. Kontrolka świec żarowych raz miga, a raz gaśnie. Błąd na komputerze po każdym gaśnięciu (elektrozawór...
Trace już cierpliwość do tej instalacji. Wtrysk benzyny nie dolewa. Sprawdzony zawór dfco i ogółem rozdzielacz. Wszystko git...;/ Reduktor też w porządku. Zostały już tylko wtryski albo wadliwe sterowanie - coś tu prowadzi do ciągłego zalewania więc raczej wtryski puszczają...;/
Wymiana pompy nic nie pomogła. Przeróbka na przekazniku pompy też nic niedała .Paliwo co prawda pojawia się na listwie po włączeniu zapłonu. Wtryski też pracują, iskra jest. Ale i tak nie odpala.Jak teraz zrobiło się zimniej (poniżej zera) to jest jeszcze gorzej. Co trzyma sterownik że nie pozwoli odpalić. Byłem u mechanika to rozrusznik mi zregenerował....
Ręce opadają bo nie masz pojęcia co robisz. Wymieniasz części na pałę bez porządnej diagnostyki. Wydasz więcej kasy na te nietrafione diagnozy niż oddał byd do kogoś kto to ogarnie w chwilę. Sam miałem doczynienia z takimi co chcieli pompę i wtryski regenerować w takim samym silniku a jak się okazało nie grzały świece.
Dis albo wtryski ,Jakie masz błędy P0300 i jeszcze jakie ?
nie wiemy jaka instalacja , być może przez elektronikę lpg nie otwierają się wtryski benzynowe
Witam sprawdź wtryskiwacze czy nie zatkane wystarczy wyjąć jeden i przekręcić kluczyk czy paliwo jest rozpylane jeśli nie sprawdzić czy do chodzi napięcie do wtrysku jeśli jest to wtryski zatkane .
Niestety awaria wróciła ,dalej występuje wypadanie zapłonu ....oddane do warsztatu stwierdzili ze winą jest paliwo(miało byc słabej jakości ) co oczywiscie okazało się nie prawdą .....ponieważ zatankowane 98 nic nie zmieniło . Auto oddałem do innego fachowca który sprawdził następujące rzeczy , katalizator świece , cewkę wtryski ,wydech i jeszcze wiele...
To wymieniałeś te wtryski na pomarańczowe jeśli tak to przez aso czy u gazownika.
Po zrobieniu ~100km na samej PB nie strzela. Przełączenie LPG i wróciło. Czyli wtryski LPG.
Wtrysk 3 i 4 grubo poza normą, co się dzieje z autem? Sprawdzałeś kostki na wtryskach?
Opel Astra H, 2005r, 1.4 benzynka. Bledy: 1162472 Wymieniona zostala sonda lambda, podmieniona przeplywka, podmieniine wtryski i nic. Auto odpala i do 2000 obr, chodzi w miare normalnie, powyzej tych obr zaczyna szarpac i tracic moc
Witam ja mam problem z długim kręceniem żeby odpalił. Wtryski przelewy idealne, zawór na listwie wtryskowej sprawdzony puszczał ,wymieniona listwa, lepiej, zawór na pompie umyty w ultra dźwiękach dobrze odpala na ciepłym a na zimnym słabo. Zastanawia mnie słabe kręcenie tego rozrusznika na podglądzie w kompie dopiero przy trzecim razie obrotu dobija...
Problem rozwiązany, wtryski od gazu puszczały.
Przelewy - przelewami. Wymontuj jednak wtryski i daj na maszynę jeśli chcesz uniknąć duzych kosztów.
Masz silnik 1.4 , ale który bo był 90 koni i słabszy . Dobrze by było wymienić świece (bo rzadko kto o nich pamięta) , nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienie paliwa , ewentualnie wtryski (zwłaszcza jeśli jest gaz) .
Rozwiązałeś problem? Mam podobny przypadek ,po zmianie UPG i głowicy wystąpiła pewna trudność z ustawieniem rozrządu.Na znakach trochę stukają zawory Przy próbach ząbkowania ,po przestawieniu o ząbek na wałku już nie , ale brak mocy do 2tys.,spalania nie znam. Także podejrzewam zmiany w wysokości tandemu uszczelka-głowica i > skrócenie< paska...
