Wybite zawieszenie nie jest wadą ukrytą - robił przejażdżkę, to chyba czuł że coś stuka. Więc teraz zęby w tynk.
nie znikną bo masz wybite zawieszenie. Szersza opona to wieksze opory na wszystko. I osiagi i uklad kierowniczy. Wybite zawieszenie? Miałem przegląd w tym tygodniu wszystko jak najbardziej w porządku? A z tymi oponami to chodzi o to że felga z 15 na 16 się zmienia a opona np bedzie również 205 tylko profil się zmniejszy pewnie, a jak to jest że niektórzy...
Pewnie wybite tuleje zawieszenia lub sworznie
To diesel czy benzyna? Świeci ci się kontrolka świec żarowych w benzyniaku. W tym modelu licznik był jeden dla diesla i benzyny stąd kontrolka jest jakby dla dwóch rodzajów zasilania :D Stawiam na problemy z wysokim napięciem / układem zapłonowym i wybitym zawieszeniem silnika/skrzyni biegów :D
Witam --to jest stuk tłoczyska pochodzący z wewnątrz amortyzatora- dla pewności trzeba sprawdzić obsadzenie z karoserią i zawieszeniem czy nie rozkręcone lub wybite tuleje metalowo- gumowe jak wszystko dobrze można jeździć tylko komfort nie taki ( wjechać na stację diagnostyczną i z kontrolować sprawność amortyzatorów )
ale doczepią się zawieszenia i hamulców to będzie problem przejść a mnie interesuje niski koszt. SKoro nie masz hamulców i wybite zawieszenie to butla to najmniejszy problem. Skoro masz w dowodzie gaz wbity to i butla musi być ważna.
Witam, Czy ściąganie samochodu na lewo podczas jazdy i ścięcie opony rowniez z tej strony może być spowodowane tylko wybitym gornym prawym sworzniem zawieszenia (tak niby zostało stwierdzone)? czy wilgotną maglownica od lewej strony? (Od strony lewej po zdjęciu osłony drążka jest trochę płynu wspomagania a z prawej sucho) Pytam ponieważ mam założyłem...
Zawieszenie wybite, jaki masz silnik?
Najprawdopodobniej jest przednie zawieszenie wybite,trzeba wjechać na kanał i posprawdzać wszystkie luzy, lepiej jak by ci to sprawdził diagnosta.
Tu może być wszystko np. poduszki zawieszenia silnika i skrzyni biegów, krzywe pół osie , wybite przeguby. Wygląda na to , że sprzedający zrobił autko na szybko i jak najtaniej się da , a ty się męcz człowieku.Kupiłeś je od osoby prywatnej czy z komisu ?
Dzisiaj sprawdzę z tymi poduszkami a zawieszenie sanek sztywno wszędzie nie wybite jeszcze myślę ściągnąć kolektor i wyczyścić klapy i egr
Przerabiałem temat luzów w zawieszeniu w Voyager (w moim przypadku DODGE Caravan) Wybity drążek kierowniczy nie dawał luzów na kierownicy a tylko "stuk" podczas skręcania )szczególnie na postoju), gumy stabilizatora i wybite drążki stabilizatora nie mają wpływu na układ kierowniczy, a jedynie robią wiele hałasu na drobnych wertepach, wybite zawieszenie...
fakt- chevrolety to daewoo ale... zobacz jeszcze ile ich jezdzi (jako daewoo): lanosy jezdzą po kilkaset kilometrow i mają się dobrze ;) nubiry - tak samo ;) popytaj się ludzi którzy mają chevroley i daewoo o usterki i powiedzą że ... nie mieli lub jakieś duperele (urwane cięgno lub wybite zawieszenie- bo przejechał po naszych drogach 100kkm) . ale...
Co do pierwszego problemu to coś z układem paliwowym jeśli chodzi o tarcie to możliwe że zawieszenie wybite lub pęknięty wahacz przy przyśpieszaniu koło przesuwa się w przód i jest tarcie bo zbieżność wtedy nie ma.
Byla młotkowana ze względu na jakieś abs owe coś bo tego nie posiadała i przełożyli mi ze starej półosi. Aczkolwiek wybite było mocno zawieszenie a dokładnie gumy,tuleje,odboje i inne po wymianie ustąpiło.
