wtrysku dzialanie

Znaleziono około 53 wyników dla: wtrysku dzialanie
  • Polonez 1.6 gsi z wielopunktowym wtryskiem nie osiąga pełnych obrotów.

    13 - sonda lambda , nieprawidłowy sygnał 14 - czujnik temperatury płynu chłodzącego, zbyt wysoki sygnał 15 - j/w, zbyt niski sygnał 17 - wadliwe działanie wtryskiwacza lub wtryskiwaczy 19 - Czujnik położenia ZZ, brak lub nieprawidłowy sygnał 21 - czujnik położenia przepustnicy zbyt wysoki sygnał 22...

    Początkujący Naprawy   21 Mar 2017 10:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1887
  • Zły kąt wtrysku w 2.2 dti PSG 16

    Panowie temat jest taki. 2.2 dti 307 tyś nalotu. Pompa nigdy nie robiona. Samochód w tryb awaryjny, brak mocy. Jedyny błąd to P0149 - Obwód sterowania czasem wtrysku, wadliwe dzialanie. Wymieniłem zawór przestawiacza kąta wtrysku. Nic to nie zmieniło. Na starym były spękane ze starości kable. Teoretycznie...

    Samochody Początkujący   05 Lip 2019 14:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2490
  • Opel Vectra C 2.2 DTI - Błąd P0149 Kąt Wtrysku

    Witam Pacjent po wymianie pompy wtryskowej 2 wtyczkowej PSG16. Wymiana była przeprowadzona na blokadach więc wydaje mi się ze nic nie powinno się przestawić w rozrządzie. Objaw jest taki ze auto ma początek wtrysku ok 18 CA bez zapłonu na zapłonie ok 21 CA.Po dodaniu gazu kąt się zwiększa do ok 40...

    Samochody Mechanika   29 Sie 2013 20:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 15375
  • Citroen C4 2.0 HDI -nierówna praca silnika. Wtryski poza kalibracją P0266, P0272

    Zgadzam sie i wiem, ze powinienem najpierw wiecej czasu spedzic na diagnostyce. Auto mam od wczoraj i na razie chcialem zobaczyc fizycznie silnik pod wzgeldem uszkodzen oraz potwierdzenia wymiany podzespolow. Silnik odpala bez problemow i praktycznie natychmniast zaczyna bardzo nierowno pracowac. Nie...

    Samochody Mechanika   14 Cze 2019 18:22 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 49476
  • dzialanie przeplywomierza

    Przeplywomierz mierzy ile powietrza wchodzi do silnika przy danych obrotach i danym pochyleniu przepustnicy i komp na podstawie tych info skraca lub wydluza czas wtrysku. Prawdopodobnie twoj gaz wykonczyl ci przeplywomierz dlatego ja jestem przeciwnikiem zagazowywania samochodow LPG.

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Lut 2005 21:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1403
  • scenic 2 1,9 dci - wadliwe dzialanie zaworu pompy wtryskwej

    Cześć. Mam pytanie panowie.Chodzi o elektro zawór na pompie wtryskowej silnik 1,9 dci Scenic 2 2004r. Pewien elektronik powiedział mi ze moje kłopoty z komunikatem 'INJECTION DEFILANTE' to przez zawór pompy wtryskowej, prubuje ustalić czy aby to wogóle możliwe. Czy to wogóle jest zawór czy czujnik...

    Samochody Mechanika   20 Paź 2014 18:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 11427
  • BMW E39 2.0 150KM - P0173 - Korekcja paliwa, wadliwe dzialanie

    Witam.. W BMW serii 5, rok 2000, silnik 2.0 150KM wyskoczył mi wczoraj słynny check :] Po odczycie błędu P0173 zasugerowałem się wadą instalacji LPG, po skasowaniu błędu i przejechaniu 10km na benzynie błąd znów się pojawił.. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie zacząć poszukiwania ? Poniżej...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Sie 2015 13:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1917
  • Ranault Scenic - kontrolka układu wtrysku paliwa

    Chcialem dodac ze wlasnie sprawdzilem dzialanie zimnego silnika. Okazuje sie ze jest niby OK ale kontrolka nadal sie pali. Nie wiem jeszcze co bedzie jak si eponownie nagrzeje. jutro podziele sie nastepnymi spostrzezeniami.

