W „markowych” zawieszeniach upside-down, ten element (mocowanie koła, zacisku hamulcowego) jest przykręcony do rury nośnej. Musiałbym poszukać po serwisówkach, czy jest uszczelniony oringiem czy klejem do gwintów. Nie mniej konieczne jest podgrzewanie opalarką przy rozkręcaniu obu elementów.
Odpowietrzanie przekładni tam powinien iść jakiś wężyk zapewne wchodzący do filtra powietrza by nie ciekło.
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Wniosek- turbina wali olejem , albo odma .
Oczywiście iż wyciek może być z góry silnika np. spod pokrywy zaworów czy innego miejsca, lecz trzeba go zlokalizować .
Remont silnika. Pozdrawiam. Olej wycieka z pod miarki oleju tylko wtedy gdy silnik dostaje przedmuchów. Wyczyść sobie korek wlewowy oleju- wymyj w benzynie i wysusz. Może jest przytkany, służy on jako odma silnika.
Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
Może jeśli jest dziurka to będzie to jakiś odpływ przecieków z hydromotoru albo coś w tym stylu, ciężko mi powiedzieć bo tak jak pisałem z tym JD nie miałem do czynienia, z 3140 to tak. Ogólnie raczej będzie jeden olej bo w tych seriach tak było, były dwie pompy które muszą być sprawne w 100% dlatego że są od siebie uzależnione. Jedna podaje olej do...
W moim był pierścien teflonowy, łatwo ten tłok wyjąć bo nic od dołu nie trzyma.
Trzeba zdemontować koło rozrządu na wale korbowym, miskę też bo trzeba smok odkręcić
Witam. Gniazdo grzałki troszkę podgniło i "zapiekło" się z grzałką . Odpowiedni rozmiar klucza i dużo siły puści na pewno. Wtedy wyczyścić gniazdo pod uszczelkę i założyć nową powinno pomóc. Pozdrawiam.
Jak odma zamarza to musi olej wywalić.
Tak więc trzeba zbiornik włożyć z powrotem, a dostać się od strony prowadnicy ew. do pompy oleju. Trzeba sprawdzić czy wężyk siedzi w zbiorniku oleju, ale przypuszczam że tak jak w przypadku Stihela wężyk się skurczył i nie ma jak się uszczelnić. Najlepiej byłoby zdobyć nowy wężyk, ale z tym może być kłopot.
Robiłeś chipowanie a więc teraz jest wyższa dawka paliwa a co za tym idzie sterownik silnika pozwala turbinie pompować więcej żeby to paliwo mogło w całości się spalić.Jeśli wyższe ciśnienie doładowania to każda nieszczelność na łączeniu rur powoduje ze olej którym pluje turbina wydostaje się na zewnątrz.Te szybkozłączki które są w VW zawsze ciekną...
Nic nie powinno wypaść. Odkręcasz linkę, potem klucz 10 wykręcasz śrubę zabezpieczenia i wyciągasz do góry napęd linki z blachą zabezpieczającą. Przez otwór ma być widać poziom oleju a na przekładni linki powinien być ślad poziomu. Co do szlifowania powierzchni to raczej nazwał bym to polerką. Ale pierwsze to trzeba sprawdzić czy leje się tam ,a nie...
zaraz za kołem zamachowym powinien być simering uszczelniający
Bez autoryzowanego serwisu Piaggio/Aprilia się chyba nie obejdzie. Z tego co znalazłem w serwisówce, w zaznaczonym miejscu powinna być zaślepka otworu technologicznego do kanału smarującego wałek wirnika pompy cieczy. Pewnie taka kulka wprasowana w pokrywę. Wątpię aby komuś udało się to poprawić (pewnie obróbka + wbicie nowego kołka), więc pozostaje...
Jeśli nie jest za późno skasować luz na łożyskach. Regulujesz pod dekielkiem na 4 śrubki. Jeśli jest tam jeszcze olej to najpierw go zlej przez korek w piaście. Po skasowaniu luzu wlej olej do piasty, jeśli wycieków już nie będzie to tyle. Jeśli nadal Będzie się sączył piasta do zdjęcia przez demontaż nakrętki i łożyska, potem wymiana uszczelniacza.
Mozna zaślepić ten otwór.
