Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Po wymianie simeringu nic nie regulujesz, oprócz kąta wtrysku.
Nie ma uszczelki, trzeba wymienić cały element. NIE JEŹdzić bo skończy się to pożarem.
Z tego opisu wynika że pije olej nas tych garach. W uszczelkę pod głowicą wątpię. Zbyt równa kompresja . W wycieki z wtrysków też. Jak był to rzeczywiście olej to odrazu poczujesz stając za wydechem. MOżesz sobie wziąć endoskop jak masz. Nie wiem ,może coś wypatrzysz w garze. Może.
Zapewne masz wywalone podkładki pod wtryskami i stąd wycieki. Jak dymi spod korka to będzie ich wina. Nagar zostaje w misie olejowej i potem smok do czyszczenia.
chyba łatwiej będzie wykręcić wtryski niż świece żarowe... jak dalej ciężko kręcić wałem no to miska oleju do ściągnięcia i popuszczać panewki korbowodowe po kolei i sprawdzać kiedy będzie lekko, to tą panewkę złapało, może jeszcze nie być tak źle, czasem wystarczy czop wału papierkiem ściernym przelecieć, założyć nowe panewki i jeszcze pojeździ :)...
Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
mam problem, ponieważ posiadam wyciek spod wtrysku paliwowego i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób to można uszczelnić. Pozdrawiam
Napraw wyciek,zalej nowy płyn i odpowietrz układ. Dopiero jak to nie rozwiąże problemu to sprawdzaj wtryski.
czasem warto zrobić ogólny przegląd, ale raczej powinna go przeprowadzić osoba która ma pewne pojęcie i zna sie na rzeczy "wie gdzie patrzeć" Jesli centralka nie zgłasza błędów w instalacji elektrycznej to mozna być spokojnym. Sprawdzić mozna jedynie stan weżyków podciśnieniowych, wezyki przelelwowe paliwa, no i czy nie ma niepokojacych wycieków oleju.
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
Sonda na nową, ewentualnie wycieki / wtryski / reduktor i ponowna regulacja problem rozwiąże.
Witam oringi zmieniłem i wycieka przy wtrysku nie mam pojęcia z czego.
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
NIe wiem czy jest dobrym pomysłem ruszać kolektor ? Nie pamiętam dobrze ale chyba żeby wytargać wtryski to trzeba wyrwać najpierw kolektor.
według mnie również przyczyna tkwi w tym wycieku spod wtrysku paliwa
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
Do wymiany obsad są specjalnie przeznaczone narzędzia wyciagniesz nawet wyrywakiem z gwintownika zrobiony ale jej nie zaprasujesz bez odpowiedniego sprzetu
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
Jest sterowanie na ten wtryskiwacz?
Na razie rozebrany jest 1 wtryskiwacz. Raczej nie, bo jak rozgrzał się to można powiedzieć że równo pracował i miał moc.. Oleju nie przy bywało, ani wycieku paliwa nie było.. No chyba że w poniedziałek resztę wtrysków sprawdzą w serwisie i okaże się, że jednak kturyś był pęknięty to dam znać.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
A może z rurek powrotnych paliwo Ci delikatnie cieknie ? NIe martw się to na pewno nie wtryski.
Może mowa o wężyku nr 9? https://obrazki.elektroda.pl/5762205800_... Jeśli tak, to jest to odpływ z obudowy głowicy. Jeśli tam leci paliwo, to znaczy że masz nieszczelność na wtryskach. Zdejmij plastikową pokrywę i sprawdź, czy nie ma wycieków z wężyków przelewowych wtryskiwaczy.
Ja też sądzę jak kolega <elektrit>
Niestety, także planowanie głowicy.
Możesz podłączyć pod akumulator. Nie uszkodzisz. Ale również tego nie uszczelnisz. Kup na alledrogo podróbkę za 200-250 zł. Będzie chodzić. Żadnych regenerowanych.
