Najprościej to sprawdzić czy wtyczka z czujnika temperatury się nie rozłączyła.
Jedna wtyczka wygląda jak wtyk światła przeciwmgielnego przedniego. Druga ta cała czarna to nie sama wtyczka a wtyczka z wpiętym czujnikiem temperatury zewnętrznej. Z niego jest odczyt na zegary (jeśli jest MFA lub FIS) do klimatyzaycji (próg załączenia kompresora )
Z tego co widzę na schemacie to jest to zwykły termistor. Do czujnika dochodzą dwa przewody. Jeden (pin nr 2 wtyczki)to jest masa z punktu masowego a drugi (pin nr 1 wtyczki) idzie do zestawu wskaźników wtyczka 36-pinowa, pin nr 36.
A sciągnałeś wtyczkę z czujnika temperatury .?
Niedobrze kiedy jakakolwiek wtyczka jest mokra w środku... czerwone kółko to termostat i czujnik temperatury silnika, żółte kółko to sterownik silnika.
Ok. U mnie jest taka wtyczka. Jeszcze jest problem z przełączaniem na LPG temperatura czujnik coś tu jest pomieszane. Zdjęcie poniżej. Chce może wymontować parownik i zobaczyć czujnik temperatury 2 tu są.
Witam, Proszę o podpowiedź, Skoda 1,6 tdi wchodzi w tryb awaryjny jak się rozgrzeje, wywala błąd czujnika temperatury paliwa, odpiąłem wtyczkę od czujnika i jak jest zimny do jest wszystko ok i nawet błędu nie wywala. Dopiero jak się rozgrzeje wchodzi w tryb awaryjny ( bez znaczenia czy wtyczka wpięta czy nie ). Może miał ktoś taki przypadek i coś podpowie.
a może problem tkwi w czujniku temperatury zasysanego powietrza i mapsensorze ( 2 czujniki w jednej obudowie zamontowane na kolektorze dolotowym) kiedyś w czasie czyszczenia za bardzo rozszerzyłem styk damski ( wtyczka) i własnie Fela nie miała siły jechac
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Wydech i cewka. Tutaj bym zaczął sprawdzanie. Dodano po 2 sprawdzony czujnik temperatury i ciśnienia zasysanego powietrza - wtyczka czysta, wszystko ciasno siedzi, czujnik wyciągnięty i wyczyszczony, Czysty nie znaczy sprawny. Dodano po 46 Sprzęgło możesz zostawić w spokoju.
kolejne testy i ustalenia, jednak upadla teza ,ze coś ma wspólnego rozgrzanie i temperatura, dziś w chłodny dzień na wolnych obrotach, pojawiły się tańczące kontrolki, i silnik i inne urządzenia były ledwo letnie,a nawet chłodne. A zdarzało się,ze już nawet tylko na włączonym zapłonie tez pojawia się błąd. przy teście vasem do wystąpienia błędu nie...
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
zdejm wtyczkę z czujnika temperatury czujnik zmierz omomierzem 15 stopni celsjusza opór ok 3k-omów 20 stopni celsjusza opór ok 2k-omów 100 stopni celsjusza opór ok 200 omów w czujnikach najczęściej pad tylko połączenie elektryczne na styku czujnik wtyczka strasznie cieniutkie tam są piny a czujnik to tylko termistor w obudowie Dodano po 1 pomierz wartości...
Witam. Proszę o pomoc w zakupie nowego czujnika temperatury cieczy chłodzącej -wtyczka 2 PIN dla silnika 1.2 HTP. Będzie to czwarty już czujnik w tym samochodzie ponieważ poprzednie dwa wytrzymywały około pół roku eksploatacji. Rok temu przy awarii czujnika oryginalnego od nowości zakupiłem na znanym portalu handlowym czujnik za około 30 zł i wytrzymał...
