Sprawa jest prosta.Wyczyśc szczotką drucianą,podlej WD i walisz porządnym pobijakiem-przecinakiem.Następnym razem nie czekaj z wymianą,aż rozlecą się łożyska.
Witam. Uważam że ściągacz jest zbędny , łożyska trzeba wybić. Najpierw wybij to mniejsze, a później -czymś naprawdę solidnym- od drugiej strony to większe, które wyjdzie razem z uszczelniaczem. Prawdopodobnie nie masz prasy więc będziesz zmuszony wbić młotkiem. Uszczelniacz wprowadź prosto, tak , żeby go nie zdeformować. Powodzenia.
movzx ten biały silikon sanitarny nie trzyma się w ogóle- on nadaje się jedynie do zatykania szpar przed przeciągami. W dodatku długo schnie. A klej do szyb wiąże praktycznie od razu i lepi się do tego plastiku jak szalony. Spraktykowane.
Jak łożyska zostały w karterach to możesz sobie podgrzać opalarka karteru dookoła łożysk i lekko puknąć w łożyska młotkiem i wyjdą bez problemu. Karteru muszą być solidnie nagrzane. Jak łożyska siedzą na wale to musisz je lekko odbić od wału (przeciwwag) i dalej jak zrobić się szczelina to zakładasz ściągacz. Jak nie masz ściągacza to delikatnie wbijaj...
Od strony mniejszego łożyska nawierć dwa otwory ,tak aby wiertło doszło do pierścienia otwory po przekątnej i cienkim wybijakiem napewno wybijesz ,po nawierceniu mozesz prysnąć odrdzewiacz
Siemer można zamówić jako osobny element nr. kat. 00428662. Łożyska oferują z całą tylną częścią zbiornika, więc trzeba wyjąć kocioł, wybić łożyska, odczytać lub zmierzyć i do sklepu pojechać...
Najpierw chyba trzeba wyciągnąć simering a potem wybić łożyska Taka kolejność. Łożyska 6204 i 6206, simmer. 35X65X10. Jeżeli łożyska w kawałkach, to należy przyjrzeć się dokładnie wałkowi bębna, bo może być nieodwracalnie uszkodzony.
musisz zdemontować cały zespół piorący. wtedy zobaczysz czy można wybić łożyska. jeśli nie to nowy zbiornik. sprawdź powierzchnię na krzyżaku gdzie pracuje uszczelniacz. musi być gładko bez mocnych rowków. Oczywiście uszczelniacz też załóż nowy.
Oczyść delikatnie uszczelniacz to powinieneś bez problemu odczytać jego wymiary, myślę, że po wybiciu łożysk również będzie możliwość odczytania wymiarów. Według katalogu sklepu North są 2 łożyska 6203 i uszczelniacz 30x55x68,5x8/13, ale nie kupuj w ciemno bo jeśli zestaw naprawczy nie będzie pasował to tylko stracisz czas i pieniądze na odsyłanie części.
No nie całkiem młotek i coś do wybicia starych łożysk Pozdrawiam
Wyjmij tylną cześć zbiornika z bębnem w środku,podważasz śrubokrętem powinno się rozpołowić.Później wybijesz bęben z łożysk. wybić jest lepiej na zewnątrz .
Ponieważ wg. producenta wymianie podlega zespół piorący, to nawet katalogi nie obejmują łożysk i siemmeringu. Trzeba otworzyć to, wybić siemmer, łożyska, pomierzyć i udać się do sklepu.
To na pewno został jeszcze pierścień łożyska ten większy tam gdzie była uszczelka za nią jest na pewno ten pierścień musisz go wybić
Metalowy Pręt fi 8-10 , dł 20cm i nie ma opcji zeby nie poszło (młotek 2kg) Ja stosuję rurkę i o 1,5 kg lżejszy młotek i zawsze oba elementy wychodzą bez bólu.
Tuleję trzeba dokładnie wyczyścić, wyskrobać resztki rdzy i kamienia bo inaczej można walić młotkiem aż wypadną kulki z łożyska.
