Witam ! Układ chłodniczy powinien być szczelny w innym wypadku nagrzewnica się zapowietrza. Napraw chłodnicę , uzupełnij płyn i wszystko powinno być ok.
Poxipolem to można mamie ucho od kubka przykleić... Możesz tą myśl rozwinąć? Uszkodzona uszczelka + uciekający masowo płyn to albo woda w płynie albo płyn i mydło w oleju. Kolego lakzop , odrobinkę nt benzynowych silników Opla wiem. Wracając do wcześniejszego mojego posta, proponuję na ledwo dokręconym korku zbiornika wyrównawczego powtórzyć wszystkie...
Od tego jest dział samochodowy... Ale do sprawdzenia czujniki temperatury, i odczytać w komputerze jakie podaje temperatury np. na zimno i przy rozgrzanym silniku.
Najtaniej to jak będziesz jeździł bez klimy.
Gdyby to była droga, nietypowa, nieosiągalna chlodnica to co innego. Naprawa tej twojej nie da ci gwarancji że za miesiąc nie puści w kolejnym miejscu.
Jedno i drugie. Zaczynasz o najtańszego czyli wymiennika ciepła.
Ale to auto jest faktycznie tak dogrzane? Bo stwierdzenie że rura gorąca to trochę mało. Co się właściwie dzieje? Gotuje się? Wentylator się włącza na zimnej chłodnicy? Ile ma na wskaźniku? A..nie ma wskaźnika, no tak To trzeba w programie podejrzeć.
Tu masz wyciek płynu z chłodnicy EGR która zamontowana jest wewnątrz. Maź widoczna na zewnątrz to tak na wpół odparowany płyn z układu chłodzenia. Oczywiście EGR jest uszkodzony i należy go wymienić na nowy co kosztuje worek pieniędzy lub na inny sprawny. Test na zawartość CO mógł się nie sprawdzić z powodu niskiego stężenia tego gazu w układzie.
vw 2.0 tdi przebieg 240 tys. Wycieka płyn chłodzący tylko podczas pracy silnika . Cieknie z okolic chłodnicy oleju . Dokładnie miejsca wycieku trudno zlokalizować, czy to chłodnica oleju do wymiany ?
Uszczelka pod głowicą.
A co jak nie ma wycieku?
no to trzeba było od tego zacząć
Z przodu silnika,macaj po wężu od chłodnicy
W 307 nie trzeba wyjmować deski. Ściągasz plastik przy nogach kierowcy i wymieniasz oringi. Jest pełno filmów na jutubie, wprawdzie nie po polsku, ale co widzisz to widzisz. Korek chłodnicy nie ma nic do wycieku z okolic nagrzewnicy.
No jak cieknie to zmieniasz na nowe i sprawdzasz koncówke węża,dolewasz specjalny uszczelniasz do układu chłodniczego,a jeśli masz nadal przecieki zwiazane jest to z ciśnieniem !!Zreszta tu Panowie jasno napisali też czego nie robić !!
Bezpiecznik sprawdzony? Jest termowłacznik w chłodnicy? Posiada klimę?
Po to daje się UV żeby w niepewnym układzie zobaczyć pocenie się. Trzeba zdiagnozować co jest przyczyną i wymienić.
Jeśli sie nie myle jest to miejsce na włacznik wentylatorow chłodnicy starego typu . Można spróbować to uszczelnić .
tak , sprawdzić działanie wirnika,, luzy i szumy łozysk
Ale wychodzi na to że ten olej cieknie spod tego grubego węża który zaznaczyłem na zdjęciu. Pytanie jest skąd tam olej. Myślałem że tam to raczej płyn chłodniczy powinien być, chyba że się myle.
Przyjrzyj się dokładnie. Jest jak kolega wyżej napisał więc jeżeli chłodnica nie jest pękniętą to leci Ci po chłodnicy z węża bądź z termowłącznika i skapuje w tym miejscu bo ono jest najniżej. Tam Ci czegoś brakuje na dole bo ta chłodnica powinna się właśnie opierać tym elementem poprzez gumkę na wsporniku.
