Sprawdź rezystancję czujnika położenia wału. I to najlepiej we wtyczce modułu zapłonowego.
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Zakup uniwersalnego sterownika zapłonu rozwiązał problem. Zakupiono sterownik DC z dwoma wtyczkami (4+2).
Zwykły moduł zapłonowy
Prrr, powoli panowie. Vectra A posiadała generalnie 2 rodzaje układów zapłonowych. Domyślam się że chodzi koledze o silnik C16NZ. Jest to stary układ, bodajże Hitachi, z wbudowanym modułem zapłonowym. Owszem, jest tam wtyczka 4-pin, ale oprócz niej musi być wtyczka 2-pin. 4-pin nas nie interesuje(dane do sterownika silnika), natomiast 2-pin(przewód...
A mogłbyś jakieś zdjęcie wkleić. Symbol? Wtyczka jaka?
T5, do modułu jest wpięty drugi czujnik, czyta on z koła zamachowego i ma okrągłą wtyczkę. To jest czujnik prędkości obrotowej silnika do celów diagnostycznych. Nie ma wpływu na pracę silnika. Ta wtyczka powinna być umiejscowiona wewnątrz okrągłego złącza diagnostycznego (lewe nadkole, obok modułu zapłonowego).
Dalej nie rozumiesz. Wpisz sobie na allegro moduł CDI albo zapłonowy. Wtyczka jest na 6, 2 środkowe piny mam wolne. Po prostu, podłącze moduł na 5-6 pinów i wywala bezpiecznik.
W takich quadach były różne systemy ładowania.. jedne miały dwie cewki, jedna od świateł i ładowania ,a drugą od zapłonu, były tez takie gdzie miały kilka cewek :) Tu masz schemat Chińskiego skuterka...to jest wszystko na podobnej zasadzie :) http://arecki113.republika.pl/schematy/s... Regulator napięcia to taka aluminiowa...
Witam. Potrzebuje pomocy w doborze modułu zapłonu do Suzuki lz f300. Wtyczka jest 8 pinowa a oryginału brak. Myślałem o zastosowaniu modułu z linhaia 300 po dostosowaniu do pinów z rysunku z forum ale nie wiem czy mi zadziała z czujnikiem zamontowanym w tym silniku. Z góry dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/3332003300_...
hej! Mam Authronic'a AL-700 mam podobny problem miałbym porośbe czy ktoś mógłbyś mi pomóc chodzi o punto 1 i instalacje gazową Dokładnie jest tak że wcześniej wszystko z działaniem było ok, ale ciągnął mi aż 150mA (~40mA instalacja samochodu,~110mA Instalacja Gazowa) wiec miałem problem z akumulatorem, Podpiołem wiec przez Przekaznik po stacyjce (zdjęcie:...
Ta cewka z VW ma wbudowany moduł zapłonowy (3pin wtyczka), ale nie tu jest problem. Uzwojenie pierwotne ma małą rezystancję (impedancję) i jak masz zapłon z przerywaczem, to go zniszczysz, a jak cdi to iskra będzie słaba. Jeśli już koniecznie chcesz użyć cewki samochodowej to poszukaj od starej wersji malucha z kopułką i przerywaczem
Kolega zakupił wynalazek i brak iskry na świecach . Do modułu zapłonowego dochodzą napięcia 12V , 5V i na dwóch około 1V (wtyczka 1 w czasie kręcenia) , oraz podczas rozruchu na drugiej wtyczce 10V . Czy moduł sterowany jest masą ?
Czujnik "położenia wału" masz w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym, a ta wtyczka ma być nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany
Witam! Kupiłem jinchenga knight, lecz poprzedni właściciel wymieniał cały układ zapłonowy i coś pomieszał z kablami przy wtyczce do modułu zapłonowego.Potrzebuję teraz schematu do podpięcia modułu zapłonowego, który pin do czego. Jest to moduł z jedną wtyczką z pięcioma pinami. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.:D
Jak wtyczka cewki jest 3-pinowa to w tym samochodzie jest moduł zapłonowy, na ścianie grodziowej, na środku na wsporniku poduszki zespołu napędowego.
