Te Twoje lutowanie to jakaś masakra. Czym Ty to lutowałeś? Gwoździem rozgrzanym na palniku :D A do twórcy tematu, masz problem z immo, coś źle zrobiłeś, skąd mamy wiedzieć co? Sprawdź wtyczkę od licznika.
Masz uszkodzony kabel Tacho i Windows go nie widzi, przez to nie możesz się połączyć tym kablem z licznikiem. Wyraźnie widać na jednym ze zdjęć że program nie widzi interfejsu - Interface Not Found. Może nie łączyć wtyczka USB lub coś innego. Na zdjęciu widać że jest komunikacja z licznikiem za pomocą VAG tylko masz pustą pamięć w liczniku. Gdybyś nie...
Odpinałeś wszystkie wtyczki od licznika?
Na początek spróbuj przelutowac na płycie licznika wszystkie nóżki od wtyczki.
Sprawdź wtyczkę przy czujniku skrzyni biegów od impulsatora licznika .
Gdzie sie sprawdza zasilanie części analogowej ? przy niebieskiej wtyczce sprawdzałem poprawiałem luty i całą wtyczkę przy płytce.
Witam ponownie, wracając do tematu Dziękuję za zainteresowanie Napięcie sprawdzałem, nawet na całym odcinku przewodów elektrycznych wchodzących w peszlu do instalacji czujnika temperatury- kable całe nieuszkodzone, wtyczka cała - niestety brak napięcia próbowałem multimetrem, i totalne ZERO Koledzy mam licznik o symbolu 1U0 920 810 F 47H skoda octavia...
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) "Oznacza to, że dowolny kontroler, z którego wyciągnąłeś ten kod, ma trudności z komunikacją z bramką (która jest częścią zestawu wskaźników) przez magistralę CAN. Jeśli wiele modułów sterujących ma ten sam kod, problem występuje w pobliżu klastra. Jeśli tylko jeden moduł ma ten kod, prawdopodobnie problem...
witam Malował całe auto dookoła , wyjmował drzwi i maskę. Dzisiaj pojechałem z Bordnetz do znajomego podpoiłem pod jego Skode Octavie II i wszystko działało wiec gdzieś jest uwalona wiązka , rozbebeszyłem całą wiązkę i nic wszystko ok każdy moduł ,wtyczka odpięta i dalej świeci kontrolka lewego migacza na liczniku . Wczoraj pisałem ze nie łączy się...
Tak, to jest to. Nie masz co sprawdzać masy/zasilania, bo to jest ok. Mimo, że nie spotkałem się jeszcze z taką usterką w tego typu liczniku oczywiście istnieje możliwość, że jest uszkodzony. Mógł pęknąć lut na pull-upie (lub pull-downie, piszę z głowy, nie z dokumentacji). Gdybym miał ten licznik przed sobą, w 2 minuty mógłbym to zdiagnozować ale Ty...
Wtyczki takie same jak w Passacie B5, Golfie 4, Seat Leon... Było na forum
Cześć, znam podobny przypadek. Spróbuj wyłączyć zasilanie licznika wyjmując odpowiedni bezpiecznik lub po prostu odłącz wtyczki od zegarów.
Dziękuję.Sprawdzę co mogę ale próbuje dojść czy te wspólne błędy mają jakieś powiązanie bo przy wypadku czujnik z kostką został i kawałkiem kabli odcieło jako całość a reszta przewodu została.Po ich oglądnięciu aż do peszla innych przewodów jest ok. A nowy czujnik i wtyczka po podpięciu zachowuje się jak opisałem wyżej.Ale sprawdzę schematy dziękuję...
Jestem z okolic Siewierza na Śląsku (teraz uzupełniłem dane profilowe ) Dzisiaj skombinuje kabel do samochodu ,mamy jakiś badziewny na usb i w moim samochodzie dało sie nim prawdopodobnie z czytać błędy i je pousuwać. Jeszcze zadzwonię do elektryka z ASO czy da rade to zrobić ,jak nie to trzeba będzie jakiegoś fachowca znalezionego na google wezwać...
Jeszcze jedno co mi przychodzi na myśl to pęknięta ścieżka lub coś z upadkiem związane (wysunął się styk z wtyczki itp.)
To jest sterownik poduszek który ma już komunikację po CAN ale również po K i kontrolkę poduszek terowaną jeszcze analogowo. Możesz odczytać nr licznika? Jakie masz kolory wtyczek przy module komfortu?
Nie dawno robiłem podobną sytuację tylko bardziej wiązka ucierpiała przy liczniku...sam licznik dało się nawet naprawić, wystarczyło wymienić nowe wtyczki obydwie licznikowe i wymiana części wiązki i auto jeździ...problem wywołał sam licznik...to był Galaxy z 2004r
U mnie była upalona ścieżka przy niebieskiej wtyczce. Po dolutowaniu wszystko wróciło do normy.
