Przeczytaj instrukcję i sprawdź czy podłączone są prawidłowo sygnały we wtyczce to będzie się włączać ;) Owszem to radio ma wyjście tylko na przednie głośniki. :D
Mam w aucie radio 1DIN z wysuwanym panelem 7". Uszkodzeniu uległ przycisk radia zał./wył., wpadł do otworu przycisku. (ozn. żółtą strzałką). https://obrazki.elektroda.pl/9108937100_... Mam pilot do radia i aby wł. lub.wył. używam pilota. Pytanie: co by się działo z radiem, gdybym go wyłączał przekręcając kluczyk w położenie "0"? Zał....
temat rozwiazany do zamkniecia ustawienia/Factory settings/126 kod/other/Default power statys robimy Memory the status of last i wszystko gra
Radio jest CAN ( w210 lift jest tylko can ) a instalacja w w163 jest analog . Trzeba przerobić radio na NO CAN . Pewnie nie działa jeszcze oświetlenie klawiszy ( po włączeniu świateł a nie z klawisza ) ? Wyłączanie radia na kluczyk działa ?
Skoro jest to radio dedykowane do VW, to funkcja "SW" zawiadywana jest z magistrali CAN. Nie myl pojęć SAFE i SW. Na zacisku SAFE w instalacji samochodu +12V nie zanika po wyjęciu kluczyka, a być może gdy jest stale podawane nie pozwala ono na wyłączanie radia kluczykiem. Spróbuj wyjąć (lub odciąć) z wtyczki ten SAFE pin i podłączyć radio bez niego....
Jeżeli chcesz mieć możliwość słuchania radia bez kluczyka to po prostu pod swój przełącznik podłączasz czerwony przewód z kostki radia, żółty w miejsce gdzie jest cały czas +. Można również zdejmować panel. Oczywiście warto zamontować bezpieczniki lub wpinać się w odpowiednie miejsce w skrzynce. Widziałem już kilka samochodów po zwarciu instalacji samoróbki,...
W oryginalnej instalacji Golfa6 w ogóle nie było doprowadzane do radia napięcie ACC (ze stacyjki). W tym modelu montowano radia współpracujące z magistralą CAN samochodu. Aby (w nieoryginalnym radiu) uzyskać wszystkie funkcje komfortowe, należałoby zastosować odpowiedni adapter (przyłącze) oraz moduł CAN BUS VW. Jeżeli problem dotyczy jedynie wyłączania...
Oryginalne radio zasilane było tylko stale występującym napięciem +12V (pin15) i minusem GND (pin12). Włączanie i wyłączanie radia (kluczykiem), oraz inne funkcje radia sterowane były poprzez CAN. Radio JVC ma główne zasilanie (stale +12V memory) na przewodzie żółtym, który podłączasz do pinu 15 i minus (GND) na przewodzie czarnym, który podłączasz...
Witam. Spróbuj oczyścić styki na kostce połączeniowej stacyjki - psikanie czymkolwiek raczej nie pomoże - chyba że powietrze w spray'u. PS Zapodaj jakie to autko może masz przekaźnik na zasilaniu ???
Cześć, mam problem z radiem z androidem. Otóz ostatnio chciałem je zrestartować do ustawień fabrycznych, poszperałem na forum i znalazłem sposób jak to zrobić, lecz po zrestartowaniu ustawień( Nie wszystkich ponieważ ustawienia ukryte pod kodem 8888 za nic nie chcą się zrestartować) przestało działać włączanie i wyłączanie radia z kluczyka, radio posiada...
Po wyjęciu kluczyka radio traci ustawienia?
raczej dobrze bo z originalnego radia ktore mialem wczesniej przepiolem tylko kostke i odrazu chodzilo
Witam. Zmieniłem radio w aucie z kaseciaka na plyty. Radio oryginalne. Ale nie włącza się i nie wyłącza się z zapłonem. W kaseciaku tak mialem. Tylko ręcznie trzeba to robić. Jak zrobić by radio dzialalo tak jak te wcześniej?
