Kolego spróbuj podmienić sam silniczek krokowy to on jest odpowiedzialny za wolne obroty. Na twoim zdjęciu to część z napisem 1,6 tam gdzie wchodzi wtyczka.
To jest kontrolka o błędzie w układzie wtryskowym. Pierwsza sprawa to konkretną diagnostyka i clipem radzę żeby sie nie orobic później na darmo. Ogólnie masz problem z przepustnica, kablami, wtyczka, lub sterownikiem silnika. Jeśli okaże się że sterownik pisz na priv pomogę. Ale na początek diagnostyka i po koleji. Przepustnica wtyczka kable sterownik....
Czyli jest to wtyczka czujnika połozenia przepustnicy? Mam cos takiego: 1 - czarny z zołtym paskiem (powinno tam byc napiecie, chyba 5V) 2 - zielony z białym paskiem 3 - brązowy z zielonym paskiem (powinna tam byc masa)
Czasem nawet same wtyczki źle kontaktują. Częsty problem we wtyczkach przepustnic w VAGu. Niby wszystko ok a styk na złączu słaby. Tak samo przewody potrafią ugnić zieloną zarazą. Wystarczy lekko dziabnąć izolacje a woda i sól drogowa zrobią resztę. Niby przewód cały a w połowie zamiast miedzi zielony proszek.
Dostałeś na PW informacje co masz zrobić. Nie myśl że wartość z obrotów jałowych na kilka tysięcy to zmiana o 0.3V czy 0.5V. Póki nie zrobisz tego co napisałem to nie ma sensu dalej gdybac. Widać że sterownik nie widzi odczytu z przepływomierza więc uszkodzony przepływomierz, instalacja lub EDC. Trzeba włożyć rączki pod maskę niestety - teraz wszystko...
Przpustnica ci się moze spalic, i moze Ci spalic tez bezpeiczniki. Miałem tak w Touranie, staneła klapka, spalił się motorek i spalilo tez bezpieczniki od wentylatorów, a ze było t o w lato to wracałem 40km prawie godz, z climą na maxa i otwartymi szybami. Przepustnica ma się zamykac jak gasisz silnik.
EDC17C19 pinout: Przepustnica (wtyczka A - 60 pin) A18, A3 - silnik regulacji A15, A38, A32 - potencjometr położenia Pedał przyśpieszenia (wtyczka B - 94 pin) B21, B67, B81 - potencjometr 1 B22, B58, B60 - potencjometr 2 Sygnał STOP do sterownika silnika jest realizowany po CAN
Problem z przepustnica. Mycie przepustnicy - raczej nie pomoże, wtyczka od przepustnicy plus kable do kompa sprawdzić - wymiana przepustnicy - wymiana sterownika Tak to się ma w praktyce. Jest jeszcze pedal gazu czyli potencjometr. Kable od niego do kompa sprawdzić.
Wiem że linki do allegro to lipa ale masz.... https://allegro.pl/oferta/wtyk-czujnika-...
Sam moduł? Wiązke obejrzyj, szczególnie wtyczkę przy przepustnicy.
Na przewód 1320 6 pinowej wtyczki pod przepustnicą podaj +12V - oczywiście wtyczka ma być cały czas wpięta. Zobacz czy wtedy odpali po wykasowaniu błędów.
Okej, wielkie dzieki za odpowiedz, sprawdzę to i dam znać, przy okazji, nie napisalem tego wczesniej, ale nie dziala mi rowniez wyntylator chlodnicy, jedynie od klimatyzacji, czytalem gdzies, ze wentylatory sa polaczone wtyczka z przepustnica, wiec to tez prawdopodobnie od tego. Mam dostęp tylko do obd11, wiesz może czy mogę tam sprawdzić blędy w bornetz?...
