Z takimi pytaniami to do Wróżki musisz się udać, zależy ile turbina tego oleju puszcza. Ogólnie zjawisko dość groźne, może spowodować całkowite uszkodzenie silnika. Auto wkręci się samo na niebotycznie wysokie obroty, paliwem będzie olej z turbiny. Naprawdę sugeruję wizytę u dobrego fachowca!
Zimeringi wbijaj sprężynką do skrzyni , ale tam jest jeszcze oring który zapobiega wyciekowi oleju przez tuleję . Często po wyjęciu tulei jest na frezie bardzo dużo rdzy , świadczy to o tym że oring dobrze spełniał swoją rolę .Pozdrawiam
Można, trochę oleju wyleci. Tam powinny być oringi uszczelniające.
Za tą śrubą z zawleczką jest dwukierunkowy zawór przelewowy pomiędzy przewodami co idą na siłownik. U góry powinna być taka sama śruba. Tam wystarczy wymienić oring.
To jest pompa podciśnienia, pod nią od strony głowicy jest oring.
Pod skrzynią, wyraźny wyciek oleju. Widać ,,wysiadł" oring. Takiego przypadku, jeszcze nie doświadczyłem. Sprzedawca oringów, żeczy sobie podania rozmiaru.
Jak silikonem? Tam powinny być dwa duże oringi i uszczelniacz na wałku u mnie akurat kwadratowy oring.
W „markowych” zawieszeniach upside-down, ten element (mocowanie koła, zacisku hamulcowego) jest przykręcony do rury nośnej. Musiałbym poszukać po serwisówkach, czy jest uszczelniony oringiem czy klejem do gwintów. Nie mniej konieczne jest podgrzewanie opalarką przy rozkręcaniu obu elementów.
Wycieki oleju z pod oringu w Dafie jest dość częstą usterką , taka ich uroda , żeby nie było takich przygód , to najlepiej stosować oryginalne filtry Paccara. Za duży stan oleju w silnku nie wypcha oleju z oringu pod filtrem oleju, tylko rozszczelni komorę korbową , a dokładnie znajdzie sobie najsłabsze punkty takie jak np. uszczelka pod miską olejową,...
wymień oring pod cewką zapłonową
Musisz zdjąć podnośnik "plecak" i zobaczyć co tam się stało, być może zabezpieczenie dźwigienki, lub coś gorszego. Wyciek z tyłu z wałka WOM, powinno ci się bez problemu zlikwidować, Odkręcasz ten dekielek, śruby po okręgu wymieniasz simering i uszczelkę, i to powinno pomóc, jeśli nie łożysko będzie do wymiany, ma duży luz i uszkadza simering. :D Pozdrawiam....
Na filmiku wyraźnie jest widoczny wyciek z pod rurki wychodzącej z pompy cieczy chłodzącej do chłodnicy, jest ona uszczelniona za pomocą oringu, również widoczne jest że ta rurka nie jest w dobrej kondycji, a jest bardzo cienka ścianka, więc jeśli nie jest przegnita to niedługo przegnije. Należy wymontować rurkę i wymienić oring, a jeśli zajdzie potrzeba...
wymieniłem oring na nowy i olej dalej leci
Nurkować i sprawdzić intercooler , bo dolot odmy jest z prawej strony . Jak jest taki sam montaż jak u góry to wystarczy zmienić oring na większy niż to co opel zakłada
Poprawiono. Prosze o pomoc poniewaz oleju dosc duzo ubywa, nie mam pojęcia dlaczego teraz, czy tam powinien isc jakis oring czy cos?
Vacum pompa inaczej pompa wytwarzająca podciśnienie, resztę doczytaj. Lepiej było wymienić oring niż pchać silikon.
To stara maszyna pewnie nie jedno było już kombinowane. Prawdopodobnie olej leje się z otworu po śrubie zabezpieczającej która wygląda jak śruba. Poleciało uszczelnienie pomiędzy tłoczyskiem a dławicą, znając życie oring za kilak zł. Rozkręć to wymień i po robocie a nie zadawaj pytań typu "Jak wygląda śruba".