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Nie pokazałeś (zdjęcie) przejściówki która łączy radio z kostką w instalacji. Żółty przewód (w kostce radia), to zasilanie całego radia oraz podtrzymanie pamięci (zegar czasowy, zaprogramowane stacje radiowe). Ma być na nim stale +12V. Czerwony przewód, to układ załączania i wyłączania radia kluczykiem. Jeżeli na stałe podłączysz obydwa te przewody...
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Mam problem z radiem samochodowym, a mianowicie radio to nie reaguje na kluczyk tj. nie włącza się po przekręceniu kluczyka i nie wyłącza po jego wyjęciu. Ponadto radio samoczynnie wyłącza się po ok. godzinie. Witam. Czyli radio się uruchamia po naciśnięciu gałki? Sprawdzałeś bezpiecznik 10A?
Siemasz kolego. A czy masz moze taki plik jak do merivy kolegi, tylko do vivaro 2005? Kupiłem takie i ma założone cd30mp3 pod instalacje cdr2005 i polowa kabli odcięta... Heh nie działa podwietlenie radia, termometr i wyłączanie radia z kluczyka. Chciał bym to ogarnąć:}
Jest tak jak napisałem, auto ma instalacje CAN szynę komunikacyjną do współpracy m.in. z fabrycznym radiem. Pioneer potrzebuje fizycznie +12V po włączeniu stacyjki. W opisanym miejscu podaj taki plus, znajdziesz go w skrzynce bezpiecznikowej. ILL nie koniecznie musi być podpięty. Szyna CAN nie może dochodzić do nie fabrycznego radia. Obetnij te kable...
To radio mam akurat na stole. To radio się wyłącza od razu po wyjęciu kluczyka. Przy wyjętym kluczyku można je włączyć na 20 min, i tak w kółko. Jeśli podłączysz piny na odwrót to może być taki objaw jak u Ciebie. Skoro miałeś wcześniej radio nie fabryczne, to mógł ktoś zamienić piny w kostce iso lub gdzieś w instalacji. UB - stacyjka, +15 - stałe,...
Czy to ACC (4-6V) mierzyłeś na włączonej kostce do radia, czy przy odłączonym radiu ? Zmierz ile napięcia pojawia się na tym pinie bez radia. Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu. Jeśli w Fabii 1 zachowano kolorystykę przewodów identyczną...
Adapter to kawałek elektroniki który zamieni sygnały cyfrowe z magistrali CAN (raczej bardzo skomplikowane) na normalne sterowanie jak w starszych autach. Masz wtedy wyłączanie radia kluczykiem, podświetlenie i ew. inne funkcje np. sterowanie zkierownicy. Ominąć się nie da bo w nowych autach wszystko jest sterowane magistralą i nie ma skąd podebrać...
Jeżeli czerwony przewód zostanie podłączony do +12V pojawiającego się po włączeniu zapłonu, to radio będzie się wyłączało i włączało kluczykiem i na pewno nie będzie rozładowywało akumulatora. Napięcie to można znaleźć na którymś z bezpieczników.
Ja dzisiaj w miejsce LAN2060EKJD zamontowałem LAN6003EKJD. IGN1 wpiąłem w moduł BCM: https://www.kceed.com/components_and_com... We wtyczce A w pinie numer 2 znajdziesz potrzebny sygnał. Ja niestety mam problem z wyłączaniem radia podczas wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki. Natomiast sygnału MM CAN nie znalazłem. Być może to ten...
Nie zawsze zostaje odkodowywane przez auto po pierwszym włączeniu. Czasem dopiero przy trzecim lub nawet czwartym włączeniu. Prawie nigdzie nie jest wyraźnie opisane, że odkodowanie przez pokład następuje tylko poprzez wyłączanie i włączanie radia kluczykiem (bez dotykania włącznika na radiu).