Witam mam mały problem! Mianowicie! Zacząłem budować urządzenie które składać się będzie z obracającego się na silniku ostrosłupa na którego ściankach znajdować się będą lustra. Ostrosłup niewielki może nawet mógłby być prawidłowy trójkątny. Zastanawia mnie jak wyważyć ten ostrosłup żeby nie powybijać łożyska w małym silniku elektrycznym. Poniżej załączam...
Niestety ale ten model pralki nie jest przeznaczony do wymiany łożysk i naprawa nie jest możliwa. Ewentualnie jak bardzo się komuś nudzi lub jest zdesperowany to może pociąć plastik, wybić łożyska, pomierzyć siemer ing oraz zweryfikować stan krzyżaka.
Oczywiście najpierw odkręć blaszkę z drugiej strony - trzy śrubki. Mnie na ogół udaje się wybić to łożysko, bez uszkodzenia tej blaszki(ślizgu). Jak uszkodzisz to kup nową.
Prosze nie wprowadzac w pytajacego w blad.To NIE jest czesc lozyska Właśnie, proszę nie wprowadzać w błąd. Na drugim foto wyraźnie widać zewnętrzny pierścień łożyska który należy wybić.
Czyli imbusy zakręcić z powrotem. I uderzać w wałek od tyłu żeby go wybić z łożysk? Dokładnie. Tylko nakręć nakrętkę na oś bębna przed wybijaniem.
Nie tylko mniejsze łożysko ale trzeba przebić osłonę pierwszego łożyska (od strony koła pasowego) i przez ten otwór włożyć rurkę WD-40 i zlać drugie łożysko. Pozostawić na kilka dni aby odmokło i dopiero wtedy próbować wybijać bęben z łożysk. Na 99% krzyżak bębna będzie do wymiany po wybiciu z łożysk.
Dzisiaj miałem chwile czasu i rozpołowiłem bęben ale dalej nie mogę wybić łożysk - mogę prosić o jakieś wskazówki ??
Wg mnie szarpania wirnikiem co impulsowe zasilanie powoduje, skutkują szybszym wybiciem łożysk.
ile jest w tej pralce tych lozysk? i czy sa takie same? jaki rozmiar ma simering. oraz prosilbym o wskazowki jak bez uszczerku na zdrowiu wymienic te lozyska :) tzn np. kolejnosc zdejmowania/zakladania lozysk itp. , czy trzeba wyjac beben z pralki itp? Dwa różne łożyska; simmering, to sam zmierzysz/odczytasz. Do ściągnięcia przedni front obudowy pralki,...
Jeżeli wałek jest już równo z łożyskiem, to bym próbował delikatnie wybijać ten wałem z łożyska. Na schemacie widać że na wałku są dwa łożyska. Po wybiciu zobaczy się czy jest tam rowek na zawleczkę czy coś innego.
Zbyt długo kolego z naprawą zwlekałeś skoro tak to wszystko wygląda. Przyjrzyj się dokładnie w jakim stanie jest krzyżak bębna bo jeśli nie będzie uszkodzony to masz naprawdę mnóstwo szczęścia. Co do wybicia bieżni łożysk to zrób to o czym pisał kolega wyżej.
Wyciągnij tą blachę okrągłą razem z łożyskiem. Wybij łożysko i nabij nowe.
bęben rozpołowiłem Nie bęben tylko zbiornik mam problem z wybiciem sforznia z tych łożysk Nie sworzeń tylko oś bębna. bierzesz miękki metal Lub twarde drewno. Mam nadzieję, że oparłeś tą połówkę zbiornika z bębnem na czymś; tak, żeby bęben mógł swobodnie się wysuwać podczas wybijania (bo, jeśli bęben leży na podłodze, to nie wybijesz).
Za pomoca jakiegos wałka i młotka od strony małego łozyska wybijesz łozysko duże wraz z simeringiem od strony łożyska dużego wybijesz łożysko mniejsze .Wymiana zawsze na nowe łożyska kompletne plus nowy simering.