Tarczobębny tył W żadnym A3 nie było tarczobębnów Autor- zalany olejem silnik się myje i dopiero po jeździe próbnej sprawdza i lokalizuje wyciek Hamulce- jak grubość ponad milimetr ponad min. to można pokusić się o przetoczenie i zamontowanie z nowymi klockami. Opcja droższa albo jeśli nie ma z czego toczyć to wymiana kompletu czyli klocki i tarcze...
U mnie padła sama przekładnia. Silnik kręcił, klin zabezpieczający był ok. Kupiłem na olx za ponad stówkę przekładnię razem z silnikiem. Przed zakupem pomierzyłem wszystkie otwory. Wymiana 30 minut i działa do dzisiaj. U ciebie możliwe też przekładnia siadła - co efektem jest rozszczelnienie korpusu i olej na zewnątrz.
https://www.e-skladnica.pl/CZESCI_ZETOR_... Tablica 64, 65 Może coś wypatrzysz. https://www.google.com/search?q=schemat+...
Wyciek na łączeniu węża z intercoolerem to raczej nie poważna usterka.Lepiej żebyś inne ważniejsze rzeczy posprawdzał.
Narzędzia standardowe,klucze płasko-oczkowe, nasadki,a najbardziej będziesz potrzebował szwagra bądż kogoś silnego do ściągnięcia i zamontowania zwolnicy bo po pierwsze jest ciężka a po drugie niewygodna . Cała reszta nie jest skomplikowana jak ze samochodami sobie radzisz to i to opanujesz bez problemu.Miałem podobny problem z wyciekiem , okazało się...
Wydaje mi się, że najlepiej byłoby wyjąć wrzeciono, zamontować w kłach innej tokarki i pomierzyć czujnikiem bicia na powierzchniach osadzenia łożysk oraz końcówce. Może być krzywe, ale żeby się upewnić to trzeba wyjąć i pomierzyć.
Lekko olejem przesmarować.
Na elektrodzie jest katalog dotyczacy tego silnika. Myślę, że zużył się jakiś element i dlatego masz wyciek. Dlaczego się zepsuło? Po prostu zużycie materiału oraz wiek.
Moje pytanie czy moze byc to jakies uszkodzenie czy poprostu dlatego ze lezala na boku olej wyciekl??? W zasadzie taki stan nie można zaliczyć do uszkodzeń a raczej jako brak dbałości o sprzęt. O ile filtr powietrza nie uległ zalaniu olejem to kosiarkę ustawić w pozycji do pracy, koniecznie uzupełnić olej, oczyścić, dobrze też wykręcić świecę i kilkukrotnie...
Cześć, Kontrolowałbym poziom oleju aby nie zabrakło, oprócz tego posprawdzałbym parę rzeczy, np. to czy po odkręceniu korka nie ma zbyt dużych przedmuchów, czyli czy nie wydostaje się zbyt dużo powietrza(spalin) z komory silnika. Tak z ciekawości czy wyciek nie został spowodowany zbyt dużym ciśnieniem w komorze. Natomiast warto zagadać więcej z mechanikiem,...
Witam. Ja w takiej sytuacji rozwiercam rozwiertakiem nastawnym otwory w obudowie na wymiar 30 mm następni dotaczam tulejkę z brązu wciskam, rozwiercam na wym. 25mm i po problemie. Gwarantuję że metoda ta jest bardzo skuteczna. Kilka lat wstecz to stosowałem tulejki zwrotnicy od "żuka". Pozdrawiam.
To zależy nie sterownika. Nie wiem jaki masz. Producenta silnika czy maszyny. Ja ci możliwości pokazałem. W sumie to Star 200 był na 24V więc lepiej będzie od Iveco,Avia, czy Transit. Chociaż najłatwiej podłączyć i wykorzystać z Iveco Dayli Z lat 90-99.
Żadna kontrolka ani check engine się nie zaświeciła, więc coś tam tego oleju jeszcze zostało, A niby co miało się tam zaświecić ? Nie ma kontroli poziomu oleju,nie ma też kontrol ciśnienia oleju bo to łożyska toczne,sterownik silnika odpowiada za zapłon i wtrysk ,nie zajmuje się olejem więc czujniki nie obejmują smarowania. Zarżniesz silnik i nic sie...