Odłącz niebieski przewód (zasilanie autom. ant.) wyprowadzony z radia. Ale żeby radio odbierało poprawnie musisz zastosować separator antenowy. I właśnie do kabelka od separatora podłącz ten niebieski kabelek z kostki radia.
jak podłączyć żeby radio wyłączało się wraz z wyjęciem kluczyka ze stacyjki, ale oczywiście żeby była możliwość włączenia radia bez kluczyka Nie da się. Albo radio zależne od kluczyka, albo całkowicie niezależne. Tylko wybrane modele radioodbiorników mają taką funkcję, że można je załączyć bez kluczyka, najczęściej na godzinę. O kostce ISO i logice...
W tej wiązce też jest emulator can Czy jest on dedykowany do Audi ? Jeśli tak, to nie ma potrzeby doprowadzania ACC ze stacyjki. Przy poprawnym podłączeniu, napięcie ACC (czerwony przewód) tworzone jest w CAN-BUS generatorze i doprowadzone do radia powoduje włączanie i wyłączanie go kluczykiem.
Czyli zostaje poprowadzić przewód ze stacyjki, ten tzw. "s-kont", do radia, żeby wyłączało się po wyciągnięciu kluczyka?
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
O jakie zasilanie anteny chodzi? Czy o wzmacniacz ant. czy wysuwanie anteny? Chorus 2 powinien mieć po załączeniu napięcie na gnieździe anteny. Żeby go użyć potrzebny separator antenowy (zawiera dławik i kondensator) rozdzielający stałe napięcie zasilania od sygnału w.cz. Jaka wydajność prądowa to zależy od radia, zazwyczaj jest to 100mA. W tym przypadku...
Może narysuje Ci to :) http://obrazki.elektroda.net/82_11989524... Dodano po 3 W tej sytuacji co masz radio podpinasz tylko + i - jeżeli chcesz mieć podtrzymanie pamięci. Nie ma opcji wyłączania radia za pomocą kluczyka, tzn jest ale nie będzie trzymało pamięci. Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.net/6_119895290... http://obrazki.elektroda.net/68_11989531...
Niektóre poliftowe tak miały że wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka, to zależy od kostki stacyjki.
Jaki samochód? Czy +15 zanika po wyciągnięciu kluczyka?
radio nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. To znaczy że radio gra bez załączenia stacyjki ? Przewody w kostce iso są podłączone prawidłowo ponieważ inne radio reaguje na wyciągniecie kluczyka Nie jest to tak do końca prawdą, różne radia mogą mieć inne połączenie. Jeśli na moje pierwsze pytanie, jest odpowiedź twierdząca, to zamień...
Żółty do żółtego a czerwony do czerwonego. Jak podłączysz żółty do czerwonego to nie będzie się radio wyłączało po wyciągnięciu kluczyka.
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
Już podaję,ja nigdy nie wyłączam radia ,wyłącza się dopiero kiedy wyjmę kluczyk ze stacyjki. http://obrazki.elektroda.pl/2480169000_1...
Ja wiem co miał na myśli ociz :) aby podłączyć pod stacyjke tzn. pod przewód w którym zasilanie pojawia sie dopiero po ustawieniu kluczyka w pozycję "zapłon" :) W ten sposób rozwiążesz problem wyłączania radia (wyłącznika przez Ciebie zamontowanego). Owszem ograniczy Cie to niestety do korzystania z radia tylko na włączonym zapłonie ale ma to w ostateczności...
A jeśli chodzi o włączanie się radia po kluczyku i wyłączanie po wyciągnięciu to będzie dalej tak samo?
Tak teraz się zgadza idzie jeden stały plus i jest przed kostką rozdzielony na dwa plusy.Czyli tak jak piszesz jeden analogowy rozdzielony na dwa. A problem w tym że radio jest dwudinowe nie oryginalne i pobiera 600mA. Dodano po 2 Problem rozwiązany. Jest tam CAN BUS DECODE,czyli mały box wpięty między fakra a kostkę radia. Zasilanie radia jest na żółtym...