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Cze 2005 15:38 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4459
  • Kontrolka diagnostyczna wtrysku Citroen xsara

    130 obwód sondy lambda - wadliwe dzialanie 170 korekcja dawki paliwa - nieprawidłowa a teraz jak sobie z tym poradzić: 1 kupić komputer i samemu sobie kasować 2 jeździc dalej do serwisu 3 jeździć na benzynie 4 wyregulowac gaz , lub moim zdaniem nalezało by zmienic instalacje na powazniejsza kyóra...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Cze 2006 19:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3848
  • elementy instalacji LPG-Blos przy wielopunktowym wtrysku

    ociz, nie bedzie negatywnej opinii, bo wiem, ze zle dzialanie to w 99% jest kwestia zlej regulacji. szymtro, wydaje mi sie, ze sekwencja to jednak sporo drozsza, bardziej skomplikowana i nie wiem czy dalbym sobie z tym rade... Ale przyznam, ze pomysl calkiem fajny.

    Samochody Instalacje Gazowe   07 Wrz 2008 16:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5745
  • polonez wtrysk bosch na wolnych ok dodając gazu go dusi

    z tym wrtyskiwaczeme moze byc cos prawdy bo ostatnio jak zrobilem na benzynie ok 300km myslalem ze juz jest ok teraz troszke na gazie i znowu podobny efekt??? jak wyczyscic wtryskiwacz i jak sprawdzic jego dzialanie????

    Samochody Początkujący   20 Maj 2009 01:08 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 6728
  • Kąt wtrysku w VW 1Y VagCom

    Co do czujnika ... sprawdz jego dzialanie vagiem wiesz juz jak to zrobić ... wiec do dzieła Co do przekażnika , po prostu do wyjmij zdejmij osłone i sprawdz go wzrokowo zwracając uwage na scieżki i podzespoły lub podmien z kims kto ma taki przekażnik... Co do grzania świec to tylko demontaż jednej...

    Samochody Mechanika   10 Kwi 2014 19:43 Odpowiedzi: 75    Wyświetleń: 36964
  • VW, GOLF MK1, GTI, dzialanie wtrysku K-JETRONIC

    Posiadam wiedzę i dużo materiałów na temat golfa mk1 różnych wersji. Sam obecnie przekładam silnik. Zamiast 1,6 gaźnik wkładam 1,8 wtrysk. Z miłą chęcia wymienie informacje.

    Samochody Szukam   19 Kwi 2007 23:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5923
  • Opel Astra g x17dtl parametry pracy pompy paliwowej op-com

    Witam ponownie jestem po wstępnych testach, autko gdy jadę np na 4 biegu bez gazu to zapala sie kontrolka silnika i autko słabn ie, gdy dodam więcej gazu to dostaje sił, przed regeneracja też miałem podobny problem z tym że z czasem coraz częściej się pojawiała ta kontrolka. jakiś tydzień temu zczytałem...

    Samochody Mechanika   15 Lis 2012 17:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 12688
  • zalewanie silnika PEUGEOT 605 sri

    posiadam Peugeota 605 sri 2.0 benzyna z 1990 roku silnik na pełnym wtrysku bez sondy ,mam taki problem że na jedną iskre przypada ok. czterech wtrysnięć odpowiedniego wtrysku paliwa .... Normalne. Wtryski sa polaczone rownolegle i wtryskuja jednoczesnie tyle razy ile jest iskier (co pol obrotu...

    Samochody Początkujący   28 Lis 2009 19:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2208
  • magnetyzer zamontowałem(,) moje spost(reż)enia

    KERIMONN a jaki ja mam cel dzwonic i marnowac swoja kase ?? Moze masz racje moze ktos z firmy zjawi sie na forum i przedstawi swoja opcje. Napewno bedzie ciekawa rozmowa zwlaszcza z llabor-em ktory robil testy w takim aucie jak moje. Co do mojej wiedzy i lat 60-tych to moze i masz racje :) Juz ci...

    Samochody Archiwum   07 Lis 2018 12:59 Odpowiedzi: 510    Wyświetleń: 188754
  • auto, Fiat 126p Zapytanie dotyczące czy warto napawić.

    Wtrace i ja swoje 3 grosze. Zanim zacznie sie "diagnostyke" trzeba dokladnie poznac budowe i DZIALANIE urzadzenia, to po pierwsze. Po drugie, samochod to urzadzenie zasadniczo MECHANICZNE i od mechaniki nalezy zaczac. Elektronika w samochodzie niejako falszuje jego dzialanie i smiesza mnie troche...

    Samochody Początkujący   08 Paź 2014 17:16 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2100
  • Problem z Oplem Astra I - Pomozcie !