Poszukuję schematu elektrycznego do Yamahy TZR 50 rocznik 2008, chodzi mi głównie o schemat układu zapłonowego z modułem na 15 pinów (wtyczka 16 pin z czego jeden niewykorzystany). Symbol modułu: 5WX-10 77W
Jeżeli podpiołem żarówkę do wtyczki modułu zapłonowego na włączonym zapłonie ale nie na odpalonym silniku to żarówka się świeci to znaczy że jest prąd stały?
Świeca mokra czy sucha? Na pewno dochodzi paliwo? Bo jak stoi lubi się zapychać, przynajmniej tak u mnie jest, z gaźnikiem. Możliwość braku masy na module. Przy akumulatorze masz dwa zielone przewody - i dwa czerwone + zielone muszą być ze sobą zespolone to jedyna masa od obudowy do modułu (gruby zielony idzie do obudowy metalowej przy rozruszniku,...
Może schemat Ci pomoże,przepraszam za jakość.Pomierz zasilanie i rezystancję czujnika wału bezpośrednio na wtyczce modułu zapłonowego. Nie wiem czy to napewno ten schemat nie podajesz rocznika autka. Pozdrawiam,życzę powodzenia.
Ten moduł nie pasuje do tego skutera. On jest zaprojektowany do silników gaźnikowych w których moduł immo jest jednocześnie modułem zapłonowym. U Ciebie immo jedynie odblokowuje ECU. Na to, że wtyczka pasuje nie patrz bo 90% modułów immo ma identyczną tylko inną kolejność wyprowadzeń. Jeśli Twój moduł immo działa to masz już wszystko, teraz potrzebujesz...
Witam Motocykl przyprowadzili do mnie bez modułu zapłonowego, pozostała cewka i wystająca wtyczka czteropinowa kwadratowa. Moje pytanie, jaki typ modułu tam stoji, gdzie ewentualnie go dostać, nie wiem jaki typ modułu, nie wiem jak powinien wyglądać, i nie wiem gdzie szukać jak nie mam żadnego typu. Jeśli moduł jest identyczny jak w innym suzuki 125...
Z tego co pamiętam to tam są dwa rodzaje cewki zapłonowej - z wbudowanym modułem zapłonowym i z osobnym modułem. Cewka zasilana jest z modułu zapłonowego który zasilany jest ze stacyjki przez skrzynkę bezpiecznikową. Najprawdopodobniej masz cewkę z wbudowanym modułem (tylko 3 przewody przy cewce, płaska wtyczka). 3 to plus po stacyjce, 1 masa, 2 połączenie...
Tam ma być taka sama cewka z modułem jak w 1,8 na monowtrysku Czyli Beru ZSE 001 albo Hella 5DA 006 623-951, 3pin wtyczka z wsówkami 3,5mm, cewka z modułem z audi, też 3 pin wtyczka, ale z konektorami 6,3mm nie nadaje się Rożnica jest taka, że ta pierwsza ma sterowanie impulsami dodatnimi 5V, a ta z audi 12V, dlatego ruszyła jak "podciągnąłeś" trochę...
Cewka powinna być ok. Zobacz złącze do czujnika na kole. Ta wtyczka lubi robić zwarcie.
wytczka jest taka sama jak od modułu zapłonowego VW Golf II,passat B3
Nie napisałeś który silnik konkretnie masz.Jeśl masz 2 pompy paliwa to gniła wtyczka łącząca kable do obu pomp(w bagażniku) lub moduł zapłonowy przy cewce.Pozdro.
A jak tam nie ma czujnika wału? Bo ja stawiam na moduł zapłonowy, jest na aparacie.