Miałem też chinskiego quada zakupionego w bardzo podobnym terminie. Przede wszystkim sprawdź zawieszenie - przód , ja około roku temu miałem robione tulejki na zamówienie bo było one tak wybite że poezja. Prędzej czy później te zawieszenie się zmarnuje tak jak było w przypadku mojego quada. Łańcuch radzę załatwić sobie jakis dobry bo w przypadku mojego...
łożysko na pewno przez nie to buczenie a to zgrzytanie też może być przez nie gdyby miało już duży luz albo coś jeszcze wybite lub nie dokręcone w zawieszeniu
Panowie jak jade tak 80km/h jest spokoj.jezeli natomiast jest 90-100 wtedy daje sie slyszec po prostu halas.cos w stylu jakby rezonans.wszystko cichnie przy 105 i wiecej.ten halas(taki gluchy odglos)pojawia sie w tych przedkosciach co pisalem i przy rozpedzaniu auta.Powiem tylko ze zadne lozysko ani cos takiego nie wyje i nie daje znakow o koniecznosci...
Sprawdzał ktoś dokręcenie sań pod silnikiem? Luzy w zawieszeniu typu wybite tuleje, sworznie czy tam inne pierdoły jest w stanie odnaleźć średnio rozgarnięty mechanik, mając w ręku zwykłą brechę a moim zdaniem szarpaki na SKP nie są lepsze od takiej brechy. Moja rada-jedź do warsztatu na sprawdzenie, nie do SKP.
Wybite tuleje stabilizatora
upewnij się czy napewno jest to wtrysk a nie gaźnik elektroniczny bo później są z tym same problemy! sprawdź zawieszenie tylnych wachaczy, lubią mieć wybite tuleje gumowe! jak kopniesz mocno z boku w koło to nie powinno sie nawet rusczyć a jak jest po tulejach to koło podskoczy. a cena faktycznie nie jest wyjątkowa! nie lepiej pojechać do niemiec i...
Zanim coś napiszesz to pomyśl. Jak kupujesz samochód to chyba pierwszą rzeczą na którą zwracasz uwagę przy oglądaniu auta to blacharka (czy nie był bity) więc nie kupisz auta które było klepane .... ty bardziej że w gre wchodzi 16 000 PLN ;D A w niemczech samochody które są dopuszczone do jazdy muszą być sprawne... nie to co w polsce (przegląd za pieniadze...
witam,teraz zauwazylem ten temat; otoz szarpanie /po wymianie sprzegla/, po puszczeniu lub dodawaniu gazu moga powodowac uszkodzone poduszki pod skrzynia biegow /szczegolnie na niskich biegach/, natomiast wibracje przy hamowaniu /po wymianie tarcz i klockow/ to objaw wybitych tuleji met.-gumowych zawieszenia, pozdrawiam Zdzislaw
Jak zabezpieczania nie są wybite, to prawdopodobnie padł regulator napięcia, raczej mało prawdopodobne, aby zawiesiły się szczotki.
Byłem jeszcze raz na diagnostyce i jedyna wada zawieszenia to lekko wybite tuleje na wahaczach. Gość twierdzi że są tylko lekko oddzielone gumy od metalowej tulei i nie powinno mieć to wpływu na szarpnie no chyba że podczas hamowania ale nie podczas jazdy.
Bo mam już dość tego zawieszenia,wahacze wszystkie po wymieniałem bo były wybite,ale amorki teraz stukają głośno na dziurach.Cieknąć nie ciekną ale hałasują,mało tego pompa ABC też się kończy głośno pracuję,po podłączeniu kompa wyszło że już ma za niskie ciśnienie.Więc koszty astronomiczne żeby tylko głupie amorki zrobić.Jakbym wymienił amorki na zwykłe...
Oświetlenie pojazdu jeżeli cos nie świeciło do wymiany. I powinni ci sprawdzić zawieszenie czy cos nie jest wybite i nie stuka ewentualnie wymienić. Filtr paliwa jeżeli się da wymienić. Wycieraczki. Uzupełnienie wszystkich płynów. Przegląd D to najlepszy i najdroższy jaki można zrobić wtedy sprawdza sie wszystko. Sprawdzenie klocków hamulcowych itp...
Na szerszej oponie trudniej wpaść w poślizg na suchej drodze ale jak już pisałem szybciej zużywa się zawieszenie i auto więcej pali. Lepiej węższe opony i sprawne zawieszenie niż szerokie i wybite końcówki drążków.
MIałem matiza szybko wykończałem '''''wachacze''''' .... a na pewno nie miał 51KM bo był lpg.... non stop wybite gumy na stabilizatorze.