A przed wymianą podkładek pod wtryskami było ok?
to był tylko 1 taki przypadek później jak zazwyczaj gdy zaduszony zostanie trzeba było czekać 2-3h aż sam z własnej woli odpali w innych wypadkach dodam że kiedy auto sie zadusi nie idzie go odpalić na benzynie,lpg trzeba odczekać 30-40min dość nie wygodne jeśli stanie się to na skrzyżowaniu jedynie co to można troche a raczej dość długo na benzynie...
A jaki rocznik , bo 2001/2003 można normalnie wyprogramować EGR. Pompa wysokiego ciśnienia NIE MA zaworu bezpieczeństwa. Polecam oddać ją do uszczelnienia lub sam to możesz zrobić--uszczelki są dostępne w sieci. Ew. wymień , ale nie będziesz wiedział czy nie jest tak samo uszkodzona.
Szukaj wycieku ropy Wtryski do sprawdzenia 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie użytkowników oraz niewłaściwe prezentowanie statystyk. .
Witam, silnik OM364 609D 89r. Panowie, potrzebuję momentu dokręcenia zaworów i wartość luzu na zaworach oraz wszystkich przydatnych informacji związanych z wykręceniem wtrysków i pompy (regeneracja). Ciśnienie cylindrów mieści się w przedziale 16 bar. Przyczyną brak mocy. Na obecną chwilę znalezione dwa mankamenty: niedokręcony wtrysk, wyciek na przewodzie...
Nic nie zrobisz póki pierścienie nie ułożą się do starych tulei. To głupota największa samie pierścionki wymieniać trzeba było całe komplety dać nowe na których też może pluć olejem ale krócej.
Wyciek czy tryska pod ciśnieniem? Nie sprawdzisz, nie będziesz wiedział. Na pewno brak szczelności.
Coś źle zrozumiałeś. Ten korek to jest tylko korek. Żeby go wyjąć nie trzeba ściągać dekla zaworowego. Jak go wyjmiesz to pod nim jest śruba która trzyma wtryskiwacz. Odkręcał śrubę,przesuwasz łapkę z wtrysku i podnosisz wtrysk do góry. Czasem trzeba nim pokręcić ale ogólnie wychodzą. Co do ropy to może masz nieszczelne wężyki od powrotów i ich łączenia....
Wtryski zostają te same. Różni się tylko końcówkami wężyków paliwowych niskiego ciśnienia, a sterowania EGR-em i tak nie podłączysz. W praktyce znacznie mniej problemów z Boschem.
Cześć, trochę sporo się tego nazbierało. Twardy hamulec i olej w przewodach podciśnieniowych wskazywałby na pompę vacum w szczególności na jej uszczelnienia i to ona może tak zalewać silnik. Najpewniej byłoby ją wymienić. Co do reszty ewetualnych wycieków najlepiej by było umyć silnik i obserwować skąd zacznie ciec. Co do zapachu spalin to musiałbyś...
Po pierwsze w silniku Fetora nie stosuje się podkładek uszczelniających/miedzianych pod wtryskiwacze, ponieważ zastosowano tam rozwiązanie uszczelnienia metal/metal na stożku. Stosowanie podkładek skutkuje podniesieniem wtryskiwacza i zaburzeniem dokładności rozpylenia paliwa w komorze spalania. Ma to sens jedynie w przypadku nadmiernej korozji powierzchni...
juz wszystko ok reczny podciagniety linka wymieniona mniej pali (przedtem miał wyciek przy wtryskach i połowa ropy leciała poza wtryskiwacz i za to wiecznie miał ,mniej mocy i wiecej palił:)
Zostaw, jako że nadużywasz pedału gazu to to jest normalne.
astra H 1,7 cdti Z17DTL metaliczne stuki (mało słyszalne na zimnym) na jałowym również znikome , zwiększają się pod obciążeniem podczas jazdy dochodząc do 3 tyś obrotów zupełnie zanikają . Falując pedałem gazu podczas jazdy znikają i pojawiają się ponownie . Czy ma to związek z regulatorem ciśnienia ??? Czy zasyfiony kolektor dolotowy może mieć wpływ...
