www.amt-alarmy.pl tam znajdziesz potrzebne ci sterowniki.
Ja tym bardziej nie wiem czy dasz radę.Musisz wydłużyć impuls zamykania,użyj wyszukiwarki,było o tym pisane.
trzeda wydłużyć impuls zamykania, jest to do zaprogramowania w centralce seo
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
Chciałbym w samochodzie który ma domykanie szyb uaktywnić je z alarmu. Problem polega na tym że alarm ma impuls zamykania jednosekundowy, a do domykania szyb trzeba conjmniej 10 s. Jak mogę wydłuzyć ten impuls z alarmu.
nie pamiętam jaką ale prostą, może BX10 http://obrazki.elektroda.pl/8891697600_1...
Będę robił alarm do golfa 3 i mam pytanie co do wpinania się do przewodów (kierunki, c. zamek itp). Jak to robicie? Przecinacie je? Dajecie do kostek? lutujecie? I jeszcze jedno pytanie: Chce wydłużyć impuls zamykania z centralki alarmowej. Fabrycznie jest ok 3 sek, centralka podaje masę. Chce ją podać na przekaźnik połączony z kondensatorem ok 1000uF...
Albo wydłużyć impuls zamykania dodatkowym układem czasowym.
Jeżeli z przy zamykaniu ręcznym idzie domykać szyby w tym Polo to wystarczy wydłużyć impuls zamykania na ok minimum 10s , przewody wychodzą z drzwi kierowcy.
Musisz wydłużyć impuls zamykania,jeśli sie dobrze podpiełeś to wystarczy tylko wydłużyć impuls.Sprawdź czy na kabelku z zamykania jak przytrzymierz dłużej plus czy zaczną zamykać sie szyby,jeśli nie to musisz znaleść kabelek który zamyka i po przytrzymaniu domyka też szyby.Ja zawsze szukam w drzwiach,dla mnie jest to najszybciej i pewniej że znajde.
ja chcę wydłużyć impuls zamykania więc domex32 ma racje a balonika3 jest w błędzie gdyż trzymając kluczyk w zamku w pozycji zamykanie nawet dłużej niż 30 sekund nic się nie dzieje ale czy niema nic prostszego?
mi się nie udało i stwierdziłem że to najprostszy sposób. Dolutowujesz 2 kabelki do nóżek przekaźników od otwierania i zamykania i podpinasz do alarmu Masz sterowanie - i wystarczy wydłużyć impuls zamykania na 3 s. Sprawdzony i działający patent.
Sterowanie zamkniem jest plusami, a kabelki to szary i zielony (z drzwi kierowcy). Robisz prosty układ na dwóch przekaźnikach. Sterowanie zapewni Ci dowolny alarm. Wystarczy nawet sterowanie impusami jednosekundowymi. Jeśli masz elektryczne szyby i np: w super fortecy możesz wydłużyć impuls zamykania - wówczas masz automatyczne domykanie szyb przy zamykaniu...
Zakładam, że piszesz o pilocie oryginalnym. To jest sprawa oprogramowania modułu komfort - nie ma możliwości, aby zmienić jakąś opcję, tak żeby domykanie szyb działało (VAG-iem). Jeśli nie chcesz zainstalować alarmu, który bez problemu domyka szyby, to zainstaluj sam moduł, który wydłuży impuls zamykania. Trzeba zrobić separację na diodach i podłączyć...
Wydłuż impuls. Jak zamykasz to daj mu czas - tyle ile wynosi długość impulsu. Dopiero po tym czasie otwieraj - wtedy szybki będą normalnie działać.
Spróbuj wydłużyć impuls na zamykanie centralnego do np. 20sek (parametr 1) i jednocześnie odłącz przewód fioletowy (komfort). Ważne jest też poprawne podłączenie się do instalacji samochodu z przewodami sterowania centralnym zamkiem.
Miałem podobny problem z passatem ( ale mój klient był bardzo wyrozumiały ) myślę że problem tkwi w działaniu modułu komfortu tzn. podanie impulsu powoduje przejście modułu w stan gotowości i oczekiwanie na impuls otwarcia lub zamknięcia ( niezależnie czy to będzie zamknięcie czy otwarcie ) . Jeżeli otworzymy zamek w czasie gdy komfort będzie w stanie...