Ja sądzę że masz cały czas problem z połączeniem i albo to będzie wtyczka od przepustnicy albo wtyczka od komputera. Nie pamiętam teraz jaki był błąd ale kiedyś walczyłem z podobną usterką w Octavi, cały czas błędy przepustnicy. Wymieniona przepustnica na drugą, przedzwoniona wiązka i nic to nie dawało aż podjechałem do Skody i zakupiłem oryginalną...
To nie ma takiego znaczenia. Aby wtyczka pasowała.
ok , dzieki za odzew. {montowalem kiedys LPG 8 lat temu , moze cos zapomnialem} dobre pytania , ale problem rozwiazany. tak , wybralem moze slabe wtryski ale kosztowaly tylko 23 funciaki ;) rurki wszystkie jednakowej dlugosci , nawierty wszystkie ta sama odleglosc 2 cm od Pb. Cisnienie stabilne 1.3-1.4 , {120/80 po drugim piwku ;)} Dzieki , tez o tym...
To tak. Jeśli graty są od 124 to: Jeśli przepustnica na 8 pinów, mechaniczna, jest ona sterowana ze sterownika silnika. Wariant najbardziej optymistyczny, bo swap w miarę prosty Przepustnica 14 pinowa to albo tempomat na wypasie, albo ASR. Sterownik silnika komunikuje się z modułem sterującym przepustnicą (na schematach Electronic accelerator/cruise...
Boże chroń przed wymieniaczami silników krokowych !!!!!!!!!!!!! X20XEV ma elektrozawór dodatkowego powietrza z boku przepustnicy - wtyczka na 2 przewody ( - dla fanów krokowych) 1. Demontujesz całą przepustnice i szorujesz z nagaru (idealnie brzegi przepustnicy) 2. odkrecasz 2 imbusy rozbierasz i czyścisz zawór - szczególnie kikukrotnie nalewasz WD...
Identyfikacja elementów: 2. Do zaworu i filtra węglowego odsysania oparów z baku. 3. Do kapilary odsysania oleju z odmy. 4. Do odmy. 5. Zakończenie osi przepustnicy + jej sprężyna powrotna. 6. Wtyczka grzejnika przepustnicy. 7. Wtyczka czujnika temperatury powietrza.
Był osobny moduł z linką który otwierał przepustnicę. Widziałem coś takiego w działaniu w omedze A.
Jeśli masz sprawdzoną instalację i pewną wtyczkę na przepustnicy, pewne połączenie we wtyczce, nie powyginane piny to musisz podmienić na inną pewną lub nową... I nie podaje się tylko numerów błędów, tylko pełny opis... Zapamiętaj...
Wszystko do przepustnicy wychodzi ze sterownika więc przedzwonić kable i sprawdzić wtyczkę do przepustnicy czy luźne piny nie są. Schemat na PW.
Poruszaj podłączoną wtyczką przy przepustnicy, jak silnik zareaguje zmianą obrotów, niestabilnością, wywali błąd na desce to problem z kontaktem w niej lub w samej wtyczce, uszkodzenie sterownika to już trochę inna dziedzina elektryki
Witam na chwilę obecną wymieniona wtyczka przepustnicy, więcej chyba nie ma czego szukać bo zbyt rzadko pojawiają się błędy do określenia uszkodzenia.
Wtyczka przy przepustnicy ma 4 piny - dwa dla czujnika temperatury oraz dwa dla wtryskiwacza. Jeden to plus po stacyjce Drugi to masa ze sterownika silnika z pinu 13.