Masz co najmniej 2 niezależne usterki. Wtrysk, sam w sobie przepuszcza. I wyciek.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Miedziana podkładka pod wtryskiem
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
Ok dziękuję kolego za pomoc . Dodano po 2 Temat zamknięty jak kolega napisał problem z pizo wtryskami wycieki moduł swiec zerwania łańcucha rozrządu problem w 231ps z termostatem i dpf .
Paliwo wydostaje się spod wtryskiwacza.Po wytarciu do sucha szmatką zaraz z powrotem widoczny jest wyciek.Po postoju parominutowym pod autem widać plamę paliwa.Nie jest to wyciek z zasilania.Zaznaczam że pod tymi wtryskami nie ma uszczelek.Po założeniu uszczelki gołym okiem widać że wtrysk jest wyżej od pozostałych.
Napraw wyciek. Ustaw początek wtrysku. Jaki przebieg?
Witam, posiadam takie autko i pojawił mi się pewien problem, jest znaczny wyciek ropy z okolicy a nawet z nad pierwszego wtrysku od prawej strony. Duzy problem stanowi dojście do wtrysków przez kolektor wiszący nad wtryskami. Czy może ktoś poradzić lub pomóc w tej sprawie, jak usunąć ten wyciek?
Witam wtrysk ma 2 uszczelki ta którą widać na zdjęciach jest gumowa a druga jest na dole miedziana . Jeśli nie masz wiedzy mechanicznej to się za to nie zabieraj, będzie taniej . Podstawa to podpinka pod kompa i wiadomo co i jak. Morze to być sam wtrysk uszkodzony po wycieku widać ze leje na bogato więc nie proponuje go palić za bardzo , bo wleje się...
Na filmiku bardzo ładnie widać to co opisał emeryt2. Miałem tak kiedyś w swoim, stało się to na trasie i musiałem gumki z majtek użyć żeby przepustnica z wtryskiem się trzymała kolektora. :D Co do wycieku to wymień całą tą plastikową obudowę termostatu na nową, dużo nie kosztuje a w tych silnikach to standard że się deformują a czasem nawet pękają i...
No to jeszcze takie pytanka zanim zaczne testy: -jak można sprawdzić ten emulator wtrysków? -i gdzie się znajduje to przyłącze podciśnieniowe do serwa? - jeżeli chodzi tu o jakieś wycieki paliwa to nie zauważyłem ich nigdzie. Jak wczoraj źle włożyłem wtrysk i odpaliłem samochud to nie dało się nie zauważyć wycieku, dlatego że paliwo dosłownie rozpryskiwało...
Tak jest jeden pomysł - sprawdzić ile paliwa wycieka powrotem z układu - jeżeli sprawdzisz wartość i podasz ją. Będzie można się zastanowić co dalej. Trochę tak można powiedzieć wyrokuje jeżeli nie masz wycieku paliwa to prawdopodobnie wtryski kwalifikują się do wymiany.
Dolot też był mokry, napisałeś że także masz w 3 i 4 gnieździe wtrysku jest to przy korku wlewu oleju a przy korku tam jest ponoć najczęściej pękający szew. Po odkreceniu korka u mnie to samo troszkę bryzga i mały dymek - opary.
Nowe rurki musisz oczywiście sprawdzić przed montażem, czy nie ma jakichś pozostałości po obróbce. Najlepiej wypłukać w ON i dobrze przedmuchać sprężonym powietrzem. PS Kolego (at)hevet2. Rurki powinny być jednakowej długości. Nawet w C-360 - i takie były. Długości przy silniku kompensuje się odpowiednim wygięciem, żeby pasowały. A co ludzie mają pozakładane...
