Można jeszcze inaczej . Zakładałeś tylko centralny zamek czyli sterownik +siłowniki.W sterowniku centralnego zamka (schemat zamieściłeś )jest wtyczka a w tej wtyczce dwa przewody zielony i niebieski -zamień je miejscami i też będzie dobrze.
Masz powypalane łączówki na płytce.Musisz rozebrać i przelutować.
Temat zamykam, nie kontaktowała wtyczka na module BSI centralnego zamka.
I jak to stwierdzic ktore to sa za oomoca miernika? Do tego typu pomiarów nie używaj miernika tylko zwykłą żarówkę 12V Wszystko na jednym niebiesko czarnym przewodzie (pin.6) w białym 24-pinowym złączu modułu z trzema wtyczkami pod kolumną kierownicy. Rozcięcie / podłączenie - zamyka / otwiera.
Kierunki to czarno/zielony i czarno/biały, jak nie ma na centralce zamka to wiazka w lewym progu
Prawdopodobnie jest to wtyczka od centralnego zamka.
Kable wiszą luźno, brakuje wtyczki. Czy to może mieć coś wspólnego z centralnym? Tak Sprawdź czy dochodzą impulsy do wtyczki siłownika zamka.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Spróbuj podłączyć alarm ale bez tej małej czarnej wtyczki. Ona łączy ten czujnik ze świecącą diodą z alarmem? Jeśli nie, to odłącz też to pudełko. Czy do alarmu jest dołączony jakiś zewnętrzny przekaźnik? Słabo widać przewody w tej dużej białe wtyczce. Mniejsza biała wtyczka, to centralny.
Na BSI zielona wtyczka. Przewód niebiesko/czarny (pin 18) to prawe kierunkowskazy, a przewód niebiesko/biały (pin 19) to lewe kierunkowskazy. Sprawdź najpierw próbnikiem, żeby nie było pomyłki.
Warto by było sprawdzić kable między drzwiami a nadwoziem (nie pamiętam czy tam to połączenie jest rozłączne czyli wtyczka/gniazdo).
Tam jest dokładnie tylko jeden bezpiecznik usytuowany między wtyczkami.
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
Załączaj pozycje na wyłączonym zapłonie, w środku w aucie na wtyczkach do BSI bez problemu znajdziesz pozycje.
To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
jak zauważyłem niewiele było pomocy ze strony forumowiczów, może swoją informacją pomogę innym obserwatorom mających podobny problem, umieszczając zdjęcia faktycznie nie wiedziałem który odpowiada za sterowanie zamków,metoda prób i błędów, od centralnego zamka to ten z trzema wtyczkami, odłączyłem wszystkie/ spowodowało to pewno reset centralki/ i problem...
Jak widać na moich fotkach, przewody (niebieski i jasnozielony) wetknąłem w PUSTE miejsca we wtyczce, bez oryginalnych fordowskich przewodów, przygotowanych chyba pod oryginalny alarm, którego nie było w mojej wersji, ale teraz znowu nie chce mi się dokształcać... Czyli w tym GEM'ie mamy 2 pary wejść sterujących oryginalnym modułem centralnego zamka....
:arrow:matidanko6 Powiedz proszę gdzie wpiąłeś się przewodami z F14 (ta sześciopinowa wtyczka) do centralnego zamka? Chodzi mi tu głównie o kolorki przewodów. Golf 3 jest naprawdę prostym autem, czarów nie ma....
dokładnie, mam problem :( dla mnie jest to niezrozumiałe i nie logiczne, mimo tego, że jest to przejrzyście przedstawione, nie wiem, jak mam czytać ten schemat, we wtyczkach jest razem 40 pinów (12+28), a ja nie widzę w schemacie, który gdzie prowadzi :(
Namierz wpierw te przewody, które idą od zamka w drzwiach do sterownika centralnego zamka. Może ta wtyczka, którą pokazałeś jest tą wspomnianą w opisie, pomimo innego koloru. Sterujesz masą z twojego sterownika i gotowe. Może być też tak,że trzeba rozłączyć obwód na czas sterowania i potem powrócić do oryginalnego układu , dlatego działa ci po wyciągnięciu...
