To żadna obudowa tylko pompa wody, do wymiany To tylko osłona, która służy właśnie do wymiany pompy. Niestety przy wymianie pompy trzeba jednocześnie wymienić olej w silniku. Po spuszczeniu płynu chłodzącego około 1 litra zostaje w rurze dolotowej i ten płyn spłynie przez misę olejową po wyjęciu pompy. Dodano po 1 Ni tam nie przepuszcza, jak zdejmiesz...
Jak działa to nie ma po co wymieniać termostatu. Dokręca się z wyczuciem, na to chyba nie ma podanego momentu.
Ja wlewam trochę płynu do mycia naczyń których dość dobrze usuwa tłuszcz wystarczy niecały kieliszek, tak robię paręnaście razy. Odpalam chodzi jak się dobrze zagrzeje termostat otworzy i chłodnica też jest ciepła tak żeby się włączył wentylator. Potem parę razy czysta woda bo ty jeszcze się trochę pieni.Na końcu spuszczam wydmuchuje kompresorem resztki...
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
nowy oring 032121119J
To jest siłownik /wysprzęgglik sprzęgła.
Słabo widać na filmie skąd. Skoro leci z góry i widać na filmie że jest mokro pod kołem pasowym pompy cieczy chłodzącej to raczej pompa do wymiany. Jeżeli jest wyciek to zazwyczaj będzie się co chwilę zapoeietdac więc z ogrzewaniem mogą być problemy. Zazwyczaj leci z okolic tego broku zaznaczonego na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/5638108800_...
Gdzie wycieka ten olej? Z pod rurki czy obudowy?
Sprawdziłem co w ogóle jest dostępne, z marek które można by polecić to wszystko droższe do oryginału, także brałbym OE. 9808646980
Jak najbardziej. Oczywiście z odpiętą wtyczką na cewkomodule.
Najlepiej zacząć od demontażu filtra oleju - olej spłynie do miski. Nie odpalać przed pracą 2-3h. Dodano po 55 I kup pierburga ma komplet uszczelek włącznie z tymi od podstawy/bloku.
To się nazywa odpowietrznik i kosztuje ok 5pln.
Wszystko jest na dole posta.
Uszczelniacz/klej hydrauliczny do gwintów. Nawet wkręcenie na pakułach szpilki też powinno dać radę.
W 307 nie trzeba wyjmować deski. Ściągasz plastik przy nogach kierowcy i wymieniasz oringi. Jest pełno filmów na jutubie, wprawdzie nie po polsku, ale co widzisz to widzisz. Korek chłodnicy nie ma nic do wycieku z okolic nagrzewnicy.
gdy rozwiercono korek ubytek płynu jest mniejszy Rozwiercono? To ma być hermetyczny układ, tam ma panować podwyższone ciśnienie robocze, inaczej płyn ci wykipi. Może nie w czasie jazdy, kiedy płyn krąży i chłodnica jest owiewana pędem powietrza, ale wystarczy, że trochę wdepniesz, potem zatrzymasz się na parkingu, zgasisz silnik, a on z pewną zwłoką...
W tej okolicy może się pojawić się olej silnikowy, olej napędowy i ewentualnie płyn chłodniczy. Olej ze skrzyni nie ma jak przedostać się na przód traktora, chyba że jest ładowacz i pobiera olej ze skrzyni, ale to mało prawdopodobne.
Wymień oring gumowy tego czujnika
Na postoju z otwartym korkiem w zbiorniku płynu jeśli dodamy gazu czy wydobywają się bąble z płynu w zbiorniku. UWAGA przy otwieraniu można się oparzyć.
Leje się z ośki rozpieraka. I co dostanę medal? Kup sobie nowy zacisk i wymień, tyle w temacie.
W tych autach często cieknie z rury co wchodzi do bloku w miejscu przykręcenia pompy. http://obrazki.elektroda.net/6_127291198...
sprezarka??
Wymień rurki i przestanie lecieć. Skorodowały ze starości.
Ten plastikowy był wymieniany niedawno To pewnie coś nie pstrykło i masz poprawkę roboty bo tam nie ma innego miejsca do wycieku
Musisz obadać skąd dokładnie jest wyciek bo może być różnie przewód, uszczelniacze odpowietrznika (ten plastikowy łacznik) albo sam łącznik. Jak już będziesz wiedział gdzie cieknie to będziesz wiedział co wymienić.
Witam Do wymiany masz oringi tulei cylindrowych .Te otwory są właśnie po to aby pokazały wyciek płynu jeśli jest problem z uszczelnieniem tulei.
Wątpię, że to uszczelka. Stawiam na górny oring tuleji. Pytanie tylko czy nie ma wżerów w bloku. Przeważnie oringi i uszczelki załatwiają sprawę. Robię to ostatnio często. W Scanii 4 taka robota wypada przeważnie ok 1,7-2 mln km a im młodsze auto tym szybciej. W R-kach 12L taka robota zdarza się już w granicach 700 tys km. Takie są moje obserwacje....
Jesli masz troche pojecia i sprytu po zdjeciu kola pasowego uda cie sie zdjac pokrywe...