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG. O położeniu zaworu powinien Cię poinformować instalator, ważne jest aby wiedzieć gdzie się on znajduje, aby móc zakręcić wypływ gazy w razie rozszczelnienia instalacji (np. w wyniku kolizji przy równoczesnej awarii...
dałeś nowe uszczelki http://obrazki.elektroda.pl/4831368500_1...
Między przepustnicą o kolektorem masz oring. Sam wąż jest gumowy więc tylko opaska. Jak leci z osi przepustnicy to ona jest do wymiany. Sprawdz węże i sam IC czy nie ma tam duzo oleju. Jak jest wypłucz i zrób turbinę.
Witam Kol wasall wymieniłeś pierścienie bez tulej , jak byli wypracowane tego nie wiemy , natomiast aby pierścienie się dotarli to niestety trzeba jakiś czas nim pośmigać , często dzieje się tak nawet po zamontowaniu nowego zestawu że przez długi czas leje się z kolektora wydechowego [niby to niedopalone paliwo ]. Tak że tymczasem spokojnie aż się trochę...
Za tyle to w pierwszym lepszym elektroniku, bez łaski powinieneś dostać :!:
Tłok w tych siłownikach jest wkręcony na tłoczysko i zabezpieczony śrubą wkręconą w ten gwint. Ja bym próbował rozkręcić dławicę na ramieniu - będzie łatwiej. Po rozebraniu siłownika należy wymienić wszystkie uszczelnienia, nie tylko dławicy ale i tłoka. Po znalezieniu śruby zabezpieczającej która jest na 95% namocz odrdzewiaczem gwint nakrętki to naprawdę...
Tak to się zdarza, mam 2 piły jakieś noname można powiedzieć i z obydwu się sączy olej nawet przy składowaniu na płasko. Przed dłuższą przerwą spuszczam olej.
Jeżeli skrzynia jest podobna budową do skrzyni z golf 2 to tam jest tylko zaślepka a pod nią pierścień.Musisz go ściągnąć i zabierak powinien zejść.Za nim powinna być sprężyna która podczas składania może sprawiać trochę problemów.
Odkręć kopułki albo zaraz pod nimi są oringi, albo trzeba wyjąc suwak żeby się do niego dostać. Uszczelnienie jest takie samo jak w rozdzielaczu na wajchy i będzie to coś w tym stylu. https://obrazki.elektroda.pl/1716746700_...
http://obrazki.elektroda.pl/7712771800_1... kolega wyżej ma rację z rozrządem natomiast uszczelka jest jak najbardziej dostępna do kupienia ok 40-50zł
brzeszczotem nacinasz je w poprzek na łepku aby zrobiło się miejsce na płaski śrubokręt i tyle. I możesz już regulować gaźnik śrubokrętem Kolega chce psuć czy naprawiać? Ja polecam dobrać odpowiedniej średnicy długi kołek plastikowy by na śrubę regulacyjna nachodził na ścisk i po przekręceniu kręcił śrubę regulacyjną u mnie taki patent zdaje egzamin...
http://translate.google.pl/translate?hl=... http://www.olejesamochodowe.sklep.pl/p,p...
vakumpompa stwarza podciśnienie do układu servo i sterowania silnikiem
To tyko uszczelka między chłodnicą oleju a podstawą puściła, standard w VAG na mrozach.
Jako, że wyciąganie skrzyni lub silnika celem wymiany uszczelniacza jest dość kosztowne, a jak ktoś wcześniej zauważył- jest pewien obszar styku miski olejowej niewidoczny- sugerowałbym zdjęcie miski oleju i ponowne uszczelnienie. Nie jest to zbyt praco i czasochłonne /w porównaniu do wyciągania skrzyni/ a może dać odpowiedź na Twoje pytanie. Olej w...
To jest włącznik świateł cofania.