Witam ponownie, wracając do tematu Dziękuję za zainteresowanie Napięcie sprawdzałem, nawet na całym odcinku przewodów elektrycznych wchodzących w peszlu do instalacji czujnika temperatury- kable całe nieuszkodzone, wtyczka cała - niestety brak napięcia próbowałem multimetrem, i totalne ZERO Koledzy mam licznik o symbolu 1U0 920 810 F 47H skoda octavia...
Zastanawia mnie ten MAP sensor. Gdzie on się znajduje w silniku ahf ? Bo google nie pomaga :( Map sensor znajduje się praktycznie w każdym samochodzie albo jako wbudowany w filtr powietrza albo na demontowalnym króćcu wylotowym z filtra, zależy jaka konstrukcja. Natomiast jeśli jest intercooler to dodatkowy czujnik przepływu znajduje się na rurze prowadzącej...
Aby weliminować temperature otoczenia wypnij wtyczkę od czujnika temperatury. Jeśli to nie pomoże sprawdz bezpiecznik i przekaźnik
ok. Jeszcze jedno, nie włącza mi się wentylator pewnie i czujnik na hłodnicy jest uszkodzony ( sam wentylator po odpięciu wtyczki z czujnika i zwarciu pinów działa ) czytałem że smożna załozyć czujnik od poloneza caro pasuje gwint tylko wtyczki trzeba zmienić czy tak jest w rzeczywistości ?
https://obrazki.elektroda.pl/2457957400_... Kup nową wtyczkę z nowymi konektorkami i polutuj na nowo. U mnie zdało to egzamin. Sprawdź też czy piny w samym czujniku nie są zaśniedziałe. Wtyczka 1J0973703 Volkswagen 3-pinowa Seria 1,5 Zastosowanie w samochodach Audi-Volkswagen-Skoda Numer katalogowy wtyczki: 1J0 973 703 Usunąłem link...
Super chłopaki ale jak jeden z kolegów zauważył jest to Octavia II rocznik 2008 silnik na pompowtryskach. Jak pisałem czujnik temperatury paliwa * dla nie wtajemniczonych znajduję się na przewodzie idącym od filtra paliwa i jest wymienny dochodzi do niego wtyczka 2 pinowa * Tak więc korekcja dawki początkowej odpada :) Podejrzewam uszkodzenie wiązki...
Bledy z 525 i 537 sa/moga byc bledami z emulatora sondy lambda w sterowniku LPG- nie maja wiekszego wplywu na strzelanie.Na strzelanie bedzie mial wplyw czujnik spalania stukowego i czujniki podcisnienia i temperatur- odpowiadaja za wyprzedzenie zaplonu.Stukowy jest kolo miarki oleju - sprawdz czy kable nie pozrywane i wtyczka nie posniedziala .Czujnik...
Już problem rozwiązany przyczyną jest że mechanik który wymieniał rozrząd przeciął przewody "-" i NTC we wtyczce .
I jeszcze do rozważenia jest uszkodzenie czujnika temperatury płynu lub jego przewodów - stałe jakby "ssanie". Na próbę można zewrzeć pinny we wtyczce opornikiem ok. 200Ω÷400Ω.
(at)Alfred_92 Inżynier (at)Aleksander_01 Nie wiem jak bardzo cenisz swoją pracę kolego, ale Fabia 2 rocznik 2014 z dobrym silnikiem to 25-30k - jeżeli chcesz podwoić tę wartość w dwa dni robocze to gratuluję stawki RBH. Do malkontentów, którzy pisali, że sprawa nieopłacalna, że podwoi wartość auta, że to za trudne, że nie opłacalne - mimo, że nie mieli...
tomaszeknce Witam! Mam bardzo podobny problem. Silnik 1.6 AVU. 2002 rok w Octavii 1.6 SR. U nmie też rozerwało obudowę termostatu, dokładnie tak samo jak na Twoich zdjęciach z tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... . Czy możesz potwierdzić że termostat był kupiony jako część "o jakości oryginału"? Dodatkowo stanął u mnie wentylator...