Daj opis tego błędu. Też miałem ten silnik i jestem pewny że adaptacji nie było na kanale pierwszym. Podaj nr sterownika silnika - naklejka na sterowniku lub widac go VAGiem po nawiązaniu z nim komunikacji. Tam często pękał krócieć od bypassu przepustnicy. Cienki wężyka miedzy kolektorem ssącym a rura miedzy przepustnica, przepływomierzem i deklem rozrządu.
jest tuż obok przepustnicy a dokładnie w tej samej obudowie co sama przepustnica, wtyczka 6-8pinowa nie pamiętam dokładnie ps. lecisz skrzynke :-)
Przeczyscilem zawór EGR był bardzo brudny ale nic nie pomogło i silnikiem dalej szarpie a z wtyczki od przepustnicy wycieka mi delikatnie olej prosze o pomoc
Witam A ja się bym skupił nad tym grzejącym się do czerwoności kolektorem wydechowym . 1. Wyeliminować katalizator i ogólnie cały wydech - przytkanie nie musi być ciągłe . 2. Jeśli kat ok to : dlaczego rozgrzewa się kolektor, jeśli spaliny mają swobodny ruch? a może to nie spaliny tylko dawkowanie powietrza lub coś co na to ma wpływ !!! Co ma wpływ...
Dokumentacja podaje otwarcie na mniej niż 5% . Przyczyny zwarcia należy szukać w badanym samochodzie. Clipem nie sprawdzisz napięcia na wtyczce przepustnicy. Możesz to zrobić na przykład voltomierzem . Temat powinien zostać przeniesiony do działu "początkujący"
Witam, KOD SILNIKA TO 9HX ; JAK FACHOWO RZETELNIE PRZEMIERZYĆ WIĄZKĘ OD WTYCZKI PRZEPUSTNICY DO STEROWNIKA I DOKŁADNIE KTÓRA TO WTYCZKA I W KTÓRYM MIEJSCU JEST WPIĘTA DO STEROWNIKA ????
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z z kontrolką EPC.. Po przejechaniu progu zwalniającego uszkodziło mi kostkę od przepustnicy (pękła) oraz wtyczka.. auto zaczęło chodzić na 3 cylindry oraz wpadło w tryb awaryjny wpadł błąd P0641 po odpięciu wtyczki od przepustnicy błąd zniknął i pojawiały się tylko o braku jej. Wymieniłem przepustnice, wtyczkę oraz...
Chyba znalazłem tylko muszę jeszcze pojeździć i sprawdzić... Nie dopięta wtyczka przepustnicy....
To wtyczka 4pinowa do silnika krokowego. Na alledrogo do kupienia - nr aukcji 5048017367
Udało się dostać do błędów https://obrazki.elektroda.pl/7260284600_... Czujnik temperatury powietrza nie ważny bo wtyczka była odpieta wtedy. Wiązka od przepustnicy sprawdzona wszystko gra. Przepustnica przed wymianą działała poprawnie.
No też mi się tak wydaje ale dostęp beznadziejny, będę próbować wykluczyć wszystko inne i dopiero wtedy je wyjmę. Mam niedaleko siebie firmę która jest w stanie sprawdzić je. Ale jeżeli byłaby to sprawa wtryskiwaczy to po odłączeniu ich( wtyczka na pokrywie zaworów) i podaniu Plaka w przepustnice silnik powinien chodzić ale nie gada...
ICM to instrument cluster module, czyli zegary. Wiele razy naprawiałem Fiesty na ta usterkę, podobnie jak i bliźniaczy model, czyli Mazdę 2. Przeważnie zegary, przetarta wiązka przewodów nad skrzynią biegów, niekontaktująca wtyczka koło lewego błotnika wewnętrznego, wtyczka przy PCM (plastik, z którego wykonana jest wtyczka na wskutek róznych czynników...
Kiedyś miałem podobny przypadek renaut 19 zamienione były wtyczki od zaworu wolnych obrotów i potencjometru przepustnicy... Wtyczki pasowały idealnie ,auto było po wymianie uszczelki pod głowicą nie zapalało... Efekt końcowy wymiana komputera i potencjometru. To był wielopunktowy wtrysk ...
Do wtyczki przepustnicy .
Sprawdź , w czasie wolnych obrotów , na wtyczce przepustnicy napięcie na pinie 6 i 2 (osobno względem pinu nr.1) , powinny być takie same napięcia około 0,7-1V. Jeżeli jest to silnik TU3JP , to na przepustnicy nie ma czujnika biegu jałowego.
