wyglada dlawik

Znaleziono około 70 wyników dla: wyglada dlawik
  • Dlawik skompensowany? Jaki to jest elemnt?

    Witam, Probuje zrozumiec jaki to element (widoczny na ponizszym zdjeciu). Wyglada jak dlawik smd jednak ma 4 wyjscia i dwa razem nawiniete uzwojenia, przy czym jedno nawiniete podwojnym drutem. Gdyby nie to podwojne uzwojenie to powiedzialbym, ze to dlawik skompensowany (o ile pamietam w dlawiku skompensowanym...

    Inne Serwis   06 Sty 2010 01:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 864
  • DLAWIK W STROBIE??????

    no wlasnie w koncu co to jest, bo kolega gretzky mowil ze to trafo zapłonowe czy jakies takie, a to wyglada tak jest biale :D ma parametry ktore napisalem na poczatku tematu i wyglada jak trafo ma blaszki takie zalane (cos jak zabudowane trafo) i 2 kable do podlaczenia

    Projektowanie Układów   10 Lis 2003 10:16 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1787
  • Jaki dlawik do TV WATSON FA 7040

    Zapomnialem napisac ze to schasi 11ak19A.I dalej problem z ta nieszczesna korekcja .Potem podesle zdjecie jak to wyglada na obrazie i zdjecie plyty ,moze tu beda pomysly.Szukam schematu.

    TV Serwis   17 Sie 2006 16:55 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2276
  • Co to jest ? wyglada jak rezystor ale nie do konca... bezpiecznik ?

    Jestescie wspaniali !!! Poszukalem wiecej u dzidka google i szybko znalazlem informacje na wikipedi . Po ponownym sprawdzeniu ohmomierzem nic 0. Wyglada na to ze siadl... moze to byc spowodowane przez te napuchniete kondensatory ? Dodam ze sprawdzalem napiecia miernikiem i przy tym Zoltym elemencie...

    Początkujący Elektronicy   16 Maj 2020 20:38 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4377
  • jak wygląda dławik??

    kupilem wzmacniacz z kitu AVT z czesciami i mam tam dławik no ale nie wiem czy to jest to: wyglada jak rezystor po zsumowaniu paskow wyszlo mi 100 (dławik mial miec 100uH) wiec czy tak wyglada dlawik??

    RTV Co kupić?   13 Kwi 2005 21:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1388
  • Zasilacz 800W - PFC, rdzenie, straty

    Witam! Przymierzam sie do projektowania zasilacza, ktory by mial: - napiecia: 48V (at) 15A, 56V (at) 1.5A - czestotliwosc pracy 100kHz - uklad polmostka - PFC podbijajacy do 380V Z tego co liczylem wynika: - transformator: - rdzen ETD44 - gestos pradu 4A/mm2 - 40 zwojow pierwotne, S 1.25mm2 ...

    Układy Zasilające   27 Sie 2009 19:52 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 5546
  • strob 1500 W

    ok czyli 40 WATT/400om a pytanko jeszcze o dlawik zalozylem kondki 2x100uf/250V(UST 105C) czyli wychodzi 50uf i nawet spoxik jest ale cos mi sie wydaje ze kondki sie grzeja, rezystor wiadomo grzeje sie jak h** i dlawik musze podlaczyc mam taki i on tak wyglada taki caly metalowy tak jakby takie...

    Inne Serwis   05 Gru 2008 19:17 Odpowiedzi: 130    Wyświetleń: 35742
  • Przedwzmacniacz ECC83/6N2P

    Witam, mysle ze nadeslane przeze mnie wyjasnienia dot. zadanych pytan pozwola Ci rozwijac zainteresowanie ukladami lampowymi. Mimo iz wiedza na ten temat nie jest latwo dostepna nie trac wiary :) - wzmaka lampowego kazdy zbudowac powinien abstrachujac od walorow dzwiekowych.. chociazby dla tego, ze ladnie...

    Elektronika Retro   24 Lis 2004 01:42 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 15664
  • Oblicznie dlawika

    Witam. Wspolnie konstrujem ladowarke lodelarska. W tej chwili pozostal do obliczenia dlawik do przetwirnicy. I przydala by sie pomoc. Minowicie moze ktos mogl by pomoc w skonstruowaniu dlawika? Mninowicie co on powinien potrafic: 1. dlawik 2 x 22uH na jednym rdzeniu 2. prad szczytowy >10A 3....