Między przepustnicą o kolektorem masz oring. Sam wąż jest gumowy więc tylko opaska. Jak leci z osi przepustnicy to ona jest do wymiany. Sprawdz węże i sam IC czy nie ma tam duzo oleju. Jak jest wypłucz i zrób turbinę.
Przy dolocie to jest wyciek oleju z odmy,to ten wąż po prawej. Wyczyścić ,wymienić opaskę ,albo podłożyć jakąś koszulkę gumowa.Podstawa filtra to nie oring ale taka specjalna uszczelka gumowa.też prosta robota. Jeszcze lubi puszczać czujnik oleju. Łopele też lubią popijać olej.
dosyć często cieknie z przewodu doprowadzającego olej do sprężarki - twardnieje oring.
Na przedniej ścianie skrzyni jest pokrywa płyty sterującej. "Dekielek" jest od spodu skrzynki, pod którym znajduje się tłok taśmy hamulca. Trzeba trochę zręczności aby pod "dekielkiem" wymienić uszczelnienie (oring gumowy).
Witam Tak kol. Seweryn , jest to olej smarujący łożysko , a cieknie ponieważ kolega Piotrek przy remoncie nie wymienił zimeringu lub go uszkodził przy montażu .[ Jak dobrze pamiętam to tam też przychodzi taki gruby oring .]
Witaj Sprawdz czy pod filtrem oleju niema.wycieku, z podstawy filtra oleju, jezeli jest wyciek to auto nie odpali, trzeba wymienic oring prosta i tania robota. 1,6 mpi tak ma ze.jak nie zrobi minimalnego cisnienia oleju to niee odpali. Czesto przez stary olej na mrrozie podwieszaną się zawory , tez sie zdarza,albo wybija ten oring bo olej niemoze dalej...
Po wymianie oringa przy czujniku za parę złoty, problem wycieków w tym miejscu 😊mam już z głowy.
Rozumiem. To w jaki sposób mam zrobić żeby spadł do zera. To wszystko jest do rozebrania? A drugi temat co może być przyczyną że oring zewnętrzny nie utrzymuje oleju wewnątrz?
Książkowy przykład nieszczelności na oringach. "Czynnik" w kosmos, wymiana oringów, umycie tego syfu, próba szczelności i gdy OK to napełnienie R134a plus troszku olejku (30 ml) i cieszysz się klimą.
Czy to jest jakiś odpowiednik automatyczny który tak reaguje i w końcu przestanie, czy winna jest jakaś membrana, czy coś? Przeciek jest pomiędzy zespołem wodnym a zespołem gazowy. Powód, nieszczelny oring na wałku popychacza w zespole wodnym. Rada: - zespół wodny trzeba zdemontować, - delikatnie odkręć te 2 śruby, M 5 + resztę, - wałek zapewne będzie...
Czy w tym zaworze idzie jakiś oring do uszczelnienia?
Tak. Do wymiany oring między chłodniczką oleju a podstawą filtra.
Chłodnica ci zgniła oring raczej nic nie da.. Może tak a może nie. Wg mnie -rozkręć to połączenie i wyjmij rurkę. -wymień oring, udaj się do jakiegoś zakładu co robi klimy i dostaniesz za friko -zamontuj nowy oring, przed montażem posmaruj oring olejem PAG lub psiknij silikonem -napełnij układ sprężonym gazem (azot, powietrze) -popsikaj wodą z szamponem...
Tak też kiedyś dałem pompowyryski do sprawdzenia do autoryzowanego serwisu Boscha.Wcześniej sprawdziłem je wstępnie swoim sposobem i przynajmniej dwa na 100% miały wycieki przy cewkach,na samej górze.Ale poszły do serwisu.Powymieniali co tylko możliwe,oprócz cienkich oringów na cewkach- przyczyny całego zamieszania.Dlaczego nie wymienili?W odpowiedzi...
