Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Proponuję poszukać takich materiałów: 1) wzmacniacz operacyjny - najlepiej jakiś tani, o małym poborze prądu, raczej pojedyńczy, powinien się nadawać do pracy przy napięciach 16-26V (lub od +-8V do +-13V); 2) miniaturowy magnes neodymowy, w kształcie tabletki (np. fi=3mm, d=1mm); 3) cewka na rdzeniu ferrytowym (wałek) około 1000 zwojów (może być od...
Na samym wstępie kolega "klibeuz" napisał, że jest mechanikiem i nie zna się na elektronice - nie każcie Mu więc kupować procesora, wyświetlacza i całej tej naszej elektroniki! Bo i co On z tym potem zrobi? Polutuje sobie? A program Mu prześlemy internetem? Poprawki też? Kolego, musisz wydać parę (tak na oko - jakieś 250...300 par) złotych. Potrzebujesz:...
Musisz go wyjąć całkiem a nie włożyć, powinien siedzieć w złączu cewki.
Producentem złącza jest AMP, tu znajdziesz w ofercie: http://www.swiat-kabli.com/index.php/cat...
Znalazłem usterkę (prawdopodobnie). Otóż jak wymieniałem przewody zapłonowe i cewkę, to zauważyłem, że pod cewką nie ma wpiętego kabla do kostki od czujnika temperatury. Szukałem tego kabla w okolicy, lecz nie mogłem znaleźć. Jutro spróbuję z kanału zobaczyć, może znajdę. Słyszałem, że jeżeli takowy czujnik jest uszkodzony, to auto przechodzi w tryb...
Czyli sprawdzone wtyczka czarna i wtyczka biała tworzą komplet zasilania cewki Czas na testy : Rozłącz i usuń całą instalacje z jaką kupiłeś tuby. Pod cewki podłącz wtyczki ze swojego automatu, tak że jedna cewka jest podłączona pod wtyczkę czarną i białą Zewrzyj kabelki we wtyczkach z pomarańczowymi kabelkami ( tak aby automat myślał że ma pełne tuby)...
Stycznik 3 fazowy z cewką na 230V np. SM425 Programator czasowy zwykły np. 3860W lub TS-MF1 Wtyczka z kablem. Kabel z wtyczką podłączasz pod cewkę stycznika. Stycznik pod zasilanie grzałki 400V Wtyczkę wkładasz w czasówkę. Najprostsza z tarczą w zupełności ogarnie taryfę.
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Jak miło poczytać rady Elektrodowych Inżynierów. (at)kazbek2006 Masz kolego do wyboru - bez zmiany kabla czterożylowego -RST i PE => wymiana stycznika na stycznik z cewką 400VAC, albo wymiana kabla na pięciożyłowy => RST N i PE. Innej drogi tu nie ma, a i w obwodzie cewki stycznika musi znajdować się przycisk bezpieczeństwa tzw. grzybek.
Widać że nie wiesz jak wygląda taśma zwijacza. Widać że nie wiesz o czym piszesz. Klakson jest zasilany przez malutki "chiński" przekaźnik który siedzi wewnątrz BSM (niewymienny), z kierownicy do BSM informacje co ma włączyć/wyłączyć idą wyłącznie cyfrowo. No, napisz jeszcze że po WiFi leci. Jak będziesz miał Berlingo to zdejmij osłonę kierownicy....
Witam kupiłem nowy iskrownik do skutera jakim jest Aprilia rally lc 96r Silnik minarelli horizontal chłodzony cieczą https://obrazki.elektroda.pl/1107591600_... https://obrazki.elektroda.pl/1519596700_... https://obrazki.elektroda.pl/7114397700_... https://obrazki.elektroda.pl/1243259400_...