Odczyt blinkkodów tylko na zgaszonym silniku. Wskazanie ESTA-brak elektronicznej regulacji zapłonu pojawia się gdy: -jest uszkodzny moduł zapłonowy -uszkodzenie okablowania (4-pinowa wtyczka) -uszkodzony sterownik silnika -obluzowany reluktor w aparacie,względnie drży cewka nadajnika impusów (baaardzo częste!) -złej jakości przewody zapłonowe. Co się...
http://obrazki.elektroda.net/100_1254425... Wtyczka 4 bolce Zielony ( z ceweczki) Zółty (z ceweczki) Biały Fioletowy z bialym paskiem Wtyczka 3 bolce Kablel podwójny Brązowy żółty
U Ciebie Bzzz niekoniecznie musi byc to samo. Masę sprawdź oczywiście. Zobacz jeszcze jak masz podpięty impuls (Prędkość obrotowa) do centralki. Jest wpięty do wzmacnaicza zapłonu czy nawinięty na przewód wysokiego napięcia. Jeżeli jest wpięty do modułu zapłonowego (szersza wtyczka, pierwszy pin z lewej) to spróbuj nawinąć parę (min. 6 zwojów) na przewód...
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
Sprawdź przejścia pomiędzy modułem a komputerem.Moduł ten ma dwa stany pracy potrafi samodzielnie zmieniać kąt wtrysku i na podstawie przesyłanych impulsow z komputera.Czy masz założony nowy moduł?Tam występował problem z wtyczkami zakładanymi na moduł.
W tych autach występują dwa rodzaje aparatów. Z optyką i z hallem. Ten z dwoma wtyczkami, czyli ten ze zdjęcia, powinien być na optyce. Sprawdź jak mechanicznie się to trzyma wewnątrz, czy nie ma jakiś paprochów...
Witam was po takiej długiej przerwie więc tak obiecałem ze dam znać co było zepsute a mianowicie główną awarią braku iskry był spalony moduł a pisałem ze niema napięcia to było po prostu nie wiedza żeby na module było napięcie to musi być podłączona wtyczka do cewki zapłonowej bo po podłączeniu wtyczki dopiero dochodzi napięcie a ja na odwrót niewiedza...
Iskry oczywiście nie ma. Przy podawaniu bezpośrednio masy na środkowy pin we wtyczce modułu zapłonowego pod cewką, przy włączonym zapłonie i przy występującym zasilaniu na skrajnych pinach, brak nadal iskry. Czyli teoretycznie moduł do wymiany ale zastanawia mnie czemu gdy wszystko jest podłączone i kręcę rozrusznikiem to próbnik podłączony do środkowego...
Sprawdż wiązkę i wtyczkę do modułu zapłonowego. Dodano po 2 Jak wykluczyliście immo?
Jeżeli chodzi o tranzystory to sprawa wygląda następująco: 2 x tranzystor mocy D1071 (2SD1071) - z pomiarów multimetrem (pomiar diody, pomiar rezystancji) wynika że są sprawne, ale pod napięciem testów nie wykonywałem, więc na 100% nie jestem w stanie powiedzieć. 1 x tranzystor A1356 (2SA1356) - był uszkodzony. Zastąpiony BD140. 1 x tranzystor A1020...
Ta rezystancja którą podajesz to rezystancja czujnika ta podwójna wtyczka wychodząca z aparatu zapłonowego
Są to części materiału izolacyjnego z którego są zrobione wtyczki na module zapłonowym ale chyba nie w tym problem. Problem jest przeważnie w zaśniedziałych stykach na wtyczce do aparatu zapłonowego.P
Witam wszystkich posiadaczy gpx 600 potrzebuje info w sprawie przewodów znajdujących sie we wtyczce idącej do modułu zapłonowego.Sprawa jest tego typu ze wtyczka sie posypala i 4 z 10 przewodów nie wiem jak na 100%. Jeśli ktoś może udostępnić z góry dzięki.
Witam, mam 2 pytania odnoście mojego forda mondeo 1.8 16V Zeteca: Pytanie 1:Jechałem sobie i nagle zaczął szarpać (jakby brakło paliwa) i zgasł. Od tej pory nie chce wogóle odpalić, rozrusznik kręci itp. ale cisza nie odpala, sprawdziłem prawie wszystko i natrafiłem na problem (chyba problem:)) związany z modułem zapłonowym a mianowicie idzie prąd do...
