Uczę się, naiwnie wierzę że "mechanik" to z nazwy ktoś kto potrafi Okazuje się że nie :-DDDD Może sam założe warsztat? Mam idealne wykształcenie do tego :-DDDDD Poinformuję o dalszym przebiegu tego "dramatu" dla mechaników Poszło PW.
Wywalać deskę i wymieniać/naprawiać nagrzewnicę.
Jeśli to nie problem, najlepiej zabrać ze sobą na oględziny kogoś zaufanego, kto ma pojęcie o konkretnych usterkach w poszczególnych typach samochodów. Bez takiej wiedzy nie da się przeprowadzić fachowych oględzin. Z rzeczy absolutnie podstawowych warto zwrócić uwagę na: - ogólne oględziny stanu samochodu pod maską, sprawdzając czystość oraz ewentualne...
A w jaki sposob to sprawdzic? Wracajac kolejne 20 km znów sie ''gotował'' jednak juz nie wylatywał płyn bo od razu zgasilem silnik zanim jeszcze dobrze zaczal. Które to sa przekazniki? Ma ktos jakis schemat?
Możliwe że uszczelka pod głowica jest uszkodzona. Pomocnym byłoby pomierzenie ciśnienia na cylindrach. Jeśli uszczelka jest uszkodzona wydmuchuje sprężone gazy do układu chłodzenia stąd bulgotanie i możliwość powstania korka w układzie.
Możesz spuścić cały płyn chłodniczy, wyjąć nagrzewnice i wstawić nową. Albo wyjąć i nie wkładać jej już.
Pierwszy obrazek prezentuje wyciek płynu chłodniczego (ok. 200ml na 3 dni:)) ze śruby na zdjeciu...czy można temu jakoś zaradzić bez kupowania nowej części..może jakiś silikon czy podkładka pod śrubę wystarczy.. Następnie na zdjęciu skrzyni biegów widać śrubę z której też cieknie płyn ale bardzo bardzo mało..powiedzmy kropla się zbiera co jakiś czas..biegi...
Pod wirnikiem z dołu jest otwór, w razie czego ma płyn jak płynąć na blok. Tylko bardzo mnie to ciekawi że rozrząd był wymieniany 28tyś km temu. To nic, znam przypadki gdzie pompy ruville po 10 tyś wirnik pompy potrafił odpaść. Teraz zakładamy tylko zestaw conti, pompy hepu i od 2 lat nic nie wróciło na wycieki albo problemy z ogrzewaniem. U Ciebie...
Śmiać mi się chce jak to czytam, bo też kiedyś kombinowałem jak koń pod górę mając problem znikającego płynu chłodzącego. Na podstawie moich doświadczeń w pierwszej kolejności należy sprawdzić czy nie ma "zasilania" układu "powietrzem" (LPG - jeżeli jest, lub zawartością komory spalania - przedmuchy), jeżeli jest to to "zasilanie" zlikwidować i sytuacja...
Witam. Posiadam auto Audi 80 B4 2.0 benzyna LPG. Ostatnimi czasy silnik miał temperaturę 90 stopni. Wczoraj nagle zaświeciła mi się kontrolka od niskiego poziomu płynu/temperatury cieczy. Okazało się, że brakuje płynu, dolałem go, lecz kontrolka nie spadła, a temperatura silnika wzrosła do 105 stopni po rozgrzaniu i ani nie rośnie, ani nie maleje. Nie...
Jak działa to nie ma po co wymieniać termostatu. Dokręca się z wyczuciem, na to chyba nie ma podanego momentu.
Słabo widać na filmie skąd. Skoro leci z góry i widać na filmie że jest mokro pod kołem pasowym pompy cieczy chłodzącej to raczej pompa do wymiany. Jeżeli jest wyciek to zazwyczaj będzie się co chwilę zapoeietdac więc z ogrzewaniem mogą być problemy. Zazwyczaj leci z okolic tego broku zaznaczonego na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/5638108800_...
Wszystko jest na dole posta.
Witam. Kupiłem Skodę Fabię 2004 1.9 SDI. Auto od początku nie nagrzewało się tak, jak powinno, więc najpierw wymieniłem termostat, było to samo. Teraz wymieniłem czujnik temperatury, zalałem płyn, odpaliłem, na wolnych obrotach nagrzał się, ale chłodnica była zimna. Dzisiaj, jadąc do pracy, auto nagrzało się tak, jak powinno, ale chłodnica dalej zimna....
