ustaw na 160bar..
Na ile masz kąt wtrysku ustawiony i na jakie ciśnienie ustawione wtryskiwacze?
Witam, po remoncie silnika ustawiłem zawory w Zetorze 7211 na 0,25. GMP znalazłem poprzez wykręcony wtryskiwacz. Zetor jak trochę popracuje to chciałbym sprawdzić luzy zaworowe czy się coś zmieniło. Chciałbym się dowiedzieć jak znaleźć górny martwy punkt bez wykręcania wtryskiwaczy? Są jakieś znaki gdzie mogę to ustawić?
Ale czy do odpowietrzenia układu potrzebna jest książka. Jak dla mnie wtryskiwacze są po zapiekane. I przez to nie chce zapalić.
Witam, koledzy dzisiaj wykręciłem wtryski, po sprawdzeniu okazało się że jeden jest dobry, trzy leją i na tych lejących ciśnienie 220. Czy można zastosować do zetora 7211 końcówki wtryskiwaczy od ursusa C-360? Oraz drugie pytanie czy konieczne jest dawanie podkładek pod końcówki wtryskiwaczy, były tam takie półokrągłe. W drugim zetorze wiem, że na pewno...
https://obrazki.elektroda.pl/2930416900_... Niestety internet milczy nt. dokładnie tego modelu rozpylacza oraz jarzma wtryskiwacza (w katalogu Bosch komplet z rozpylaczem DLLA150). Założenie wtryskiwacza otworkowego wiąże się z wymianą obsady (kołpaka) rozpylacza ze względu na inne rozmiary, chyba że znajdzie się model o dokładnie...
Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Owszem i zdawało to egzamin tylko w przepadku nowych, fabrycznych części. Dla doszczelnienia wtrysk/gniazdo, wkładało się wtryskiwacz , przykładało od góry miedziany szeroki pobijak i uderzało się kilogramowym młotkiem. Dopiero po tym...
Tak, a może jeszcze silnik do remontu kapitalnego. Kto Ci zakładał te końcówki? Poustawiał je na znaki, czy pozakładał jak mu się chciało? Jeszcze jedno wyciągnąłeś wszystkie podkładki z gniazd wtryskiwaczy w głowicy?
To reklamuj. Dodatkowo jak wyglądało sprzegielko pompy, jak są poustawione wtryskiwacze, jak jest ustawiony kąt wtrysku?
U mnie po remoncie silnika przy Zetorze 8045 też pukało, tylko że pod obciążeniem, i też jedna końcówka wtryskiwacza była wadliwa, a były zakładane wszystkie nowe.
Pompa idzie do regeneracji, wtryski też, dlatego pomyślałem nad małą modyfikacją. A co do końcówek od zetora to jakie masz na myśli?
Wedlug mnie turbina to dosc kosztowne rozwiazanie tego problemu i nie wiadomo z jakim efektem to wyjdzie,cisnienie otwarcia wtryskiwaczy dobre? i drugie pytanie czy silnik pobiera olej? zetor nie powinien tak dymic bo faktycznie troszke zabardzo dymi ,chociaz widac ze (oddech) ma nie zly i moc tez.
Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
Sprawdz czy wtryskiwacze wystają tyle samo z otworu w głowicy. Może coś skopali i wtryski leją wewnątrz tulei. Napisz co z tym zapłonem.
Po naprawie, regulacji pompy wtryskowej powinno być lepiej. Przyjmując, że podstawowe rzeczy jak szczelność układu paliwowego, wtryskiwacze i ciśnienia sprężania już wykluczyłeś.
Witam Zetor 5211 po regeneracji kompletnej pompy wtryskowej,nowe wtryskiwacze Odpala super czy zimny czy ciepły nie dymi ale pomiędzy 700 a 1000 obr. nierówno pracuje i coś stuka w górnej części silnika co może być przyczyną?
Na moje oko to cieknie Ci na łączeniu przewód wtryskowy/króciec wymień przewód wtryskowy i przy okazji sprawdź wtryskiwacz czy nie zapieczony.
1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki. 2. Wytaczanie starych przylgni lub wybijanie starych gniazd zaworowych ( o ile były już wstawione). Na pewno o głowicy od Zetora piszesz? Wtryskiwacz jest osadzony tak samo jak w C360 - gniazdo stanowi stalowa tuleja...
