Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Gdzie są te dane.Gdzie je znaleść? Jeżeli ktoś robi próbę przelewową fabrycznym testerem - to raczej w dużym warsztacie, bo np w przypadku Forda IDS kosztuje 20 - 30 tys. zł plus koszty licencji na stałe uzupełnianie oprogramowania;...
Jest ok.
Sprawdź wtryski na przelew (delphi)
Zobacz czy leci paliwo z przelewów na wtryskach wtedy jak nie chce zapalić. W moim K9K wtryski delphi po rozgrzaniu puszczały w przelew bez opamiętania.
Chcesz w delphi wymienić przelew? A masz stół do ustawienia wtrysku?
Też tak słyszałem. A nigdzie nie mogłem znaleźć jakie są wartości przelewowe dla tych wtryskow. W jakim czasie ile powinno się cofnąć w przelew. Gdzieś wyczytałem ze gdy wtrysk właśnie delphi w czasie 2 min nie cofnie w przelew więcej jak 10 ml to jest dobry wtrysk. Ale tutaj po wartościach przelewowych widać że praca wtryskow jest niezrownowazona.
Tych wtrysków się nie robi. Przecież pisałem że zaślepiałem wtryski i patrzyłem na ciśnienie. Jeżeli przy zaślepionym jednym wtrysku odpaliła to wiadomo że leje na przelew. Czytaj uważnie. Problem tkwi w czym innym.
Ten za 150 wytrzymuje ok 30 tyś przebiegu oryginał ponad 100 tyś i więcej.Ja mam około 90 tyś przebiegu na Delphi i przelewy około 5 -6 ml na wtrysk.Przy mojej normie max 25.Zaworki kupowałem oryginały.
Ile kosztowała Ciebie ta regeneracja wtrysków? Podaj cenę, ona dużo tłumaczy. Chłopie pomyśl. Wyciągnołeś i włozyłeś wtryski. przed robotą jeżdził. Po robocie nie. To po jaką cholerę szukasz usterki w turbinie lub przepływce. Zrób próbę przelewową i sprawdź korektę na wtryskach. P.S. Od czasu do czasu trafiaja mi sie klienci którzy sami załatwiaję regenerację...
Mylisz się układ Delphi często pada wyskakuje kontrolka bo za małe ciśnienie paliwa .A spada bo wtryski leją na przelew .Zrób ten przelew uczciwie ,na czas albo Clipem.Potem dali Simensa bo było tyle reklamacji.
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Witam Konrad1 jesli mozesz mi udzielic info gdzie regeneruja wtryski,i czy dobrze to robia i za jaka kase,ja mam kia carnivala 2 2,9crdi wtryski delphi,moje miały przelewy jeden 32 drugi 18 cm.chyba tak to okreslili cewki były sprawne czy mozna je jakos zregenerowac? a jaka jest norma przelewowa jesli ktos wie bo moj 3 wtrysk ktorego nie wymieniłem...
Można. Trzeba wymienić zaworek Delphi. Jest mnóstwo filmików. Jak nigdy tego nie robiłeś, to wróżę klapę.
Po pierwsze, czy to może powodować że bardzo ciężko pali (tylko jeden przelew)? Jak najbardziej - ciśnienie ucieka więc ciężko pali, ponadto jazda z takim wtryskiem grozi uszkodzeniem cylindra.
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
do Nissana dzwoniłem kilka razy ale nie udało mi się porozmawiać z serwisem. Natomiast w weekend sprawdzaliśmy jeszcze dalsze rzeczy: 1. próba przelewowa 6 min pracy, silnik był zimny. Wyniki mniej więcej równo dla wszystkich wtryskiwaczy 16-17ml. 2. wymieniony VCV w pompie CR , wykonana adaptacja ciśnienia - nic to nie zmieniło 3. po włączeniu klimatyzacji...
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze - owszem - powodują nadmierne spadki ciśnienia na szynie...
witam wszystkich odwiedzających temat. kupiłem citroena c8 2.0 hdi z silnikiem dw10cted4 przejechałem około 6000 km. Teraz okazało się że pękło jedno z mocowań wtrysku na 2 cylindrze, zaś wszystkie inne są nadłamane tuż przy wtryskiwaczach. Zastanawia mnie, ze w przełomie mocowania wyglądają jak żeliwne. Mechanik dokręcił je 30 nm oczywiście nowe podkładki...
