Producentem złącza jest AMP, tu znajdziesz w ofercie: http://www.swiat-kabli.com/index.php/cat...
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Wtyczka , cewka , suwak na zaworze sterującym sprawna ? Spotkałem się z sytuacją , że w zaworze pękł , odłamał się kawałek iglicy. Niby wszystko wyglądało ok. a zamek nie działał. Nie wiem jak wygląda to u was , bo co konstruktor to nowe pomysły , ale analiza sterowania tu tylko pomorze. Tyle mogłem pomóc , bo na odległość to ciężko...
Musisz go wyjąć całkiem a nie włożyć, powinien siedzieć w złączu cewki.
Zafira 1.8 16v, silnik x18xe1, 99r, benzyna. Błąd P0351-00, awaria zapłonu. Wymienione świece i cewka. Wtyczka 5 pinów, cztery idą do ECU i tylko na 3 jest zasilanie. Czy możliwe, że ECU padł?
Typowy czy nietypowy - pinologia komputera w Boschu jest ta sama, czyli 29 i 30. Musiałeś się walnąć o jeden pin. Powinno być tak: 1 - cewka 1-4, sterownik wtrysku pin 30. 2 - cewka 2-3, sterownik wtrysku pin 29. 3 - zasilanie, kondensator przeciwzakłóceniowy. 4 - zasilanie, podwójny przekaźnik wtrysku pin 1.
Mastercook ,chyba PTE 840: R 71 i 72 to 133 smd. Zalana wodą wtyczka przy silniku, spalona cewka tacho.
Tam ma być taka sama cewka z modułem jak w 1,8 na monowtrysku Czyli Beru ZSE 001 albo Hella 5DA 006 623-951, 3pin wtyczka z wsówkami 3,5mm, cewka z modułem z audi, też 3 pin wtyczka, ale z konektorami 6,3mm nie nadaje się Rożnica jest taka, że ta pierwsza ma sterowanie impulsami dodatnimi 5V, a ta z audi 12V, dlatego ruszyła jak "podciągnąłeś" trochę...
Witam Prośba o pomoc w temacie jakie powinno być napięcie na wtyczkach od cewek w skodzie Octavi 1.8T z silnikiem AGU. Problem jest taki że silnik nie równo pracuje, na pierwszej cewce po odpięciu nie ma zmiany w pracy silnika. Zmierzylem napięcie i na pierwszej wtyczce od strony rozrzadu na pinach 1 z 3 jest 10V, na 2 z 3 jest 13V. Natomiast na pozostałych...
Witam. Głowica od podszybia, od lewej jak stoisz przed autem 1 2 3 4 5 6 Na wtyczkach od cewek chyba jest opis. Tak to jest cewka od 2 cylindra.
Też tak myślę, ale dlaczego komp nie pokazuje uszkodzonego sterownika tylko wyłącznie pierwszą cewkę? Zastanawia mnie jeszcze co jest przyczyną spalenia cewki, czy sama cewka (parę lat już ma) czy sterownik mógł ją uszkodzić? W zeszłym roku silnik zaczął nie równo pracować. Okazało się że na trzecim cylindrze padłą cewka tyle że wymieniłem ją i było...
Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
Sprawdź jeszcze tak. Rozłącz te dwa czarne i ten na którym jest napięcie zostaw w spokoju a ten na którym nie ma jest napewno połączony z fabrycznym kablem w instalacji. Sprawdź to połączenie.
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Schemat dotyczy tylnej części wtyczki (strona lutowania). https://obrazki.elektroda.pl/2178989300_... Oraz https://obrazki.elektroda.pl/2716853000_...
Zainwestuj jednak w przekaźnik i upewnij się że cewka/wtyczka ma zabezpieczenie przeciwprzepięciowe.
Usterki niektóre są wredne jak kolega wyżej szukałbym raczej w instalacji;Hall,cewka z modułem, stacyjka,przekażniki,wtyczka z gniazdem wielowtykowa na silniku. Powodzenia w poszukiwaniach.
Kolego, zobacz wpierw czy na środkowym pinie wtyczki cewki jest 12V
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Cewka sprzęgła A/B lub kable do niej(wtyczka/gniazdo ?).Trzecia cewka licząc od strony złącza kabli,albo inaczej mowiąc srodkowa.