Witam Proszę oto kilka wybranych adresów gdzie można zakupić takie moduły.:http://www.sklep.motorek.pl/, http://www.vicaso.com/cgibin/shop?info=m... http://www.motocykl.kqs.pl/index.php?p56... itd....itp... a z jedną wtyczką np. tu: http://www.sklep.motorek.pl/index.php?p2...
Witam mam 205 gti na Jetronicu. Gdzies czytałem ze z aparatu zapłonowego wychodza 3 kabelki czujnika halla. U mnie z aparatu wychodzi 2 kabelki które maja wtyczke 3 pinową. Czyli co 1 pin wolny? Nie było by problemu gdyby nie to ze niewiem jak to podpiąc do modułu bo urwana jest druga czesc wtyczki. i trzeba jakos te kabelki z modułu podpiąć do wtyczki...
Witam, mam problem z moim skuterem Giantco Sprint City 4t.Otóż spalony mam moduł zapłonowy który jest na 4 piny nigdzie nie mogę go kupić. Proszę o poradę czy mogę podłączyć moduł 4t ale z pięcioma pinami. Wtyczka normalnie pasuje? Chcę się dowiedzieć czy da się go jakimś innym zastąpić.
Wymontuj wtyczkę z modułu zapłonowego i sprawdż czy dochodzą impulsy z impulsatora-często występuje przerwa na ekranowanym kablu.Znaczniki są dwa.
Jak zitegrowana, to o jakim module zaplonowym piszesz? Bo jak dla mnie podmieniałeś ten moduł co jest na aparacie. Nie wiem czy się dobrze wyrażę, ale kable od świec (4 szt) wchodzą do tego do tego "zintegrowanego modułu zapłonowego" oraz wchodzi do niego także wtyczka z 4 przewodami i to tyle. Jest jeszcze obok sterownika (komputera) brązowy przekaźnik...
Nie zbieg okoliczności tylko wtyczka od halla pewnie brudna lub uszkodzona jak już wcześniej pisałem.
Witam wszystkich. Audi przestało zapalac po wstepnej diagnozie okazało sie ze niema iskry. Kontrolka z imo. gasnie po przekreceniu stacyjki,pompa paliwa działa i podaje paliwo na listwe ,wszystkie 3 czujniki predkosci obrotowej silnika tj 2 na wale(te dwa były wymieniane na nowe 2lata temu) i jeden na wałku w głowicy daja impulsy na srodkowym przewodzie.Mój...
Witam, posiadam Opla Astrę G z silnikiem Z16XEP. Kiedy jest zimno albo stoi po nocy zimnej to po odpaleniu i jeździe zaczyna migać kontrolka check i silnik zachowuje się tak jak by nie paliły wszystkie cylindry. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu. Ale dzisiaj przed jazdą wypiąłem wtyk do aparatu zapłonowego / modułu cewki i problem się nie pojawił...
1. Zaopatrzyć się w schemat elektryczny samochodu. 2. Zapoznać się z rozmieszczeniem poszczególnych elementów składowych w pojeździe (część czujników jest na przepustnicy, część na dolocie, gdzie jednostka centralna...). 3. Dorwać złomowany ale kompletny pojazd z takim układem. 4. Wymontować podzespoły wraz z wtyczkami do nich (uciąć po kawałku przewodu...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Wpisz sobie jeszcze w google "moduł zapłonowy 5 pin" i podobnie. To jest sam moduł, czy masz kolory przewodów z wtyczek, które do niego dochodzą. Z czego on pochodzi?
I po wymianie. Cala przyczyna to czujnik położenia walu korbowego. Jak się nagrzeje to przestaje działać. A komputer odczytuje to jak niepracujący silnik. Dlatego nie ma prądu na module zapłonowym i pompie paliwa. Sprawdzałem, jak zgasł mi silnik to poruszałem wtyczka od czujnika i czujnikiem i zapalał na gorąco. Po kilku min znowu gasł silnik. Na diagnostyce...
Nie czytam wskazań z fejsów. Moje typy to: (w kolejności) -moduł zapłonowy ( jest pod cewką, fajnie się go naprawia) -hallotron, a zwłaszcza jak aprat Lucasa ( lub zazieleniała wtyczka) -pewna drobnostka w puszcze immo Przyczepiłeś się do immo, a powiedz-jak nie chce zapalić to miga jak szalona kontrolka silnika?