To prosta praca Zdejmij pasek, koło pasowe odkręć krzyżak wyjmij krzyżak wybij łożyska i uszczelkę zamontój nowe i to wszysko Pozdrawiam
W gnieździe łożyskowym od strony komutatora musisz wywiercić otwór fi 5 i wybić wirnik z łożyskiem 607. Może uda się uratować korpus ale małe szanse
Ale ja nie chcę za dwa dni znowu rozbierać pralki!! Nie zrozumiałeś. Gumowym młotkiem to te łożyska będziesz dwa dni wybijał. To teraz je tylko wyjąć. Tak jak na filmie; młotek (np. 1kg lub 1,5kg) i wybijak. Simmering możesz podważyć dużym wkrętakiem, breszką itp. lub wybić z łożyskiem, ale będzie większy opór.
Proszę rysunek http://obrazki.elektroda.pl/2317820800_1... demontujesz obejmę i masz dwie połówki zbiornika .Możesz spokojnie je wybić zewnętrzne łożysko od wewn. natomiast wewnętrzne od zewn.Jest tam jeszcze uszczelniacz który po użyciu wkrętaka montażowego powinien wyjść.Numer PNC TO -8570 806 18603 dotyczy tego rys.
Witam, musisz rozebrać przekładnie cała, i wybić stożek uchwytu z dużym łożyskiem chyba tam jest 6304 i przed tym łożyskiem od strony przekładni jest mały seger który spadł albo uległ zniszczeniu i dlatego teraz wylatuje ( nie zapomnij tez zdjąć tego dużego segera od strony uchwytu przed wybiciem wałka z łożyskiem ),przed demontażem sprawdź jeszcze...
1. Zdjąć opaskę/obejmę pokrywy zbiornika. 2. Odpiąć przewody od grzałki, wyjąć termostat. 3. Wyciągnąć bęben wraz tylnym płaszczem i łożyskowaniem. 4. Odkręcić koło pasowe, łożyskowanie (sześć śrub); 5. Wybić/wyprasować łożyska (6204 i 6205 i simer- rozmiar odczytasz). Dalej składasz w odwrotnej kolejności do demontażu. Warto przy zakładaniu pokrywy...
Trzeba wybić w celu wymiany łożyska, chyba że jego praca tzn luzy itp. nie wzbudzają żadnych zastrzeżeń. Wymijasz uderzając w krawędź starego łożyska. Przed zmontowaniem dokładnie wyczyść turbinkę. Jeżeli szczotki są krótsze niż 1cm. wymień je. pozdrawiam
wystarczy znac rozmiar łożysk, są podane na łożysku po wybiciu starych powinno dać się odczytać i wówczas można zamówić za pośrednictwem internetu. muszą to być łożyska wysokoobrotowe
Zamiennikiem BA2B jest łożysko CBK-441 BTNG FŁT lub CBK-199 TNG FŁT. Nie zapomnij przed wybiciem/wyciśnięciem bieżni zewnętrznej starego łożyska zdjąć z krzyżaka zabezpieczenie segera.
Tylko podstawowe narzędzia i dobry młotek z przecinakiem.
wyłączyć z prądu odkręcić pokrywy (górną i tylną ) zdjąć pasek odkręcić koło pasowe i zdjąć je odkręcić śruby mocujące krzyżak z zbiornikiem wyjąć krzyżak ( jeśli nie chce wyjść to w oś bębna wkręcić śrubę do końca gwintu i walnąć młotkiem w śrubę celem wybicia ) zdemontować łożyska i uszczelkę wymienić łożyska i uszczelkę na nową sprawdzić jakość wałka...
Czy ta pralka ma plastikowy bęben? Jeżeli nie to musisz zdjąć krzyżak i wybić łożyska.
po zdemontowaniu koła pasowego zdjąc pierścień zabezpieczający, odkręcić przeciwwagę (jeżeli jest :wink:) odkręcić sześć (lub osiem) śrub mocujących krzyżak wybić oś z krzyżaka (w tym celu wkręcić w oś śrubę i uderzać w nią młotkiem) po zdjęciu krzyżaka wybić stare łożyska, składać w odwrotnej kolejności PS do simmeringu nałożyć dużo smaru a łożyska...
A niektórzy mieli by większy problem z wyjęciem krzyżaka niż z wybiciem łożysk.
