Posiada jedno i drugie... I światła nie działają. (Jaki jest sens posiadania włącznika do świateł których nie ma? :( ) Możliwe że kiedyś auto miało przygodę lub uszkodzeniu uległa część instalacji od świateł przeciwmgielnych. Dodano po 10 w internecie trafiłem na takie zdjęcie http://forum.vectraklub.pl/uploads/imgs/... Niestety...
Jak masz ten miernik z brzęczkiem to jeszcze możesz spróbować sprawdzić przewody ruszając nimi, bo nawet przy niewielkiej chwilowej zmianie rezystancji można usłyszeć zmiany tonu brzęczka. Wtyczka jest nierozbieralna.
Przez otwór we wsporniku - po krawędzi obudowy paska rozrządu w okolice przepustnicy gdzie jest wtyczka.
A w którym miejscu przy kole jest ta wtyczka?/czujnik?
Masz schemat sieci CAN? jak nie to przy każdym module sprawdź napięcie na Canie względem masy i pomiędzy Can-h i Can-l ( w granicach 2,5V , jak 0 to zwarcie pomiędzy przewodami) Sprawdzaj przy podpiętych wtyczkach
czujnik położenia wału, czujnik elektromagnetyczny w aparacie zapłonowym. ewentualnie zaśniedziała wtyczka od sterownika silnika ale mało prawdopodobne.
PSG 16 jest z dwoma wtyczkami ja mam z jedną
Sprawdzic przewody miedzy wtyczka czujnika a sterownikiem!! Pozdrawiam
butla podaje bo gdy odkręce przewod od reduktora to gaz napierdziela filterek nowy. Dodano po 39 a za co jest odpowiedzialny ten czujnik w kolektorze ssącym?? ten z niebieską wtyczka.
sprawdz wtryskiwacze podoginaj piny we wtyczkach
Witam wszystkich, mam pytanko - gdzie jest wtyczka do komputera opel vectra b 1.8 99rok Dzieki z gory za pomoc w tak banalnej rzeczy.
Co do foteli to wiązka wnętrza jest inna, co do klimatronika to może być trochę inna. Tego na pamięć nie wiem. Jak już będą obie to położyć i porównać wtyczki.
Np carprog sobie dobrze radzi po obd albo wtyczka sterownika.
Witam Przepraszam mój błąd X16szr oczywiście biała i czerwona wtyczka dokładnie vectra b 96 r.
Mnie w tym modelu powaliła sama wtyczka czujnika.
Odłącz wszystkie czujniki i sprawdź czy na skrajnych pinach we wtyczkach masz 12V po wrzuceniu wstecznego.
Sprawdź mase przykręcona do karoseri, kwadrotowe bezpieczniki wyjmij i przedzwoń, czujnik załączania wentylatora przedzwoń jak na zimnym ma przejście do wymiany. I musisz dokładnie przejżeć płytke z przekaźnikami w kabinie połaczenia czy jakś wtyczka nie jest luźna, tak samo masy w kabinie.
Witam miałem kiedyś taki problem jeśli są xenony to była zalana przetwornica lampy kierowcy a drugi problem ta nie łącząca wtyczka abs
Gdzie? Ja potrzebuje schemat elektryczny a nie gdzie jaka wtyczka...
Może kablologia , wtyczka , nie kunta - kinte.
Wtyczka do wersji z czujnikiem poziomu płynu chłodzącego. Instalacja jest przygotowana pod pełne wyposażenie. Pobór prądu sprawdź miernikiem. Lub akumulator zakończył żywot.
należy zmierzyć zasilanie czujnika.Jeżeli wtyczka jest zapieta,to na środkowym pinie,jeżeli silnik nie pracuje,ma byc napięcie zmienne o częstotliwości dokładnie 666hz
czujnik nawala,albo nie łaczy wtyczka na czujniku
powinien tam być potencjometr przepustnicy ELOBAU 424 S06 A08001
Mistrzuniu, na mój gust, to przykręciłeś hybrydę do góry nogami i na siłę wtyczki próbowałeś wpinać.
Zaczoł bym od sprawdzenia kompresji i świec a ta druga wtyczka to temperatura paliwa.
podłączenie zegarów na desce powinno być bo inaczej kontrolka od ładowania by sie nie zaświeciła więc wtyczka raczej nie wypadła
W 2.2 direct jest jedna wtyczka i gniazdo do sprawdzenia na początku
Sprawdź wspomaganie czy działa, jeżeli nie to tam szukaj przyczyny(może wtyczka się wysunęła) I skoro to jest 2003 rok to wtyczka na grodzi za ABS -em do wyczyszczenia kontakt sprayem.
