Na pinie 1 zaworu po kluczyku musisz mieć +12V a na pinie 2 leci do ECU pin 62.
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Wtyczka ECU sucha?
Opis pinów masz na wtyczce ECU, druga środkowa wtyczka i gniazdo ECU. https://obrazki.elektroda.pl/6538881600_...
autokomutery.pl Wysłałem komputer ECU i BSI do sparowania i naprawy. samochód odpalił i jeździł.
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
W tym tygodniu będę się zabierał za tę naprawę. Wiesz może w którym miejscu jest komputer ecu i na których pinach wiązki działa przepływomierz? Z góry dziękuje i pozdrawiam
Prawdopodobnie trzeba porobić mostki na wtryski by ominąć centralkę LPG. Ze schematu który znalazłem to połączyć we wtyczce komputera gazowego piny: A1 do B1 A2 do B2 A3 do B3 A4 do B4 Tu masz poprawne połączenie.
Zapomniałem dodać po przekręceniu kluczyka pracuje wentylator Wygląda tak jakby ECU nie widziało się z resztą pojazdu... Bezpieczniki całe ? Wtyczka do ECU sprawdzana czy nie zielona w środku ?
lutować czy nakładać nowe piny? Problemem jest brak przejścia masy pomiędzy MAP i ECU . Może na wtyczce ECU jest zielono , to jest jeszcze do zweryfikowania . Jak wtyczka ECU jest ok. to wiązka gdzieś przerwana. Jak nie chce Ci się bawić w dalszą diagnozę to po prostu lutuj zabezpiecz i będzie chodzić. PS. Podejrzewam że temp. powietrza też już ma...
W jednym masz sterownik EDC15 C2 11 z pojedynczą wtyczką a w drugim masz EDC15 C2 VARI 1 lub 2 albo 3! Dla dobrego elektronika nie będzie problemu z poskładaniem tego auta.
Podaj dokładne dane auta rok,model, silnik, jaki sterownik.
Tutaj masz opis pinologi, A strona pompy B wtyczka od ECU. http://obrazki.elektroda.pl/4194866700_1...
Wersja do 2005 http://obrazki.elektroda.pl/1038834900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8915328400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5562914400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6760959100_1...
Obrotomierz chodzi po CAN. Czujnik wału to piny M13 i M14 (dłuższa wtyczka) w ECU, przewód zielony i zielony z czarnym paskiem. Według mnie spokojnie możesz się podłączyć pod cewkę, zadbaj tylko by przewód był odpowiednio umocowany i nie dotykał do przewodów zapłonowych.
Masz sprawdzić zasilania według schematu na wtyczkach od ECU.
http://www.codecard.lt/carprog/software/...
Na Twoim miejscu podał bym mu plus po stacyjce a masę z ECU wziął bezpośrednio z przewodu przy ECU. Reszta ze skrzynki bezpiecznikowej. Jeżeli wtedy będzie tykał to możesz jeszcze sprawdzić ze stałym plusem a jak dalej tyka to raczej ECU jeżeli przewód i wtyczka od ECU pewne. Możesz rozebrać ECU i zobaczyć czy tm czegoś nie widać na tym pinie. Tam masz...
Znaczy się, ten powinien pasować, teoretycznie 99
Raczej jak wyżej kabelki albo wadliwy nowy zawór co się zdarza. Miernik w dłoń sprawdzenie czy przewody mają ciągłość (niska rezystancja poniżej 3 ohm) oraz czy nie ma zwarć i do +12V i masy. Pomiary oczywiście na odpiętych wtyczkach ECU i przy zaworze EGR.
Tak jak pisze przedmówca pomiar oscyloskopem na samym czujniku odpietym od wiązki. Zmierz też multimetrem piny sygnałowe na zwarcie do masy i między przewodami - wtyczka strona auta i ecu.
E45 gra-włącznik tempomatu
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Racja, że połączone razem, nie znaczy że masa. Teraz pozostaje mi znależć te piny i przemierzyć. Mam nadzieję że na wtyczkach do ECU są oznaczenia ?
I tak: Piny masy 5,6,21,22 (wtyczka ECU) OK Piny zasilania 16,40,47 (wtyczka ECU) BRAK ZASILANIA (Próbnik to żarówka 21w z przylutowanymi kablami) Pin 40 w ECU do przekaźnik T18 pin 86 brak przepływu pomiar omomierzem. Dodano po 1 Skrzynka bezpieczników : F39,F33,F14,F15, F69 brak napięcia, Bezpieczniki F29,F27 napięcie niecałe 2v Oczywiście kluczyk...