Te 0,11A było bez podłączonych przewodów zasilającego jak i tego po stacyjce czyli jak najbardziej wiarygodne. Jutro sprawdzę na rozłączonych wtyczkach od pompki centralnego zamka. Alarmu w tych samochodzie brak. Nie widzę nigdzie przekaźnika centralnego zamka.
Dekoder to pudełko z dwiema wtyczkami-niebieską i czarną. Ta akurat dekoder 1 bądź 1' (jeden prim)
Bezpiecznik nie jest przepalony sprawdziłem to Ogl poruszyłem tam przy kablach i chwilę zapalniczka działała i zamykanie centralnego też , myślę że jakaś wtyczka albo kabelek jest luźny
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
Witam ! Mam pytanie o uszkodzony siłownik zamka centralnego oznaczenie siłownika to PA-66 GF-33 w samochodzie dostawczym DAF seri LF. Objaw uszkodzenia taki, że nagle sterowanie zamkiem z pilota przestało działać. Zlokalizowano uszkodzony bezpiecznik w instalacji pojazdu, jednak jego wymiana spowodowała natychmiastowe jego ponowne przepalenie. Stwierdzono...
Biała wtyczka w module pod kierownicą. 13 pin zamyka 14- otwiera. Zasialnia też tam znajdziesz. zresztą masz ałącznik http://obrazki.elektroda.net/48_12084769...
Wtyczka w bagażniku robiła zwarcie temat rozwiązany dziękuję
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Górna wtyczka na trzy piny to wyjście na czujniki dodatkowe, a nie centralny zamek, czerwona wtyczka z uciętymi przewodami to dioda led sygnalizująca w jakim stanie jest alarm, biała wtyczka z zielonym i niebieskim przewodem to prawdopodobnie sterowanie centralnego zamka, ale trzeba sprawdzić miernikiem lub kontrolką, pozostałą resztę przewodów można...
kable z wtyczkami
Witam. Mam pytanie, w Partnerze 2000r. w tylnej klapie są 2 wtyczki : 1) Podwójna na wsuwki normalne kolory przewodów: fiolet i brązowy 2) Podwójna na wsuwki mini kolory przewodów: żółty i zielony Z tego co się zorientowałem to wtyczka z przewodami fiolet/brąz są od siłownika centralnego zamka, a może ktoś wie od czego jest ta druga?
Wydaje mi się że chodzi o wtyczkę M65 w module BCM - 40 pinowa wtyczka . Pin 5 to połączenie z przełącznikami pod kierownicą . Raczej marny związek z centralnym zamkiem . Chyba że ktoś źle policzył piny :wink: :cry:
Szara wtyczka 16 pinowa pin 13 i 15
Dzięki za wskazówkę K3 - ma to sens, jakoś nie wpadłem na to, sprawdziłem wtyczkę od czujnika centralnego zamka - tam jest oznaczenie 5NR, co wskazuje na kolor czarny i 5 pinów i tak jest. Pozerkam jeszcze, bo wtyczka sondy lambda ma oznaczenie 4NR - fakt ma 4 piny ale u mnie jest biała ;)
Problem jak w temacie. Auto po naciśnięciu przycisku w pilocie na krótką chwilę otwiera się i zamyka. Rozebrałem drzwi kierowcy, pod tapicerką znajduje się jeszcze jedna plastikowa osłona z prowadnicą szyby. Na tej osłonie są gniazda na dwie wtyczki jedna na dwa piny (przewody czarny i niebieski) druga sześć pinów (sterowanie siłownikiem, przewody sterujące...
czyli po podpięciu do masy żabki i nakłuwaniu przewodów ma zadziałać np.zamykanie a jak zapne żabkę pod + to ma zadziałąć na tym samym przewodzie otwieranie jeśli wszytko ok.jeśli znajdę przewód i zamykanie nie zadziała a otwieranie będzie to uwalony zamek,sprawdzać przed wtyczka do zamka?