Nagminnie spotykam się z luźnymi szpilkami, bo jak mechaniki wyciągają wtryski, to szpilka luzuje się razem z nakrętką od wtrysku, olej leci z pod kołnierza tej że szpilki, i mało kto wpada na pomysł aby je na powrót dociągnąć. http://obrazki.elektroda.pl/1965457100_1... Oczywiście z pokrywy zaworowej również zdarzają się wycieki.
Hm... różnica na dawkach wskazuje na uszkodzenie silnika lub wtrysków, wyciek nie jest tak ważny, teraz musisz wykonać pomiar ciśnienie w cylindrach, lub sprawdzić wtryski, będzie wiadomo czy to brak kompresji czy wtryski leją.
Za godzinę jadę na kanał do znajomego obejrzę cała instalacje dokładnie jak nie będzie wycieku to zostają wtryski...
Jedyne właściwe odpowietrzenie jest w deklu, w którym również znajduje się odrzutnik oleju. Jeśli silnik się poci, to jest rozszczelniony. Nie pamiętam czy obok tego grubszego szlaufika idącego do obudowy wlotu wtrysku nie powinno być jeszcze cieńszego, odsysającego olej z odrzutnika do kolektora.
Witam! Samochód: Citroen C5 2.0 HDi 2008r. Jestem świeżo po odebraniu auta od mechanika. Objawy przed naprawą: ogromny problem z odpaleniem auta na zimnym silniku (po ok. 6-godzinnej przerwie), większe zużycie paliwa, komunikat "Anti-pollution system faulty", zapalająca się kontrolka wtryskiwaczy, brak możliwości przyspieszenia powyżej mniej więcej...
1.A na pewno to jest olej a nie ropa z sadzą? Co do reszty to wyciąg wtrysk.
Ford Fusion 1.4 tdci 2008r . 180 tyś km. Siemens, bez pompy w baku. Mam wyciek paliwa z okolic wtrysków. Jest tez problem z odpalaniem porannym tzn kreci dłużej niz zwykle, zapala zawsze, puści białego bąka. Jeździ dobrze, nie ma innych objawów. Następne odpalanie przez cały dzień już bez problemów. Jak częste są przypadki wycieku z przelewów ( tam...
1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki. 2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować. 3) Zapewne tak, na...
Na razie to jest nieistotne. Zmierz ciśnienie sprężania i sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku.
Tak wszystko odpowietrzyłem, myślę że płyn gdy się mocno nagrzeje to robi podciśnienie, bo na postoju i na zaraz zapalonym silniku nic nie kapie. Dziwi mnie jednak to, że nie włączasię czujnik temp.
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Ja raczej Ci nie pomogę rozwiązać problemu, ale miałem podobne doświadczenie ostatnio w innym aucie. Jak mocno ubywa z baku, to albo wyciek paliwa, albo leja wtryski. Mi mechanik powiedział, że pierwsze co trzeba sprawdzić (poza wyciekami) to właśnie wtryskiwacze. Koszt to ok 50zł sztuka. Sprawdź sobie jeszcze poziom oleju w silniku czy nie przybyło...
Witam, mam kilka wycieków w mojej astrze (96r. 1.4 - 60KM) a mianowicie przy kopułce zapłonowej, przy mono wtrysku, oraz w okolicach (chyba to jest blok silnika) oznaczenia silnika, tam gdzie pisze jaki jest to typ. Mam pytanie jaka jest tego przyczyna ? dzieje się tak od jakiegoś czasu wszystko mam po dokręcane bo sprawdzałem kilka razy.
Witam. Mam wyciek paliwa na dwóch pompach, paliwo wydobywa się z dużej podkładki która jest dociśnięta dwoma śrubami którymi przykręca się pompę . Czy chcąc je wyjąć muszę je zablokować? Nie chcę aby zmienił się kat wtrysku. Gdzie można dostać uszczelnienia?