Mam takie pytanko. Fabia ma sterowanie domykaniem szyb na tym samym przewodzie co sterowanie centralnym zamkiem. Da się domknąć szybę przekręcając kluczyk w drzwiach i przytrzymując go przez chwilę w takiej pozycji. Nie da się natomiast domknąć szyby przez przytrzymanie przycisku zamknięcia zamka (kluczyk ze sterowaniem fabrycznym centralnym zamkiem)....
No wsumie teraz dokładniej zrozumaiłem, chyba z tego nic nie wyjdzie, nie taki sterownik. Ja montuje zawsze MATADORA i tem jest możliwość wydłużyć impuls do zamykania a otwierający jest bez zmian. U Ciebie chyba jest inaczej, oba imulsy wydlużają sie jednakowo. No ja bym jeszcze pokombinował w ten sposób aby dołożyć na otwieranie przekaźnik z jakimś...
więc połacz wyzwalanie przez przekaźnik ,wydłuż impuls na długość czasu zamykania ,więc przekaźnik wyzwalający będzie zwarty dłużej a jednocześnie rozwieral dołaczony do niego łacznik ,czyli łacznik przez styki COM I NC które sa rozwarte na czas podawania imp.COM do sterownika bramy NC do łacznika a NO do INT
Domykanie szyb jest na przewodzie zielono/czarnym. Sprawdź na wszelki wypadek też próbnikiem podłączonym do plusa. Po zamknięciu pilotem, pojawia się na tym przewodzie masa na jakieś 20s. Podłącz go do przewodu zamykania (biało/czarny) w tej 6 pinowej kostce. Spowoduje to wydłużenie impulsu zamykania i domknie otwarte szyby.
Witam. Zamontowałem alarm w tym aucie i po podpięciu się pod centralny zamek wydłużyłem czas impulsu zamykania z alarmu do 20s.(tak żeby zdążyły zamknąć się wszystkie szyby). Mam jednak pytanie czy podczas codziennego użytkowania bez otwarcia szyb ten impuls 20s. nie zaszkodzi jakimś podzespołom w aucie. Pozdr.
Z kluczyka zamyka i otwiera wszystkie drzwi natomiast po zaprogramowaniu pilota klamki zamykają się do połowy. Dalej trzeba ręcznie domknąć. Przy otwieraniu ten sam problem otwiera klamki do połowy, stąd myślę że impuls jest za krótki
Witam :) potrzebuje pomocy :) a mianowicie musze wydłużyć impuls z centralnego zamka tak aby kierunki się zaświeciły przy zamykaniu i otwieraniu :) Prosze o jakiś gotowy układ :) P.S. nie wiedziałem w jakim dziale to zamieścić więc Przepraszam jak to nie ten dział ;/
przewód szary i zielony (otwieranie, zamykanie) wychodzący z drzwi i idący do modułu przewody znajdziesz w kostce w słupku przednich drzwi zamykanie szyb uzyskuje się przez wydłużenie impulsu zamykania kierunkowskazy to czarno zielony i biało czarny -zobacz przy lampach jakie sa kolory bo takie same idą do manetki przy kierownicy klapy raczej nie zrobisz...
Witam Najprościej kupić moduł z regulacją czasu zamknij/otwórz np. unster. Trudniej :) - Jesli się znasz na elektronice to w internecie znajdziesz jakiś układ na tranzystorach który wydłuży ci impuls.
Pompka ma swoją automatykę i długi impuls jej nie zaszkodzi - patrz zamykanie kluczykiem. Czas impulsu do zamknięcia szyberdachu możesz wydłużyć np. prostym układem z rezystorem kondensatorem i tranzystorem. Do wyjścia od kierunków możesz sobie podłączyć syrenkę ale musisz tą część odseparować diodą od strony instalacji samochodu.
Funkcja komfort to jest inaczej domykanie szyb elektrycznych po przez wydłużenie impulsu czasu zamykania zamka centralnego. Ale niestety taką funkcje musi mieć samochód.