Sterownik benzynowy masz zapewne na podszybiu centralnie na środku, obok mechanizmu wycieraczek. Gasnąca kontrolka immo i aktywne immo w sterowniku silnika wskazuje na problem z komunikacją licznik-ECU. Jeśli stało się to po naprawie licznika, sprawdź licznik, czy nie zrobiłeś gdzieś zworki, sprawdź, czy nie ma zimnych lutów na pinach wtyczek itp.
Dziś prysnąłem KONTAKT em na wtyczkę i styki. Zobaczymy może to pomoże. Jeśli nie to w jaki sposób dostać się do całej wiązki od wtyczki do licznika i najważniejsze jak przemierzyć wiązkę? sprawdzając czy przewód gdzieś nie jest przetarty i ma przejście, czy jakoś omomierzem oporność przewodu?
Witam, może i ja coś dorzucę, jeżeli wykluczyłeś powyższe podpowiedzi i masz chwilę czasu, sprawdził bym masy, połączenie - wtyczkę do sterownika czy nie jest zaśniedziała, jak piszą koledzy wyżej podał zasilanie na zawór n109, a także wyciągnął na początku filtr paliwa sprawdził czy jest pełen bo to jest podstawa o, której nie napisałeś - znam przypadki...
Witam, zamierzam w mojej skodzie octavia 1.9 TDI z 2000r. zmienić podświetlenie liczników z zielonego na białe. Chodzi tylko o zmianę diod LED. Znam budowę licznika i wiem jak dokonać przeróbki, ale mam kilka pytań, ponieważ nie znam się za bardzo na elektronice samochodu. Czy mogę bezpiecznie odpiąć wtyczki z licznika bez utraty przebiegu czy innych...
Czas nie ma tu znaczenia, ma to robić cyklicznie. 1 błąd - odczytać błędy w liczniku 2 błąd - ciśnienie doładowania zbyt małe - o tym już wiemy 3 błąd - Otwarty obwód przepływomierza. Nie odpinałeś czasem od niego wtyczki na włączonym zapłonie. Błąd jest przejściowy czyli usterka nie występuje aktualnie. Dalej nic nie wiemy odnośnie szczelności gruszki...
Ja podobnie kupiłem auto bez pilotów z modułem komfortu 1C0 959 799A (skoda octavia combi 1,6SR silnik BFQ) i próbowałem sparować piloty 1K0959753N oraz 1J0959753CT (ten podobno powinien działać) i nic. Rozkręciłem autko pod licznikiem, dostałem się do modułu komfortu a tam z 3 wtyczek podpięte są tylko 2 i innych brak. Zastanawiam się czy było tak...
Witajcie ponownie, dokonuję kolejnego wpisu, bo dyskusja niechybnie ucichła. Rozwikłajcie proszę moje zapytania: 1. Te wszystkie Galetta i inne MPPS - przecież to zwykłe przejścia na FTDI, potem MAX232 do zamiany poziomów - czymże one się różnią od normalnych interfejsów KKL ? 2. Dlaczego niekiedy aby przeczytać czy zapisać flasha po linii K wyjmuje...
Witam Oddałem alternator do regeneracji Valeo 120A nr 038903023S. Pochodził z 500km, znowu zapaliła się czerwona kontrolka braku łądowania, reklamacja i powinno być ok, ale nie jest. Podobno wymienili regulator. Po wymianie na zapalonym zapłonie czy zapalonym silniku po 10min wywala błąd na liczniku. Po podłączeniu VAG-COM wywala błąd "17911 P1503 sygnał...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
czyli w moim przypadku wychodzi na to że uwalone są silniczki w lewym lusterku lub wiązka prowadząca do nich? a wracając do elektroniki, to tą używaną udało się wyjąć ledwo z drzwi kierowcy bo były walnięte, reszty silniczka nie udało się wyjąć bo był pod blachami, także ciężko mi powiedzieć i sprawdzić czy numery z silniczka się zgadzają. Spróbuję...
Vcds nie da rady skasować crash, potrzeba trochę bardziej wyrafinowanego sprzętu;) VCDS em można usunąć błąd wystrzału airbag bynajmniej tak, że nie wyświetlają się błędy w sterowniku ani w liczniku potwierdzone na GOLFIE MK7, Leonie II i Octavii II Jesli masz blad "ecu faulty" albo cos w ten desen, to nie usuniesz. Dodano po 1 Auto odpaliło, dziś...
licznik octavia octavia wtyczka licznik licznik octavia
anoda magnezowy zamontować windows schowek tuning telewizora
naprawa obudowy kolumny głośnikowej swiatlo pozycyjne punto
Renault Laguna 2 1.9 dCi 2001 - Kontrolka świec żarowych ciągle się pali BMW E32 migające światła awaryjne - przyczyny