Czy wymiana kulki zaworu w wtryskiwaczu CR Bosch na nową, uszczelni trochę przelew? Gniazdo wyglada ok. Nie mam dojscia do jednej a sprzedaja po kilkadziesiat sztuk i wcale nie tanio, wiec moze ktos doradzi.
Odnosnie problemow z jazda na benzynie. Skoro przed zalozeniem gazu wszystko bylo ok, a teraz juz nie (na benzynie) to to podejzewam, ze w czasie strzalow w kolektor ssacy (piszesz, ze "rozwala" obudowe filtru powietrza) cos sie musialo uszkodzic. Byc moze odpial sie jakis przewod podcisnieniowy z kolektora ssacego, a moze sie tylko przedziurawil, i...
Nieszczęsne wtryskiwacze piezoelektryczne. Trzeba wymienić w komplecie
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Wtryskiwacz uszczelniony jest poprzez gniazdo stożkowe. Świece zapłonowe także występują w wersji uszczelnionej na stożek. Ze starymi głowicami jest zwykle problem z korozją tulei wtryskiwacza. Woda wpływa do zagłębienia i nie ma jak z...
Najpierw to uszczelnij wtryskiwacze. A później zidentyfikuj mniej więcej z czego to dobiega.
Na początek zmiana rurki czasem się tak zdarza, że bez powodu zaczyna ciec (najczęściej pod końcówką rurki jest podkładka i pęka i nie pozwala dokręcić i uszczelnić).
Jesteś pewny że to połączenie przewód paliwowy - nypel, a nie nypel-wtryskiwacz ? Pewny nie jestem, ale tego nypla nie ruszałem przy demontażu wtryskiwacza, a nawet jak teraz próbowałem go dokręcić to ani drgnie. No nic, jak to mówią, będę jeździł i obserwował. Najwyżej faktycznie spróbuję dać odrobinę smaru, ale tylko na to stożkowe połączenie przewodu,...
Wklep wagum w google i dzwoń do nich po zapoznaniu się z ofertą, do japońskich ludzi zawsze zdążysz ,chyba że ich trzęsienie zniszczy :D , czego im nie życzę. Te twoje uszczelniacze zajeły 4 godziny szperania nawet w USA szukałem, o europie nie wspomne ot jaki sprytny Przemuś w szukaniu zadań.
Wsadź wężyki w naczynie z wodą to będziesz miał pewność czy to wtryski puszczają. To samo zrób z "podciśnieniem" reduktora.
Może kolegag107r wytłumaczyć co oznacza to zwarcie do plusa? Jak to możliwe? Wypadanie zapłonu to brak iskry, zbyt niskie ciśnienie sprężania, nieodpowiednia mieszanka lub jej brak. Sterownik silnika nie patrzy czy jest to spowodowane wtryskiwaczem, brakiem iskry czy czymś innym. Jeżeli zauważy wypadanie zapłonu to o tym informuje. Jakiekolwiek zwarcie...
Jeszcze może być nieszczelność na wtryskiwaczach(gumowe uszczelnienie wtryskiwacza),ale to się wiąże z wyjęciem wałka rozrządu-mankament tych silników ;-(
Kłóci się to z tym co piszesz o niejednokrotnej wymianie uszczelnień. Uszczelniacz montujesz w ten sposób, że ma uszczelnić rurkę osłonową wtryskiwacza po zewnętrznej stronie. Wtryskiwacz jest uszczelniany miedziana podkładką i niestety oringiem, który nie chroni przed korozją utrudniającą demontaż.
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Jeśli wymieniłaś uszczelki na pompo wtryskiwaczach,to może zwróć uwag że jeszcze za białe zabarwienie dymu odpowiedzialny jest płyn chłodniczy, który dostaje się do komory spalania, powinieneś zauważyć ubytki płynu w zbiorniku wyrównawczym, może to oznaczać pęknięcie głowicy, kadłuba silnika lub uszkodzenie uszczelki pod głowicą i to jest akurat najbardziej...
Podjechałem autem do mechanika. Podpiął komputer i po chwili pokozało kłopot z ciśnieniem na 1 cylindrze. Sprawdził iokazało się że to wtryskiwacz. Potem przyjechał jakiś magik który poradził sobie z wymianą wtryskiwacza, uszczelnił podszybie i autko odrzyło. Przestało się trząść i w ogóle. Więc wygląda na to że znów trzeba będzie odwiedzić mechanika...
Witam. Sprawdziłbym uszczelnienie wtryskiwaczy, najpewniej oringi!
jeśli przekładasz ze wszystkim to możesz założyć każdy zespół napędowy jaki występował fabrycznie w tej budzie bez większych przeróbek, tylko musisz sobie wypruć wtedy najlepiej z całą wiążką elektryczną (przynajmniej częścią silnikową), komputerem, immobilajzerem ze stacyjki i kluczykiem, najlepiej też z półośkami, linkami gazu i sprzęgłą, wężami,...