Dzień dobry Mam problem z cewką zapłonową do motocykla Yamaha SR125, rok 1996. Udało mi się kupić cewkę zapłonową ale jak się okazało do modelu z roku 1997. Oryginalna cewka z 1996 ma dwa przewody wychodzące z niej. W instalacji motocykla z wiązki wychodzi wtyczka z dwoma pinami. Po wpięciu miernika pomiędzy masę a pin 1 i pin 2 pokazuje się napięcie...
Sprawdź jeszcze tak. Rozłącz te dwa czarne i ten na którym jest napięcie zostaw w spokoju a ten na którym nie ma jest napewno połączony z fabrycznym kablem w instalacji. Sprawdź to połączenie.
Schemat dotyczy tylnej części wtyczki (strona lutowania). https://obrazki.elektroda.pl/2178989300_... Oraz https://obrazki.elektroda.pl/2716853000_...
Witam sigam się w wrak race i w mojej astrze 2 skończył się silnik przełożyłem od corsy b wraz z cała instalacja i teraz mam taki problem ze jedno nie miałem plusa na cewce po podaniu go auto pracuje lecz tylko na plaka czego może być to wina ecu mam delphi z czerwona i żółta wtyczka za każda podpowiedz z góry dziękuje
Sonda po badaniu komputerem wyszła jako sprawna. A krokówki nie mam mam tylko śrubę. Krokówkę już dawno ktoś wywalił. Dodano po 1 Mam jeszcze takie pytanie. Mam butle w kole: Do butli wchodzi przewód żółty z j jasnym paskiem nie jest on podłączony nigdzie a po przekręceniu kluczyka pojawia się na nim napięcie 2,5 V. Od zegara od rezerwy wychodzą dwa...
Witam, moja Laguna II 3.0 V6 (2001 r.) płata mi figle. Pojawiło się wypadanie zapłonu, później doszedł komunikat o błędzie sterowania zapłonem na tym samym cylindrze (2 cylinder). DDT podaje w opisie zwarcie do plusa. Podczas podglądu korekcji cewek w DDT na tym cylindrze mam "0" podczas gdy na pozostałych wartości zmieniają się od 512 do 1024. W instrukcji...
Wiązka sterownika silnika oryginalna? Wtyczka B pin 10 obsadzony? Jeśli tak, masz wersję z immo (były takie i takie) i trzeba zrobić immo off. Tylko nie pamiętam, czy tam immo aby iskrę tnie czy nie same wtryski. Sterowanie na wtryskach masz? A w aparacie (nowszy model z cewką we wnątrz) tranzystor siedzi. Może on się poddał, sprawdzony?
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Przepraszam jest ok 7 k Ω. Miernik nie z biedronki. Rezystancja przewodów 0,2-0,3Ω. Ta wtyczka pod cewką jest od czego? Czemu na zasilaniu cewki żarówka nie świeciła? Dodano po 2 Mnie zastanawia zasilanie cewki: 12V miernik po przekręceniu zapłonu pokazywał, ale żarówka nie świeciła. I mnie czujnik zastanawia. Dlaczego na miał ok 700Ω...
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
Witam, Mam antenkę SUNKER CB7 (magnesowa 77cm z cewką na środku). Kiepsko chodziła - okazało się, że urwany jest drut w dolnej cewce. Przylutowałem drucik i zmieniłem wtyczkę do radia (fabryczna od nowości miała zjechany gwint). Problem jest w tym, że nie mogę jej zestroić (wskazówka SWR miarki wychyla się do końca - odbicie = 1). SWR miarka jest OK,...
Sprawdź triak sterujący zaworem i cewką zaworu. Jeśli drzwi się blokują i zaczyna cykl to procesor powinien być sprawny. Pytanie dlaczego zdejmowałeś obudowę. Były wcześniej jakieś problemy?
Odgrzebuję temat. Mam problem - kupiłem cewkę do fabii, która okazuje się cewką z felicii. Cewka jest identyczna, pasuje do rozstawu świec. Ma jednak inną wtyczkę. Wtyczka też jest 4 pinowa. Na tej z felicii też są dwa przewody grube i dwa cieńsze. Sprawdzałem napięcie na poszczególnych pinach od 1 do 4 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu multimetrem....
