Najlepiej uszczelka nowa ! bo to ona najprawdopodobniej puszcza. Do tego szlif głowicy i będzie cacy
W trzy kule powodów najwazniejszy to wszystkie podcisnienia potem silnik krokowy potem odpowietrzenie zbiornika potem regulacja gaznika chłopie po prostu kupa raczej nie wiązałbym problemu z sonda czy elektroniką samochodu . chyba wizyta w warsztacie cie nie minie....Nie mozna tu na forum opisywac problemów typowo mechanicznych !! zerknij na to forum:...
Wydmuchało Ci uszczelkę z pod głowicy i podciśnienie wydmuchuje płyn chłodzący czyt. wodę. Na 100% USZCZELKA DO ROBOTY. może jeszcze przez wiosennymi pracami zdąrzysz zrobić. Pozdrawiam
Głowica swoją drogą ale możesz mieć opadniętą tuleję cylindra poniżej powierzchni górnej korpusu silnika. Może ci przez to wydmuchiwać uszczelkę. Głowicę daj do szlifowania bo może być przeciągnięta i podżarta korozją. Pod tuleje stosuje się podkładki montażowe różnej grubości w zależności od potrzeb dostępne w sklepie. A płaskość głowicy można sprawdzić...
Auto w którym 8 lat nie był zmieniany olej, słynące z wydmuchiwania uszczelek pod głowicą i papierowej konstrukcji + ostra jazda na starym oleju zaraz po zakupie. Co w tej układance nie pasuje do reszty? Zrobić porządnie uszczelkę i jeździć, no bo co innego. Tym bardziej w tej cenie.
Lepszy do uturbienia byłby 1,5 lub 1,3 . Kłopot jest np w grubości ścianek pomiędzy cylindrami. Już w silniku 1,5 są one małe i bez doładowania potrafi wydmuchiwać uszczelkę głowicy pomiędzy cylindrami. W 1,6 tłoki są większe, a ścianki cylindrów cieńsze, więc prawdopodobieństwo wydmuchania uszczelki jest większe.
wydaje mi się kolego że masz lub zaczyna ci wydmuchiwać uszczelkę pod głowicą ale do końca nie jestem pewien . Miałem tak u siebie.
Nie znam się na tym, przyczyn może być wiele, niedrożna chłodnica, zapowietrzony układ, termostat nie otwiera się do końca, ale najczęściej wydmuchuje uszczelkę pod głowicą. Najlepiej jedź do dobrego warsztatu niech zdiagnozują.
W którym miejscu Ci ją wydmuchuje?
Witam. Postanowiłem uruchomić aprilię po 4 latach stania w garażu. Udało mi się kupić oryginalny moduł zapłonowy. Aprilia "jeździła" tylko na przyczepce od mechanika do mechanika, kiedyś udało się ją odpalić na chińskim module ale nie na długo ponieważ wydmuchiwało uszczelkę spod głowicy i zalewał świecę płyn chłodniczy. Ponoć chiński moduł daje iskrę...
Zdejmij gumowy przewód idący od filtra powietrza do kolektora ssącego, jeżeli podczas uruchamiania ciągnika powietrze będzie zasysał i wydmuchiwał kolektorem to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem, w tym miejscu blok ma najmniejszą powierzchnię przylegania z głowicą i jest szpilka pomiędzy cylindrami.
Masz po prostu przedmuchy do miski olejowej. Nieważne skąd - spod pierścieni na tłokach, spod uszczelki głowicy. Innego źródła przedmuchów nie ma. Silnik do rozbiórki.
A oleju ubywa ? Nie jest to czasem olej ze spalin wydmuchiwany do wody ?
Sprawdź jeszcze czy czasem płyn nie jest wydmuchiwany przez ciśnienie z uszkodzonej uszczelki lub uszkodzonej głowicy- przy zimnym silniku i odkręconym korku naczynia wyrównawczego zapal silnik i obserwuj czy nie pojawią się bąbelki w płynie.Jeżeli tak to najprawdopodobniej płyn w wyniku wzrostu ciśnienia w układzie jest wydmuchiwany przez rurkę przelewową...
