Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
Zapowietrzone wtryski.
Jakie masz tam te wtryski?
https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Witam, proszę sprawdzić kondycję wtrysków. Pozdrawiam.
Zalej filtr paliwa i odpowietrz wtryski.
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
Chodzi o kąt wtrysku?
I co, rozwiązałeś problem, wymieniłeś wtryski na nowe?
Ściągnąłem osłonę silnika i była delikatnie wypięta kostka wtrysku
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
Przestawiony kąt wtrysku, lub brak jego regulacji.
Może dodać inne typy wtrysków.
Ta dedykowana instalacja może mieć zablokowany sterownik. Więc nic nie podziałasz. Starsze dawały się odblokować. I można było wsadzać dowolne wtryski. U ciebie może być z tym problem.
Zamień miejscami wtryski benzyny , miałem w fabii podobny przypadek z zapchanym wtryskiem .
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Tak miałem na myśli adaptację wtrysków, więc po zamianie pomiędzy 3 i 4 cylindrem też zamieniłeś w ECU nr wtrysków.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
No dzięki pod koniec tygodnia to sprawdze , na razie do pracy więc nie ma czasu grzebać a tak jak wspomniałem , odpala fajnie a na gazie jedzie bez problemu . Dużo to roboty z wymianą takiego wtrysku ?
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
zasyfione wtryski !
To zależy gdzie lałeś paliwo. Jeśli zatankowałeś jakiś kisiel, to mogłeś zapchać i wtryski.
nie ma zasilania + na wtryskach
podejdzie
2generacja pełny wtrysk
Precyzując jest to ustawienie statycznego początku wtrysku.
Brak zasilania wtrysków.
Masz zwarcie na 5v na obwodzie nr 1
Ta Skoda również była od nowości na LPG Landi Renzo po 2 latach wymieniono wtryski LPG MED jak na zdjęciu wyżej. Na jakie nowe je wymienić?
Nie pamiętam. A układ wtryskowy dobrze działa ponieważ na gazie też tak jest, a gaz ma bezpośredni wtrysk
Wstaw zdjęcia tutaj, pokaż rzeczywiste ciśnienie gazu i czas wtrysku.
Jaki silnik>? 1,3 na wtrysku
Sprawdź czy pompa pompuje paliwo. Jekie jest ciśnienie i czy są impulsy sterujące wtryskiem.
A może by tak kolega w takim wypadku sprawdził wtrysk?
Zmieniłem paliwo dzisiaj na 98 jest delikatna poprawa jak zmienić filtr paliwa i wyczyścić wtryski?
1. Uszkodzenie N108 - jak to sprawdzić i czy ma wpływ na odpalanie? 2. Czujnik g80 - jw 3. Niesprawny dopływ paliwa lub brak - paliwo jest, w przewodach leci, czy pojawia się na wtryskach . 4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi)...
Ok trzeba sprawdzić kat i wydech a potem wtrysk.
musialbys vagiem sprawdzić dynamiczny początek wtrysku
Można zrobić mostek. Trzeba sprawdzić po kolei wszystko, rozrząd, zasilania, impulsy na cewkę i wtrysk.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak działa i wktórym momencie uruchamia się wspomniany przestawiacz wtrysku. Pozdrawiam.
Jak by ci czujnik padł to wogóle nie miał byś iskry i pewnie taktowania wtrysków...
Raczej za mało, tam jest napisane „rich” - bogata. Za dużo paliwa, za mało powietrza. Uchylony EGR, wtryski itp.
Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki w samochodzie z silnikiem diesla.Problem polega na tym ze auto nie chce odpalić sprawdziłem i wiem ,że nie wychodzi paliwo z pompy wtryskowej w kierunku wtrysków.
Tomasetto to reduktor. I on niema nic wspólnego z szarpaniem na benzynie. Bardziej interesujący jest sterownik i odcięcie wtrysków.
Zwiększając ciśnienie paliwa (wyżej 3 bar) auto zaczyna pracować i zxpalać w miarę normalnie po pewnym czasie przechodzi w tryb awaryjny i wywala błąd misfire. Czy to może być rozjechana mapa wtrysku ?
Może na początek zamień wtryskiwacze/cewki/świece miejscami Potem sprawdź okablowanie między wtryskiem a ecu
Masz MFA w zegarach lub jakiegokolwiek FIS'a ? dawke zostaw bo i tak i tak nie ma czym jechac wiec 2.2 - 2.6 jest w sam raz. Jaki kąt wtrysku?
przed wymianą na ciepłym i na zimnym były problemy i nie miał mocy 330000tysi ma swoje ale pompa jest po regeneracji .i są nowe końcówki wtrysków
Moze byc 4 pinowy w obudowie termostatu (jesli obudowa plastikowa) lub 2 pinowy wkrecony w kolektor ssacy z tylu pod wtryskiem.
