O ile dobrze pamietam to tylko wtryski.
Wtrysk 3 i 4 grubo poza normą, co się dzieje z autem? Sprawdzałeś kostki na wtryskach?
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Czy ten silnik ma MAP-sensor ? Może być problem z emulatorem wtrysków.
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Mam Astrę F 1.4 benzyna, problem z wtryskiem - gdzie mógłbym szukać sterownika wtrysku, chyba uszkodzony bo resztę przejrzałem a część wymieniłem na nowe.
Dziś zaprogramowałem na nowo wtryski i wszystko wróciło do normy. Kontrolka auto zmkliczykiem już mnie nie denerwuje.
przestawia kąt wtrysku,inaczej zasibnik
Jeśli masz x14SE, to masz 82KM. Po ludzku, 8 zaworów i wtrysk MPI.
Witam, sprawdź najpierw wskazania sondy, potem czujnika temperatury. One dają sygnał na sterownik a ten steruje wtryskiem.
Mam , ale nie mam możliwości wrzucenia go na internet! Mam nadzieje ,ze wiesz który to przekaźnik i gdzie się znajduje i umiesz odczytać numer nóżki / 87/. Kolor kabelka od przekaźnika na wtyczkę listwy - prawdopodobnie - czerwono niebieski .
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
Jeśli tak to zrób diagnostykę bo ona może wyjaśnić co się stało że nie steruje wtryskiem .
Montuj Barracudy kolego. W Hankach trafiają się buble. To nie to co jeszcze 4-5 lat temu.
Widzi obroty wału /wałka i jest zasilanie podczas kręcenia to pewnie siedzi ster jak to w łopelach. A impulsy masz na wtryski?
Rozrusznik jest nowy więc czas zobaczyć wtryski
Piersze sprawdz czy nie zapowiecza się przez podkładki wtrysków
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Po takiej próbie to nigdy się nie dowiesz czy wtryski są dobre. To tylko część diagnozy. Jak chodzi o sam wynik testu to jak najbardziej mieści się w normach.
Kiedyś miałem walnięty emulator wtrysków od gazu i wywaliło 2 sterowniki w ciągu 2 dni.
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Może, wygląda na uszkodzenia kabli zasilających wtryski.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Witam jaka powinna być zbliżona wartość kąta wtrysku astra 2.0 dti?
Witaj. Kiedy próbujesz odpalić to ten jeden cylinder załapuje? Jeżeli tak to sprawdź czy na pozostałych masz iskrę bo może sterownik wykrywa brak iskry i odcina wtryski.
Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam podobnie, jedyna różnica że odpala ok, zaczyna trzęść na PB, na LPG jest idealnie. Jak zostawię go na PB i nie ruszam gazu to po chwili P0130. Obstawiam albo lewe powietrze lub lejący wtrysk.
Skasuj błędy i poczytaj jeszcze raz, te nieobecne świadczą o spadku napięcia, może kiedyś auto wyładowało akumulator. Nie ważne. Ważne są te z wiązki wtrysków. Tam bym się skupił.
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
Witam. Dotknął mnie standardowy problem - uszkodzone wtryski. Mam możliwość kupienie sprawnych wtrysków ale o nieco innym numerze. Moje wtryski mają numer 0445110159 za to te które mogę kupic 0445110276. Czy takie wtryski można spokojnie zakodować do mojej astry czy muszą być wtryski o identycznym numerze? Według allegro to do tego silnika pasuja różne...
Temat rozwiązany po wymianie wtrysków wszystko śmiga Dodano po 44 Wymianą wtrysków
Przy wypadku uszkodziły się wtryski?
Kolego, patrzałes czy komuter pokładowy ma połaczenie z sterownikiem wtrysku?
czy zanim zdemontuje wspomniany sterownik, jest cos jeszcze co nalezaloby sprawdzic, czy moze on calkowicie zamknac dopolyw paliwa na wtryski?
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
I teraz dodatkowo kontrolka silniczka się świeci Dodano po 1 Jak myślisz pompa do wymiany czy wtryski ?
Witam, Jak wygląda prawidłowy przebieg napięcia i prądu na wtryskiwaczu Opla Astry I? Wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam
Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
no jest na gwarancji to jest instalacja IIgeneracji bo to jest silnik na jednopunktowym wtrysku.
Ok, jak sprawdzić - potwierdzić lub wykluczyć czy to jest wtrysk?
Sorry nie odczytałem. Niech sprawdzi kluczowanie na wtrysku.
Astra na jednopunktowym wtrysku ?
test przelewowy i oto co wyszło to podaj jeszcze ilosc obrotów ,czas i ilosc cykli wtrysków.
Pompka paliwa dziala, paliwo daje na wtrysk.
Możliwe że jest to przekaźnik wtrysku
Masz odczyt średniego spalania to co się czepiasz sygnału wtrysku?
Bo ja mam z 2014 z przebiegiem 134tyś to jest szansa na walkę GM , czy na własny koszt. To jaki masz teraz kolor wtrysków.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
zwróć uwagę na to że silnik 1,4 z astry k to nie jest silnik 1,4 z astry j- jeden jest idealny do lpg (wtrysk pośredni- w astrze j) a drugi - nie za bardzo (wtrysk bezpośredni- astra k).
Check zapala się gdy auto gaśnie, potem znika. Na chwilę obecną błędów nie ma. Co do większych zmian to jeszcze wymienialem krokowca czujnik położenia przepustnicy razem z przepustnica całą i wtryskiem.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
a dlaczego ruch tylko wokół pompy może cos nie tak z wtryskami?
Jak kopci na niebiesko-usterka silnika.jak na czarno-osprzęt (elektronika,wtrysk)
Czy to wtrysk jednopunktowy?