    Najrawdopdobniej masz roblem z czujnikiem temperatury cieczy chlodzacej (koszt nowego w sklepie ok 19pln), jezeli wymiana nie pmoze, to wykrec silniczek krokowy z wtrysku i sprawdz dzialanie. Poza tym sprawdz, czy wszystko OK z doplywem powietrza do ukladu wtrysku. Mialem podobny problem i pomoglo. Powodzenia

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Mar 2004 13:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1326
  • Peugeot 106 1.1 XN wysokie obroty

    Podaj jaką masz krokówkę,będzie nam łatwiej Witam, Pisal wyzej, ze jest to Bosch, a u Boscha nie ma "krokowki". Problem najbardziej prawdopodobny, to wylacznik "bieg jalowy" na popychaczu nastawnika przepustnicy, lub jego okablowanie. Wyprowadzenie wylacznika jest na pinach 3 i 4 przy korpusie wtrysku,...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Lip 2013 10:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 22023
  • Astra x17DTL 98 rok pompa po regeneracji nie odpala

    Witam auto jak w temacie, padła elektronika pompy, nastawnik początku wtrysku w pozycji 13 stopni przed gmp. Pompa wróciła z serwisu boscha, założona zalana paliwem, nie podaje go na wtryski. Błedy P1660 - Za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa (0B) - Nie występuje P1631 - Pompa...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Sty 2012 23:24 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 15520
  • opel astra 2/1.7TD/1999 - kody błędów brak mocy

    Pompy wtryskowej? a nie da się tego jakoś naprawić ile może taka pompa kosztować? Dodano po 2 Po skasowaniu przez mój program wszystkich błędów i odłączenia akumulatora i podłączenia go po minucie z powrotem i włączeniu silnika hałas największy jest gdzieś w miejscu rozrządu a był tydzień temu...

    Samochody Początkujący   28 Wrz 2014 12:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6852
  • Renault laguna II 01r1.8 - Renault laguna 2 1.8 dziwne zachowanie silnika, nie

    jesli chodzi o dzialanie wtryskiwaczy to , wtryski byly wykrecane i podczas krecenia rozrusznikiem wtryski podwaly benzyne, podawaly mgielke, aczkolwiek wyjasnie dokoladnie, jak podam benzyne do przepustnicy to auto odpali, ale nie tak jak powinno ( nie spala calej ilosci benzyny i wtedy gasnie tylko...

    Samochody Mechanika   11 Lis 2019 12:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 720
  • FordFokus 1.8TDCI 115hp - Silnik nie odpala nawet nie zamruczy silnik.

    Tak tak tylko caly uklad paliwowy byl robiony. Wtryskiwacze regeneracja wymiana zaworkow i koncowek oraz kupilem pompe regenerowana z gwarancja roczna. Czyszczenie calego ukladu takze. Dlaczego sie pytam o resetowanie i programowanie bo sam zaprogramowalem strefowe otwieranie a teraz go nie ma czyli...

    Samochody Początkujący   08 Wrz 2021 15:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1623
  • VW Passat - masakra

    A wiec sprawa wyglada nastepujaco. Dzialanie: Po zapaleniu silnika zimnego nie moze wejsc na obroty. Jak nacisne gaz to sie zadusi i zgasnie. Musze pulsacyjnie naciskac, przy czym skacze na obroty jak zdejmuje noge z gazu i tak dalej. Pulsuje coraz czybciej i wchodzi na coraz to wyzsze obroty i...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Gru 2008 20:12 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 11032
  • Passat 1.9 TDI - spadek mocy

    Jezeli mowimy o 90KM TDI a dokladniej silniku 1Z , to w golfie , vencie jest on przytwierdzony na gumowym uchwycie do prawej kopuly auta od strony silnika , tuz za obudowa filtru powietrza . Mozna go pomyslic z zaworem recyrkulacji spalin , ale zawor recyrkulacji spalin jes koloru czarnego , a zawor...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lut 2010 21:54 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 65106
  • Problem z jazdą na benzynie Ford Escort 1,4i 92/93

    Witam. Co do komentarza ze przyczyna jest kopulka to chcialbym poinformowac ze w tych silnikach stosowany jest uklad bezrozdzielaczowy takze przyczyna wspomniana przez mkubola nie wystepuje. Tak jak wspomnial kordel "Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lis 2005 20:34 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4565
  • Szukam schematu z wsadami do zrobienia euroscana?