Przepustnica demontowana, rozbierana, czyszczona. Kalkulator wtrysku odpinany, wtyczki i piny czyste, czujnik położenia wały czysty. Nie sprawdzałem drożności wiązki przewodów wtyczka przepustnicy - kalkulator wtrysku, jutro zajmę się tym. Nie robiłem zrzutów ekranu ale pamiętam, że wartości napięć na ścieżkach pierwszej i drugiej były jednakowe. Objawy...
Dzięki. Problem jest jeszcze taki że brak zasilania na przepustnicę i nie wiadomo dlaczego przewody dzwoniłem już chyba z 5 razy i nic przepustnica wpięta sterownik też ściągana klema z aku i chyba 2 razy zaskoczyło poz atym cewka przepustnicy nie piszczy nie wychodzi z sterownika zasilania na przepustnice. Udało się dostać do środka sterownika nie...
W moim przypadku wymieniłem wtyczkę od przepustnicy, i wtyczkę od sterownika silnika tam gdzie wchodzi sterowanie przepustnica. Miernikiem przemierzone wcześniej i niby okablowanie ok ale zrobiłem to profilaktycznie by wykluczyć slaby styk czy kontakt. Żadne kombinacje z pinami tylko ucięte wtyczki z zostawionymi odcinkami kabli i normalne spokojne...
Po dzisiejszej wizycie w polecanym warsztacie, który zajmuje się wyłącznie Oplami dowiedziałem się, że przyczyną może być: -przepustnica zabrudzona/przymarzła lub poprostu zepsuta (była czyszczona ok. 6 m-cy temu właśnie przez ten warsztat) - elektryka związana z przepustnicą (kable, wtyczka) - uszkodzony sterownik silnika (czy ten wariant usterki jest...
wiec to nie od niego wtyczka, kabel z tego czujnika biegnie w górę i łączy sie z wtyczka ktora jest przed przepustnicą. na zdjeciu widać niebieska wtyczka. https://obrazki.elektroda.pl/9517049200_... tutaj zdjęcie wtyczki z góry, tam gdzie ją znalazłem. https://obrazki.elektroda.pl/7969261600_...
Czy nastawnik położenia przepustnicy ma wtyczkę cztero, czy sześciostykową?
No i właśnie od tego chciałem zacząć Problem tkwi w tym że nie potrafię tego czujnika zlokalizować. Powinien być on wkręcany bezpośrednio w obudowę przepustnicy jednak u mnie ta wtyczka przepustnicy jest jakby wbudowana i nie ma możliwości wymiany. Zakładam więc że w tym modelu występowały różne przepustnic. Dołączam zdjęcie mojej i czekam na jakieś...
Witam Bardzo bym prosił o schemat instalacji silnika 1.6 HDi peugeot 407 2009 r Dokładnie to chodzi mi o wtyczkę przepustnicy i podgrzewacza jakie powinny być tam napięcia i gdzie idą te przewody do komputera czy modułu bsm
Witam, tak jak w temacie, saab 9-3 z tymi błędami. Rok 2003. Była akcja serwisowa tych samochodów w tamtych latach aby te błędy wyeliminować i ten akurat przeszedł (ucięta wtyczka i polutowane na stałe). Przepustnica druga podłożona, przekaźnik główny zmieniony. Może ktoś z was sie spotkał z tym problemem w tych saaboplach. :)
Czyli coś jest nie tak. Zastanawia mnie jedna rzecz, wieczorkiem podjechał kumpel z takim samym silnikiem i u niego ta wtyczka ma 3 kabelki a w tym przypadku są dwa. Czujniki te same Dodano po 13 Zrobione. Zamieniona była wtyczka na opak z alternatorem.
Witam, Dacia Duster 1.6 16V 2014r. 77kw + LPG jest to Duster II albo I po lifcie, przepustnica wymieniona na nową Meat&Doria i błąd wraca, czy ktoś posiada schemat silnika ? W załączniku zdjęcie sterownika i wtyczki przepustnicy.
