Może mi ktoś wyjaśnić co daje test przelewowy na pracującym silniku? Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Każdy wtryskiwacz przelewa, nawet najlepszy, ale jeżeli zaczyna przelewać za bardzo (a najczęściej wtedy także pompa ma już przebieg i zmniejszony wydatek maksymalny)...
Lejący wtryskiwacz w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłoku. Lejący wtryskiwacz można zobaczyć tylko na stole probierczym. Lejący wtryskiwacz z przelewu świadczy tylko o nieszczelnościach. Oba te parametry można zmierzyć razem tylko na stole.
Raczej wtryskiwacze przelewają.
Wystarczy że jeden wtryskiwacz zacznie przelewać i pojawią się błędy z regulacji ciśnienia. Czytanie błędów to nie wszystko.
Może przelewać wtryskiwacz jak najbardziej.
Z wykresu wynika, że brakuje ciśnienia paliwa przy dużej dawce. Pompa może mieć małą wydajność, lub wtryskiwacz (wtryskiwacze) przelewają pod obciążeniem. Sprawdź przelewy jeszcze raz, ale tym razem nie na biegu jałowym. Przejedź się z kompem i sprawdź ciśnienie jak silnik ciągnie z pełną mocą.
Kodowania się tu nie robi.
Nie musiał paść do końca może szwankować cewka wtryskiwacza,może delikatnie przelewać (z tąd okopcona świeca ).
Zainteresowanym podpowiadam, spadek ciśnienia na listwie wtryskowej, przyczyna - wadliwy wtryskiwacz powoduje spadek ciśnienia, trzeba wykonać próbę przelewową, zamiast w komorę spalania wtryskiwacz przelewa z powrotem do zbiornika. Naprawa - wymienić / zregenerować wadliwy wtryskiwacz.
Maksymalne natężenie upustu z wtryskiwaczy dla sześciu cylindrów, przed zaworem nadmiarowym wtryskiwacza przy 1200 obr/min wynosi 250 cm3/min. Zaślepiaj po kolei wtryskiwacze , możliwe że jeden lub dwa wtryskiwacze przelewają.
Wtryskiwacz przelewa Ci 3 krotnie więcej niż reszta i Ty dziwisz się że go trzęsie? Jakby były regenerowane to by nie przelewał więc albo ściemnia albo źle zrobione.
Pewnie wtryskiwacz przelewa i nie ma ciśnienia. Albo jeszcze co innego. Bez diagnostyki nie da rady.
Nie rozumiem, po co mierzyć ciśnienie paliwa na powrocie z wtrysków? Jakie zaworki nadciśnieniowe? Z opisu wynika, że któryś wtryskiwacz przelewa i stąd problemy. Gdzie to sprawdzali? Tu masz piezoelektryki nie każdy potrafi to na stole sprawdzić.
Może powodem jest uszkodzenie wtryskiwaczy( przelewają). Sprawdź jak wygląda na przelewkach. Pozdrawiam
Ciągnik wreszcie naprawiony:)! I przyczyna: zaworki w pompie paliwowej były uszkodzone i od czasu do czasu się blokowały II przyczyna: wtryskiwacze przelewały. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Do MIDPAC: Faktycznie miałeś rację z wtryskiwaczami. Problem tylko w tym, że nie wszyscy "fachowcy" są fachowcami z prawdziwego zdarzenia. Zarówno pompa jak...
Trzeba sprawdzić czy wtrysk dostaje napięcie gdy przelewa czy po prosu mechanicznie nie domyka się.
Teraz juz nie wiem co to moze byc, ? Radziłbym zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy. Mocno przelewające wtryskiwacze to najczęstsza przyczyna nierównych wolnych obrotów w silnikach Duratorq tdci. Próba przelewowa jest prosta, tania i szybka.
To jest pomiar 1 minutowy, tak jak napisałem po przednio (250ml/min).Zrób sobie zaślepkę do szyny paliwowej i zaślepiaj po kolejno od 6, jednocześnie robiąc pomiar przelewu wtryskiwaczy. Może być taka sytuacja że jeden wtryskiwacz ma duży przelew, z własnego doświadczenia na wolnych obrotach na nowych wtryskiwaczach niema praktycznie przelewu . Wygodniejsze...