Wtryski uszczelnione?
Jak tylko na 2gim biegu robi ci hałas, to może skrzynia, a nie silnik ma problem. W tych silnikach na potęgę hałasowały rozrządy. Witaj Kaziu1991 co do skrzyni to wszystko ładnie pracuje i wchodzi też zaznaczę że silnik ładnie cicho pracuje jak na wolnych i wysokich obrotach jak już pisałem warczy i dzwoni tak jakby za mało oleju dostawał na wtryski...
Wtryski puszczają, elektrozawór też może być nieszczelny. Ale głównie wtryski.
tak jak kolega wyżej. Sprawdźcie sobie wtryski a po drugie to sprawdził któryś z was czy mu ropę doprowadza czy pompka sobie na sucho chodzi?? Widziałem podobny problem w marei 2.4TD z 97r. przy zapalaniu koleś kreci z jakies 25-30 sec po czym auto załapuje i odpala. A problemem jest wtrysk sterujący który ma walnięty.
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Jako mechanik zrobiłem w nim. Świece, turbo 4 m-ce, cewke nową, zaworek zaślepiony, zawor evap nowy, sonda przed katem nowa. Zrobiony reduktor LPG, wtryski wymienione LPG. Filtry oleje Sprawdzony skanerem dokładnie Korekty w porządku Dodano po 1 Chyba nadaje się do tuningu
Jakie standardowe czasy wtryskiwaczy ma ten silnik? Laptop mi trochę tych .osc nie ogarnia, ale przed gaśnięciem masz duży czas wtrysków, benzynowe się wyłączają, a z nich masz sterowane wtryski lpg. Wydaje mi się, że masz też krótsze czasy lpg, jak benzyny. Po wczytaniu GoFast 2022-12-01 08-35-023.osc ok. 320 wtrysk P1 0ms, reszta pracuje, ok 3 884...
Na maszynie .Na oko to nie za wiele tam wypatrzysz. Na wysokim to nie wierzę w nieszczelność. W sensie między jarzmem a wtryskiem. Na przelewie są te nieszczęsne uszczelniecze, też miedzy jarzmem a wtryskiem tzw "trawersy" A wiesz żeby wyjąć wtryski, trzeba wałek rozrządu wyjąć lub podnieść, i rozpiąć rozrząd? Równie dobrze może pompa puszczać kto...
Samochód Opel Astra G .Mam pytanie,czy mogę załozyć do Opla Astry G silnik1.4 16V wtryski od Opla Tigry 1.4 16v.Wizualnie róznia się trochę,gabarytowo sa podobne
Instalacja 10 letnia KME nie dawno wymieniane były wtryski lpg i parownik oczywiście po wszystkim instalacja oddana była na regulacje do gazownika. Co do świec to mają przejechane jakieś 15tys km były założone jakieś dobre chyba irydowe. Spróbuję pojeździć trochę na Pb tak jak radzili wyżej. Odma też czystą bo czyściłem ją przy okazji wymiany uszczelki...
Problem polega na ty, że pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze. Układ odpowietrzony, sterownik 100 % sprawny.( przekładałem, działa u brata w tym samym modelu) pompa podaje paliwo na powrotny przewód do zbiornika. Wtryski poluzowałem i nic nie sika. Susza. Silnik mam isuzu rocznik 2002. W pompie jest chyba elektrozawór który odcina dopływ paliwa na...
sprawdził bym czy immo działa prawidłowo Immo blokuje właśnie jedną lub dwie rzeczy na raz (impulsy na wtryski , i cewkę). W jaki sposób stwiesdziłeś że paliwo jest podawane? Wyciągałeś wtryski czy jak?
A czy jak odkrece powrót i bede kręcił to ma wylatywać paliwo Dodano po 3 A jak mam wyczyścić wtryski ?