    DZIAŁA DZIAŁA DZIAŁA Awiec tak: podpiołem interfejs do vw passat silnik 2.0 system wtrysku digifant interfejs sie polaczyl !!!! odczyt parametrow silnika nie chodzil do konca tak jak powinien tzn niektóre parametry odczytywal blednie ale byly tez parametry które pokazywal prawidlowo ....

    Samochody Szukam   26 Lip 2007 12:10 Odpowiedzi: 1543    Wyświetleń: 566249
  • Chrysler Cirrus,problem na benzynie.Gaz BRC ok.

    Witam. Czy sprawdził Pan dzialanie sondy lambda pod względem zakresu napięcia ? Przecież test OBD wykazał uboki skład. Najprawdopodobniej sonda "umarła" i wskazanie zostało na wartości stałej około 0,9 V. Tym samym sterownik zubaża dawkowanie benzyny i stąd ten problem. Proszę napisać jakiego typu...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Lis 2006 12:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1881
  • Vectra A C20XE - czujnik indukcyjny

    Witam. Mam Opla Vectre 92 rok z silnikiem 2.0 16 V (c20xe 150 KM). Wtrysk wielopunktowy, uklad Motronic (chyba M 1.5). Kiedys z ciekawosci wywolalem kody usterek (z ciekawosci, gdyz kontrolka prawidlowo gasla po uruchomieniu silnika). Pokazala sie migawka kodu 31 "Czujnik indukcyjny - brak sygnalu...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Lut 2006 21:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1905
  • olej roślinny zamiast ropy ??

    Tomen4 napisal A ja z kolei mam pytanie do szanownego kolegi z Niemiec :)) Jak auta z instalacją przechodzą rygorystyczny TIF ? ... Bo tak patrząc na zdrowy, chłopski rozum.... to w miarę upływu czasu: 1. W polsce zalegalizuje się OR jako paliwo.... (bedzie tak jak w reszcie krajów UE. Nie...

    Samochody Archiwum   10 Paź 2012 19:13 Odpowiedzi: 1631    Wyświetleń: 632145
  • Komputerek samochodowy

    Co do tej pompy i wydatku to chodzilo mi o elektryczna przy wtrysku jednopunktowym. Przeplywomierz to raczej ciezko samemu zbudowac najlepiej bylo by kupic, ale ciezko to znalezc, najpredzej chyba bedzie poszukac w katalogach producentow pomp i akcesoriow. A jak komus chce sie budowac to przychodza...

    DIY Konstrukcje   12 Sty 2007 07:45 Odpowiedzi: 83    Wyświetleń: 45674
  • Opel Vectra 2.2 DTH - błąd P1220

    to jest dla silnika X20DTH P1220 "Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem Następstwo: Maksymalna moc została zredukowana." Podaj która vectra , rok i dokładnie silnik a to procedura...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Gru 2015 17:41 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 50108
  • peugeot 205 1.1 problem z obrotami

    Witam, Jest to TU1M (HDZ). Byl on montowany w dwoch wersjach, z wtryskiem Bosch lub Magneti-Marelli. Jesli to Bosch, to niema silnika krokowego, tylko nastawnik z silnikiem pradu stalego. W pierwszym rzedzie trzeba sprawdzic dzialanie wylacznika w popychaczu nastawnka (piny 3 i 4 zlaczki 4-pinowej). Pozdrawiam,...

    Samochody Początkujący   23 Lis 2008 12:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2647
  • peugeot 306 1,4 1999 dochodzi do 2000 obrotów

    Witam, Na bezynie zachowuje sie tak, jakby kalkulator "widzial" ciagle przepustnice zamknieta - funkcja odcinania wtrysku przy deceleracji. Sprawdz wiec dzialanie potencjometru przepustnicy. Pin 1 - masa z pinu 53 kalkulatora, pin 2 - zasilanie +5V z pinu 16 kalulatora, pin 3 - napiecie wyjsciowe na...

    Samochody Początkujący   09 Sty 2009 18:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2002
  • Wentylator chłodnicy - Berlingo 1,9d 2004r

    Rezystor jest a w niektorych modelach nawet 2 , nie wiem jaki jest u Ciebie wiec opisze podstawowa wersje bez klimy , do wysterowania przekaznikow ( sa 2 wolne i szybkie obroty )zasilanie brane jest ze skrzynki bezp pod maska - wolne obroty szara kosc pin 14 bezp nrF8 i szybkie obroty zielona kosc pin...

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Cze 2010 08:29 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 9547
  • xsara piccaso 2.0 hdi 02 rok 110KM nie odpala.

