Wykręciłem rure z łącznikiem, niestety, łącznik jest caly, siatka jest lekko pęknięta, ale w środku rura jest cala i nie ma tez przedmuchu przy gazowaniu, wiec to nie to. Gdzie szukać jeszcze przyczyny głośnej pracy?
Możliwe jest że z innych pojemności będą pasowały,najlepiej wyciągnąć półoś i ją dopasować na miejscu.Co do osłony mechanik musi oszacować stan osłony przegubu jeśli jest ok zostawiłbym oryginał.
Auto Renault Clio 2 1.2 16V manual. Wymiana półosi prawej długiej, tam podobno jest jakiś pin do wybicia, czym to wybić, jak się na to natknę? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Jeśli w Twoim Renault Clio 2 1.2 16V (manual) faktycznie zastosowano sworzeń (tzw. „pin” lub „kołek zabezpieczający”) blokujący prawą, długą półoś w okolicach...
Tak, da się wyciągnąć półoś bez rozpinania zawieszenia.
Można też od dołu wyjąć, ale wtedy musisz mieć podnośnik i trzeba półoś wyjąć. Od góry bez podnośnika, tylko trzeba się trochę powyginać :D
Dobra amorki wymienione. Z drugiej strony półoś dało radę wyjąć ręką ale tu mechanik, który wymieniał mi łożysko posmarował smerm miedzianowym wieloklin. Mam jeszcze pytanie odnośnie nakrętek na półosie otóż mądra książka pisze aby je wymienić za każdym razem ale widzę że moje są takie ładne i one są takie samo blokujące więc jest sens nowe kłaść? Drugie...
Nie tylko zwolnicę ,ale i pochwę z prawej strony musisz zdjąć. Przy okazji wymień simering bo jak ruszysz półoś to olej może pójść na szczęki bęben i głupiego robota. Sprawdź stan półosi. A, i z jakiego łożyska mógłbym wyciągnąć tą kulkę (bodajże 5/16 jest potrzebna)? Powinieneś dostać bez problemu w sklepie z częściami.
Witam tak jak w temacie , muszę wymienić u siebie półoś prawą . Odkręciłem półoś , koło, wyciągnąłem wahacz bo i tak musiałem wymienić tuleje. Wysunąłem półoś z piasty lecz dalej nie mogę wyciągnąć jej ze skrzyni . Półoś przechodzi przez wspornik półosi. Co muszę jeszcze zdemontować? Proszę o pomoc .
heh bardzo śmieszne :D wytargałem całość. I to jest niemożliwe tak ciasno półoś do przegubu wchodzi że trza było do imadła włożyć jeden rozciągnął zabezpieczenie a drugi prał młotkiem. Ale dosłownie prał... wątpie żebym to na aucie rozebrał... a nawet nie było tak źle całość wyciągnąć. Jeszcze się okazało że agenty ze sklepu złą gumę mi opchnęli.. o...
Witam ! Mam takie zapytanie : Wycieka mi olej z przedniego mostu przy lewym krzyżaku. Czy aby zlikwidować ten wyciek muszę rozbierać mechanizm różnicowy, czy wystarczy tylko wyciągnąć półoś z obudowy mostu i wymienić uszczelniacz przy krzyżaku czy jest tam jeszcze jeden od strony mechanizmu różnicowego ? Dziękuje za odpowiedzi.
Półoś mam już wyjętą tylko ten przegub sprawił mi problem Jutro spróbuję podważyć go breszką. Widzę że stosujesz hardkorowe metody. Ja normalnie wyciągam całą półoś z przegubami. Czy ja wiem czy hardkorowe po prostu wiedziałem jak wyciągnąć półoś z przegubu a nie wiedziałem czy przegub jest jakoś inaczej zabezpieczony niż półoś więc wolałem najpierw...
Łatwiej będzie wyciągnąć półoś niż babrać się. Trzeba odkręcać mechanizm różnicowy od skrzyni. A potem złożyć wszystko. Wycieki gwarantowane!