Witam. Mam problem z instalacją w skuterze Giantco Sprint SE. Mianowicie skuter pali i jeździ ale moduł szybko się rozgrzewa a po 10 minutach jest tak ciepły że przestaje działać(Pali się). I mam pytanie jak zrobić aby on działał normalnie?? Proszę o pomoc. Gdy bawiłem się miernikiem wskazał on na jednym z kabli(wtyczka od modułu) ok. 18V. To nie za...
Na wtyczce przed modułem sprawdż czy jest sygnał z aparatu zapłonowego na oscyloskopie lub omomierzem potem masa,zasilanie.Uszkodzenie modułu zapłonowego to bardzo rzadki przypadek.
Witam, otóż mam problem z moją katanką AY 50 1997 rok a mianowicie padł cewko moduł zapłonowy, poszperałem tu i tam i znalazłem prawie taki sam (sprzedawca zapewniał, że będzie dobry) i zamówiłem, okazało się jednak że nie do końca bo wtyczka jest inna (akurat z tym to sobie poradzę) a najgorsze jest, to że kolory kabli w skuterze (biało-czarny, różowy,...
Wydaje mi się ze jakiś kondensator w środku z nieznanych mi przyczyn napuchł i rozsadziło moduł od góry. Chciałbym dodać że nie było tam nic skomplikowanego tylko moduł i wtyczka i niby od tego samego modelu peugota, albo mam coś z instalacją, albo trefny moduł kupiłem, mam jeszcze kilka innych modułów. które przywiozłem z zagranicy ale tez nie chodzą...
Od strony wtyczki 3-pinowej jest źle.
Po pierwsze to masz we wtyczkach pozamieniane kolory przewodów. Zamienione kolory to: zielony, czarny (w rzeczywistości powinien być żółto-czarny) oraz biało-czarny. Pinout jest standardowy, masz rozpiskę w przyklejonym temacie. Z resztą google podpowiada: http://www.igor-nedeljkovic.info/cdi_mat... Moduł zapłonowy jest przeznaczony...
Ten silnik ma najprawdopodobniej tą sama instalację co wszystkie chińskie 125 na "gazolu". Wtyczka biała to ładowanie i zapłon,natomiast zielona to wyświetlacz biegów i kontrolka luzu. Z zieloną nie będzie żadnego problemu,bo podpinasz probówkę krokodylem do plusa aku , wsadzasz biegi a igłą badasz który w tym czasie zwiera do masy.Jak nie masz jeszcze...
te objawy wskazuja wlasnie na brak styku, kolega Bocian_s z forum www.fso.inds.pl polecil sprawdzic kable laczeniowe we wtyczkach, i jeszcze jedno moze ma to zwiazek z wilgocia, czy te skutki wystepuja w okreslonych warunkach, moze to dzieje sie np tylko w czasie deszczu acha i jeszcze jedno, moze warto tez przyjzec sie przekaznikom w tym czarnym pudeleczku...
Witam Mam problem z POLO 9N3 1.4 75KM 2006 rok automat Auto w czasie jazdy zgasło, okazało się że jest spalona cewka zapłonowa na pierwszym cylindrze. Stopiona częściowo została stopiona również wtyczka cewki. Sprawdziłem pozostałe cewki, niestety nie ma na żadnej iskry zapłonowej. Po podłączeniu do kompa był ciągły błąd wyłącznie tej nadpalonej cewki....
Prawdopodobnie do złącza modułu doprowadzone jest +12V do zasilania mikrokontrolera w oryginalnym module zapłonowym. Musisz ten przewód wyjąć z wtyczki, gdyż łączy się z masą w nowym module zapłonowym, stąd zwarcie w instalacji.
