Klapki w kolektorze ssącym i wyczyść EGR.
Dzisiaj sprawdzę z tymi poduszkami a zawieszenie sanek sztywno wszędzie nie wybite jeszcze myślę ściągnąć kolektor i wyczyścić klapy i egr
wyczyść zawór egr
Piaskiem chłopie, piaskiem! Pistoletem do piaskowania! Było o tym setki razy, poza tym nie ERG a EGR
czyścisz ten tłoczek od dołu,jaki i jego trzonek. Ma chodzić miekko,nie przycinać się i nie przywieszać.Ja to czyszcze pistoletem do piaskowana,możesz też napuścić WD40 i srubokręcikiem podskrobywac nagar.
Wyczyść przepustnice i wymień filtr paliwa.
Przecież to Opel, najczęściej taką usterkę powoduje zanieczyszczony zawówr EGR. Wyczyścić lub wymienić.
Wyczyść grzybek w zaworze EGR.
Zawór EGR wyczyść i po sprawie.
Na początek można by zawór EGR wyczyścić bo pierwsze błąd jest właśnie od niego a drugi może być z nim powiązany. Domniemań że silnik Z16XE.
Dokładna diagnoza komputerowa najlepiej podczas jazdy- bloki pomiarowe. Sprawdź wtryskiwacze nie zaszkodzi wyczyścić egr. Diagnostyka instalacji lpg.
Czyli można wykluczyć ten zawór egr??? Dodano po 8 o nie to miałem napisać niestety nie mam komputera ale kontrolka od silnika sie nie pali a czy można jeszcze jakoś sprawdzić przepływomierz nie używając komputera diagnostycznego. Zrobiłem tak czy włączonym silniku wyjąłem podłączony przepływomierz i samochód zgasł więc mogło by to świadczyć że przepływka...
Dziękuję za odpowiedz jestem zielony w temacie samochód niedawno kupiony wiec nie wiadomo co w nim siedzi jeśli uda mi się zlokalizować EGR to go wyczyszczę
A EGR mechanik ci tylko zaślepił czy wyczyścił go wczesniej.
Ale to jest 1.0 i elektrozawór schodzi w dół,jest on zespolony z obudową termostatu
Opel Astra H 1,7 CDTI 2011 r. W jaki sposób można wyczyścić z nagaru i smoły kolektor? Wyczyściłem fizycznie EGR, przepustnicę (dojście bardzo łatwe). Jak wyczyścić kolektor bez wymontowania go? Czy można jakąś chemią?
EGR wymontuj i wyczyść.
Kolego nie wystarczy wyczyścić sam zawór EGR tylko jeszcze trzeba wyczyścić klapki w kolektorze ssącym.
Witam Mam ASTRĘ G 1,4 ecotec po uruchomieniu gaśnie na ciepłym silniku chodzi nierówno .Po diagnostyce zeznał ,że uwalony jest zawór egr (wymieniłem oryginał ) usterkę skasowałem nie ma komunikatu o błędach .Po poruszaniu wtyczka od egr chodzi gorzej (wyczyściłem styki )
Wyczyść EGR jak to nie pomoże to go wymień .
Mi po podłączeniu pod komputer nie pokazalo nic, pare bledow Abs i takie tam. Po podpowiedzi znajomego wyczyściłem EGR, ale też lipa dalej to samo.
Zawór EGR można spróbować wyczyścić, co do wspomagania poczytaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Czy w tym silniku są tzw klapy wirowe i kanał EGR może już być w kolektorze całkowicie zarośnięty? Przy remoncie merivy 1,6 miałem dużo do wyczyszczenia...Patrz zdjęcie. Nie porównuj starych silników benzynowych do nowych CR bo to zupełnie inna zasada działania EGR. po złożeniu wyświetla się na "Pojazd wkrótce" Nie widziałem głupszego komunikatu po...
Wyczyść porządnie zawór egr. I wydmuchaj powietrzem z kolektora.
Rozebrać, wyczyścić, obejrzeć, Sam zawór EGR nie bierze oleju wiec pewnie mocniej wycieka
Witam, mam pododny problem astra III 1.7cdti, podczas jazdy na 5 biegu z predkoscia 120-140 zapala sie kontrolka serwisowa, ewentualnie na 4 ale tylko np podczas jady pod gorke. wyglada na to ze zapala sie gdy samochod jest pod obciazeniem, ale gdy obciazenie jest na nizszych biegach to nie ma tego problemu. samochod byl podpinany pod komputer, wymieniono...