Daj tu opis kabli alarmu, może ma funkcje domykania i to badziewie nie będzie potrzebne. Masz komfort, trzeba tylko teraz podać wydłużony impuls na zamykanie i szyby pojadą same
Ustawieniami nic niezrobisz, ten alarm niema możliwości domykania szyb. ma za krótkie impulsy zamykania. http://www.exus.pl/products,product,288 Ale jak wydłużysz impuls do kilkunastu sekund to oczywiście będzie działać.
czy jezeli wydluze impuls na sterowanie centralnego zamka /w124/ z 3,5sek na np 30sek. to nie spale pompy? Chcialbym spowodowac zamykanie szyber dachu w ten sposob..
Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze wyciągałem skrzynkę bezpieczników. Plus po stacyjce sprawdzany miernikiem (tak jak i reszta przewodów) i jest czarny z żółtym paskiem ale skoro jest wątpliwość - sprawdzę to raz jeszcze. Jeśli chodzi o błędy jest też błędnie opisane na forum okablowanie komfortu u mnie fabryczne zamki,szyby i komfort po wydłużeniu...
Kolorów teraz nie pamiętam, bo robiłem to jakiś czas temu, ale nie działało poprawinie więc nie montowałem na stałe. Po odłączeniu uniwersalego sterownika zamykanie od wewnetrz działa bez problemu. Można jakoś wymusić na sterowniku podanie drugiego impulsu? Z tego co pamiętam to zworką w sterowniku można jedynie wydłużyć impuls. Polowałem na oryginał...
Musisz wydłużyć czas impulsu na zamykanie do ok. 20 sekund, ale nie każdy alarm daje taką możliwość.
krypel jeżeli masz serwisówke do swojego alarmu to wydłuż czas impulsu zamykania (jeżeli sie da) i masz problem rozwiązany. A odnośnie wykrywania zamknięcia szyby to można sprawdzać napięcie na jakimś baaardzo małym rezystorze połączonym w szereg z silnikem (nawet na kawałku kabla) jeżeli się zwiększy ten spadek to znak że szyba uzyskała krańcowe położenie....
Weź wydłuż czas impulsu zamknij w alarmie, możesz następnie z przewodu do zamykania poprowadzić przewód na ten od domykania szyb i wszystko będzie grało.
a czy jest możliwość by wystarczył sam odbiornik podczerwieni który po trafieniu wiąską zamykał by obwód który by dawał jakiś sygnał dzwiękowy? widziałem jakiś czas temu charcerze w gdańsku mieli koszuli z jakimiś czujnikami i licznikiem trafień... po 10 trafieniu wyłączało broń... lecz ja nie wymagam tak wiele... wystarczy by sygnalizowało trafienie......
Długość impulsu wydłuż za pomocą 555 w układzie generatora monostabilnego. Użyj dwóch takich układów - otwieranie i zamykanie. Żaluzje mają krańcówki, które wyłączą silnik po otwarciu lub zamknięciu, więc zbyt długi czas "wydłużonego impulsu" nie będzie miał znaczenia.
do użycia funkcji komfort po prostu wydłuż sygnał na zamykanie do 25-30s,auto się zamknie i dociagnie szyby,reszta tak jak zrozumiałeś zamykanie masa[sygnał 25-30s],otwieranie masa/180ohm krótki impuls,wszystko na jednym przewodzie.
Nie wiem czy dobrze rozumiem co Ci nie działa. Ale napisz czy działa ci krańcówka w zamku, między innymi załącza podświetlenie jak otworzysz drzwi. Chodzi mi po głowie jeszcze żeby spróbować podać impuls domykania przez diodę - możesz sprawdzić. I sprawdź czy ten impuls 20s jest faktycznie przez 20s. A nie możesz ustawić wydłużenia impulsu zamykania?
dzień dobry ponieważ interesujący mnie został zamknięty , a potrzebuję pomocy. Pacjent to Passat b5 97r. TDI , passat z pierwszej generacji.sterownik w drzwiach . Chciałem dołożyć sterownik centralnym zamkiem z pilota . Centrala zdalna to motokey 500a , po opiniach niby w passatach działa. Podłączyłem wszystko zgodnie ze sztuką z postu .......https://www.elektroda.pl/rtvforum...
przewód od zamykania siwy wydłużenie impulsu z alarmu powinno domykać szyby wyzwalanie plusem
jeśli chodzi o ryglowaniee to zrób dokładnie tak jak ci napisałem i na przewodzie od zamykania wstawiasz diode w kierunku centralki ! i druga za nią która bedzie łączyć przewody zamykanie z otwieraniem ale ma być w kierunku przewodu otwierania i wtedy w momencie podania impulsu zamykania alarm zamknie zamki a od razu ten sam sygnał dostanie sie na przewód...