Spróbuj to co psikałeś po wysokim napięciu ładnie powycierać do suchego bezyną ekstrakcyjną lub rozcięczalnikiem , kable ,cewki ogólnie całe w/n Gdybyś sobie zdał sprawę z tego, jakie głupoty piszesz to byś sie rozpłakał ze wstydu. Do autora tematu-zobacz, czy obie wtyczki idące do modułu są dobrze nasadzone. Moduł należy wykluczyć, to trzykanałowa...
W twojej Corsie niema czujnika wału.NZ ma nadajnik impulsów w aparacie zapłonowym czujnik Halla.W tym rozwiązaniu padają moduły zapłonowe (element z wtyczką pod cewką zapłonową)
pomierzyłem voltomierzem we wtyczce i jest jak pisałeś. Do modułu dochodzi + czarnym przewodem a masa brązowym (chyba dobrze. Moduł ma połączenie z zaciskiem nr1 na cewce. Wtyczka dochodząca do aparatu też ma połączenie z modułem. Czyli moduł leży? iskry brak, zastanawim się równierz nad cewką, ale nie wiem jak sprawdzić. Czy jest możliwość sprawdzenia...
inaczej różnica potencjałów może coś upalić Bardzo dziękuję za tę informację! Tego nie wiedziałem i jestem wdzięczny za wcześniejsze ostrzeżenie - zrobię jak Kolega poradził. ---------- edycja ---------- Puściłem dwie masy jedną z wtyczki czujnika halla do głowicy a drugą od wtyczki modułu zapłonowego do głowicy. Problem ten sam. Dziś na przykład pojechałem...
Kolego emeryt2 a ten przekaźnik ma jakiś numer ? I czy we wtyczce wpinanej do modułu zapłonowego (3 kablowej) na którymś przewodzie powinien być "+" po przekręceniu kluczyka ?
Coś nie jest git skoro nie działa. Sugerowałeś na początku cewkę, teraz piszesz że cewka jednak git? To wymieniałeś ją czy nie? Zresztą. Możesz zrobić pomiary rezystancji. Masz 3 punkty pomiarowe. Kabel WN, pin gdzie podłączasz "prąd z modułu" oraz masę. Jeśli ustawisz miernik na pomiar rezystancji to pomiędzy wszystkimi pinami powinieneś mieć jakieś...
Gdzie w okolicach cewki zapłonowej (modułu Dis) masz czujnik temperatury silnika? W mojej astrze 1.6 8v 1999 silnik x16szr czujnik jest jak patrzysz na silnik po lewo poniżej przepustnicy w kolektorze ssącym przez który przepływa płyn chłodzący. Wtyczka dwupinowa kolory przewodów to niebieski i różowy. Wychodzi chyba z wiązki tej co tps itp a także...
Witam Zwracam się z prośbą o udostępnienie schematu elektrycznego tgb Blade 550, pokrewnych modeli tgb, bądź samego pinoutu modułu zapłonowego jeśli takowy ktoś posiada. Moduł 2+4+6pin. Quad nie ma iskry, cewka sprawna( sprawdzona i podmieniona), impulsator sprawdzony sprawny ( w momencie zbliżenia magnesu słychać krótki dźwięk piszczki miernika), napięcie...
Dziękuję, też tak samo myślę ale nie byłem pewny. Jeszcze mam jedną sprawę. Czy może ktoś dysponuje rozpisem pinów modułu zapłonowego od Quad Linhai 300, byłbym wdzieczny.
A czy nie był to moduł od quada, jedna wtyczka 5 pinów? Bo te silniki jako jedyne mają stały kąt. W silnikach 4T są stosowane moduły ze zmiennym kątem (przyśpieszanie zapłonu wraz ze wzrostem obrotów), są to zazwyczaj moduły dwie wtyczki 2+4 piny lub moduły Baotian jedna wtyczka 6 pinów. W dwusuwach stosuje się stały kąt wyprzedzenia. Moduły jedna wtyczka...
Napisz po kolei gdzie jakie przewody gdzie idą. Tzn. na wtyczce lub module zapłonowym masz numery od jeden do jedenaście. Musisz napisać po kolei gdzie idą przewody dla każdego numeru gold pinu (łącznie z kolorem tego przewodu). Przykład: Pin 1. nie używany 2. ciśnieniowy zawór różnicowy (czarny) 3. cewka I ciśnieniowego zaworu różnicowego (pomarańczowy)...