Byłem u mechanika.... Wyciek oleju pochodzi z wiązki elektrycznej od pompowtryskow (oring do wymiany) oraz uszczelki od pompy vacum...dodatkowo będzie wymieniona usczelka pokrywy ze względu na jej demontaż by wymienić powyższe elementy. Zastanawiam się czy przy okazji nie zerknąć na rozrzad. Ostatnia wymiana (na komplet bosch tj. pasek, rolki, pompa...
Wymien uszczelke z rysunku 11 oraz 13 gorna sama schodzi dolna wyglada jakby byl w calosci z plastikowa nakretka ale tak nie jest tez sie wymienia . Orginalny oring dolna 22 zl jakos gorna 15 .
Do wymiany oring miedzy chlodnica a podstawa mocowania filtra oleju.Czasami tez nie dokrecona nakretka trzymajaca to.
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Kulka przy otworze koło pompki pod sprężynką jest i tylko tam występuje kulka. Przy śrubie do opuszczania kulki brak, Napełniłem olejem siłownik, odpowietrzyłem i siłownik podnosi, lecz ręką da się go cofnąć, jak by nie trzymał. Wycieków oleju nie ma.
Ojojoj, bardzo słuszna podpowiedź, dzięki bardzo, od tego zacznę Dodano po 9 Sprawdzałem, ten przewód odmy, znaczy dmuchałem powietrze, niby jest oręd much, może jakaś podpowiedź jak ten przewód się powinno sprawdzić, odkręcałem osłonę tej obudowy, pod cewką jest sucho, znaczy zapłonową, muszę mieć klucz dynamometryczny aby się za uszczelnienie tego...
Nazywa się to zestaw naprawczy cyklop przegub hydrauliczny stary i nowy typ zawiera: oring 69,2 x 5,7 bodajże 5 sztuk.
Witam , mam wyciek oleju z lewej strony silnika z pod deklów rozrządu jakby z otworów od tulei (cylindrów) podejrzewam że to oringi na tulejach tylko nie wiem czy w R jest tam oring na dole od oleju , spotkał się ktoś z takim problemem?
Pokaż zdjęcie tej uszkodzonej końcówki wału - na podstawie opisu trudno to ocenić. Wyciek oleju można zlikwidować wykonując w otworze obudowy gniazdo na pierśćień uszczelniający - oring. A czy poziom oleju nie jest tam za wysoki? Motocykle nie mają tam uszczelek, a olej raczej nie wycieka.
Tam nie ma oleju, jest tam zwykły smar przekładniowy np EPS1. jedyne miejsca gdzie może cieknąć to łożysko wirnika 6000RS lub oring uszczelniający tłok który jest ruchomy. Jedno i drugie kupisz w sklepie z łożyskami. Dodano po 0 Tam nie ma oleju, jest tam zwykły smar przekładniowy np EPS1. jedyne miejsca gdzie może cieknąć to łożysko wirnika 6000RS...
Zdejmij miskę nalej wody i patrzaj od dołu skąd kapie i nie pracuj z wodą w oleju bo motor zatrzesz . Jeśli traktor całe życie był zalany wodą to na bank masz wżery w materiale kadłuba w miejscu gdzie oringi tulei stykają się z dolnym gniazdem tulei , temat wielokrotnie przerabiany po Bożemu to trzeba by motor rozebrać w drobny mak i blok dać do tulejowania...
wycieka mi z tego otworu w tylnum moscie co wchodzi ten plaskownik od blokady tylnych kol co w kabinie sie przyciska,nie moge nic tam zobaczyc ale wkladajac palca czuje ze tam jest olej i wykapuje z tamtad,mam pytanie,co tam moglo puscic jakis oring uszczelka?ze tam sie znalazl olej.
Witam panowie, odnośnie VW 2.0 FSI, ubywa mi płyn chłodniczy. Sprawa wygląda tak, że nie idzie namierzyć, gdzie ucieka ten płyn. Olej nie idzie, bo nie robi się budyń do oleju, płyn raczej też, bo bagnet jest czarny. Jedynie na korku wlewu oleju, po odkręceniu, jest budyń lekki, ale to może być to, że jeździ się po bułki do sklepu i jest niedogrzany....