Ktoś pisał, nie pamiętam na jakim forum, że miał problem z kabelkologią. Przyczyną miała być wtyczka na ECU.
Nie pamiętam , który kolor to cewka na cylindry 1 i 4 , ale chyba biały, Takie "Niemrawe" mruganie diody świadczy o braku kluczowania "pełnym " minusem z ECU , co świadczy o uszkodzeniu Tranz. końcowego lub słabego kontaktu na linii ECU wtyczka listwy cewek.
Dzień dobry, u mnie 32°C. Rozłożyłem stary parasol. Obie klemy akumulatora zdjęte, wtyczka wyjęta z ECU. Patrząc na wtyczkę z góry dalszy rząd to A i liczymy od lewej strony. A1, A3, A9, A15 są połączone z masą. A5 i A12 brak kabli, pusto. B2, B3, B4, B12 są połączone z masą. B10 i B11 brak kabli, pusto. Przewody z A6 i B5 idą do czujnika położenia...
Witam. Otóż są. Po kampanii naprawczej ABS w 307 były zakładane dodatkowe wiązki zasilające blok ABS wraz z przekaźnikiem. Ponieważ jest to wiązka naprawcza, schemat tej wiązki jest trudny (lub wręcz niemożliwy) do zdobycia, trzeba by było pomierzyć takową wiązkę na pojeździe, który jest w nią wyposażony. Jeżeli auto posiada ESP, takowej wiązki dodatkowej...
Witaj. Zobacz na tej stronie: http://www.resmoto.com/opel/download/sch... Jest tam opis sterownika Simtec do silnika x18xe1.
Jeśli to zwykły ABS Haldexa to możliwe że mogła paść wtyczka łącząca ECU z pozostałym systemem i zasilaniem. Schematy znajdziesz w sieci.
Nie podałeś kodu silnika ale dla silnika NFU wygląda to tak: sonda pierwsza - ECU 1(nr na wtyczce sondy) - przewód nr 1351A - plus na grzałkę (połączony z plusem drugiej grzałki) 2 - przewód nr 122 - pin E2, wtyczka 32V NR (masa grzałki) 3 - przewód nr 131 - pin B3, wtyczka 32V GR 4 - przewód nr 130 - pin A3, wtyczka 32V GR sonda druga - ECU 1 - przewód...
Problemem była wtyczka ECU. Piny nie były "zielone" ale straciły już "sprężystość" i nie było kontaktu na linii czujnika wału.
To główna wtyczka ECU, a ta biała okrągła na około 20 pinów, ktora przkazuje na zegary kontrolke check, temp silnika itd?
Bezpieczniki sprawdzone, wtyczka ecu przeczyszczona, na pompie abs tez wyczyszczona. Wiec nie wiem jyz
Witam, mam kolejny ciekawy przypadek. Golf 4 1.6 AKL z 1999 r. Wyrzuca błąd 00513:027, czyli czujnik położenia wału – niezrozumiały sygnał, ale co ciekawe, podłączałem oscyloskop i porównywałem sygnały z oscylogramami z rosyjskiej strony i mam identyczne. Pomiary robię na wtyczkach ECU, więc wykluczam instalację. Oczywiście traci moc i nie można go...
Sygnał to zależne od silnika ale większość to ECU. Żółta wtyczka pin 22 kabel zielono-niebieski nie koniecznie tam musiał być. Gdyby tam go brakło to masz na pewno w białej wtyczce MC/AC żeby tam go doprowadzić.
Musisz założyć taki jak ma być-z fioletowymi wtyczkami
Witam, dzięki za schematy. Wtyczka jest na 27 pinów, problem rozwiązany po odpięciu wtyczki od ABS-u i zmostkowaniu pinów od CAN. Samochód odpalił. Pompa ABS idzie do reklamacji, a gdyby była tylko ona demontowana, nie byłoby takiego problemu, a tak za dużo było zdemontowane i do głowy przychodziły różne scenariusze, co się uszkodziło. Jeszcze raz dzięki.