Jeżeli sterowanie na zielonej wtyczce fabrycznego sterownika (Pin.13 i pin.16) nie działa, to możesz zrobić jeszcze inaczej. Zielona wtyczka sterownika centralnego zamka. Wysteruj bezpośrednio silnik siłownika w drzwiach. Pin.7 i Pin.8 - w spoczynku na obu pinach jest masa. Musisz "rozciąć" przewód dochodzący do Pin.7 i od strony zamka podać +12V i...
Witam, Centralka zamka w ZX znajduje się koło bezpieczników z przodu Jest to takie szare (u mnie) pudełko przykręcone do blachy z którego wychodzi płaska wtyczka
To patrz czy są kostki, jaki masz silnik? Silnik 1.6 16v 2004 rok automat po zdemontowaniu tego schowka kolo drążka zmiany biegów po lewej jest wolna wtyczka po prawej przycisk centralnego zamka
Wlutuj jakie masz i pasujące wymiarem to są kondensatory, bez nich też będzie chodzić. Druga dolna wtyczka ma też kondesatory to są te same eliminują szpilki i drgania na wejściach sygnałowych.
centralny zrobiony dział już wporządku przyczyną była luźna fioletowa wtyczka za skrzynką bezpieczników temat zamykam
Wtyczka B-119 8 i 9 pin pod te się podlaczalem
https://obrazki.elektroda.pl/1502480800_... Mam prośbę.Dostałem taki sterownik centralnego zamka z alarmem . Niestety brakuje we wtyczce kilku przewodów.Może ktoś ma schemat do tego sterownika.Wiem że wtyczka dwu pinowa to -dioda że działa trzy pinowa to -czujnik wstrząsowy pięcio pinowa -nie wiem dwunasto pinowa -czerwony to +,czarny...
Zamkiem sterujesz za pomocą impulsów masy. Tak też musisz skonfigurować (połączyć wyjścia przekaźników) Twój pilotowy sterownik zamka. W samochodzie - pod kierownicą - niebieska wtyczka , przewody: otwieranie - szary (pin5) i zamykanie - szaro/biały (pin12).
zamontowałem oryginalny centralny zamek wraz z wiązkami Podłączasz więc sterowanie z alarmu (dwu-pinowa wtyczka oznaczona "sterowanie centralnym zamkiem" do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy: Brązowo/czerwony - zamykanie Czerwono/niebieski - otwieranie Sterowanie odbywa się przez podawanie krótkich (ok.0,5s) impulsów masy. Kolory przewodów TYLKO...
Rozwiązanie ze zdjęcia działa również w Fordzie Ka drugiej generacji. Dodatkowo, gdyby ktoś chciał podłączyć bagażnik, to duża wtyczka pin 30 (fioletowy) odpowiada za otwarcie siłownika tylnej klapy. Ważne, aby obciąć go od modułu.
Wymiany zamka nie było wymieniałem tylko klamke ponieważ jak były mrozy to ją połamałem , musiałem wkładke zamka przełożyć do nowej klamki, centralny zamek fabryczny od środka drzwi się zamykają, wtyczka jest podłączona. prawdopodobnie muszę jeszcze raz zobaczyć wkładke czy jest dobrze zamontowana ale do końca nie jestem pewien czy to jest winne
Masz tego taką masę na rynku, że największym problemem będzie wybrać. Montaż pewnie nie odbędzie się wtyczka we wtyczkę, ale masz wszystko co potrzeba wyprowadzone i wystarczy tylko zalutować nową. Choć tak, jak pisałem, zamontowane to jest raczej średnio. Podłącz do alarmu TYLKO zasilanie. Reaguje na pilota, czy też nie? Spróbuj jeszcze te piloty wprogramować....
