No właśnie tam gdzie leci, tak na zdrowe rozumowanie.Przetarty przewód , luźne złącze, nieszczelny/ niedokręcony odpowietrznik itp.Siłownik masz zamontowany na zewnątrz skrzyni czy na wałku wewnątrz obudowy sprzęgła? Bo w tym przypadku może lecieć sam siłownik.
Sprawdź odpowietrzenie w smoku. Denoxtronic 1 oczyszcza się sprężonym powietrzem. Może tu masz problem, że robi się ciśnienie podczas oczyszczania i nie ma gdzie ujść ze zbiornika.
Witam Do wymiany masz oringi tulei cylindrowych .Te otwory są właśnie po to aby pokazały wyciek płynu jeśli jest problem z uszczelnieniem tulei.
Tak, te właśnie 6 śrub. Odkręcić przewody paliwowe.
Z wtrysku leci tylko jak na foto. Żadnych innych wycieków
Wątpię, że to uszczelka. Stawiam na górny oring tuleji. Pytanie tylko czy nie ma wżerów w bloku. Przeważnie oringi i uszczelki załatwiają sprawę. Robię to ostatnio często. W Scanii 4 taka robota wypada przeważnie ok 1,7-2 mln km a im młodsze auto tym szybciej. W R-kach 12L taka robota zdarza się już w granicach 700 tys km. Takie są moje obserwacje....
Najprawdopodobniej masz gdzieś wyciek powietrza..... Sprawdziłeś czy nigdzie nie masz wycieków powietrza??
Powietrze przechodzi, odpowietrznik jest czysty. Nasuwa mi się pomysł, aby chwilowo usunąć podstawę filtra, otwór zaślepić w celu zdiagnozowania, czy cieknie z podstawy, czy może z obudowy. Dodano po 7 Dla zainteresowanych poniżej przyczyna wycieków.
Wysyłałem Ci PW, przeczytaj. Przebieg auta się zgadza tylko 1 z przodu brakuje :)
witam podczas kontroli samego wymiennika zrób w gorącej wodzie minimum 80 stopni czasami na zimno pomimo ciśnienia nie pokaże wycieku
Ja osobiście szukałem wycieku trzy dni. Sprawdzanie szczelności poszukiwanie wycieku, mycie silnika , wymiana uszczelniaczy itp. .. Na koniec zdemontowaliśmy pokrywę aluminiową pod pompą wody, była tak powyżerana przez płyny i jakąś chemię że szok. Przeszlifowane, pospawane, sfrezowane, zamontowane i do dziś klient ma spokój z wyciekami.
Na początek wymień odmę jeśli to nie pomoże to czeka cię spory wydatek.
Są 2 krzyżaki, jeden przy przekładni, drugi wyżej, podnieś oś i pokręć bez palenia silnika, jeśli wyczujesz jakieś przycięcia, to wina krzyżaka-ków, możesz je też poszarpać na lewo i prawo , zobaczyć, czy jest luz i rdzawe wycieki.
A czujniki temp. płynu chłodzącego są ok..?? A jak sterujesz kompem zawor proporcjionalny do jest efekt... słyszalny wyciek powietrza.??
Uszkodzony zawór europa pod bateriami, objawy: wyciek powietrza z dźwigni hamulca ręcznego, wyciek z zaworu głównego hamulca na zaciągniętym ręcznym, wyciek przy wciśnięciu nożnego, na szybko zaślepić wejście 42
Jesli euro 4 to mozliwe ze chlodniczka egr do sprawdzenia? Ale jak ją sprawić? Rozumiem ze płyn przez nią przechodzi(chłodzi) ale on gdzieś ginie, a wycieków nie widac.
A czy widoczny jest jakikolwiek wyciek paliwa?
w okolicy wydechu biały nalot. Nieszczelność ; wyciek mocznika.