Jeden biegun cewki przekaźnika idzie do BSM, wtyczka szara, pin 14. Drugi biegun idzie do ECU, wtyczka brązowa, pin K4. Po opięciu wtyczek od modułów zasiliłem odpowiednie piny 12V i masa. Wentylator załączył się.
Sprawdziłeś wszystkie styki na wtyczce/wtyczkach ECU? Może piny są zaśniedziałe. Czy napięcie do ECU jest prawidłowe? Co z masą?
Sprawdzić przewody od ECU do wtryskiwacza i stan pinów w ECU i wtyczkach. ECU jest umiejscowione w najgorszym z możliwych miejsc.
Czy ECU zapisuje błąd czujnika cieczy(przerwa w obwodzie/zwarcie do plusa)? Jeśli nie to winny jest czujnik, jeśli masz błędy wiązka/wtyczka w najgorszym przypadku ECU.
Biała wtyczka od ECU na czarnym od wtryskiwacza jest plus jak i są plusy na d3 czarny kolor i c16 czarny sprawdzałem żarówka....czyli chyba u mnie ECU jest walnięty??
Opis pinów dla brązowej wtyczki ECU
16 to BIP (czas otwarcia iglicy) poza zakresem dopuszczalnym. Trzy możliwe przyczyny: 1. Wiązka elektryczna pompek (złącze na głowicy ,złącza na pompkach, wtyczka ECU, kabelki). 2. Brak paliwa ( choć wtedy byłby problem losowo na wszystkich ) 3. Uszkodzona pompka.
Astra G - wybacz ;) Co do szarpania i sprawdzania cylindrow to chce wiedziec czy moze to miec związek z gasnieciem auta, zaswiecaniem kontrolek i predkosciomierzem ? Czy to jest odrębny problem? Wtyczka ECU ? Dostane sie do niej sama? Czy potrzebuje mechanika?
Jeżeli tak i dzieje się to jak napisałeś nawet raz na tydzień to nie jest to wina sondy moim zdaniem. No tym bardziej ze mierząc na na wtyczce opornośc wydaje się być w normie ( ponieżej 10 ohm). Tylko co innego, wtyczka do ecu zobacze. Uszkodzony przewód to by była co zapalanie na zimnym. Sprawdzę zasilanie grzałki 5watową żarówką.
Pin w ECU a32 szara wtyczka, kolor kabla niebieski-brąz. Dodano po 5 Miałem dziś taki sam problem w sterownik silnika u0120 błąd komunikacji z alternatorem. Przyczyną jest wilgoć we wtyczce od modułu żaluzji przed chłodnica. Oba moduły są sterowane jednym lin.
no to nie wychodzi sygnal z ecu silnika - tam często gniją piny we wtyczce na sterowniku silnika. Do startu wspomagania potrzebne jest oprocz zasilania - sygnal pracy alternatora (ta sama wtyczka na ecu) i sygnal predkosci. Jak nie wychodzi sygnal z ecu to sterownik wspomagania po prostu nie aktywuje go. Nie ma błędów bo dla niego po prostu silnik jest...
Masa powinna być z ECU. Sygnał wejściowy sprawdzony powinien być przy samej wtyczce ECU by myśleć o jego uszkodzeniu.
Zafira 1.8 16v, silnik x18xe1, 99r, benzyna. Błąd P0351-00, awaria zapłonu. Wymienione świece i cewka. Wtyczka 5 pinów, cztery idą do ECU i tylko na 3 jest zasilanie. Czy możliwe, że ECU padł?
Masz kolego błąd komunikacji.. czy da się zdiagnozować wszystkie moduły np licznik lub abs? Do sprawdzenia wiązka.. ostatnio robiłem taką mk6 1.25 niemal z identycznym objawami i winna była zalana wtyczka ecu..
Ty masz mechaniczną przepustnicę i klasyczny regulator (silnik z "grzybkiem" który się wysuwa lub chowa, zamykając lub otwierając dodatkowy kanał powietrzny - doprowadzenie powietrza pod przepustnicę). W twoim przypadku należało by zacząć od podpięcia się do Euroscana, wymontowania regulatora biegu jałowego (2 wkręty) i wykonaniu jego testu. Co do IMMO...
Też mi się wydawało że to nie jest sprężarka ze zmienną geometrią łopatek ale dzisiaj sprawdziłem w katalogu i napisane Garrett więc raczej jest(może jest błąd) a w starszych modelach LT np. 102KM turbo KKK .Jeżeli turbo jest dobre i N75 to sprawdź kabelek dochodzący do N75 czy nie jest przetarty gdzieś i zobacz jak wygląda wtyczka ECU :idea: innych...