Jeśli chodzi o cenę części zależy też gdzie kupisz. Mnie kupuje mechanik w hurcie więc nie drogo. Dam przykład z moich napraw, biorąc też pod uwagę częste usterki opisywane na forach: 1. Pompa wody ok 300 zł - jak nie wymieniona niedawno to pewnie wymienisz. Tylko z metalowym wirnikiem jak to ma pochodzić. 2. Cewka zapłonowa - ja mam używkę, oryginał,...
To żadna obudowa tylko pompa wody, do wymiany To tylko osłona, która służy właśnie do wymiany pompy. Niestety przy wymianie pompy trzeba jednocześnie wymienić olej w silniku. Po spuszczeniu płynu chłodzącego około 1 litra zostaje w rurze dolotowej i ten płyn spłynie przez misę olejową po wyjęciu pompy. Dodano po 1 Ni tam nie przepuszcza, jak zdejmiesz...
Jak najbardziej. Oczywiście z odpiętą wtyczką na cewkomodule.
sprezarka??
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Mechanik powiedział że cokolwiek on nie zrobi uszczelni poszczególną część to będzie lecieć z następnej... A olej kapnął na środku. Większy problem jest z płynem chłodniczym. I jaki mniej więcej koszt naprawy (płyn chłodniczy wykapał się w większej ilości). Płyn chłodniczy kapie z prawej strony (miejsce pasażera)
To się nazywa odpowietrznik i kosztuje ok 5pln.
Ja wlewam trochę płynu do mycia naczyń których dość dobrze usuwa tłuszcz wystarczy niecały kieliszek, tak robię paręnaście razy. Odpalam chodzi jak się dobrze zagrzeje termostat otworzy i chłodnica też jest ciepła tak żeby się włączył wentylator. Potem parę razy czysta woda bo ty jeszcze się trochę pieni.Na końcu spuszczam wydmuchuje kompresorem resztki...
sprawdź czy nie ma plamy pod dywanikiem pasażera - może nagrzewnica się rozszczelniła
Wymień rurki i przestanie lecieć. Skorodowały ze starości.
Sprawdzić wycieki w okolicy pompy wody Węży, chłodnicy, nagrzeenicy
Jeśli chcesz to wystarczy chyba 5 a nie 4 śruby.
Możliwe ,że słabo odpowietrzone , ale po wymianie termostatu przy otwartym korku wlewowym plynu odpaliłem auto i pracował kilka minut żeby pompa wypchnęła powietrze . Wcześniej miaem opa i tam była śruba którą odpowietrzało się układ chłodzenia . orda mam 1 raz i nie wiem gdzie się odpowietrza układ chłodzenia.Wracając do sprawy: zaworek w korku był...
gdy rozwiercono korek ubytek płynu jest mniejszy Rozwiercono? To ma być hermetyczny układ, tam ma panować podwyższone ciśnienie robocze, inaczej płyn ci wykipi. Może nie w czasie jazdy, kiedy płyn krąży i chłodnica jest owiewana pędem powietrza, ale wystarczy, że trochę wdepniesz, potem zatrzymasz się na parkingu, zgasisz silnik, a on z pewną zwłoką...
Jakiś czas po wyłączeniu silnika poszedłem myć auto i słyszalne było lekkie syczenie z okolic korka. A węże do chłodnicy sprawdzałeś czy są twarde, silnik się nie przegrzewa? Jak nie masz zagazowany silnik, to może reduktor gazować do układu lub przedmuch ze strony silnika. A swoją drogą zanim się zada pytanie, to warto poszukać na forum oraz poczytać,...
Wysłany: Śro 15 Paź 2014, 13:53 Temat postu: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym Witam, mam problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym, jestem już po planowaniu i regeneracji głowicy, jak również wymianie uszczelki, śruby zostały kupione nowe do przykręcenia głowicy, wymieniłem również termostat, wszystkie przewody zostały przedmuchane,...
Witam serdecznie. Niestety nie znalazłem tematu z podobnym problemem jak mój. Mianowicie, od pewnego czasu moja Skoda Octavia 2/1,6 MPI z 2008 roku. Nie zawsze chce odpalić za pierwszym razem, od tzw. strzału. Nie ma reguły, czy silnik jest zimny czy ciepły. Kiedy nie chce odpalić za pierwszym razem, odpuszczam i kręcę — drugi raz też nie łapie, ale...