P0400 - Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR Wyczyść zawór, lub wymień. I nic nie dolewaj.
Wymiana kolektora jest prosta i bzdurą jest wymiana rozrządu zawsze można sprubowac wyczyścić kolektor
Sterownik nic nie wykryje. Ale po co go zaślepiać? Tak przeszkadza? Dobrze wyczyścić i spokój na długo.
Wyczyść zawór egr bo się nie domyka i spaliny idą do cylindrów na zimnym silniku stąd to dymienie miałem ten sam problem z tym silnikiem tylko w vectra c . Zaślepiłem egr i po problemie.
Spróbuj wyczyścić zawór EGR Dodano po 1 I wyczyść silniczek krokowy
EGR - rozebrać wyczyścić. DPF - wypalić. Wtryskiwacze - sprawdzić na przelewy. Jakie paliwo wlewasz?
może ale nie musi 1-czujnik temp silnika 2-sonda 3-przepływomierz(element termiczny wyczyścić na początek) 4-EGR 5-podgląd parametrów bierzących
sprawdź tzn . wyczyść zawór recyrkulacji spalin-EGR-ewentualnie wymień go ,nie jest drogi.
Tylko wpierw trzeba ten EGR wyczyścić, tak żeby tłoczek pracował jak należy. Inaczej błąd będzie wywalać.
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
Witam mam problem z astra jestem po wymianie silnika i zapalił mi się check engine i wyświetla się taki komunikat jak na zdjęciu. Objawy są takie za max mogę jechać 120km/h dochodzi do 3000 obr. i nie ma mocy. kontrolka pali się zarówno na zimny, jak i na ciepłym silniku. Wyczyściłem zawór EGR . Proszę o pomoc
Kolego za wysokie napięcie na map sensorze to albo zwarcie czujnika albo lewe powietrze no i egr sprawdzić wiązkę bo jeśli jest otwarty to będzie się dusił najlepiej odkręcić i wyczyścić go
Najpierw to ja bym go rozebrał wyczyścił dobrze wymył w benzynie ekrtrakcyjnej, rozruszał i wtedy zobaczył. Zaślepkę robisz z blaszki z puszki po piwie i tyle ale egr musi działać nawet jak jest zaślepiony bo inaczej będzie generował błędy. Nie wiem czy taniej nie będzie usunąć go programowo i zaślepić na stałe.
Wyczyść czujnik ciśnienia turbiny jest zasyfialy mialem to samo 2.2dti
Witam , EGR powinien być w stanie nieaktywnym zamknięty , spróbuj go wyczyścić ewentualnie wymiana . Jeśli auto długo jeździło z uchylonym EGRem to mogą być "zarośnięte" świece zapłonowe nagarem i możliwe że stąd ten błąd wypadania zapłonów.
Nie wiem ,temperatura, materiał goownolit itp. Jak wyczyściłeś z nagaru a wżerów nie ma na przylgni to nic nie zrobisz. Wymieniasz ,zaślepiasz albo nie wiem co innego wymyślisz.
Ogólnie to komputer pokazywał błąd EGR (odślepiałem go, i zapiąłem kostkę do testów). Jeszcze pokazało na czujniku temperatury powietrza -30° co zdziwiło mechanika bo prawdopodobnie tego czujnika nie ma. Mechanik zauważył brak śrubki na silniczku krokowym. Powiedział, żeby załatwić taką samą śrubkę, jak to nie pomoże to silniczek krokowy jeszcze raz...
Cybkryst, tutaj nie "panujemy", EGR owszem można wyczyścić, nie zaszkodzi, ale na odpalanie wpływu on nie będzie mieć.
Nic. Tyle że sam widzisz ile warta jest taka diagnostyka - żaden błąd nie wskazywał na EGR. A powinien, jeśli to jego wina. Zasadniczo, powinno się go wyczyścić i sprawdzić potencjometr sygnału zwrotnego. Ponadto sugerując podejście z oscyloskopem, nie miałem wcale na myśli pomiaru sygnałów czujników CKP i CMP, tylko prądów pierwotnych cewek - czy we...
Zawalony EGR ,to pierwsze co trzeba zrobić, wyczyścić go, i najlepiej kolektor dolotowy również, skasować błędy i zobaczyć czy jest ok.
Przy okazji nie jest ale na pewno by się przydało wyczyścić i by był spokój na jakiś czas...