Różne problemy z pandami maja swój początek przy wtyczce ecu.
Przewody od wtryskiwaczy do ECU sprawdzone pod względem zwarć przejść. Tzn na odpiętych wtyczkach od ecu i wtryskiwaczy badasz czy jest przejście i czy nie ma zwarć między przewodami. Tak samo od sterowania cewek. LPG na tą chwilę bym nawet odłączył przez połączenie przewodów od wtryskiwaczy w miejscu cięcia (i odłączenie przewodów do sterownika LPG...
Wtyczka w ecu nie jest zielona ? ecu nie ma ubitego czegos po drodze do do procka ?
Znalazłem przekaźnik, jest obok przekaźnika świec żarowych. Przejście na grzałki jest. Może jest ktoś kto ma schemat elektryczny dużej kostki tego przekaźnika do ECU i innych elementów. https://obrazki.elektroda.pl/8405192300_... Dodano po 5 Znalazłem przejścia z przekaźnika do ECU, wszystkie są. Może ktoś będzie kiedyś szukał to podaje...
Jakiej firmy sterowni silnika, ile ma wtyczek i wiesz o tym ze wymiana ECU to nie ot tak kto będzie ci go zakładał?
Witajcie, nie wiem czy to ma coś wspólnego ale samochód pracował prawidłowo do czasu awarii sterownika lpg. Prawdopodobnie przez nieszczelność nastąpiło jego uszkodzenie Skąd wiesz że sterownik lpg był uszkodzony, i jaki był to ważne. ZObacz czy masz iskrę i czy wtyczka ecu nie zzieleniała.
Pompa paliwa pracuje podczas kręcenia? Ja bym to sprawdził plus czy na wtyczkach od cewek jest zasilanie 12V podczas kręcenia.
Jeden temat rozwiązałem była uszkodzona główna wtyczka do ecu... naprawiłem podłączyłem kompa wywala błąd 157-3 za duże napiecie na czujnik cisnienia
Da się. Ale strasznie dużo przekładki ( inna wtyczka ECU ) np od golfa 012 K 90PS 012 L 110PS Łatwo jednak o pomyłkę w łączeniu instalacji i o uśmiercenie czegoś. jednak lepiej wlutować podstawki i zakupić programator za 70zł wsadzić kości wielokrotnego zapisu i jak trzeba to sobie modyfikować wsad.
Witam, pacjent to cordoba jak w temacie (model do '99), auto normalnie wyłączone stacyjką na parkingu już nie odpaliło, brak komunikacji ECU silnika z interfejsem diagnostycznym (sprawdzałem samą linię K, komunikuje się z ABS czy AIRBAG), podmieniony przekaźnik 109, bezpieczniki sprawne, wtyczka ECU sprawna, podejrzewam problem z zasilaniem, gdzie mam...
Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
OK, sprawdzę, czy możesz podesłać mi opis pinów na wtyczkach (gniazdach) do Ecu. Niestety nie mogę znaleźć schematu do mojej C5. Pozdrawiam
Radze nie odłączać wtyczki od ECU na podłączonym akumulatorze bo może spowodować to jego uszkodzenie. Nie ma w tym silniku czujnika ssania. Niebieski czujnik podaje informację do ECU o temperaturze silnika. W tym aucie jest możliwość diagnostyki poprzez kody błyskowe - do tego służą kostki pod mieszkiem lewarka zmiany biegów lub żółta wtyczka obok cewki...
Mam problem z obrotami i chcialbym wypiac wtyczke ktora jest zabezpieczona i zgrzana z obudową. Moge tą wtyczke normalnie wypiać? Obawiam się że jesli wtyczka jest tak zabezpieczonmożna ją normalnie odpiąć. Nie wiem czy po odpięciu nie będę musiał czegos programować i ustawiać.
Ten przypadek co znasz to podobne auto?Czy dużo starsze?Tutaj ecu jest zanitowana wtyczka i takie metody kradzieży to raczej odpadają jak przedmówca słusznie prawi.I rzeczywiście lepiej chyba oddać specowi od zabezpieczeń gdyż raczej za dużo teoretyzujesz.Sam może sobie radzisz z materiałami eksploatacyjnymi ale zabezpieczenia pojazdów to trochę co...