Który moduł-okrągłe wtyczki, czy płaska?
masz problem na linii immobiliser-sterownik silnika. Transmisja jest prowadzona linią diagnostyczna, częstą przyczyna jest za małe napięcie na linii K-wystarczy podciągnąc do plusa opornikiem 4,7K, skorodowana 6-cio pinowa wtyczka w module immo, lub uszkodzony przekaźniczem w w\w module. Nie jest to wina cewki czytnika, bo wtedy immo rejetruje błąd...
Coś jednak nie jest sprawne i nie koniecznie hall. Napięcie na wtyczce aparatu zapłonowego jest. Na module zapłonowym też. A masy?
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Wtyczka jest zakładana na cewkę zapłonową, jeden przewód we wtyczce to masa. Luźne przewody to : -impuls wyzwalania -ładowanie CDI -gaszenie Z tymi kolorami przewodów się jeszcze nie spotkałem, dlatego potrzebna jest informacja od czego jest moduł.
jak też iskry brakuje to zerknij na czujnik wału,ewentualnie kostka przy module zapłonowym.
sprawdź może czy jest impuls wtrysku i napięcie na wtyczce wtryskiwaczy. jeśli idzie o cewke to sygnał idzie do niej z modułu zapłonowego
Tam pada moduł, zasilanie na wtyczce podwojnej masz?
Witam. Postanowiłem się zabrać za problem zakłóceń w mojej astrze g 1.6. Zakłócenia mam już rozpracowane. Jedne pochodzą od alternatora a drugie niestety radiowo od układu zapłonowego. Silnik posiada moduł zapłonowy (4 cewki) który do połowy chowa się w pokrywie głowicy. W związku z tym czy jest sensowne zaekranowanie cewki kawałkiem blachy? Bezproblemowo...
Posiłkowałem się instrukcjami z strony http://www.czarnik.neostrada.pl/x16sz.ht... I mi wyszło: Na gniazdach z modułu zapłonowego 1i2 tak samo jak 3 i4 mam po 6000Ω Test z żarówką na wtyczce do modułu. na 1 i masa - zarówka świeci nawet na zapłonie, a przy kręceniu miga. Na reszcie brak oznak. Obok modułu jest wtyczka z przewodem czerwonym...
Witam, do tego skutera, kup po prostu jakiś moduł z innego chińczyka. Pstryknij jakieś zdjęcie wtyczki a na pewno coś dobierzemy.
No rzeczywiście, na zdjęciu wyglądało jakby wiązka od alarmu była częściowo przecięta. Zdjęcie zrobione ze złej perspektywy. Przewody w instalacji elektrycznej mają typowe kolory, pinout jest typowy i opisany w internecie, jedynie przewód masowy impulsatora jest podłączony bezpośrednio do modułu (drugi pin masowy). Trzeba tylko pamiętać, że do Keewaya...
Szukam dobrego programu do cinqueccento 700, gniazdo posiada 3 wtyki do niego są podłączone dwa kabli podobne gniazdo diagnostyczne posiada Fiat 126 el. Czy jest to taki sam program czy inny niż w Fiacie cc 700 Cc 700 ani malucha nie zdiagnosujesz przynajmniej ja tak sadze . Te wtyczki sa do modułów zapłonowych a nie do kompa . A cc 700 nic pozatym...
Sprawdzałem rezystencję na przewodach przy module i wszędzie mam około 0,7-0,8 oprócz jednego gdzie wskazuje około 2 Ohm. Zabrudzona, zaśniedziała wtyczka, nadpalony przewiód. A tak na marginesie napisałeś że wymieniłeś świecę jaką? zapłonową ? uzupełnij dane pojazdu bo pewnie mod do kosz pośle
Nie pytam się o kable WN, tylko o kable: 1) z modułu zapłonu do cewki zapłonowej (sprawdzić wtyczkę, sprawdzić gniazdo cewki) 2) kabel od modułu do czujnika położenia wału (są tam dwa kable złączone wtykiem i gniazdem) Kable mogą być popękane, nadłamane, mieć ubytki w izolacji, a w rezultacie będą wywoływały anomalia w zachowaniu silnika. SPRAWDŹ JE...