Witam serdecznie, mam problem z wyciekami oleju pod maską... Na załączonych zdjęciach widać już stan po wymianie uszczelek, uszczelek przy wtryskiwaczach, miedzianych podkładek, oringów na przelewach... Po odkręceniu turbiny widnieje w niej olej, a wokół wtrysków oprócz oleju również zauważalne są ślady ropy... Czy miał ktoś podobny problem? Jak sobie...
Jak w temacie - wyciek oleju spod zaślepki zaznaczonej na zdjęciu. Moje pytanie czy jest tam jakiś uszczelniacz, uszczelka, oring? Może zna ktoś symbol? Czy po odkręceniu tej zaślepki mam spodziewać się wypływu oleju? Powinienem wcześniej spuścić olej z silnika? Wg poprzedniego właściciela pojazdu silnik zalewany był olejem 10W40, natomiast wg instrukcji...
Widziałem też taką opcje że był wyrzucony ten zawór i wstawiona łączka. U mnie jeszcze nigdy nie puścił a nie raz przód się podrywa jak coś się podniesie. Jak już rozbierzesz to popatrz czy ten grzybek(zaworek) nie jest uszkodzony i czy oring dobrze się ułożył.
Witam, mam wyciek oleju z retardera (Scania G 420, skrzynia biegów GRS 905R) z lewej strony skrzyni na łaczeniu, czy jest to wina uszczelki między odlewami czy jakieś uszczelniacze/ oring są do wymiany? Jeśli by ktoś miał rysunki techniczne lub zdjęcia tego jak to zacząć naprawiać bym był wdzięczny 🙂
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
Wymień poprostu pewnie oring puszcza ale kosztuje to 150zł dobrej firmy i masz spokój w mrozy bo lubi zamarznąć
Witam na allegro sprzedają komplety naprawcze za około 200 zŁ kilka oringów i tulejek teflonowych będzie śmigać aż miło
Ta tulejka jest mocno wprasowana do obudowy. czasami jest w niej oring, ale najczęściej jest bez. W zasadzie to zawsze jest jakiś wyciek oleju z tego miejsca. Dźwignia musi bardzo lekko poruszać się w tulejce, więc nie ma mowy o zbyt ciasnym pasowaniu.
Możliwe że nie założył tych oringów i uszczelniacz nie wytrzymał lub nalał za dużo oleju i też mógł pójść uszczelniacz.
Tam nie ma żadnego oringa. Wyciek masz z zasilania czy ze spływu oleju z turbiny?
Witam. To tak po kolei: 1. Możliwe masz nieszczelny przewód doprowadzający olej do pompki lub masz nieszczelny oring na wałku pompki. 2. Sprzęgłem chyba nie, ale możliwe ze masz słabe smarowanie i łańcuch zaciera się na prowadnicy. Tak w ogóle jeśli zaczynasz prace i masz w miarę luźny łańcuch to przy braku smarowania naciągnie się. Czasami jest tak...
Witam w mojej skodzie zauwarzyłem wycieki oleju spod separatora oleju mam zamiar odkręcić i wyczyścić tylko nie wiem jakie uszczelki dokupić jeden oring jest pół okrągły a drugi okrogły wie ktoś jaki jest rozmiar albo gdzie kupić w sklepie internetowym znalazłem tylko ten pół okrogły
Jeżeli silnik na pompowtryskach to oringi uszczelniające na pompowtryskach przepuszczają paliwo do oleju. Typowa przyczyna wyrobionych gniazd pompowtryskiwaczy w głowicy. Wymiana oringów pomaga na jakiś czs pozdrawiam.
Reasumując to co mi wiadomo otóż sprężarke kupiłem tego roku w sierpniu wymieniłem w niej olej na Shell Corena 46 filtry oleju i powietrza oraz separator z racji że gdzie nie gdzie były drobne wycieki oleju rozebralem dolot wymieniłem oringi i poskladalem tak samo zrobiłem z podstawą separatora i zaworem z cewka. Natomiast co do tego oleju w dolocie...