Musisz założyć taki jak ma być-z fioletowymi wtyczkami
Witam. "Sprawdziłem, -szczelność układu dolot... ... ...układ sterujący podciśnieniowy..." A sam przepływomierz, jego przewody, wtyczka, zasilanie? Pozdrawiam
wtyczka pompy elektrowspomagania często dostaje się tam woda
Masz powinno ci się to przydać
A wogóle masz wiatrak dubiegowy? Wtyczka czujnika temp ma trzy piny?
Taka jak w załączniku. Michał
W jaki sposób można to sprawdzić ? W kostkach od sterownika jest prąd jest masa i miedzy sterownikiem a wtyczka diag jest przejscie.
faktycznie okazalo sie ze to przewod od czujnika. Okazalo sie ze kiedys juz ktos wymienil w tym aucie czujnik razem z wtyczka i zrobil polaczenie ze starym przewodem chowajac to wszystko w peszlu tak ze nie bylo nic widac. Wywalilem stara loczowke, zalozylem nowy przewod z wtyczka i juz jest ok.
Według schematu trzeba włożyć pin nr 5 do wtyczki opisanej przez Ciebie jako nr 2. Ty się podpiąłeś pod sterowanie cewką zapłonową.
Tak są te same. Nawet można je wtyczkami zamienić tak jak pisałem wyżej.
Ma jedna wtyczkę
I można spalić wzmacniacz. Wzmacniaczowi nic nie będzie ale gorzej z biednymi, cieniutkimi ścieżkami masy RCA w radiu . Przy odpalonym sprzęcie w ogóle nie powinno się odłączać żadnych kabli i wtyczek .
Lecz wtyczka pokazana na obrazku ma 18 pinów a moja ma 12
czujnik halla na 100% z indukcyjnego różni się troche wtyczka,czyli jeszcze kombinować z czujnikiem?
moze wtyczka z wtryskiwacza wypadla zdarza sie tak
Musisz wyjąć zegary. http://www.vectraklub.pl/index.php/advic...
Wtyczka łącząca wiązkę nawozia z małą wiązką silnika. Uciąc wtyczką i polutować kable na sztywno.
Tak pompa ma sterownik na dwie wtyczki
no jeśli ktoś zmontował instalację na skrętkę (czyli tzw świński ryj) to taka instalacja może wszystko. Zacznij od polutowania wszystkich połączeń. Taka wersja nie przyszła mi do głowy , raczej miałem na myśli lutowania w wiązce lub nawet w sterowniku czy jego wtyczkach czy pinach wtyków
Sprawdź sterownik w nogach pasażera czy wizualnie coś się nie spaliło, jest tam mnóstwo elementów smd więc dla tego wizualnie . Zanim rozbierzesz drzwi podmień ze szrotu centralkę jeśli masz taką możliwość. Wszystkie raczej jednocześnie nie lecą to chyba coś innego ( przewód wtyczka w centralce )
Wtyczka świecy żarowej jest za luźna i traci kontakt.
Vectra A 91r. Wtyczka ma wejscie na 6 przewodow a dochodzi tylko 5. Poza tym w silowniku widac dwie szersze blaszki(po zewnetrzych stronach) i dwie ciensze (w srodku) czyli wychodzi na to ze dwa przewody sa ze soba zlaczone na jednej szerszej blaszce.
Na allegro są do kupienia oryginały + wtyczka ale szukać mi się nie chce.
problem z instalacją lub wtyczkami przy czujnikach
Po pierwsze diagnoza . POdmiana nie jest miarodajna, chyba ze nowe kupujesz. Możesz też mieć uwaloną przepustnice. Dzisiaj miałem taki przypadek pin14 wtyczka A brak ciągłości - tryb awaryjny.
W pompie wtryskowej PSG 16.(dwie wtyczki)
Wtyczka B piny 10 szary/czarny oraz 59 szary/czerwony.
wymieniłem licznik w moim aucie Opel Vectra B 1,6 16v na taki z obrotomierzem (bo wcześniej miałem bez) i po wsadzeniu go ujrzałem coś dziwnego: wskazówki obrotomierza i prędkościomierza zaczęły drgać i w dodatku zaczęły opadać w dół poniżej skali (obrotomierz), wskazówka temperatury pokazuje głupoty pokazuje 90 stopni przy zimnym silniku czy te zegary...
Do srobki "bat" podlanczasz gruby plus z akumulatora. Do wtyczki przychodzi cienki kabelek z lampki ladowania.
wtyczka jest napewno przykrecane od wewnatrz
wlacznik powinien byc przy slrzyni wtyczka z dwoma pinami
Oczywiście że się zapowietrzy oraz wyleje płyn chłodzący. Sprawdź wcześniej wtyczkę czujnika i przewody.