Oto kilka zdjęć mam nadzieję że pomogą. Na pierwszym zdjęciu przekaźnik który był nasunięty na mosiężny bolec nad filtrem(zdj 2 i 3).Był on uszkodzony i został wymieniony.Zdjęcie 7,8 oraz 9 komputer od skrętnej osi. 11- wtyczka podłączona do komputera.10-silnik elektryczny wraz z pompą hydrauliczną.Silnik był uszkodzony wraz z cewką oba elementy zostały...
Nie wiem czy za późno, ale to jest ten sam silnik, tylko z inną cewką i z inną pokrywą zaworów. Która jak widać potrafi sobie rdzewieć, w porównaniu do starszych. Jeżeli chodzi o cewkę, to wtyczka nie będzie pasować. Ten z 306 to jest już po 99 roku - miały taką pokrywę i z Peugeotów 206.
W cewce masz numery, piny są oznakowane a pin 3 to ten kondensator przeciwzakłóceniowy...
zasilanie 12V DC zauważyłem że po podaniu zasilania piszczy transformator ten zaznaczony na czerwono, Czyli sama przetwornica może być uszkodzona, lub jest zbyt mocno obciążona. Sprawdź te oznaczone elementy i podaj oznaczenia układów. Odłącz wtyczkę cewki i ten duży kondensator i sprawdź czy się uruchomi. Kondensator i cewkę sprawdź, czy są sprawne.
w tym silniku czujnik temperatury o który pytasz znajduje się pod cewką zapłonową dwu pinowy chyba niebieska wtyczka
Kolego, zobacz wpierw czy na środkowym pinie wtyczki cewki jest 12V
prosze od 05 do 08 rocznika
L1 grzeje się, L2 już nie. Grzeje się nawet gdy wtyczka głośnika jest odłączona, przy czym żaden inny element między cewką L1 a przekaźnikiem nie grzeje się.
phjacus.pl Filtr F29 tutaj powinien być. Nowy typ tego elektrozaworu ma wtyczkę cewki dwuprzewodową a nie dwie osobne wtyczki (jak na Twoim zdjęciu) - po tym go idzie poznać. Do nowego typu jest filtr z nr F8.
sygnał prędkości obrotowej silnika należy pobrać z zacisku nr"1" cewki zapłonowej. poznasz ten zacisk po opisie przy wyprowadzeniach cewki albo po tym że wychodzi od niego przeważnie zielony przewód (przy wtyczce cewki)albo po tym że przy odłączonej cewce na wtyczce brak napięcia +12V przy przekręconym kluczyku w stacyjce.
Mam problem z którym trudno mi sobie poradzić Sprinter 2,7cdi nie może odpalić. 3 wtryski się nie otwierają 2,4 i 5 Wtryski sprawdzone są ok. po odpieciu wszytkich wtrysków mam błąd tylko z 1,3 i 5 wtrysku sprawdzałem oscyloskopem to sygnał z każdej wtyczki jest taki sam, czyli teoretycznie działa, ale praktycznie jest tak, że wtyczka od 1i3 wtrysku...
Witam wszystkich... mam ogromny problem... mianowicie w mojej kochanej Cali nie ma iskry... sprawa jest dość ważna ponieważ autko służy mi do dojazdów do szkoły a teraz stoi biedactwo i musze wyżebrywać od Mamuśki Astre :) ale mniejsza z tym no więc zaczne od tego co sam zrobilem... najpierw sprawdzilem iskre na świecach.. no i nic brak reakcji później...
Dokładnie i powinno być dobrze
retrofood - wiesdz że i tak zrobi. A ze swoją wiedzą to rzeczywiście te " zero " w instalację węża ssącego puści. Więc porada a w zasadzie potwierdzenie porad kolegów powyżej. Przekaźnik R15 z cewką na 12Vdc, zasilacz antenowy, kilka kabelków, gniazdo na kabel i wtyczka sieciowa. kolego grzegorzPL08 będziesz umiał to podłączyć? Jeśli nie jesteś pewien...