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
witam ponownie. Zrobiłem pomiar rezystencji czujników wg. czeskej serwisówki simosa 2p i wyszło że lambda ma przekroczona rezystencje w temp. pokojowej niemal 2 razy więc została oddana do reklamacji. Dziś otrzymałem nową sondę rezystencja 2,8 w temp pokojowej, po zamontowaniu niby było ok jednak pod wieczór auto znowu zaczeło szwankować tzn. zaczęło...
Logi zrobiłeś niewłaściwie, przede wszystkim loguje się na początek trzy podstawowe grupy tj. 003, 008 i 011 ale dynamicznie pod pełnym obciążeniem silnika a nie deptając na pedał gazu na biegu jałowym, jedyne co jest przydatne z tych logów to przegląd wskazań temperatury z czujnika G62, w pewnym momencie widać, że nie otrzymuje od niego sterownik silnika...
W mojej Octavii dostała się woda do wtyczki przy ECU, powodowało to zwarcie między pinami od czujnika a innymi.
Witam. Posiadam Skodę Fabię trzeciej generacji, rok 2016 silnik 1.4 TDI 105KM. Jak w temacie mam problem z bezpiecznikiem ale zacznę od początku. Pewnego dnia zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych podłączyłem się testerem diagnostycznym i pokazało błąd czujnik przepływu masy powietrza zbyt wysoki sygnał, czyli tzw. przepływomierz wymieniłem na nowy...
Wyciągasz plastikową wsuwkę z boku i pokręcając w obie strony wyciągasz do góry. Wtyczkę wypniesz gdy będzie wyjęty . Nie zapomnij o nowym oringu.
Witam, moje auto to Skoda Octavia 1,9 TDI 90 KM 2001r. Problem to odpalanie podczas mrozów (poniżej 0). Trzeba kręcić kilka razy. Wymieniłem świece żarowe - bez poprawy. Samochód podłączony pod tester - przekaźnik grzania świec działa, prąd dochodzi do świec. Okazało się, że problem tkwi... no właśnie, nie wiem gdzie, ale powodem tego, że świece nie...
s.marek dzięki sprawdzę. Muszę przywrócić komunikacje z ecu żeby sprawdzić błędy. Jeśli okaże się prawdą to co mówisz muszę usunąć błąd. Dodano po 1 Zasilanie i masy na sterowniku, za pomocą żarówki minimum 21W sprawdź! Chodzi Ci o dwie wtyczki co idą do ecu? Możesz napisać coś więcej?
Dzieki wielkie sprawdze to za godzine i dam znac Dodano po 1 Sprawdzilem to przez zmostkowanie wtyczki i błąd juz sie nie wyswietla lece kupic nowy zbiorniczek dzieki wielkie za pomoc
A przed wymiana pompy tez byly trudnosci z uruchomieniem? Co do swiec ,na zimnym silniku wyjmij wtyczke z czujnika temperatury i spruboj zapalic
Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nie jest dobrym pomysłem ponieważ świece będą bardzo długo grzały. Kiedyś temat był poruszany i pisałem żeby w obwód czujnika wpiąć opornik 300Ω co pozwoli przeskoczyć krytyczną temperaturę i pamiętam że w tamtym przypadku problem został rozwiązany.P
A i to dobry pomysł, mój stary motocykl ma prędkościomierz taki jak był w starych Skodach, kiedyś zaczął wariować to pojechałem na złom. Pozdrawiam.
Byłem w samochodzie teraz. Czujnik jak czujnik. Wypiąłem wtyczkę, sucha ładna. Styki wyglądają na srebrne:) nie ma rdzy ani brudu. W koło też sucho
Witam Mam Skode Octavie 99r 1.6 AKL benzyna. Od pewnego czasu zmagam się z problemem , braku mocy szarpania nie równej pracy ,niekiedy nawet bardzo powolnej reakcji na pedał gazu . Komputer pokazał : Czujnik prędkości obrotowej silnika-G28 brak sygnału(interesujące dla czego w ogóle nie łapie sygnału) Po odpięciu wtyczki samochód tam samo pracuje ....