Parownik? Chodzi tobie o skraplacz od klimatyzacji? Ale to nie ma nic wspólnego z ubytkami płynu. Najpierw sprawdź przewody, czy nie ma na ich złączeniach białego nalotu, bo on oznacza drobne wycieki. Pozdrawiam
Do sprawdzenia 1. Termostat 2. Pompa wody
Z przodu silnika,macaj po wężu od chłodnicy
Witam Wg passat 1.8T 170km wersja USA 2003r. W moim aucie problem wycieku płynu chłodniczego przeszedł już przez kilku mechaników, lecz usterka w dalszym ciągu pozostaje nienaprawiona. Pierwszy mechanik wymienił zbiornik na płyn chłodniczy razem z rurkami, drugi - rozrząd wraz z pompą, i ostatni - termostat. Olej czysty. Często jak stoję w korku to...
Wymień oring gumowy tego czujnika
Pewno gdzieś tam jest chłodnica oleju, należy ją wymontować i wymienić uzczelnienia. Kompresor nie wrzuci oleju do wody. Gdyby była w oleju, wtedy mogła by to być tuleja, ale nie jest.
JJednak jeżeli świeciła się kontrolka za wysokiej temperatury silnika to miał 120 stopni i nie wróżę usterki termostatu jako jedynej przyczyny wywalania płynu. Nie przesadzaj. Jednorazowe podniesienie temperatury raczej od razu uszczelki nie uszkadza. Więcej - efekt może wyjść dopiero za jakiś czas.
Zalej płynem układ nagrzej silnik i co jakieś 5min odkręcaj zaworek ale nie do końca i kontroluj poziom w zbiorniczku.Sprawdż czy na innych wężach od chłodnicy nie ma podobnych zaworów.
Ten plastikowy był wymieniany niedawno To pewnie coś nie pstrykło i masz poprawkę roboty bo tam nie ma innego miejsca do wycieku
Witam, kiedyś w seicento miałem podobny problem. Mianowicie, postawiłem go na warsztat a pan mechanik, od razu mówi, że do chłodnica, zabrał się do wymiany. Po czym problem ustał na chwile. Znowu zaczęło sie dymić. Okazało się, że padł termostat. Koszt nowego to około 50zł. Bardzo łatwo samemu wymienić. Ewentualnie w punto, miałem sytuacje, że tzw....
Proponuje wymianę korka w zbiorniku wyrównawczym.
... jednak po dłuższych trasach widzę kałużę płynu pod samochodem jak i wycieki spod korka zbiornika płynu wyrómawczego ( no chyba że coś innego tam mocno chlapie dookoła). Mógłbym rozgrzewać samochód, gazować i płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest niewzruszony. Stoi ciągle ten sam poziom zupełnie jakby to nie on wybijał, nie mogę uchwycić momentu...
Dodatkowy problem to wycieki płynu chłodniczego i twarde węże po przejachanu dużego dystansu ponad 100 KM z czym to moze byc związane ?
Witam Problem jest ogrzewanie w Passacie B6 2005 r. 2.0 TDI 103 kW BMP. Otóż problem polega na tym, że czasami jest w aucie ogrzewanie, a czasami nie... Kupiłem auto i okazało się, że spaliny są w układzie chłodzącym, więc uszczelkę zrobiłem wraz z nową głowicą. Wymieniłem wszystkie potencjometry silniczków, bo komputer pokazywał błąd dwóch, ale jak...
W króćcu jest tylko oringn nic więcej. Dokładnie są krople między aluminiowym korpusem a wychodzącym wężem To jest metalowa rura nie wąż.
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
http://obrazki.elektroda.pl/1545150700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8403540500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8798382000_1... Dodano po 1 Może trochę mało widoczne zdjęcia ale wycieki da się na zdjęciach zauważyć.
3 torx.
To jest kruciec i jest on uszczelniany oring-iem. Możesz to wymienić w całości, możesz wymienić sam oring. Dodatkowo, jeśli po zdemontowaniu go, będziesz widział wżery, to je z kolei uszczelnisz silikonem (kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym).
wycieki płynu wycieki płynu spryskiwaczy wycieki płynu chłodzącego
skrętka telefoniczny montaż siłownik zamek centralne regulator ciśnienia renault
Mercedes Vito W639 A/C Fans Not Starting – Fuse, Relay, Sensor, SAM Faults Phison PS2251-68 (PS2268) Firmware 01.00.10 Issues and Solutions