Witam. Podejrzewam że masz walniętą uszczelkę pod głowicą, nie zawsze płyn chłodzący dostaje się do oleju. Często wydmuchuje uszczelkę pomiędzy kanałem wodnym a tuleją cylindra i wtedy temperatura głupieje a wycieków nie widać.Powodzenia.
Witam Zwracam się do was z poważnym problemem jakim jest wydmuchiwanie uszczelki pod głowicą miedzy 2 a 3 cylindrem. Natomiast 3lata temu zakupiłem frontere 2.4i z 92r long i była ona na samej benzynie więc postanowiłem założyć gaz. Przez pewien czas jeździła jak należy nie brakowało jej mocy i było wszystko w porządku. Po 3 miesiącach zaczęły się kłopoty,...
Możliwe że uszczelka pod głowica jest uszkodzona. Pomocnym byłoby pomierzenie ciśnienia na cylindrach. Jeśli uszczelka jest uszkodzona wydmuchuje sprężone gazy do układu chłodzenia stąd bulgotanie i możliwość powstania korka w układzie.
Pierwszy raz słyszę aby w jakimkolwiek samochodzie z powodu LPG miałoby wydmuchiwać uszczelkę.
Uszczelki wydmuchuje gdy są nierówno położone na tulei lub za słabo dokręcone głowice.
Że 4 lata temu wydmuchał uszczelkę pod głowicą, było ogarnięte wtedy i chodził normalnie do tej pory, często stoi na dworze, ale kominek jest przykrywany, żeby nie napadało do wnętrza tłumika. bearq - właśnie wydmuchuje olej górą przez kominek
Albo pierścienie, które nie zgarniają oleju i wydmuchuje je do kolektora, albo uszczelka/mocowanie, albo wywala przez gwint szpilek od wydechu przy głowicy.
A nie lepiej cały mały niezawodny zespół napędowy z malucha? Ew. Bisa/CC700 który jest płaski, mniejszy i chłodzony wodą, tyle, że niezbyt trwały (uszczelkę pod głowicą często wydmuchuje). Ale mam pytanie - Melexem standardowym elektrycznym można normalnie jeździć po drodze? Bez rejestrowania? Czy musi być zarejestrowany, a jak tak, to jak się to rejetruje?...
Odkręcając kolanko mogłeś zniszczyć gwint w aluminiowej głowicy. Daj uszczelki ale tylko z metalowym kołnierzem. Inne są szybko wydmuchiwane.
Maslo pod korkiem jest normalne w miare, jesli jednak zaczyna robic sie ciemne, w zbiorniczku masz coraz wiecej oleju sa problemu z oppalaniem to juz powoli zaczyna sie wydmuchiwac uszczelka pod glowica
Witaj. Po pracy upuść wodę poniżej głowicy, jeżeli rano zapali to wykluczysz przeciek na tulejach. Pozostanie głowica i uszczelka. Odkręcając kolektor ssący przy odpalaniu będzie widać wydmuchiwaną ciecz z któregoś cylindra.
mi mechaniki podłączyli chinski moduł cd-cd odpalil skuter cd-cdi ale po 2 minutach pracy wystrzeliła uszczelka pod głowicą i plyn zalal swiecę . prawdopodobnie zapłon występuję wcześniej lub później i kompresja wydmuchuje uszczelkę , automatycznie zbiorniczek wyrównawczy puszcza zabezpieczeniem w korku nadmiar ciśnienia , a po odkręceniu korka w zbiorniczku...
Z moich obserwacji, musisz wyliczyć sobie średnią cenę dla danej konfiguracji dla danego rocznika. Jeżeli wiesz, że chcesz benzynę, 3d to usiądź i zrób małe wyliczenia ile średnio kosztuje np konfiguracja 1.6 benzyna 3d, dla roku 2000, 2001, itd. Znając średnią cenę, będziesz wiedział za co ile dopłacasz i czy jest to warte. W 206 najsłabsze jednostki...