Witam, samochód jak w temacie, problem polega na tym, że rano gdy silnik jest zimny ładnie odpala ale obroty są w granicach od 700 do 800, a powinno być coś około 1000. Wymieniony został czujnik temperatury ale problem pozostał. Wcześniej wymienione były świece, filtry, olej, czyszczone były wszystkie wtyczki elektryczne preparatem Isol do połączeń...
To z tego co piszesz to wydaje mi się, że coś jest z magistralą, spróbuj odłączyć wtyczke od wspomagania.
sprawdź/wymień przekaźnik nr 5, wymień filtr paliwa ,skoro auto pali dobrze na ciepłym a problem ma na zimnym przyjrzyj sie czujnikowi temperatury zasysanego powietrza (lubi mieć brudne styki na gnieździe i wtyczce) jest na kolektorze dolotowym, niestety koszt jego to ok 300zł
Witam, u mnie natomiast pokazuje -35oC przed i po wymianie czujnika. Do czujnika dochodzą 2 przewody: 1 - brązowy z białym paskiem - masa; 2- brązowy z żółtym paskiem - sygnał. Od przewodu sygnałowego przy wtyczce mam przejście aż do wejścia wiązki do środka (mierzyłem przy ECU) i jest ok. Na schemacie napisane jest że idzie do "sterownika zestawu wskaźników"...
A powinien. Czy jezeli wyciagniesz wtyczke z termowlacznika w chlodnicy i zewrzesz piny w kostce to zlancza sie wentylator? Jesli tak to termowlcznik do wymiany. Niestety trzeba spuszczac plyn z chlodnicy. Mozesz kupic taki na 95 stopni, on jest chyba od polneza jak dobrze pamietam. Wymienisz i bedzie spokoj. Jesli sie nie zalanczy to usterka gdzies...
sprawdz czy chłodnica robi sie goraca jak nienagrzewa sie to termostat a jak nagrzewa sie tak samo jak silnik to wymien czujnik temperatury{ wczesniej zdejmij z niego wtyczke i zmostkuj przewody na chwile jak właczy sie wentylator to wina czujnika }powinien znajdowac sie na obrzezrzach chlodnicy.
Hej, jeszcze sie dopytam o coś. Wczoraj standardowo po przejechaniu kilku km po 10 min. postoju samochód nie chciał odpalić. Co zrobiłem to podniosłem maskę i ruszyłem trochę czujnikiem temperatury oraz zmieniłem ułożenie jego kabli. Drugą rzeczą jaką zrobiłem było ruszenie wtyczki innego czujnika. Tą szarą ze zdjęcia. https://obrazki.elektroda.pl/1685110200_...
17 letni samochód z przebiegiem ćwierć miliona kilometrów, w każdym, dosłownie każdym w takim wieku i z takim przebiegiem coś się zepsuje i jest do wymiany. Na materiały i części eksploatacyjne, takie jak filtry, olej, wycieraczki, tarcze, klocki, opony itd. nie masz co patrzeć, w każdym samochodzie to trzeba wymieniać co jakiś czas. Jedyne naprawy...
Kable całe przynajmniej te 20 cm od przepustnicy aż do wejścia do peszla. Dzisiaj udało mi się złapać błąd z miernikiem w ręku i jest spadem napięcia 5 V zasialjącego czujniki TPS oraz pojawił się nowy błąd niski sygnał z czujnika położenia pedału przyspieszenia. Dedukuję że jego napięcie zasilania też siada. Najciekawsze jest to że auto odpala ok zasilanie...
Witam, na wstępie chciałem wyjaśnić iż mam świadomość, że być może ponawiam tematy które były już kiedyś poruszane na forum i ktoś będzie chciał mnie o tym uświadomić, ale jest jedna rzecz która wyróżnia moje zapytanie mianowicie: Posiadam Skodę Octavie 1.6 Benzyna z 1997 r. Od jakiegoś czasu przy mokrej aurze silnik szarpał nie zależnie od prędkości,...