Witam. Panowie, założyłem alarm w a4. Auto posiada pneumatyczny zamek centralny i elektryczne szyby. Wszystko działa ok, zastanawiam się jednak czy wszystko zrobiłem jak należy. Nie miałem żadnej ściągi, wszystkiego szukałem z miernikiem, a miałem mało czasu. Chodzi o sterowanie centralem i domykanie szyb. W wiązce z drzwi kierowcy, przy lewym słupku...
jeżęli producent pisze że ma to znaczy że pewnie da się wydłużyć impulsy na wyj zamykającym-tylko o to chodzi żeby na jeden z kabli które zamykaja poadać dłuższy imp.pisze jeden bo znajdziesz tam kabel co tylko domyka lub tylko zamyka lub robi wszystko
Nie słyszałem o alarmie, który posiada wbudowany moduł komfortu. Jeśli już, to alarm posiada wyjście na którym w momencie uruchamiania i zamykania drzwi pojawia się długi impuls lub możliwość wydłużenia impulsu zamykającego. A sam moduł komfortu, to osobne urządzenie, np. MPW2, które jest sterowane poprzez alarm. A o wyborze alarmu i o ich jakości jest...
O której pozycji dot. lampy piszesz, że jest na "NO"? I popatrz, czy przypadkiem jakoś impuls z odbiornika nie wydłużył się na te 8 sek. - we wpinanych Fix/LC/SLH to niemożliwe ale w odbiornikach zewnętrznych innych firm - jak najbardziej możliwe
I naprawde nikt nie wie jak to zrobicx zeby wydluzyc ten impuls ????
Kolego ile można pytać o to samo ??? Domykanie szyb na tym samym co zamykanie poprzez wydłużenie impulsu , otwieranie bagaznika przy komforcie szukaj .
Wystarczy, zamykam.
szybki na zamknietych drzwiach chodz tak ze trzeba trzymac przycisk bo jak sie pusci to staja prosze o pomoc CHodzi o to ze jak jest to odlaczone to wystarczy przytrzymac przez sekunde przycisk zamykania i szyby same jada do gory a jak zlacze te 2 przewody to musze trzymac przycisk caly czas :) mam nadziejze juz jest jasniej
Impulsem "zamykania" zamka wysteruj dodatkowy generator monostabilny zbudowany np. na 555 , potem inwerter sygnału +/- i do "komfortu" w aucie. http://obrazki.elektroda.pl/5812606400_1...
jeżeli to model'99 to sterowanie jest na przewodach czerwono-brązowym zamknij i szaro-białym otwórz za osłoną boczku kierowcy w kostce brązowej,domykanie polega na wydłużeniu sygnału na zamknij,impuls otwarcia ok.1s.Ajeżeli to jeszcze poprzedni model to zamykanie jest na brązowo-szarym w brązowym konektorze w boczku,a otwieranie na szaro-czerwonym we...
Przekaźnik zamówiony wszystko śmiga temat zamykam
dzień dobry ponieważ interesujący mnie został zamknięty , a potrzebuję pomocy. Pacjent to Passat b5 97r. TDI , passat z pierwszej generacji.sterownik w drzwiach . Chciałem dołożyć sterownik centralnym zamkiem z pilota . Centrala zdalna to motokey 500a , po opiniach niby w passatach działa. Podłączyłem wszystko zgodnie ze sztuką z postu .......https://www.elektroda.pl/rtvforum...
A w 2002 tak: Wpięcie znajduje się w lewej wiązce wychodzącej z lewych drzwi, sterowanie minusem ( wydłużony impuls do 8 sekund zamyka okna) . Przewody: Zamykanie – niebiesko/czerwony Otwieranie – biało/czarny
I wymyśliłem :) Wykorzystałem przekaźnik odcięcia zapłonu, który był razem z zakupionym alarmem podpinając jako odcięcie funkcję komfort spiętą z czerwono-niebieskim przewodem zamknięcia, przewód zamknięcia i załączenia alarmu(zamknięcia) również podłączyłem do czerwono-niebieskiego a otwarcie do czerwono-białego. Jako impuls załączający przekaźnik...