Wiedza mi jest potrzebna poniewaz mam cewke z wejsciem owalnym a przy instalacji jest wtyczka do cewka z wejsciem prostokatnym (tak sie zlozylo, ze wymienilem silnik z osprzetema cewki od starego silnika nie mam i nie bardzo usmiecha mi sie inwestowac 160 zl jesli byc moze wystarczy tylko przlozenie wtyczki przy instalacji :)
Witam Odrazu na początku zaznaczam że to nie moja bajka motocykle i zielonym w tym.Zip pro 50 brak ładowania. Spalony był regulator ,cewka od świateł i spuchnięty aku. Prądnica nowa, reg nowy ,aku nowy. Z prądnicy wychodzi kabel biały i żółty ,regulator z czarną wtyczką czteropinowy. Wtyczka regulatora ma inny jeden przewód różowy chyba. Cewka generuje...
zasilanie 12V DC zauważyłem że po podaniu zasilania piszczy transformator ten zaznaczony na czerwono, Czyli sama przetwornica może być uszkodzona, lub jest zbyt mocno obciążona. Sprawdź te oznaczone elementy i podaj oznaczenia układów. Odłącz wtyczkę cewki i ten duży kondensator i sprawdź czy się uruchomi. Kondensator i cewkę sprawdź, czy są sprawne.
to są dwa zawory. jeden otwiera dopływ powietrza do zaworów dekompresyjnych na głowicach a drugi otwiera dopływ powietrza do siłownika zamykającego klapę-przepustnicę na wydechu, obok turbo. zdejmij wtyczki i podłącz 24v do obwodów cewek. Najlepiej przy nabitym powietrzu. będziesz widział czy coś się dzieje. Ten błąd to przerwa obwodu jednej z cewek....
Nie pamiętam , który kolor to cewka na cylindry 1 i 4 , ale chyba biały, Takie "Niemrawe" mruganie diody świadczy o braku kluczowania "pełnym " minusem z ECU , co świadczy o uszkodzeniu Tranz. końcowego lub słabego kontaktu na linii ECU wtyczka listwy cewek.
Wypadało by sprawdzić czy wychodzi z ECU sterowanie na cewkę. Wtyczka cewki powinna mieć 4 piny - zasilanie i 3 sterowania z ECU. Jeżeli dochodzą wszystkie sterowania to cewka do wymiany.
phjacus.pl Filtr F29 tutaj powinien być. Nowy typ tego elektrozaworu ma wtyczkę cewki dwuprzewodową a nie dwie osobne wtyczki (jak na Twoim zdjęciu) - po tym go idzie poznać. Do nowego typu jest filtr z nr F8.
prosze od 05 do 08 rocznika
Prycha miga i telepie ? Jak check miga to pewnie wypadanie zapłonu. Nad czujnikiem powinna być cewka. Być może zruszona wtyczka na cewce ,kable ,albo po prostu miałeś pecha i akurat cewka się kończy. Co w tym dziwnego?
Dwie godziny dłubania i doszedłem. Wystarczy podważyć opaskę plastikową we wtyczce, później włożyć szpilkę, odsunąć skrzydełko na bok i piny wychodzi.
Witam! koło wtyczki cewek odchylania masz kond C327-220PIKO/2KV wymień go i masz po problemie to usterka fabryczna która wystepuje we wszystkich tych typach monitorów.pozdrawiam.
Aparat jest na 6 kabli rzadko spotykany Przecież to zwykły aparat do monopointa , wtyczka zasilania, i wtyczka na cewkę. Masz coś jeszcze pozatym?
