Wpinasz się do złącz na pierwszej fotce. Masz tam zasilanie i powrót a to co z przelewów wtryskiwaczy to niestety pójdzie do zbiornika. Jeżeli nie chcesz żeby szło do zbiornika to musisz podłączyć się przy filtrze
Niby? Sprawdzał to czy mu się wydaje?
Wtrysk -> SC : Configuration scenarios -> KONTROLA SILNIKA -> SC002 WPISYWANIE KODÓW WTRYSKIWACZY
heh Ja w takim przypadku nie gasił bym silnika żeby nie tracić mocy :D Może wtryski dają za dużo paliwa? Moduł? Wtryskiwacze?
1. gniazdo na wtryskiwacze (wycisnąć) 2. gniazdo na ECU (wycisnąć) 3. przewody 4.wtryskiwacz 5. driver -ECU
Nie może przestawić się podczas dokręcania śruby. Gdy masz włożoną blokadę na wał, przeciwwaga opiera się o blokadę. Podczas dokręcania nie ma prawa ruszyć się wał nawet o milimetr, jedynie podczas odkręcania wał się cofa od blokady. Wtedy należy najpierw dopchnąć ręcznie wal do blokady, a następnie dokręcić śrubę. Zapytam raz trzeci i ostatni, zdjąłeś...
Jasne. Ale żeby grzebać, trzeba wiedzieć przy czym :) zapewne nie przy wtryskiwaczach ;)
Nom tak. Bardzo się boje że może być za trochę dziura w tłoku albo zapchany dpf przez korekcje wtryskiwaczy.
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
W razie jeśli by się czasy wtrysków zbytnio wydłużały to możesz spróbować podkręcić delikatnie ciśnienie do tego 1.2 bar a jak to nie da dobrych efektów to rozwierć dyszę.
Przy usterce blokady kierownicy wywala "stering locked", egr nie ma nic do rozruchu, do sprawdzenia instalacja ele. pompy i wtryskiwaczy.
Jakie propozycje poza wymianą uszczelki kolektora? Sprawdzić impulsy sterujące na wtryskiwaczu.
Ktoś już dosłownie potraktował ten komunikat i sprawdzał przewody na zwarcie lub przerwę w obwodzie wtryskiwacza ?
Dokładnie na blokadach a nie mazanie markerem cekawe jak moduł wtryskiwaczy i same wtryski lepiej sprawdzić
Posprawdzać czystość wtryskiwaczy, posprawdzać kostki wtryskiwaczy.
Uszkodzony wtryskiwacz.
W reno taki komunikat wskazuje na różne usterki niekoniecznie związane z wtryskami tyle Będów wskazuje na problem z zasilaniem w pierwszej kolejności sprawdź masy Tak. Trzeba sprawdzić na schemacie czy to nie leci na jednej linii, Na początek czujnik temp. To po pierwsze ,a po drugie nie ma takiego komunikatu jak :sprawdź wtryskiwacze.
Chodzi mi o tych mechaników, jak oni robili tę próbę, że nic im nie wyszło, prwd to mycie układu to też lipa Dodano po 2 N o i co dalej z tym fantem, regeneracja czy wymiana tego wtryskiwacza
najczestrza przyczyna problemu z rozruchem w gazowniku jest za uboga dawka paliwa spowodowana przytkanymi wtryskiwaczami. rada to sprawdz cisnienie paliwa i wyczysc wtryskiwacze
Przydało by się wtryskiwacze wyczyścić.
Witam. Miałem podobny objaw kiedyś w citroenie, przyczyna okazała się wiązka wtryskiwaczy.
Daj zdjęcie z tego testu. Jeśli połowa mniej to zdaje mi się że leżą 3 pozostałe wtryskiwacze
Moze poprostu czujnik temperatury cieczy, to od niego tez zalezy jaka jest dawka paliwa na zimnym i na cieplym silniku. To ze zalewa jedna ze swiec to moze sie cos dziac z wtryskiwaczem.
a klikają wtryskiwacze?
Trzeba sprawdzić wtryskiwacz
Oczywiście wtryski można dobrać po numerze vin, jak również wybierając z katalogu podając producenta samochodu, model, rok produkcji, pojemność, ilość koni, numer silnika. Oprócz numeru wtryskiwacza który będzie się powtarzał na każdym wtrysku tzw indeks towaru, każdy wtryskiwacz będzie oznaczony dodatkowym numerem które będą się różniły, te numery...
:idea: sprawdz rezystancje wtryskiwaczy.
sprawdz kody błedów. zobacz jak wtedy zachowuja sie wtryskiwacze
Może mi ktoś powiedzieć co mają wtryski do tej usterki? Może by tak czytać ze zrozumieniem i trochę myśleć. Komunikat jest na wyświetlaczu i brzmi "CHECK INJECTION", chyba że tam jest język polski. Tutaj nie chodzi o wtryskiwacze ale o problem w układzie wtryskowym. Popatrzcie na błędy. Jest zwarcie w instalacji lub na jakimś z czujników. Trzeba podłączyć...