Przed wymianą wtryskiwaczy była też zdjęta głowica, wymiana uszczelki. Mechanik stwierdził, że wszystko jest ok (jak z fabryki). Zawory też regulował. Nie daje mi spokoju wyciek spod głowicy na 6. cylindrze. Jak zaczęło cieknąć, to też zaczęły się te dziwne stuki. Mechanik stwierdził, że ten typ silnika tak ma, że uszczelka na 6. cylindrze jest cienka...
Posprawdzałem wszystko i okazało się że kabelki od impulsatora zwierały się. Ale jak to bywa wyszedł nowy problem mianowicie z pod głowicy wydmuchuje paliwo. Odkreciłem głowice (śruby nie były mocno dokrecone) i zauważyłem ze nie ma tam uszczelki. Na cylindrze jest kołnierz ktory wchodzi w głowice. I tu pojawia sie pytanie: Czy ma tam być uszczelka....
zobacz czy weże łaczace chłodnice i silnik mocno puchną ...jak puchna to uszczelke masz dmuchnieta jak siema ...wydmuchiwanie uszczelek jest przypadłoscia silników vectrach A ... u mnie taki podmuch kosztował 600 pln ( szlif głowicy , docieranie gniazd zaworów ...ustawienie kompa który wskoczył sobie w tryb servisowy) ....
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest dostawania się cieczy chłodzącej na tłoki lub do oleju.Benzyna może dostać się do oleju ponieważ podczas sprężania mieszanka może zostać wydmuchiwana.
Ja miałem taki filtr zewnętrzny. Wyrwałem kiedyś miskę aluminiową z poszerzanym dołem ,gdzie do stworzenia formy posłużyła część miski z Meśka 115 (ta bania na dole) https://obrazki.elektroda.pl/6772292800_... Powstało tylko 5 takich mis. Powrót oliwy był wyprowadzony na zewnątrz do filtra od ciężarówki. Olej nie wracał do silnika,ale...
Kolego jeżeli masz odpowietrzony układ chłodzenia i na zimnym silniku poziom płynu jest w granicach normy to po zagrzaniu auta i otwarciu termostatu odkręcając korek od zbiorniczka powinno tylko lekko syknąć i może się podnieść płyn o ok 1-2cm jeżeli wyrzuca go przez wlew od zbiorniczka to są dwa wyjścia: 1 wydmuchana uszczelka pod głowicą( jeżeli zmieniałeś...
Witam Czy ten dzwiek moze byc przez dekompresje, wydmuchiwanie uszczelki spod glowicy? Tyl, lewa czesc odcinka gdzie osiada glowica jest mokra i jest spory osad. Jest to tylko przy starcie na zimnym motorze lub jak auto dluzej postoi. Na razie innych objawow nie ma www.youtube.com/watch?v=84tBfgj9hRA
Czyli wychodzi na to ze bialawy osad na swiecach jeżdżąc na lpg nie swiadczy o usterce. No nie byłbym taki pewny, ja już jeden silnik tak zepsułem, w drugim teraz na jednej skrajnej świecy też mi się pojawił nalot, dokręcenie śrub głowicy pomogło. Gaz ma wyższą temp spalania od benzyny czego efektem są luźniejsze śruby i wydmuchiwanie uszczelki, tak...
W tych silnikach waly maja tendencje do pekania. A ze uszczelke wydmuchuje po tylu remontach to dziwne. Zastanawiam sie czy to przypadkiem nie jest wina zlego spalania mieszanki. Katy wtrysku dobrze ustawine, koncowki wtryskiwaczy, zawory itp?
Korek oryginalny z serwisu BMW. Głowica została sprawdzona pod względem szczelności płaszcza wodnego wszystko było ok dodatkowo zostaly dotarte zawory. Uszczelka pod głowica nowa. Teraz gdy jest wyjęty termostat zobaczyłem ze po około 4 km zaczęła temperatura dochodzić do czerwonego pola, dodatkowo kiedy jest włączony ciepły nawiew to leci zimne powietrze....
Kolego takie pytania bez "zbadania pacjenta" to sam rozumiesz - do wróżki. Jeśli nie masz zaufania do mechanika to nie dawaj mu zarobić. Jeśli silnik ma przedmuch do komory korbowej i bierze olej to pierścienie do wymiany (objawem może być dymienie spad korka wlewu oleju i wyrzucanie bagnetowego wskaźnika poziomu oleju z miski olejowej). Kompresję można...