Bo takie chce uzyskać. Ale że to nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością to silnik telepie. Wystarczy prosty test/ Czyli na chwilę odłączyć wtyczkę przepustnicy. Bo to ona próbuje wymusić zadany przepływ świeżego powietrza.
Często problem jest z wtyczką od przepustnicy. Jak po zgaszeniu i odpaleniu będzie ok to zmień tą wtyczkę. Niestety w Golfie 5 i pochodnych zmienili sposób reakcji na błąd, dawniej po ustąpieniu usterki ECU przywracało normalny tryb pracy. Teraz jak już wejdzie w tryb awaryjny to zdejmie go dopiero po zgaszeniu silnika. Efekt wystarczy że na ułamek...
On jest przed wtryskiem czy za, na powrocie do baku? Myślałem żeby podmienić go i na próbę zalozyc papierowy filtr z diesla /metalowa banka z dwoma kroccami, może być niedrożny? Oryginalny dawno temu kosztował 12x więcej a teraz jest niedostępny. Przewód z pedału gazu i przepustnicy idzie bezpośrednio do komputera? Sprawdziłem alby wtyczkę przepustnicy
A rezystancja przejść od wtyczki ECU do wtyczki przepustnicy?
Mój problem dotyczy tych samych objawów co w cytowanym pierwszym post-ie. Gdy silnik jest zimny i go zapalam to wszystko zdaje się być OK. Zapala od pierwszego razu, chodzi dość płynnie, trzymając w okolicach 1200 obrotów. Wystarczy jednak że dołoże gazu do około 2000 obrotów i trochę ponad, samochód zaczyna wariować. --> poza tym >> Po puszczeniu gazu...
Witam, W Renault Scenic IphII 2001rok, 1.4 70kW 16V mam problem z przepustnicą(Elektroniczna VDO ), Po włączeniu zapłonu otwiera się na maxa i koniec jej pracy. Błąd DF002 Ścieżka 1. Zasilanie 5V jest, napięcia ze ścieżek 1 i 2 podczas regulowania ręcznego klapką są prawidłowe, jedno maleje od 5V w dół drugie rośnie do 5V, masa ze sterownika jest, wtyczka...
Złącze elektryczne przepustnicy jest pod wężem odmy z którego zaciekał olej na wtyczkę. Wyczyszczenie odmy oraz gniazda i wtyczki przepustnicy jak na razie rozwiązało problem. Dzięki.
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
Chyba nie pozostaje mi nic innego jak podmiana sterownika przepustnicy. A ma ktoś może schemat wtyczki przepustnicy ?
MAP jest sprawny. Odłącz wtyczkę przepustnicy i zobacz jaka wtedy jest wartość obciążenia. Czy wartość obciążenia jest taka sama na zapalonym jak i na zgaszonym silniku? Wartość load po odłączeniu wtyczki przepustnicy 100% Po odpięciu map sensora wartość na biegu jałowym również 357/377mbar podmienić MAP?
Przez te 8-10 sekund po rozruchu zawsze nie ma ładowania napięcie spada poniżej 12,5V a alternator się nie wzbudza pod dodatkowym obciążeniem wszystkich odbiorników, obroty silnika na ten czas spadają. Nagle ładowanie następuje i wszystko wraca do normy. Zawsze trwa to tyle samo niezależnie czy wtyczka jest podpięta do alternatora czy nie. Przepustnica...
Witam błąd znaleziony. Błąd dotyczy dolnej żaluzji chłodnicy. Jest tam silniczek do którego wchodzi wtyczka z 3 pinami dostęp jest od przedniego lewego koła. Udało się namierzyć dzieki koledze Leonek4.
W tym silniku grupy VAG typowym problemem jest wtyczka przepustnicy. Pomaga jej wymiana lub podcięcie pinów.
inna wtyczka do przepustnicy? taka 6 pinowa ale piny w 1 rzędzie a stara 6 pin- 2 rzędy po 3 piny? -no to te przepustnice zamienne nie są !