Udało mi się podłączyć instalacje przez przekaźniki i szyby zamykają się teraz prawidłowo - znikły ubytki napięcia. (przedtem szyba się nie zamykała gdyż silnik nie miał "siły" - za duży opór na długich przewodach). Została kwestia domykania szyby przez moduł a sprawa wygląda następująco - domykasz podłączony do przekaźnika szyb zamyka szybę kawałek...
Posiadam napęd własnej konstrukcji z silnikiem prądu stałego i kombinuje teraz sterowanie. Mam centralkę do centralnego zamka samochodowego sterowaną pilotem. Na pilocie są dwa klawisze po naciśnięciu każdego z osobna na wyjściu centralki na jednym z dwóch przewodów pojawia się impuls 1 sekundowy(+12V), czyli akurat zamknij/otwórz. Dalej wymyśliłem...
Czasy zamykania programujemy ine dla zamków elektrycznych(krótsze), a inne dla niektórych pneumatyków(dłuższe 3 s). Pompa potrzebuje dłuższego impulsu aby zamknąć zamki. Domykanie szyb uzyskasz poprzez wydłużenie impulsu zamknij na 35 s. Zamykanie centalnego w czasie jazdy jest funkcją programowalną i działa tak że po włączeniu stacyjki zamki się zamykają,...
Czas impulsu na zamykanie można wydłużyć poprzez wymianę jednego z kondensatorów na płytce sterownika, z tym że jest to już ingerencja w urządzenie na które masz gwarancję producenta. Oczywiście po takiej ingerencji gwarancja idzie się p...... . Wybór należy do Ciebie.
Z domykaniem problem polega na tym że masz za krótki impuls na zamykaniu do domknięcia szyb. 3 s wystarczaja na domknięcie szyb do połowy. Wyłącz funkcję savelock czyli zamykanie centrala w czasie jazdy i szyby nie będą ci zjeżdżały. Zamknij auto i poczekaj 30 s . Po tym czasie otwórz i zobacz czy opuściły się szyby. Nie powinny. Jeżeli przed upływem...
Dzięki za odpowiedzi. Co do wyjścia na domykanie szyb, domykanie mam i ono działa przy zamykaniu (wtedy jest ta masa o której mówisz), przy otwieraniu tego nie ma. Poza tym, potrzebne mi +12v. A mnie chodzi o to żeby się lampki zaświecały przy otwieraniu z pilota, dlatego sądze, że trzeba to połączyć z tym ściemniaczem z linka którego podałem. A co...
Czerwono/zielony zamykanie, czerwono/niebieski otwieranie. Musisz wpiąć się w przewody w wiązce wychodzącej z siłownika w drzwiach kierowcy. Jeżeli szyby domykaja się po przytrzymaniu kluczyka w drzwiach na zamknij to poprzez wydłużenie impulsu na przewodzie steruj.ącym zamykaniem w alarmia robisz domykanie szyb. Oporniki 180 Ohm stosuje się w niektórych...
Próbowałem już chyba wszystkich kombinacji z zastosowaniem tranzystorów i kondensatorów -w rzeczywistości uzyskanie kilkunastu sekund zwłoki wymagałoby zastosowania olbrzymiego kondensatora! Szkoda czasu i roboty, a efekt mizerny.... Znalazłem PROSTE ROZWIĄZANIE! Po kilkudniowych poszukiwaniach zdecydowałabym się na zastosowanie układu scalonego NE...
Powyższe porady niestety ale nie działają - to czysta teoria! :( Próbowałem już chyba wszyskich kombinacji z zastosowaniem tranzystorów i kondensatorów -w rzeczywisto ści uzyskanie kilkunastu sekund zwłoki wymagałoby zastosowania olbrzymiego kondensatora! Szkoda czasu i roboty, a efekt mizerny.... Znalazłem PROSTE ROZWIĄZANIE! Po kilkudniowych poszukiwaniach...
Witam, Założyłem Tytana DS300P do Qashqaia J10. Sterowanie centralnym zamkiem podłączyłem do modułu za schowkiem pod przewody od wewnętrznego przycisku zamykania. Nastawy długości impulsu w Tytanie zostawiłem fabryczne (1 sek.). Niby wszystko działa, ale nie do końca. Mianowicie, jak auto postoi dłużej (np. 2 dni), nie można otworzyć auta z pilota alarmu....