Nie. Ten co robił przekładkę musiał naplątać "kabli" , z 3,5 na 5.0 , inna wtyczka inna pinologia , CAN.
zgnił przewód brązowo-żółty w wtyczce ECU lub w jej pobliżu. idzie od pinu 72 we wtyczce A do cewki przekaźnika systemowego.
To jest ta większa wtyczka, ta co ma więcej pinów. Mam nadzieję, że pomogłem.
Aktualizacja ostatnich działań. Wymieniona pompa abs wraz ze sterownikiem. Wymieniona klema plusowa, ponieważ usmażył się kabel od pierwszego bezpiecznika 100A. Sprawdzona po raz 10-ty wtyczka abs, wtyczki ecu, kable w komorze silnika. Problem z prądem znikł, cały czas palą się kontrolki ABS, ESP i mruga kontrolka AIRBAG. Auto nie przyspiesza płynnie,...
Masz napisane wcześniej,że pompą włącza przekaźnik , a nim steruje ECU podając na jego cewkę masę. Sprawdź najpierw ten przekaźnik i jego zasilanie. W tym przypadku czyszczenie "styków" na wtyczkach ECU mija się z celem. Trzeba przyjąć logiczną metodologię sprawdzenia i usuwania usterki. Grzebanie tam gdzie nie potrzeba i w innej kolejności , tylko...
Tak właśnie zrobię dam odrazu znać co tam się udało znaleźć.
: Witam. Szukam opisu pinów we wtyczce do ECU Ford Focus MK2 1.6 benzyna. Numer ECU: Siemens 4m51-12a650 ; 9AYG Witaj, Aby uzyskać dokładny opis pinów wtyczki do ECU (ang. Engine Control Unit) Twojego Forda Focus MK2 1.6 z jednostką sterującą Siemens o numerach 4m51-12a650 ; 9AYG, konieczne jest odniesienie się do odpowiedniej dokumentacji technicznej,...
Zobacz czy to to.
Nie masz masy miedzy laptopem a ecu lpg, kabelek jest lichy albo wtyczka do ecu lpg ma uszkodzony kabelek. Przedzwon miernikiem czy dochodzi masa z auta do laptopa.
wtyczka do ECU przerobiona Co i po co przerabiałeś w wtyczce do ECU :?: Czy powinno to być połączone przez trójnik :?: O jakim trójniku mówisz :?: znalazłem takie oto kostki, Jakie kostki - zdjęcia :?:
albo uszkodzona gdzieś wiązka od komputera do diody, może zaśniedziała wtyczka przy ECU
Trzeba by zapiąć Lexie...Możliwości jest sporo, w ostatnim podobnym przypadku jakim robiłem problem leżał we wtyczce ECU a w poprzednim ciśnienie paliwa.. Najpierw diagnostyka
ilo pinowa wtyczka do ecu inaczej - czy samochód ma dwie sondy lambda czy jedną
Sterownik nie dostawał prądu (+) uszkodzona wtyczka nie ta w ecu tylko dalej.
Jeżeli to siemens, to 330bar to faktycznie wartość podstawiona, bosch bez czujnika nie pójdzie. Masz 5V na zasilaniu? jeżeli nie ,to albo ugnił pin we wtyczce ECU, albo padł stabilizator w środku.
W moim przypadku wymieniłem wtyczkę od przepustnicy, i wtyczkę od sterownika silnika tam gdzie wchodzi sterowanie przepustnica. Miernikiem przemierzone wcześniej i niby okablowanie ok ale zrobiłem to profilaktycznie by wykluczyć slaby styk czy kontakt. Żadne kombinacje z pinami tylko ucięte wtyczki z zostawionymi odcinkami kabli i normalne spokojne...