Pomyśl logicznie,skoro wpadasz w dziurę i zaczyna ściągać to coś jest "wybite". Podjedz naprawdę do "gościa" który potrafi zdiagnozować zawieszenie.
Powiedzieć Szukać luzów w zawieszeniu Podejrzewam magiel Równie dobrze może być wybite łożysko/poduszka amortyzatora i daje podobny efekt co magiel
Witam A sprawdzałeś amortyzatory na scieżce diagnostycznej i były ok. Jeśli były w porządku to może masz wybite poduszki na nich.
Witam. Problem polega na stukaniu zawieszenia/ukł. kierowniczego podczas wolnej jazdy po nierównościach. Wymieniłem już: drążki kierownicze+końcówki łączniki sworznie zwrotnicy wszystko wymienione parami. Gumy stabilizatora "niby" nie wybite. Gdzie mogę poszukać jeszcze przyczyny?
Za żadne pieniądze nie włożę OPORNIKA!!!!!!!! . Ale z rozkoszą "skorygujesz"deską w rzęchu który coprawda na zewnątrz wygląda ponętnie,ale ma w kołach pod 400 kkm,nie? I wali cię to że tam juz nie ma amortyzatorów,zresztą całe zawieszenie wybite,hamulce coś nie tego,maglownica leje jak wściekłemu psu z mordy,a samochód zostawia 4 ślady,bo pan Józio...
Skręć kołem w prawo trochę i kopnij nogą mocno i zobacz czy całe zawieszenie nie chodzi bo to najlepiej pasuje na wybite simerbloki na wachacz ew dolny sworzeń
Zwykle z tyłu jest drążek stabilizatora przechyłów. Jak są wybite tulejki mocujące do nadwozia to tak jest.
Tak od 4 lat w rodzinie jest taki element. Osobiście tata przyprowadził z Niemiec. Auto na prawdę było w rewelacyjnym stanie. I przez 2 lata działało idealnie. A potem wyszły niedoskonałości naszych dróg. Wybite zawieszenie. Robiliśmy za grubą kasę tył i przód- dobra jest lepiej, ale obawiam się, że nie na długo. Rdza- jak na auto z 88r. jest, ale nie...
mam seicento rok 99 ,seryjny motor mial najechane prawie 140 tys a byla to 900 i jezdzil by do dzis, i napewno jezdzi bo jak narazie to stoi w garazy,teraz mam wlozony silnik z punta 1,2 16v,jest fajnie pojezdzic sobie teraz.co do rdzy,to na fiacie z ocynkiem jest praktycznie niemozliwe,no chyba ze byl bity i blachy bez ocynku wstawione. tak ze ja polecam...
1. Skoda Octavia 2,0 116 KM. Auto tanie w obsłudze przestronne, dosyć wygodnie się je prowadzi i dobrze znosi gaz. Minusem jest, że dosyć ciężko trafić akurat ten silnik. 2. Honda Accord VI gen. Części bardzo wytrzymałe, silniki praktycznie niezawodne. Wadą mogą być jedynie części blacharskie "po przejściach", które lubią zmieniać kolor na rudy. 3....
Najprawdopodobniej albo "siadła" sprężyna z tyłu albo wybite gniazdo sprężyny. Nie pamiętam czy na górze sprężyny w maluchu była gumowa podkładka? Z przodu masz resor poprzeczny więc "oklapnięty" tył powoduje przechył całego nadwozia.Zmierz wysokość sprężyny po lewej i prawej stronie i będziesz miał wstępne rozeznanie. Wybite tuleje diagnosta powinien...
W swoim aucie miałem wybite "łożyska" drążka stabilizatora. A to są kawałki gumy przykręcone do sanek. Sprawdź pod tym kątem.
Samemu metodą prób i błędów w zależności od bogactwa pomysłów jak sobie poradzić. :) Ale w tym autku radzę sprawdzić wszystkie przeguby zawieszenia osi i drążki reakcyjne. Jak wybite były końcówki drążków to sworznie wahaczy już pewnie latają w każdą stronę. Wtedy żadne ustawianie nic Ci nie da, po ruszeniu wszystko się przestawi.
Moze tez być to drążek łączący ramiona belki, śruby możesz mieć luźne. Taki efekt może dawać również wybita guma amortyzatora
Kąty zawieszenia, zbieżność, pewność umocowania ramy pomocniczej do nadwozia. Często przyczyną bujania są wybite zawiasy tylnej belki.