Do sprawdzenia 1. Termostat 2. Pompa wody
Samą uszczelkę nadciąć czy co i założyć w dwóch kawałkach to jeszcze nic.Problem jest właśnie z tym że góra i dół trzymają.Albo odkręcasz miskę albo głowicę.W obu przypadkach(o ile to się uda) i tak będzie problem bo są kołki ustalające i trzeba wciskać na chama.A więc najlepiej by było odsunąć obie części co ci pewnie się nie spodoba.
Znajdź warsztat co dorabia przewody ,niech ci wymienią które trzeba.Bo orginalne z aso to troche drogi gips.
Jakiś czas po wyłączeniu silnika poszedłem myć auto i słyszalne było lekkie syczenie z okolic korka. A węże do chłodnicy sprawdzałeś czy są twarde, silnik się nie przegrzewa? Jak nie masz zagazowany silnik, to może reduktor gazować do układu lub przedmuch ze strony silnika. A swoją drogą zanim się zada pytanie, to warto poszukać na forum oraz poczytać,...
Połącz wąż zasilania chłodnicy spalin z wyjściem. I zobacz. W ten sposób wyeliminujesz jeden układ.
Tam nie ma nic z płynem. Szukaj wyżej, pompa wody, termostat, ew. z boku bloku śruba spustowa, lub któryś brok puścił
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7...
Odpowietrzony prawidłowo? BMW e39 odpowietrza się specyficznie, nie jak każde inne auto. Pompa wody sprawna?
Zacznij działać jak najszybciej bo płyn na pasku rozrządu grozi jego zerwaniem! Koszty naprawy będą wtedy znaczne albo naprawa silnika będzie w ogóle nieopłacalna. Puściło prawdopodobnie uszczelnienie wewnątrz pompy wody.
W króćcu jest tylko oringn nic więcej. Dokładnie są krople między aluminiowym korpusem a wychodzącym wężem To jest metalowa rura nie wąż.
Zostaw tę turbinę. Pewnie będzie ok, w razie czego wytaszczysz ponownie. Śruby już masz rozruszane :)
Witam! Nalej plynu do ukladu i najpierw zlokalizuj wyciek.Usuniecie korektora spowoduje zmiane sterownosci samochodu szczegolnie na lukach.Przewody elastyczne i rurki kupisz bez problemu.Pozdrawiam.Stefan.
Wbija się ostry punktak w środek zaślepki, podważa na boki i zaślepka wychodzi. Do wbicia nowego tego "kapsla", trzeba mieć odpowiedniej średnicy kołek stalowy, robiący za stempel - raz stuknąć i siedzi. Zamykam.
Ja bym jeszcze obejrzał czy nie leci z pompy cieczy chłodzącej...długo stał z pustym układem chlodzenia , przedtem jeżdziłeś na wodzie ( a nie powinno się) i po prostu ( moja teoria) rozeschnięciu i utracie elastyczności doznał uszczelniacz na wałku pompy cieczy chłodzącej...Pomyślnego szukania nieszczelności.... .
No to troche roboty ma ,bo tam hamulce są przy dyfrze i trzeba odkręcac pochwy półosi napędowych. A żeby to zrobic to trzeba wymontowac tylny most.A przy składaniu 30% szansy że nowe uszczelnienie się zetnie,bo angole zle zrobili fazke wejsciową.Więc od razu kup zapasowe uszczelnienia. Jakby co to zadzwon udostępnie książke serwisową bo inaczej mechanik...
Jakie ceramiczne uszczelnienia??! Zwyczajne oringi i teflon.
Tak ale najlepiej daj zdjęcie z Twojego auta - zbiorniczka z wyjętą pompką i pompki. Zobaczymy czy jej tam nie ma. O tą uszczelkę chodzi. http://obrazki.elektroda.pl/9510972400_1...
Termostat, obudowa. Łatwe do zauważenia
Boki chłodnicy są mocowane na zatrzaski do korpusu. W kilkunastoletnim samochodzie mogą się zacząć problemy ze szczelnością w tym miejscu. W mondku masz układ ciśnieniowy. Podczas pracy ciśnienie wzrasta i płyn jest wypychany na tych łączeniach. Na postoju problem znika. Płynu nie widzisz, bo Ci odparuje. Jak dokładnie obejrzysz na brzegach chłodnicy...
uklad odpowietrzony. Kto go odpowietrzał i jak ? Tam są silniki robione przy współpracy z BMW. Dodano po 1 Z naszego forum elektrody: "Miałem ten sam problem już myślałem że będę zrzucał głowice ale udało się opanować sprawę Sprawdź korek płynu chłodzącego ten co jest zamontowany na obudowie termostatu . Jeżeli luźno się zapina (brak oporu sprężyny)...
Pewno gdzieś tam jest chłodnica oleju, należy ją wymontować i wymienić uzczelnienia. Kompresor nie wrzuci oleju do wody. Gdyby była w oleju, wtedy mogła by to być tuleja, ale nie jest.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
wyciek płynu astra astra wyciek płynu laguna wyciek płynu
ładowania baterii fujitsu amica ceramiczna użycie procesor reset
Wtyczki ISO 1724/11446 do przyczepy kempingowej – brak działania mimo połączenia wg schematu Głowica ubijaka Zelmer, Bosch, Kenwood – montaż, użytkowanie, bezpieczeństwo