Samochód zgasł w końcu kilka razy ,okazało się że to wyciek płynu z chłodnicy powodował takie objawy.gazownik szybko się z tym uporał.teraz jest igła. Dodano po 35 Samochód zgasł w końcu kilka razy ,okazało się że to wyciek płynu z chłodnicy powodował takie objawy.gazownik szybko się z tym uporał.teraz jest igła.
Witam problem polega na tym że ostatnio wykryłem wyciek z chłodnicy .. kupiłem preparat do zaklejania wycieków i niestety po wlaniu tego do chłodnicy ogrzewanie nagle jak by osłabło .. ( trzeba przejechać bardzo dużo km i do tego najlepiej na wysokich obrotach żeby zaczęło grzać ) w czym jest problem ??
Patrząc po temacie był wyciek , nie dolewales doktora ? Być może chłodnica się tym zapchała i auto się grzeje , jak wygląda sytuacja z temperaturą ?
Zielonkawy płyn, taki jak w chłodnicy.
A czym można przeczyścić kanały? Można np.kretem albo mieszanką wody z octem Dodano po 49 A jeśli chodzi o zapalenie to pali od razu
Boki chłodnicy są mocowane na zatrzaski do korpusu. W kilkunastoletnim samochodzie mogą się zacząć problemy ze szczelnością w tym miejscu. W mondku masz układ ciśnieniowy. Podczas pracy ciśnienie wzrasta i płyn jest wypychany na tych łączeniach. Na postoju problem znika. Płynu nie widzisz, bo Ci odparuje. Jak dokładnie obejrzysz na brzegach chłodnicy...
jest tam oring a rura jest przykręcona jedną śrubą chyba,no i trzeba płyn zlać i odłączyć przewód gumowy od chłodnicy.
Witam, odswieze trochę temat gdyż mam podobne pytanie. Chodzi o to czy jeśli tuleja jest gładka nie porysowana i nie ma wyrobionego progu, to czy wymiana samych pierścieni ma sens czy robić komplet ? Remont robiony ok 5 lat temu. Zrobione ok 300 mth. Pierścienie prawdopodobnie padły od przegrzania z powodu wycieku z chłodnicy.
Sprawdzić wycieki. Rurki przy chłodnicy,zbiorniczku,przy wejściu do środka.
A Ty w tym autku masz chłodnicę oleju? Taką gdzie płyn chłodzi olej.
Sprawdź czy wiskoza działa na wentylatorze chłodnicy.
Połącz wąż zasilania chłodnicy spalin z wyjściem. I zobacz. W ten sposób wyeliminujesz jeden układ.
Sprawdzić wycieki w okolicy pompy wody Węży, chłodnicy, nagrzeenicy
Passat b6 2.0fsi nie widać wycieków z chłodnicy rozrząd wymieniony komp. Dodano po 3 przy zamkniętym płyn jest ok dopiero gdy otworzę zaczyna buzować. Auto trzyma temp.nagrzewa się normalnie też daje ciepło jak powinno .
wycieku z chłodnicy nie ma , wycieku z klimatyzacji nie ma ... wiec zostaje panorama dach lub szyba... A podszybie sprawdzone ? Wszystkie otwory techniczne . Dodano po 3 więc po co mam trzymać post skoro nikt nie umie napisać że miał taka sytuacje i gdzie szukać problemu... To co sprzedać ? Bo samemu mi się nie chce szukać . Albo będę tak jeździł w...
Sprawdź stan płynu chłodzenia ... jeśli potrzeba jest odpowietrzenia to przy chłodnicy są odpowietrzniki ... Zapal samochód i odkręć jeden z nich aż pojawi się płyn potem zakręć ... Ale sprawdź również skąd może być wyciek ... jeśli na zewnątrz to pół biedy ( okolice chłodnicy ) ... sprawdź olej czy przypadkiem tam nie wyciekł .