Jest to slilnik na wtrysku jednopunktowym.
Logi jakieś cieżkie do ogarnięcia :) To już podczas nagrywania VCDS grup 32/33 dostałeś błęda z ubogą mieszanką? Podejrzyj jeszcze sonde lambda jakie ma napięcia, dobrze przegazować. Pewnie odłączałeś zasilanie że korekty LTFT długoterminowe są niskie bo krótkoterminowe mogą być takowe na zimniejszym szczególnie. Kupiłeś już nowe wtryski? :)
Jest tak jak piszesz.
Sprawdzałeś kiedyś jak zachowuje się sam. na odłączonej pompce jak zabraknie paliwa?.A emulator wtryskiwaczy ma również za zadanie oszukiwać centralke wtrysku benzyny
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
poniekąd łatwiej będzie szukać, ale nie sugeruj się od razu brakiem zasilania na wtrysk etc bo sterownik jak wykryje inną usterkę to dla bezpieczeństwa wyłącza takie elementy jak wtrysk
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
Czyli bede jednak zmuszony wymontowac te zegary. Jutro sobota wiec coś popróbuje. Rocznik Felki to 99, a wersja Magic. No i mam tam takie złącze jak w volkswagenach czyli takie samo jak przy wtryskach.
Problem tkwi w rozprężaniu gazu . Może wyda to się głupie ale działa ci ogrzewanie w aucie ? , chłodnica wymieniony płyn ? Możliwośc jest również taka iż masz uszkodzony wtrysk
można , można , tylko trzeba chcieć. To co na zdjęciu to druciarstwo . Tak zamocowane wtryskiwacze to pułapka na syf z gazu, życie ich będzie krótkie i skonaja w męczarniach. Wężyki dłuuuuuugie , wychodząc z założenia że nie można inaczej to mozna wtryski zainstalować pod siedzeniem , albo w bagażniku.
Z wiązką wszystko ok, a przy przepustnicy majstrował jakiś pomysłowy Dobromir by samochód nie gasł naciągną linkę gazu i zablokował drutem. Czekam już na przyjście nowej przepustnicy w najbliższych dniach będzie wymiana i nastawy podstawowe. Mam jeszcze pytanie czy przez uszkodzoną przepustnice mogły zmienić się czasy wtrysków ?
Jakie ciśnienie na listwie, kluczowanie na wtryski jest?
czy samochod jezdzi od nowosci na gazie???jezeli nie to jaki rodzaj wtrysku gazu zastosowano w tej fabi?? A skad wiesz, ze zastosowano instalke na wtrysku?:-)
jaka korekta wtrysków oraz kompresja ??
Witam Może wtryski zapieczone. Pozdrawiam
Witam Jeśli chodzi ci o tą okrągłą wtyczkę to jest to zasilanie pompo-wtrysków. Pzdr
Ogarnij sprawę tego czujnika, warto by było też profilaktycznie odpowietrzyć układ - popuść wtryski lekko i pokreć silnikiem żeby przelało go trochę.
Zwieksz dawke paliwa moze pomoze : ) moga też wtryski siadac
Karenz kolega psooya ma rację (skoda octavia z fabryczna instalacją posiada niebieskie wtryski- po wymianie -wiadomo cały zestaw omegas - wymieniasz tylko podzespoły) ale jeżeli dobrze zagłębisz się w temat i wejdziesz na forum lpg - jest osoba na południu Polski, która potrafi przypisać do sterownika barracudy i je prawidłowo wystroić - tylko jeżeli...
Kolego jeśli ten błąd jest na pierwszą sondę to przyczyną może być zła regulacja gazu lub sonda pierwsza. Jeśli błąd jest na drugą sondę to może być katalizator, wtryski lejące.
Jak piszą to wszystko orientacyjnie podane, jak masz to montuj jak nie masz to poprawiaj pozostałe rzeczy.
witam o ile dobrze pamietam to 60 kM to silnik 1.4 a 68 kM to silnik 1.3 od starej skody tylko z wtryskiem Dodano po 44 witam o ile dobrze pamietam to 60 kM to silnik 1.4 VW a 68 kM to silnik 1.3 od starej skody tylko z wtryskiem
Ne żadne wtryski. Ubywa wody/oleju?