Okazało się że faktycznie jeden z wtryskiwaczy przelewał do środka a nie w przelew podobno winny był uszczelniacz który zablokował rurkę przelewu
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
U mnie w 2,0 tdci identyczne objawy - na próbie przelewowej jeden wtryskiwacz tak przelewał, że trzeba było ją przerwać po pół minucie... Po wymianie zaworka wszystko ok.
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
A teraz dokładnie,otwarty wtryskiwacz przelewam srodkiem(jak długo?)Nastepnie wkładam go do pojemnika z tym środkiem(wtryskiwacz ma byc juz wtedy zamknięty?)W jaki sposób mam go zanurzyć...tak aby nie zalać kostki przyłaczeniowej?Gdzie mogę kupic ten środek.Dziekuję za wskazówki
Zrób przelewową próbę wtryskiwaczy czy nie przelewają.
Jeśli to jeszcze wersja trzy cylindrowa to przy takich objawach wymieniłem wtryskiwacz, który przelewał. Pod koniec auto nie chciało czasem w ogóle odpalic.
Kolego jcl9996, uporałeś się z problemem? Mam to samo, powymieniane wszystko, co u Ciebie plus alternator, bez skutku. Pozdrawiam. Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy - jest tania, szybka i prosta, a mówi wiele o stanie wtryskiwaczy. Przy mocno przelewających wtryskiwaczach poszarpywanie na wolnych obrotach często się zdarza.
Dzięki za pomoc. Winę miały wtryskiwacze, dwa przelewały, a kontrolka zapala się ponieważ jedna świeca żarowa szwankuję.
Tylko Clip i odpowiednia interpretacja parametrów przez kumatego serwisanta, pozwoli dociec sedna problemu. Inaczej, to błądzenie po omacku. Poszukaj, popytaj - pewnie w okolicy taki się znajdzie. Test przelewowy możesz zrobić, ale nie zawsze do końca jest miarodajny. Robiłem kilka razy w 1,5 dci. Raz wykazał, że niby trzy wtryskiwacze przelewają a...
Podziwiam serwisy które kupują testery za parenaście tysiaków ,a takiej pierdoły jak nieodpalanie na zimnym nie potrafią naprawić i to jeszcze w reni czy oplu .Do tej naprawy wcale nie jest potrzebny taki sprzęt ,wystarczyło zmierzyć przelewy i ciśnienie na magistrali, ewentualnie podejżeć obroty wału . Osobiście podejżewam wtryskiwacz przelewa
Sprawdź wtryskiwacze czy nie przelewają górą.
Sonda zawiesiła się pewnie na 0.48-o.57v i podaje błędne dane i dlatego wtryskiwacze przelewają a co za tym idzie więcej pali i obroty falują. Odepnij sondę komputer przełączy się w tryb awaryjny i zobacz czy będzie jakaś różnica a najlepiej miernik w dłoń i sprawdź jak się zachowuje po dodaniu gazu sygnał z sondy.
W przyszłym tygodniu będę działał z naprawą wtryskiwacza co przelewa. I posprawdzam jeszcze wszystko. Jeżeli nic nie znajdę to wstawię ten zaworek. W tym fokusie nie ma pompki w baku. Wiem że to doraźne rozwiązanie, chociaż będę wiedział czy coś jest na tym odcinku nie tak. Tak Wąż jakiś plastik czy coś takiego. Dzięki :)
Napewno będą przelewać ponad normę. Wyjąłem już wtryskiwacze. Jutro wioze na sprawdzenie
Martwi mnie ciśnienie paliwa na listwie ponieważ na jałowych waha się w zakresie 223-232 bary (wiem że już nie najlepsze) Kolego, tak jak pisał mad666max wyżej: masz idealne ciśnienie na wolnych, wg instrukcji powinno być 250 barów, dopuszczalne odchyłka +/-50 barów. Także ciśnienie przy większych obciążeniach wygląda na prawidłowe. Działanie sztangi...
Ja mam to samo po przejechaniu ok. 250 km. Szczerze to nie wiem jak to naprzawić, ale wydaje mi się, że trzeba zrobić jakiś emulator wtryskiwacza. Komputer daje za długi sygnał na wtryskiwacz i przelewa.