Ostatecznie kupiłem na Allegro adapter CAN (przypomnienie: zapodaję radio Audi Symphony II do VW Golf IV). Po szybkim wpięciu się w oryginalną instalację Golfa IV chodzi na 100% zapłon, czyli radio nie gaśnie po 1godzinie oraz chodzi "logika zapłonu", czyli włączanie/ wyłączanie radia po kluczyku. Do tego radio po włączeniu świateł podświetla wszystkie...
I powinno pomòc aby to radio co mam nowe wyłączało się po wyjęciu kluczyka jak w fabrycznym radiu
Dziękuję za wszystko panowie, radio gra .Mój błąd polegał na tym , że nie wyłączałem radia po przekręceniu kluczyka .Instrukcję znalazłem i dokładnie przeczytałem, (zmyliła mnie troszkę nazwa radyjka) .Pozdrawiam wszystkich .temat można zamknąć.
radio UCH-UK6 nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, a dodatkowo potrafi się włączyć samoistnie na postoju. Zwarcie/upływność w instalacji zasilania radia. Czy to jest jakaś funkcja programowalna? Nie ma takiej funkcji.
sprawdż miernikiem lub kontrolką czy na B+ (nad masą masz napięcie.jeśli nie to sprawdż bezpieczmiki .jeśli chcesz ,zeby radio grało bez stacyjki to połącz zółty z czerwonym i daj je do stałego plusa.jeśli nie chcesz ciąć labli to ostrym szpikulcem wyjmij z kostki iso od strony radia żółty i czerwony i włóż żółty nad masę i wepnij w podwójną złączkę...
Wystarczy wyprowadzić dwa przewody od przycisku włączania i zastosować jakiś przerzutnik monostabilny np. UCY74121. Wtedy po przekręceniu kluczyka przerzutnik włączy na moment przekaźnik który odpali radio. Wyłączać można kluczykiem odcinając napięcie od radia.
Odpiszę w tym temacie: rozwiązanie żeby pobrać napięcie z niebieskiego przewodu stacyjki sprawdziło się w 100%. Jest tak jak chciałem. Radio włącza się po przekręceniu kluczyka a wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli chcę słuchać na postoju to aby włączyć radio wystarczy włożyć kluczyk i przekręcić na chwilę w pozycję zapłonu a następnie...
Kabla 12V po stacyjce nie ma fabrycznie przy radiu. Sterowanie radiem (np wyłączanie po wyjęciu kluczyka) realizowane jest przez sieć CAN. Jeśli nie ma 12V na czerwono-żółtym sprawdź najpierw bezpiecznik od radia chyba w skrzynce w komorze silnika.
Jak ktoś podłącza radio tak samo niechlujnie jak pisze to można wnioskować że ma podobną wiedzę na temat elektroniki i ortografii. W tym radiu żródła zasilania są dwa, jedno podtrzymujące pamięć radia a drugie do działania logiki zapołonu, oba muszą być podłączone do właściwych styków w radiu i musi być do kompletu prawidłowo ustawiony ukryty przełącznik...
Oczywiście że prawie zawsze można podłączyć radio do stałego zasilania i będzie grało bez kluczyka ale dobrze jest sprawdzić pobór prądu przez radio w czasie gdy jest wyłączone bo tu bywają niespodzianki i stracisz wtedy wyłączanie sie radia przez kluczyk stacyjki. Uniwersalne radia nie zawsze mają pełną logikę zapłonu tak jak jest np w Oplu czy VW,...
Na obu radiach są identyczne schematy zasilania. Podłączyłem radio w drugim samochodzie i działa tak samo, nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka. Do mojej kostki podpiąłem betę i gammę obydwa radia wyłączyły się po wyjęciu kluczyka. Deltę na stole sprawdzał elektronik i stwierdził, że najprawdopodbniej przyczyna takiego stanu rzeczy znajduje się gdzieś...