Zobacz poduszki silnika, szczególnie te główne. 2 razy miałem przypadek że wybite stukały, raz o ramę, a raz o łapę silnika.
Jeśli mówimy o tej tylnej tulejce, to ona musi mieć taki luz, jest to tuleja pływająca która właśnie tym luzem wytłumia pracę zawieszenia itp. Gdyby była wybita, koło chodziło by tył-przód około 4-6 cm i auto złe by się prowadziło.
To auto jest troche gorsze od Seicento bo to Cinkłaczento :D Podłoga, zawieszenie, punkty mocowania zawieszenia są w dobrym stanie, nie skorodowane. Blacharz mówi że wszystko jest OK poza zgnitymi progami i strasznie wybitym łożyskiem piasty lewego koła, można z tym jeździć?
Symbol łożyska masz wybity na osłonce kulek łożyska. Jeśli kupujesz w sklepie stacjonarnym to powiedz, że do maszyny wysokoobrotowej.
Upewnij się że też, że nie tłucze się inny element (znam przpadek filtra gazu stukającego o pokrywę zaworó silnika, stukało zawsze przy małych prędkościach gdy prawe przednie koło wjeżdżało w dziurę). Dźwięk był identyczny jak wybitego łącznika stabilizatora. Co do zawieszenia - do weryfikacji niestety jeszcze raz - coś pominięte albo spartolone. Na...
Witam, gaznik moze 'nie trzymac' poziomu paliwa i zalewac sie od drgan, jesli ma np. zbyt miekka podkladke / dystans przy cylindrze lub jest za slabo przykrecony ? Duze drgania moga tez powodowac wybite 'silentbloki', zuzyte tuleje gumowe - na ktorych silnik jest zamocowany do ramy ? Jesli tam sa zbyt duze luzy - to caly silnik wpada w duze drgania...
Ja też uważam, że nawet gdyby zawieszenie było totalnie wybite lub zbieżność źle ustawiona to co najwyżej bieżnik opony powinien się zużyć nierównomiernie albo po prostu znacznie szybciej niż powinien. Ale bez takiego spękania i rozwarstwienia gumy. Nie wiem z czego teraz robią opony, może z jakiejś szajsowatej eko-gumy i po taniości, że takie coś się...
Ale wam się panowie pieprzą głupoty... Skąd wy to macie? W tym sprzęcie najważniejszy był resor (czy nie siedzi z którejś trony), belka podresorowa (w zasadzie jarzma trzymające resor), przekładnia ślimakowa (luz) i najważniejsze, często pomijane-wspornik drążków kierowniczych. Jak miał luzy to samochód gonił jak chciał. Natomiast co do tyłu, do czasu...
Zdejm głowicę termostatyczną ("zawór do regulacji temperatury") i poruszaj wystającym stalowym bolcem wciskając go do środka.Sprawdź czy się przesuwa.Wokół niego powinien być mosiężny pierścień z wybitymi cyframi.Spróbuj nim pokręcić. Tam są małe kanaliki do przepływu wody, może zostały przytkane lub zawiesił się grzybek zaworu ten od stalowego trzpienia...
Witaj jak jezdziłem Laguną to taki metaliczny stuk powodowały wybite z przodu tuleje gumowe, mocujące stabilizator . (nie łaczniki). Mozliwe ze to Ci pomoze.
Przede wszystkim stawiam na stabilizatory. Warto przysłuchać się, czy nie ma stuków, bo świadczyłoby to o wybitych tulejach. Amortyzatory - warto rzucić okiem ale jak już poprzednicy napisali - to tylko pośrednia przyczyna.
Nie jestem pewny jakie ma tylne zawieszenie to autko ale jak miałem 405 to podobną sytuację zawdzięczałem wybitym tulejkom na tylnej osi, na przeglądach nic nie wychodziło natomiast gdy podniosłem tył i zdjąłem koło to było widać luzy na wahaczu gdy próbowałem kiwać piastą
jeżeli chodzi o zawieszenie zespołu napędowego to może być to np. wybita tuleja przedniego wahacza ? i przez to przenosi drgania na podwozie ? biegi chodzą Mi dobrze .
Witam jeśli są wybite te tuleje to chyba nie masz wyboru, czy opłaca się czy nie najważniejsze jest bezpieczeństwo.