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
Zdemontowałem zbiornik i było w nim tak czysto że założyłem go z powrotem. Filtr paliwa założyłem Delphi, zakodowałem wtryski i pojechał.
Kłopoty z obrotami na niskich to w tdci najczęściej wypracowane wtryski. Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy, jest tania, szybka i prosta, a mówi wiele o wtryskiwaczach. Jeżeli okaże się, że przelewy są już za duże, a przebieg wtryskiwaczy wynosi ponad 150-200kkm, to warto wymienić nie tylko zaworki przelewowe, ale także rozpylacze. Wymiana tylko...
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Wszystkie zaworki wymieniałem 50 tyś km temu.Dawane były oryginały Delphi.Pozostałe wtryski pracują prawidłowo .Przelewy są 5-7 ml na wtrysk .Czy nie wystarczy wymiana samej końcówki wtrysku.Błąd wyskakuje raz na jakiś czas co 2 -3 miesiące.Co 2-5 tyś km.
Witam Mam problem z Renault scenic 1.9dci. Auto najpierw zaczelo szarpac w czasie jazdy, pojechalem do mechanika zeby sprawdzil co to moze byc, podlaczyl go pod kompa (delphi ds 150), pokazalo kilka bledow (a to ze swieca ktoras nie grzeje, a to od egr, o braku synchronizacji walka rozrzadu z walem itd..). Chcial sprawdzic wtryskiwacze na przelew (Bosch),...
Witam, po regeneracji wtryskiwaczy silnik nie chce odpalić, przed tym zabiegiem auto odpalało z plaka brak był odpowiedniego ciśnienia na listwie ok 150-200 bar przelewaly wtryskiwacze, zostały zregenerowane wszystkie. Teraz ciśnienie podczas rozruchu wynosi ponad 300-350 bar, błędów brak, wtryskiwacze zakodowane obroty podczas kręcenia silnikiem rosną,...
Nie napisałeś co było przyczyną zapowietrzenia - czy wtryski były regenerowane i jak? Czy były nadawane im kody? Jeżeli były nadawane kody po regeneracji, to we wtryskach jest sporo paliwa i nie zatrą się nawet po długim kręceniu rozrusznikiem czy nawet samostartem (plakiem). Przy samodzielnej wymianie zaworków (i ewentualnie rozpylaczy) jest nieco...
Witam Wiem, że problem o którym napiszę był już wałkowany w kilku wątkach. Chciałbym uspójnić to co wiem i podpytać o to czego nie wiem. Więc od początku: Po awarii pompy wtryskowej (zatarła się) został wyczyszczony cały układ paliwowy, jednak okazało się, że wtryski również padły. Namoczenie następnie czyszczenie w wanience niestety nic nie dało(-...
Witam, mam problem z cytryną, ciężko odpala, trzeba kręcić długo i nie ma różnicy, czy ciepły, czy zimny. Mam błąd grzania świec p1351, po odliczeniu czujnika temperatury silnika świece grzeją, ale dalej ciężko odpala, czy to może być wina wtrysków? Common rail Delphi R01001A. Węże paliwowe przepatrzone na lewą strone, zdjęcie z przelewów wtrysków po...
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Witam, wiem ze temat nie nowy ale ;) Auto jak w temacie przebieg 280tys rocznik 2005. Nie zapala błąd niskie ciśnienie na szynie i faktycznie w parametrach maks dobija 170bar także wtryski bez zasilania efekt nie zapala. Pali na plaku bez problemu, wtedy jak juz zapali to na jałowym chodzi i trzyma te 300bar(jednak silnik pracuje zle i to słychać)....
Witam i wtryskiwacze są po czyszczeniu na specjalistycznym urządzeniu Zapp Diesel Tech 2 pozwalającym wykonać czyszczenie i testowanie wtryskiwacza Common Rail Bosch, Delphi, Denso, Siemens lub 1-, 2– sprężynowego i stopniowego (wtryskiwacze Diesla każdego producenta, także piezoelektryczne) polegające na: - czyszczeniu zewnętrznym metodą ultradźwiękową...
A mianowicie jezeli zdecydowalbym sie kupic nowe wtryskiwacze to czy musze wymieniac rowniez pompe czy ta stara da rade z nowymi ?? Nowe wtryskiwacze są bardzo drogie - najlepiej jest zregenerować te co masz, wymieniając zaworki i końcówki. Ale tylko na oryginalne Delphi - czyli w dobrym, sprawdzonym zakładzie, najlepiej autoryzowanym, gdzie od razu...