    Witam, Z tego, co piszesz, mam powazne watpliwosci czy jestes na poziomie, aby zajac sie tym autem. Nie masz pojecia, jak ten system dziala wiec masz nikle szanse go naprawic. Klejenie, czy inne "latanie" czegokolwiek w tym systemie moze doprowadzic do zniszczenia pompy i/lub wtryskiwaczy. Natychmiast...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Sie 2009 13:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5488
  • Fiesta 1.6 EFI pali 18l gazu (I generacja)

    witam mam fieste z silnikiem 1.6 pelny wtrysk 105 koni i w niej najprostrza instalacje gazowa z pokretlem na wezu. Pali mi 18-19 litrow. czy to kwestia zle dobranej instalki do silnika czy da rade cos z tym zrobic? wazne pytanie: czy w takiej instalacji na jej dzialanie ma wplyw sonda lambda? mam parownik...

    Samochody Instalacje Gazowe   18 Wrz 2009 09:32 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2891
  • brak mocy audi a 6 2.5 tdi

    panowie tylko mnie nie zasmiejcie zaraz bo mam malo punktów i zadnego wysokiego poziomu na tym forum ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze na 10 audi 2,5 v6 tdi problem z niejechaniem ppojawia sei z przeplywki i malo tego az w 4 z nich przepływka miala w miare znormalizowane wskazania nie odbiegajace...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Wrz 2010 18:53 Odpowiedzi: 56    Wyświetleń: 12647
  • Dziwne objawy Honca Civic d15b2/Inst. BRC Just Junior

    gregor0819,odlaczylem aku na ok 2 godziny,po czym odpalilem i jezdze na benzynie. Objawy na poczatku zmalaly,jednak po mojej wizycie na uczelni ok 3 godzinnej,i ponownym uruchomieniu auta samochod nie pracuje na benzynie mimo to rowno,szarpie itd. Ogolnie moze jestem przewraziliwiony,ale np przy cofaniu,czy...

    Samochody Instalacje Gazowe   22 Kwi 2010 08:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2401
  • VW Golf 3, silnik 1,4 1994r, zasilanie wtryskiwacza el.

    Przy przełączaniu z gazu na paliwo występuje brak zasilania eletrycznego wtryskiwacza. Instalacja gazowa zawory tomasetto, uklad elektroniczny mini lecho. Wtrysk jednopunktowy. Co moze być powodem tego i jak mam sobie z tym poradzić? Wykluczyłem już złe dzialanie centralki, uszokodzenie przewodów zasilających...

    Samochody Instalacje Gazowe   30 Maj 2010 20:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1867
  • Opel Corsa Z10XE, 2003r, Check Engine

    Witam. Zaświeciła się kontrolka check engine - błąd P0130 - Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1) - co według wielu źródeł wskazuje na przepływomierz. Problem w tym, że samochód chodzi dobrze, nic się nie dzieje, a po skasowaniu błąd dopiero wraca po ok. 300 km. - lambda 1 - wartości...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Mar 2012 14:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7874
  • Peugeot Partner 1.9D - Po wymienie rozprządu pali 10l, przed palił 7l.

    Zeby naprawic tanim kosztem trzeba nie tylko chciec, ale i posiadac troche wiedzy i narzedzi. Pod zadnym pozorem nie ruszaj srub regulacyjnych pompy! Jedyna regulacja, jaka mozesz zrobic, jest predkosc biegu jalowego na goraco i na zimno. Jesli chcesz, mozesz sie pobawic przestawianiem kata wtrysku...

    Samochody Mechanika   18 Wrz 2012 09:32 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 11535
  • Omega 2.5 td - Ustawienie nastawnika pompy.

    A co tu wróżyć skoro już wiadomo sporo. 23- czujnik polozenia pedalu przyspieszenia P 67 nieprawidlowe dzialanie 49- przekaznik czasu wstepnego grzania silnika K25 64- obieg objetosci wtrysku - mechanizm nastawczy pompy P68 dotyczy koncówki 1, 2, 39, 14, 21 na K70 91- tempomat za male napiecie,...