Witam. Wlew i jednocześnie kontrolka poziomu oleju znajduje się po prawej stronie skrzyni na klucz 24. Być może jest niski poziom oleju (a są wycieki w okolicy skrzyni?), lub dawno nie wymieniany.
Powiedz mi kolego szaman108 jak przeprowadzić kalibracje przepływomierza? U nas w firmie od niedawna jest program SDP3 ale nie do końca go rozszyfrowałem. Czytałem na forum, że przyczyna może leżeć po stronie elektrozaworów paliwa lub zaworu proporcjonalnego. No ale w tym przypadku nie ma z niego wycieków.
Praw fizyki nie oszukasz więc zainstaluj grzałke do zaworu APS :D A tak poważnie jak rozmrozisz zawór to Zdejmij tłumik hałasu od zaworu aps sprawdz czy brak wycieków powietrza oraz czy zawór wogóle zbija.
Oczywiście że filtry wymienione na orginalne ciśnienie na poziomie 20 bar a doładowanie 2,9 bar ,tacho po kalibracji,moc ma,dziś mnie dobiła zrobiłem 320km starałem się dziś przełączać biegi w okolicy 1500 obrotów a nie jak dotychczas przy 1300 i w baku zrobił się wir wyszło mi 49 litrów na setkę obawiam się że utopiłem kasę kupując scanię czy to możliwe...
opis pompy wysokiego ciśnienia
Witam, w Scanii 4 ze skrzynią GR900R pojawia się wyciek oleju z retardera filtrem powietrza podczas cofania.
Po pierwsze piszesz w złym dziale, po drugie to masz na myśli te 3 prostokątne dekle? Jeśli tak, to one zakrywają rolki popychaczy i sam wałek rozrządu. Bo rozrząd i jego pokrywę, masz z tyłu silnika, a do niej z kolei masz skrzynię przykręconą. Oczywiście możliwy jest wyciek spod tych dekli, samo uszczelnienie nie jest zbyt kłopotliwe, tylko trzeba...
Uszkodzony zawór bezpieczeństwa. Koszt około 115,- za cały zestaw na zawór. Wymiana z kanału 30minut z zalaniem oleju.
Udało się rozwiązać problem?
Obudowę filtra paliwa,spiralę od sprężarki.
Może tu jest problem , sprawdź czy siłownik sprzęgła nie posiada wycieków. Warto było by spróbować odpowietrzyć.
Jeśli to retarder 2 generacji (a myślę, że tak) to winna jest raczej uszczelka. Retarder do zdjęcia i uszczelka do wymiany. Uszczelka pomiędzy skrzynią a retarderem jest metalowa. Przy okazji do wymiany uszczelniacz pod flanszą wału, śruby wału i oringi przy chłodnicy oleju oraz filtr oleju i olej w retarderze. Dodatkowo wymień jeszcze 2 oringi pod...
Może puszczać zawór bezpieczeństwa przy osuszaczu lub sprężarce.
Panowie nad czym się tu zastanawiać. Po prostu poszukać wycieków powietrza a jeśli faktycznie ich nie ma sprawdzić przewody doprowadzające powietrze do butli (pod względem drożności, często zapychają się spirale chłodzące ) jeśli problemu nie znaleziono wymienić kompresor. Błąd ten świadczy o zbyt długiej pracy sprężarki lub zbyt częstym załączaniu...
Trzeba zacząć od dokładnego sprawdzenia układu paliwowego. Wycieki, zapowierztenie itd
Witam. Można wiedzieć o jaki wyciek chodzi jak odsuniemy kolektory dolotowe. wyciek ropy na pompowtryskiwaczach czy na tych balwankach. I co powoduje ten wyciek co za usterka.
A mam pytanie czy ABS też się pali?
Ja miałem taki przypadek, że obok tego kanału przechodzi śruba mocujaca nie wiem czy nie sprężarki i na wskutek korozji aluminium, owa obudowa pękła robiąc przetoke do kanału. Pomogła wymiana obudowy. To nie łatwe do zlokalizowania :)
Z tej listwy wycieka. To zasobnik paliwa.
myśle że następuje zapowietrzenie w obrębie pompy za zaworem odcinającym ale powinien na to wskazywać jakiś wyciek podczas pracy.