Nie w felicji. Możesz robić takie cuda jak proponują inni-odpinać wtyczkę czujnika temperatury, robić na goracym silniku, podpinac prostownik podczas adaptacji aby napięcie było ponad 13,5V , robić w kanale 098 i poprawić dodatkowo w 001-nic to nie da. Problem jest tylko wtedy, jak "komin" był tak zawalony żużlem, że az samochód gasł, jeżeli nie doszło...
Witam. W mojej skodzie fabii 2001 rok 1.4 MPi rok temu założyłem klimatyzację. Przez 2 miesiące klima działała idealnie (2 st C przy wylocie) później zaczeły się problemy z załączeniem klimatyzacji na 10 uruchomień raz się włączyła. W końcu nie załączała się w ogóle. Pomyślałem że gdzieś jest nieszczelność i czynnik wyleciał. Dzisiaj podjechałem napełnić...
spoko. dzisiaj pomecze sie z nia ( posprawdzam te czujniki i zobacze dalej co z tymi wezami i chlodnica.) ogolnie dzieki za odpowiedz. pozdrawiam Dodano po 4 jescze takie pytanie... czy wskaznik temperatury wlacza wlacznik wiatraka? wlacznik kupilem nowy i nic... wszystko dobrze dziala .... woda sie gotuje a wskaznik pokazuje 5 mm przed czerwonym polem.....
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
Kolego „nom” czy twoim zdaniem wymiana uszkodzonego zespołu wskaźników o czymś świadczy. A dlaczego to mnie się pytasz?:-) A o czym ma świadczyć niby? Nie widziałem to nie wiem, jasnowidzem nie jestem. Nie znam instalacji elektrycznej w fabii, nie mam żadnych schematów a jedynie mgliste pojęcie. Poza tym nie da się nic powiedzieć bez diagnozy...
Pabloo23 nie napisałeś jakie masz oznaczenie silnika ale jeśli masz taki sam elektrozawór N75 jaki zapodał na fotkach (at)marcom to masz turbinę ze zmienną geometrią łopatek i Twój problem jest natury czysto elektrycznej a naprawa polega na sprawdzeniu gniazdka oraz wtyczki przy tym elektrozaworze oraz wiązki przewodów elektrycznych idącej od niego...
Zobacz, co robi Twój samochód w czasie rzeczywistym, uzyskaj kody usterek OBD, osiągi samochodu, dane z czujników i wiele więcej! Torque to narzędzie i skaner do diagnostyki wydajności pojazdu / samochodu, które wykorzystuje adapter Bluetooth OBD II do połączenia z zarządzaniem silnikiem / ECU OBD2. Zaplanuj swój własny pulpit nawigacyjny z wybranymi...
Witam. Zakupiłem Skodę Octavia z silnikiem 1.6MPI BSE, zagazowaną "oryginalnie" z gratami Landi Renzo Omegas. Reduktor to IG1, listwa wtryskiwaczy to Medy (czarne). Ściągnąłem program do obsługi sterownika Omegas o numerze 2.4.3.110 C. Na razie nie łączyłem się ze sterownikiem ale posiadam interface od Staga (w poprzednim aucie miałem zamontowaną instalacją...
Witam, dzisiaj po sprawdzeniu Vagiem mojej Fabii wyskoczyły mi następujące błędy: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po przeczytaniu wielu tematów na różnych forach (także tym) wziąłem się...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
wtyczka czujnik temperatura czujnik temperatura skoda skoda czujnik temperatura
przycisk display logitech wzmacniacz uszkodzony buderus instrukcja serwisowy
kaisai pompa ciepła telefon międzymiastowy
Sharp R634 – talerz nie obraca się podczas grzania, silnik talerza, sprzęgło, naprawa Teka HX-790 SB Oven Demo Mode: Exit Procedure and Heating Issue