Podać plusa po kluczyku na czerwony do radia
Lepiej było zmienić miejscami żółty z czerwonym. Wtedy po wyjęciu kluczyka radio wyłączało by sie a po włożeniu kluczyka załączało bez resetowania. Poprawiłem , ale zwracam uwagę że istnieje taki klawisz "Pisownia" - warto go użyć przed wysłaniem.
Oryginalne radio RCD 300 mp3 w swoim oprogramowaniu ma zapisaną funkcję komfortowego wyłączania się radia po 1 godzinie od włączenia go bez aktywnej magistrali CAN. Dzięki temu po przekręceniu kluczyka w pozycję "0" (wyłączenie CAN) radio wyłączało się po upływie 1 godziny, a po wyjęciu kluczyka ze stacyjki wyłączało się natychmiast. trzeba wejść w...
Witam, Tak jak w tytule. Mam golfa 6 i zmieniłem fabryczne radio na xtrons wszytko fajnie pięknie działa aczkolwiek chciałbym aby włączało się ono po przekręceniu kluczyka i wyłączało po wygaszeniu stacyjki Tak miałem w oryginalnym radiu i teraz czuję delikatny niedosyt i dyskomfort związany z ciągłym włączanie i wyłączaniem radia. Jest możliwości podłączenia...
Radio nie ma logiki zapłonu (jak to radia dalekowschodnie) i albo wyłączanie kluczykiem albo słuchanie na postoju bez kluczyka. A to fajne jest - wiem bo w niemieckich to chodzi bez problemu.
Nie, pojawia się tam informacja w postaci cyfrowej o włączeniu zapłonu ( właściwie to o styku S stacyjki, bo radio pewnie wyłącza się w momencie wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, a nie w momencie wyłączenia zapłonu ).
Posiadam radio sony cdx-31u po wyjęciu kluczyka radio gubi pamięć i resetuje ustawienia Jak przełączyć kable by nie gubiło pamieci a jednocześnie wyłączało się po wyjęciu kluczyka Kostka radia to ISO Regulamin pkt 14
Musisz zmienić podłączenie radia do instalacji samochodowej. Konkretnie chodzi o kabelek czerwony. Powinien na nim pojawiać się "+" dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
Powyższe potwierdzam, ponieważ przed chwilą zamieniłem miejscami przewody końcówek oznaczonych numerami 4 i 7 przy czym do styku 7 podałem napięcie ze stacyjki, natomiast do 4 napięcie +12V http://obrazki.elektroda.net/80_12763638... po tej operacji radio zapamiętuje parametry BASS, Treble itd. warunkiem jest wyłączanie radia tylko kluczykiem, wyłączenie...
Witam. Podłącz radiotelefon na stałe do zasilania, aby w momencie wyłączania kluczyka nie wyłączać radia. Proste i skuteczne wyjście z tego problemu . :D Pozdrawiam.
Logika zapłonu jest tylko w Blaupunkt, Philips, VDO i Grundig. Chińskie radia nie mają logiki zapłonu. Dla przypomnienia działa to tak: - wyłączamy kluczyk wyłącza się radio, włączamy kluczyk włącza się radio, jednak bez kluczyka można włączyć radio, wtedy samo wyłączy się po godzinie (chińczyk tego nie potrafi :D ).
Podłączyłem pin SAFE na stałe do 12V (czerwono-żółty), a pin 12V do napięcia z kluczyka (czerwony/czarny). O dziwo radio ładnie włącza się i wyłącza przy przekreceniu kluczyka i pamięta kod. CANa póki co nie ruszałem, bo chyba jedyny mankament z tego co czytałem to będzie wyłączanie się radia po 1 godzinie. Jeśli faktycznie tak będzie i będzie to uciążliwe,...
Opisałem to w poście nr.2. Sterowanie oryginalnego radia odbywa się poprzez magistralę CAN.