Witam Sprawdz ponownie stan oleju jeśli ubyło a nie ma zewnętrznych wycieków to pompuje do skrzyni...
Wczesniej pracował poprawnie lecz swieciła kontrolka i oprucz kodu konf nie generował błedów ,po wykasowaniu kontrolka gasła i po 15 min jazdy zaswiecała sie ponownie a z zaworu sterujacego wyżucał olej .Wymieniłem akumlator cisnienia (z powodu wżerów na gładzi cylindra akumlatora) nie przepychał tłoka po wcisnieciu diagnostyki ret,teraz przepycha i...
Tu nie ma filozofii, wymień uszczelnienia - listwa i miejsce jej zamontowania muszą być czyste i tyle.
Osłona nie podda się łatwo ale przy odrobinie perswazji wyjdzie w całości. Skoro jest wyciek to zbiornik do wymiany.
W cewce jest oring w tej srubie regulacyjnej tam pod ta wlasnie plastikowa zaslepka wykrecasz ta srube na ampul i tam jest ten oring tylko zmierz jak gleboko jest wkrecona ta sruba ale ja bym obstawial wyciek z listwy z myszki miki
Zamieść zdjęcie śrubujemy pomóc.
Tak jak pisałem wcześniej po wymianie tulei i oringów jest ok , dzieki i pozdrawiam
EMS 5635 - błąd wentylatora chłodnicy Usterka:Prędkość wentylatora chłodnicy odbiega od prędkości ustalonej przez jednostkę sterującą. Przyczyna: -Błąd w sprzęgle wentylatora. - Zbyt mało lub brak oleju w sprzęgle wentylatora. - Lepkość oleju w sprzęgle wentylatora uległa zmianie. Uwagi: Sprzęgło wentylatora nie działa prawidłowo, co ogranicza wydajność...
Jaki jest numer katalogowy wtryskiwaczy? Były w produkcji 2 typy -z przelewem i bez. Te z przelewem miały śruby dodatkowo połączone przewodem i wyprowadzone za zawór przelewowy do powrotu paliwa. Jest jesze jedna możliwość, podczas "regeneracji" PDE zapomniano o uszczelkach nakrętki (wewnątrz nakrętki). Ewentualnie powstał przeciek wskutek dużego ciśnienia...
Olej wyciek z wydechu na 6 cylindrze a scania kopci bardzo mocno.
Wycieki, przetarte przewody, luźne śruby itp. .
olej pojawia sie w dolocie przed czy za odma?? Jak przed odma to mozliwe ze turbo, jak za odma to niestety ale pewnie silnik jest juz wykonczony
Prędkość pojazdu.Prędkość pojazdu zmierzona za pomocą czujnika prędkości jazdy D 20 różni się nadmiernie od prędkości pojazdu zmierzonej przez układ ABS.To, że długo odpala to sprawdź układ paliwowy pod względem wycieków. To tak na początek.
EMS 5635 - błąd wentylatora chłodnicy Usterka:Prędkość wentylatora chłodnicy odbiega od prędkości ustalonej przez jednostkę sterującą. Przyczyna: -Błąd w sprzęgle wentylatora. - Zbyt mało lub brak oleju w sprzęgle wentylatora. - Lepkość oleju w sprzęgle wentylatora uległa zmianie. Uwagi: Sprzęgło wentylatora nie działa prawidłowo, co ogranicza wydajność...
Pompę należy dokręcać stopniowo i każdą śrubę po kolei dookoła bo inaczej może się uszczelka ( ta gumowa) wysunąć Jeśli do uszczelki dodałeś sporą ilość sylikonu to na pewno uszczelka się wysunie i z tond wyciek którego wcześniej nie było.
problemem byl wyciek oleju niestety musialem wymienic skrzynie na inna.