W tym chińskim Pełgocie do modułu zapłonowego dochodzi dodatkowy przewód — zasilanie po stacyjce, który znajduje się w tym miejscu, gdzie moduły standardowe posiadają masę, dlatego przepalają się bezpieczniki. Odłącz ten przewód (wyciągnij styk z wtyczki) i zaizoluj. To jest przewód koloru czarnego.
Wszystko w normie oprocz cisnienia w inst. paliw. - jest 10 bar a powinno 5,5-6. Po podmiance regulatora nadal to samo. A co to dla Ciebie jest "regulator"? Dla mnie to część nr 59 na obrazku. http://www.unitcat.ru/mercedes/7/1/1/102... Jeżeli to wymieniałeś, a ciśnienie dalej się utrzymuje to prawdopodobnie zatkana jest rurka przelewowa...
Sprawdź jaki układ jest stosowany w twoim skuterze zobacz jakie kolory kabli idą od iskrownika a jakie do modułu w zapłonie CDI są 2 typy stratorów zmasowany i niezmasowany. Zobacz jakie kolory idą do wtyczki od modułu.
Witam, mam problem z odpalaniem skutera (Keeway Fact Evo 50 ccm - 2012 rok - 2T), ogólnie jak ma iskrę, to pali na pół strzała - idealnie. Jednak problem pojawia się z uzyskaniem iskry, obstawiam moduł zapłonowy, po poruszaniu kablami i modułem za którymś razem udaje się odpalić skuter. Często jak postoi kilka godzin, ma problem z ponownym odpaleniem...
cewka jest z modułem do kupy. Nie mozesz mierzyć oporów cewki we wtyczce bo to wtyczka do modułu. Końcówki uzwojeń masz na śrubkach pod mała klapką plastykowa na cewce. To i tak guzik daje bo cewka pracuje na wysokim napięciu i dopiero podczas pracy wychodzą usterki, wymień jesli masz wątpliwości, choćby pożycz z dowolnego 4-cylindrowego polo, golfa,...
Mam 2 wtyczki i całą reszte wiązki.
Jak nie masz oscyloskopu to diodą LED sprawdz czy ze sterownika (pin D4) dochodzi sygnał do modułu zapłonowego ( pin 4 we wtyczce 4-pinowej rozdzielacza). Jak jest to zobacz czy do cewki dochodzi sygnał (zielony przewód) też LEDem
Zimne luty są napewno ale to na samej górze płytki , ogólnie kiedyś widać robili to porządnie grube ścieżki , oporniki już smd , moduł zapłonowy już zamówiłem ale do tego dobrałem się specjalnie żeby wszystkim pokazać co tam siedzi bo jest to ciekawie , robię to z zainteresowania i chcę sie tym podzielić z innymi , mogę po sprawdzać kondensatory itp....
ten sterownik gazu to wielkie badziewie, zresztą widać że i tak silniczek krokowy od gazu już nie jest podłączony (i bardzo dobrze), ja bym w ogóle wywalił cały ten komputerek i założył właśnie przekaźnik (zawsze tak robię) i jest spokój. Ale tak jak napisał Hektar Zahle.r - można sprawdzić wtyczkę i kable przy aparacie zapłonowym i wtyczki i kable...
Z tego co widać na zdjęciu to wtyczki z przewodami powinny być zgrane z tym modułem i inaczej nie powinny pasować. Kostka cztero pinowa na cztery piny a trzy pinowa na trzy piny tego modułu. Na module widoczne wcięcia. Przyjrzy sie dokładnie modułowi i wtyczkom i spróbuj je wcisnąć.
honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy moduł wtyczka wtyczka cewka zapłonowy
piecyk wybrać tranzystor bc337 pralka blokada polar
Konfiguracja modemu ADSL jako routera - krok po kroku RISCO GTI: Komunikat "linia 04 alarm" i włączający się alarm