Witam trzeba wypuścić olej ze skrzyni lub zjechać ze skarpy tak aby przód ciągnika był bardzo nisko odkręcić wspornik zaczepu transportowego i wymontować sprzęgło wom i wymienić dwa pierścienie (oring) chyba że cieknie z samego wałka to zimering do wymiany .
Orientuje sie moze ktos o jakich wlasciwych wymiarach przychodzi oring tulei cylindra do peugota 1.8 8v.
Witam posiadam młotowiertarke Makita Hr2440 i mam taki kłopot ze wyciekł z niej smar z części z trybami to sekcji z wirnikiem. Z tego co wiem to jest tam oring który uszczelnia i zabezpiecza przed wypływem oleju, czy wymiana samego oringu załatwi sprawę czy trzeba wymienić od razu ten korpus aluminiowy wraz z obudową tą czarną żeby było ok i nie było...
Został wymieniony wiatraczek od chłodnicy ponieważ stary się spalił i to właśnie wtedy poraz pierwszy quad się przegrzał i zgasł także zagotowała się woda w chłodnicy oraz doszło do wycieku oleju z silnika a dokładne z pod tej dużej śruby która znajduje się na górze silnika, wymieniłem oring od tej śruby i już olej nie cieknie. Zamówiłem świece NGK...
My wymienialiśmy cały most na używane. Pod tą podstawa filtra powinien być oring, spróbuj założyć na masę uszczelniającą Dirko lub Reinz. Sprawdź czy na 100 % przed odpowietrznik przechodzi powietrze jak dmuchniesz ustami.
No to płyn stawiam na wyciek z pompy wody. Natomiast co do oleju to wymien na początek uszczelke pokrywy zaworów, oring na aparacie obie czesci koszt ok 6zł. Wymiana we własnym zakresie. A jeżeli cieknie z pompy wody to jest troche zabawy i jak dawno nie byl rozrząd zmieniany to warto odrazu zmienić. Przypatrz się czy na trójnikach tych co idzie płyn...
Dokładnie trzeba odkręcić głowiczke od pompy i jest tam dwa oringi mały i duży i tyle koszt oringów 8 zł no i dobry klucz trzeba mieć torx 40 i mocno dokręcić śruby od głowiczki pozdrawiam ELEKTRODOWCÓW
Wymienić oring pod uchwytem cewek - jest zaślepką otworu na aparat zapłonowy/rozdzielacz zapłonu, który w zamierzchłej przeszłości był tam przymocowany.
Witam was mam identyczny problem i skorzystam z waszej rady gdyż też już wymieniłem zimmering i oring a mam cinquecento z 1991r wersje eksportowa :D i powodzonka
Samochód został odebrany od mechanika z umytym silnikiem. Mogę to potwierdzić bo widziałem silnik przed odebraniem samochodu - wchodziłem do kanału Tylko, że ponoć silnik był uruchomiony na 20 minut i niby nic nie kapało. Zrobiłem po odebraniu samochodu kilkanaście kilometrów i wyciek od razu był widoczny. Na zdjęciu widać wyciekający olej z góry miski....
Przyczyna leżała zupełnie gdzie indziej. Jakiś czas temu wymieniałem uszczelniacze na trawersach. Z racji tego, że nigdzie nie mogłem dostać oryginalnych oringów do trawersów to założyłem byle jakie. I właśnie te byle jakie oringi były powodem wycieków. Olej z trawersu leciał po kolektorze dolotowym, poźniej leciał na chłodniczę oleju i na ziemię.
Tylko oryginalna uszczelka opla pomoże. Ala oring tylko, że powyginana. Trzeba też dokładnie wyczyścić powierzchnię i sprawdzić czy stopa podstawy nie jest krzywa, albo nie ma wżerów.
Witam, ostatnimi czasy uszczelniałem podnośnik ursus c 360, głównie chodziło mi o uszczelnienie wałka skrętnego. Oryginalnie przychodzą tam 4 oringi, ja dałem 5, bo z jednej strony dało się dołożyć jeszcze jednego i dużo osób tak robi z tego co widziałem. No i super, złożyłem ciągnik, popracował nie za wiele z podnośnikiem i co, wyciek oleju ze środka...