Witam.Wyjmij z lewej strony łożysko,wyjdzie płaszcz z bębnem,łatwiej będzie wybić oś bębna.Widocznie zakorodowała.
Producent wymyślił sobie, że po co oferować łożyska i uszczelniacz jak można sprzedać tylną wannę wraz z ułożyskowaniem: https://north.pl/karta/wanna-tylna-czesc... w Twoim temacie wypowie się ktoś kto zna te pralki bardzo dobrze i pamięta wymiary łożysk i uszczelniacza albo czeka...
poddałem się z czujnikiem- za delikatna robota. Ale na szczęście udało sie wybić łożysko. :)
Wybiciem łożysk z płaszcza , czy wybiciem osi bębna z łożyskowania ?
SPróbuj wybić lekko "zębatki" z tego łożyska po prawej, bodajże 6204 i wtedy ślimak.
Witaj .Zdjąć koło pasowe,wyjąć bęben ze srodka i wybić łożyska i założyc nowe
Po odłączeniu węży, przewodów, itd. trzeba wyjąć z obudowy zespół piorący, rozkręcić go, wyjąć bęben, wybić łożyska z zimeringiem, zamontować nowe i wszystko poskładać.
pierścień na bębnie (rys 1) czy to ma zostać czy trzeba zbić Ma zostać, na nim pracuje simmering. I tu mam pytanie są jakieś sposoby jak zbić ten pierścień (rys 2). Wybij najpierw zewnętrzne łożysko i wtedy będzie lepsze dojście, żeby czymś z ostrym kantem - np. rurka - wybić ten pierścień.
Podejrzewam że nie możesz wybić łożyska bo jest jeszcze simering/spróbuj jeszcze raz to ciężko wybić ale musi wyskoczyć.Daj trochę odrdzewiacza wd40
Witam skoro odkręciłeś już wszystkie śruby od krzyżaka to ściągnij teraz koło pasowe najlepiej ściągaczem jak niemasz to podważ dwoma kluczami lub wkrętakami pod kołem na osi jest pierścień sigera trzeba go zdjąć rozszerzając go na konice wkręć śrube mocującom koło pasowe w ośke do oporu i teraz jedną rękom ciągnij krzyżak a drugom uderzaj w oś aż krzyżak...
majster129 bez obaw, w aucie jest już sprawna. To wszystko ma się rozebrać bez użycia młotka i ściągacza a jeśli ty chcesz używać tych narzędzi to oddaj to komu co wie jak się to robi bo zniszczysz i tyle z tego będzie Dopiero do wybicia łożyska lub tulejki lub uszczelniacza można użyć delikatnie młotka lub ściągacza
Wiataj . zdejmij opaskę (na inbus ) , wyjmij tylny płaszcz z bębnem , popryskaj trochę odrdzewiaczem , wkręć ósemką śrubkę i stuk puk , w nią i wyjdzie (whirpulowate pralki mają njcząsciej luz na ośce , poczytaj sobie na forum co z tym zrobić) , potem wygrzeb uszczelniacz i wybij łożyska i oki .
Dokładnie jak kolega wcześniej podał, tulejkę i uszczelniacz wybić i jest dostęp do łożysk. W katalogu części to fajnie widać na rysunku. Tablica 24, pozycje: 14, 15.
Zdemontuj krzyżak żeliwny z tyłu zbiornika (trzy śruby fi 8 na zewnątrz oraz trzy śruby fi 6 dookoła - po uprzednim odkręceniu i zdjęciu koła pasowego); wybij łożyska wraz z simmeringiem, załóż nowe (najlepiej na prasie), załóż z powrotem krzyżak i gotowe.
Wymiana łożysk po wyjęciu (wybiciu) bębna.
najlepiej jak miałbyś kogoś do pomocy wtedy wyciągniecie silnik jedna osoba go przekręci ty ustawisz korbne między 2 deskami (dosyć grubymi, można też lekko podgrzac korbe) a następnie wybijesz łożysko, chybna ze pieprzycie los starego łożyska to możesz je rozwalić w korbie (w humanitarny sposub) i na jego miejsce włożyć nowe:)
No cóż, pewnie tak jak każde łożysko. Można próbować: 1. Użyć długiego ściągacza do łożysk. 2. Od drugiej strony nałożyć na wałek rurę i wybić łożysko. 3. Kątówka / dremel / piła i przeciąć łożysko. Jak nie chce zejść, to trzeba równocześnie grzać palnikiem gazowym lub opalarką i ściągać na gorąco (do 350°C). Według schematu, łożysko jest osadzone...