Dodatki nie wiem ja w to nie wierze w to np. w dislu rozpuszcza filtry paliwa nie ale ja przeczyścił bym przepustnica i silniczek krokowy znajduje się za przepustnicą na dwie śrubki jest przykręcony i prostokątna wtyczka na 4 piny
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
Witam Panowie! Podobny problem miałem w x-trailu 2.0 po odpięciu wtyczki przepustnicy na odpalonym silniku. Kolejne odpalenia skutkowały obrotami nie niższymi niżeli 1,5tyś. Również męczyłem się z procedurą opisaną przez kolegów. Oczywiście z marnym skutkiem. Ponowne odpalenie i problem powracał. Drugiego dnia ponownie próba adaptacji przez powyższą...
Wszystkie piny są ok, wilgoci też nie było we wtyczkach.
to są dwa zawory. jeden otwiera dopływ powietrza do zaworów dekompresyjnych na głowicach a drugi otwiera dopływ powietrza do siłownika zamykającego klapę-przepustnicę na wydechu, obok turbo. zdejmij wtyczki i podłącz 24v do obwodów cewek. Najlepiej przy nabitym powietrzu. będziesz widział czy coś się dzieje. Ten błąd to przerwa obwodu jednej z cewek....
Poczytaj zaprzyjaźnione forum http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f... Dodano po 4 Podegnij piny we wtyczce przepustnicy Może ktoś wcześniej dokonywał pomiarów i wiesz:(
Moze komus przyda sie rozwiazanie problemu w moim przypadku. Instalacja pomiedzy ecu a przepustnica byla ok. Wtyczka po rozkreceniu dekla od przepustnicy celem sprawdzenia przejsc tez miala poprawne styki. Sciezki slizgow wewnatrz przepustnicy byly jak nowe. Winny okazal sie ogranicznik wychylenia i stanu poczatkowego klapy. Bialy plastik ograniczajacy...
Dzień Dobry. mój endress 3000i przestał produkować energię, Silnik działa, zapala, gasi sie, brak jest napięcia, nie działa też regulacja obrotów (przepustnica z silnikiem krokowym). Samo uzwojenie prądnicy wygląda na sprawne, podaje napiecie 300 do ponad 400v zależnie od obrotów. Podejrzenie moje padło na inwerter, i tutaj mam mały problem. Z endresa...
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
dzięki za odpowiedź, jednak to chyba nie to bo jeździliśmy ze zdjętą rurą dolotową z kolektora ssącego, odpiętą wtyczką przepustnicy i zaślepionym EGR i objaw dalej był, tyle że mocy mniej bo bez boostu.
Musisz podłączyć auto najlepiej pod Clipa ,przyczyn może być kilka Już było podłączane i wychodzi jakaś usterka na jednej z linii sterowania przepustnicą. Więc wg mnie to jakaś złączka/kostka od przepustnicy albo od potencjometru przy pedle gazu. Przepustnica czyszczona, wtyczka też. Zostaje tylko część związana z pedałem gazu. Na Elektrodzie jest...
Wtyczka to zasilanie elektryczne przepustnicy. Możliwe,że wtryski coś niedomagają. Zalej jakiegoś specyfika do czyszczenia wtryskiwaczy albo oleju do 2t. Ja bym jeszcze zobaczył czy przepustnica nie jest zawalona syfem. Czujnik temperatury też może być.
Rozwiązałem problem więc... Przyczyną była przepustnica turbo. Na jednym ze złącz było mocno zaśniedziałe i robiło zwarcie. napięcie spadało z 5V na 3V na wszystkich układach związanych z tym napięciem , też klimatyzacji. Samo odłączenie wtyczki przepustnicy już pomogło i klima ruszyła. Czyszczenie złącza przepustnicy nie pomogło, musiałem wymienić...