Tak właśnie takie pewnie półkoliste gdześ na godzinie 2, wpadłem na to po badaniu ruchu tłoka i zaworów, wyszło mi że powinien wtedy następować zapłon na pierwszym tłoku to zdjąłem kopułkę by sprawdzić gdzie jest palec względem 1 świecy, przekręciłem go "na gałę" najbliżej kabla pierwszej świecy i wtedy mym oczom ukazał się znak wycięty w osłonce pod...
Panowie gruz mi się wysypał. Generalnie jeszcze nie robiłem przy nim nic za bardzo oprócz naprawienia klamki, centralnego i kilku innych szczegółów. Dzisiaj właśnie po zrobieniu klameczki w drzwiach kierowcy (nie to żebym podejrzewał związek z tym co stało się później) wsiadam w autko i pojechałem po kawę. Zaparkowałem sobie pod sklepem, zrobiłem kawę,...
Co was tak ciągnie ta uszczelka pod głowicą. Proste jak by był przedmuch to na postoju płyn szedł by na tłoki- problem z odpaleniem, ewentualnie w olej i by ubywał. Przy walniętej uszczelce podczas jazdy nieszczelnośc się powiększa- wydmuchuje ją kompresja, w konsekwencji doszło by osłabnięcie jednostki napędowej, szybki ubytek płynu. :D
Po przegrzaniu prędzej pęknięte niż zastane. Raczej straciły swoją sprężystość przez co nie dociskają się do ścianek tulei cylindra. Panowie, nie dramatyzujcie. Kiedyś w swoim własnym aucie które brało olej, po zagotowaniu go przez żonę (pękł wąż przy chłodnicy - jazda z mrugająca lampką od przegrzania przez jakieś 5 km) wymieniłem pierścienie, uszczelniacze...
Siema. Mam taki problem z Astrą G z 2002 r. na silniku Isuzu 1.7 dti 75 KM. Latem spadł przewód z chłodnicy, wywaliło płyn, wydmuchało pewnie z przegrzania uszczelkę pod głowicą. Wypluwało płyn korkiem, ale też wywalało olej przewodem odmy. Całkiem sporo oleju, aż wyciekał turbosprężarką. Zdjąłem głowicę, okazało się że przedmuch był nie tylko do płaszcza...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Jedne i drugie maszyny robione na Atlas Coppco. Tyle, że BMS to kompletna góra AC łącznie z obudowami. Żeby nie ingerować w układ mechaniczny zastosowano napęd mieszalnika z pompy hydraulicznej umieszczonej na silniku. Do tego podwozie, na którym to zamontowano. Natomiast Brinkmman wykorzystuje tylko płytę podłogową sprężarki AC natomiast rama i obudowa...
Witam po długiej nieobecności.Otóż po wymianie pompy miałem jeszcze trochę przebojów z moim AFN-em.Otóż przy 2100-2400 migała mi czerwona kontrolka oleju z brzęczkiem.Poczytałem trochę.Jedni pisali że olej+filtr inni że niebieski czujnik ciśnienia jeszcze inni że biały czujnik.Więc wymieniłem olej Lotos Semisyntetic + filtr MANNA,zero rezultatu.Później...
Pompa wody nowa, wymieniana wraz z rozrządem ok 1500km temu. Z tym wentylatorem to sprubuje zamienic kable zeby zamiast na 1 chodził na 2gim:) o tym nie pomyslałem. Głowicę wymeniałem wraz z rozrzadem i uszczelka pod głowica. W poprzedniej wypadło gniazdo świecy żarowej. Obecna głowica z tego co mi wiadomo była po regeneracji. Cały czas mam problem...
dowodu lepiej nie pokazywać :) lepiej 50zł zapłacić za brak dowodu niż jak go zabiorą. Jak pali olej to dymi na szaro-niebieskawo, jak na biało to pali płyn chłodniczy, także raczej już uszczelka pod głowicą popuszcza. Mój 1.4 8V też palił ok 1l oleju na 1000km jak jeszcze żył i nie dymił przy tym wcale! ale już chodził trochę nierówno no i UPG wydmuchiwał...