Nie nie ma wycieku, tylko nie został zlokalizowany. Czasem ciśnienie nie pomaga bo doszczelnia układ. Niedawno sprawdzając klimatyzację przypadkiem znalazłem wyciek ze złącza chłodnicy silnika, bo ktoś wcześniej dodał kontrast UV do płynu chłodzącego, więc to też może być jakiś sposób.
Nie da się stwierdzić uszkodzenia turbiny na podstawie wycieku z węża czy chłodnicy. Uszczelnij to i tyle. Albo leje się gdzieś z góry po wężu ,albo wąż dziurawy, albo puszcza na złączkach. Zależy jak tam jest to mocowane.
witam posiadam meganke z 2002 roku 1.4 16v i zauważyłem wyciek płynu chłodniczego przy chłodnicy,a poziom płynu w zbiorniczku jest za max. Czy może jest tam jakiś zaworek że wyżuca płyn,bo ma go za dużo??proszę o pomoc!! z góry dziękuje
Zalej płynem układ nagrzej silnik i co jakieś 5min odkręcaj zaworek ale nie do końca i kontroluj poziom w zbiorniczku.Sprawdż czy na innych wężach od chłodnicy nie ma podobnych zaworów.
Pozatym 1 pytaniem złamałeś regulamin. Tu niezajmujemy się wyciekami płynu z chłodnicy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Naprawa nie jest trudna. Za ciśnienie odpowiada pompa oleju i zużycie silnika, a ściślej wału, panewek- zwłaszcza wałka rozrządu. Jak niskie ciśnienie może być przyczyną nieszczelności.. pomyśl trochę, albo zostaw te tematy tym co je rozumieją. Wycieki z chłodnicy oleju to jest praktycznie stały punkt w Scaniach, ale nie tylko.
Witam Silnik po dokładnym ustawieniu ustawieniu luzów zaworowych wyczyszczeniu gaźnika i zastosowaniu oryginalnej świecy tzn. od dystrybutora cymco już nie gaśnie, co do chłodzenia to znalazłem wyciek z chłodnicy, po zlikwidowaniu jest ok. Dzięki za pomoc Pozdrawiam
W takim razie coś jest nie tak.Bo elementy które zaznaczyłem wyglądają identycznie i mają ''dziurkę''w środku nimi skraplała się też woda.To zjawisko od dłuższego czasu nie występuje.w miejscach łączenia węży z chłodnicą nie było wycieków
waldemar67--- dziwie się Twojemu szefowi, bo skoro miałeś wyciek z chłodnicy to nie ma to nic wspólnego z klimatyzacją i tak jak kolega kwantor słusznie załażył może Ci się "zabetonować" nagrzewnica i będzie wielki klops, co do Coo to faktycznie trzeba sprawdzić przewody i wtyczke do czujnika ciśnienia w układzie klimatyzaji.
Uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica lub blok. Oleju nie przybywa?
Wąż jest cały, a w zbiorniku wzrasta ciśnienie i nie wyrzuca wężykiem od korka lecz wężykiem przychodzącym do zbiorniczka. Dodano po 5 Węże dokładnie sprawdzone i nigdzie nie ma wycieku tylko przez ten jeden z dwóch co idą do chłodnicy, a wyciek jest tylko z naczynia płynu. Tak, jakby korek nie spełniał żadnej funkcji.
Witam, czy ktoś z Was wymieniał wkład osuszacza klimatyzacji w tym aucie? Mam wyciek z chłodnicy klimatyzacji ( w miejscu styku śruby tak przynajmniej wygląda) na dole skraplacza, jeśli jest tam połączenie to prawdopodobnie uległ uszkodzeniu oring.
Witam. Mam problem z bizonem Z 056 podczas pracy na wysokich obrotach wyrzuca wodę przez korek chłodnicy, temperatury nie łapie. Ma 90 stopni ale wypycha wodę. Co to może być proszę o pomoc. Dziękuję i pozdro AI: Czy układ chłodzenia był ostatnio serwisowany lub czy zauważyłeś jakieś problemy z nim wcześniej? Był serwisowany AI: Czy zauważyłeś jakieś...