Pacjentem jest Renault Kangoo 2010r 1,5 DCi 65KM wtryski DELPHI. Po długim postoju (np nocy) trzeba go kręcić ok 3 sekundy, żeby odpalił. Jak już odpali, można go od razu zgasić i wtedy zapali od strzału. - Sprawdzony rozrząd - Wymieniona pompa HP - Wyczyszczone i sprawdzone wtryski oraz wymieniony jeden przelew (zrobione, ponieważ samochód nie odpalał...
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
tak to wlasnie wyglada, bo turbo, fap wykluczone, pozatym nie dymi ani nic, a obroty wstaja przy wypalaniu, kiedy jest wieksza dawka. Na zimnym tez masz strategie spalania z wieksza iloscia paliwa, zobacz czasy wtrysku i sprobuj zrobic przelewy, zobaczymy jak ten delphi sie trzyma.
Witam. Czy słyszał ktoś o możliwości regeneracji wtrysków piezoelektrycznych Delphi? Padły mi takowe (leją na przelewie) a nowe 1600/szt:cry: A może znacie dobre miejsca gdzie można zakupić takowe używki lub zamienniki? (silnik 2,9 Crdi Hyundai/Kia ). pozdrawiam mariusz
Jesli chodzi o kosz w baku to ropy mam na full nawet ponad kosz wiec jest caly czas pelny,pompka daje caly czas 3.5 bar na przelew,gdy zatkam przelew daje wtedy 7 bar i trzyma cisnienie nawet caly dzien,wtryski byly dobre ale i tak wymienilem wszystkie koncowki w wyspecjalizowanym serwisie Bosch wiec odpadaja,rowniez pompa wysokiego cisnienia sprawdzona...
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
Witajcie! Czyszczenie w myjce ultradźwiękowej jest częścią regeneracji wtryskiwacza. W zależności co jest uszkodzone potem się wymienia i tu cena idzie w górę. Za samo mycie około 150-200 zł. Cena zawiera regulację i testowanie. Z własnego doświadczenia wiem że najlepiej robić komplet. Cena około 550-650 zł. Oczywiście można najpierw sprawdzić i zdecydować...
To nie jest profesjonalne postępowanie, ale jeżeli zachowa się kilka podstawowych zasad, w tym przede wszystkim czystość, to można wtryski samemu ratować. Jest możliwość samodzielnej wymiany zaworków, nie jest to jakieś nadzwyczajnie trudne, trochę trzeba kumać o armaturze paliwowej. Wymiana zaworków ma sens tylko na oryginalne Delphi. Zamienniki to...
W tym samochodzie lejące przelewy są praktycznie w 100% przypadków skutkiem opiłkującej pompy- Oj - wg mnie absolutnie nie. Po prostu wtryskiwacze wytrzymują (te na oryginalnych częściach Delphi) około 200 kkm i wtedy już mocno przelewają. Co więcej - często ze sporym rozrzutem wartości - jeden przelewa np. 25 ml, a drugi ponad 60 ml... A zdarza się...
przy 3000 obrotów miałam 600 zamiast wg mechanika 900 a na wolnych tylko 230 a mechanik powiedział ze powinno byc 300. No więc właśnie - mocno przelewające wtryskiwacze powodują, że pompa - przy mocnym depnięciu w pedał - nie jest w stanie nadgonić ubytków ciśnienia paliwa na szynie. Próba przelewowa dużo by powiedziała... Zostawiać czy zabierac autko???...
a ja podtrzymuje, to co napisalem ze nie raz regeneracja wyjdzie i auto jezdzi do czasu, nie wazne ile, ale... napiszmy i powiedzmy glosno ze to wyciaganie od ludzi pieniedzy, bo czym predzej nastapi uszkodzenie tego felernego systemu delphi, tak wsadzili szajs, a kolego dla mnie osobiscie regeneracja polega od pewnego czasu na kupieniu wtryskow z auta...
"kontrola wyważenia wtryskiwaczy paliwa", gdzie "udział/bilans mocy" na poszczególnych cylindrach to: 1.02 (1), 0.96 (2), 1.03 (3) i 0.99 (4). Nie ma w oficjalnej nomenklaturze, tzn. nakazanej przez producenta czegoś takiego jak "kontrola wyważenia wtryskiwaczy". Jest to wymysł producenta diagnoskopu zewnętrznego, żeby czymś "zabłysnąć", bo rzeczywiście...