Klucz 38, dla świętego spokoju wymień oringi na wszystkich cewkach. Wyciek możesz stwierdzić podając ciśnienie zewn pompką na układ zasilania. Ja mam dorobiony taki przyrząd do pompowania i przy zdjętych pokrywach widać z której cewki się sączy. można to ogarnąć bez wyciągania pompek. Pozdrawiam
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Tak dokręcić można jak pisałem wcześniej, odpowietrznik musi zostać oczywiście że czyścić można,(znajomy widać poważny fachowiec). Oczywiście że taka możliwość istnieje z regulatorem nic nie zrobisz ani z pompą bez sprzętu tym bardziej wiedzy i oczywiście jej zdemontowania. Sprawdź jeszcze czy koło zamachowe nie ma czasem luzu.
Wyciek namierzysz po gruntownych oględzinach a podejrzane miejsca porysuj kredą wówczas będzie ślad. Co do odpalanie to przyczyn jest wiele począwszy od starego paliwa lub jego brak po ciśnienie czyli pompka, filtr, wtryski słaby aku, itp.
Umyć i sprawdź które cieknie. Potem wymienić uszczelkę, a raczej komplet na dany wtrysk.
Filtry wszystkie wymienione zostały jak tylko zaczęło się to dziać, wtryski dwa się pociły, uszczelniłem wycieki, pod komputer podpięty też był, blad wykazało P0400 regulacja kątu wtrysku paliwa???
Witam . Przyłączam się do problemu... W moim przypadku problem pojawił się po zdjęciu pokrywy pompy wtryskowej (tłoczkowa). Z wszystkich możliwych połączeń po zakupie ciągnika były wycieki paliwa, tak wiec wszystko uszczelniłem łącznie z wtryskami i pracował ładnie, ale został mi do usunięcia wyciek z cięgieł pompy wtryskowej. Po uszczelnieniu , złożeniu...
naturalnie objawy pocenia to pod pachami, do sprawdzenia, przelewy, podkładki pod wtryskami (o ile są)
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Witam! mam problem z moim Władkiem . Od pewnego czasu zauważyłem wyciek ropy z górnej części pompy mam wrażenie że wyciek jest z jednego wyjścia na wtrysk (pomiędzy obudową a tym wyjściem),i nie wkręca się na obroty jak powinien a jak już się wkręci to mam wrażenie że nie chodzi równo. Proszę o pomoc!
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Witam Panowie problem ten sam wypalony tłok, przy "strzale" i utracie kompresji na tym cylindrze auto dokulalo ok. 500m na najblizszy parking, zostalo wylaczone i oczywiscie laweta -cylinder z wypalonym tlokiem szlif cylindra 0.5mm + nowy tlok +0,5mm + honowanie wszystkich cylindrow, reszta tlokow oryginal -przy okazji wymienione wszystkie panewki glowne,...
witam mam tranzita z 99r 2.5D zapowietrza sie podczas jazdy jak pochodzi kilka min na wolnych obrotach to sie odpowietrza sam ,niema żadnych wycieków paliwa pompa ,wtryski i wszystkie wężyki suchutkie pali na dotyk nawet przy -20 Dodano po 2 prosze o porady
Jak nie ma wycieku paliwa to wymień uszczelkę pod wtryskiem , nie trzeba przy tym posługiwać się komputerem , możesz zdemontować pojedynczy wtrysk .
sprawdzilem. po polaczeniu sie przez ten sterownik bledy sa takie same. wiazka elektryczna rozgrzebana uklad paliwowy bez wycieku korekty na wtryskach max 0.7 + - zauwazylem ze samochod gasnie zapala sie czerwona kontrolka stop i musze go ponownie odpalic dzieje sie to przy okolo 4 tys obrotow. Cisnienie na szynie przy tych obrotach siega okolo 1100barow
Błąd P0201 Otwarte lub zwarte przewody wtryskiwaczy. Nieprawidłowe działanie kierowcy. Otwarty lub zwarty obwód sterownika wtryskiwacza. Wiązka przewodów czasami ulega zwarciu z elementami znajdującymi się pod maską. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. Dalej: Sprawdź wtryskiwacz cylindra nr 1: Zlokalizuj wtryskiwacz paliwa dla cylindra nr 1...