Komplet sparowany. Jako wskazówkę w temacie by post miał jakąś wartość napiszę że wyświetlacz z Corsy D, w Corsie C zachowuje się tak że nie ma komunikacji z autem, tzn. brak reakcji podświetlania klawiszy wraz z włączeniem świateł i ewentualne wyłączanie się radia wraz z kluczykiem,... tak jak by CANy między radiem i wyświetlaczem a autem miały przerwę....
Ok, jutro wypróbuję to z wyłączaniem radia przed wyjęciem kluczyka :D A co do wyciągania panelu, to kurcze mam do tego podstawy. Po prostu nie chcę aby przy tym biednym aku napięcie szło na radio w momencie odpalania, dlatego poprzez zdjęcie panelu automatycznie daję obecnie cały prąd od razu na rozrusznik, bo inaczej radio startuje i zanim ta fura...
Tak kolego masz rację. Tylko, że przewaznie trzeba przerobić kostkę od radia, bo tam gdzie powinien być plus na stałę to w oplu jet po kluczyku. Z tąd całe zamieszanie. Co do wygody... co kto lubi, ja czasem lubię posłuchać radia na postoju a bez kluczyka ani rusz.
Ja też się nie chcę wymądrzać ale opisane podłączenie nie jest prawidłowe, niemal każdy tak podłącza radio ale tak się nie powinno robić a skoro kolega kupił nowe radyjko to niech je właściwie podłączy. Nie wiem jakie masz radio (mogłeś napisać) i jak jest u ciebie który to podtrzymanie a który zasilanie ale to nie ma znaczenia bo to możesz sam w instrukcji...
Razem nie będzie się wyłączać. Zamień miejscami.
Widzę że to radio nie wspiera CAN i jest już leciwe(ma 5 lat). Gniazdo zapalniczki działa dopiero po przekręceniu kluczyka i wyłącza się po jego wyjęciu? Wiesz że tylne głośniki nie będą grały?
Caly czas sie swieci ten panel górny. Czy radio dziala czy nie dziala mowie jak wyłącza kluczyk to prąd do radia nie dochodzi i zawsze tez wyłączał sie w tedy górny panel z data itd
Tylko że stacyjka u mnie nie ma pozycji "ACC" pomiędzy "LOCK" i "ON". Pierwszą pozycją po włożeniu kluczyka do stacyjki (i obróceniu go) jest pozycja "zapłon". Wtedy faktycznie załącza się zapłon i radio. Teraz jak cofnę kluczyk do położenia "0" (w której kluczyk można wyjąć) to wyłącza się zapłon, ale radio (oryginalne) gra dalej. I teraz jak wyciągnę...
Ktoś chyba źle się wpiął w instalację. Trzeba wniknąć głębiej w instalację. Ja osobiście jestem zwolennikiem wyłączania radia z palca, ponieważ np. pasażer pozostający w samochodzie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie posłucha radyjka. A kluczyk wyjmuję że stacyjki zawsze, jak opuszczam samochód.
Witam .A masz instrukcję obsługi ? Coś powinno pisać . W niektórych Pionkach jest tak . Włącz radyjko , następnie (jeżeli masz podłączone po stacyjce ) nie wyłączając radia , przekręć kluczyk w stacyjce na OFF ,wciśnij source i 1 klawisz ( trzymaj wciśnięte razem-; 1 to jest FM ; 2 to AM ) przekręć kluczykiem na ON i poczekaj .Jeżeli występuje przycisk...
Duży spadek napięcia może oznaczać utlenione połączenia. Warto sprawdzić główne połączenia masy, plusa. Sprawdź również stan akumulatora, ładowania. Odnośnie radia zamiast bawić się w diody dałbym stały plus z akumulatora poprzez bezpiecznik. To że radio wyłącza się po kluczyku to prawidłowe rozwiązanie.