Kończąc temat. Wtryski Delphi sa koszmarnie łatwe do zapowietrzenia, a przy tym mozna narobić ambarasu i kosztów. Jeśli się zapowietrzyły to nie próbować odpalać z plaka bo tylko rozwalimy wtryski. Takie wtryskiwacze nalezy oddac do serwisu wtryskow celem odblokowania, gdyż zostało w nich uwięzione powietrze ktore zawiesił elektrozawor. Aby temu zapobiec,...
W silnikach tdci (CR) największa dawka wtrysku osiągana przy obrotach rzędu 2.000 - 2.500. Czas na osiągnięcie odpowiedniej dawki wtrysku jest wtedy jeszcze dostatecznie długi, a turbo-sprężarka osiąga już maksymalne ciśnienie doładowania (i właśnie dlatego jest wtedy największy moment obrotowy). Więc jeżeli depniesz pedał w tym zakresie obrotów, to...
Witam Mam problem z fordem focusem 1.8 TDCI 115km 2001r. W fordzie strzelił w trzech miejscach wałek rozrządu, pogięły się delikatnie zawory itp... Głowica poszła do regeneracji, po regeneracji złożyłem silnik, ustawiłem rozrząd itd... Przyszedł czas na odpalenie, a tu miga świeca żarowa, po podłączeniu kompa wyskoczył błąd który mówił o niezaprogramowanych...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Najlepiej sprawdź wtryskiwacze na stole... Korekty nie są miarodajne i nic nie mówią o kondycji samych wtryskiwaczy jak i tego jak końcówka rozpyla paliwo i czy nie występuje zjawisko "wtrysku punktowego" gdzie ze względu na kumulację paliwa w jednym miejscu nie zawsze jest ono spalane całkowicie. Układ dolotowy powinien być suchy, czyli nie powinno...
Zaworki nowe, przelewy książkowe, chyba że leje dołem ale, tym razem to już na pewno, delphi nie pokazuje korekt. Tzn pokazuje korekty bodajże w mikro sekundach. Na wszystkich wtryskiwaczach oscyluje w granicy 400-420 mikro sekund. Dla porównania w innym silniku, sprawnym ale w gorszym stanie korekty są w granicach 370-390 mikro sekund. Auto nie kopci...
Pewnie był błąd P0089 czyli ciśnienie paliwa. W tym aucie jest nietrwały układ wtryskowy Delphi. Na początek próba przelewowa wtryskiwaczy i pewnie wszystko się wyjaśni.
Tak jest z dieslami renault. Wymienisz pół auta i dalej nic. Z podmianką części jest łatwiej zdiagnozowac i naprawić ale używane części, pomimo że działały wcześniej w innym aucie to wcale nie znaczy ze są dobre. Wtryski by należało sprwwdzic na maszynie bo po przelewie nie zawsze wyjdzie że jest uszkodzony. Najczęściej powodem utraty ciśnienia jest...
Szlak może człowieka trafić. Temat rozwiązany. Przy składaniu silnika zamontowaliśmy nową magistralę przelewu. Jedyna jaka była aktualnie dostępna to Engitech w intercars. Nienawidzę tej firmy, bo robi części bez utrzymywania jakości oryginału i często miałem z nią problemy w spasowaniu. Niestety w tym przypadku wynikło to samo. Część wygląda jak oryginał,...
Witam wszystkich ponownie. Problem rozwiązany. Po trzech miesiącach jeżdżenia po różnych mechanikach dziś odebrałem sprawne auto. Jak pisałem wcześniej auto czasami odpalało, a czasami nie (nie świeciła się żadna sprężynka i mocy też nie brakowało), pierwszą diagnozą po podpięciu komputera było uszkodzenie czujnika połażenia wałka rozrządu, kolejną...
Proba przelewowa zrobiona.3 minuty. Na wtryskiwaczu nr 1 i 2 mam okolo 5-6 razy wiecej ropy niz z nr 3 i 4. Nie mierzylem dokladnie bo mam mala strzykawke ale roznica jest conajmniej pieciokrotna. Z 1 i 2 z wezyka lalo sie cienkim strumieniem a z 3 i 4 kapało. Kolejna sprawa ok 10 miesiecy temu zmieniałem pompe wysokiego cisnienia i wtryskiwacze nr...