Fizyczna zamiana czujników nić nie dała , był gdzieś na wtyczkach " niekontakt " i to była przyczyna.
Witam mam pytanie odnośnie urwanego kabla z wtyczka w którym znajduje się zasilanie i nie wiem gdzie on mógł być wpięty, proszę o rady, załączam zdjęcie, silnik z22se
Zazwyczaj do wymiany wtyczka wtryskiwacza, jeżeli jest z żółtą zapinką to już napewno, wymienić na modyfikowaną wtyczkę z zapinką niebieską.
Bezpieczniki sprawdzone, wtyczka ecu przeczyszczona, na pompie abs tez wyczyszczona. Wiec nie wiem jyz
1. Czy wtyczka jest na pewno sprawna ? Przy wymianie czujnika często jest zalecenie jej wymiany 2. Sprawdź sam czujnik. Jeśli ma nabite 4600b jest to tzw. drugi sort. Sort pierwszy jest zastrzeżony dla ASO i niedostępny w handlu poza nimi. I one są bardziej awaryjne
kable sa odcięte i wystają takie jak opisalem, i chce wiedziec jak powinny byc umieszczone w tej wtyczce.
jeśli drugi był okolicach 7XX chyba P0725 to sprawdź czujnik położenia wału, wtyczka jest w okolicach siłownika zmiennej geometrii
Witam! Ten nadajnik znajduje się w prędkościomierzu ( w górnej części jest wtyczka trzypinowa). Najlepiej wymienić sam prędkościomierz. Pozdrawiam.
pytanie do prockkka nie czaje co to znaczy rpm. i oznaczenie literka K, w tym przypadku bylo 3k i 4k.mierzylem przy zamknietej w tyczce.ogladalem przeplywke przez kratki i powinna byc czysta bo sie blaszki ladnie blyszczą. Dodano po 1 zapomnialem dodoac ze to jest anglik,moze przez to ta wtyczka diagnostyczna jest przekrecona
Jest S viper, dwupinowa wtyczka, jeden to S drugi to L
wszystkie masy są ok, plusy też miernikiem sprawdzone. Wtyczka po prostu nie ma swojego faceta, by ją dopasować. Dodam, że próbowałem rozrusznik na krótko podpiąć, to był styk i kręcił. Podpiąłem dwa akumulatory, to nadal nie kręci.
Czasami padał styk pomiędzy folią ekranu a płytką. Druga opcja to wtyczka nie kontaktuje. Dane w większości bierze z radia .
Chodzi Ci o jeden z tych dwu? (sterownik biała i czerwona wtyczka)
A rozrząd i pompa na blokady montowałeś czy na oko?Jedna wtyczka to immo w sterowniku silnika.Być może ta druga pompa bubel.
Czy ta wtyczka w launch diagun jest do OBDII łącznie z Can busII czy powinienem jeszcze dokupić jakąś inną np. do can bus?. http://obrazki.elektroda.pl/8221582400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9960789400_1... Na pewno nie ma can w tej wtyczce..Musisz dokupić raczej osobny moduł.Tak jest u mnie w x431 .Więc nie wierzę...
No ale jak je włączyć, mam z tyłu żarówki z podwójne podobno są to od światła przeciwmgłowe i nie wiem jak je włączyć. Nie mam żadnego włącznika od nich. I do czego są te kable z wtyczkami z przodu pod maską.
Awaria jest sygnalizowana piorunkiem, a skoro się nie pali jest OK.Sterownik świec jest w puszce nad silnikiem (tam są dwa bezpieczniki przekażnik jeden lub dwa oraz moduł grzania świec(radiator z wtyczką)
Ja też w ZB myślałem iż jeden do wymiany był a wymieniłem wszystkie cztery plus naprawa wiązki jednej wtyczki oraz zaśniedziałe piny w wtyczce centralki.
Mi się wydaje że wtyczka od licznika nie jest wepchana prawidłowo albo zrobił się zimny lut,
To sprawdź czy w tej wtyczce masz prąd po włączeniu halogenów bo często jest jedno wyprowadzenie i przednią wiązkę trzeba dorobić, lub kupić w serwisie bo są gotowe z wtyczkami na lamp.P
Czy ktoś może mi powiedzieć co to za wtyczka jest w tej samej wiązce kabli co wtyczka do czujnika położenia przepustnicy http://obrazki.elektroda.pl/5306674400_1...
ktos napisal ze ta wtyczka co wystaje powinna iść do cewki
To wytłumaczcie mi to- często zamawiam czujnik po modelu, przysyłają, zakładam i muka. Wtyczka wchodzi bez niczego. I nie ważne czy Omega czy Vectra. Po sprawdzeniu okazuje się że któryś się walnął i wysłał nie ten co trzeba.