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
To jest 1.8T jakby któryś cylinder niedomagał to było by wypadania zapłonu i wyłączenie cylindra, wiec raczej nierealne by nie spalał paliwa bo jak nie spala to by wyłączyło wtryskiwacz. Bardziej można obwiniać przelewanie z powodu uszkodzonej sondy.
stawiam na przelewający wtryskiwacz a mimo to zamało informacji o parametrach bierzących
wykonaj sobie samemu taki oto zestaw http://obrazki.elektroda.net/20_12209153... odłącz przelewy z wtryskiwaczy,podłącz taki zestaw,zaślep przewód powrotny.Odpal auto i zobacz który wtryskiwacz najbardziej przelewa,jeżeli auto jeszcze odpala,prawdopodobnie bedzie to jeden lub dwa wtryskiwacze kwalifikujące się do wymiany lub regeneracji.
A jakie są dodatkowe objawy uszkodzenia pierścieni? Czy istnieje opcja przestawionego jednego z wałków rozrządu bo też taką informację uzyskałem że to też może być przyczyna dymienia lub walnięte wtryskiwacze i przelewają.
A zawór sterujący dawki sprawdzałeś? Bo skoro po podpięciu rezystora w kostkę czujnika komputer wykrywa ciśnienie zależne od rezystora, to można przypuszczać że jest w porządku. Po odpięciu wtyczki od tego zaworu (ten brązowy na pompie) ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem powinno rosnąć do kilkuset bar. Edit a sorry na samym początku pisałeś że...
W przypadku przelewania przez wtryskiwacz kopciłby na czarno. Biały dym to albo para jak jest zimno albo spalony płyn chłodniczy- uszczelka pod głowicą.
...mierzona jest ilość paliwa jaka przeszła (a właściwie miałaby przejść ) przez wtryskiwacz.... oraz ... Pomiar spalania jest bardzo prosty i dokładny - każdy wtryskiwacz ma określoną charakterystykę dawki wtrysku - przelicznik czasu otwarcia na dawkę paliwa. ... Czy ja dobrze to sobie tłumaczę, że dla uszkodzonych wtryskiwaczy (gdy przelewają) pomiar...
Jeżeli jeszcze go nie odpaliłeś, to sprawdź czy nie przelewa któryś wtryskiwacz,ja miałem taki sam problem i najeździłem się sporo po fachowcach.
Delphi 9308-621C stare oznaczenie Delphi 28239294 nowe oznaczenie. Generalnie jeśli chcesz tym autem jeszcze pojeździć - jeżeli sprawdzałeś przelewy i pozostałe też nie są już najlepsze - to warto zregenerować wszystkie wtryskiwacze. I wymienić nie tylko zaworki dawkujące, ale także końcówki (rozpylacze). Doświadczeni pompiarze mówią, że... nie ma wtrysków...
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
Bywało, że katowało się BMW i Pugi, ale nigdy nie było to przyjemne dla zmysłów. Zawsze był kłopot z tłumaczeniem klientowi, że wymiana oleju po takim zabiegu to po prostu konieczność. Na szczęście ostatnio coraz więcej procedur dopalania wymuszonego przebiega właśnie podczas testu drogowego. Zdecydowanie łatwiej uzyskać wysokie obciążenie podczas jazdy....
Wychodzi na to ze tak bywa jesli chodzi o padanie pompy. Co do moich dalszych doswiadczen z ta pompa. Pompe ktora padla odeslalem, dostalem zwrot kasy i kupilem kolejna, ponownie od dobrego sprzedawcy (>5000 sprzedanych czesci 100% pozytywne) z 3 miesieczna gwarancja. Zamontowalem odpowietrzylem, kabel juz doszedl, podlaczylem pod lapka bledy wykasowalem,...
DPF sprawdź różnice ciśnień Geniusz, DPF w 10-letnim silniku mpi. W tych silnikach padały wtryskiwacze, głównie przelewały ale też mogły dawać za małą dawkę. Nieprawidłowe wtryski dawały objaw wypadania zapłonów z wydechu. Nie wykrywa tego sonda. Nie pamiętam, czy jest wypadanie zapłonów (bloki pmiarowe 14, 15,16 ) jak cewki są w porządku to można...
W moim Hdi 1.6 miałem problem z wtryskiwaczem jeden po prostu przelewał .Może warto od tego zacząć.I diagnostyka nie zawsze pokazuje to jako błąd.
amica przelewać przelewać paliwo mastercook przelewać
sprawdzenie hydrostatu electrolux wyświetlacz sterownika pieca defro wymiana czujnika biegów
Operacja nieudana: Plik zawiera wirusa - co robić? Zależność matematyczna: liczba 6 razy mniejsza