Jeżeli to jest tdci to po jaką cholerę odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia itp. Zobacz czy odpala z plaka . Jeżeli ma za niskie ciśnienie na railu, to komputer nie pozwoli go uruchomić,a z plaka najczęściej zapali . To jest delphi jak pompa sypie opiłkami (zaciera się) to podwieszają się wtryski (przy przebiegu powyżej 150kkm to normalka). Komputer...
Witam, mam do Was pytanie dotyczące odpowietrzania układu w mondeo TDCI z pompą Delphi (CR) i ewentualnej usterki tej pompy. Jakiś czas temu pojawiła mi się sprężynka - auto wchodziło w tryb awaryjny przy większym obciążeniu silnika. Po ponownym odpaleniu wszystko było ok. O ile objaw jest właściwy dla padniętych wtrysków mam podejrzenie usterki pompy....
Silnik 2.8 2002 zawór cr z bosza wtryski były sprawdzane tylko były na biegu jałowym rozjechane wartosci. Przelewy są dobre. Dodano po 47 Interfejs Delphi podpinam prZejsciiwke nawet sprawdzałem prZejsciiwke czy przechodzi impuls i czy dobrze są podpięte i s wszystko jest dobrze.
Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdarzyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem. Świece żarowe nowe. Mogą być problemy z rozrusznikiem, akumulatorem, immo + kluczyk + stacyjka , a także wtryskiwaczami . Pracę rozrusznika można zweryfikować zapalając na "pych". Jeśli po popchnięciu startuje momentalnie, a na kluczyk nie chciał,...
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Delphi:cry: Testu przelewowego nie robiłem nie pomyślałem bo poszły wszystkie drugie wtryski (nie nowe) Opiłki się pojawiły w filtrze Rano posprawdzam wszystko wg Twoich sugestii. Jakie ciśnienie powinno być na szynie podczas rozruchu i pracy ? Na razie wielkie dzięki
Na początek zrób test przelewowy wtryskiwaczy. W tych silnikach wtryski kiepsko się regeneruje.
Nie chce mi się wierzyć że po zgaśnięciu nie ma żadnych błędów. No właśnie. Podjedź gdzieś na IDS-a i sprawdź. Jeżeli byłby tam kumaty diagnosta, od razu zrobiłbym próbę w trybie rzeczywistym. Generalnie zacząłbym od próby przelewowej - mimo że wtryski były regenerowane w autoryzowanym serwisie (czy autoryzowanym przez Delphi?). Bo jeżeli były regenerowane...
Najprawdopodobniej siadają zaworki przelewowe w wtryskach No właśnie. Jeszcze wczoraj dałbym sobie głowę uciąć, że nie. Ale jak to się mówi: nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka... Identyczne objawy dopadły mnie tydzień temu, w silniku po przekładce (silnik z Mondeo 130 KM 2,0 tdci na długich wtryskach włożony do Transita 2,0 tdci). Cały układ wtryskowy...
Podmieniałem pompę wysokiego ciśnienia obydwa zawory przed pompą i za pompą i żadnych efektów. Jakie zawory przed pompą i za pompą? Może określ się, o które zawory chodzi, bo są dwa elektrozawory (3 i 4 - schemat poniżej i opisane we wskazanych wątkach) i obydwa zamontowane na pompie wysokiego ciśnienia (pwc) https://obrazki.elektroda.pl/6768641600_...
Ja bym zaczął od ogarnięcia ciśnienia paliwa. Jak nie masz paliwa nie ma też spalin żeby turbo wstało. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia, wtryskiwacze czy nie puszczają na przelewy. To silnik na układzie Delphi?
Witam. Mam problem z Xtrailem 2.2 dci yd22. Mianowicie po wymianie głowicy samochód przestał odpalać. Po podłączeniu tester Delphi nie ma żadnych błędów. Sterownik widzi obroty silnika z czujników podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co zauważyłem z przewodu łączącego pompę CR z listwą nie wydobywa się paliwo pod ciśnieniem. Ledwo kapie. Odpinałem...