Witam w mojej skodzie Octavia 2 wymieniłem wczoraj kostkę stacyjki, wszystko niby gra, stacyjka działa lepiej ale jest problem z wyłączeniem się radia. Wcześniej nie trzeba był wyłączać radia głównym przyciskiem bo radio wyłączało się samo po wyłączeniu stacyjki i wyciągnięcie kluczyka. Teraz radio dalej gra i trzeba je wyłączyć ręcznie głównym przyciskiem....
problem braku wyłaczanie radia rozwiązałem (pewnie nie do końca) Zamieniłęm kable z stałym napięciem i po stacyjce. Teraz jednak nie zapamiętuje mi stacji radiowych. po każdym wyłączeniu radia stacje wracają do ustawień fabrycznych
To czy gra po wyjęciu kluczyka czy nie gra to sposób podłączenai radia.Co do poboru prądu na lewo to szukałbym raczej w zasilaniu radia.
Witam Kolega ma Radio oryginalne w samochodzie jak w temacie . Od 2002 roku wszystko działało jak należy(auto z salonu razem z radiem) czyli po wyłączeniu kluczyka radio się wyłączało i po przekręceniu w pozycję zapłon włączało się . Niedawno wymieniał akumulator . Po wymianie akumulatora radio trzeba włączać włącznikiem głównym i wyłączać także gałką...
Witam, mam problem z wyłączaniem radia po wyłączeniu kluczyka w VW Passat B6 z CAN. Wszystko działało poprawnie radio miałem podłączone prze CANBUS i kiedyś podłączając zestaw głośnomówiący prawdopodobnie podłączyłem źle jakiś przewód przez co nie pojawiał się plus po kluczyku. Myślałem, że spaliło się co coś w tym CAN BUSIE i kupiłem nowy dzisiaj go...
Czasami stoję na parkingu czekając na kogoś i chcę włączyć radio, które działa dopiero gdy przekręcę na zapłon. Po co miałyby wtedy zapalać się także światła dzienne? A ja kombinuję od innej strony. Też chciałbym słuchać radia na parkingu przy wyłączonej stacyjce więc chcę zamontować dodatkowy "pstryczek-elektryczek" który włączałby/wyłączałby mi zasilanie...
Masz zamienione "plusy" przed i za stacyjką w kostce zasilającej radia.
Sprawdź w instalacji auta do której jest podłączone radio czy są dwa zasilania, jeden plus jest cały czas a drugi pojawia się dopiero po włożeniu lub/i przekręceniu kluczyka. Wiele aut ma tak skonstruowaną stacyjkę z dodatkową pozycją ACC która jest pomiędzy pozycją wyjęcia kluczyka a pozycją włączonego zapłonu. Ona jest własnie do słuchania radia....
Czerwony przewód z radia podepnij po stacyjce zasilanie 12V.
Witam. Kupiłem radio pioneer deh2900mp. Po wyjęciu starego oryginalnego radia z opla vectry A przełożyłem wszystko jak należy i gra ale Gra tylko jeśli jest włączony zapłon i np po zgaszeniu silnika radio sie wyłącza. Tak samo nie mogę bez kluczyka i włączonego zapłonu włączyć radia na postoju. Kolega ma opla astre i u niego radio wyłącza sie dopiero...
Czy istnieje możliwość zmiany ustawień ALAN'a 101, tak by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym uruchomieniu samochodu radio pozostawało na CH19 ? (nie chodzi mi o ręczne wyłączanie radia)
Mam drobny problem - posiadam opla vectrę B z radiem jak w tytule i wiem, że istnieje możliwość ustawienia tego sprzętu aby wyłączało się ( po określonym czasie ) po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jak to ustawić ???
Radio będzie się wyłączać po wyjęciu kluczyka ale za to masz zapamiętane ustawienia, bo jak zmienisz kabelki 4-7 to nie będzie pamiętał
Co ciekawe jeżeli radio było fabryczne to logikę zapłonu wyłączało się z klawiatury radia. I wtedy chodziło na postoju bez kluczyka i nie będzie się też wyłączało. A co do poboru prądu to jak na razie rekord bije Nakamichi jeżeli ma zasilane ACC. Nawet bazar tyle nie żre (sprawne radio 300-400mA).