    Projektowanie Układów   30 Maj 2004 23:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1148
  • zasilacz impulsowy czy "klasyczny" do wzmacniacza?

    Schamat mojego zasilacza impulsowego oczywiscie bedzie dostepny za free ale jeszcze nie teraz. W planach jest opublikowanie w EDW wzmacniacza w clasie D na elementach dyskretnych wlasnie z zasilaczem impulsowym tak zeby bylo lekko nowoczesnie. Do tego czasu poczytacie sobie w nastepnym EDW o wzmaku na...

    Projektowanie Układów   25 Sty 2020 15:58 Odpowiedzi: 342    Wyświetleń: 160993
  • Zasilacz impulsowy 3A, 3-18V na LM2576

    co do wzbudzania petli sprzezenia zwrotnego to oscyloskop przed dlawik czyli na katodzie diody i widzisz jak wyglada przebieg. Zazwyczaj w takich aplikacjach producent sam doradza jaki ma byc zastosowany dlawik. Wieksza indukcyjnosc to mniejsze udary pradowe i lepsza filtracja napiecia. Ale drastycznie...

    Projektowanie Układów   09 Gru 2005 17:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 11029
  • Dławik do anteny

    Tzn. mi dokladnie to chodzilo o taki dlawik co wyglada jak rezystor bo nawijanie cewek jakos mi nie idzie a tak to ide do sklepu prosze dlawik np. 4uH i juz;)

    Radiotechnika Serwis   02 Lut 2006 16:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1595
  • Czy ten generator FM jest dobry?

    Witaj! RFC wydaje sie byc w takim miejscu, w krotym jego wartosc moze byc krytyczna. Polaczony jest z kondensatorami w taki sposob i o takich wartosciach, ze moze to sugerowac rodzaj jakiejs pulapki zapobiegajacej drganiom na czestotliwosciach pasozytniczych, albo tak, jak stosuje sie w generatorach...

    Radiotechnika Serwis   26 Maj 2007 12:28 Odpowiedzi: 101    Wyświetleń: 15282
  • Co to za transmisja ?

    Poproszę zdjęcia wnętrza tego czegoś. A może ta transmisja się synchronizuje przejściami przez zero w sieci ? Można by zrobić rejestrację tych przebiegów wraz z sygnałem przejść przez zero. edit no dobra źle to zrozumiałem, myślałem że to idzie po sieci, a to idzie dwoma przewodami sterującymi, czyli...

    DSP i Transmisja   18 Wrz 2007 11:42 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3246
  • Wzmacniacz klasy D w EdW oraz inne projekty klasy D.

    No to kolego nemo poczytaj jak dziala zabezpieczenie pradowe w ukladach firmy IR. Jest to wlasnie detekcja pradu na rezystancji wlaczonego klucza. Ba, nawet dwustronna detekcja tylko na ''dolnym'' mosfecie! Dlatego ograniczeniem jest wspomniane 0,7V powyzej ktorego dioda rewersyjna mosfeta ograniczy...

    Projektowanie Układów   11 Lis 2011 11:02 Odpowiedzi: 429    Wyświetleń: 156034
  • philips L6.3

    no nareszcie jestem z powrotem, i moglem znowu zasiasc do tego philipa wymienilem dodatkowo: T7421-niby jest to oryginal philipsa T7103 C2421 dlawik 5421 wyglada ze jest ok.po wymianie tych elementow wyglada na to ze jest teraz ok ale na 100% nie jestem pewny. po wylaczeniu ze stanu pracy do stby....

    TV Serwis   24 Lut 2003 15:18 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3172
  • Projekt przetwornicy 230AC->+/-75V 1000W

    Roman - na pajaku nie rozumiem ? Przetwornica jest na plytce , filtr wejsciowy jest - oryginalny dlawik z atx-a , zerowania nie ma bo mam instalacje dwu przewodowa , chyba zeby zrobic mostek w gnizadku -na bolecu i zerze . Nie ekranowana - to znaczy ? mam ja blacha owinac ;] ? Dar,El Pomiar pradu...

    Układy Zasilające   18 Kwi 2009 18:01 Odpowiedzi: 259    Wyświetleń: 88114
  • Problem ze wzmacniaczem nieznanej produkcji na lampie EL 84

    Ok probowalem narysowac scheamt ideowy ale tak wszystko pokrecilem, ze sie pogubilem. Za to narysowalem diagram polaczen. Staealem sie jak najdokladniej. Pomaranczowe oczka to punkty w ktorych zwarlem i zaizolowalem przewody od tego przelacznika. Zielone pola oznaczaja przewody ktore wisza 'luzem' z...