Obudowa wyglada ok. Tak wygląda ok . Ale silnik jest umieszczony i zamocowany w takich gumowych tulejkach , coś podobnego jak zawieszenie samochodu. I właśnie ta guma została wybita (zużyta) i opadło z jednej strony Miałem ten sam problem tylko , że kosiarką był viking a silnikiem briggs
Witam, Mam pewien dylemat. Posiadam zestaw kolumn Tonsil ZgC-50-8-44 8ohm. Niestety głośniki średnio-tonowe mają uszkodzone zawieszenie górne. Chciałem wymienić samo zawieszenie ale jak wyjąłem głośnik to zobaczyłem że ma wybite z tyłu oznaczenia GDM 10/60 60W 4ohm. Reszta głośników ma 8ohm jak zresztą cała kolumna. Tutaj pojawia się mój dylemat czy...
Dobrze mówisz. Ludzie narzekają na te zawieszenia z kilku powodów: -kupili auto z przebiegiem 400-600 tys km ( ja mam prawie 400 tys i 6 z 8 wahaczy to oryginały fabryczne) i wszystko jest wybite -kupili auto od handlarza który przed sprzedażą założył najtańszy chiński komplet za 300 zł i ''Panie nic nie stuka nic nie puka'', tylko że po 5-15 tys km...
Robku, przy złej pracy stabilizatora rzucać będzie, zauważ że stabilizator tam też pełni poniekąd rolę drążka reakcyjnego. A gdzie tam. Zawieszenie to samo co w Golfie 4 i octavii - drązek wisi od góry, działa tylko pionowo, przez dośc długie łaczniki. Przy urwanym czy wybitym tylko stuka, no i auto inaczej się prowadzi, jako że zawieszenie zaczyna...
Przede wszystkim sprawdziłbym geometrię zawieszenia. Miałem podobny przypadek (Escort 1.3 HCS EFI, MK VII) - wybite łączniki gumowo-metalowe na wahaczach. Dodatkowo wymieniłem końcówki drążków kierowniczych oraz łączniki stabilizatora. Ściąganie ustało, kierownica na wprost, aż miło się prowadzi. Pozostały do wymiany gumy na stabilizatorze, gdyż od...
Sprawdź dokładnie całe zawieszenie, nie ma sensu ustawiać zbieżności oraz sprawdzać jej jeśli masz coś wybite bo po pierwsze nigdy prawidłowo nie ustawisz, pierwsza lepsza dziura i zbieżność możesz robić jeszcze raz, a po drugie jeśli wymienisz wahacze bądź końcówki drążków to zbieżność i tak będziesz musiał robić jeszcze raz. (Taka moja mała rada po...
Wał nie ma luzów. A zdemontuj wał i sprawdź krzyżaki czy się nie zacinają . Powinny obracać się gładko bez żadnych zacięć, jeśli jest na nim zamontowane łożysko podporowe to też trzeba sprawdzić czy nie jest wybite. Czasem zdarza się ,że wał stracił blaszkę wyważającą bo po prostu rdza ją zjadła.Warto taż sprawdzić zawieszenie silnika /skrzyni biegów.
Jeden się tu chwalił felgami za 4 tysie i oklejonym folią autem a ten się chwali, że ciska jak szmatą ale nie ma na opony ani felgi. Ale nie zbaczajmy z tematu. Podaj model, rok albo i vin jak sam nie wiesz jakie masz wyposażenie, wróżek brak. Ja ostatnio włożyłem 3764 tysiące, jestem lepszy od was i też się pochwalę. Aż mi się to przypomniało Człowieku...
Osobiście odrzucam: Zawieszenie-twarde jak skała,chociaż wciąż OEM to na prawdę nie wybita Ja bym nie odrzucał, nawet ze względu na wiek. Pojechać na szarpaki, wszystko się wyjaśni.
Ja mam taki 35s12 z 2006 i tez szukam jakiegoś sposobu na tą dolegliwość. Jak załadowany na tył to ok, ale jak pusty albo zaladowany na przodzie to masakra. Mysle ze mamy wybity ten resor poprzeczny. ale nie chce inwestować w nowy. Pewnie mamy tez wypite tam jakieś gumy co trzymają ten resor. Widziałem na schemacie ze te gumy można w rożnym odstępie...
Sprawdziłem już chyba wszystko i tyka tylko z lewej strony zmienię jeszcze przegub zewnętrzny na inny bo jak by z tego miejsca dochodzi ten odgłos ,przekopałem forum audi a4 i jest tam kilka takich przypadków auta były na szarpakach w aso i nikt nie wie o co chodzi ,wina zawieszenia to nie będzie bo przed wymianą było tak wybite że koło się ruszało...