Martwić będziesz się wtedy gdy zobaczysz w tym miejscu wyciek. Jak nie cieknie to jesteś happy. A jak będzie się przegrzewać to nie z tego powodu.
Sprawdź czy nie masz masła pod korkiem wlewu oleju jak nie masz to poszukaj wycieku na wężach, chłodnicy, i nagrzewnicy, wyciek można poznać po osadzie zabarwionym na kolor płynu chłodniczego. Co do oleju to tak jak kolega napisał, ja obstawiam na pierścienie, chyba że masz wyciek?
Na filmiku wyraźnie jest widoczny wyciek z pod rurki wychodzącej z pompy cieczy chłodzącej do chłodnicy, jest ona uszczelniona za pomocą oringu, również widoczne jest że ta rurka nie jest w dobrej kondycji, a jest bardzo cienka ścianka, więc jeśli nie jest przegnita to niedługo przegnije. Należy wymontować rurkę i wymienić oring, a jeśli zajdzie potrzeba...
Mam ten sam problem co ty.Omega 2.2 16v.Zrobiłem remont silnika wymieniłem co tylko się dało.Silnik chodzi jak zegarek ale mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzącego.Nowa pompa wody,termostat,uszczelka pod głowica.Po odpaleniu silnika wszystko było ok ale zauwazyłem wyciek z chłodnicy,więc wymieniłem na drugą używaną i od wtedy zaczeły się problemy.
Sprawdź stan płynu w chłodnicy. Jeśli brakuje to dolej i po rozgrzaniu auta poszukaj wycieku.
czy jak wymienię termostat na nowy to będą nadal ubytki Będą nadal. Wycieka płyn, np na łączeniach przewodów, z chłodnicy, grzejnika nagrzewnicy - tego co nie grzeje, cieknie z kolektora ssącego, lub uszczelka pod głowicą.
trzeba poszukać nalotu w kolorze płynu chłodzącego na całym układzie chłodzenia .wyciek może być wszędzie na chłodnicy na wężach wody (przeważnie tych z tyłu silnika idących do nagrzewnicy)
Zabieram się do wymiany chłodnicy oleju z powodu wycieku wody. Czy już ktoś z was to przerabiał ? Rady jak to ugryźć ? Porsche Cayenne 2012r 3.0Diesel Audi 3.0 VW Tuareg 3.0
Nie, płyn jest w normie.
Pewnie że warto, przynajmniej się przekonasz jak wygląda chłodnica. Z opisu na to wygląda skoro nie ma innych wycieków.
Pytań kilka odnośnie klimatyzacji i chłodnicy klimatyzacji w VW Passat. 1) Czy można sprawdzić szczelność chłodnicy klimatyzacji bez napełniania jej gazem ? (czyli taniej niż za 180-200 zł) i czy napełnienie jej R134a jest konieczne celem sprawdzenia szczelności układu ?? 2) Jeżeli stwierdzono wyciek w chłodnicy klimatyzacji to czy można to jakoś zregenerować...
Akurat ten silnik nie ma problemu z odpowietrzeniem... Czy po jeździe węże są mocno twarde??? Jeśli za każdym razem po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się komunikat i dolewasz płynu to może jakieś wycieki (czasami nagrzewnice popuszczają lub często oringi na wejściu nagrzewnicy w kabinie ??? Jeśli brak wycieków to drożność cienkiego przewodu...
Zakładasz nowy oring(stary wyjmij, oczyść gniazdo) , zakładasz zawleczkę. Jesli spuszczałes płyn tym o czym pisałem to zakrecasz to. Zalewasz płyn , odpalasz silnik i grzejesz aż załącza się wentylatory. Kontrolujesz czy gdzieś nie masz wycieku w międzyczasie. Ja dodatkowo ugniatam grube węże idące do chłodnicy. Jeśli w trakcie płynu będzie mało dolej...