Zmień mechanika. Podkładki nic nie dadzą. Podkładki wymienia się wraz z wtryskami lub gdy robią się przedmuchy i trzeba frezować gniazdo, wtedy dobiera się nowe podkładki. Na rozjechane wtryski podkładki pomogą jak starej babie puder. Zapłacisz tylko za robotę a nic to nie zmieni. Pomyśl logicznie, jaki wpływ na korekty wtryskiwaczy mogą mieć podkładki...
Pytania dotyczą silnika MWM TD228-6 R280 zamontowanego w Renault 145.14 z 1987 roku. Ile powinno wynosić ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy? Ile powinno wynosić ciśnienie oleju silnikowego na wolnych, średnich i maksymalnych obrotach? Jaki olej wlać? Jaka lepkość i klasa jakości? Jak uszczelnić kolektor wydechowy? Dawniej używało się do tego nici azbestowej...
Dokładnie tak. One są mocowane na wcisk. Uszczelnione oringami gumowymi.
Witam kolegów Mam problem ze Skanią 124 400 98r z EDC Auto chodziło idealnie do momentu aż padło uszczelnienie na wtryskiwaczu i spaliny przedostały się do układu paliwowego ciśnienie było tak duże że zbiornik się powiększył a paliwo zrobiło się czarne. Wymienione zostały uszczelniacze na wtryskiwaczach na oryginał jak wtryski były wyjęte zostały sprawdzone...
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
Kręcenie przy turbinie ma sens jak wali czarnym dymem lub nie ma mocy. Coś zakłóca proces spalania paliwa i mogą to być niewłaściwe rozpylacze, źle założone, nieoryginalne uszczelnienie wtryskiwaczy, złe paliwo, za niska kompresja. Silnik ma wtrysk bezpośredni czy do komór w głowicy ?
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Sprawa się wyjaśniła, uszczelnienie wtryskiwacza poszło.Wymienione i już nie śmierdzi.
lejące wtryskiwacze, uszkodzone uszczelniacze zaworów, uszczelnienie na styku tłok - tuleja
dokładnie gdy ją ruszam to tak sie właśnie dzieje sam nie mam pojęcia co to może być Dodano po 2 czy można jakoś uszczelnić wtryskiwacz w kolektorze dolotowym
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Zakłada się na rowek wtryskiwacza aby go uszczelnić od góry przed brudem... Mniej więcej tak... https://www.google.com/search?client=fir...
Poczekaj na kogoś, kto ma taki silnik albo miał z nim do czynienia. Gdybyś miał rysunek z częściami, to byś mógł na spokojnie sprawdzić, czy tam jest uszczelka. W silnikach ciągników C-330 C-360 dokręcałeś wtryskiwacz do oporu i nic nie przestawiałeś. Tutaj może być podobnie.
Witam jestem nowy użytkownikiem tego forum, i mam bardzo duży problem z VW caddy 2010r lift 1.6 tdi 75Km silnik CAYD. Może zacznę od początku naprzód samochód wogole nie odpalal z powodu przegryzionych przewodów od kuny dokładnie od położenia sprzęgła który znajduje się pod pedałem sprzęgła.... Problem zlokalizowany auto odpalilo jedzilo, i zauwazylem...
Poszukałbym przy wtryskiwaczu : najpierw czy pojawia sie zasilanie ( żaróweczką ), pozniej uszczelnienie, mozliwe zacieranie sie wtryskiwacza.
lub przepaliła się podkładka pod wtryskiwaczem To benzyna jest- z turbiną.
Witam Peugeot 306 z silnikiem 1.9dt xud9te Silnik zapala po pół obrotu nawet przy -15 i od razu pracuje równo, ale po ok 15sekundach na wolnych obrotach zaczyna przerywać i kopcić mocno na niebiesko, wystarczy przejechać z 500m i wszystko wraca do normy. Była wymieniana i ustawiana pompa wtryskowa, wymienione wtryskiwacze, uszczelniona obudowa filtra...
Wiesz co? Zapędziłeś się troszkę, nie te silniki, nie te wtryskiwacze. Podkładka miedziana występuje jako uszczelnienie komory spalania i wtryskiwacza, przewody wysokiego ciśnienia uszczelniane są za pomocą stożkowych gniazd. Reszta, patrz wyżej.
Podkłada z pudełka ma mieć odpowiednią twardość. Lepiej zainwestować w frezy do czyszczenia gniazd i wtryskiwaczy tak by powierzchnia styku była idealna przed montażem nowych podkładek.
Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać. Raz mi się trafił taki dostawczak gdzie wtryskiwacz puścił paliwo a jak go zobaczyłem to go nie było widać :) Klient twierdził że ta "lawa" to uszczelnienie położone przez mechanika.
Wyciąg filtr paliwa i sprawdź jaki ma kolor .Jeżeli czarny to uszczelnij trawersy wtryskiwaczy.
Nie monowtrysk jest winny skoro na gazie też nie chodzi,chyba ,że uszczelnienie wtryskiwacza i leje paliwem zaraz po uruchomieniu pompy.
Uszczelniłem wtryskiwacze, wymieniłem wężyki przelewowe, założyłem zaworek zwrotny przed filtrem paliwa i za filtrem, sprawdziłem każdą świecę czy grzeje. Nic to nie pomogło. A trójniki plastikowe na powrocie wymieniłeś
Myślę, że Kolega bohun2006 może mieć rację, że problem jest w parowniku. Może po prostu jest nieodpowiednio dobrany do silnika. Wg mnie nie jest to problem nieodpowiednie dobranego reduktora, bo problemy byłyby gdzie indziej i chyba poważniejsze. Wg problem jest w za późnym podejmowaniu pracy przez wtryskiwacze po hamowaniu silnikiem lub być może wtryskiwacze...
Witam Kolego jedno pytanie, czy Ty czasem nie włożyłeś podkładek pod wtryskiwacze? Tam nie POWINNO być żadnych podkładek, stożek do stożka musi sie uszczelnić. Jak dałeś podkładki wycofałeś końcówkę wtryskiwacza do tulejki, paliwo jest wtedy rozpylane w tulejce i spływa po ściance do cylindra. To jest główna przyczyna tego że przybywa ropy w oleju silnikowym.
Witam! Dziękuję za odpowiedź. Instalacja sprawdzona jest ok i uszczelnienie wtryskiwacza także jest ok. Podejrzewam uszkodzony sterownik, podobno to dość typowe uszkodzenie w tych sterownikach, tylko nie wiem jaka jest przyczyna uszkodzenia. Wydech też odkręcałem i nic nie pomogło. Pozdrawiam.
Witam, wyciągnąłem wtryski z silnika SW 400 z ładowarki Ł220 i się różnią od tych z Bizona. Wtrysk ma na górze nakrętkę na klucz 19 w Bizonie na 27. Po rozkręceniu nad rozpylaczem jest przekładka metalowa gruba na ca 4 mm z otworami a w Bizonie jej nie ma. Do tego wtryskiwacza były założone rozpylacze z Bizona i po skręceniu wtryskiwacz jest dłuższy...
Nie ma żadnej podkladki.Można wymontowac uszczeniacz odpinajac wtyczke/ostroznie/isciagajac wezyk przelewu odpinajac ta sprezynke.Uszczeniacz wymyc naftą.Czasem pomaga..Można też nic nie robic do czasu az zacznie wyciekac olej
Jak zrobisz test ciśnienia i jak będzie małe to możesz zrobić test olejowy. Przed pomiarem polać cylinder przez otwór po wtryskiwaczu olejem. Olej uszczelni na chwile pierścienie. Jak ciśnienie wzrośnie to znaczy ze pierścienie puszczają, jeśli nie to zawory.
Jak sprawny wtrysk to odpali, tylko uważaj i daj nowe podkładki bo stare są wypalone do starych wtrysków i na nowy inny wtrysk nie uszczelnią.
Witam Zdemontuj filtr powietrza niech ktoś pokręci rozrusznikiem i zobacz czy paliwo nie leje się ciurkiem w gardziel wtrysku, jeśli tak to masz uszkodzone uszczelnienie wtryskiwacza .Trzeba go wymontować i wymienić gumowe gringi
No właśnie ja opisałem metodę wizualną. To jak nie chcesz to pozostaje Ci sprężarka i powietrze. Nie pamiętam czy tam czy w głowicy na wyjściu pierwszego wtryskiwacza jest zaworek czy go nie ma. Jutro bym mógł dopiero sprawdzić. Jak jest to by trzeba było go usunąć. I na wyjściu podać powietrze i kręcić jeśli jest szczelna w jednym miejscu powinieneś...
uszczelni rozdzielacz uszczelni plastik uszczelni puszek
hyundai falujące obroty zacinać papier konfiguracja novus
bateria macallister hilti udaru
Citroën Jumper II 2.2 HDI – lokalizacja sterownika wentylatorów chłodnicy, Valeo, Bosch, objawy usterki Philips Triathlon 1400 – brak podawania płynu, czyszczenie dyszy, wymiana pompki ULKA