Tak jak napisane masz wyżej...... Zlokalizuj skąd leci..... Może przetarte tekalany lub zawór. Do póki nie zlikwidujesz wycieków nie dziw się że ci opada 😉.
Witaj. Tak pamiętam że suwmiarką. Udało się i zobaczę jakie efekty.Powodem dłubania w silniku były wycieki paliwa z listwy paliwowej przez drążone śruby.Pozdr. dla forumowiczów
Tak a propo wyciek plynu z pod glowicy w scani to nie jest typowa usterka !!!
Jednak wolałbym wiedzieć co by trzeba było zrobić żeby nie brała oleju.
Jeden z zaworów przelewowych w podstawie filtra lub pod listwą paliwową od strony wentylatora otwiera się zbyt wcześnie co powoduje spadek ciśnienia zasilania paliwem. Chyba, że masz wyciek w innym miejscu układu paliwowego widoczny gołym okiem.
Klucz 38, dla świętego spokoju wymień oringi na wszystkich cewkach. Wyciek możesz stwierdzić podając ciśnienie zewn pompką na układ zasilania. Ja mam dorobiony taki przyrząd do pompowania i przy zdjętych pokrywach widać z której cewki się sączy. można to ogarnąć bez wyciągania pompek. Pozdrawiam
Ani głowice, ani tuleje, To tak na przyszłość. 99% to uszczelka głowiczki kompresora.Należy postawić auto i spowodować drobny wyciek powietrza, aby kompresor pracował ciągle. Jeśli jest problem, to płyn zacznie "rosnąć".
Witam. tak sobie czytam i się zastanawiam. Czy jest możliwość żeby pompka zasilająca miała wyciek? Ona jest napędzana ze sprężarki i paliwo może przeciekać do miski olejowej. Tylko, że to powinno spowodować wzrost poziomu oleju,a o tym nie było mowy. Z drugiej strony może silnik ma wycieki i nie zwrócono na to uwagi
Naprawa nie jest trudna. Za ciśnienie odpowiada pompa oleju i zużycie silnika, a ściślej wału, panewek- zwłaszcza wałka rozrządu. Jak niskie ciśnienie może być przyczyną nieszczelności.. pomyśl trochę, albo zostaw te tematy tym co je rozumieją. Wycieki z chłodnicy oleju to jest praktycznie stały punkt w Scaniach, ale nie tylko.
Jaki zacisk hamulcowy? Jak wyglądają tarcze/klocki? Wycieków powietrza nie ma? Ręczny działa? Co sprawdziłeś? Przyczyn może być wiele.
Jescze chce wymontowac chłodnice oleju i zobaczyc jak wyglądaja kanały wodne na dole . To nie będzie miało nic wspólnego z bomblowaniem ale sprawdzić można. Pamiętaj by na uszczelkę nie " nawalić " tony silikonu ( a często ludzie tak robią) bo po pewnym czasie będziesz miał spore problemy. Proponuję założyć przy okazji pokrywę chłodnicy oleju nowego...
raz zakładałem po wymianie wyciek paliwa dziurawy odlew rzecz niemożliwa ale jednak no i zamiana na orgiał i wszystko ok
Cosik mi się wydaje,że od samego początku problemem była pompa a te wtryski to wymieniali na pałe co do turbiny to są zle spasowane te starsze modele i zacina się w nich kierownica.Co do wycieku oleju to muszę coś sprawdzić jutro napiszę :|
Błąd mówi o nieprawdopodobnie niskim ciśnieniu znamionowym dla różnych warunków roboczych. Jeśli masz wycieki to je usuń bo w tym wypadku sprawdzanie manometrem nic ci nie da.
Dzięki za zainteresowanie, wiskoza wymieniona nie było reakcji na wysterowanie przy okazji wymieniliśmy pompę wodny na nową bo też miała wyciek którego nie było normalnie widać i na razie śmiga, dzięki temat zamykam.