Witam, kiedyś w seicento miałem podobny problem. Mianowicie, postawiłem go na warsztat a pan mechanik, od razu mówi, że do chłodnica, zabrał się do wymiany. Po czym problem ustał na chwile. Znowu zaczęło sie dymić. Okazało się, że padł termostat. Koszt nowego to około 50zł. Bardzo łatwo samemu wymienić. Ewentualnie w punto, miałem sytuacje, że tzw....
Jeżeli uzupełniłeś płyn po wymianie króćca, nie powinieneś mieć problemu z odpowietrzeniem układu chłodzenia. Chłodnica powinna odpowietrzyć się sama po osiągnięciu przez płyn temperatury roboczej i po przejechaniu kilku kilometrów. Czy niepokojący hałas naprawdę dochodzi z chłodnicy?
Witam Posiadam auto seat Ibiza 6j silnik 1.4mpi bxw. Mam problem z klimatyzacją problem objawia się tym że po nabiciu klimatyzacji mijają 2-3 tygodnie używania klimy i w jednym momencie cały ten czynnik mogę zobaczyć jako plamę na parkingu. Po nabiciu drugi raz czynności się powtarza 2-3 tygodnie klima chodzi bez żadnych wycieków i znów cały czynnik...
Witam , ostatnio miałem problem z wyciekiem płynu chłodnicy. Co ciekawe żadna lampka nie świeciła się "temperatury płynu chłodzącego ". Przejechałem bez płynu ze 50 km i tylko wentylator chodził głośno. Zastanawia mnie to ,że przy uruchamianiu silnika nie świeci mi nawet na sekundę Lamka "temperatury płynu chłodzącego" ani poziomu płynu. Co myślicie...
Znalazłem wyciek z chłodnicy więc ubywający płyn już jest sprawą nie aktualną. Odłączyłem na noc akumulator myśląc, że może komputer jakiś błąd złapał. Efekt był taki, że zapaliła się kontrolka pomarańczowa - samochód z kluczem. Czy ktoś może teraz będzie w stanie podpowiedzieć co robić dalej?
nie ma wody w oleju jest czysty
Być może ten środek uszczelniający się sprawdzi. Kiedyś kolega wlał taki środek do chłodnicy, bo miał drobny wyciek, i pomogło.
A więc sytuacja wygląda następująco: wysoka temperatura była efektem nieszczelnosci chłodnicy, sprawdziłem wszystko, okazało się że przecieka na rogu. wyciek z chłodnicy usunięty. (druga chłodnica). Kilka razy dolewalem płynu po wymianie ale być może dlatego że musiał rozejsc się po układzie. Co do opalania na zimnym silniku, tu pojawia się większy...
I na sto procent będzie wyciek z chłodnicy czy nagrzewnicy(o czym przekonałem się sam przedwczoraj przy wymianie płynu bo był nieciekawy), więc szykuj kasę na te dwa elementy. Nikt bez powodu nie sypie środka do uszczelniania(sam musiałem nasypać bo hurtownie dopiero czynne od poniedziałku a jeździć trza). Profilaktycznie jeśli wentylator chłodnicy...
Tak jak poprzednik pisał - gorąca woda, głowica na swoim miejscu i nabić ciśnienie powietrzem - oczywiście poprzez przerobiony korek od chłodnicy.
jak wymienię to dam odpowiedź czy pomogło.
Posiadam Skode Fabie 1.9 Sdi rok 2000. Ostatnio zauważyłem wyciek płynu z chłodnicy i nie wiem jak sie zabrać do jej wymiany.Proszę o rade czy jest sens samemu sie zabierać za jej wymianę czy zlecić to mechanikowi?
może dziurka w chłodnicy sprawdz czy masz gdzieś wyciek w okolicach chłodnicy. Miałem też tak samo w essim i kupiłem amerykański środek do uszczelniania chłodnic i odpukać w niemalowane wszystko jest oki, bądź termostat kijowy. znajomy kupował termostaty w inter carsie i zmuszony był wymieniać je co 3-4 miesiące az mu doradziłem żmijkowskich na połczyńskiej...
gzdie znajduje sie chłodnica oleju i termostat w mv6 3.0 poniewaz mam wyciek oleju do wody zapycha mi chłodnice i nagrzewnice byc moze zapchał mi termostat.