Cześć! Powiedzcie, jak wyjąć oś kosiarki (u mnie NAC S510VH), aby wymienić elementy przekładni? Wytarły mi się te elementy ślizgowe, które łączą oś z obudową przekładni i łapie ona luz, który powoduje rozłączanie napędu. Poradziłem sobie tymczasowo podkładając za kołem wieńcowym podkładkę segera, ale może gdyby udało mi się dostać gdzieś te tulejki,...
Kolega powyżej się napocił ale wprowadza w błąd. Trzeba odkręcić boczną pokrywę (jest tylko jedna), zdjąć pasek z koła i je odkręcić. Widać teraz ułożyskowanie, które masz na tym zdjęciu z north. Odkręcamy 6 śrub i można je wyjąć podważając równomiernie z różnych stron. Przed wybiciem łożyska trzeba wyjąć pierścień segera, który je zabezpiecza. Uwaga!...
Zobacz sobie ten film: https://youtu.be/vfQUvEaI2J0 Ty musisz oddzielić krzyżak od zbiornika a dopiero później możesz wybić łożyska i uszczelniacz.
Spawacz i nie wie jak wybić łożysko oj coś nietak.:cry:
Przed demontażem należy odkręcić amortyzator. (czerwona strzałka), aby zdemontować należy wykręcić te śruby (zielona strzałka). https://obrazki.elektroda.pl/4063403500_... Kosz sprzęgła i łożyska są zabezpieczone pierścieniami Segera, należy je wyjąć i dopiero wybić kosz sprzęgła i łożyska.
Odkręcić 8 śrub torx 40 i koło pasowe, wyciągnąć krzyżak, wybić stare, wbić nowe...
no tak dzięki, właśnie wyjęłam tę uszczelkę :-) natomiast nie wiem, czym wybić to łożysko bo jest bardzo solidnie osadzone.
dzięki,tak zrobiliśmy ale jest problem z wybiciem łożysk
Śrubę w końcu odkręciłem ale co ja się naużerałem żeby wybić łoŻyska to historia. Na szczęście nie było żadnych uszkodzeń, założyłem nowe łożyska i nowy simmering i wszystko hula jak ta lala, na minus dla producenta jest fakt że obydwa łożyska fabrycznie założone były produkcji chińskiej.
Witam, mam takie pytanie, jak wymienić, wybić łożysko w tylnym kole WSK 125, bo nie wiem jak się za to zabrać?
udało mi się ją rozebrać, robię to na raty. Tylko mam problem z wybiciem łożysk. wybiłem środek, a obejma strasznie pordzewiała. Na razie się za to nie biorę, ale jest jakiś magiczny sposób, aby to wybić. http://obrazki.elektroda.net/41_12378345...
Trzeba zbiornik od środka czyli od strony simeringu oprzeć o klocek np.drewniany i wtedy jak ruszy łożysko to już da się wybić. Przepraszam to co napisałem jest do wybicia łożysk a nie bębna .
Po odłączeniu od zbiornika węży i przewodów elektrycznych oraz odkręceniu koła pasowego trzeba go wyjąć z pralki przez górę. Potem zdjąć pokrywę zbiornika (kilkanaście zatrzasków na całym obwodzie), wymontować bęben i wybić łożyska z zimeringiem.
Udało mi się wyjąć obudowę ale nie mam pojęcia jak ją rozłożyć żeby wybić łożyska
Wyjąłem bęben z obudowy i wybiłem łożysko zewnętrzne. Skoro wymontowałeś bęben to w czym masz problem, albo ja czegoś nie rozumiem? jutro zrobię zdjęcia obudowy i postaram się wkleić, podam też nr seryjny zrób lepiej zdjęcie zbiornika bo obudowa jest klejona. bo masz tam prawdopodobnie zbiornik "blaszaną konserwę" a nie żadną "obudowę klejoną"
Witam!!! Mam pytanie. Czy do wybicia łożysk trzeba wyjmowac caly bęben?
