Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Jak cieknie dopiero po rozgrzaniu to prawdopodobnie to chłodnica w b5 lubi śniedziedz njczęściej między chłodnicą klimy.
Co kilka tysięcy km. muszę dolać około 0,5 l. płynu do chłodnicy, jak odkręcam korek to duże ciśnienie wychodzi z układu, wycieków nie zauważyłem. Kupię test na sprawdzenie spalin. Czy jeśli nie wykaże spalin to i tak może być głowica? Co może powodować znikanie płynu skoro wycieku nie widać?
Na pewno masz wyciek płynu?? Nie jest to woda skraplająca się z klimatyzacji?
Wszystko byłoby fajnie z tym podawaniem powietrza, gdyby nie to, że passat b5 ma zamki elektryczne... :)
Ile cm płynu lub mm może się podnieść płyn po nagrzaniu silnika? 🤔
Jaki masz kolor płynu chłodzącego?W takim kolorze szukaj nalotu na wężach płynu chłodzącego, chłodnicy itd.Nalot oznacza wyciek.
termostat nowy
a dać zrobić z siebie łosia to nie problem bo słyszałem że można wymienić jakieś uszczelki i ok Właśnie w tym momencie robisz sam z siebie "łosia" pojadę do kumpla - ma kanał i sam obejrzę. A znasz się chociaż trochę na tym? Twój zaufany mechanik powinien to obejrzeć, wyciek może być z maglownicy, ale nie musi.
siema...ja nie czuje zadnego zapachu plynu i dodam ze spryskiwacz tylnej szyby nie dzala tz. nie PSIKA! bo pompke normalnie słychac.a mokre miejsce znajduje sie za przednim fotelem pasazera..tak blizej środkowego tunelu.no nie wiem macałem to miejsce probowalem troszke osuszyc ale dalej mokro!..a czy wie ktoś może którendy idzie ten weżyk?VW PASSAT...
Jak w temacie,przymierzam się do wymiany wysprzęglika na skrzyni z powodu wycieków płynu i mam pytanie jak prawidłowo odpowietrzyć sprzęgło bez specjalistycznych maszynek?
Dokładnie tak jest trzeba szukać wycieku .
Dokładnie tak miałem. Sprawdź najpierw czy ją masz czy ktoś już jej wcześniej nie usunął.
Chyba inaczej da radę ; możesz odsunąć fotel kierowcy , odkręcić plastik pod kierownicą , ten duży , położyć się z latarką i próbować zobaczyć gdzie wycieka płyn . Najlepiej na pracującym silniku.
zaprowadz do mechanika, ktory ma pojecie, niech sprawdzi czy nie ma wycieku, jak nie wycieka z ukladu chlodzenia zrobi Ci test na obecnosc co2 w ukladzie. ps jedz do innego mechanika, ten u ktorego byles juz powinien to zrobic
Ze spokojnym sumieniem moge uznać problem za rozwiązany a temat za zaknięty, wycieku już nie ma. Dzieki wszystkim za pomoc i cenne uwagi.
Porównywałeś poziom oleju przy odpalonym silniku i przy zgaszonym? Patrzyłeś czy np. nie przedostaje się do płynu chłodniczego?
Po co ma widzieć? On jest właścicielem warsztatu i wie lepiej, niż ci co u niego pracują. P.S. G12 daje nalot i trzeba być totalnym laikiem, żeby nie odróżniać płynu od oleju.
Jak nie widać wycieków to zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia.To kosztuje około 50 zł
Nagrzewnica rozszczelniona i wyciek jest do kabiny. Wtedy nie widać wycieków na zewnątrz ale to chyba by zostało zauważone przez mechaników?