Skoro już zdjąłeś głowicę to daj do planowania - po tylu przegrzaniach jest już na pewno strasznie krzywa - Skodowskie głowice są bardzo wrażliwe na przegrzania, czasem wystarczy jedno i już wydmuchnie UPG. Wg mnie po splanowaniu głowicy i oczyszczeniu każdej tulei i bloku i daniu nowych podkładek pod tuleje odpowiedniej grubości będzie od razu dobrze,...
Witam. Zakupiłem Mazde 323 BG GLX 1,6 16v (silnik B6). Niedługo po kupnie okazało sie że konieczna jest wymiana uszczelki pod głowicą. Mazda "rwała się do przodu jak głupia", jednak zauważyłem że wydmuchuje płyn z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, oraz przy 3 tyś. obrotów kopciła na biało a po rozgrzaniu silnika i przejechaniu ok 25km z pod pokrywy...
Witam Powtórzę tutaj co napisałem w wątku https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... "Konk1 napisał: Czyli wychodzi na to ze białawy osad na świecach jeżdżąc na lpg nie świadczy o usterce. No nie byłbym taki pewny, ja już jeden silnik tak zepsułem, w drugim teraz na jednej skrajnej świecy też mi się pojawił nalot, dokręcenie...
Update. Silnik zlozony, odpalil prawie od razu i poki co wydaje sie ok. Nic nie cieknie pod silnikiem, temperatura ok, z rury wydmuchuje wlasnie resztki wody i syfu. Jeden problem, cos tyka chyba blizej strony kolektora i tak sie zastanawiam co to moze byc? Kolektor nie jest jeszcze dobrze zalozony bo czeka na jedna srube ale to chyba nie jest powod...
pod warunkiem, że umiesz to robić i masz odpowiednią wprawę manualną. Wszystko, co umiemy jest proste, za to trudne jest to, czego nie umiemy;). Słowa "Jest to dosyć prosta naprawa," dotyczyły przypadku w którym głowica nie zdążyła zsunąć się z talerzy i teraz talerz nie może ruszyć. Tutaj jak widać mamy inny przypadek, wiec autor raczej samodzielnie...
Witam, Detale auta: Opel Corsa 2010 1.2 16v benzyna A12XER kod silnika Auto po wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod głowicą, łańcucha itp. Odpala bardzo dobrze, silnik pracuje cicho, bez objawów wypadania zapłonu. Podczas jazdy brakuje mocy, i czasami bardzo mocno kopci(mam na myśli chmurę dymu że nic nie widać w lusterku wstecznym)....
Przy uszczelce głowicy wyjęcie termostatu nic nie daje. Ej daje, wyjęcie termostatu otwiera z reguły drogę (możliwość) do samoczynnego odprowadzenia przedmuchu (samoczynnego odpowietrzania). Wtedy najczęściej jest zachowany przepływ przez chłodnicę, nie dochodzi do wzrostów temperatury i wyrzucania płynu z układu. Gdy jest termostat, to przy zimnym...
Dla przypomnienia: Chodzi o moment i kolejność dokręcania śrub głowicy. Pojemność 1.1 monowtrysk, rocznik 1992. I czy konieczne są nowe śruby? Śruby mogą być użyte 3-krotnie, ale jeśli nie wiesz ile razy już były kręcone, to koniecznie je wymień! To auto z '92 roku, co za tym idzie? Jeśli są oryginały, to już dostatecznie sporo wygrzane i osobiście...
tnać koszta to goły silnik ok 300-500zł w bdb stanie. Jak mechanik ogarnięty to w jeden dzień auto będzie gotowe do jazdy.
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
(at)E8600 Przedstawiłeś swoją niewiedzę w temacie. Cylinder jest żeliwny a nie aluminiowy z powłoką nicasilową, a to jest widoczne na zdjęciach. Metalowe uszczelki pod głowicą stosuje się także w silnikach motocyklowych z aluminiowym cylindrem, jednak z punktu widzenia serwisowania jest to rozwiązanie upierdliwe. Dobre jest w silnikach 4T gdzie zakładasz...