4 szyby elektryczne. Jedna wtyczka jest do szyb druga do lusterek i chyba do przycisku centralnego. Chyba będzie coś z tą wtyczką
panowie była luźna wtyczka w sterowniku od centralnego zamka prawdopodobnie jak składali te auto po malowaniu nie włożyli jej do końca teraz wszystko wróciło do normy wiec temat zamykam Ile razy trzeba powtarzać, ze samo napisanie "temat zamykam" NIE ZAMYKA DYSKUSJI?!?! Przecież na dole jest przycisk z kłódką, który po naciśnięciu zamyka wątek. I autor...
Kolego w polówkach, seatach jest problem z zamazaniem zamków i ich zanieczyszczeniem, typowa usterka (zamków wewnątrz drzwi nie z wkładką do kluczyka) zacznij od wyjęcia, oczyszczenia a potem nasmarowania zamka kierowcy powinno pomóc ale trzeba to zrobić ze wszystkimi zamkami skończą się problemy z zamarzaniem i niepoprawnym działaniem centralnego zamka....
kolego liknk pisze wyraźnie o co chodzi o zamek centralny a w zasadzie o dwa zamki które różnią się od siebie ilością kabli i co za tym idzie wtyczkami
Witam, problem polega na dokupieniu modułu zdalnego sterowania centalnym zamkiem, który wynosi ok. 80PLN w zalezności od producenta, szkopół tkwi we wtyczkach jakimi są zakończone kable (wtyczka jaka wchodzi do obecnego moduł centralnego zamka) najlepiej aby była taka sama, inaczej bedzie konieczne przerabianie na odpowiednią pasujacą do dokupionego...
Mam w domu małego UPS'a 600 VA 360 W do podtrzymania Routera, ONT i AP więc podłączę go do bramy i zobaczę ile pociągnie. Bardzo dobry pomysł, możesz też po prostu odłączyć do niego wszystko i zostawić na baterii, to da Ci pogląd ile pobiera na auto-konsumpcję. Jak pomysł z wyprowadzeniem na zewnątrz "kabla" Cię nie przeraził, to trochę żarcik, ale...
Tego to Ci nie powiem, ale wiem że do siłowników dochodzi wtyczka z 5 pinami. Aha i wiązka pasażera chyba jest od kierowcy bo siłownika ma 6 pinów a wtyk tylko 5 A kierowcy siłownik 5 i 5pinowa wtyczka.
Witam Kupiłem auto, autoalarm jak w temacie nie ma w centralce włożonej wtyczki od centralnego zamka (2 piny). Próbowałem kupić taką w elektrycznym sklepie, lecz żadna nie pasuje. Chwilowo jest zrobione na wcisk na gołe bolce, lecz nie jest to super stabilne połączenie. Może ktoś zna model tej wtyczki (dość grube bolce)? Dzięki
Teraz nie mam takiego próbnika.Nawet jak bym chciał pomierzyć to nie mam dostępu do pinów bo wtyczka chowa się w obudowie na podłączonym.Musiałbym naciąć izolację na kablach.Jak nie będę miał wyboru to tak zrobię, ale dopiero jutro.
Też stawiam na cięgna, każde drzwi mają swój siłownik. Może się po zapiekały. A w tych gdzie wcale nie reaguje to albo całkowicie padł siłownik albo np. poluzowała się wtyczka od zasilania. Tak czy inaczej bez rozebrania boczków tapicerki się nie obejdzie. Może tez zaopatrzyć się za w czasu w multimetr.
Poszukaj na gogle i bedziesz miec ogrinał jak wepniesz w wiazke z zamka dzwi kierowcy(niedawno miałem ta wiazke na stole mogłempopatrzec jakie to kable ).Tam jest wtyczka na 4 kable.Jakbys zamontował tam to masz jak orginał +zamykanie po paru minutach automatycznie
Witam mam kilka informacji 1 nie zamknięte drzwi od strony pasażera .Potrzebna była regulacja . Trzeba było przesunać element mocujący na słupku. 2 jak jest sprawna wkładka można drzwi otworzyć , nawet z rozłaczonym akumulatorem 3 sporo pomiarów i sprawdzenie działania zamka , można wykonać bez rozbierania tapicerki . W szczelinie między drzwiami a...