Wszystko działa jak trzeba, należy zapodać +12v na pin 23( bl\ws - niebiesko biały) czarna wtyczka w panelu ECC.
Dziękuje wszystkim za pomoc temat ogarnięty. Przedłużyłem 3 przewody podłączyłem wg waszej instrukcji i auto odpala. Całe szczęście nie uszkodził się sterownik ECU. Na razie podłączyłem 3 przewody na konektory żeńskie bo wtyczka jest spalona. Muszę gdzieś poszukać na szrocie taką wtyczkę i będzie ok Pozdrawiam
wtyczka z zasilania dyskietki nie pasuje do tego cdka?
Biała wtyczka od ECU na czarnym od wtryskiwacza jest plus jak i są plusy na d3 czarny kolor i c16 czarny sprawdzałem żarówka....czyli chyba u mnie ECU jest walnięty??
Czy aby na pewno jest to procesor fujitsu?? Bo nie wiem jak to możliwe że po wgraniu Vectry się zawiesił... Spróbuj trybem awaryjnym wgrać firmware.. TZN. Wyłączasz wtyczkę z gniazdka uruchamiasz loadera znajdujesz ścieżkę z tym firmware i dajesz wyślij i później wtyczka do gniazdka.
Jezeli tablica nie była jeszcze otwierana to po odkreceniu srub u góry wyjmujesz ją i żeby wyszła wiecej przecinasz opaski zaciskowe które trzymaja wiazki kabli! Z tyłu tablicy jest taki mały komputerek czarny po prawej stronie od kierownicy,do tego kompa idzie taka wiazka kabli która jest połaczona wtyczka,w tej wiazce znajdziesz szary kabel cienki...
poruszaj wtyczkami przy centralce i sprawdź przewody może któryś się wysunął lub kostka nie dociśnięta?
Propozycja wpięcia do instalacji elektrycznej silnika OPEL (m. in. Astra G, Zafira A, Vectra B, Omega) 2.0DTI symbole Y20DTH lub Y20DTL ze sterownikiem PSG5(jedna wtyczka na pompie VP44) lub PSG16 (2 wtyczki na pompie VP44) pompki paliwa z baku benzynowej Vectry B.
Prosty temat, miernik ci nie potrzebny, wystarczy zwykła kontrolka (probówka samochodowa 12v) zacznij od czujnika wału bo w tych autach bardzo często padały najlepiej z kanału się dostać znajdziesz go nad misą z przodu silnika lub z tyłu obok półośki będzie wtyczka do niego z 3 kablami, na dwóch kablach ma być po załączeniu zapłonu plus i masa a na...
Dziękuję bardzo za odpowiedz Pozdrawiam Temat zamykam
Zawsze jest kilka więcej, nie przejmuj się
Jakby co, to temat załatwiony... w części. CIM założony, zaprogramowany. Tech pokazuje, że CAN się sypie. i rzeczywiście, na oscyloskopie mam modulację 2,5 do 5V, tak jakby CAN LO nie modulował. Kabel? wtyczka? jest czego szukać... pozdrawiam o efektach będę informował
rozrzad ustawiony jest dobrze bo znaczylem sobie punkty i na te same ustawilem ,jak by rozrzad byl zle ustawiony to by silnikiem szarpalo albo wogole by nie odpalil , a do miezenia to nie wiem czy wtyczka ma byc podlaczona czy nie
Witam raczej nie podejdzie z vectry c bo tam siedzi psg16 która ma dwie wtyczki
witam ja miałem taki sam problem i w moim przypadku chodziło o czujnik położenia wału a ściśle mówiąc chodziło o przewód.Przy pokrywie zaworów sa przewody połączone wtyczkami i jak tam zaglądnołem to było zielono,oczyściłem i wszystko zadziałało.
Tam są dwa grubsze zakończone wtyczkami i dwa wchodzące w wiązkę. Trzeba się do nich dokopać i sprawdzić z czym są połączone.
vectra wtyczka wtyczka vectra drzwi wtyczka wtryskiwacz vectra
domofonu kolory kabli silniczek obrotomierza zamek aster otworzyć
mikrokomputer cobra1 kamera cofania
Renault Laguna 2 - trudne wchodzenie biegów i sprzęgło do oporu Błąd A5 w zmywarce Indesit - przyczyny i rozwiązania