Według mnie pocenie się silnika nie jest spowodowane nieszczelnością uszczelki pod głowicą, tam występuje wysokie ciśnienie, jeżeli głowica była by nie dokręcona to uszczelkę już dawno by wydmuchało. Czy nic się nie wydarzy gdy dociągnę głowicę po kilku latach? Możesz spróbować, ale nie wiem czy to coś pomoże. Czy może zdjąć głowicę oczyścić płaszczyzny...
Owszem, popełniłeś błąd, ale myślę że po takim dokręceniu wygniotło silikon i nic ci nie wydmucha. Smaru też się nie daje pod głowicę tylko samą uszczelkę.
Sprawdź czy nie jest wydmuchana uszczelka po głowicą są takie same objawy.
Witam, a co ma czy dobrze ustawiony rozrząd czy nie? skoro zapalił i pracuje poprawnie? a w czasie montażu popychy były wcisnięte? na max, by opróżnic je z oleju, jakie masz tam ciśnienie oleju na magistrali ili barów, mam pewne podejrzenie ale zmierz ciśnienie spreżania, a poszukałeś czemu wydmuchało tą uszczelke, powodzenia
Kupisz uszczelkę pod głowicę to na uszczelce jest ulotka wszystko pisze. W nowych silnikach zasada jest taka że jezeli gwint śruby jest x10 to są przeciągane i podany jest kąt np:110 stop. należy założyć nowe. Otwory w bloku po śrubach wydmuchać sprężonym powietrzem-ważne.
Albo źle odpowietrzony, albo jednak uszczelkę pod głowicą zdążyło wydmuchać. Może jeszcze pompa wody być uszkodzona. Oddaj do kogoś kumatego, nim wpędzisz się w koszty.
Nie chodzi mi o wymianę. Gdzieś ten płyn musi ginąć. Zastanawiam się czy nie dostaje się do oleju poprzez wydmuchaną uszczelkę głowicy.
To wina uszczelki jak gazujesz to wzrasta ciśnienie oleju i dla tego cieknie na razie to nie grozne tylko w przyszłości może ci ja wydmuchać unikaj szarży i przy sposobności wymień .
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
Z tego co piszesz wnioskuje ze urwała się elektroda ze świecy. Nie wiadomo czy urwała się sama i została w cylindrze, czy urwał ja ktoś przy próbie regulacji przerwy na elektrodach. Jeżeli została w cylindrze, istnieje duże prawdopodobieństwo ze została wydmuchana przez zawór wydechowy, do tłumika. jedyny sposób to odkręcenie głowicy cylindra i sprawdzenie....
Jak nigdy nie dodawałeś jakiegoś złotego środka do uszczelnienia chłodnic a zakładam, że nie dodawałeś to pozostaje uszczelka wydmuchana. Jak nie masz czym sprawdzić kompresji to startuj w ciemno do uszczelki. Nie ma już raczej innych możliwości tego defektu. Całkiem niedawno trafiła do mnie Astra, że się klientowi zagotowała i ubyło płynu. Inteligentnie...
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Witam Mam ten sam problem . Dziś głowice zdjąłem bo uszczelkę wydmuchało i tez na 6 tuleja lekko opuszczona . Robiłem uszczelkę przy 506tkm a teraz auto ma 667tkm i znowu to samo model 1845.
Wydmuchało którym miejscu miedzy cylindrami, to może blok trzeba planować? Zakładaj zwykłą uszczelkę
A kto Ci wywróży czy to jest poważne, Żebyś potem Miał pretensje jak Ci motor padnie. Najlepiej dla Ciebie i Twojego samochodu będzie podłączenie auta pod kompa, pewnie to wiele wyjaśni. P.s jeżeli kopci na biało to może wydmuchało uszczelkę pod głowicą i płyn dostaje się na cylindry, ale to tylko JEDNA z możliwości.