Hehe a co radzisz palnikiem ciąć ? Po coż spawarka pospawać to co rozwale ? Bystrzacha, to z ciebie nie jest. Przecież miał na myśli przyspawanie czegoś do tego pierścienia, żeby można go było wybić. Rozbierz jakieś łożysko o tym samym rozmiarze, które jest w dobrym stanie i poskładaj na nowo łożysko w piaście (nowy pierścień wewnętrzny - nowe kulki...
1.Odłączyć pralkę od sieci elektrycznej i wodgiągowej. 2.Zdjąć blacy osłonowe. 3.Zdjąć pas klinowy i odkręcić śrubę koła pasowego. 4.Zdjąć koło pasowe przy pomocy ściągacza lub podbijając klin. 5.Zdjąć pierścień zabezpieczający z osi bębna. 6.Wkręcić w oś śrubę aby uchronić ją przed rozklepaniem i uderzać młotkiem w oś dotąd aż zacznie wysuwać się z...
a w czym problem -reszta to tylko wybić łożyska z zbiornika i uszczelnienie
A gumę tzn tą uszczelkę też zdjąć wymienić? Oczywiście; to jest zimering - przez jego uszkodzenie łożysko dostało wody. łożysko z krzyżaka to wybić nie od strony tej gumy tylko od drugiej tak.? To pod zimeringiem - tak, a drugie - odwrotnie.
W ofercie BSH jest pół zbiornika, nie ma żadnej wzmianki o wymiarówce https://north.pl/karta/00710176-wanna-do... trzeba rozbebeszyć sprzęt, wybić łożyska i pomierzyć.
Witam, czy wie ktoś jak wyciągnąć te łożysko? Wybić to czy jak? 996591
Dlaczego nie można wymienić samego łożyska i uszczelek ? na oko wystarczy wybić łożysko i wymienić uszczelki. ale jeszcze nie rozbierałem więc tylko na oko :) koszt łożyska 3 zł a kompletu 50
Moje pytanie czy bęben wyciąga się do góry a później demontuje przez odkręcenie śrub na kołnierzu i wyjęciu środka i wybiciu łożyska, czy może jest inny sposób? Nie ma innego sposobu :(
Zdjąć koło pasowe, wyjąć zbiornik, rozpołowić, wyjąć bęben z połówki zbiornika, wymontować simering i wybić łożyska. PS. Niepoprawny typ pralki.
Łożysko z tył wybić szalki i założyć kompletne FAG. Dziwne odgłosy i pukanie mogą wydawać poduszki skrzyni lub silnika. Co do szumu tylko w prawo to dziwna sprawa. Łożysko jak wyje to na luźnym kole zawsze, w trakcie jazdy potrafi zmieniać się w zakrętach. Szum wskazuje na łożysko, zależność od skrętu na przegub i ciężko będzie stwierdzić co to, jak...
1) Nie potrafię ściągnąć reszty łożyska z osi - zapiekła się za bardzo. Próbowałem nawet ściskaniem w imadle i kręceniem bębnem ale też nic nie dało. Co na to poradzić? 2)Nie mogę także wybić łożyska zewnętrznego (pozostała całość) oraz wewnętrznego (część zewnętrzna) z pokrywy. A uderzałem mocno. Słyszałem, że jest coś takiego jak "prasa". Czy mam...
Dziękuję wszystkim za pomoc, łożyska wymienione :) w sumie to największy problem miałem z wybiciem starych łożysk, reszta bez większych niespodzianek. Dziękuję i pozdrawiam Andrzej
To jest pralka ładowana od góry łożyska to 2x 6204 RS+ 2 Vringi V-28 Stojąc do pralki odkręcasz lewy bok i jest dostęp do koła pasowego . Musisz zdjąć koło odłączyć przewody z grzałki i czujnika NTC w grzałce Zdjąć zatrzaski z obwodu pokrywy zbiornika , zdjąć pokrywę wraz z grzałką Odkręcić 4 wkręty pod brzegiem fartucha i zdjąć osłonę plastikową przy...