Chcę wymienić lewą półoś w Renault Espace 4 z automatyczną skrzynią. Wyciągnąłem już ją z piasty, ale jak wyciągnąć ze skrzyni? Tam nie ma żadnych śrub do odkręcania, wchodzi od razu do skrzyni, widać tylko jakiś kielich. Może ktoś podpowiedzieć, jak ją wyciągnąć?
dzisiaj zauważyłem, że mam wyciek z uszczelniacza skrzyni z lewej strony. Wiem już jak wyjąć półoś z piasty natomiast co muszę zrobić żeby wyciągnąć półoś ze skrzyni żeby wymienić uszczelniacz ?
Jeśli jest tak samo jak w Peugeocie 206, a tak mi się wydaje to trzeba odkręcić nakrętkę od przegubu zewnętrznego i wyciągnąć półoś z piasty koła. Ze strony skrzyni przegub nie jest prawdopodobnie przykręcony i można go po prostu wyciągnąć. Po wyciągnięciu przegubu trzeba wymienić simering. Trzeba wcześniej spuścić olej w peugeocie była to śruba która...
Od dołu, odpiąć akumulator, odkręcić przewody, odkręcić śruby i wyciągnąć. Możliwe że półoś będziesz musiał wyciągnąć ale oleju nie musisz spuszczać ze skrzyni.
Nie wiem czy to pomoże, ale u mnie w Avensis D4D trzeba było wypchnąć półoś ze skrzyni biegów żeby wyjąć alternator, oczywiści trzeba było wyciągnąć dołem. Nie wiem jaki masz problem z z alternatorem, ale w mojej Ave często padały diody w mostku prostowniczym.
To już musisz sam zdecydować co łatwiej zrobić czy wyciągnąć klimatyzację czy półoś , na dodatek nie piszesz jaki silnik ale obstawiam że diesel.P
Ok, to już teraz będę wiedział. Nie da się wyciągnąć półosi bez rozgrzebania skrzyni w drobny mak. W 126P. Dziękuję za poradę.
W jaki sposób wyciągnąć półoś lewą, krótką? Mogę wyciągnąć obydwa przeguby z krzyżakiem a kielich ani drgnie. Czy można wspomóc się jakimś narzędziem mniej lub bardziej profesjonalnym ?
Obracałem go na wszystkie sposoby i chu.. Brakuje mu bardzo mało, ale za nic nie wyjdzie. Nie wiem jak wam się to udało. Będę musiał chyba wyciągnąć półoś
Tu masz opisy https://www.skrzynie.com.pl/poradnik-skr... Np. skrzynia DKF jest nowsza i zamienna na DQW Do Polo Classic z silnikiem 1.4 były montowane następujące skrzynie zależnie od kodu silnika: silnik AEX - skrzynie DCA, DCJ AKV - DCJ, DXK, DYF, ERA ANX - DCJ, DXK, ERA APQ - DCA, DCJ, DWY, DXK, DYF, ERA Skrzynia DCJ...
Jak "majstrowałeś" wyciągnąłeś półoś z osłony razem z uszczelnieniem. Jeśli po zmontowaniu z powrotem nic nie cieknie nic nie kombinuj, oczywiście poza dolewką oleju. W tym rozwiązaniu połączenia półosi ze skrzynią nic nie będzie "klikać".
Witam Chciałbym wyciągnąć silnik z CC 700. Muszę go opuścić razem ze skrzynią biegów i tu pojawia się problem. Nie mam kanału w garażu. Skrzynia biegów zchodzi razem z półosiami i tu pojawia się problem. Moge wyciągnąć silnik na kanale u znajomego jednak po zdemontowaniu półosi auto zostanie unieruchomione (bez przednich kół), a naprawa silnika zajęła...
Może półoś trafiona Raczej przy półosi były by "artefakty" przy zmianie biegów. A auto podaje: Biegi zmieniają się bez wciśnięcia sprzęgła przy odpalonym silniku. Może być i wałek, ale tak jak pisałem trzeba wyciągnąć i będzie wszystko widać.
Witam, a więc po wymianie sprężyn i amortyzatorów nabawił się mój samochód usterki: podczas przyśpieszania na 1,2,3 biegu auto wpada w wibracje, od 1 do 3 się stopniowo zmniejszają i na 4,5 już nic nie czuć... Co może być nie tak? Czy przy wymianie amortyzatora z przodu mogłem wyciągnąć ze skrzyni półoś i po montażu już nie weszło na swoje miejsce?...