Regulator jest na pewno. To nie jest kosiarka z lat 80-tych, gdzie była dźwignia gazu przy kierownicy. Skoro przepustnica na zgaszonym silniku jest i tak otwarta, paliwo dochodzi, to istnieje opcja, że ścięło klin na kole magnesowym, rozrząd raczej się nie przestawił. Widziałem również przypadek, w którym ukręci się wałek rozrządu. Mogło jeszcze wydmuchać...
Jeden czujnik odpowiada za wskaźnik drugi do sterownika silnika Płyn jest w chłodnicy? Węże od nagrzewnicy ciepłe? Jeżeli nie to termostat otwarty i puszcza wszystko na duży obieg tj. chłodnice Jeżeli węże ciepłe a nie grzeje to układ zapowietrzony np. wydmuchaną uszczelka pod głowicą lub uszkodzonym reduktorem lpg o ile występuje Myślę że rozwiałem...
Dzięki Kolego za konkrety, Na szczęście głowica pochodzi od innej sprężarki, w gorszym stanie, ale ten sam typ. Żeby wymyć raczej muszę je wykręcić z głowicy, right? Mam presostat od Grudziądza, główkuje jak to ożenić z odprężnikiem. Uszczelka głowicy - mogę wyciąć z preszpanu czy wydmucha?
Czy te napędzające się węże były przed wlaniem k-seal? Czy piana w układzie powstaje przez wydmuchaną uszczelkę pod głowicą czy przez k-seal?
Jeśli test był wykonany fachowo i środek do tego użyty dobrej jakości a test był pozytywny to masz trzy opcje. Mianowicie wydmuchaną uszczelkę pod głowicą,pękniętą głowicę albo w rzadkim przypadku pękniętą tuleję cylindra (rzadko się zdarza ale jednak) A skoro mechanik ci powiedział że pompa wydziela CO2 to szybko zabieraj od niego samochód :)
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Jak w temacie: Actros MP4 euro 6. OM 471 926 Kolejny raz wydmuchało uszczelkę głowicy i zbiera się kompresja w ukł. chłodzenia. Widać niewielkie ślady nagaru na uszczelce. Może być opadnięta tuleja a wspiera się w dolnej części bloku. Czy ktoś ma rozwiązanie problemu?
Dzień dobry. Przychodzę do was z pytaniem dotyczącym planowania głowicy w samochodzie. Wszedłem na ten temat ze znajomym mechanikiem który pracuje w ASO pewnej marki. On stwierdził że nie zawsze planowanie głowicy jest konieczne. Jeśli zdejmujemy głowicę, gdy nie została uszkodzona uszczelka, tylko w innym celu to nie planują takiej głowicy tylko sprawdzają...
Ale panowie twarde węże będą w tedy gdy wydmuchało uszczelkę pod głowicą. A wentylatory też mogą być słuszną sugestią bo może nie włączać się pierwszy bieg. Ale w takim razie dlaczego na komputerze pokazuje większą temperaturę niż w samochodzie? mogą być czujniki.
Hej :) Czy wiecie może, gdzie mogę kupić nową głowicę wraz z uszczelką do silnika 49cc? Wczoraj miałem problem z odpaleniem po przepaleniu świecy (zalana) dalej nie mogłem odpalić. Okazało się, że wydmuchało mi część ebonitowej uszczelki ... Wycięliśmy z kolegą nową uszczelkę. Niby wsztko OK odpalił, ale szarpnięcie było tak silne, że wygięło napinacz...
Witam. Zauważyłem że ubyło mi płynu w chłodnicy, więc odrazu zabrałem się za sprawdzanie i okazało się że uszczelka pod głowicą. Na szczęście tylko przedostała się na cylinder. Zdemontowałem głowicę, sprawdziłem szczelność i wziąłem się za czyszczenie. Zdziwiło mnie jednak, że po demontażu kolektora ssącego wylała się z niego woda. Zacząłem obracać...
Pewnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą, dlatego wygania płyn z układu.
A po wymianie uszczelki po przejechaniu ok. 1000 km była głowica ponownie dokręcona? Nie ubyło/przybyło płynu chłodniczego? Może ją znowu wydmuchało, jak np. nie była planowana głowica.