Po wymianie pompy odpowietrzaniu wszystko śmiga aż miło . Pompę założyłem używaną KYB 110 bar. Od passata B5. Moja była ZF 105 bar. Pasuje idealnie. Dziękuję koledze z forum za pomocną radę lepszy sposób sprawdzania stanu płynu niż w instrukcji
ja rozwiązałem problem w inny sposób, czyściłem cały dolot po awarii turbo, egr najpierw moczyłem go całą noc w ropie a później wyczyściłem w środku płynem do mycia silników, psikałem na ten trzpień i ruszałem nim i psikałem ta aby zmył się cały nagar teraz zero wycieku. przynajmniej u mnie to pomogło w 100 %
Ja miałem ten sam problem w moim passacie. Co dwa tygodnie musiałem dolewać ok.1/2 litra płynu chłodzącego. Wreszcie dopatrzyłem się pęknięcia plastykowego króćca wody zamocowanego do głowicy. Znajdziesz go umiejscowinego zaraz za pompą wtryskową. Trudno wypatrzyć ten wyciek, bo jak silnik chodzi na biegu jałowym to prawie nic nie widać. Dopiero po...
No dobra, problem masz już zlokalizowany, wiesz że to przód, składaj i odpowietrzaj. Wymieniałeś cały płyn, wiesz ile powietrza tam się dostało? Pisałeś że odpowietrzyłeś układ, jak jeżeli to nie było poskładane. Jeszcze jedno sprawdź czy niema wycieków.
ogrzewanie jest jak wcześniej,spalanie trudno mi powiedzieć,,średnio 4,6-4,8l/100km.W zbiorniczku wyrównawczym dolałem płyn gdyż było mniej niż minimum,,,gdy dolałem do stanu jest mniej,pokazuje na wskazniku minimum i tak już trzyma czym to może być spowodowane?Nie widać śladów wycieków
Czy słowo pod górkę to słowo klucz? Czy ma płaskim też dymi? Może płyn chłodzący opuszcza twoje auto? Dymi tylko pod górkę na płaskim problemu nie ma. Płyn chlodzacy wymieniony tydzien temu na nowy. Ogólnie mechanik nie mówił nic o wycieku, jak sie dodzwonie do niego to sie zapytam czy zagladal.
auto przyjechało już nie sprawne. Zupełny brak hamulca nożnego. Wycieków itp. nieszczelności brak. Zamontowałem już dwie pompy hamulcowe (te na serwie), efektu brak więc to chyba nie to. A coś więcej z historii jak powstała awaria? Sprawdzałeś luz na trzpieniu serwo-tłok pompy i czy tłok pompy cofa się do końca?
Jestem w trakcie wymiany pompy, gdyż wycieka mi płyn z chłodnicy i nie w łą cza mi się termostat po wymianie na nowy. Moje pytanie jest takie - jakie byłyby objawy jakby to była wina uszczelki pod głowicą?
Witam wszystkich mam problem z hamulcami w passacie pedał wpada w podłogę brak wycieków i łapie przy końcu tak jak by prawa strona lewa nic nie łapie. Odkręciłem ta śrubę w zacisku odpowietrzajaca płyn nie leci nic deptam hamulec nic nie leci o co tu chodzi ?
Napięcie na akumulatorze przy zgaszonym aucie 12,75 V Z tym ładowaniem to podejrzewam że to coś z alternatorem ale jeszcze poczekam do przyszłego tygodnia bo jestem umówiony do następnego mechanika który zajmuje się wyłącznie elektryką w samochodach ciekawe co on mi powie Nie chce wymieniać podzespołów na ślepo bo to bez sensu Dodano po 22 Przestudiowałem...
Trochę się narobiłem, jak już miałem miejsce z prawej strony silnika to uszczelniłem wyciek płynu chłodzenia i czyszczenie pod pompą vacum. Zrobiłbym test ale nie miałem czystego paliwa , a tak już wszystko mam . Wężyki , złączki , obejmy i oczywiście słoik . Jeśli dobrze wyjdzie ten test , to jednak chciałbym wyczyść ten zbiornik jeszcze. Na ściankach...
Z okolicy chłodnic może być tylko kilka możliwości powstawania tłustych nalotów ; wyciek płynu chłodniczego , czynnika klimatyzacji, nieszczelny przewód lub chłodnica intercoolera ( jeśli w taki jest wyposażony) . płyn ze spryskiwaczy reflektorów raczej bym wykluczył bo nie zostawia tłustych śladów z racji tego ,że jest na bazie alkoholu .