Witam,czy ktoś wie jakie powinny być prawidłowe wartości(oporność) na poszczególnych stykach wtyczki przepustnicy? silnik mam 2.0 16v 136km m111,940
Błędy jakieś są generowane? Ten silnik ma problem z uszczelkami kolektora (lewe powietrze ale to raczej objawia się falowaniem na wolnych). Drugi typowy problem to wtyczka przepustnicy (lubi nie kontaktować i przez to odcina moc aż do zgaszenia i ponownego odpalenia samochodu). LPG plus spalanie oleju też potrafi zabić katalizator tak. Generalnie jak...
Napięcie jest 5V, masa też. Napięcie dochodzi do sterownika. Ktoś tam już grzebał wcześniej - jest lutowana masa do sterownika. Była też odwrotnie podpięta wtyczka czujnika przepustnicy.
Do sprawdzenia czujnik na przepustnicy. Wtyczka,konektory,sam czujnik( mycie lub wymiana )
linka od absu ma zamykac przepustnice. NIE OTWIERAC. Możesz rozwinąc odpowiedź?? myślałęm że wtyczka na przepustnicy nie łączy i dziś pozaginałem styki żeby wtyczka ciaśniej wchodziła i już się cieszyłem bo zrobiłem 20 km bo nic sie nie dziąło jednak potem zaczeło wyskakiwać check a po kilku sekundach EML. Wystarczyło zgasić samochód poczekać 30 sekund...
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
Witam Pacjent Octavia 2 1.6 BSE 2008r. Poszukuje rozpiski pinów przepustnicy (wtyczka 6-pin) najlepiej z wartościami dopuszczalnymi. Ewentualnie schemat. Mój problem polega na tym że adaptacja nie przechodzi. Przepustnica próbuje dojść do wartości 0% u mnie przy 10 % jest całkowite zamknięcie/opór o obudowę. Chce się upewnić czy padła przepustnica czy...
Sondy szukaj między kolektorem a katalizatorem. ECU zgłasza błąd bo nie widzi sygnału z sondy. Co do przepustnicy to wcale nie ona musi być winna. W przepustnicy jest silnik i chodzi o to że ECU nie widzi go - jest przerwany obwód. Może to być słaby syk na zaciskach ego silnika, może też to być uszkodzona instalacja pomiędzy ECU a przepustnicą lub zielona...
Adaptacja była zrobiona u elektryka po wymianie przepustnicy. Oringi na niej są nowe. Pod kolektorem ssacym wymieniłem wszystkie uszczelki. Po zdemontowaniu tłumika szmerów i zatnie Aniu otworu filtra powietrza auto po chwil gasnie czyli jak mniemam nie ciągnie powietrza. Wtyczka przepustnicy wygląda ok. Dogiolem troszkę styki i oczyściłem ja
Dzisiaj sprawdzałam cenę wtyczki niestety nie jest dostępna sama wtyczka tylko cała wiązka elektryczna koszt bagatela 2100. Więc wtyczki na nową nie wymienię :-(
Witam mam ten sam problem dosłownie to samo sie dzieje. Też kompa podmienialem przepustnice nowe wtyczki kable od sterownika do przepustnicy nowe i dalej to samo.
Niestety nie pomogło auto było tydzień u kolejnego mechanika przewody posprawdzane, wtyczki dobre, przepustnica i komputer ok. Nie wiadomo co to...
Jak możesz to napisz jakie kolory przewodów wchodzą do tej wtyczki to może po tym dojdziemy - na pierwszy rzut oka wygląda to na wtyczke od położenia przepustnicy ( zobacz czy masz podłączoną - znajduje sie między kolektorem ssącym a ścianą grodziową - jak gdyby z drugiej strony dźwigni która otwiera przepustnice )
przeplywomierz znajduje sie na rorze gumowej laczacej filtr powietrza z przepustnica sprawdz moze tylko wtyczka spadla lub nie laczy tego sie nie naprawia konieczna wymiana jesli uszkodzony spraw sobie porzadny klucz i wykrec swiece jesli nie idzie to namocz wczesniej odrdzewiaczem
Jak silnik BSE to nie było przepływomierza. Przepływ był szacowany przez ECU na podstawie obrotów ,wartości podciśnienia i kąta uchylenia przepustnicy. A co się dzieję. Te silniki mają problemy ze szczelnością kolektora (szczególnie po instalacji LPG) oraz z wtyczką przepustnicy.