Żaden emulator tam nic nie zdziała, to pneumatyczne urządzenie, sterowane elektrozaworem. Albo grzybek, zarośnięty sadzą się zawiesza - brak mocy, kopcenie, błąd w sterowniku "nieprawidłowy przepływ egr", albo dziurawi się membranka siłowniczka - nieprawidłowo wtedy działa i sterowanie turbo i klap, bo podciśnienie ucieka. Również brak mocy, kopcenie...
Jeśli z mocą jest w porządku, to prawdopobobnie zacina się nastawnik biegu jałowego. Kiedyś próbowałem go naprawiać (rozebrać, wyczyścić), ale skończyło się na zakupie drugiego.
tak to możliwe że jak złapie błąd to wchodzi w tryb awaryjny i odcina Ci turbo i ma muła a jak nie załapie błędu to chodzi jak marzenie. prawidłowy odczyt błędów komputerem i możemy działać dalej. Znajomemu tak robił jak był zapchany EGR wyjęcie i wyczyszczenie go pomogło. A pije Ci jak na kacu bo jak nie chodzi turbo masz mniejszą sprawność silnika...
Jestem użytkownikiem takiej zosi , zacznij od sprawdzenia zaworu EGR zwłaszcza czy pracuje cewka - można samemu ją zregenerować , a przy okazji wyczyść Boot sensor
Witam drogich forumowiczów! Posiadam Opla Movano do 2003 roku 2.5 dti 115 KM.Postanowiłem zrobić serwis egr, gdyż błąd na desce rozdzielczej mówił wyraźnie że tam są jakieś anomalia. No i się nie mylił. Egr zapchany po brzegi. Oczywiście się już wymacza. Moje pytanie to, czy te modele posiadają czujnik doładowania ,oraz czy wraz z egr warto również...
Witam. Przyczyn takiego stanu może być wiele , jedną z nich na pewno może być źle działający zawór EGR, ale zamiast go zaślepiać warto go najpierw spróbować wyczyścić. Ja sprawdziłbym również układ zapłonowy : świece , przewody , cewka ?
sprawdź czy EGR działa prawidłowo , da się go wyczyścić .Jeśli jest ok odłącz przepływomierz i sprawdź czy jest różnica.Stawiam na przepływkę częsta wada tych samochodów
Owszem pocieknie. Musisz spuścić płyn zdejmując ten cienki wężyk ze zbiorniczka płynu i spuścić pod auto do bańki 5cio litrowej potem możesz odkręcać EGR. Oprócz czyszczenia EGR radziłbym wyczyścić gardziel przepustnicy a na pewno pomoże. Pozdro. PAW_B
Wygląda na przepływomierz. Miałem to samo w swojej corsie. Też kazali zaślepić EGR-a, zrobić remont silnika a ostatni fachowiec rozłożył ręce. Sam doszedłem do tego. Trzeba też rozebrać i wyczyścić przepustnicę z nagaru.
Opel Astra H 2007 1.6 105 falowanie obrotów na biegu jałowym 850/750, brak błędów, czasem lubi sobie poszarpać. Wymieniony EGR na nowy, kanaliki EGR wyczyszczone, nowe świece, przepustnica czysta. Obstawiam MAP sensor, ale co o tym sądzicie? AI: Czy sprawdzałeś lub testowałeś czujnik MAP, aby upewnić się, że działa prawidłowo? Nie sprawdzałem, ale czyściłem...
Jak sobie poradziłeś? Przede wszystkim tak jak koledzy mówili wyczyść zawór EGR (od niego pochodzi błąd 47). Zastanawiający jest nr 24, prędkościomierz działa?
Pisałem o odczytaniu błędów żeby od czegoś zacząć a nie o wymianie części. Czasami błędy wyświetlane przez auto mogą nakierować na przyczynę usterki którą później trzeba potwierdzić poprzez szczegółową diagnostykę. Jeśli nie "pobłądziłem" w schematach, to EGR w tym autku nie ma potencjometru położenia zaworu, dlatego podgląd parametrów bieżących pod...
Już się wyjaśniło. EGR był zasyfiony na tyle, że iglica która tam jest, nie zamykała/otwierała się prawidłowo. Wystarczyło wyczyścić ... masakra... no ale działa :)
Wyczyść najpierw sam zawór EGR, trochę zabawy, żeby dobrać się do niego, ale duże prawdopodobieństwo, że to wystarczy :)
Ciekawe. Mam zamiar w przyszłym tygodniu wyczyścić EGR. Ciekawe jak sprawdzić jeżeli w Op-comie pokazuje te same wartości przed czyszczeniem? I jeszcze pytanie do Kolegi - jak sprawuje się autko po czyszczeniu?