    Elektronika Retro   20 Paź 2009 20:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2117
  • Combo gitarowe 10W domowej roboty

    Ladnie to wyglada. Co do obudowy - zrób tak jak pisze kolega Urgon i nie zapomnij zewrzec tejze obudowy do masy - sam kiedys mialem problem z przydzwiekiem ale w lampowcu - zwarcie obudowy do masy czasami czyni cuda :D :D :D. Nie wiem jak wyglada Zasilacz - moze wieksze kondensatory pomogą. Sprobuj...

    DIY Poczekalnia   26 Lut 2010 11:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 8352
  • Elemis 5470TN odchylanie H

    W obwod wlaczony jest tez dlawik 10mH. Czy to moze byc jego wina wyglada na caly, ale nie mam miernika indukcyjnosci ? Man uczulenie na dlawiki w korekcji po Triluxach.

    TV Serwis   23 Paź 2002 15:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1816
  • plyta glowna-padlo zlacze klawiatury i usb

    Czesc ja mam ten sam prolem :D tylko ze u mnie widzi klawiature. obecnie pisze w tablicy znakow, wiec sorki za pismo jak wyglada ten dlawik :oops:

    Komputery Hardware   08 Cze 2003 18:11 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1880
  • sianie na subka :D

    lo men... taki filtr sie wpina gdzies przy ukladzie, przy plytce przedwzmacniacza/wzmacniacza. dlawik (cewka) 0----------------^^^-----------... ..................................| 0...

    Radiotechnika Serwis   15 Paź 2003 18:16 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1469
  • Zarówka energo-oszczędna

    Jak wyglada tzw. zarowka enero-oszczedna, chyba nie trzeba nikogo uswiadamiac. Aby ja zaswiecic, sa do tego przeznaczone 4 przewody z czego po 2 przypadaja na wlokna zarowe. I tu dochodzimy do sedna. Mam takie cosik, co ma tylko 2 wyprowadzenia. Takie cosik wklada sie w specjalna oprawke, dosyc ciezka....

    Inne Serwis   04 Lis 2003 18:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3245
  • Stroboskop dyskotekowy J-23

    ok zalozylem te 50uf/250V i nawet spoxik jest ale cos mi ise wydaje ze kondki sie grzeja, a jak ten dlawik podlaczyc on wyglada taki caly metalowy :D tak jakby takie zabudowane trafo 2 kable do podlaczenia i pisze na tym cudzie 220V 50Hz 0,43A 1x36-40W ^-0,5(ten znacek "^" to jest taki zawiniety u...

    Początkujący Elektronicy   12 Gru 2007 09:23 Odpowiedzi: 172    Wyświetleń: 27303
  • Sodówka i strob z niej???

    ostatnio kumpel mi pokazal ze zrobil cos ala stroboskop z żarowki sodowej a wyglada ona tak (numer 1) mial tam dlawik od swietlowy 40WATT, zaplon do tego typu zarowek (trafko) , konddziolka 22uf/250V widzialem jak to dziala na dlawiku 40WATT spox a na 80WATT oczy bolaly jak hu...,ale jeden problem...

    Projektowanie Układów   04 Gru 2003 17:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 976
  • DŁAWIK

    Sa to cewki nawiniete razem (czasem na rdzeniu, wtedy obie[wiecej] na tym samym). Zwykle wyglada jak inny dlawik tylko ma 3 (lub wiecej) wyprowadzenia. W zasadzie jest to w pewnym sensie autotransformator tylko ze wzgledu na funkcje - tlumienie skladowej wysokoczestotliwosciowej - nazywany dlawikiem. Cewki...

    Początkujący Elektronicy   10 Sty 2004 18:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1206
  • BTC 1330 nie zasila konwertera !!!

    bezpieczniki bezpieczniakmi stabilizatorki tez trza sprwadzić ale pamietac nalezy ze zasilanie głowicy idzie przez dławiczek miałem kiedys taki uwalony znajduje się tuz przy głowicy :) wystarczy Ci omomierz ;) Witam czy mozesz sprecyzowac jak ten dławik wyglada przy głowicy? Umnie znowu dzieje...