Witam. Jestem świeżo po wymianie łożysk i simeringów w tej pralce candy CTY 104. Jako że w internecie nie ma żadnych informacji podanych jakie są łożyska w tej pralce, postanowiłem napisać o tym tutaj. Łożysko 6204 RS - 2szt. Simering 22x40x7 - 2szt. Łożysko i simering jest osadzony w łożyskowaniu. Takie łożyskowanie można kupić w internecie lecz jest...
Pomysł ciekawy z tym ściągaczem ale ja gdy nie mam dostępu do prasy która w przypadku wybicia łożysk jest mało wygodna używam młotka i przecinaka-nigdy nic mi nie pękło.Ale jak na pierwszy raz u Ciebie to dobrze to wygląda.
Można zrobić "pazurki" z płaskownika i po zaciśnięciu w imadle spróbować delikatnie wybić.
Ciekawe jak mam pierwsze łożysko wybić młotkiem ??
Hmmm czyli wybić łożysko ze wszystkim z plastiku czy tam coś ma zostać metalowego w tym plastiku po wyjęciu łożyska;) (Nie pamiętam za bardzo jak to wyglądało, a nie mam ochoty ponownie tego dziś rozbierać:) Kupię tego cudaka i będę się martwił:)
ja nawet nie wyjmuje wanny do wymiany łożysk tylko przechylam do przodu tak żeby wypioł się tylny prawy amortyzator i mam pełny dostęp do wybicia łożysk mnie ta robota zajmuje od 30do 40 minut zależy jak łożyska wypadają
Proszę o pomoc . Potrzebuję wymienić łożyska i uszczelniać w ww. pralce. Niestety nie mogę znaleźć jakie to mają być typy/modele, zwłaszcza rozmiar i numer siemmeringu. Próbowałem w dwóch sklepach internetowych - by mi pomogli ale rozłożyli ręce. Nie mogą znaleźć po art. no tego typu pralki. Dane spisałem z naklejki z pralki. Jest to stary typ . Rzeczywiście,...
Witam, próbuję wybić łożysko wewnętrzne wraz z simmeringiem z mojej pralki Candy CSBL 85, ale po wielu próbach, tj. mocnych uderzeniach w rurę/sztycę rowerową do wybijania łożysk ciężkim młotem, łożysko ani drgnie. Stąd pytanie, czy łożysko wewnętrzne jest jeszcze unieruchomione w gnieździe zbiornika pralki przez pierścień Segera? Niestety nie jestem...
jeszcze mam takie pytanie wybilem lozysko od zew strony drugie jest od wew. strony i chyba ten simering nie umiem go wybic za bardzo cz napewno dobrze bije uderzajac od zew. strony aby wyszlo w srodku ?? Tak. Ale lepiej będzie jak "wydłubiesz" simering a nie wybijając go młotkiem bo plastik może faktycznie nie wytrzymać ;) a później dopiero wybić łożysko.
Kupiłem wybijak taki punktowy, który wchodzi w tą dziure w tej ośce i małym młotekiem chyba kilowy czy 600g dało rade wybić. Teraz tylko wybić łożyska i kupić nowe no i zamontować z powrotem :)
No i udało się w końcu uzdrowić ten silnik. Koniecznie musiałem zdjąć obudowę zewnętrzną turbiny, bo zatarło się to łożysko. Przy pierwszym podejściu nie chciało mi się wymieniać bo naprawdę dużo jest roboty. I to po krótkiej pracy zemściło się i nastąpiła blokada tego łożyska od turbinki. Udało mi się wybić łożysko z ośki. Zastosowałem 2x608. Serdecznie...
wybić łożysko wirnika wybić bęben wybić bolca
resetowanie dekodera cyfrowego polsatu flatron t710ph maksymalny obrót silnik
Tylny nawiew nie działa w VW T4 Multivan 2001 - przyczyny i rozwiązania Termet Silver Pro 20 kW - Optymalne ustawienia P3 i P04