Warto by sprawdzić czy egr sprawny (nie przepuszcza, nie zatarty, ew wyczyścić), oczywiście układ dolotowy posprawdzać na szczelność czy nie łapie fałszywego powietrza. Pozdrawiam.
Wymontuj zawór EGR i go porządnie wyczyść. W 90 procentach przynosi to wymierne korzyści a na pewno nie zaszkodzi.
Witam mam ten sam problem tylko silnik 1.4. Sprawdzałem kody usterek i wyszedł błąd silniczka krokowego. Trzeba będzie go jakoś wykręcić i wyczyścić a to w tym autku jest troche ciężkie. Pozdrawiam
Witam mam problem z Oplem Meriva Brakuje mocy . Żadnych błędów EGR zaślepiony uszczelka pod głowicą wymieniona sonda lambda tył wymieniona przepustnica wyczyszczona ciśnienie na cylindrach po 14 . Przebieg 193 tyś objaw taki sam na benzynie jak i gazie
Jeśli to Z12XEP to przyjrzałbym się układowi zmiennej długości kolektora ssącego (przesłony) i EGR który jest elektroniczny i dość usterkowy ale nie wymieniaj na siłę , EGR można wyczyścić o ile jeszcze działa ale wiedz że jest chłodzony cieczą i żeby go wymontować trzeba upuścić płynu chłodzącego. Inna sprawa to awarie sterowników które nie mają lekkiego...
Kupiłem strumiennice i nowy tłumik końcowy. Wyczyszczę jeszcze tego krokowca i jak będzie gotowe to dam znać jak jest. Czy jest jakaś poprawa. Wczoraj wyczyściłem EGR i nie wiem czy to tylko wrażenie czy jawa ale jakby troszkę lepiej.
Spadła mi tez moc silnika nie przyspiesza jak wcześniej i kreci na maksa do 4 tyś. obrotów. Co może mieć wpływ na spadek mocy? Jak sprawdzić zawór egr? Wyczyściłem go ale nie wiem czy działa. I mam pytanie jaka jest grubość podkładek pod wtryskiwacze?
Nigdy nie zaszkodzi wyczyścić krokowca i zawór EGR,a kontrolka CHAK się nie zapala?Co do gazu to zakręć ręczny zawór w butli wieczorem i wtedy będziesz pewien w 100% że to nie gas.
Ta rurka i zawór to odciąg par paliwa z baku, syf w dolocie to normalne w tym silniku z puszcajacymi uszczelniaczach zaworów, zapieczonymi pierścieniami i drożnym zaworem EGR, warto by to wyczyścić, uszkodzony filtr powietrza po strzale to i tak małe zniszczenia, mogło ci rozwalić cały dolot.
sprawdż zawór EGR (recyrkulacji spalin) jeżeli jest podciśnieniowy to sprwadż czy sie nie zacina gorzej jak jest elektryczny można tylko wyczyścić co się dzieje z autem??
Witam, Czy możecie powiedzieć mi w jaki sposób zaślepić zawór EGR (jak to się robi)? U mnie w astrze dzieją się na wolnych obrotach cuda - gaśnie, drży, obroty spadają itd. Silnik krokowy wyczyściłem i zmieniłem uszczelniacz. Ktoś mi jeszcze podsunął pomysł, że może to być wina zaworu EGR...
Do sprawdzenia parametry różnicy ciśnień i temperatury wydechu (wszystkie) . Mechanik tylko wyczyścił filtr a nie usunął przyczyny .. Ogólnie silnik może zapychać dpfa z bardzo wielu przyczyn , wtryski ,szczelność dolotu , blokowanie egra itp ..
Witma. Miałem problem z moją Astrą. Otóż po przekraczaniu 2 tysięcy obrotów lub jazdy pod większą górę coś odcinało mi dopływ powietrza. Myślałem że to przepływka, ale po podłączeniu komputerka wyszło mi turbo overload czy coś w tym stylu. Kolega miał podobny problem, ale zaczął od przeczyszczenia EGR i pomogło w jego przypadku. Więc dziś zrobiłem to...