Witam. Jestem młodym kierowcą i elementy związane z elektryką/elektroniką to dla mnie czarna magia. Mam problem z Škodą Fabią 1.4 mpi z 2001 roku. Nie działają światła pozycyjne przednie, światło cofania oraz regulacja świateł, reszta działa bez zarzutu. Czy ktoś może miał podobny problem i wie, jak go rozwiązać albo podpowie, od czego zacząć szukanie...
Myśle że za dużo nie pracował silnik bo mogło to zabić skrzynie.
Witam forumowiczów! Mam mały problem z moim autem otóż od niedawna zaczęły ubywać mi płyny (płyn chłodniczy, hamulcowy i olej z silnika) Szukałem wycieków ale nic nie znalazłem wymieniałem też niedawno klocki hamulcowe cylinderki są ok wycieku z chłodnicy i na wszystkich wężykach też nie ma. Oleju też mi nie przepala kiedys były wymieniane uszczelki...
Miałem ten sam problem. Wyciek był niewielki. Do chłodnicy dosypałem proszku do uszczelniania układów chłodzenia. Pomogło.
Co kilka tysięcy km. muszę dolać około 0,5 l. płynu do chłodnicy, jak odkręcam korek to duże ciśnienie wychodzi z układu, wycieków nie zauważyłem. Kupię test na sprawdzenie spalin. Czy jeśli nie wykaże spalin to i tak może być głowica? Co może powodować znikanie płynu skoro wycieku nie widać?
Sprawdź chłodniczkę oleju. Wycieków nigdzie nie masz jeszcze? Np. Z pod pompy, chłodnica szczelna? Dodano po 54 ewidentnie woda przedostaje sie do układu spalania No to jedynie przez uszczelkę pod głowicą.
I komputer nic nie pokaże. Zatrze się skrzynia i tyle. W DSG trzeba byc pewnym jaki jest stan oleju, przy jego wymianie i na kolejne 60tys bedzie spokój jak nie ma wycieków. Z tyłu chłodnicy jest filtr oleju skrzyni. Zacznij od zrobienia przeglądu skrzyni, zobaczysz jaki olej zleci.
Może być walnięty termostat i jest cały czas otwarty przepływ co powoduje wychłodzenie silnika i stosunkowo niską temperaturę płynu w chłodnicy.Układ chłodzenia powinien być szczelny. Sprawdz czy w wyniku ubywającego płynu nie zapowietrzyła się chłodniczka.
jak to sprawdzic? parownik wyglada w porządku. a korek sprawdzałem i jest ok i na chłodnicy tez nie ma wycieków:/
Uszczelnij wyciek płynu, odkręć korek zbiornika wyrównawczego, odpal na biegu jałowym i obserwuj, jeżeli na postoju gotuje wodę to problem będzie z pompą wody, jeżeli wirnik jest plastikowy to pod wpływem temperatury i oporu wody będzie stał w miejscu , to dość częsty przypadek tanie pompy wody. Jeżeli na postoju z odkręconym korkiem węże od chłodnicy...
To jest chłodnica EGR, a wyciek jest gdzieś wyżej.
muszę dolać przynajmniej 5litrow płynu do chłodnicy. Nie widać nigdzie wycieków Przy takich brakach to chyba ten płyn ci ktoś pije, albo spuszcza i sprzedaje.To jest nierealne nawet po siedmiu dniach.Sama pojemność układu ma niewiele więcej.Musi być wyciek i koniec.Obejrzyj jeszcze okolice pompy.