To nie jest cewka to jest modułowy generator iskry który pracuje cały czas po uruchomieniu iskry aż do wyłączenia dmuchawy.Dmuchawę wyłącza się wyłącznie wyłącznikiem zabudowanym na panelu zasilania a nie za pomocą wyjęcia wtyczki z gniazda dlatego wyłącznikiem bo po wyłączenia dmuchawy wyłącznikiem wentylator jeszcze pracuje w celu schłodzenia dmuchawy...
prąd przy przykręcaniu rozrusznikiem utrzymuje się w granicach 23.5 V Który dokładnie jest to tranzystor? Masz gumiaka sterownik będzie trudno. Zamień miejscami wtyczki cewki i zobacz czy to cewka czy sterowanie.
sygnał prędkości obrotowej silnika należy pobrać z zacisku nr"1" cewki zapłonowej. poznasz ten zacisk po opisie przy wyprowadzeniach cewki albo po tym że wychodzi od niego przeważnie zielony przewód (przy wtyczce cewki)albo po tym że przy odłączonej cewce na wtyczce brak napięcia +12V przy przekręconym kluczyku w stacyjce.
Oj ludzie,kiedy wy sie nauczycie opisywać problem.Czy ten widłak pracuje w tajnej bazie NATO że nie mozna podac jego typu?Power shift to tylko zwrot używany do skrzyn ktore można przełączac pod obciążeniem- nie okresla jakies konkretnej ,jednej konstrukcji ani sposobu sterowania. Jak zrozumiałem dobrze to z zapietą wtyczką na cewce jedzie tylko do przodu...
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
Nieprawda. Jedno pierwotne i jedno wtórne. I to, że wtyczka jest 3 bolcowa i idą 3 kable to nic nie znaczy. Kable możesz zamieniać.
Rozdzielaj sygnał dopiero po wtyczce połączonej do zasilania.Kablem antenowym jest dostarczane napięcie do wzmacniacza w antenie. Kiedy wepniesz sie przed separująca wtyczka, to cewka a głowicy w.cz drugiego odbiornika zwiera to napięcie.Tak wiec wtyczka z zasilaniem do rozdzielki i dopiero z rozdzielki inne odbiorniki.
Wtyczka jest Ok to musi coś rozłączać cewkę
Przecież napisane co go boli. Przerwany przewód, odpięta wtyczka lub uszkodzona cewka zaworu.
Idź po przewodach dojdziesz który zawór od podnoszenia osi z zdjęcia można przypuszczać że ten co do niego podpięta wtyczka elektryczną najczęściej ulega uszkodzeniu cewka lub okablowanie mechanicznie też zdążają się uszkodzenia
Zgadzam się z poprzednikiem, ten elektrolit jest niewidoczny, znajduje się pod szarym drutowym opornikiem pomiędzy rdzeniem trafopowielacza a wtyczką cewek. Żeby go wyjąć trzeba albo wylutować opór albo wyjąć wtyk cewek. Wymień ten elektrolit :wink:
Tak, dosyć często antena jest zwarta galwaniczne do masy poprzez cewkę stanowiącą zaporę dla częstotliwości odbieranych przez tą antenę.
Dziś oddałem auto klientowi: 1 uzupełniony olej (poniżej minimum) 2 zmieniona cewka 3 zmieniona wtyczka ECU -cewka (sponiewierane konektory) Skutek-2 godziny było ok.potem powrót problemu.Podłożony drugi czujnik poł.wału bez efektu Ostatnim działaniem była wymiana świec ,wyleciały zamienniki wróciły oryginały po półdniowym męczeniu silnika na postoju...
Wtyczkę na cewce sprawdź
Kontrolka do ręki i sprawdź halla, czy daje impulsy, to samo na cewce masz + - i impulsy, czasem w tych autach jak problemy z cewką były wystarczy poruszać wtyczką od cewki i iskra się znajduje albo odłączyć wtyczkę i podpiąć. do cewki mają dochodzić impulsy takie jak w czujniku, możesz wtyczkę odłączyć i wtedy sprawdzać.
Pompa paliwa pracuje podczas kręcenia? Ja bym to sprawdził plus czy na wtyczkach od cewek jest zasilanie 12V podczas kręcenia.
Jakby Kolega Kortyleski nie zauważył , to ta dioda zapięta jest na pająka , jaka pewność ,że prawidłowo , stąd moja podpowiedz ; jak ma być prawidłowo!
prąd do wtyczki dochodzi. właściwa cewka przy podłączeniu do innych wtyczek załącza. więc co może być przyczyną?