OK a czy ma położenia pośrednie tzn jak zmienisz podciśnienie z -0.3 na 0.35 to czy sztanga się ruszy. Ma płynie reagować na zmiany podciśnienia bez skoków skoki 1 mm to już dramat dla regulacji VNT. Niestety nie byłem tego w stanie dziś sprawdzić bo duża strzykawa którą kiedyś to robiłem gdzieś się zapodziała lub ktoś "pożyczył". Postanowiłem, że...
Zaraz, zdecydujmy, czy mamy do czynienia z dieslem, czy z benzyną, bo ja miałem na myśli silnik 2,5 V6 24V benzynowy i pojedynczy kabel wychodzi z diod wzbudzenia i wraca do regulatora napięcia. Współczuję wkładania i wyciągania alternatora w tym silniku, trzeba do tego wyciągnąć prawą półoś i przednią część wydechu
Witam.Tak jak w temacie ,interesuje mnie czy muszę wyciągnąć półośkę , czy jest jakiś inny sposób
Witam ! w fiacie punto 2 chcę wymienić uszczelnienie na wałku z obudową przegubu trójramiennego od strony kierowcy, zdemontowałem półoś napędową odkręciłem pokrywę łożyska i nie mogę wyciągnąć wałka, czy tam jest jakieś dodatkowe zabezpieczenie? jak to zdemontować?
Kolego cichy 34 a po co wyjmować półoś jak ja chcę wymienić tylko uszczelniacz od strony wału napędowego. Co do tego mostu to z tyłu ma dekiel przykręcony chyba na dziesięć śrub , według mnie to tylko oddzielić wał napędowy a pużniej to nie wiem czy jest śruba nakrętka żeby wyciągnąć tą część co łączy się z wałem napędowym czy muszę zdjąć tylną pokrywę...
Powodzenia z wymianą :) Czemu powodzenia? :) Aż tak strasznie to nie wygląda ;) Mam 306 HDI i wiem jak tam turbo jest zamontowane, dlatego powodzenia, bo najlepiej wyciągnąć silnik. A bez wyciągania silnika to półoś trzeba wyciągać i dostęp od kanału.
jeżeli cieknie z okolic przegubu wewnętrznego to tam masz 1 uszczelniacz- wymiana banalnie prosta ale półoś trzeba wyciągnąć - pamiętaj spuścić olej ze skrzyni. Osobiście odradzam elfa olej pomimo ze dużo osób pisze ze jest ok do skrzyni R65 - ja 2 razy wlałem i teraz 3 skrzynia czeka na wymianę. Inne miejsca możliwego wycieku - czujnik prędkości -...
Mam pytanie do osoby, która wymieniała uszczelniacz lub półoś w SAXO 1.1 Mianowicie czy można ją śmiało wyciągnąć czy trzeba na coś uważać np. wałki (igiełki) Poci mi się z pod uszczelniacza i chce to na dniach zrobić a nie narobić się. Za odpowiedz z góry dziękuje.
Panowie mam problem, wyciągnołem półoś i nie dam rady dobrać się do tego oringu (uszczelniacza), nie wiem jak wyciągnąć tą część ze skrzyni, która się łączy z przegubem i za którą jest moja usterka. Jak to jest zamocowane? Próbowałem pukać ale nie idzie (chyba, że nie mam serca dobrze uderzyć). Proszę o pomoc kogoś kto to ściągał kiedykolwiek
No tak łatwo to on tego nie wyjmie i sprawdzi, trzeba trochę porozkręcać... Może mała wskazówka, jak teraz można swobodnie wyciągnąć i włożyć przegub do skrzyni, to prawdopodobieństwo braku segera bardzo wzrasta. Tylko jak będziesz wkładał ją w skrzynie to porządnie wepchnij żeby ten seger załapał. To też :) Przecięcie jest po to, by przy wkładaniu...