Odnośnie drugiego problemu to stawiałbym na łożysko. W prawdzie gdyby to ono miało by być powodem przenoszenia stuków to musiało by być nieźle wybite ale polecam usunięcie tej awarii najpierw a później posłuchać i zlokalizować kolejną, będzie raczej łatwiej po jednej usterce usuwać.
Ja mialem cos takiego u siebie.Pojechalem ustawic zbieznosc i tam podniesli mi caly przod do gory i okazalo sie za lekko jest wybity sworzen wachacza a mimo tego zadne stuki nie dochodzily z zawieszenia. Wymienilem obydwa sworznie, ustawili zbierznosc i przez okolo 6 tys.km wszystko jest ok.
Co w/g Ciebie znaczy "mechanicznie niezniszczalne"? Jak pisałem mój dziadek ma takie Polo 6N z 1994 roku z przebiegiem coś koło 240 tys. km. Wszystko co można było wymienić w zawieszeniu musiało zostać wymienione, wybite były wszystkie połączenia gumowo-metalowe i wszystkie amortyzatory do wymiany (z przodu nie są klasyczne McPhersony, można je rozebrać...
Na poduszkach nie powinno być luzu ale sprawdź jeszcze tuleje stalowo-gumowe w wahaczach najlepiej na tzw.szarpakach na diagnostyce jak są mocno wybite to w PUNTO przy gwałtownym dodaniu gazu na niskich biegach zaczyna autko ściągać w lewo lub prawo. Powodzenia!
Mam Forda Mondeo z 1993 roku i jak do tej pory zbytnio nie narzekam. Silnik 1,6 (90 KM) ma dość dobre przyspieszenie, nie dławi się, miał wymieniany tylko pasek rozrządu i klinowy. Ostatnio są tylko małe problemy ze zgrzytaniem przy rozruchu (prawdopodobnie problem z wytartym kołem zębatym rozrusznika lub sprężyną odbijającą) oraz przy około 2000 obrotów...
Święty to chyba nie, przynajmniej nie na polskich drogach. Tulejki tulejkami, przeważnie sworzeń tłucze. To zawieszenie jest bardzo komfortowe ale u nas niestety się nie sprawdza. Jeśli faktycznie masz wybite, możesz spróbować. Sęk w tym, ile skasują za w/z wahacza, wyprasowanie starej i wprasowanie nowej. można wymienić tulejki w niektórych fiatach...
Problemem jest tylko prąd, ścieżka 2 A wytrzyma. Jeśli BMSa nie będzie to cała konstrukcja ulegnie uszkodzeniu. U mnie we wrześniowy dzień przeładowało akumulator jak się BMS zawiesił/uszkodził? Spaliło mikrokontroler (być może i sam regulator 3,3 V od mikrokontrolera też.) Potem po naprawie działała lampa 2 dni i brak zasilania. Akumulatory miały wybity...
Witam. A czy przypadkiem powyżej 80 może więcej nie zanika lekko? Kia Sportage 4WD miałem to samo 80-110km/h powodem był przegub zewnętrzny. Ale nie wybity. Ciężka diagnoza pomogło dołożenie smaru do wszystkich przegubów. Ten uszkodzony wywalił smar po przejechaniu 20km. Pozdrawiam.
Każdy dobry mechanik znajdzie wybity wahacz, zasada jest jednak taka że wymieniamy minimum pary górną lub dolną. Jeżeli wymienisz pojedynczo to za chwilę padnie ten obok teogo co został wymieniony. Niestety taki jest urok tego zawieszenia, polecam wymieniać na produkty porządnej firmy.
Słuchajcie. Niedawno (jakieś 3 tygodnie temu) byłem w jednym z lepszych (i niestety droższych) serwisów w mojej okolicy, bo wkurzyłem się na okolicznych za przeproszeniem śpeców. Auto trafiło na podnośnik, z każdej strony zostało powyginane breszką, następnie trafiło na kanał, tam to samo a na koniec na solidne szarpanie. Stwierdzono delikatnie miękkie...
A więc tak dziwna sprawa z moją Brava a mianowicie. Wymieniłem wahacze, końcówki drążków kierowniczych bo były już tak wybite że aż wstyd. A stukanie nie ustało. byłem na sprawdzeniu zawieszenia (bo darmowe) i brak jakichkolwiek luzów. I czytając sobie różne fora i posty ludzi zastanawiam się czy winne nie jest łożysko i poduszka amortyzatora. Trzaski...