    SAT Serwis   03 Lis 2009 18:14 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 7593
  • philips chasis l6,2 25"

    witam sprawdz najlepiej podstaw nowy dlawik oznaczony na plycie jako 5420 jest on kolo trafa wyglada jak rezystor ma on wartosc 15 mili lub 15 mikro henra nie pamietam dokladnie widze ze przedemna napisaly juz to samo dwie osoby za dlugo sie zastanawialem :oops: mialem taka sama usterka tez podstawilem...

    TV Serwis   16 Wrz 2004 16:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1430
  • Philips (chass. L6.2 AA) uszkodz . zdalne sterowanie

    Witam kolegow po dlugiej nieobecnosci... Model telewizora 25PT4423/58P Jest po naprawie wysokiego (wymieniony BU1508X i dlawik 15 uH w bazie) Po wlaczeniu snieg na ekranie , reaguje na klawiature lokalna , Wyswietla` sie OSD i chodza podstawowe regulacje z klawiatury lokalnej(jasn ,kontr, glos itd) Natomiast...

    TV Serwis   17 Gru 2004 09:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1732
  • :: Reset podczas przebiegu programu (Atmel)

    A jak wyglada taki dlawik miedzy zasilaniem procka a zasilaniem przekaznikow? Jest gdzies schemat takiego ukladu?

    Mikrokontrolery   01 Lut 2005 21:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1200
  • UNIVERSUM FT71403-obraz poduszka

    Wlozylem pion i dale to samo Jak sprawdzic dlawik-FW2544 .Wyglada ladnie zadnego przegrzania.

    TV Serwis   19 Cze 2005 12:04 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1376
  • Willem problem [wersja z 1 PLCC]

    no napisalem juz ze plyta z jednym gniazdem PLCC (v2 chyba ) www.gotronik.prv.pl scalaki: nap... na PCB:-----------Zastosowane-(zamienniki)-...

    Mikrokontrolery   13 Lip 2005 22:38 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1833
  • JVC AV32L2EUGR nie ma obrazu i fonii

    Witam!!! Jest to dlawik korekcyjny, tylko zastanawiam sie czy rzeczywiście jest on uszkodziny bo na taki nie wyglada, a drut jest za gruy aby sie przepalić, prosze o jakies podpowiedzi. pozdrawiam.. Łukasz

    Początkujący Serwisanci   22 Lip 2005 08:03 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1914
  • ATmega8 & ADC

    Witam za pomoca przetwornika mierze napiecia, gdzie nastepnie wysylam pomiar przez RS232 do kompa. wszystko jest OK jesli do nozki przetowrnika mam podlaczone napiecia, problem wystepuje w gdy nie mierze napiecia - "wolna końcówka pomiarowa", wowczas rejest ADC szaleje od 0 dp 1023 :?: od strony...

    Mikrokontrolery   20 Sie 2005 14:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1638
  • Willem 0.98d2

    My w zasadzie nie mamy problemu - chcemy po prostu uzywac kradzionego programu na swoich willmeach :P. Co do Twojego problemu - tu sa moje testy z MSC51: Od tego czasu zmienilo sie jeszcze: Zrobilem drugiego willema na prace dyplomowa (ladna plytka 2 stronna z metalizacja, ZIF - na tym moim...

    Warsztat elektronika   30 Paź 2006 18:52 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 21845
  • Brak HV w Acer 7279 G.

    Witam. Mam monitor Acer 7279G.Nastapilo w nim uszkodzenie: tranzystora mocy w ukladzie odchylania poziomego,IRF 640,przegrzanie dlawika 5mH L304,kondensatora 56nF c332,upalenie rez.22 ohm.polaczonych rownolegle(dlawik zostal przewiniety).Po 2 dniach monitor nagle przestal dzialac.Objawy :brak HV.Trafopowielacz...

    Monitory Serwis   16 Wrz 2005 20:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 957
  • Zbudowałem Urządzenie Spawalnicze Typu Migomat

    czytam i czytam i chyba sie za to wezme :) mam oczywiscie pare pytan: 1. jak wyglada trafo i w ogole cale urzadzenie wewnatrz - fotka bylaby super :) 2. skad wziales przylacze EURO znajdujace sie w spawarce (nie to na przewodzie) 3. boje sie troche gazu :) czy to ma byc reduktor taki na zaworze butli...

    DIY Konstrukcje   27 Lis 2012 11:40 Odpowiedzi: 394    Wyświetleń: 359041
  • NIeorginalne radio w Passacie.