70 Nm
Co o tym sądzicie? Nic. Nie wiadomo co mierzysz. Wiesz jak są sterowane wtryski?
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
pod górny króciec ???? Masz 2 króćce w kolektorze i we wtrysku,ma byc we wtrysku.
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Problem na 99% leży po stronie wysokiego ciśnienia. Często zawór w pompie się uszkadza ale może to być problem z wtryskami. Najprościej to zrobić próbę przelewową to powie wszystko o wtryskach.
Nie, to Multec CFI, odmiana tego systemu w polonezie to TBI 700
podłącz do zacisków wtryskiwacza równolegle transoptor z rezystorem (najlepiej daj dwa rezystory zaraz za podłączeniem się do przewodów wtryskiwacza) Zabezpieczysz się przed jakimiś zwarciami od układu pomiarowego. A z transoptora wysterujesz procesor. Z moich pomiarów wynika że wtryski są po włączeniu zasilania podłączane jedną stroną do +12V a potem...
Był poruszony ten temat jakiś czas temu w innym aucie z tą instalacja należy tylko tu troszkę poszukać. Wtryski za tysiaka albo przód plus wtryski za tysiaka.😏
Bardzo często w autach z LPG lampka wtrysku jest odłączana kiedy silnik pracuje na LPG. To taki trik instalatorów, żeby kierowcy nie drażniła świecąca lampka niesprawności układu wtrysku.
sprawdź przelewy na wtryskach
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek.
Zaworek sobie daruj, bo pomoże CI może na 2 dni a później jeśli cofało się paliwo to i tak będzie się cofać, szukaj przyczyny nieszczelności jeśli nie pomoże ustawienie kąta wtrysku
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
Na razie nie mam numeru tego wtrysku. Astra musi swoje odleżeć... ;) A tak na poważnie to dużo innej roboty mam. Myślę, że szkoda czasu na jego sprawdzanie, podmienię, części są za grosze. Czy to będzie wtrysk czy nie to już nie ważne. Problem jest z paliwem i to już znajdę. Dzięki za zainteresowanie, temat zamykam...
Czy może to mieć wpływ na brak mocy powyżej 2,5 tys obr,auto wchodzi w tryb awaryjny zapala się check itraci moc . Wywala błąd temp.oleju i początek wtrysku?
a) tam nie ma gaźnika, b) to, że po zdjęciu wężyka idącego do wtrysku sika z niego paliwo, znaczy że pompka coś tam podaje paliwa, ale Ty miałeś sprawdzić czy idą impulsy na wtrysk.
czyli co gdyby było że wszystkie mrugają jednakowo to zawory no w sumie to locziczne jak pochodzi 10 sek. to zaczyna kuleć a jak mierzyłem ciśnienia niby wszystko ok. ale auto też chwileczkę stało przed pomiarem sprawdzę dzisiaj te wtryski
Napisalem gdy niebieski zwieram do masy to wtrysk jest
Podciśnienia ok Dodano po 27 Spróbuję jutro softa wgrać jak kolega pisze, lub mam podejrzenie że ten problem ma powiązanie z wtryskami?
Ale czy to mogą być wtryski?
Sprawdź filtr powietrza. W jakim stanie świece- jak stare? Uszkodzony czujnik temperatury. Zła praca regulatora ciśnienia i daje za duże dawki na wtrysku.
Podmieniłem rozrusznik ale nic nie pomogło. TO co teraz wtryski?
Witam! Co może być przyczyną utrzymywania się obrotów ok. 1500 i dodatkowo dość niestabilnie na biegu jałowym w Astrze 1,4 na pełnym wtrysku? Astra jest z instalacją gazową a podany efekt występuje na obu paliwach.
Zazwyczaj ECU steruje masą wtryski. Jeśli na tych przewodach pojawi się zieleń i masa ,to wystarczy aby wtrysk pracował.
Ciśnienie tak j/w kolega pisał oraz czas impulsu wtrysku do zmierzenia.
jemu ciezko odpalic jest ze samo startem , bylem u mechanika a, cisnienie na cilindrach ma dobre. i co ci zdiagnozował mechanik? tak jak pisałem jak nie lewe powietrze w paliwie to wtryski albo pompa może przyśpiesz minimalnie kąt wtrysku
Samochód sprzedany, jednak na 90 procent winne były wtryski. Pozdrawiam
bardzo cenna informacja. Czyli np GedBoxem 2 nie pośmigam zbytnio na Astrze? czyli nic dziwnego, że ten silnik jest mało ekonomiczny.
Przy wczorajszym czyszczeniu tz/gruchy/nie pamiętam fachowej nazwy odkryłem na na wtrysku dwie nie dokręcone śruby.Były one lużno wkręcone http://obrazki.elektroda.net/81_12118919... Moje pytanie one muszą być mocno dokręcone czy je tak zostawić.Czy to niema powiązania z wtryskiem?Pozdrawiam
Witam. Ja bym sprawdził wtryski. Miałem podobny problem i jeden wtrysk przelewał.
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
W niedzielę miałem okazję na dłuższą trasę Astrą i trochę ją po testowałem. Okazało się, że po skasowaniu błędów i adaptacji, auto chodzi normalnie na benzynie ale szwankuje po przełączeniu na gaz. Dzisiaj idąc tym tropem zmieniłem miejscami wtryski gazu 2 i 4 (na 4 wypadające zapłony). Odpaliłem auto i po przełączeniu na gaz w ciągu minuty błąd "wypadające...
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Masz silnik Z17DTR czyli denso .. podpinam schemat podłączenia wtrysków
astra wtryski deutz wtryski lejące wtryski
podłączenie stałe elektryczne wskazania wilgotności dioda voltage
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Fazowość magazynu energii: jednofazowe vs trójfazowe Nie świeci lewe światło mijania Ford Ranger 2014