Tak naprawdę nie wiesz co się działo z tym autem wcześniej. Ja co prawda piszę już jako były użytkownik Golfa IV 99" 1.6B. Z tego co piszesz to wszystko wygląda na wcześniejszą intensywne użytkowanie. Niestety z Włoch przyjechało do kraju sporo topielców, niby z zewnątrz super, natomiast środek, elektryka zawsze ucierpi. Co do pracy Twojego silnika...
domel, jeśli plastik jest pęknięty to nie szkodzi - bo domyślnie po odkręceniu go zawór jest otwarty. Może się coś jednak zawiesiło, spróboj powciskać ten pypeć. W normalnych warunkach ten pypeć sterowany jest termostatem, lub wciska go plastik). Jesli przycisk jest wybity do góry to zawór otwarty na maxa. Moze nie da rady wrócić Zawór który na dole...
Witam, jeśli to zły dział to bardzo proszę o przeniesienie. Sprawa wygląda następująco: Ponad tydzień temu miałem zwarcie przez lodówkę, czuć było spalenizną i wywaliło korki... Lodówki nie można było włączyć bo wybijała korki, lodówka miała już z 15-20 lat strasznie głośno chodziła i drzwi z niej wypadały. W czwartek nagle zawiesił mi się komputer......
O jakiej końcówce drążka napisałeś...Chodzi mi tutaj o tuleje wahacza, bo one są wybite, ale moje pytanie było skierowane w innym kierunku, otóż spytałem grzecznie co za jedną robocizną mógłbym od razu wymienić, pytam, gdyż na allegro znalazłem coś o nazwie ''zestaw naprawczy zawieszenia'' w którego skład wchodzi między innymi tuleja wahacza, stąd też...
Witam. Spotkał mnie dość nieprzyjemny problem, mianowicie, niespodziewanie podczas jazdy przy ruszaniu lub przekraczaniu 2000 RPM pojawiły się dość silne wibracje, z perspektywy kierowcy, głównie wewnątrz najsilniej pod lewarkiem zmiany biegów, fotelem kierowcy, natomiast w/g kolegi z zewnątrz dochodziły także "strzały" z wydechu. Próbowałem na własną...
Witam Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Spieszę donieść że: - geometrię ustawiam po każdym grzebnięciu przy końcówkach - drążki chyba nezłe Motorcraft po ok. 100zł ( za końcówkę). Fakt chodzą trochę dłużej niż podróby ale to i tak za krótko - 2 miechy i zawieszenie zaczyna łomotać. Wizyta w warsztacie - diagnoza wybita końcówka. Myślałem że robią mnie...
Wybite koncowki drazkow kierowniczych. Sprawdz, przekladnia takze moze miec luz. Pokrec kolem kierownicy przez okno i patrz na zwloke w poruszaniu kol skretnych auta Jak już wspominałem w zawieszeniu nie ma luzów, bo nie dawno całe wymieniałem. Na przekładni owszem jest. Byłem sprawdzić koła i okazało się, że felga i opona jest trafiona. Tylko jak...
W prawym kole alychac przypomina to jak by byla końcówka wybita . Tak amortyzatory wraz ze sprezynami i łożyska plus poduszki . Byłem wczoraj na stacji diagnostycznej na szarpakach i diagnosta nic nie stwierdził.
Witam Jak wjadę autem na dziurę to coś stuknie z prawej strony. W zeszłym roku wymieniłem odbyła się kompleksowa wymiana przedniego zawieszenia, stara została tylko sprężynY. Dzisiaj wymieniłem tez wahacz bo był do wymiany. Ale to nie on Byłem dzisiaj na przeglądzie zawieszenia i te stuki nie pochodzą z zawieszenia. Wiec bo tak może trzaskać metal o...
Ok, a czy wybite tulejki te krótkie czy też długie mogą być przyczyną ściągania? On normalnie jedzie prosto, hamuje tez ok, ale przy nagłym od 2500 obrotów wciśnięcia gazu w podłogę zaczyna się tańcowanie auta i czuć ten "boost" przy spokojnym przyspieszaniu tego nie ma. Więc chyba będą te tulejki do roboty.
Sprawdź mocowanie silnika i skrzyni tzn. poduszki na których jest zawieszony, wjedz na kanał zaciągnij hamulec ręczny i ruszaj na pół sprzęgle do przodu i tyłu a diagnosta lub ktoś inny co ma trochę pojęcia zobaczy która poduszka najbardziej jest wybita.