W zasadzie mikrokontroler nie robi niczego nadzwyczajnego. Do wydłużenia impulsu (a o to tylko tutaj chodziło) wystarczą dwa większe elektrolity przylutowane równolegle do cewek przekaźników. Jeśli ktoś chce zrobić to jeszcze ładniej to można wrzucić np. dwa układy NE555 na dodatkowej małej płytce. Gdyby to miał być sterownik uniwersalny to owszem,...
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły Podłączyłem pod te przewody i faktycznie wszystko...
Na zewnątrz samochodu: - Otwórz szyby, - zamknij drzwi, - włóż kluczyk do zamka drzwi, przekręć na [zamknij] i przytrzymaj kilkanaście sekund. Drzwi się zablokowały ? Szyby się zamykają ? Teraz to samo z wnętrza drzwi: - zdemontuj tapicerkę drzwi kierowcy, - otwórz szyby, - zablokuj śrubokrętem zatrzask zamka w pozycję zamknij, - dotknij niebiesko/biały...
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
Dzięki za odpowiedź. Schemat i opis podłączenia mam. Chodzi mi o funkcje tego alarmu i jak się je programuje. Narazie wiem jak wydłużyć czas impulsu sterującego centralnym i "nauczyłem go" zamykać drzwi po zapaleniu samochodu i otwierać po zgaszeniu. Chciałbym wiedzieć czy posiada on jeszcze jakieś funkcje i jak je programować. Zasadę działania obydwu...
Czesc Moze ta bedzie instrukcja bedzie ok? INSTRUKCJA MONTAŻU i SERWISU AUTO ALARMU AMX-G INSTRUKCJA MONTAŻU AMX-G UWAGA !!! INSTRUKCJA PRZEZNACZONA TYLKO DLA ZAKŁADU MONTAŻOWEGO. NIE NALEŻY UDOSTĘPNIAĆ TYCH INFORMACJI UŻYTKOWNIKOWI SAMOCHODU. Przed rozpoczęciem instalacji systemu należy bardzo dokładnie zapoznać się z niniejszą instrukcją montażu i...
Witam. Nie wydluzysz czasu w centrali na tyle, zeby domknelo Ci calkowicie otwarta szybe. Standardowe czasy impulsow to 1 lub 3 sekundy a to niestety nie wystarczy. Poza tym jesli wydluzysz czas impulsu w centrali to zmienia sie zarowno sygnal zamknij jak i otworz. W takim przypadku przy otwieraniu auta dluzszy impuls uchyli Ci szyby a tego chyba nie...
To w takim razie podłącz zgodnie z instrukcją :). W instrukcji własnie jest układ połączeń dla zamków pneumatycznych sterowanych plusem i minusem. Najlepiej "wydłub" przy prawym słupku dwa kabla idące od zamka - w sumie idą 3 ale jeden jest stale pod napięciem. Weź voltomierz i wepnij się w jeden kabel i przekręć kluczk w zamku - zobaczysz jaka wartość...
Ten typ tak ma. Po prostu są takie wersje pompek gdzie na otwarcie potrzebne są dwa impulsy. Zastosuj sterownik który ma opcję dwuch impulsów na otwieranie i po sprawie. -Powiem szczerze,że założyłem do golfów nr3 różnych sterowań dziesiątki tysięcy :D i nigdy nie miałem potrzeby używać podwójnego impulsu.Zamykanie zawsze było ma przewodzie szarym...
Może wydłuż czas miękkiego stopu? W instrukcji mozna to tylko włączyc/wyłaczyc. Nie znalazłem mozliwosci wydluzania czasu dla tej funkcji. Z instrukcji: Wylaczanie / wlaczanie wybiegu miekkiego: Co ciekawe, jak tak zrobię, to sterownik napędu przechodzi w stan programowania czyli żarówka miga 4 razy i trzeba od nowa przeprowadzić samouczenie. Ten napęd,...
Zanim zaczniesz modyfikować oprogramowanie w autoalarmie należy sprawdzić działanie samego układu komfortu odpowiedzialnego za sterowanie szybami. Autoalarm podaje tylko wydłużony impuls do sterowania modułem. Moduł możesz sprawdzić zamykając samochód z kluczyka przytrzymując go trochę dłużej w pozycji zamykania (w prawo)jeśli ta funkcja nie działa...