Niestety bez szans. Radia azjatyckiej produkcji są o tyle paskudne, że mało które ma logikę zapłonu, umożliwiającą uruchomienie radia bez kluczyka w stacyjce. Niby można je podpiąć pod stały plus, ale wtedy nie będzie się wyłączać ze stacyjką. Można pokombinować z jakimś przekaźnikiem czasowym, ale czy to będzie łatwa robota - no nie wiem...
Podłączyłem to radio do instalacji i zamontowałem w miejscu poprzedniego. Uruchamia się i wyłącza po przekręceniu kluczyka. Jednak po wyłączeniu kluczykiem nie mog ę go załaczyć poprzez przycisk. czy taki urok tego radia ? Czy można to jakoś poprawić ?
radio ma dwa zasilania-stałe B+ i ACC. B+ (żółty) podłaczasz do zasilania stałego to takie gdzie nawet po wyjeciu kluczyka na kabelku jest caly czas 12V a kabelek ACC (czerwony) podłaczasz do do kabelka gdzie jest 12V po przekreceniu stacyjki. musisz wziac miernik do reki i szukac. gdy tak podłaczysz to radio bedzie sie wyłączać po wyjeciu kluczyka.
Jednak okazało się , że to nie kostka. Okazało się, że bębenek stacyjki po wyjęciu kluczyka nie podnosi się wcale (wtedy nie ma blokady kierownicy) albo podnosi się tylko trocje i wtedy jest blokada kierownicy , ale styk radia nie zostaje rozłączony. Gdy się popuka w stcyjke czasem bębenek wyskoczy ,ale nie zawsze. Da się z tym coś zrobić?
Moim zdaniem już forma złączek (na przejściówce) przewodów zasilania sugeruje, że ten model radia musi mieć wyłączane kluczykiem napięcie ACC (czerwony przewód), gdyż po podaniu +12V do ACC w radiu uruchamiane są stabilizatory napięć STAND BY, a to mimo zgaszonego radia będzie powodowało wzrost poboru prądu i powolne rozładowywanie akumulatora. Gdyby...
Tak przeglądam temat i niedoczytałem jakie to radio montowałeś zamiast fabrycznego w ty VW ? Zwykle lepsze radia i prawidłowo podłączone mają tzw logikę zapłonu, tzn. Po wyjęciu kluczyka wyłączają się ale można je ponownie włączyć lecz samo się wyłączy po 30-60min jeśli nie dostanie plusa od zapłonu lub nie będzie nim kręcone. Ma to za zadanie pozwolić...
Czy radio się wyłącza samoistnie przy wyjeciu kluczyka ze stacyjki ? Czy po odłaczeniu radia (wyjeciu wtyczek) już nie rozładowuje ? Pobór porądyu w stanie spoczynku i uspienia samochodu poowinien być e grsanicach 0.02A
Kabel żółty to podtrzymanie pamięci. Wyłącz zapłon i wypnij radio, potem przekręć i miernikiem sprawdź gdzie pojawia się zasilanie.
Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem. Mianowicie w audi A6 2.4 b+LPG rozładowuje mi akumulator. Gdy wyłączam zapłon wyciągam kluczyk. Zmieniarka CD nadal pracuje. Gdy ja wypnie całkiem nie mam radia. Co zrobić proszę o pomoc.
astra wyłączanie radia kluczykiem autoalarm wyłączanie kluczykiem wyłączanie radia toyota
windows becker wtórnik katodowy ecc83 bezpiecznik klatka schodowy
zmywarka zanussi instrukcja spawarka uc3825
Problemy z zamkami drzwi w Passacie B6 - przyczyny i rozwiązania Stabilizacja obrotów silnika z prądniczką tacho