    Samochody Początkujący   04 Kwi 2013 21:46 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7341
  • Jakie powinny być nastawy oscyloskopu dla przebiegów wolnozmiennych

    W OBD-2 takie parametry sondy mogą być rozpatrywane: Od początku trzeba było to przedstawić. W gruncie rzeczy obydwaj o tym samym mówimy. Mnie chodziło cały czas o ideę/zasadę działania takiej sondy, a nie konkretne rozwiązania techniczne, których zapewne może być wiele. Jak sam piszesz, w OBDII...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Sie 2013 09:26 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 10479
  • Corsa D Z14XEP - Błąd P0135 - Obwód grzalki sondy lambda,

    Witam op-com wypluwa w corsie D 1.4 90 KM P0135 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1) To jest sonda przed katalizatorem sprawdzam przewody grzałki (dwa białe) dioda jest obwód, opór (chyba nie umiem mierzyć) skacze 0-16 om kasuje błąd odpalam...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Lis 2013 11:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 10794
  • Kia Carnival 2.9 Crdi 2005 - Wyrzuca plyn ze zbioniczka

    Witam ponownie Plynu juz nie wyrzuca. Wymieniłem chłodnicę spalin i jest OK. Zawor EGR był sprawny ale mechanio po jakimś czasie przyznał, że zatkał przepływ spalin juz za chłodnią w celu zmniejszenia turbo dziury. W efekcie dwa razy wymieniony przepływomierz(byly dobre) gdyz w tym silniku zatykac nie...

    Samochody Mechanika   02 Lip 2014 14:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4437
  • Peugeot 205 1.1 - Wartości rezystancji czujnika temp. na deskę

    Dmuchawa nic ci nie pomoze, jesli czujnik jest uszkodzony. Najwazniejsze jest ustalic, czy masz rzeczywisty problem, czy tylko niewlasciwa informacje z czujnika (uszkodzony sam czujnik lub zwarcie w wiazce). Dlatego nie jezdzij tak, tylko rozgrzej silnik na postoju i sprawdz dzialanie wszystkich elementow...

    Samochody Początkujący   19 Cze 2015 20:07 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1563
  • Citroen Berlingo 1.4 55kW 2004 - Falują obroty / uszkodzony sterownik silnika

    Pasek rozrzadu chodzi po .... kole pasowym. Troche dziwne jest to: Na ustawieniu fabrycznym rozrządu czasem kicha w dolot, jak dałem 2 zęby do tyłu to było też o niebo lepiej niż jak jest na zero. Jaka metoda regulujesz luzy zaworowe? Z drugiej strony, odczyt parametrow z twojego komputera...

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Sie 2015 08:15 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 10254
  • Peugeot 306 2.0 16V - Falujące obroty na postoju

    Właśnie ze sprawdzeniem parametrów jest problem bo nie zawsze występuje ten problem a do tej pory tak się zdarza że po powrocie z pracy już problem ustaje i nie ma możliwości sprawdzenia, Wiec zrob to w niedziele, symulujac wyjazd do pracy. Dzialanie "w ciemno", to czysta glupota. Falowanie tego typu...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Maj 2018 02:56 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 5301
  • Vectra C 1.8 122km 2002r sonda lambda

    Druga sonda nie ma wpływu na spalanie i moc silnika. Odpowiada za to pierwsza sonda. Jeśli ktoś ma wątpliwości to polecam ten artykuł. Najważniejsze jest zobaczyć jakie napięcie ma sonda i po tym będzie wiadomo jaka jest mieszanaka. Należy pamiętać, ze zwiększone napięcie nie koniecznie oznacza uszkodzenie...

    Samochody Początkujący   25 Cze 2016 21:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3192
  • Opel Astra 2.0 DTI - P1125-3 - Brak mocy - błąd P1125-3 przy 2700-3000 na 4 i 5

    P1220 - Czujnik położenia przepustnicy (TP) Obwód czujnika 2 P1220 - Kontrola rozrządu wtrysku Nadmierne / niedostateczne natężenie przepływu Wykryty C-14 P1220 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 Sprawdziłbym ten ostatni szczegółowo bo...

    Samochody Mechanika   26 Maj 2018 07:42 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 17598
  • Zafira 2.0 101 KM szarpie rozgrzana

    Błąd P1220 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem - pompa do regeneracji ....

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Kwi 2020 16:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 759
  • Zestaw do samodzielnego napełniania klimatyzacji, gaz propan, gaz zapalniczek?

    Poprawilem dzisiaj podgrzewając butle...weszło co zostalo z tych 350g. Mieszanki się nie da dolewać, trzeba spuścić i jeszcze raz. Tak samo najpierw wlewa się R600a, a potem R290 bo ciśnienie R290 nie pozwoliłoby na wlanie R600a. Może w przypadku tych mieszanek i słabej próżni jest podobnie, mieszanka...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie   12 Wrz 2022 14:37 Odpowiedzi: 1580    Wyświetleń: 256620