Witam wszystkich. Bardzo proszę o podanie wielkości luzów zaworowych do silnika Yanmar 3TN66, oraz numeracji przykręcania śrub głowicy (i z jaką siłą). Wykonałem sam naprawę silnika gdyż wydmuchało uszczelkę. Uszczelkę już mam.
mam do sprzedania kosiarkę listwową, kosiarkę obrotową/rotacyjną, ciądniczek MF 70 do remontu - wydmuchał uszczelkę, okazja.
Rok temu robiłem remont ,nie sądziłem że może wydmuchać uszczelkę tak szybko ,min regeneracja głowicy ,pierścienie ,panewki ,rozrząd
Prawdopodobne najczęstsze uszkodzenia to: 1. Uszczelka między głowicą a płytą zaworową wydmuchana 2. Pęknięta blaszka zaworowa Dodano po 4 Należy dodać, że kompresor tego typu ma sprawność rzędu 40%, co wiąże się z tym że w cyklu 10 minutowej pracy kompresor może działać tylko 4 minuty i następnie 6 minut przerwy i tak cyklicznie. Jeżeli kompresor włącza...
Witam, wydmuchało mi uszczelkę pod glowicą co poskutkowało przegrzaniem silnika że aż glowica pękła, po zmianie uszczelki i zamontowaniu nowej głowicy ciagnig cały czas się grzeje, nie mam zamontowanego termostatu a i tak temperatura wskakuje na czerwone pole. Czujnik i wskaźnik zostały podmienione na nowe i tak sama historia. Czy jest ktoś wstanie...
Dlaczego wadliwe?? Wydmuchana uszczelka po 6 latach eksploatacji to nic wielkiego. Zdejmij glowice, wymien uszczelke i z glowy
Bym nie był gołosłowny c.d.n. Dokonałem szczegółowych testów związanych z termostatem i zauważyłem, że nie otwiera się pomimo temperatury płynu w głowicy ponad 104 st.C. Postanowiłem wymontowac obudowe z termostatem i dokonać jego sprawdzenia, próba wykazała brak otwarcia, co mogło być powodem wydmuchania uszczelki pod głowica i uszkodzenia uszczelniaczy...
Witajcie, mądre głowy. Pacjent: Renault Espace 3.0 DCI V6, 2003 rok. Robione były głowice (wydmuchało uszczelkę pod głowicą). Po założeniu głowic, wstawieniu nowego rozrządu i ustawieniu go na znaki, zaczął się problem. Jedynie na ciepłym silniku auto nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. Problem z odpaleniem. Komputer Inter Cars czyta błąd P1008. Po...
Zrób zdjęcie wykręconych świec (tylko w kolejności jak w silniku). Problemy z wypadaniem zapłonu masz po błędach na 1 i 2 cylindrze. Mogą nie mieć nic wspólnego z cewkami czy świecami. CZY BYŁY SPRAWDZANE LUZY ZAWOROWE? CZY BYŁA SPRAWDZANA KOMPRESJA? (mogą być upalone zawory wydechowe bądź wydmuchana uszczelka pod głowicą między cylindrami).
Głowicy się nie planuje jak nie wymaga tego. Planowanie każdej jednej po zdjęciu to jest mit . Powstał dawniej ,kiedy uszkodzenie starej generacji uszczelki prawie zawsze kończyło się skrzywieniem i wydmuchaniem materiału przy saterunku.Dzisiejsze uszczelki wielowarstwowe niemal w każdym przypadku mają nieszczelną warstwę ślizgową między warstwami blachy,a...
Witam wszystkich problem rozwiązany wydmuchana uszczelka pod głowica i peknieta głowica. Sprzedający pokrył koszty naprawy. Pozdrawiam
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
A nie wydmuchało czasem uszczelki pod gaznakiem albo tą podstawką bo przecież syczy .
wymienić uszczelkę głowicą wymienić uszczelkę głowicą toyota uszczelkę uszczelnić
elektrozaczep częstotliwość zacięta kaseta konica minolta logowanie
ładowanie akumulatora rowerze pradnica amerykanka
Thomson 32HD5506 TV Firmware Update Guide Jak połączyć urwany przewód elektryczny?