Tak, tylko to jest taki wyciek że 8 tys. temu i jeszcze jest stan w zbiorniku. Bardziej bym to nazwał poceniem. Dodano po 5 W sensie że 8 tys. km temu była wymiana płynu chłodniczego i kiedy było wtedy na max to teraz jest delikatnie pod max, jakiś milimetr;p
Witam. Żona jadąc rano wczoraj do pracy sutkiem zadzwoniła, że zapalił się komunikat z ikoną oleju, jakby czerwony i napis BETRIESBS ANLEITUNG, zajechała do pracy, sprawdziliśmy olej silnikowy, było oki, ale wracając znowu się zapalił ten komunikat i obrotomierz zaczął wariować, poduszka się zapaliła i pali się cały czas, po odpaleniu silnika od razu...
Już wszystko zrobione. Magicy z Łomianek nie usunęli silikonu w dwóch miejscach i uszczelka z pokrywą nie dociskała jak należy. Tak Ci panowie wzięli za usługę 246 złotych... Wracając do tematu Jedna śruba z przodu po stronie prawej auta , jedna z tyłu ciężko dostępna i z boku 6 sztuk. Dla ułatwienia dostępu do boku z sześcioma śrubami warto odkręcić...
Sam mam diesla i zauważyłem dziwną prawidłowość. Długo walczyłem z ubywającym płynem co prawda w 1.9 TDI PD (ATD). Poszedł pełen remont głowicy oddana sprawdzona wymienione prowadnice i zawory ,uszczelniacze zaworowe spolerowane gniazda pompowtrysków do tego nowe zestawy uszczelnień ,uszczelka pod głowicę ,wałek ,panewki wałka i szklanki. Puki docierałem...
Witam - klasyczny przypadek , jeżeli skutkiem płukania nagrzewnicy był nie zakłócony przepływ cieczy bez większych oporów przepływu to można domniemywać że nagrzewnica nie jest zatkana. Natomiast należy przeprowadzić procedurę odpowietrzenia układu /Czy sam płukałeś nagrzewnicę ? i jesteś w stanie ocenić skuteczny przepływ . Na przewodzie gumowym nagrzewnicy...
Uszczelke wykluczam. Żadnych wycieków. Żadnego ubytku płynu, żadnego wiekszego stanu oleju. W normie wszystko od jesieni. Dodano po 5 prawdopodobnie znalazłem przyczyne dławienia. Kopułka rozdzielacza zapłonowego totalnie wytarta w środku i pełno węglowego nagaru. Jutro jeśli sie uda zakupie nową kopułke i palec. Dam znać czy pomogło Dodano po 56 potrzebuje...
Na wycieraczkach w środku sucho. Silnik jest suchy, stoi auto w garażu więc na podłodze także czysto, nic nie kapie raczej. Chybaże gdzieś wycieka i od razu paruje na rozgrzanym silniku:) robin161 - co masz na myśli "czy masz przepływ płynu"?
Z uwagi na konieczność zmierzenia się z problemem słynnego wycieku płynu hamulcowego z tylnego zacisku hamulca tarczowego oraz na bezskuteczne kilkudniowe przeszukiwania forów nt. regeneracji samoregulatora, postanowiłem zamieścić kilka fotek z tej czynności. Pomijam kwestię demontażu zacisków oraz ich regeneracji (jako takich), jak również samego samoregulatora,...
Po pierwsze tłoczki w tylnych zaciskach się wkręca, a nie wciska. Po drugie odkręcając cały zacisk od układu należało zacisnąć przewód elastyczny aby nie wyciekał płyn hamulcowy i wtedy wystarczy po zamontowaniu zacisku odpowietrzyć tylko ten zacisk. Jeżeli płyn wyciekał, to teraz należy odpowietrzyć obydwa zaciski tylne.
był podłączany pod komputer ?? pokazuję jakieś błędy ??nie ubywa oleju ??? ubywanie płynu może być nie związane z usterką , miałem podobny przypadek z passatem b5 lift 1,8turbo równo pracował , żadnych błędów , ciśnienie w cylindrach w normie , a okazało się że zapieczone pierścienie olejowe na tłokach
wyciek płyn chłodniczy passat wyciek płyn płyn passat
lodówka bosch rozszczelnienie klimatyzacja drgać urwany wirnik pompy
mikrokomputer cobra1 philips pus7334
Demontaż obudowy spawarki ARC160 - krok po kroku Asus RT-AX58U - Czy można zamontować na ścianie?