Prawdopodobnie masz problem z układem wysokiego ciśnienia(np.lejący wtryskiwacz).
a najpewniej to przekaźnik od instalacji lpg ten co odlacza wtryskiwacz
z czego zczytać nr. kodu wtrysku Z naklejki na wtryskiwaczu.
Jakby padł wtryskiwacz gazowy to auto by nie chodziło na konkretny cylinder. To że auto spala jedno i drugie paliwo to raczej mało prawdopodobne, no chyba że zepsuł się emulator wtryskiwaczy.
Trzeba założyć wtryskiwacze o większej średnicy
Witam wszystkich a jaki masz układ wtryskowy na standartowej pompie wtryskowej czy na pompo-wtryskiwaczach
Wnioskuję z tego ,że jeżeli wtryski mają inny wydatek paliwa powinno się je zakodować aby komputer widział jaki mają wydatek paliwa. Tak ? Wtryski pochodzą z silnika o tej samej Mocy, na moich wtryskach (starych) nie było naklejek z numerami, ponieważ były regenerowane. Jaki ewentualnie był by koszt kodowania Wtrysków? Dodano po 3 Po jakim Czasie/Przebiegu...
W inter data megana 1.4 16v od 10/2000> sirius 34 jak wół zasilanie sond idzie z pinu przekaźnika co zasila wtryskiwacze.
Rzadko kto tutaj da Ci profesjonalną poradę nie widząc tego problemu na swoje oczy :). Sprawdź wtryskiwacze..
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Cytat z forum użytkowników CDIF2 :"Wtryskiwaczy od Megane II nie powinno się przypisywać, jak go będzie się przymuszać do zapisania to system może oszaleć. Na tych wtryskiwaczach będzie w miarę poprawnie chodził bez wpisywania." Nie wiem czy to nie jakieś brednie, ale jest jeszcze temat niepowtarzających się kodów wtrysków Delphi. Wpisywanie identycznych...
czy turbiną nie bierze oleju? Stan oleju jaki? Ciśnsienie? Przepływomierz? Czujnik doładowania już pewnie siedzi traktowany olejem. Wtryskiwacze?
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
wyłącznik uderzeniowy, jeżeli nie to zobacz czy jest +12 na wtryskiwaczach po zapłonie
Podalem z akumulatora prad na wtryskiwacz nie podaje paliwa i samochod nie zajęknie po podaniu paliwa manualnym samochód odpala dlatego stawiam na wtryskiwacz
Ciśnienie paliwa sprawdziłeś , jak wtryskiwacze obadane ?
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
Może, jak gaz jest zanieczyszczony olejami parafinowymi (lub podobnymi), które w niskiej temperaturze gęstnieją lub się zestalają. Mogą wtedy blokować prawidłową pracę elektrozaworów, reduktora oraz wtryskiwaczy.
Wyciąg listwę i zobacz czy wszystkie wtryskiwacze jednakowo rozpylają.
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Powietrze może dostawać się też poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe na wtryskiwaczach, warto to sprawdzić.
Rozumiem że koledze chodzi o złe ciśnienie na listwie wtryskiwaczy/pompie ?
mam cały wtrysk tel 604377723
czujnik położenia iglicy wtryskiwacza To silnik 1.9 dci. ???
Witam Auto nie pali iskra jest brak wtrysku szukam schematu silnika, silnik sterowany jest dwoma komputerami: -SIMENS SIRIUS 31H 8200116535 -SIMENS DRIVER HPDI S110601001E 7700114019 Jak rozwiązane jest sterownie wtryskiwaczy.
Nie mam na myśli fabrycznych przekaźników do załączania ecm i pompy paliwa, tylko przekaźnik dołożony przez instalatora lpg, który odłączał wtryskiwacz przy pracy na gazie, w jego obwodzie bym szukał usterki
Kolego problem tkwi we wtryskach.
nic nie bylo robione - auto przywiezione z Francji odkrecilem katalizator aby wykluczyc zapchanie bez katalizatora - tosamo turbo lekko sie obraca, kolektor ssacy szczelny moim zdanie wszystko wskazuje na pompe , a moze czujnik we wtryskiwaczu ?
Mam do kodowania nowy wtryskiwacz w Megane II 1.9 dci 120KM jego numery to: 8200100272 0445110084 81R480 1211136928720 Moje pytanie to - które cyfry służą do wpisania kodu?, proszę podajcie mi właściwy ciąg cyfr!