Sprawdź czy samo visco nie jest mokre bo jeżeli powstał wyciek oleju silikonowego to mogła się zabrudzić w środku taśma bimetaliczna i wtedy trzeba całość wymienić
Ponieważ 13 litrowy silnik to druga generacja bloku silnika i akurat te problemy zostały poprawione ale pojawiły się nowe między innymi korodujące bloki w górnej części a dokładnie krawędzie styku bloku z tuleją cylindryczną co skutkuje wyciekiem płynu.Trzeba w tedy ratować się rozwiercając blok i wstawiać nad wymiarową tuleje lub specjalny pierścień...
Auto jechało tylko na wysokich obrotach był wyciek paliwa wyciek zrobiony auto nie odpala na plaku zacznie chodzić Kody bledow silnika: 4752, 4759, 135, 5409, 5657, 5476, 4106, 4108 proszę o rozkodowanie błędów
2.5 bara pokazuje mi na wyświetlaczu, mam taki, pokazuje średnie spalanie temperaturę i takie tam. Wydaje mi się że wcześniej pokazywał 2.8 nawet a teraz tylko 2.5. Muszę ją podpiąć pod kompa bo wszystko wydaje się być dobrze, żadnych wycieków, nie kopci a pali dużo i jest osłabiona.
Nowe podkładki pod króćce mocujące listwę. Raczej uszczelki straciły swoje właściwości , zrobiły się twarde i z tond ten wyciek. Przed montażem listwy zadbaj by listwa jak i przylgnia na głowicach były czyste.
witam, mimo iż na f vat widniała pozycja dla oringów że są wymienione to były stare, po wymianie wszystko ok, co do wycieku oleju to też "jannaszek" trafił bezbłędnie tak więc 2 pkt dla niego. Pozdrawiam
Ale po co chcesz cokolwiek robic? Usun tego maila i zapomnij. Po co zmieniales haslo? Chyba, ze miales to samo co w wycieku z ktorego bot wzial Twoj adres? Tutaj mozesz sprawdzic czy wycieklo -> https://haveibeenpwned.com/ Logi zbedne.
Dobrze odczytałeś błąd EDC ? Sprawdź jeszcze raz.Problem może tkwić w jednej z cewek lub sterownik ( w najgorszym przypadku). W pierw jednak warto bylo by przyjrzeć się instalacji paliwowej czy nie ma wycieków. Pytanie; czy po odpaleniu na ciepłym silniku słychać klekot charakterystyczny dla zapowietrzonych pompowtryskiwaczy?
EMS 53253 ; ciśnienie zasilania jest za niskie. Możliwe ,że jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie,filtr paliwa zapchany,wycieki z układu, pompa podająca uszkodzona.Sprawdź jeszcze turbinę, cały dolot no i filtr powietrza.To tak na początek.
Panowie przepraszam miałem inne tematy, wiec na razie Scania poszla w odstawkę, jednak temat uszczelnień można definitywnie zamknąć ponieważ profilaktycznie zostały zmienione, te co siedziały nie były złe (oryginały) i nowe również "Scaniowskie", błędy montażowe sobie darujmy. Wczesniej koledzy wspominali o głowicach i jest to na pewno słuszny trop,...
No to masz odpowiedz. Sprobuj zdjac glowiczke i wyjac uszczelke, moze tam bedzie widac wyciek. A jesli sie na tym nie znasz to bezpieczniej bedzie zmienic cala sprezarke i po problemie.
KOD USTERKI D005 USTERKA:Jednostka sterująca nie korzysta z sygnału czujnika ciśnienia dawki paliwa, pomimoże znajduje się ono w granicach tolerancji. PRZYCZYNA:Ciśnienie jest nadmiernie niskie w porównaniu z normalnym ciśnieniem dla różnych warunków roboczych. UWAGI:Jeśli napięcie wykracza poza dopuszczalny zasięg,jednostka sterująca stosuje zaprogramowaną...