Nie jest droga regeneracja. Pewno gościu cię naciągnął. Ja płaciłem 370 za wymianę wszystkich sekcji, jedna kosztuje 17 zł, uszczelniacza łożysk na wałku głównym, tulejowanie regulatora,regulacja pompy i czterech wtryskiwaczy Pompę mi facet zrobił pierwszorzędnie. To samo w pompie zetora to już 700. Więc coś jest z tym twoim pompiarzem nie tak albo...
Podstawową sprawą jest naładowany akumulator, dobrze ustawione luzy zaworowe, oraz pompa wtryskowa jak i wtryskiwacze w dobrej kondycji, i o to autor tematu powinien zadbać w pierwszej kolejności.
Dopuki nie ustawię wtrysku, czyli pierwszy moment drgnięcia na pierwszej sekcji przy tłoku w górnym punkcie 18 stopni wyprzedzenia, to nie robię prób odpalania, bo to bez sensu, wtryskiwacze są do sprawdzenia, ale nie mają wpływu na odpowiedni zapołon, jakby ktoś znalazł filmik z montażem pompy do majorka, to bym był pewien, że z pompą jest coś nie...
U mnie ciśnienie wynosi 28-29 bar, wtryskiwacze nowe, pompa po regeneracji a jak temp. spada do 0 stopni to przestaje odpalać. Jaki powinien być kąt wyprzedenia wtrysku i na której kresce na kole zamachowym rozpoczyna się wtrysk? Z góry dziękuje za odpowiedz
Silnik jest wylatany i tyle. Remont kapitalny załatwi wszystko. Na pompie nie ustawia się ciśnienia, tylko we wtryskiwaczach-trzeba mieć przyżąd. Jednak trzeba sprawdzić wszystko: zawory, sprężanie, wtryskiwacze, kąt ustawienia zapłonu- pompę też, także możliość zapowietrzania. Zyją jeszcze mechanicy, którzy sobie latwo z tym poradzą.
Jak pamiętam głębokość wtryskiwaczy sprawdzano bo nie raz było powodem złej pracy silnika. Choć najczęściej z winy dwóch podkładek. To ile wystaje tuleja i ile tłok również się sprawdza. Choć by po to żeby wiedzieć czy nie opadła tuleja co jest istotnie. Zresztą jest to opisane w instrukcji bliźniaczego zetora a naszym już brakło ambicji żeby o tym...
Czyli żeby cokolwiek zdiagnozować trzeba zrzucić wszystkie głowice i oglądnąć stan uszczelek i oglądnąć tuleje? Jest jakiś sposób żeby zdiagnozować która głowica jest dokładnie uszkodzona? Umyj odpal przegazuj, może gdzieś pojawi się dym lub olej. Ogólnie to dupiata robota Cię czeka. Wc360 znalazłem pękniętą tuleję w ten sposób że spuściłem wodę, wyjąłem...
Byłem teraz u kolegi i ma URSUS-3512 , zrobione 4900mth. i jak do tej pory to wymieniał końcówki wtryskiwaczy , łożyska w kole napinającym pasek klinowy , przerywacz kierunkowskazów i regulacja zaworów.Silnik zero wycieków.Ciężko było dostać oryginalny przerywacz,podróba nie chciała poprawnie działać,a on jest elektroniczny z przekaźnikiem małogabarytowym.
Ja nie zrozumiałem o co teraz biega. Piszesz że ten popsuty wtryskiwacz masz na drugim. Wymieniłeś końcówki rozpylaczy, wyregulowałeś, sprawdziłeś, to co jest zepsute na drugim, co przełożysz na pierwszy? Zrób wszystko jeszcze raz po kolei. Sprawdż oznaczenie końcówek i porównaj z tabelą. Napisz te oznaczenia. Ostatnio na Alledrogo gość przysłał mi...
Z tego co wiem to z serii proxima wyszły trzy ciągniki. Trzeci z nich to znów silniejszy o kolejne 10KM czyli w sumie 82. Znów ten sam silnik a moc i moment inny. Znów zwiększona dawka paliwa. Więcej danych o nim: http://www.agromasa.com/?site=nowe-ciagn... Silniki te same (średnice tłoków, skoki, pojemności). Jedyne co mogło...