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Witam. mam podobny problem , byłem u trzech fachowców wymieniłem trzy komputery , zamienialem wtryskiwacze miejscami, sprawdzone cisnienie , przelewy, wymienione swiece ....... i nadal to samo . zrobiłes juz swoją megi?jezeli tak to co było?
To nic, że dwa tygodnie temu wymieniałeś. Wystarczy, że 2-3 razy zatankowałeś kiepski gaz i problem. Szczególnie, jeśli zaraz po wyjeździe z serwisu było OK. A jeśli problem był już wcześniej, to stawiam na membranę. To guma i starzeje się nie tylko z kolejnymi km, ale i z czasem też. Aha, jeśli masz sekwencję, to wskazane też czyszczenie listwy wtryskiwaczy.
moim zdaniem reduktora bym się nie czepiał tak szybko ponieważ kolega pisze że to sekwencja ja miałem w swoim taki problem, z opisu wynika na to samo, moim zdaniem należy zacząć od wtrysków gazowych(mi pomogło) dlatego że najprawdopodobniej są już nieszczelne i nimi ucieka gaz na postoju żeby było taniej kupił by zestaw reg. jeśli występuje do takowych...
megane 2,0 8V F3R
może czujnik temperatury padł. Nie wiem na 100% ale czy jest wtryskiwacz rozruchowy w Twoim megane???
Która cewka sprawdzisz tylko odłączając wtryskiwacze po kolei. Brak reakcji na odpięcie wtryskiwacza = to ta cewka.
Sprawdź czego mu brakuje jak nie chce odpalać. Wlej mu benzyny do przepustnicy, z pół strzykawki 10ml, spróbuj czy chodzi na plaka a jak to nie pomoże to sprawdź czy ma iskrę. Zasilanie pompki, zasilanie wtryskiwaczy itp.
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
Jeśli jest podejrzenie przepuszczających gaz wtryskiwaczy to najpierw zacznij od sprawdzenia tego problemu. Jak sie upewnisz ze faktycznie to ich wina wtedy wymieniaj. Zaraz po zgaszeniu zdejmij wężyki z wtryskiwaczy i zobacz.
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
moje autko pali jak smok To go napraw, instalacji gazowej się nie montuje do niesprawnych samochodów, zwłaszcza sekwencji. mam ustawioną na najniższą Minimalna w stagu to 15°C ale tylko niepoważni ludzie ustawiają mniej niż 25°C... KS2507 , przestań pisać takie głupoty. CNG to gaz ziemny. Do ciekłego są specjalne wtryskiwacze.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. przeca sam piszesz co jest zepsute. To ten wtryskiwacz z kabelkiem, zanim wymienisz sprawdź ciągłóść okablowania, bo nie kosztuje tyle co bułka. Wszystko dobrze poustawiane?
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
Cześć, Ile masz auto? Robiłeś regulację luzów zaworowych? Robiłeś diagnostykę jakimś lepszym interfejsem diagnostycznym? Warto też zrobić logowanie podczas pracy(jazdy). Będziesz widział np. wykesy z pracy wtryskiwaczy itp.
Poprostu podłącz sobie zasilanie wtryskiwaczy przez przekaznik a przekaznik wysteruj przełącznikiem gaz/benzyna . Jak załączysz gaz przekaznik odetnie zasilanie do wtryskiwaczy a jak przełączysz na benzyne przekaznik sie zewrze i wtryskiwacze będą pracować .
hmm, no może i rozrząd ale tylko na jednym cylindrze stuka? trochę to dziwne, ale warto sprawdzić, warto też sprawdzić przelewy na wtryskach, to by tłumaczyło jeden cylinder i dymienie, i nie jest to zbyt pracochłonne, pozdrawiam Dodano po 12 póki co kompresję może Pan sobie darować, 1 wtrysk potrafi narobić hałasu, lejący wtrysk w ekstremalnych przypadkach...
Popatrz połączenia (wtyczki) do wtryskiwacza może być przerwany jakiś kabelek.
To poinformuj nas o skutkach spotkania z elektrykiem, jak możesz to podejrzyj, co robi a może powie ci coś, co trzeba z takim problemem zrobić. :D Postaram się zrobić zdjęcia (niestety telefonem), na 100% zdam relację. Chociaż prawdę mówiąc ciemno to widzę ;). Trzymajcie kciuki. Ł. Dodano po 4 Panowie, na początek DOBRA wiadomość! Wygrałem z zakłóceniami...
Nastawnik jakby nie był ustawiony to zawsze to samo. To masz sprężyny w pompie pęknięte, albo pompa zwyczajnie nie ma siły "przebicia" wtryskiwaczy. Podaj tę dawkę paliwa.
Polecam STAGA z wtryskiwaczami Barracuda. STAGA serwisuje bardzo dużo zakładów w Polsce.