JAkie wtryski bo nie pamiętam, albo się nie skupiam nad tym jakie tam są. Jak bosh to tylko rónica przelewów się liczy a nie ilość, jak delphi to są konkretne wartości , jak semens to do końco nie wiem bo ich nigdy nie sprawdzałem bo nie miałem problemów . Co do konkretów był jakiś post i jeden z forumowiczów opisał dane , ja zawsę polegam na swojej...
Zawsze wszyscy w takiej sytuacji robią przelewające za dużo wtryski - tymczasem jeżeli pompa jest w idealnym stanie, wtryski mogą przelewać nawet dosyć mocno, a układ i tak nie wejdzie w tryb awaryjny. Miałem przypadek, że wtrysk przelewał tak, że trzeba było przerwać próbę, bo paliwo po 20 sekundach lało się na ziemię. Ale pompa była świeżo zrobiona...
Dodam że auto nie miało wymieniane przez dobre 2-3 zimy jakieś 50 tyś filtra paliwa. No, ale w końcu wymiony jest ten filtr paliwa, czy nie? Jeśli nie, to od tego trzeba zacząć. Trzy lata/50 tys. km to chyba lekka przesada nie ruszać filtra? Warto podpiąć auto pod IDS-a i sprawdzić kalibrację układu wtryskowego. Próbę przelewową przy systemie Delphi...
Witam, mam następujący problem z Kangoo 1.5 dci na osprzęcie delphi. Autko jeździło bardzo ładnie przez ostatnie kilka miesięcy. Ostatnio w trasie zapaliły się kontrolki,poczułem lekkie szarpanie silnikiem. Zatrzymałem się żeby sprawdzić co jest nie tak,silnik chodził jakby na 3 gary. Zawróciłem do domu,ale niestety autko nie dało rady pokonać całego...
Pozwolę podzielić sie swoim przypadkiem-chodzi o dymienie na czarno z wydechu nierówna praca silnika na jałowym biegu problem z odpalaniem Ford Fokus 1.8 TDCI 2003 r.225000tyś.Zaczeło sie od kłopotu z odpalaniem po odpaleniu silnikiem jakby rzucało.Podczas jazdy przy redukcji z trzeciego biegu na czwarty przy mocniejszym depnięciu zapalał się tryb awaryjny...
Witam. Trafiła się zakała która nie daje więcej pomysłów. Mianowicie pacjent clio ii 1.5 dci Delphi nie pali za każdym razem a z plaka idealnie i później już sam sobie dawkuje paliwo aby na rozruch potrzebny. Co 2 lub 3 raz zapali sama. Pod kompem błąd DF 116 - obwód czujnika oznaczenia Def 01 Wymienione 3 czujniki. Kable z wtyczka zmienione do samych...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Generalnie po wymianie zaworków i włożeniu wtrysków niekodowanych (na te same pozycje) można liczyć na samoadaptację. Jeżeli silnik odpali to najczęściej skacze wtedy w komorze dosłownie tak, jakby miał wyskoczyć. Wiec tym się nie przejmuj. Prawdopodobnie trochę dostało się powietrza do pompy - przelewy w tdci Delphi nie idą do zbiornika, ale do pompy,...
hi tu masz na wykresie ciśnienie na rampie gdy puszcza jeden wtryskiwacz,a korekty były można powiedzieć że dobre https://obrazki.elektroda.pl/5933288500_... korekty na wtryskach na biegu jałowym nie zawsze wykazują na dobrą lub złą pracę wtryskiwacza, przy takim wykresie jak ten - próba przelewowa pokazała uszkodzony wtryskiwacz u...
Demontaż i wymiana zaworka oraz końcówki nie jest trudny, ale trzeba zachować czystość i pewne procedury. Ponadto ostatnio - ok. 3-4 miesiące - nie ma na rynku (podobno w całej Europie) oryginalnych końcówek Delphi, dostępne są tylko włoskie zamienniki. Człowiek u którego kupowałem ostatnio zaworki i chciałem kupić też końcówki, miał te zamienniki -...
w fordzie mondeo tdci po 2004 roku byly ponoc ulepszone wtryskiwacze?ponoc, zalezy co robiles- co robili w twoich wtryskiwaczach zaworki i koncowki czy wogole ktos je sprawdzil na rozpylanie? w wiekszosci przypadkow po probie przelewowej mechanik- nie zawsze z diesel servisu zmienia same zaworki, nie raz pomaga-wymiana tylko jednego i blad p-251 znika,...