Jest sterowany plusem. Wystarczą dwa przekaźniki i wszystko chodzi. Najlepiej ściągnij tapicerkę z któryś przednich drzwi. siłownik jest przymocowany do mechanizmu, do niego przychodzi wtyczka z czterema przewodami znajdź masę (czarny lub brązowy prawdopodobnie) po przekątnej masz stałego plusa podanie plusa naprzemiennie na pozostałe dwa kable powoduje...
Poszukuję opisu wyprowadzeń złączki wtykanej do sterownika centralnego zamka w Daewoo Nubira lub informacji który pin za co odpowiada. Dziękuję.
M48, jest 6 pinowa wtyczka i 5 przewodów. Na pinie 6 masz linie przerywaną więc może nie być. W zależności od wersji.
Ciśnienie to około 1 bar. Spróbuj odłączyć i podłączyć wtyczkę elektryczną do pompki centralnego zamka.
dzięki a wiesz może gdzie znajduje się wtyczka do tego sterownika i sam sterownik??
Czujnik temperatury znajduje sie w lusterku kierowcy, na spodzie lusterka w zaślepce wystaje mala niby tulejka - dzyndzelek :) to jest czujnik a wtyczka znajduje sie w kolumnie pod wykładziną po lewej stronie od kierowcy wraz z wtyczkami od drzwi kierowcy centralnego zamka oraz pozostałej elektryki drzwi jest możliwość wypięcia jej. Bez czujnika klima...
jeżeli ci to pomoże,to wszystko masz we wtyczkach wchodzących do bsi,kierunki to beż lub zielony i biały nr.pinów 13 i 14[kolorami się nie sugeruj tylko licz piny] w czarnym złączu wchodzącym do bsi,lampka to w złączu białym[też przy bsi]pin nr.16-sterowanie plusem,musisz użyć inwertera zmieniającego plus na masę bo przekaznik będzie bzyczał przy dogaszaniu...
Nie pamiętam dokładnie, ale pewnie nad nogami kierowcy. W większości jest łatwy dostęp do modułu, ale nie pamiętam, w którymś VAG-u, prawdopodobnie Polo 9N, dostęp był tragiczny. Szukaj czarnego pudełka z dwiema wtyczkami. Po wymianie trzeba będzie zakodować piloty i ewentualnie zmienić kodowanie modułu.
Wg schematu masa jest na pinie 1. Piny 2 i 3 przy wyjętej złączce powinny mieć jakieś napięcie dodatnie (wejścia BSI "podwieszone"). Łączniki zwierają te wejścia do masy wymuszając niski stan logiczny wejść BSI. Inna rzecz- cały czas mówię o schemacie od P407, P307 może mieć inną organizację złącz, nie mam właściwego schematu. Może lepiej zagadać na...
Problem rozwiązany... Wszystko jeszcze raz rozkręciłem i złożyłem ponownie i działa jak trzeba. Przyczyny nie znalazłem ale zadziałało - możliwe że wtyczka od zamka nie łączyła.
Otórz w module komfortu wtyczka na dole po prawo to wtyczka CZ. Zielono czarny i chyba zielono żółty to wyjścia , oczywiście sterowanie plusem. A powodziowca to lepiej się nie tykać.
Witam mam pytanie do Gerri jw "W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są. "...
No to polift. Ten moduł anteny bardzo często wygląda na OK a w rzeczywistości tak nie jest. Druga sprawa, sekcja tunera ( nie wiem jak to fachowo nazywają radiowcy , głowica czy jak zwał ) często miewała zimne luty. Przefruń ten tor w tunerze BM gdzie wchodzi wtyczka od anteny i zobacz. Miałem kiedyś taki tuner że od temperatury mu się miewało gubić...