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
Witam. Mam problem z instalacja w 306. Silnik 1,4 rocznik 96. Problem z tym ze cos sie dzieje z przewodami od czujnika temp plynu chlodzacego. Chcialbym je wymienic ale nie mam pojecia jak rozebrac ta glowna wtyczke zeby odlutowac oryginalne przewody i dolutowac swoje. Czy ta wtyczka jest wogole rozbieralna ?? Tak wyglada:
Witam. Mam problem z moim BMW. Po odłączeniu akumulatora miałem kiedyś problem mianowicie musiałem synchronizować EWS z ECU , no ale z tym sobie poradziłem. Miałem niedawno awarię - wtyczka od zasilania ECU była na nic - to też rozwiązałem. Teraz nie mogę zsynchronizować EWS z ECU - próbowałem delphi cars , inpa , ista. Zamieszczam kody błędów. https://obrazki.elektroda.pl/7295103200_...
a jaki pin co obsługuje Bardzo chciałbym móc Ci powiedzieć, co każdy pin w tych wtyczkach obsługuje, ale bez dokładnych schematów elektrycznych Twojego samochodu, jest to niemożliwe. Każdy model i rocznik samochodu ma inny układ i różne funkcje dla poszczególnych pinów w wtyczkach. Jednakże mogę Ci powiedzieć ogólnie, że w standardowych układach: -...
Ja bym się w tym przypadku upewnił co do instalacji a konkretnie pinów we wtyczce ECU. Lubią się rozginać itd. Tymbardziej że przed poruszaniem wiązki nie było komunikacji.
Do sprawdzenia masa 3G1, 3H1. Plusy: 3G2, 3H2, 1G1. Komunikacja to 1A4, 1A3. Pierwsza cyfra to nr wtyczki ECU, masz 3 wtyczki, litera to oznaczenie kolumny we wtyczce, ostatnia cyfra to wiersz we wtyczce. Jak wyjmiesz wtyczkę to będziesz miał na niej opisane wiersze i kolumny. Nie wiem czy tu komunikacja nie jest przez UCH. Szukaj co cyka przy silniku,...
Sprawdziłem już wszystkie bezpieczniki i przekaźniki wszędzie jest zasilanie. Na wtyczkach od ecu na jednym pinie jest tylko zasilanie 12v a dalej komputer wywala że nie brak zasilania na sterowniku i nie można się połączyć. A i jeszcze nie gaśnie kontrolka od immo i nie zapala się kontrolka od świec żarowych :(
Passat 3C2 2.0 tdi BKP, sterownik silnika (pod zbiornikiem na wodę) pin A43 - do elektroniczny przycisk sprzęgła pin 2 (w 5-cio pinowym złączu za pedałem sprzęgła). Sygnał do bordnetz prawdopodobnie do C1 z 4-go pinu czujnika, pin 1 do masy, pin 3-ci do wtyczki ECU hamulca postojowego (w tunelu centralnym), pin 5 zasilanie (bezpiecznik SB20).
Jakby to była wina IMMO to by odpalił i po chwili by zgasł. Tu mi się wydaje będzie wina ECU silnika skoro się z nim nie łączy.Albo padł albo coś przy wtyczce ECU będzie nie tak...
Nie masz silniczka krokowego no chyba że w CD :) Jak masz dostęp do Vaga sprawdź odczyt z pedału gazu, ewentualnie przyjrzyj mu się, (wtyczka itp) i wskazania czujnika temperatury dla ECU.
Tak przeważnie do uszkodzenia dochodzi na końcu przewodu. Trzeba zdemontować obudowę (peszel) i podciągnąć przewód gumowy . W nim znajduje się oplot wzmacniający a wzdłuż idą dwa przewody zielone. Trzeba na końcu je połączyć tuleją zaciskową i sprawdzić rezystancje na wtyczce ecu. Wartość pomiaru powinna wynosić około 12 omów.
Cześć widzę że kolega "Hektar Zahler " odpowiada na wszystkie tematy zagadkowo jakie pojawiają się na forum nabijając sobie punkty a odpowiedzi nie wnoszą nic pomocnego w tematach. Kolego "pitool " myślę że najlepszym rozwiązaniem twojego problemu będzie pomiar napięcia na wtyczce ECU. Po prostu wykonaj sobie przewód do przyrządu zakończony cienką igłą...
Obcięta jest wiązka za wtyczka "szeroką" idącą z ECU (wtyczka "wąska" to wiązka silnikowa, m.in. z mostkiem do świec). Samochód z którego wytargany jest silnik to Seat Leon 2002.
wtyczka wtyczka kolumna wtyczka zasilająca wtyczka zasilajaca wygięta wtyczka
płynna regulacja obrotów pilot android tablet tablet graficzny
samsung ic401 mikrokomputer cobra1
Connecting Arduino to OpenBK7231T: A Guide Fiat Panda II - Zbyt wysokie napięcie w sterowniku wspomagania