To chyba ten sam słynny z awaryjności 2.0 tdci co w Mondeo. A konkretnie awaryjny Common Rail Delphi. Wpada zacząć od testu przelewów wtryskiwaczy.
Witam. Mam taki sam problem. Obroty silnika na biegu jałowym samoistnie wzrastają. Po kodowaniu wtrysków, objawy nadal te same. Sprawdzone przelewy wtryskiwaczy (są w idealnym stanie), sprawdzona szczelność układu dolotowego i wyczyszczony egr. Co to może być? Silnik K9K 68KM Delphi Wtryskiwacze kodowane CLIP'em Renault. Silnik pracuje ładnie. Brak...
No fakt delphi ma przelewy na zwykłe wężyki, zrobie test na zwykłych wężykach i słoiczkach. W końcu musze kupić coś do tego. To raczej trzeba stawiać na wtryski wtym przypadku myśle.
Regulator też może być, ale ja zawsze zaczynam od testu przelewowego wtrysków, bo zaworki w systemie Delphi dość często padają. Regulator nie jest tani i wolę na darmo nie wymieniać jak się okaże , że wtryski górą puszczają ;)
Odświeżę temat, problem mam podobny a szukajka i wujek w okularach nie wyświetlili nic konkretnego... Może ktoś coś podpowie ;) Mam podobny problem z ciśnieniem paliwa w Mondeo MK3 2.0 TDCI, otóż przy rozruchu jest <200 bar, ok. 160-170 bar chwilowe i spada, wiadomo auto nie odpala, natomiast przy wymuszonym odpaleniu na jałowym biegu ciśnienie jest...
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu . Sprawdzę to, muszę po odpaleniu (w piątek auto będzie po 2 dniach stania więc idealnie) zerknąć na przewody paliwowe czy nie ma w nich potwietrza. Ja bym na twoim miejscu odłączył wtyczkę od EGR i zaślepił...
otóż wymieniłem turbinkę(zaworek) w 4 wtrysku elektrycznym Rozumiem, że silnik do 2006r/układ Delphi? Czy zmieniany zaworek był oryginał Delphi fabrycznie zapakowany? Dlaczego wymieniałeś właśnie na tym cylindrze - robiłeś próbę przelewową przed i po wymianie? Jeżeli nie był nadawany nowy kod dla tego wtryskiwacza, to ma prawo klepać jakiś czas, aż...
To są w zasadzie identyczne silniki, różnica była przed i po lifcie w 2003 roku (przed liftem długie wtryski, po lifcie krótkie). Jeżeli chcesz mieć przełożony silnik nadal o mocy 115KM i zero problemów z elektroniką - to zostaw stary PCM (+ ewentualnie IDM jeżeli jest oddzielny) ze starym softem, trzeba jedynie wpisać kody wtrysków z nowego silnika....
Witam kolegów : Trafił do mnie samochód jak w temacie. Pompa Delphi Problem przedstawia się następująco: W samochodzie waliły wtryski przelewały totalnie. Klient stwierdził ze tylko je poczyści i do sprzedaży autko.Na powrocie z pompy wychodziła piana. Na chwile pomogło ale trochę kopcił. To klient zaczął bawić się siłownikiem niskiego ciśnienia na...
Witam, posiadam Clio II z 2002 Roku z Silnikiem 1.5 Dci 65 Km osprzęt DELPHI... A więc problem polega na tym ,że Clio Bardzo mocno ,,POTĘŻNIE" kopci na czarno ,,SADZA" Problemu z odpalaniem nie zauważyłem ale przelewy sprawdzone i wtryski NIE LEJĄ. Wynik Pomiaru następujący / na 3 min: 1- 1oml 2- 1oml 3- 65ml Podejrzany, ale to tylko jeden wtrysk......
99% przypadków ciężkiego palenia tych silników to uciekające ciśnienie paliwa przez przelewy wtrysków, a ich uszkodzenie to z kolei przeważnie skutek opiłków z przycierającej się pompy. To samo jest w Renault z CR Delphi. Co do odpalania go z plaka to ten silnik nie toleruje innego niż cytrynowy, poważnie, i trzeba umiejętnie dawkować bo ma duży stopień...
Witam serdecznie. Na początek proszę mnie nie odsyłać na forum w poszukiwaniu odpowiedzi bo już chyba wszystko przejrzałem i nie mogę nic znaleźć. Problem mój to głośny klekot przy obrotach równo 1500,na każdym biegu,czasem nawet przy ruszaniu z jedynki. Jadę np 80 km/h zdejmę nogę z pedału gazu obroty 1500 i kiedy lekko nacisnę gaz słychać ten klekot...