Jeśli kolega posiada TEXE tam jest napisane jak poradzić sobie z częstym błędem EGR. Jeśli nie ma to sprawdź po kolei przewody idące do 3 elektrozaworów jeśli ok to dalej same elektrozawory. W następnej kolejności zawór EGR i siłowniki od turbiny oraz klap wirowych w kolektorze ssącym. Swoja drogą pewnie przydało by się już wyczyścić kolektor ssący.
Moje auto to Opel Vectra C rocznik 2003 silnik diesla 2,0 74KW 101KM Podczas kilku ostatnich dni podczas jazdy wyświetla mi się na liczniku żółta kontrolka z kluczem , samochód przechodzi w tryb awaryjny , silnik słaby , nie da się przyspieszyć powyżej 2,5 tys. obr. . Sprawdziłem go komputerem i wyskakuje cały czas ten sam błąd P0400 recyrkulacja spalin...
No ja się wysiliłem i zamówiłem zaślepkę EGRa i uszczelkę. Jutro powinienem mieć i po południu zabieram się do roboty. Zaślepka nie pełna a z dwoma małymi dziurkami, żeby komp błędów nie wywalał. Sam EGR zamierzam wyczyścić i usprawnić jeśli będzie zawalony. Chodzi o to żeby komp nim sterował, zamykał się i otwierał, a zaślepka z otworkami żeby go całkiem...
EGR to raczej nie spowoduje falowania tylko zamulenie auta, przepustnice wyczyść rozpuszczalnikiem, zamiast szukać na pałe to zrób diagnostyke bo na pałe wymieniać pół auta to bezsens.
Mam taki sam sinik w lpg sekwencji. Miałem podobnie, proponuje wymienić świece kable, wyczyścić krokowy(najlepiej wymienić) oraz przepustnice. POmocne może być także odłącznie EGR na wtyczce( w moim przypadku pomogło i auto zyskało dużo więcej mocy).
Panowie bez kłótni. Solo_ta i Motronic pośrednio mi pomogli. Wyczyściłem zawór EGR i jest klawo. Tak więc musiał to być "szczoch" i to zatankowany na NESTE. Silnik zrobił się żwawszy. EGR po prostu się przytykał.
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
wykręć EGR i wyczyść, na razie najtańsze do zrobienia Tak to jest jak się za szybko czyta - na 1631 czyszczenie EGR nic nie pomoże, tu koszty będą znaczne, tak jak sugeruje kolega "Maniutek"
Witam, w każdym Oplu przy braku mocy z silnikiem 16v należy wyczyścić przepustnicę i przy okazji EGR. Kiedyś walczyłem z problemem w Corsie 1,2 16 v, robiłem diagnostykę, czytanie błędów i panowie mechanicy nic tylko wierzyli w komputer i mówili że wszystko jest Ok. Sam wyczyściłem przepustnicę (jak się później okazało nie dokładnie), wymieniłem świece,...
Opel astra h 1.6 XEP Witam, mam problem odkąd kupiłam ten model opla - szarpie na wolnych obrotach, tj. wypadanie zapłonu. W aucie zrobione: - kilkukrotnie podmienione świece, 2 nowe cewki, wyczyszczona przepustnica, podmienione EGR, ustalone luzy zaworowe, ustawiony rozrząd, podmieniony czujnik PAR i stukowy; na desce rozdzielczej zero błędów - poza...
Sprawdź Korozja pomiędzy rurą wydechową EGR i dyfuzorem EGR może powodować uszkodzenia.Jednym słowem sprawdź rurę EGRa co idzie z bloku do samego EGRa wyczyścić ją i samego EGRa. A co do ABSu,sprawdź wiązkę,bo często leciały od samego czujnika do sterownika,podaj napiecie na jedny końcu i sprawdź miernikiem na drugim,czy nie traci sie po drodze,a potem...
Witam, co do przepływki to niestety bolączka tych aut. Przepływomierz powietrza mierzy ilość zasysanego powietrza korzystając z pomiaru prądu potrzebnego do ogrzania platynowego drutu wewnątrz urządzenia. Będziesz miał nierówne obroty auto będzie mulić, czasem gasnąć, wzrośnie spalanie, itp. Co do EGR to czasem wystarczy dobrze wyczyścić i rozruszać...
Sorka, że zapytam, ale co to ma wspólnego, jeżeli to się dzieje i na gazie, i na benzynie? A samochód był u gazownika, powiedział, że wszystko jest okej z gazem i z częściami od gazu. Dodano po 57 Czy wyczyszczenie EGR może coś pomóc?