Jak pompa nie będzie pracować a wtryskiwacze tak, to szybko się zatrą.
Jeżeli ciężko Ci odpala przy ujemnych temperaturach, ale jak odpali to zwróć uwagę czy na początku równo Ci silnik pracuje (przez kilka sekund). Jeśli nie, to któraś świeca do wymiany. Przy okazji wymień wężyki przelewowe wtryskiwaczy, koszt w moim przypadku wynosił 5zł. Przez to też mogą być problemy bo może zasysać przez te wężyki powietrze. Przerabiałem...
Problem polega na tym, że w/w Megane nie zapala. Wtryskiwacze podają paliwo, iskra jest wydech i dolot ok, immo gaśnie samochód nie odpala. Czy ma ktoś pomysł co dalej? Czy możliwe uszkodzenie sterownika? Brak błędów w ecu.
W ostateczności możesz wyjąć wtryskiwacz 1 albo 4 i montować tam czujnik zegarowy
No przeciez widzisz usterka stała brak sygnału z czujnika wałka, dwa ostanie to może być wtryskiwacz , nieszczelność dolotu, świeca, cewka
Witam wszystkich! Mam problem z moją "renią", otóż dużo mi pali, silnik nie zbyt równo pracuje. Świece i przewody są nowe, przepustnica czysta, silniczek krokowy i sonda są nowe, a po podłączeniu do komp pokazał się błąd anomalia wtryskiwaczy. Po kilku dniach ten błąd powtórzył się. Czy któryś z kolegów spotkał się z anomalią wtryskiwaczy i co z tym...
Pompa jest ok. (ma być 1atm), sprężanie 1,35MPa, ale w jeżdżonym będzie mniej.Sprawdź regulator, lub podmień wtryskiwacz.
Sprawdź przelewy na wtryskiwaczach i wszystkie podciśnienia pod kątem sparciałych węży.
Kolego jeśli ciężko pali na zimnym silniku to obstawiał bym wtryskiwacze bo to choroba tych silników wykonaj test na przelewy.
Równie dobrze padł wtryskiwacz tu test na przelewy lub zablokowany EGR. Obie rzeczy łatwo sprawdzić.
Diagnostyka odczyt defektów czy jest coś o spadku itp ciśnienia , do tego testy wtryskiwaczy . NIe trzeba ich wykręcać aby sprawdzić
Wymyślił mechanik ze to może wtryskiwacz padnięty jest !!! ale jak go sprawdzić???
wtryski 0445110328 opisują jako megane 3,laguna3 itp...nowsze auta.
Po temacie. Wtryskiwacze valtek. Ja też widząc to pod maska bym się nie przejechal. nie twierdze że to są dobre wtryskiwacze, ale nie można zakładać iż to ich winna nie widząc auta, są 2x albo zmienisz gazownika (który się przejedzie autem ze skanerem) albo przy odrobinie twoich chęci i wiedzy możemy Cię pokierować co masz robić aby samemu to ustawić
Do całkowitego wyeliminowania problemu należy wykonać kompletne czyszczenie baku rurek doprowadzających ropę do filtra oraz z pompy do wtrysków (łącznie z przedmuchaniem rozdzielacza). Sprawdzenie głowicy pompy i pompy wstępnej w tejże pompie. Wymiana zaworków + ew. końcówek wtryskiwaczy!
Wtam wszystkich.Mam autu renault megane 1.6 e + lpg sekwencja. Mam pytanie jaka powinna być ustawiona temp.przejścia na gaz,oraz jakie duże powinny być wtryskiwacze a dokładnie dusze tych wtryskiwaczy do mojego auta .Z góry dzieki
To.ze wtrysk jest elektrycznie ok,nie znaczy,ze mechanicznie tez jest tak kolorowo.Nie zastanawiaj sie,co moglo pasc(iglica,dysza) tylko kup sobie sprawny wtryskiwacz
Witam mam podobny problem z Megane II dci odcina przy 3 tys dziwna sprawa wymieniłem wtryskiwacze na nowe i problem powrócił dodam że zjawisko jest znacznie odczuwalne jak motor jest gorący na dodatek po odcięciu wywala błąd P0335 rozkładam ręce proszę o rade
injection faul (błąd wtryskiwaczy). Usterka układu wtryskowego panie ynteligent. Pod tym pojęciem się mieści wsio, co ma styczność ze sterownikiem silnika.
megane wtryskiwacz wymiana wtryskiwacz megane wtryskiwacz renault megane
efekt ambilight wymiana pierścień tłokowy aparat zacina telefon
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Identyfikacja układu ATMLH 014 02B 1 9J5873A Atmel EEPROM ATMLH 014 02B 1 9J5873A - Identyfikacja i zastosowanie