Witam wszystkich.Panowie,prosiłbym o poradę w sprawie CR w ww aucie. Pól roku temu padły wtryski.Pewien pan z Swarzędza sprzedał mi regenerowane,które założyłem i przez pół roku było dobrze.Dwa tygodnie temu corolla zaczęła twardo pracować po czym gasnąć szczególnie gdy jest zimna.Wtryski pojechały do warsztatów zajmujących się wtryskiwaczami ale problem...
mechanik podejrzewa ze leje sie z ktoregos wtrysku ile moze kosztowac regeneracja takiego jednego wtrysku?? Podejrzewa? Hm... I nie leje z wtrysku, tylko wtrysk przelewa - to dwie całkowicie różne przypadłości... Zrób próbę przelewową, wtedy będziesz wiedział czy jakieś wtryski są do regeneracji - to prosty, tani i dobry test. Najczęściej przelewa...
Witam mam problem z w/w modelem. Samochód jak jest zimny to pali łądnie, gdy jest ciepły nie chce zapalać lub zapala bardzo ciężko jak już zapali to chodzi. CLIP pokazuje problem z ciśnieniem na listwie test przelewowy wskazuje wtrysk numer 2 leje numer 3 raczej też do wymiany. http://obrazki.elektroda.pl/6140216500_1... Podejrzewałem...
Witam wszystkich zainteresowanych tematem oraz pomocą ;) Problem następujący: Silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (odpala od strzała, zimny/ciepły) nierówna praca jest wynikiem zmian ciśnienia na listwie CR, na włączonym zapłonie przed rozruchem ciśnienie zadane na listwie 230 bar, rzeczywiste/mierzone 0. Podczas rozruchu wzrasta do zadanego...
Tak u mnie występują te błędy, tylko rzecz w tym że wtryski były zrobione a pompa została sprawdzona w serwisie i pompa jest ok jedynie co podejrzewam to albo wadliwa regeneracja wtrysków (po regeneracji nie robiłem testu przelewów) lub gdzieś przytkany układ, bo np vectra c 2.0dti ma jeszcze filterek w zbiorniku jak jest w fordzie nie wiem (dlatego...
Witam, mam Nissana Almere 2002r z silnikiem renaulta 1.5dCi. Problem jest że silnik odpala i po 1-2sek gaśnie. Check gaśnie normalnie, kręce to cisnienie rośnie do 240-260barów, silnik odpala i po sekundzie gaśnie a ciśnienie leci na dół i zapala sie check. Ponowne odpalenie możliwe jest dopiero po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu. Regulator na pompie...
hi tak jak w temacie samochód jakiś czas temu został za tankowany benzyną,po odciągnięciu paliwa z baku i płukaniu jeździł jeszcze jakieś dwa tygodnie - pewnego dnia po zgaszeniu już nie zapalił - przepływka sprawdzona w innym aucie - czujnik wałka to samo -czujnik wału na 90 procent sprawny -zbiornik i układ paliwowy płukany po wymianie pompy wysokiego...
Silnik kopci na czarno sprawdzałem na postoju jak dodaje się gazu to kopci ale kolega kiedyś mi mówił że jak ruszam to kopci na czarno więc wydaje mi się ze pod czas przyspieszania kopci na czarno. obroty nie są stabilne bo jak obserwuję wskaźnik to się "huśta". Podejrzewam obwód wtryskowy paliwa . Niestety, może wchodzić w rachubę najgorszy wariant...
Przeczytaj co dopisałem w poprzednim poście. Skoro odłączałeś przelewy, to mógł się zapowietrzyć - przelewy nie idą do zbiornika, tylko wracają do pompy i dopiero stamtąd do zbiornika. Odłączone przewody przelewowe trzeba zawsze dokładnie zamykać (zaciskać) - inaczej zapowietrzysz układ. Ciśnienie jakieś zawsze jest, bo jak pompa się kręci, to pracuje...
delphi wtryski wtryski delphi sprawdzić wtryski przelew
bascom operacje string disel filtr paliwo serial input output
Konfiguracja trybu nocnego w Satel Integra Kocioł Vaillant Saunier Duval eBUS - Czy potrzebny mostek 24V?