Problem jest następujący: Wczoraj podczas demontażu półosi z przegubem wewnętrznym (od skrzyni biegów) zrobiłem z nim jakiś dziwny manewr (max. skręt i potrząśnięcie itp.) i wypadła z niego kulka. Ten manewr jest niemożliwy do wykonania w aucie tylko na zewnątrz. Po złapaniu się za głowę i krótkiej chwili zadumy doszedłem do wniosku że można w ten sposób...
Odkręć 8 śrub od półosi, wyciągnij pół oś, w środku jest nakrętka dwunastokątna o ile dobrze pamiętam na nasadkę 65. Nakrętka ma zagniatane zabezpieczenie, po odkręceniu ściągniesz całą piastę z bębnem.
Nie toleruję jak jakaś funkcja w aucie jest i nie działa to cieszę się że jeszcze ktoś dba o samochód, a nie tylko w tedy, gdy auto staje na środku drogi. ;) To nie u mnie Panie Kolego. Auto robi długie trasy i nie chcę stanąć gdzieś po trasie .. zwłaszcza w okresie chłodnym, to kłopot i duże koszty holowania, naprawy w cudzych krajach. Strata czasu....
Nie mam tego w rękach, ale jak wymieniałeś przegub, łożysko amortyzatora, to nie wyciągnąłeś za daleko półosi tej wewnętrznej, bo tam jest sprężyna, która wypycha półoś na zewnątrz i mogła ci wypaść, wcisnąłeś ją z powrotem i problem.
Wyciągnięcie półosi wydaje się najlepszym wyjściem
To już piszę: Sanki silnika, wydech, drążek zmiany biegów przy skrzyni, kostki ze skrzyni (włącznik światła cofania), półosie, wyciągnięcie sworzni z wahaczy.
"Patent" renaulta polega własnie na tym ze przegub jest nierozdzielny półosią. Przy wymianie uszkodzonego trzeba kupic całość. Nie napisałeś która to strona, a od tego zależy ile będziesz sie męczyć. Generalnie żeby wymienić gumy na przegubach zewnętrznych trzeba wyciągnac połoś z auta i zdemontować krzyżak (przegub wewnętrzny), dopiero tamtędy można...
Wyskoczył pierścień zabezpieczający mechanizm różnicowy w skrzyni biegów. Jak wyciągniesz lewą półoś to go zobaczysz.
Zdejm opaskę z osłony wewnętrznego przegubu wyciągnij półoś ze środka zdejm zabezpieczenie potem element z pierścieniami i zmieniasz osłonę.
Na dzień dobry musisz wyciągnąć półosie. Dobrze ci radzę przeczytaj mój poprzedni post i zrób to co tam napisałem.
Witam ! Mam 2 problemy: 1. Jak wymienić simering 40 72 w c 330 ? Ściągnąłem koło, zwolnice, wyciągnąłem półoś i co dalej ? 2. Są po 2 szczęki przy tylnych kołach.. jedna dłuższa, druga krótsza, która ma być z przodu a która z tyłu ? Z lewej strony... dzięki za info..
Półoś wygląda oki, przegub raczej też dobry z górnej półki. Jutro wyciągnę półoś i na warsztacie zobacze jak to wchodzi i wygląda na zewnątrz. Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz. Czy przegub wewnętrzny powinien chodzić tył przód w stronę koła czy to może być przyczyną ??
Witam. Trochę z innej beczki wózek Linde h30d deutz 3 cylindrowy 1990r. POTRZEBUJE porady jak wyciągnąć półos z przodu? Jak jest zabezpieczona, Piasta przednia jest tzw. "Lita " nie ma śruby centralnej, potrzebuję uszczelnić polos
Witam. Mam pytanie odnośnie Linde H30D 1990 Jak wyciągnąć przednia polos?. Z góry dziękuję za komentarze.
wyciągnąć półoś skrzynia półoś półoś wyciągnąć stojan
tuning sharan behringer procesor efekt mikser dekoder orange diody
ta8207k zamiast ta8227p ta8227p zamiennik
LiteVNA-64: pomiar indukcyjności i pojemności, kalibracja OSL, analiza RLC, NanoVNA-Saver ESP8266 – uruchamianie skryptów i firmware z karty SD, MicroPython, SD-OTA, konfiguracja