Nigdy nie miałem c328 a jedynie c330 lecz to prawie to samo. W c330 olej do podnośnika jest pobierany właśnie z skrzyni więc nie bardzo ciebie rozumiem. Mimo to warto sprawdzić uszczelniacze na pompie gdyż zdarza się, że puści uszczelniacz ;-)
Broń Boże ,nie zdejmuj pokrywy.Uszcelniacz wyjmiesz bez problemu po zdjeciu kola pasowego. Najlepiej wkręcając w niego dwa większe wkręty do drewna i breszką do wyciągania gwożdzi ew,obcęgi.Ale by zdjąc koło pasowe to już trzeba odkręcic przodek.Da rade w garażu bez problemu.
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Retarder czy intarder to jedno i to samo. To tylko nazwa handlowa. Tak jak na sportowe buty mówi się potocznie adidasy tak na intarder mówi się retarder i odwrotnie. Nie ma to znaczenia. Informacje, których szukasz znajdziesz na tabliczce znamionowej. A przypadku marki ZF olej w skrzyni i retarderze to jeden i ten sam olej a oba mechanizmy są połączone...
A w sumie to muszę znaleźć opis czy manuala do tego silnika 1F tylko w książkach do seata ten silnik jest pominięty, w książkach do golfa też jest nie wiele, więc gdzie on był montowany najczęściej ? Silniki AAM, ABS, ADZ to prawie to samo tylko większa pojemność. Druga odma jest pomiędzy zielonym i niebieskim zaznaczeniem, ta czarna plastikowa skrzyneczka.
Zdejmij tą czarną gume z turbiny i przewodu. Dokładnie zbadaj czy nie jest popękany. Jezeli jest cały to do prześwietlenia odma i turbo. Dokładnie w tej kolejności. Troche oleju w przewodach powietrza w silnikach doładowanych zawsze będzie, ale nie powinno to wyciekać.
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Przypadkiem nie masz tego łańcucha wyciągniętego i przez to zbyt mocno napiętego? Łańcuch przesuwa się płynnie po prowadnicy, czy z takim skokowym oporem?
cieknie spod pompki paliwa,tak mi się wydaje.
mam taki sam silnik na bank są to zaślepki z tyłu głowic, miałem to samo w mojej audi, wymieniłem wkleiłem na sylikon i objawy zniknęły
Witam. Taki wyciek powstaje przez złe odpowietrzenie skrzyni korbowej. Sprawdż czystość siatki odmy pod korkiem wlewu oleju oraz zwróć uwagę na stan uszczelki korka.Uszczelka ma uszczelniać powierzchnie styku odmy i pokrywy przedniej ale musi zostawić szczelinę między odmą a pokrywką korka.
aby wymontować wałek skrętny wystarczy odkręcic zaslepki boczne a zeby wymienić uszczelniacze na wałku skrętnym a konkretnie na tulejach nalezy wymontować tzw. żabę wymontować oś ramion podnośnika w głebi za osią w tylnej części znajduje sie zacisk tulei wystarczy go poluzować i tuleje z uszczelniaczami bez oporu sie wysuną
Strzałką jest zaznaczony odpowietrznik skrzyni a nie uszczelniacz wybieraka. Może być za dużo oleju w skrzyni lub nie uszczelniony gwint odpowietrznika.
a stosuje się zewnętrzne cewki w silnikach jednofazowych? do czego one służą? Nie stosuje się żadnych cewek zewnętrznych w silnikach indukcyjnych klatkowych, do "wytwarzania " fazy rozruchowej/ pomocniczej stosuje się kondensatory, bądź w przypadku silników mniejszej mocy uzwojenie rozruchowe o powiększonej rezystancji, bądź tzw. zwój zwarty.
witam jeśli chcesz wymienić od strony rozrządu to na pewno nie musisz wyciagać silnika , musisz prawdopodobnie odkręcić koło od paska który napędza alternator , później koło zębate paska rozrządu , i na pewno zobaczysz symeryng jeśli chodzi ci o strone od sprzęgła to na pewno musisz silnik wyciagać
Prawdopodobie tulejki juz się kończą, więc turbinka kończy swój żywot. Pozostaje kopić nową lub te oddać do regeneracji, o ile druga opcja tańsza, to nie zawsze zagwarantują długą dalszą pracę.
Odkręć koło zamachowe, a później uszczelniacz wału.
Najgorsza opcja wyciek z uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni biegów. Sam uszczelniacz niedrogi ale robocizny to kilka stówek
Nie trzeba rozbierać skrzyni aby wymienić ten uszczelniacz !!!