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
Pod atrapą po lewej stronie są 3 króćce pomiarowe i tam są zamontowane czujniki ciśnienia- sprawdź manometrem. Powinno być ponad 8 barów. Układy są napełniane za pośrednictwem zaworu 4 drogowego (przy osuszaczu) Nie koniecznie zawór musi być padnięty- przyczyną może być wyciek powietrza w układzie silowników, w instalacjizawieszenia lub na jakimś zaworze.
Witam. Sprawa dotyczy Scanii 164 z 3 osią skrętną. Wymieniona została kolumna (maglownica) na TRW. Wspomaganie działa lecz słychać buczenie z okolic pompy wspomagania, po jej wymianie na nową nadal słychać buczenie. Nasila się podczas skręcania kierownicą. Płyn w zbiorniczku lekko się pieni. Nie widać wycieków. Wszystko działa lecz to buczenie jest...
habi7--- ślicznie dziękuje bardzo mi pomogłeś , faktycznie spaliła się żarówka w kierunku.co do bms wymieniali klocki w warsztacie i być może coś uszkodzili w każdym razie wiem co robić. a coo to miałem niewielki wyciek z chłodnicy i szef nasypał jakiegoś wynalazku do zatkania, czy to może być przyczyną .Wielkie dzięki za pomoc.POZDRAWIAM.
Zapoznaj się z tym , morze się przydać Jest tam mowa (zaraz na samym początku)o synchronizacji prędkości obrotowych silnika i skrzyni biegów co dotyczy błędu o który pytałem w ostatnim poście . Jest to usterka TCO (tachograf), a mówi on o braku sygnału o prędkości obrotowej silnika bądź sygnał ten jest zniekształcony co powoduje brak synchronizacji...
Witam wszystkich,miałem wyciek powietrza z zaworu APS a konkretnie z zaworu zabezpieczającego i ze zbijaka,podmieniłem uszczelniacze i wycieków nie ma ,ale pojawił się problem bo w diagnostyce APS widnieje błąd aktywny nr. 341.Kompresor pompuje normalnie na początku około 10 bar a jak się dogrzeje to przy 12bar zrzuca ciśnienie.Jeśli wyjmę bezpiecznik...
Witaj. Przede wszystkim powinieneś zmienić to hasło we wszystkich serwisach, w których go używasz. Skan wykonaj za pomocą narzędzia FRST (nie zmieniaj opcji) i wrzuć wygenerowane pliki FRST oraz Addition do przejrzenia tutaj. https://www.bleepingcomputer.com/downloa... Możesz też sprawdzić maila na tej stronie, w ilu wyciekach...
Cześć. Na rozgrzanym silniku jak zatrzymam się np na światłach z nawiewów śmierdzi jakby rozgrzanym olejem silnikowym. Oleju od wymiany do wymiany nie dolewam, wg mnie pobór w normie, wycieków brak, jedynie co zauważyłem to rurka od odmy przy misce zapocona, nie cieknie ale mokra. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Dzięki za pomocne odpowiedzi.
Mam problem z zaworem APS mianowicie wyłącza sprężarkę tylko na moment tzn ok 5sek i z powrotem pompuje i tak w kółko. Sprężarka jest sprawna wycieków powietrza brak, APS nie generuje błędów. Czy miał ktoś podobny problem? Czego mogę się spodziewać w tym zaworze? Czy zestaw naprawczy rozwiązuje problem?
Lata temu wymieniałem w Scanii, cały zestaw sprzęgła+uszczelniacze. Jedynie wysprzęglik został stary (jest wewnątrz i jest "mokry"), zero wycieków i wszystko ok. Po tygodniu puścił uszczelniacz wysprzęglika i płyn hydrauliczny zalał sprzęgło. Zleceniodawca nie życzył sobie wymiany wysprzęglika (był ok), to do kogo żal? Robota ta sama, skrzynia ~800kg...