Proszę o rozpisanie w oparciu o schemat, ktore kable gdzie podłączyć. Wtyczka idzie do centralki i co dalej...
VW T5- przycisk; Wykorzystane są trzy piny, masa, otwórz-zamknij, podświetlenie. Przycisk ryglowania- pin 1-masa pin 2- podświetlenie pin 3- zamknij otwórz do sterownika drzwi wtyczka T12f pin 5. Schemat jest tu- http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Witam. Przesyłam opis kabli : Czerwony +12V (stałe) przez bezpiecznik 7A Żułty +12V (stałe) przez bezpiecznik 15A (zasilanie kierunkowskazów) Pomarańczowy - czujniki masowe drzwi Zielone kierunkowskazy Fioletowe blokada zapłonu czarny masa samochodu biały moduły dodatkowe (od roku 2000 to -12V, do roku 2000 to +12V) podłącza się diode migającą błękitny...
Zielenieje wtyczka wielopinowa!
W tym module są 2 wtyczki: MNIEJSZA WTYCZKA: Pin 7 - czarno/żółty Pin 8 - czarno/czerwony
dzieki za wyjasnienia.Ten moduł nie daje mi spokoju bo po sciagnieciu tapicerki i wyciagnieciu mechanizmu wycieraczek zadnego modulu nie zauważylem.Idzie ze słupka cala wiazka kabli ktora nastepnie sie rozdziela na lusterko ,centralny zamek i duza wtyczka na czerwona szybkozłaczke ktora idzie do wlacznika szyb oraz 2 kabelki idace do silniczka szyb.Nie...
Czyli jeśli dobrze rozumiem Źle rozumiesz. Nie masz mierzyć napięć multimetrem, którego rezystancja wewnętrzna wynosi >>20MΩ. Użyj zwykłej żarówki i zrób to, co napisałem powyżej. https://obrazki.elektroda.pl/8967273600_... Pomiary masz wykonać na podłączonych wszystkich wtyczkach !
Witam, od nowości nie działa mi przycisk zamka centralnego w drzwiach, pojechałem dzisiaj zobaczyć ten przycisk przedliftowy i o dziwo też nie działał, rozkręciłem boczek i tam jest jeden luźny kabelek, którego nie mogę nigdzie podłączyć, domyślam się - drzwi są z anglika dlatego nie ma połączenia z centralnym, dlatego też kupiłem od niego całą wiązkę....
Mam pytanie może ktoś powie ktora wtyczka przy skrzynce bezpieczników odpowiada za zamek centralny?
wychodzą one bezpośrednio z panelu sterowania jak się domyślam? 27 pinowa niebieska wtyczka?
Temat ogarnięty wszystko działa. wtyczka przy zamku zaśniedziała była.
Zamek sterowany dwuprzewodowo plusem. Podłącz tak jak na schemacie. Jak dobrze pamiętam szary zamykanie zielony otwieranie. znajdziesz je przy lewym słupku przednich drzwi pierwsza pięcio pinowa wtyczka prosto w gnieździe drzwi.
Witam. Dziś w moim chevrolet'cie Spark 1.0 rocznik 2012 przy odpalaniu zaświeciła się czerwona kontrolka immobilizera. Auto kręci ale nie pali. Posiadam niestety tylko jeden kluczyk. Bateria w kluczyku odpada- auto nie ma centralnego zamka. Dostałem się do immobilizera. Sprawdziłem czy wtyczka się nie wypieła. Przeczyściłem wtyczkę czy nic tam nie zaśniedziało...
Zrobiłem tak jak pisałeś ,żarówka i wszystko po kolei Sprawdziłem ,każda wtyczka sprawdzona ,niestety nadal zwarcie problemu nie odnalazlem
mam demontować ten element czy wpiąć się tylko przed wtyczką ?
wtyczka do master siłownika w drzwiach lewych, 2 piny, czarny i niebieski przewód. Był podpiety nieoryginalny centralny zamek, ale nie sądze żeby ktoś przerabiał ori siłownik.. w nowych wtyczka na 3 piny, mostkowanie nie wymusilo zadnego ruchu, zero napięcia. kable w przegubie całe.