Tam niema żadnego uszczelnienia, po prostu wyrobił się otwór w korpusie silnika. Jakakolwiek próba naprawy wiąże się z koniecznością rozbierania silnika.
Uszczelka pod głowica i tak jest do wymiany. Popatrz sobie na zdjęcie uszczelki w którym miejscu znajduje się kanał ciśnieniowy oleju. I dowiesz się czemu sączy się olej z tej strony.
Nie wiem czy te preparaty nadają się tam gdzie występuje ruch (wał względem uszczelnienia - simering)
Jeślim przebieg 3100mth jest prawdziwy, to silnik powinien być w dobrej kondycji - na dobrym oleju robiły po 10tys. mth. Niechęć do wejścia na obroty to nieszczelny układ paliwowy, olejem z odmy bym się nie przejmował - a za to zobaczył, czy tego oleju przybywać nie zaczęło.
Zbiornik nie jest niczym przykręcony, trzyma wężyk, na rysunku nr. 16. http://obrazki.elektroda.pl/9066440700_1...
Te ładowarki mają napęd taki że jedna pompa hydrauliczna napędza jeden hydromotor który poprzez przekładnie napędza 2 koła po jednej stronie i z drugiej strony jest podobnie. Pompy i hydromotory mają budowe wielotłoczkową i są czułe na zanieczyszczenia. Do łyżki i osprzętu jest osobna pompa hydrauliczna więc podnośić i kopać może dobrze i nie ma to...
Bez regulatora ten agregat nie będzie działał, każde zmniejszenie obciążenia alternatora spowoduje nagły wzrost obrotów a zwiększenie, zgaśnięcie silnika. Taka sprężynka kosztuje kilka złotych. Podważ simering wkrętakiem, tak aby nie uszkodzić wału, tam nie ma żadnej nakładki, po prostu jest on aluminiowy.
One tak mają od najstarszych VW. Wszystko ok, po prostu czujnik szlak trafia i tyle. Wymień czujnik, odtłuść zmywaczem wtyczkę i ciesz się autkiem.
Pompa nowa firmy hydrotor, chociaż coś w tym może być bo w piątek nim chwilę jeździłem żeby się zagrzal do tych 60 stopni to ciśnienie spadło do 4,2at wczoraj też było 4, zgasiłem, po pięciu minutach odpaliłem i 3at. Przy obrotach 1500 daje około 5at na ciepło. To takie buble dzisiaj robią? Nowe trzeba mierzyć? Przymierzałem tylko panewki na wał i...
Wyciek pojawia się w górnej części silnika odma
Mozna wymienic bez wyjmowania skrzyni. Odpepnij wszystko od wałka (wybieraka), wydlubaj srubokretem stary zimering, tylko uwazaj zeby nie porysowac tego wałka, bo bedzie jeszcze bardziej ciekło. Nowy wcisniesz palcami, a jak nie to dopasuj jakas rurke i lekko pobij
Przy Oplu Corsa D piszš, że rozrzšd jest bezobsługowy. Taa. Nie ma stałego interwału wymiany, bo wytrzymuje od 30 do 200 kkm. Dziwna jest ta historyjka. Z tym wstawianiem na noc do warsztatu, jakby to był samochód co najmniej za kilkadziesiąt tysięcy. Piszesz że w pierwszym warsztacie od ręki zdiagnozowali zerwanie klina na wale, a teraz że dopiero...
Ja myślę że namieszali robiąc aparat, stąd odgłos z wydechu i wysokie HC Jaka wartość CO?
Musisz zdjąć podnośnik "plecak" i zobaczyć co tam się stało, być może zabezpieczenie dźwigienki, lub coś gorszego. Wyciek z tyłu z wałka WOM, powinno ci się bez problemu zlikwidować, Odkręcasz ten dekielek, śruby po okręgu wymieniasz simering i uszczelkę, i to powinno pomóc, jeśli nie łożysko będzie do wymiany, ma duży luz i uszkadza simering. :D Pozdrawiam....