Zgaduję, błąd wyświetla się przy jeździe na gazie? Jeśli tak instalacja do regulacji. Jeśli regulacja nie pomoże to sprawdź wtryski gazu.
Nie przerwę tylko zwarcie ale w sumie to samo czwarty wtrysk, już zrobiony.
,, Nie wiem jak jest w skodzie ale u mnie przepływomierz mierzy ilość powietrza zassanego przez silnik i dzięki temu komputer silnika odmierza dawkę paliwa którą musi podać'' swieta racja, a takze mape zaplonu koryguje wiec ma to jednak wplyw nawet na jezdzie na gazie- to sie tyczy kazdego auta na wtrysku!!!
Filtry mogą być całkiem zapchane po zalaniu syfu. Możliwe, że wtryskiwacz jeden pada. Tylko wtedy byłby problem z odpaleniem. Odepnij po kolei wtryski i zobacz czy zmieni się zachowanie auta.
Fuel Trim Jak tłumaczyć "fuel trim"? trim = można przetłumaczyć jako "zredukowany" prawda? Dalsza część komunikatu mówi: Bank 1: System Too Lean co można tłumaczyć: wtrysk 1 zbyt ubogo czyli potwierdzenie "fuel trim" Ja by zaczął od sprawdzenia zasilania paliwem a w szczególności od wtrysków i osprzętu. Może się mylę ale błąd raczej wyraźnie mówi że...
To tak wygląda jak by silnik nie dostawał powietrza bo po wyjęciu wtrysków jak dostał powietrze przez otwory wtrysków to odpalił
Logi przepływki dla mnie wygląda na sprawną, nie mogę wrzucić bo plik ma rozerzenie.csv jak to ominąć ? ;/ EGR auto dostało nowy generalnie nic to nie dało(bo i nie mogło ale właściel się uparł:D ). Zostają chyba tylko te wtryski nieszczęsne.
Ponownie trzeba ustawić kąt wtrysku i dawkę paliwa.
Filozofii to tam żadnej nie ma. Sekwencyjny wtrysk, każdy wtryskiwacz sterowany osobno. Przy wykryciu anomalii, system odcina sterowanie, dla uniknięcia zalania katalizatora.
No dobrze ale wcześniej tego nie było. Wogole mi się wydaje ze jeden wtrysk klepie
Jakie korekty wtrysków?
Ustawienie pompy, czyli kąt wtrysku? Dobrze rozumiem?
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Regulacja gazu sie klania: trza podgladnac prace sondy lambda - jesli to 2 gen aktuator korzysta m.in. z jej sygnalu.Ew. swiece zaplonowe konkretnie polece :NGK BKR 6ES z przerwa 0.65mm.
Witam. Potrzebuję stałą spalania wtrysku w samochodzie skoda fabia 1.2 htp 2004 rok. Pozdrawiam.
Szukasz miodku w pupci. Skoro pali 8,5 litra benzyny, to normalne że w to miejsce spali 20% więcej gazu - w końcu ma niższą wartośc opałową. Instalację gazową do tego pewnie trapią standardowe usterki - zesztywniałe membrany w reduktorze i wytłuczone wtryski Valtek.
Mam ten silnik, wszystko w nim obcykane. Kat wtrysku raz. Bo chyba mocno klekocze ?
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
tak jak MAX52 napisał wtryski do wymiany
Ja obstawiam że to nie wtryski. Gdyby były wtryski to objawy byłyby inne.
proponuje sprawdzenie silniczka krokowego benzyny on jest odpowiedzialny za "falowanie"obrotów.ale najpierw zciagnij - kleme z aku na 10 min jest mozliwe ze komp z benzyny nalapal bledów i ma problemy z benzyna...rcyganek- nie mylisz sie kazda octawia jest na wtrysku wielopunktowym...:)
goldwinger, na razie dzięki, moze sie to przyda wtedy się odwdzięcze , sprawdze i się odezwę , jest co prawda mały problem chodzi mi o model LS (gażnik) nie LX (jednopunktowy wtrysk) . ta skoda jest jeszcze z 1992r
wtryski skoda fabia skoda superb wtryski skoda wtryski paliwa
pilot pioneer wzmacniacza podtrzymać sekunda mozilla instalka
Mazda CX-5 nie rozpoznaje pendrive'a - przyczyny i rozwiązania Przecinarka plazmowa – pulsujący łuk, niestabilna praca, Hypertherm, Kjellberg, diagnostyka