Witam, jak w temacie scania Xpi 440 2011 rok, nie ma żadnych błędów, po dłużej przerwie ( wystarczy godzina) długo kręci i bardzo ciężko odpala, czasami również po przerwie jest tak ze odpali od strzała i od razu zgaśnie i znowu kręci w nieskończoność, na plaka odpala i pracuje normalnie, a po np przerwie 10-15 minut również odpala normalnie, problem...
Uruchom mechanicznie, lub elektrycznie hamulec górski i dodaj gazu, obserwój, gdzie wieja spaliny przy połączeniach na kolektorze. Nie ma wiać nigdzie! Wykonaj zaślepki na intercoler i podłącz cisnienie ok 3 bary. Ciśnienie ma się utrzymywać przez conajmniej kilkanascie sek. bez zauważalnego spadku na zegarze. Wcześniej możesz obejrzeć dokładnie intercoler...
Wszystko zaczęło się przy wymianie filtra na nowy (nie dało się odkręcić nakrętki pod którą jest filtr w efekcie czego uszkodził się gwint). Po zakręceniu nowej nakrętki był delikatny wyciek i wystąpił błąd za niskiego ciśnienia ale po jednym dniu zgasł pomimo dalszego wycieku. Wymiana podstawy filtra, wyciek usunięty ale po około półtorej godzinie...
Pisałem, są to rdzenie ruchome z gumowymi uszczeleczkami od czoła, pracują wewnątrz cewek. Trzeba sobie kupić komplet naprawczy. Scania wypuściła niby wadliwe cewki koloru czarnego, i wszystkie zaleca wymienić na koloru białego. Cewka jak ma obwód to jest dobra, ale kto wie, czy nie ma mikroprzerwy, która uaktywnia się podczas zmian temp. i wibracji....
Witam, od jakieś czasu silnik na wolnych obrotach zaczął inaczej chodzić i wszystkie plastiki dookoła bardzo drgają. Po podniesieniu kabiny zauważyłem że przy wtyczce drugiej cewki paliwowej (patrząc od przodu) pojawiło się paliwo oraz nie posiada tej zaślepki w krzałcie kółka( na innych jest) i ogólnie cała listwa paliwowa jest przypocona. Czy to jest...
Zawory i wtryski były regulowane?Jakieś oględziny układu paliwowego pod kątem wycieków były? Mam na myśli listwę paliwową, cewki na listwie, stabilizatory ciśnienia pod listwą, przewody i złącza paliwowe. Może warto spojrzeć w lusterko jak wyglądają spaliny gdy usterka wystąpi.Klekotanie wtrysku może wystąpić gdy ten się kończy a na pewno gdy się zapowietrzy.
bardzo proszę APS 727 1720000, Tytuł Niewiarygodna wartość Usterka Ciśnienie powietrza nigdy nie osiąga żądanego poziomu. APS nigdy nie jest w stanie przeprowadzić regeneracji. Przyczyna Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu ładowania. Przyczyny mogą być następujące: •Sposób eksploatacji był związany z możliwością wystąpienia...
Witam Mam Problem z retarderem, traci moc, co miesiąc dolewam oleju a wycieków niewidac, poza malym wyciekiem pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów. Czy ten oleju z retardera może w jakiś sposób wpadać do skrzyni biegów?
Witam. Kody EMS mówią o niskim ciśnieniu w układzie paliwowym ( czujnik ciśnienia paliwa,wycieki paliwa zawór przelewowy), o kłopotach z EGR ( przepustnica nie może być otwarta) i w konsekwencji jego wyłączeniem. Masz też problem z alternatorem (przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy lub sterownik), niskie napięcie akumulatorów. BMS ; czujnik prędkości...
scania wyciek scania wyciek paliwo scania wyciek oleju
świetlówka świeci słabo monter elektronik sharp migające podświetlenie
automat smoke robot humanoidalny
Pralka Bosch błąd E18 - jak rozwiązać problem z odpływem wody? Jak otworzyć drzwi pralki Diana55? Porady i rozwiązania