Kabel ma oryginalną długość, wszystkie połączenia do anteny oraz wtyczka ok, cewka wygląda w porządku- może była lub jest wodą zalana? Promiennik oryginalny, magnes czymś podklejany? Czy to wszystko tak na raz się stało lub przełożyłeś antenę na inny samochód?
Nie ma żadnego znaczenia jak je podłączysz, w tym przekaźniku jest zwora, która łączy te dwie śruby ze sobą po podaniu napięcia na cewkę (biała wtyczka)
Nie Espace, ale ten sam silnik, delikatnie nierówno pracował: nowe świece identyczne jak z fabryki co do ostatniej literki oznaczenia, nowe fajko-cewki markowe, zarobione od nowa wtyczki do fajko-cewek.
"Forward tilt cut-off valve fault" Może po prostu któraś cewka od elektrozaworu jest uszkodzona, albo przewód bądź wtyczka do niej.
Przedzwoń kable pomiędzy skrajnymi stykami wtyczki cewki a stykami 58 i 59 sterownika silnika ( dostęp do wtyczki po odmontowaniu zbiornika płynu wspomagania) Jak gra na ciągłość to zobacz czy nie wali gdzieś na masę ( przytapiało wiązkę o gorącą rurkę czujnika ciśnienia sprzężenia spalin). Jak kable masz ok to wykręć cewkę i zobacz czy nie pęknięta....
Wtyczka od cewki zapłonowej była odpięta w czasie pomiarów ?
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Trzeba sprawdzić czy na wtyczce silnika nie ma wypaleń , jeżeli są to masz uszkodzony programator i do wymiany złącze (gniazdo - wtyczka) przy silniku. Jeszcze cewka tacho może być spalona.
Zacznij od sprawdzenia czy do wtyczki zasilającej cewkę sprężarki dochodzi zasilanie elektryczne (najlepiej podłączyć żarówkę)
https://obrazki.elektroda.pl/6524298600_...
Można zamiast chińskiego Kedu zamontować polski Tripus. Według tabliczki, to był stycznik trójfazowy z cewką 230 V (wtyczka 3P+N+PE). Rozebrał bym i sprawdził co dokładnie uległo uszkodzeniu — czy to cewka się spaliła, czy styki się stopiły. Proponuję także sprawdzić czy silnik pobiera prąd znamionowy.
Ja bym zaczął od dokładnego sprawdzenia płyty na okoliczność zimnych lutowań,szczególnie elementy na radiatorach,trafo linii,scalak końcowy pionu.Co do zwarć to jak najbardziej,na początek sprawdź Hot-a,czy nie jest uszkodzony.Sprawdź wtyczkę cewek odchylania na okolicznośc zimnych lutowań.W Grundigach częstą bolączką są zimne luty i to nawet w tych...
Zamieniałeś lewy przewód z prawym we wtyczce cewki?
Przecież można dorobić wtyczkę do przewodu wentylatora i używać wyżej wymienionego "sterowanego gniazdka" - a jak wentylator 3f, to wtyczka mogłaby zasilać cewkę stycznika.
To zobacz wysterowanie cewki, ewentualnie je pozamieniaj. Wtyczka do cewki jest 4 pinowa? Cewka podkładana nowa? Może wysteruj cewkę "na stole" i zobacz czy będzie iskra.
Wystarczy zewrzeć styki przekaźnika rozrusznika by w nie całe 5 min mieć 50 procent diagnozy. Często nie łączy wtyczka przy rozruszniku. Ja np wymieniam na cewkę o "normalnym " złączu.
W takim razie na odpalonym silniku ściągaj po kolei wtyczki od cewek obserwuj zachowanie silnika na każdej powinna być odczuwalna różnica w pracy silnika jeżeli na którejś nie będzie różnicy czy wtyczka zapięta czy nie to ta cewka lub świeca do wymiany.
Ostatecznym powodem okazała się cewka, nie wiem czy wtyczka miała na to wpływ, została zlutowana ale problem wracał.
wtyczka przy cewce trzy przewodowa srodkowy jest plus dwa po bokach impulsy z cewki
Chodzi mi dokładnie o kolejność przewodów do cewki zapłonowej tej skody nie ma tam wtyczki a przewody zarobione na wsuwki żeńskie,sprawdziłem po zapłonie dochodzi +12V czerwony,masa brązowy i 2 cienkie ze sterownika (impulsy są).Wtyczka jest prostokątna,cewka jak na zdjęciu.