Tak, przemierz sobie z wtyczki przy zamku gdzie wychodza ktore piny w kostce na slupek -w prawych zapisz, w lewych zapisz na kartce i zobaczysz ktore piny w ktorej kostce trzeba zamienic. Ja tego juz nie pamietam...
Ta dodatkowa alakryka w drzwiach wtyczka 3 pinowa jest od domykania szyb z kluczyka pozdrawiam
jeszcze jedno, wybebeszyłem bsi, na wtyczce od centralnego (po lewej najdalej od przodu bsi) jest dużo niebiesko zielonego nalotu i przygnite styki są. Zapsikałem to delikatnie wd40 ale bez rezultatu... od czego może być ten nalot ? (i czy to jest na 100% wtyczka od centralnego)
podłączenie bezpośrednio pod siłowniki Tak, tylko w "spoczynku" na obu przewodach jest wystawiona masa. Podanie +12V ze sterownika wymaga na ten czas odcięcie (przekaźnikiem) przewodu od strony fabrycznej wtyczki.
Udało mi się :) znalazłam instrukcję serwisową i tam jest pokazane że korbka jest na wcisk. Z trudem ale ją wyjęłam. A tak dla potomnych to przynajmniej u mnie jest wtyczka do zamka prostokątna - piny w jednym rzędzie.
Posiadam Forda Focusa 2001 1.6. Posiada cenrealny zamek. Podczas wyjmowania wtyczki z przewodami podpiętej do zamka urwalem zaczep. Czy mozna gdzies kupic taka wtyczke. I jak sie ona nazywa?
witam. mam alarm legendford f14 i centralny zamek teminator az3 i nie wiem jak to podlaczyc. wtyczka od centralnego raczej nie pasuje do cetralki alarmu. problem dotyczy tego ze mam 2 mastery i 2 slavy. co do slavow nie mam problemu ale z masterami nie wiem gdzie podlaczyc te 3 dodatkowe kabelki(czarny, brazowy, bialy). pozdrawiam
To ta wtyczka. http://obrazki.elektroda.pl/2352455200_1...
No właśnie w moim samochodzie pod kierownicą przy bezpiecznikach jest jedna lewa wtyczka na całą wysokość bezpieczników 32-pinowa. I w niej na 16 i 18 pinie pojawia się +12V przy zamykaniu/otwieraniu. Dziwi mnie to, że sterowanie miałoby być plusami... A może to nie ta wtyczka?
Za sterowanie zamkiem centralnym odpowiada wtyczka 6-pinowa. W załączniku instrukcja do alarmu. Sprawdź w jaki sposób podłączone są przewody tej wtyczki. W instrukcji są cztery podstawowe schematy połączeń do sterowania zamków. Na schematach masz również pokazane styki przekaźników, do których podłączona jest wtyczka 6 pin.
Witam, mam pytanie odnośnie zamka centralnego sterowanego pilotem. Wyczytałem że sterowane jest to modułem komfortu. Ja posiadam moduł z dwoma wtyczkami i ma funkcję domykania szyb. Ale do sterowania centralka z pilota, mam dołożony jakiś moduł Getronic GT111. Wydaje mi się że nie jest on fabryczny i pytanie czy on jest wg potrzebny do zamykania z pilota?...
wtyczka zamka wtyczka zamka centralnego tylnej klapy bezpiecznik centralnego zamka
silnik klatkowy wirnik zapis pliku excel pralki blomberg
dobre żelazko zawór mieszający grawitacyjny
Zanikanie stacji radiowej przy użyciu transmitera FM w samochodzie Samsung SCX-4725: Komunikat "Zainstaluj toner" - przyczyny i rozwiązania