Przepływka odpięta, bez różnicy, na komputerze także nie pokazało żadnych błędów, znajdę chwilę czasu i wyczyszczę ten EGR, ponawiam pytanie, czy ktoś kojarzy gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju, bo nie mogę namierzyć w bloku. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie porady.
jak mogę sprawdzić czy egr się domyka to bardzo prosty system egr - wymontuj zawór 2x śruba torx45 i naciśnij od spodu tłok zaworu powinien powracać swobodnie bo jest na sprężynie - wyczyść przylgnie dookoła z nagaru . Reste bloku o2 czyli skasowanie wartości uczących danych mieszanki układu paliwowego - do zrobienia testerem diagnostycznym ...
Tak, oglądałem już ten filmik, wyczyściłem tak samo zawór EGR ale wciąż nie wiem gdzie jest przepustnica? Bo rozumiem że do przepustnicy powinnaś iść linka od pedału gazu ? W instrukcji serwisowej co ciekawe też nie znalazłem żadnej wzmianki.
Długo nie pisałem, ale w końcu znalazłem chwilę. Combo można powiedzieć, że samo się naprawiło. A mianowicie pomyślałem że wleję dodatek do paliwa na zimę Tak też zrobiłem i ku mojemu zdziwieniu objawy szarpania na zimnym silniku praktycznie znikły. I szczerze mówiąc jestem wściekły na siebie, że wpakowałem 1500zł, a przyczyną z tego co wyczytałem na...
To co mogę jeszcze ewentualnie sprawdzić?Mówię prócz tego wysokiego spalania nie mam żadnych problemów z autem.Czy to przyspieszanie czy to obroty czy zapalanie.I co z tym czasem wtrysku?Bo wychodzi z tego że tym steruje komp.A informacje zbiera od czujników które wymieniłem.Czego się tu chwycić? Bo niedługo skończą mi się mechanicy :P Termostat działa...
Okazało się że to wina zaworu EGR. Po wyczyszczeniu spokój
Witam.Odłączyłem klemy akumulatora, na pół godziny. Zrobiłem adaptacje,na benzynie. Wszystko pięknie śmigało jeździłem z pół godziny. postanowiłem rozpędzić auto trochę szybciej i gwałtowniej zahamować, żeby spadł z obrotów. Załączyła się kontrolka silnika, obroty drastycznie spadły. Włączył się tryb awaryjny. Nie wiem co może być. Zamówiłem linkę prędkościomierza,...
Podczas jazdy Op- com pokazuje w zakładce EGR - wartość wymagana np. 70% a w zakładce wartość rzeczywista np. 6 % . Jestem skłonny wyjąc EGR i go wyczyścić a w najgorszym wypadku go wymienić. Rozmawiałem jednak z kolega mechanikiem który mi powiedział ze tak może być - tzn takie wartości jakie pokazuje Op- com - i ze to wcale nie oznacza uszkodzenia...
Witam... Mam pytanie czy ktoś po czyszceniu egr miał problem z odpaleniem auta. Wczoraj wyczyściłem zawór. Wcześniej zaświeciła się kontrolka silnika i zaczął gasnąć, odpalał ale zaraz spadały obroty i znowu to samo. Metodą gaz/hamulec odczytałem błędy 0100, 0400 i 0409, więc na początek wyczyściłem egr i teraz wogóle nie odpala, nawet rozrusznik nie...
Oczyściłem dzisiaj trochę mocowanie sanek i myślę, że nie jest tak źle jak to wyglądało z początku. Nie znam się tak jak Panowie, ale na moje oko tragedii nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/8534389100_... Panowie zajrzałem jeszcze sobie do egr. https://obrazki.elektroda.pl/7995558400_... Ten węższy kanał mam zapchany...
Panowie, po kolei zaplanowałem różne rzeczy; na początek wymieniłem jeszcze raz świece na nowe i cewkę podmieniłem na oryginalną ze szrotu. Póki co - minął miesiąc prawie i ani razu nie pojawiło się wypadanie zapłonów, tylko co jakiś czas się EGR kontrolka błędu załącza. Nie wiem czy to przypadek z tą kolejną cewką czy voodoo, czy to rozwiązało problem,...
wyczyścić mikroprzełącznik wyczyścić presostat wyczyścić przekaźnik
tranzystor citroen zamiennik powolne narastanie rozrząd carisma
bateria dewalt aktualizacja chińskiego radia
Przełącznik funkcji Makita HR2450 - trudności z obracaniem Schemat ładowania silnika Tecumseh Formula 13.5 HP