To nie jest żaden błąd skrzyni biegów, tutaj i tak pewnie jest manualna skrzynia. Ten błąd to ograniczenie momentu przez błąd EGR. Poniżej schemat dla EGR: https://obrazki.elektroda.pl/6090906700_... Przepustnicą zajmij się na końcu, może nawet nie trzeba będzie nic robić jak zrobisz porządek z EGR. Tu masz przepustnicę: https://obrazki.elektroda.pl/2526043000_...
Wpisanie wtrysków sprawdziłem , są wpisane jak należy. Styk sprzęgła sprawdzę . Zaczynam obstawiać oprogramowanie ( bez DPF-u). Po odłączeniu sondy i czujników temp. spalin - błędy się nie zapisują - ale to akurat rozumiem bo wycięty dpf , ale po odłączeniu wtyczki przepustnicy - też błędy się nie zapisują ,a to już chyba nie powinno mieć związku z...
Sprawdź przepustnice lub ten egr się kończy odepnij wtyczkę od przepustnicy i się przejedź bo to cykanie to ona może robić
Nie zawory a kanały. Diagnoza jest szybka jak odpeniesz wtyczkę od przepustnicy. Oczywiścoe wyskoczy błąd ale jak zacznie wtedy chodzić równiutko to na 99% to. Albo jedź na usunięcie egr z programu. Tylko od razu mówię że wtedy na zimnym strasznie twardo silnik pracuje. Na cieplym też jest róznica ale mniejsza.
Eloł, Mam taki problemik z wozidełkiem Po uruchomieniu silnik wchodzi na obroty ok. 2000 i potem spada na jałowe, podobnie z wyższych obrotów spada do około 2-2,5 tys a potem przez 3-6 sekund trzyma je na podobnym poziomie a potem spadają do jałowych. Tak samo podczas jazdy, przy redukcji czy zmianie biegu. Tak to wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=SWXZd7xJ...
Po pierwsze diagnoza . POdmiana nie jest miarodajna, chyba ze nowe kupujesz. Możesz też mieć uwaloną przepustnice. Dzisiaj miałem taki przypadek pin14 wtyczka A brak ciągłości - tryb awaryjny.
Nie mam schematów do Renault. Jak chcesz to mogę podeslac ci schemat albo jak będe miał chwilę czasu to który pin wtyczki przepustnicy odpowiada pinowi wtyczki ECU. Wtedy miernikiem sprawdzis ciągłość przewodów. Ale do tego potrzebuje rok kod silnika i czy skrzynią automat czy manuał. Co do podmiany ecu to zablokuje cię immo i nie odpalisz musiałby...
Witam kolegę yod , teraz odpala bez problemów, instalacja gazowa była zakładana w Holandii i jak do tej pory chodzi bez zarzutu, ale mam trop, dziś rano po odpaleniu pojawił się komunikat, sprawdź wtrysk, no i oczywiście max 2,5tys obrotów, zgasiłem od razu silnik, maska do góry i odpiąłem wtyczkę od przepustnicy i wcisnąłem ją z powrotem, odpalam silnik...
wtyczka przepustnica vectra odpiąć wtyczka przepustnica wtyczka wtyczka kolumna
astra przyciski szyby laptop upadku zawiesza karta dźwiękowa directx
Golarka Philips nie osiąga pełnych obrotów - przyczyny i rozwiązania Citroen C3 Picasso 1.4: Podłączenie czujnika wałka rozrządu