Witam Miałem to samo - czujnik ciśnienia oleju stracił szczelność. Nie zgłaszał problemów z ciśnieniem, ale lało się z niego. Tylko i wyłącznie wymiana - nie są to wielkie koszty, można to zrobić samemu (nawet bez kanału czy podnośnika), potrzebna długa nasadka chyba rozmiar 26. Pozdrawiam
Użyć pierścienie uszczelniające oryginalne. Przed montażem wyjąć z nich sprężynkę i delikatnie ją skrócić - zmniejszy się jej średnica i zacznie wargę uszczelniacza lepiej dociskać do powierzchni półosi . A widziałeś naocznie jak wyglądają powierzchnie ślizgowe na pólosiach w miejscach współpracy z uszczelniaczami w twoim aucie. Nie ma rowka?, czy opierasz...
Może jak najbardziej
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
W PDF masz schemat złożeniowy oraz numery części do zamówienia.
Stracił kompresję, przedmuchuje do skrzyni korbowej i wydmuchuje olej odmą, może to tylko pierścienie na tłokach.
Z takimi pytaniami to do Wróżki musisz się udać, zależy ile turbina tego oleju puszcza. Ogólnie zjawisko dość groźne, może spowodować całkowite uszkodzenie silnika. Auto wkręci się samo na niebotycznie wysokie obroty, paliwem będzie olej z turbiny. Naprawdę sugeruję wizytę u dobrego fachowca!
kolego to jest odma .
juz pisze jak to zrobić. Najlepiej jak bys zainwestowal w sciagacz do sworzni 60zl - oszczędza kilka lat zycia bez tracenia nerwow. Jezeli nie, to musisz odkrecic sworzeń od gornego wachacza i najlepiej od dolnego ale tu juz ściągacz obowiązkowy lub koncowke drazka. Bez wyjmowania zwrotnicy da sie wyciagnac polos ale ciężko idzie. Musisz odkręcić nakrętkę...
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Przedewszystkim po generalnym remoncie po przebiegu 100-200km najlepiej wymienic olej,zmywa on wszystko co tam sie pozostawilo i nie jest najlepszej jakosci, -czy wyjmowales silnik? Jesli tak jest szansa,ze simering od strony skrzyni,po montazu silnika jest mozliwe ,ze minimalnie jest przesuniety w stosunku do skrzyni i stary sztywny simering nie dopasowal...
Hm nie wiem czy tak powinno byc dobrze założyłes ta uszczelkę
Problem dotycz wycieku oleju przez simering umieszczony w pokrywie rozrządu. Simering został wymieniony trzy razy, trzy tygodnie temu wymieniłem koło to małe koło umieszczone ma wale koło jest fabryczne, było wypolerowane, simering też jest firmowy niestety problem znowu się powtórzył. Gdzie tkwi Usterka ? zdejmij obudowę i wyciągnij ze środka siemeringu...
Na zdjęciu widać pompę vacum, trzeba ją zdemontować i sprawdzić jej uszczelnienie.
Tak tylko obserwuj czy w silniku nie ma przedmuchów bo jeśli są to będzie zasysał przez filtr powietrza olej z silnika .
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Jak podgrzejesz do tych max 200 C równomiernie to nie. Można użyć kuchenki. Z palnikiem trzeba uważać by grzać równomiernie. Na koło pasowe zakłada się pierścień do współpracy z simmeringiem. Dobry pierścień ma podtoczenie uławiające montaż (nie podwija simmeringu). Bijąc młotkiem też można go uszkodzić. Wg mnie kółko do zamrażarki (oszronienie pomaga...
Zanim zmienisz termostat poddaj go kontroli jak napisałem.Obejrzyj też gaźnik i urządzenie rozruchowe czy wyłącza się na ciepłym silniku.Zacznij jednak od termostatu jeśli będzie uszkodzony to poprawę zauważysz w spalaniu.Faktycznie pali jak smok z tego co piszesz.Spalanie wzrosło zaraz po ustawianiu czujnika wału?Czy później?
Uszczelniacz.
wycieki oleju peugeot wycieki oleju skrzyni wycieki oleju silnika
programowanie pilota zamka centralnego wsady sterowników słuchawka motorola
rower elektryczny gazelle schemat instalacji elektrycznej
Lokalizacja bezpiecznika wzmacniacza 40A w Porsche Cayenne Oznaczenia kwadrat i kółko na PCB dla diody