Witam. Tak jak w temacie mam problem z zetorem 7211 . 2 tygodnie temu robiłem mu kapitalny remont silnika gdyż przytarł się jeden tłok przez brak cieczy chłodzącej ( kranik w chłodnicy się otworzył ) . Wymieniłem tuleje, tłoki, pierścienie, uszczelki silnika. Wszystko ładnie poskładałem i próbuje odpalić a tu nic. więc dałem mu trochę samostartu i załapał...
Coś kolega bajki opowiada - remont pompy wtryskowej, wtryskiwaczy, głowic i cylindrów po 1600mth ? Pompy w tych ciągnikach przeżywają 10 - 15 tys mth, przebiegi międzynaprawcze też sięgają 10 tys mth, co z tym traktorem ? Tym bardziej że gniazda zaworów wymagające obróbki świadczą o dużym "styraniu" silnika, trzeba było wymienić i zawory i prowadnice.
Głowice do C-360 z firmy Ursus Chełmno - bardzo miękkie szpilki do mocowania wtryskiwaczy, w efekcie podczas przykręcania wtrysku ukręca się gwint na szpilce. Sama głowica wykonana z dobrego materiału, ale przy wymianie polecam zakup kawałka gwintowanego pręta i użycie go zamiast fabrycznych szpilek. Pompa hydrauliczna z Tucholi (od Zetora 7211, ale...
witam w zeszłym roku robiłem kapitalny remont silnika z powodu -(wytarcia się panewki na wale korbowym od strony sprzęgła , odbite były tez zawory na tłoku , i z powodu nieprzyjemnego stuku w silniku) wymienione zostało : -zestaw naprawczy 3 szt (tuleja , tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia) oryginał zetora -panewki , zawory , planowanie głowic...
Witam wszystkich. Chciałbym zamontować turbo do zetora 8111 odpowiednik 912, c385. Wiem że były pewne różnice w silnikach, pierścienie i takie tam ale mniejsza z tym. Chciałbym aby forumowicze wyjaśnili mi kilka kwestii których nie do końca rozumiem. posiadam taki silnik: Zetor 8111 Silnik 4,6 litra, r4 diesel, moc 80km. Moc przy 2200rpm a max rpm to...
Panowie jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość Otóż mam taki problem z tym ursusem. Ciągnik jest po kapitalnym remoncie i ciągle kopci na czarno i jest słaby. Wymienione zostały tuleje, tłoki, pierścienie, wał korbowy po szlifie(nowe panewki) pompa oleju nowa, Głowica po regeneracji (całe zawory nowe + szlif) pompa po regeneracji, końcówki wtryskiwacza...
Turbina jest od Lanca Dedra 1.9 td,kolektory są dorobione z rury kwadratowej o ściance 3 mm ,pomimo że to nie żaden baranek też nie żle się spisują ,turbina jest zamocowana bezpośrednio nad kolektorem wydechowym wylot spalin z turba grubościennymi kolankami do tłumnika,tak że nic na zewnątrz nie zdradza uturbienia silnika prócz dzwięku.Między filtrem...
Alibaba nie wiem o co ci chodzi. Kilku kontenerów sztuk parę, nie do 10 a do 1000 sztuk albo więcej. Ogólnie to doceniajcie polskie sprzęty. To ludzie tak źle traktują że opinia jest zła. Części badziewie tłoczą najtańsze. I takie kupują... Ja parę części dałem że złomu ale na oko sprawne z demontażu. A reszta kupowałem te lepsze przy remoncie C360...
Witam Po skręceniu silnika, nałożeniu wieńca na wał jest problem z zakręceniem silnikiem korbą od paska klinowego z przodu silnika,nie wiem czego jest wina czy rozrusznika, bo przy rozruchu buczy i nie daje rady zakręcić wałem, idzie opornie, odpalam na rozruchu class 630 na 12v ,nie wiem czy coś jest źle skręcone, silnik jest po remoncie wymienione...
zetor wtryskiwacz zetor zetor forterra zetor głowica
dostawca internet wrocław magnetofon quadro ustawienia fabryczne xiaomi
wykrywacz metali schemat kosiarki spalinowe
Solenoid stuka, silnik nie odpala - diagnostyka i rozwiązania Jak odpalić traktorek kosiarkę na krótko?