Witam! koło wtyczki cewek odchylania masz kond C327-220PIKO/2KV wymień go i masz po problemie to usterka fabryczna która wystepuje we wszystkich tych typach monitorów.pozdrawiam.
Pompa paliwa pracuje podczas kręcenia? Ja bym to sprawdził plus czy na wtyczkach od cewek jest zasilanie 12V podczas kręcenia.
Wtyczkę na cewce sprawdź
Kontrolka do ręki i sprawdź halla, czy daje impulsy, to samo na cewce masz + - i impulsy, czasem w tych autach jak problemy z cewką były wystarczy poruszać wtyczką od cewki i iskra się znajduje albo odłączyć wtyczkę i podpiąć. do cewki mają dochodzić impulsy takie jak w czujniku, możesz wtyczkę odłączyć i wtedy sprawdzać.
Nie Espace, ale ten sam silnik, delikatnie nierówno pracował: nowe świece identyczne jak z fabryki co do ostatniej literki oznaczenia, nowe fajko-cewki markowe, zarobione od nowa wtyczki do fajko-cewek.
Przed wymianą palił normalnie i od razu za znaczę że przed wymianą świec na nowe odłączyłem aku. Po czym stwierdziłem że nie ma iskry -> po wykręceniu nowych świec były mokre z paliwa. 2 próba była z cewką i świecą którą przyłożyłem do bloku silnika a kumpel kręcił i nie było iskry na każdej z czterech cewek. pozdrawiam Dodano po 4 Po wymianie świec...
Przepraszam, że tak długo nie odpowiadałem - byłem zbyt zajęty i nie miałem dostępu do internetu. Przesyłam chyba najprostszą blokadę, jaką znam. Przycisk widoczny na schemacie można ukryć w niewidocznym miejscu, albo zamiast niego zastosować kontraktron ukryty gdzieś pod deską rozdzielczą. Zamiast przekaźnika można zastosować opisane wcześniej gniazdo...
Najprościej to tak sprawdzić przekaźnik roz.to jest ten z cewką powinien łączyć styki jak go odwrucisz i rozłączać odwrotnie sprawdzić najlepiej miernikiem jeśli łączy i rozłącza swobodnie to sprawdzić przejście na zaciskach sprężarki pomiędzy wszistkimi 3 powinno być przejście i przebicie nie powinno go być Jeśli to wszysko jest ok. to tylko można...
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
Witam Posiadam auto Renault Laguna IphI 2,0 8v F3R '95 i silnik cały czas gaśnie - jade nagle auto traci obroty i gaśnie, albo tak pyrka jak by pracowało na 2 tłoki. Później po zgaśnięciu jest problem z odpaleniem. Dzieje się to i na gazie i na benzynie. Wymieniłem: Cewka , kopułka, kable, świece Kabel wysokiego napięcia idący od cewki do kopułki po...
Myślę, że łatwiej będzie zmierzyć rezystancje wtryskiwacza (zaznaczonego zresztą strzałką), przy pomocy np. multimetru. Wtyczka przy kompie (tzn. w kabinie, po stronie pasażera, za deską rozdzielczą?) jest do diagnostyki błędów, podłączenia do komputera. Przy samym komputerze są też bezpieczniki, bodajże 4 szt. po 7,5 A - raczej nie ma oddzielnego do...
promiennik cewką ścieżka cewką karcher cewką
astra przekaźnik klimatyzacji alarm polecam cisco epc3010 router vectra
Moment dokręcania wtryskiwaczy Toyota RAV4 2.0 D-4D Samsung 870 EVO 1TB/2TB – żywotność SSD przy grach i filmach, TBW, odczyt, zapis