Witam mam problem z powyższym autem. Gdy jadę po dziurach słychać stuki tak jakby od strony kierowcy z przodu. Zrobiłem mały test na progu zwalniającym gdy jadę na biegu i daje dużo gazu to stuku nie ma przy przejeżdżaniu, lecz gdy rozpędzę auto i przed progiem wrzucę na luz lub wcisnę sprzęgło to stuka z tej lewej strony kierowcy tak jakby silnik był...
Dziś po kilku godzinnym obadaniu samochodu śmie twierdzić, że: poduszki są nowe, nie stukają, w porównaniu do starych poduszek te są sztywniejsze, nie ponadrywane. Sprzęgło... Łapie od prawie początku, wymieniane jakieś 100.000 km temu, może 20.000 mniej lub więcej, nie pamiętam, w każdym bądź razie jest jak nowe, ruszanie na sprzęgle nie powoduje szarpnięć,...
Witam, mam takie pytanie czy jak się wymienia tuleje w Audi A3 (czyli płyta Golfa IV) w wahaczach z przodu to warto dokupić sworznie? To jest przecież jedna robota czy nie? Bo mam tulejki ale nurtuje mnie fakt że mógłbym dokupić sworznie i mieć komplet naprawczy jak już mechanik będzie ściągał wahacze to wymiana sworzni to formalność czy się mylę? Bo...
To dobre pytanie. Zastanawiam się w takim wypadku od czego zacząć. Wydaje mi się że powinienem wymienić poduszki amortyzatorów skoro nie można jednoznacznie postawić diagnozy. Dodano po 1 Sprawdz jeszcze łożysko na na amortyzatorze ,może sie wybiło :idea::idea: Jak mogę sprawdzić łożysko na amortyzatorze nie wymieniając go? Normalnie można ,najpierw...
Dzień dobry. Mam poważny problem z układem kierowniczym. Problem polega na tym że samoczynnie przestawia sie kierownica. Miesiąc mu żona wróciła z pracy i zauważyłem że kierownica jest przechylona w lewo. Pomyślałem że gdzieś uderzyła i geometria sie przestawiła. Podjechałem na diagnostykę by ustawić geometrię. Facet sprawdził zawieszenie i stwierdził...
Każde zawieszenie ma wiele punktów podlegających weryfikacji jeżeli sam nie jesteś w stanie stwierdzić nieprawidłowości wybierz się do stacji diagnostycznej.Na wyposażeniu maja niezbędne oprzyrządowanie do wykrycia wad w zawieszeniu.W warunkach domowych nie zawsze jesteś w stanie stwierdzić wad np. w drągu skrętnym lub wybitych górnych sworzni zwrotnicy.
gdy cofam powoli lekko skrecajac i hamuje słychać takie strzelenie pukniece w zawieszeniu Nic nie uchroni Cię przed wejściem pod samochód, musisz się przełamać, wjechać na kanał, i dokładnie pooglądać. Możliwe że coś się urwało, lub pękło. druga sprawa to gdy wpadnę prawa strona w głęboką nierówność w drodze też słychać pukniecie jakby coś dobijalo...
Czy wy jesteście delikatnie mówiąc tępi???? po co po raz kolejny mówicie o sterownikach do karty graficznej. Przeglądajcie logi z błędami. To tak jakby mieć wybitą szybę w aucie a wymieniać silnik!!!!!!! Jeżeli ktoś ma faktycznie błąd zawieszenia związany z ATI to proszę o wstawienie screena. Tomas871: Nie każdy myślał że to problem z ATI!!!! Jak już...
Łaczniki mają nijaki wpływ choćby wybite na prowadzenie samochodu musialo by ich nie być by go bujało, sam jeżdzę 307, i ustawiałem mase zbieżności, jeżeli jedzie się i kierownica potrafi lekko szrpnąć przy zmienie podłoża raz zciąga w tę raz w tamtę to poprostu zbieżności nie ma... Jedź do kogoś kto ma urządzenie przypinane na felgi radiowe nie musi...
wybite zawieszenie wybite gniazdo łożysko wybite gniazdo łożyska
wyłącznik przedlicznikowy schemat ne555 dioda volvo silnika
rozlaczniki bezpiecznikowe sterownik silnika bezszczotkowego
Diagnostyka wiązki elektrycznej pompowtryskiwaczy w silnikach VAG Ekspres Philips LatteGo - świecą wszystkie diody, brak kawy