Taki zestaw polecają na autokąciku... więc chyba jest ok. Pompę wody wymień bo to niewielki koszt, a stara pewnie i tak się rozszczelni jak zaczniesz grzebać przy rozrządzie. Lej półsyntetyk, bo taki ma być do tego silnika, nawet jak ktoś wcześniej lał mineralny to nic się nie stanie. Przy tym przebiegu sprawdź jeszcze luzy zaworowe (regulacja na płytkach)....
Witam, Mam najprawdopodobniej do wymiany oring (uszczelkę) pod aparatem zapłonowym. Wyciek oleju. Niestety napotkałem na pewien problem. Nie mogę odkręcić nakrętki która trzyma ten metalowy docisk w kształcie Y . Znaczy kręci się śruba na której jest ta nakrętka. :cry: (Załączam zdjęcie z zaznaczoną ową śrubą) Jak ją skontrować? Czy po odkręceniu pokrywy...
Witam, mam problem - wyciek oleju pomiędzy blokiem silnika a rurką metalową do której przykręcony jest wlew oleju, oring nowy, przewody nie są zapchane, silnik 1,9DCI 2004 scenic grand, co z tym zrobić? Rurka jest wciskana i nie ma na niej żadnego oringu!
Nie pluje olejem nie kopci ladnie chodzi wiekszosc diesli ma jakis wyciek z egr i u mnie wlasnie taki jest silnik jest suchutki a ze z egr troche cieknie co widac to chce to uszczelnic wiec mowisz ze uszczelke wymienic? Dodano po 6 Tak jak na zdjeciu jest widoczny swierzy olej tam jest oring moge ten oring zastapic silikonem? Czy kupić nowy oring i...
witam, mimo iż na f vat widniała pozycja dla oringów że są wymienione to były stare, po wymianie wszystko ok, co do wycieku oleju to też "jannaszek" trafił bezbłędnie tak więc 2 pkt dla niego. Pozdrawiam
taki pech, że zarówno ciekło z czujnika ciśnienia oleju, jak i oring chłodniczki oleju był totalnie popękany. usterka naprawiona małym kosztem. Nie chciał odpalić, bo nowy filtr nie dostał jeszcze dość oleju i czujnik ciśnienia nie pozwalał na zapłon
Olej pojawił się na intercoolerze przy złączce, myślę że to może być oring albo jakaś uszczelka. Ale tak się zastanawiam czy rozbierać, bo to jest niewielki wyciek. A wy co sądzicie?
Witam, proszę o poradę. Wycieka mi olej z przewodu łączącego się z pokrywą zaworów. Wyciek jest, gdy przewód łączy się z pokrywą zaworów Renault Laguna 2,2dci 2005 rok. Wyciekło mi tyle oleju, że stoi w ściankach, gdzie są wkręcone pompowtryskiwacze . Myślałem, że to wina oringu, który znajduje się w wężu łączacym się z pokrywa. Wymieniłem i nadal jest...
Witam. Mam wyciek oleju skrzyniowego z przewodów metalowych dochodzących z prawej strony do skrzyni /dolna rurka/. Powinienem raczej wymienić oring i powinno być ok,ale mam pytanie....... Czy wlanie oleju/uzupełnienie stanu/ w nadmiarze może spowodować wydostanie się jego przez odpowietrznik i gdzie dokładnie jest umiejscowiony ten odpowietrznik. Vw...
Wielkie dzięki za sugestie - właśnie tak zrobiłem, że miałem umyty silnik i zrobiłem nim trasę, jednak nie pomogło mi to w lokalizacji. Teraz mam wyciągnięte chłodnice i wentylator, więc dokładniej wszystko wymyję. Wyjąłem też pompę wysokiego ciśnienia więc wymienię oring uszczelniający na niej, podstawę filtra oleju złożę na nową uszczelkę - myślę,...