Diagnostyka nieszczelności azotem jest jak najbardziej polecaną metodą przy znaczących wyciekach, a Twój można za taki uznać. Tym bardziej, że podejrzane jet konkretne miejsce na skraplaczu (chłodnicy). Metoda azotowa jest znacznie tańsza niż UV i sam bardzo często ją stosuję przy wstępnej diagnostyce nieszczelności. Co do ciśnień próby azotowej......
Witam wszystkich użytkowników mam elementarne pytanie dotyczące chłodnicy w aucie Mianowicie czy to że chłodnica jest pogięta <ale nie ma dziur> może wpływać na jej wydajność??? czy opłaca się kupować takie coś??? (okazyjna cena, potrzebuje chłodnicy):|
Witam. Zauważyłem niewielki wyciek płynu z chłodnicy jednak w celu dokładniejszej lokalizacji czeka mnie chyba jej wyjęcie. Pytanie jak to zrobić szybko i sprawnie? Jeśli ktos wie to proszę o wskazówki. Slyszałem tez o "magicznych" środkach ktore zaklejaja niewielkie wycieki. Ktos wie cos wiecej na ich temat? z góry dzieki.
Auto ma przejechane 165tys. A i ostatnimi czasy pojawił się kolejny problem ucieka mi woda z chłodnicy , lecz nigdzie nie widać wycieku. Patrzyłem w zbiorniczku czy są może jakieś oczka oleju ale nie ma.
A wiec tak jak przypuszczałem jest to wina termostatu !. Najpier spuść płyn poprzez odkręcenie zaworu na dole w chłodnicy. Odkręć stary termostat, zdejmij starą uszczelkę/prawdopodobnie będzie porozrywana , oczyść dokładnie to miejsce żeby nie było śladu po starej, załóż nową uszcelkę możęsz jeszcze uszczelnić silikonem /czerwonym/ zakręć nowy termostat,...
nie odpowietrza się układu chłodzącego,na zdjęciu co pokazałeś jest to śruba do podtrzymanai chłodnicy,jęzeli płyn się wydostawał śrubą,chłodnica jest w tym miejscu dziurawa,poprzez ciśnienie tamtędy wydostawał się płyn chłodzący,najlepiej proponował bym wymontować chłodnicę i sprawdzić szczelność wtedy będziesz miał 100% pewność w jakim stanie jest...
Witam! Cieknie mi chłodnica w polonezie atu plus 1.6 GSI. Wycieki pomiędzy plastikową obudową chłodnicy z boku a samą chłodnica, czy plastiki można ściągnąć jeżeli tak to w jaki sposób? czy jest pomiędzy plastikami i chłodnica jest jakaś guma?
Wycieki będą dopiero jak się silnik zagrzeje i układzie chłodzenia wzrośnie ciśnienie. Z czego jest chłodnica- aluminium czy mosiądz?
Witam Mam taki problem, mam Vectre A 91 silnik 1.8 benzyna i od pewnego czasu zaczyna mi wcinać płyn z chłodnicy. Żadnych wycieków na zewnątrz nie stwierdziłem ( auto trzymam w garażu i zadnych plam ). Pytam w zasadzie z ciekawości, bo i tak pewnie trzeba będzie się udać do fachury, a przy okazji będę wiedział na co się przygotować. Ubytek jest rzędu...
Wyciek nie, zapowietrzenie układu tak.
Jeśli karta jest jeszcze na gwarancji to tak stracisz ją. Możesz pobawić się Afterburnerem i trochę ściągnąć obroty w dół, ale z rozwagą by nie uszkodzić karty. Co do chłodzenia wodne jest cichsze ale sprawia czasami trudności np. trzeba wszystko dobrze złożyć i modlić się by nie było wycieków, no i co jakiś czas trzeba uzupełniać chłodziwo a wentylatory...
citroen wyciek chłodnicy wyciek oleju chłodnicy oleju oring chłodnicy
klimatyzacja słabo chłodzi rozłączyć rozmowa ryzen 2500u
nuvoton programowanie renault df070
Schemat elektryczny agregatu Daewoo GDA 2600i Jak ustawić HDMI w telewizorach Pioneer PDP?