Proponuję sprawdzić czy dobrze łączą piny przy wtyczce do cewki zapłonowej. Powinno pomóc. Miałem takie dwa przypadki i były te same błędy. Wówczas pomogło
Trzeba by odizolować tą wiązkę, wyjąć kable z peszli i ocenić czy tylko przy wtyczkach cewek zaczynają sie sypać (albo kuna je nadgryzła). Jak tylko przy cewkach, to wyjąc pin z wtyczki i nałożyć koszulkę termokurczliwą, jak destrukcja izolacji sięga dalej w wiązce, to wymiana przewodów
1-3-4-2 a na myśli mam to że cewka generuje impulsy odwrotnie czyli tak jak by wtyczka do cewki była podłączona odwrotnie lub była wtyczka zmieniana i została podłączona odwrotnie.P
Stawiam 100 na czujnik położenia wału.
Sprawdź wymiary z np. tym: https://www.martechpneumatyka.pl/zawory-...
koledzy właściwie podpowiedzieli Ci juz wszystko, od siebie dodam tylko tyle, że warto poprawić luty na wtyczce od cewek odchylania. Powodzenia
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Czyli sprawdzone wtyczka czarna i wtyczka biała tworzą komplet zasilania cewki Czas na testy : Rozłącz i usuń całą instalacje z jaką kupiłeś tuby. Pod cewki podłącz wtyczki ze swojego automatu, tak że jedna cewka jest podłączona pod wtyczkę czarną i białą Zewrzyj kabelki we wtyczkach z pomarańczowymi kabelkami ( tak aby automat myślał że ma pełne tuby)...
Kocioł zgłasza usterkę 9L 234 czyli Kabel przyłączeniowy armatury gazowej. ▶ Sprawdzić okablowanie, w razie potrzeby wymienić je. Okablowanie sprawdzone, cewka wymieniona, dodatkowo wymieniłem elektrody bo jonizacyjna była ułamana. Wtyczka zasilania podłączona prawidłowo. Co jeszcze do sprawdzenia.
Wtyczka jest zakładana na cewkę zapłonową, jeden przewód we wtyczce to masa. Luźne przewody to : -impuls wyzwalania -ładowanie CDI -gaszenie Z tymi kolorami przewodów się jeszcze nie spotkałem, dlatego potrzebna jest informacja od czego jest moduł.
wtrące swoje trzy grosze , aku 60Ah do diesla to trochę za mało(teraz takie daje się do benz.), wspominasz jeszcze że ma ładnych parę lat ....zwróć uwagę jeszcze jaki jest jego prąd jednominutowy(rozruchu) bo jeśli ma mniej niż 450A (to bardzo ważne w dieslu, najlepiej żeby miał ok.600A) to wszystkie te okoliczności sugerują jego wymianę na nowy ........
Tak, fejsik jest a wiedzy nie ma. Nie łączy wtyczka na cewce czytnika (bardzo częste) lub wylutowane zielone złącze w desce (zdarza się).
Układ odchylania zwykle jest w pobliżu wtyczki od cewek odchylających ;) Zdejmij osłonę, przelutuj podejrzane miejsca i wtedy napisz czy coś się zmieniło.
No tak w fordach tak bywa. Jak chce Ci sie bawic to połacz kabelkiem tylko jeden pin z wtyczki z cewką. Powinien pokazać przerwe w obwodzie.
Zobacz fajki z bmw https://allegro.pl/oferta/wtyczka-fajka-... gume .można skrócić
Obwód uszkodzony, czyli wtyczki, przewody, może nawet sama cewka wtryskiwacza. Na początek to wypnij i zapnij wtyczkę wtryskiwacza, może to pomoże, warto sprawdzić.
Ta duża cewka wokół kinola to cewka rozmagnesowująca. Sprawdź odłącz ją i sprawdź pozystor. Na zdjęciu to niewiele widać. Na początek zainteresuj się pomiarami napięć i zimnymi lutami na wszystkich wtyczkach i wiązkach kabli oraz wyprowadzeniach elementów na radiatorach.