Ok dzięki. Po wymianie pokrywy zaworów wraz z uszczelką (stara pokrywa była pęknięta) zrobiłem już sporo km i jakby olej przestał wyciekać. Jednak też chyba wymienie sobie ten oring. Niedługo robię płukanie silnika (myślę, że płukanką plus potem ropą) wraz z wymianą oleju na 5W40. Po wymianie pompy wody nie było widać wycieku chłodziwa przez kila dni....
Co do wycieku oleju przyjrzałbym się simeringowi wałka rozrządu. Zdejmij osłonę paska i zobacz czy jest tam sucho, Lubi sobie podciekać, olej jest rozbryzgiwany przez obracający się wałek i spływa na dół właśnie w okolice filtra i na miskę. A płyn lubi ciec z oringu rury pompy wody. Co do obejm tak jak koledzy pisali- autoszrot. Uważaj jednakże na śruby...
Nie. Nad miejscami gdzie na zdjęciu zaznaczyłem wycieki są takie jakby grzybki (pojemniczki) do nich przykręcone są cienkie przewody hydrauliczne z dżojstików hydraulicznych. Dźwignie mechaniczne są tylko w trzech środkowych sekcjach natomiast dwie sekcje po prawej i lewej stronie sterowane są hydraulicznie i do tego jeszcze odpowiadają za ruch narzędzia...
dzięki waszej pomocy naprawiłem cieknącego karchera ale... po podłaczeniu rzeczywiscie nie cieknie ale wyje i nie daje ciśnienia ale po kolei wymieniłem olej naprawiłem oring od podawacza chemii który dawał wyciek wody teraz po włączeniu myjki myjka non stop wyje i nie daje ciśnienia woda dochodzi do myjki ale tak jakby pompa jej nie tłoczyła a silnik...
Witam, mam problem z wyciekiem oleju z pod obudowy koła zamachowego w Scanii 164-480 silnik DC 1602. Wymieniam tą uszczelkę już drugi raz w ciągu dwóch lat. Problem polega na wycieku w górnej części silnika na łączeniu bloku silnika i obudowy koła zamachowego. Znajduję się w tym miejscu magistrala olejowa/ kanał doprowadzający olej do turbiny. Z tego...
...jej nieszczelności polegają tylko i wyłącznie na wyciekach oleju np. przy wężu wchodzącym do karbowanej rury wchodzącej do rury od filtra powietrza... tak szczerze powiem ze nie wiem jak to tam wygląda dokładnie bo to nie moje auto, ale podobno jest jakiś oring przy wejściu w blok i tu pojawiła sie nieszczelność w postaci chyba oleju, ale mechanik...
Witam! Mam podnośnik taki, jak na zdjęciu poniżej. Miałem wczoraj mały problem z wyciekiem z okolic tłoczka. Po rozkręceniu okazało się, że oring był uszkodzony, więc podmieniłem na szczelny ze starego podnośnika. Teraz pytanie jak to zalać olejem i odpowietrzyć?? Znalazłem http://obrazki.elektroda.pl/5157291100_1...
To że po opuszczeniu podnosi to normalne. Przy opadaniu w rozdzielaczu przesuwa się suwak za pośrednictwem dzwigni i podnosi z powrotem do położenia wybranego przez dzwignię. A powodem opadania jest wyciek oleju na odcinku rozdzielacz-tłoczysko. Tłok robiłeś, sprawdz zawór bezpieczeństwa na tłoczysku bo iglica lubi być wypłukana i gubi olej z siłownika....
Na prośbę kilku forumowiczów opiszę postępy prac. 1. Problem z "dużym" oringiem - udało się kupić nowy. 2.Problem z uszczelką tłoczyska ( stożkowa, soczewkowa itp.) - rozwiązałem w sposób następujący -odciąłem jeden stożek i dobrałem nowy oring ( pozostały stożek będzie miał styk z olejem, oring uszczelni połączenie tłoczysko tuleja) . Wstępne testy...