Więc tu masz opis podłączenia alarmu do Vectry: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Domykanie szyb podłącz przez diode do przewodu zamykającego centralny zamek i ustaw wydłużony impuls masy w centralce i po kłopocie :D Pozdrawiam
Witam! Chcę zrobić u siebie coś takiego, aby wraz z użyciem centralnego zamka z pilota świeciły się razem światła postojowe i przeciwmgielne. Obecnie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/8396911100_1... A - postojowe +12V B - impuls "mignięcia" z centralnego zamka +12V C - przeciwmgłowe +12V Rysunek schematyczny, z pominięciem przekaźnika...
Nie musisz dobierac sie do kompresora. Ja przecinam niebieski przewod przy lewym progu ,w miejscu gdzie wychodzi z slupka. Trzeba zrobic podlaczenie na przekaznikach ,gdyz sterowanie jest naprzemienne+/-. Przy niektorych egzemplarzach nie wystarcza krotki impuls z alarmu na zamykanie i musisz wydluzyc na 3,5 sekundy jakby odbijalo z powtotem silowniki.
flash_mm ma rację jest tak jak mówi. Jeśli skrócę czas otwarcia i zamknięcia szyby się nie otwierają i nie zamykają. Podłączyłem drugi kanał i nie wiem jak w tym alarmie wydłużyć czas impulsu na drugim kanale żeby szyby sie zamknęły a na pierwszy kanale zostało tak jak jest.
Witam. Pilnie potrzebuję pomocy od znawców tematu. Zakładałem dzisiaj alarm do Astry II (G) 2000 rok. Sterowanie centralnym podłączyłem normalnie, tj. pod: czerwony/brązowy - zamknięcie brązowy/biały – otwarcie i nie wykorzystałem funkcji komfort z alarmu (impuls zamykania wydłużony do 30s), tylko po to żeby szyby domykać w dowolnym momencie pilotem...
...... Jeżeli chodzi o BMW to pewnie ma funkcję KOMFORT ....... Wystarczy wydłużyć czas impulsu c.z. i ew. zamienić polaryzację sygnału -----Dołożone---- Uuuuuuuuuuuu, nie spojrzałem na rocznik. A zamykają Ci się szyby jak dłużej przytrzymasz kluczyk w pozycji na zamknij?
Nie pamiętam jak jest rozwiązane ryglowanie w tej starszej omedze,ale nie jestem pewien czy nie odbywa się to na dwóch osobnych przewodach,na jednym jest zamykanie i dociąganie szyb,a na drugim rygiel i łączysz je równolegle przez dwie diody 1A.W nowszej na 100% jest na jednym przewodzie pierwszy impuls zamyka,a drugi wydłużony rygluje i dociąga szyby....
Witam wszystkich serdecznie . Jestem nowy na forum , od pewnego czasu czytam posty i wypowiedzi. Super sprawa. Ostatnio czytałem tematy o domykaniu szyb w oplu z pilota i ryglowaniu, moje pytanko i wątpliwości dotyczą czy po podłączeniu domykania szyb z pilota nie będę szkodził silniczkom w drzwiach . Bo tak naprawdę nie zawsze jeździmy z uchylonymi...
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
Nie ma w module specjalnego przewodu do domykania Nie napisałeś jaki to sterownik. Większość dostępnych na rynku posiada wyjście "domykania" lub wydłużenia impulsu "zamykania".
Mam problem z podłaczeniem alarmu do fabrycznego c. zamka. Jak wiadomo jest to pneumat i potrzebuje dłuzszego impulsu, niestety w alarmie który kupiłem, mozna tylko wydłuzyc impuls na zamkniecie ( producent przewidzial, ze mozna podłaczyc fabryczne domykanie szyb, jak rozumiem), ale nie mozna wydłuzyc impulsu na otwarcie. Efekt jest taki, ze Audik sie...
rysiu666-przede wszystkim w passacie sterowanie lampką to nie szary z niebieskim tylko brązowo-biały,a zamykanie a zamykanie i otwieranie podałeś odwrotnie,a tak na marginesie to ten samochód jest doskonale,wielokrotnie opisywany na forum,więc panie prez8s,zanim rozpoczniesz nowy temat to poszukaj trochę,bo takie bezsensowne zapytania jak to twoje...
potrzebuje schematu modułu centralnego zamka ponieważ chciał bym sobie wydłużyć czas impulsu podawanego na siłowniki, ponieważ w moim matizie mam w przodnich drzwiach założone uniwersalne siłowniki a z tyłu orginalne z fabrycznego centralnego zamka, problem w tym ze siłowniki z tyłu (te orginalne) nie zawsze zamykają natomiast zawsze otwierają podczas...