Witam! Wykręcasz króciec 25 wyjmujesz zawór zwrotny 24 a następnie przy pomocy śruby m8 wyciągasz uszczelkę 26 wymieniasz i po sprawie.
Możliwe że rozsypało się łożysko pompy CR na czole, co się może stać? A wszystko, od zabrudzenia opiłkami wtrysków które trzeba będzie regenerować, po zerwanie paska i poważne uszkodzenie silnika, a może nic się nie stać, decyzja należy do Ciebie, jeśli cieknie z przodu pompy, czyli od koła, i ON idzie na pasek rozrządu, obstawiam tą drugą opcje, nie...
A moze byc ze gdzies jakies lewe powietrze lapie bo zauwazylem wyciek jakis przy pierwszym wtrysku ulane jest
Przecież pisałes na samym poczatku ze wtryski są dobre i były sprawdzane. Więc czemu potem piszesz ze to wtrysk?
tak głowica kompletna z zaworami, a wtryski sprawdzałem wszystko ok.
Pierwsze dwa kody w zasadzie dotyczą sondy za katalizatorem jak słusznie zauważyłeś. Generalnie po wymianie sondy kody powinny ustąpić choć kody te powiązane są z innymi dolegliwościami (m.in. z wtryski, wycieki powietrza dolotowego czy słabe ciśnienie paliwa). Natomiast ostatni jest ciekawy. Piszesz że autko zapala bez problemu. Nie miałeś zająknięcia...
Co to znaczy cyka wtrysk?Albo leje końcówka albo poszła podkładka.Jak podkładka to wyczyścić wymienić i tyle.Jak końcówka wtrysk do roboty.Co do wycieków to przelew itp.Także zanik wymienisz bez sensu pół auta przez głupie porady sprawdź wcześniej cos.
Do wymiany masz uszczelkę pod deklem zaworów. Podczas jazdy na obciążeniu puszcza uszczelka od układu doładowania. Może być zabawy z tym, chyba że wtryski będą współpracować. Pozdro
U mnie szarpanie występuje najczęściej na ''dwójce''. Jutro jadę do mechanika żeby spojrzał co z tym zrobić. Hipoteza z alternatorem nie jest głupia, ponieważ miałem wyciek z przewodów od wtrysków, które znajdują się nad alternatorem i rozrusznikiem(mogło coś zalać ) . Ja jeszcze obstawiał bym filtr paliwa i pompę wtryskiwaczy , ale zobaczy się jutro.
Olej się do cylindrów nie dostaje. Wycieki są przeważnie i pokrywy plastikowej ,uszczelniaczy wtrysków tych gumowych,i oringów kolektora. W większości tych motorów jest bagno koło wtrysków.
Problemem pierszym jest to, że ktoś sekwencję do nexii wsadził. Tam jest fullgrupa i jeszcze nie widziałem żeby to w pełni dobrze chodizło na sekwencji ze względu na krótkie czasy wtrysku. A twój problem to może być: - wyciek paliwa - pociekają wtryski - wtryski sa niepotrzebnie wysterowywane Rozwiązanie: - poszukanie przycyzny i naprawienie jej ->...
A nie możesz złożyć reklamacji na usługę?
Czyli w grę wchodzi demontarz pompy ? Narazie wyciek jest minimalny. Jak rozbiore żeby dostać się do tych elementów jest możliwość czegoś przestawienia wiem że pompa jest ustawiona na znakach jak się ją odchyla to zmienia się kąt wtrysku.
wyciek wtrysk mercedes aster wyciek wtrysk wyciek wtrysk citroen
telewizor buczy włączeniu focus antena przepływomierz odpowiada
Książki serwisowe i poradniki dla Peugeot 106 Adaptacja pompy ABS w Nissan Qashqai 2008