Witam. Nie wiem czy B&S zszedł na psy, czy to tylko przypadek, ale sąsiad kupił wczoraj kosiarkę z silnikiem B&S i tak jak ja ma problem z wyciekiem. Ja ze swoim problemem sobie poradziłem, ale nie wiem, jak ugryźć jego problem. Leci olej z pod rurki wlewu oleju, tuż przy połączeniu rurki z silnikiem. Na rysunkach widzę, że jest tam oring, ale jak wyjąć...
Ale co może z nim być nie tak. Jest na nim oring, który zapobiega wyciekowi płynu na zewnątrz. Chyba!!!! Że coś mu brakuje? Muszę sprawdzić Ten oring ma zabezpieczyć aby olej nie wylał się na zewnątrz. Sam zawór jednak ma za zadanie blokować lub otwierać przepływ oleju z siłownika do zbiornika. U ciebie tego przepływu nie blokuje i cały olej, który...
Ok masz rację. W kaszdej grupie ludzi są ludzie i ludziska! Zrobię tak: Odczytam kod błędu (znalazłem opisy jak odczytać i co oznaczają z podziałem na różne układy zasilania). Może usterka będzie określona, a przynajmniej za jaką grupę podzespołów się zabrać. Biorę pod uwagę aparat zapłonowy i umieszczony w nim modół. Mam podejrzenie, że może się on...
pewnie leci z pod obudow popychaczy zaworowych takie rozowe oringi pozdr
Panowie mam problem, wyciągnołem półoś i nie dam rady dobrać się do tego oringu (uszczelniacza), nie wiem jak wyciągnąć tą część ze skrzyni, która się łączy z przegubem i za którą jest moja usterka. Jak to jest zamocowane? Próbowałem pukać ale nie idzie (chyba, że nie mam serca dobrze uderzyć). Proszę o pomoc kogoś kto to ściągał kiedykolwiek
Odkręć kopułki albo zaraz pod nimi są oringi, albo trzeba wyjąc suwak żeby się do niego dostać. Uszczelnienie jest takie samo jak w rozdzielaczu na wajchy i będzie to coś w tym stylu. https://obrazki.elektroda.pl/1716746700_...
I dalej nie wiadomo gdzie cieknie? Zakładam, że pękła rurka przy blaszce która łączy rurki, a nie na łączeniu rurek z chłodnicą(oring) czy ze skrzynką . Znajdź spawarkę( migomat) kwestia pospawania i w drogę. Super wielkiego ciśnienia tam nie ma. Jak by to było w innym miejscu to cyna by załatwiła problem. Przez drgania niestety akurat w tym miejscu...
Może być to spowodowane nieszczelnością. :) Jak nie widać skąd cieknie to umyj i wytrzyj silnik i obserwuj gdzie następnym razem pojawi się wyciek. Jeśli to jest olej przekładniowy to może to być uszczelka między karterami, oring i/lub simering wałka startera, uszczelka pokrywy od strony sprzęga, ew. simering lub uszczelka wałka zdawczego (za zębatką...
Witam, zmagam się z ubytkiem płynu chłodniczego od wielu wielu lat, przez ten okres (3-4lata) wymieniłem wszystko co możliwe: chłodnica wody, węże od termostatu do parownika i inne (mam lpg), czujniki wszystkie co możliwe od temperatur, termostat i jego obudowa, chłodniczkę oleju komplet z oringami, chłodnica klimy też wymieniona. Sprawdzałem uszczelkę...
Silikon to nie klej i kiepsko się sprawuje jako materiał do wypełniania zewnętrznego, tym bardziej ten zastosowany przez Ciebie. No ale w sumie to ma na celu bardziej uszczelniać,a czemu mój silikon nie taki? Za mała odporność na wysoką temperaturę? To jakim klejem było mi to lepiej zrobić? (Tak na przyszłość) 0 30 121 117 M - Ten przykręcany do bloku,...
wyciek oleju chłodnica oleju wyciek oleju chłodnicy oleju wyciek oleju mercedes
komunikaty avast nokia trybie offline onkyo tx8050
SAAB 9-5 2003 3.0 Turbo: Lokalizacja Tunera i Błąd 21 Dzielenie bez reszty w BASCOM-AVR: przykład i wyjaśnienie