Jeżeli moduł ma działać z trzeciego kanału, to tak, jeżeli ma domykać szyby po zamknięciu zamka, to sygnał bierzesz z przewodu sterowania zamknięciem. Jeśli to jest, tak jak myślę Audi A4, to nie porzebujesz żadnego modułu. Czerwono-brązowy przewód, w zielonym konektor w boczku, to domykanie szyb masą. Wydłużasz impuls na zamknij i puszczasz przez dwie...
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
Witam poszukuje opisu podłączenia alarmu w Fordzie Scorpio powyżej 95r. combi, przede wszystkim chodzi mi o krańcówki drzwiowe oraz ryglowanie centralnego zamka. krańcówki podpiąłem pod lampkę, lecz alarm wzbudza się po ok. 20 min. Centralny także podłączyłem, zamyka zamek domyka szyby, uzbraja oryginalny alarm, lecz nie rygluje, nie pomaga wydłużenie...
Witam Mam takie pytanie mam sterownik do oświetlenia kabiny samochodu STOW-2 jest to sterownik full tz. "STOW-2 Sterownik czasowy oświetlenia wnętrza samochodu STOW-2, jest urządzeniem regulującym oświetlenie kabiny. Przy projektowaniu tego układu wzorowano się na podobnym pracującym np: w samochodach AUDI A-4, A-6, A-8. 1/ Wyłączenie oświetlenia wewnątrz...
Witam co do szyb mozesz ustawic ich domykanie ale bez pamięci znaczy szyby się domkna ale przy otwarciu auta nie wruca do poprzedniego dtanu aby szyby sie domykały to wystarczy wydluzyc impuls na zamkniecie centralnego zamka na około 15 do 25 s pabo przytrzymac kluczyk w zamku w momencie zamykania auta z klucza
Podoba mi się ta ostra dyskusja ale jakoś nikt nie zapytał jak te pompy są podłączone, mechanicznie jak i elektrycznie, nie wiem czy zwykłą wtyczką czy poprzez prosty układ sterowania. Podajecie gotowe rozwiązania które i tak nie rozwiązują banalnie prostego tematu a są bardzo drogie. Chodzi tu głównie oto żeby pompy pracowały naprzemiennie, żeby się...
Nie wiem. Nic nie podłączałem. Alarm był montowany 4 lata temu w jakiejś firemce, która już nie istnieje. Padł mi jakiś czas temu jeden pilot i po wlutowaniu nowego włącznika musiałem go wkodować. Wkodowałem go w ogóle przez przypadek bo nie było to dokładnie tak samo jak podaje instrukcja Master czy Master 2. Przy okazji chciałem zaprogramować sobie...
Dziś znowu powróciłem do mojej skody... z siłownika w drzwiach wychodi wiązka przewodów, dwa z nich są z przełącznika przy wkładce. Ich kolory to żółto-biały i czarno-żółty, strowane masą. W moim sterowniku musiałem wydłużyć czas sygnałów. Były (wg. dokumentacji) 0,7 sekundy i wydłużyłem je szacunkowo do około 1,5 sekundy. Oryginalny impuls był zbyt...
http://obrazki.elektroda.pl/2600650800_1... W kilku poprzednich artykułach ( Podstawy Jeśli rozważymy przewodnik, przez który płynie prąd, to zgodnie z prawem Oersteda płynący prąd indukować będzie pole magnetyczne wokół tego przewodnika. Jeśli teraz prąd, płynący przez przewodnik, będzie się zmieniać, to zgodnie z prawem Lenza, zmiany...
wydłużenie impuls impuls zamykać wydłużenie podstawy
ładowarka wkrętarki black konto microsoft office aluprof sterować
philips uszkodzone oprogramowanie router speedbox
Reset Eksploratora Windows po komendzie "drukuj" Drukarka Epson nie rozpoznaje tuszu - co robić?