Zdalnie to za wiele my ci tu nie pomożemy. Musisz trochę sam się wykazać. Sprawdź filtr paliwa i zobacz czy w momencie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na wtryski
jemu ciezko odpalic jest ze samo startem , bylem u mechanika a, cisnienie na cilindrach ma dobre. i co ci zdiagnozował mechanik? tak jak pisałem jak nie lewe powietrze w paliwie to wtryski albo pompa może przyśpiesz minimalnie kąt wtrysku
Sprawdził wtryski i niestety są dobre. Zauważyłem że nie bardzo wie co dalej robić . Powiedział tylko ,że problem może być poważniejszy. Już trzeci tydzień bez samochodu. Znajomy znajomego miał podobny problem i miał uszkodzony jakiś sterownik wtrysków. Czy jest to możliwe i czy jest to poważny problem.
podłącz do zacisków wtryskiwacza równolegle transoptor z rezystorem (najlepiej daj dwa rezystory zaraz za podłączeniem się do przewodów wtryskiwacza) Zabezpieczysz się przed jakimiś zwarciami od układu pomiarowego. A z transoptora wysterujesz procesor. Z moich pomiarów wynika że wtryski są po włączeniu zasilania podłączane jedną stroną do +12V a potem...
EGR i przepływka jeszcze nie sprawdzana, chodź w OP-COM wszystko jest ok. Pompa była sprawdzana u mechanika co zajmuje się regeneracją i też stwierdził, że jest ok. Wtryski też sprawdzane są wporządku. Sterownik pompy podmieniałem. Zawór tcv wymieniony. Filtry wymienione. Jak silnik jest ciepły wtedy przy jeździe nic nie przerywa.
Jak dla mnie zjawisko dość typowe: wtryski "leją" ... Miałem tak kiedyś w Audi80 Zużyte dysze albo ktoś wsadził innego typu niż zaleca producent
czyli co gdyby było że wszystkie mrugają jednakowo to zawory no w sumie to locziczne jak pochodzi 10 sek. to zaczyna kuleć a jak mierzyłem ciśnienia niby wszystko ok. ale auto też chwileczkę stało przed pomiarem sprawdzę dzisiaj te wtryski
Silnik kupiony z Astry H 2008rok z Europejczyka. Kompletny. Znalazłem w stanie idealnym zarówno wtryski turbina jak i sam silnik. Auto jeździ super. Jestem pewny, że jest możliwość kombinowania z DTL zamiast DTH, ale na własnym aucie nie chciałem tego sprawdzać ;) Tak czy siak mam nadzieję, że kiedyś będzie większa wiedza na temat o który pytałem.
Dziękuję za podpowiedzi wtryski będą wymienione teraz podczas naprawy. Możliwe że jest inna przyczyna pomijając wtryski?
Dobrze kolego piszesz o tej różnicy w pompie,kodu błędu niestety nie pamiętam.Wiesz może czy wtryski idą takie same do astry co do corsy. Dodano po 1 Jak wtryskiwacze nie są zakodowane to silnik może nie odpalić?
Co możne podawać impuls na wtryski że się otwierają podczas hamowania silnikiem? Kolego ecu podaje impulsy na wtryski zawsze.
Powodem zamieszania był wężyk paliwa który spadł z króćca pompki paliwa w baku. Wężyk ten był już kilku krotnie wymieniany bo pękał podczas bezustannej pracy, przez brak odbioru benzyny na wtryski benzynowe. Wiadomo ciągła jazda na LPG To nie powinno być problemem , po prostu dziadowski wężyk . Możliwe że nawet bez pracy pompy będzie pękał .
Kolega ma rację DOKŁADNIE sprawdzic silnik i dbac o paliwo - padały wtryski
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
Mam Opla Astre III z silniem diesla 1.7 CDTI 100 KM. Auto posiada pompę wtrysku Boscha typu Common Rail o oznaczeniu 0445010086 i wszystko byłoby w porządku gdyby nie brak w pompie czujnika regulatora ciśnienia. Miałem pecha bo ktoś go wykręcił z pompy. Podobno nie idzie dostać tego czujnika jako samodzielnej cześci. Tak przynajmiej twierdzą w serwisie...
astra wtryski astra isuzu wtryski deutz wtryski
prawy klawisz myszka kodowanie linków prosty regulator prądu ładowania
wykrywacz metali suszarka siemens iq300
Instalacja Windows 10 na karcie pamięci - Total Commander Błąd DD15 w Volvo - przyczyny i diagnostyka