Stycznik 3 fazowy z cewką na 230V np. SM425 Programator czasowy zwykły np. 3860W lub TS-MF1 Wtyczka z kablem. Kabel z wtyczką podłączasz pod cewkę stycznika. Stycznik pod zasilanie grzałki 400V Wtyczkę wkładasz w czasówkę. Najprostsza z tarczą w zupełności ogarnie taryfę.
Czyli ten karbowany wężyk jest w ogóle nie pod tą cewkę podpięty, to jedno ale to, że cały czas puszczą wodę to drugie(pewnie jednak moduł sterujący). Na starym elektrozaworze miernik na brzęczyku pokazywał wartości na 2x cewkach ok.1500 a na jednej wartość 1. Nowy na wszystkich pokazuje około 1400 . https://obrazki.elektroda.pl/2603827400_...
Obrotomierz chodzi po CAN. Czujnik wału to piny M13 i M14 (dłuższa wtyczka) w ECU, przewód zielony i zielony z czarnym paskiem. Według mnie spokojnie możesz się podłączyć pod cewkę, zadbaj tylko by przewód był odpowiednio umocowany i nie dotykał do przewodów zapłonowych.
Witam. Mam problem z Renault Laguna 2 3.0 benzyna V6. Przetopila mi się cewka w połowie. Dodam że nowa, założona dzień wcześniej. Poprzednia również się przetopiła. Wtyczka do cewki jest w porządku, nie ma żadnego śladu przetopienia. Czy miał ktoś taki przypadek? Jaka może być tego przyczyna? Proszę o pomoc.
Wymienię też cewkę impulsatora, bo wtyczka pokruszyła mi się w palcach i nie wiem ile wytrzyma. Dużo "zabawy" jest z jej wymianą?
Sprawdzić po kolei od wtyczki przez cewki po kondensatory, gdzie urywa się zasilanie. Sciągnąć notę katalogową regulatora, tam będzie schemat. Przy okazji V-moda możesz se zrobić.
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
To jest taka sama jak na tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/citroen-peugeo... Jak mi się uda, to jutro podeślę zdjęcie
wymieniłbym świece i przewody. świece najlepiej francuskie, np. equem, i jest jeszcze jakaś inna marka tylko nie pamiętam:( Nie kupuj ngk i bosch bo jest mnóstwo podróbek. Przewody kup np. sentecha najtańsze a te 30 tys. przejeździsz bez problemu. Kumpel miał jeszcze taki problem że auto czasami jechało ok a czasami szarpało, paliło na dwóch cylindrach....
Cewka powinna być ok. Zobacz złącze do czujnika na kole. Ta wtyczka lubi robić zwarcie.
Zdejmij wtyczkę lub cewkę zaworu na pracującej i zobacz co się stanie. Normalne palniki wyłączały się dość szybko i skutecznie. Przy czym: cholernie dymi, pojęcie względne :) Swoją drogą skoro znalazłeś właściwą pompę oleju, to ciekawe co to jest to z kodem kreskowym do którego dochodzi wężyk? I co tam robi kolejny elektrozawór? Daj zdjęcie tej pompki...
Właśnie jestem po wymianie wymieniłem cewkę i iglice .Rozkręcasz wtrysk na poł .Od góry wyciskasz cewkę w dół i wychodzi minuta roboty .Czas pokaże czy błąd powróci .Wtrysk Delphi.Od góry czyli od blaszek cewki .Wkładasz mały śrubokręt w gniazdo cewki tam gdzie wchodzi wtyczka i pociskasz w dł i cewka wychodzi bez problemu kolego.
wtyczka cewka zapłonowy wtyczka wtyczka kolumna wtyczka zasilająca wtyczka zasilajaca
makro kolor komórki podłączenie komputer honda accord 55pfs8109 matryca
rs232 schemat kukirin prędkość
Automatyczne włączanie radia Yosan CB100 po przekręceniu kluczyka Lokalizacja i testowanie przekaźników 15 i 30 w Passacie B5 2001 2.0 LPG