    Witam serdecznie. Mam Passata 98 w kotrym niestety jest nieorginalne radio Grundig (ktory ze starszych modeli kasetowych). I problem jest z odbiorem stacji. Radio gubi stacje, "plywa" i wogole wyglada jakby stracilo czulosc. Dowiedzialem sie ze w Passatach jest wzmacniacz antenowy zasilany po kablu...

    Radia Samochodowe Serwis   30 Gru 2005 21:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1253
  • Prostownik domowej konstrukcji!

    Oj - teraz to nie wiem co napisac:) Trafko nie ma tabliczki bo tak jak piszę jest "wlasnej roboty". Zapewnia napewno wiecej niz ja potrzebuje. Chce poprostu od czasu do czasu (szczegolnie teraz w zime) podladowac 60Ah akumulator od samochodu. Wystarczy mi do tego prad 10A max. Ale jak on juz jest przy...

    Projektowanie Układów   01 Lut 2006 22:19 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6257
  • Transformatory ze starych odb TV

    Witam, zastanawiam sie nad wykorzystaniem transformatorow ze starych odbiornikow TV do budowy jakiegos zasilacza. Sledzac to forum dowiedzialem sie ze np trafo glosnikowe (np TG2,5-2-666) nie nadaja sie ze wzgledu na szczeline w obw magnetycznym; podobnie jest z trafo odchylania poziomego (wszystkie...

    Projektowanie Układów   14 Lut 2006 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2788
  • GRUNDIG ST 70-713/8 Dolby - rozszerzony obraz

    Wyglada na uszkodzenie w korekcij E W.Sprawdz dlawik 15 mili,diody modulatora piki na wysokim,zimne luty.Duzo o tym na El.Powodzenia.

    TV Serwis   16 Lut 2006 19:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1542
  • ALAN 78 PLUS przyciski martwe

    Wiem, ze to stary temat, ale na necie nie znalazlem innych informacji, a te byly najbardziej zblizone. Chodzi mi o przestrojenie Alana 78 plus, zwlaszcza, ze z tego tematu nie wynika jednoznacznie (IMHO) jak to zrobic. Sytuacja wygląda tak. Radyjko, skombinowal moj kumpel i byl z nim taki problem,...

    Radiotechnika Serwis   17 Paź 2007 22:17 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 8325
  • Buduje Migomat na spawarce elektrodowej

    Do kolegi Nstan. Czyli to nie glupota? Hi hi hi. Ale w tej mojej spawarce trafo glowne tez zespawali, to tak wyglada jakby Tigiem. Myslalem ze z oszczednosci. dlawik jest przyspawany do trafa, stoi na nim. Przeciez takie dzialanie powoduje ze rdzen sie bardzo grzeje jak polaczymy blachy. Gdyby to nie...

    Elektro Spawarki i Prostowniki   28 Wrz 2017 06:48 Odpowiedzi: 3184    Wyświetleń: 1379199
  • Programator Willem - hardware error

    Witam! Temat programatora Willem przewijal sie kila krazy przez frorum, ale nie znalazlem odpowiedzi na to co mnie interesuje. Sprawa wyglada nastepujaco : Mam programator Willem, ktory chodzil przez 2 lata i teraz mi sie popsuł. Przy opcji "Hardware Test" wywala komunikat: "Hardware Error...

    Warsztat elektronika   15 Lip 2006 15:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3752
  • Dławik i zasilacz do wzmacniacza 2xEl84, ECC83

    ZAJRZALEM DO "Nomogramy i tablice radiotechniczne "mgr.inz. Kazimierz Lewinski -wyd2-WKiŁ W-wa 1962r i znalazlem przyklad -po adaptacji wyglada tak: Obliczenie zdolnosci filtracji filtru L,C -dane:dlawik 25 Henrow i kondensator 220 uF.-przy 100 Hz. Uwe-napiecie na wejsciu filtru L,C Uwy -napiecie...

    Elektronika Retro   14 Lip 2006 14:26 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 10340
  • Nadajnik FM z koderem stereo, PLL+LCD, ok. 30W

    zman osobiście iwo on jest z warszawy on szkoda że mu zablokowali konto zreszta mi też to zrobili tak dla ścisłości to to sa 909b litera G wyglada inaczej , i zmartwie cię tym że niestety twoja koncówka jest nieco wybrakowana , do prawidłowej pracy muśi być dlawik na bazie i kondensatory , a dlaczego...

    DIY Konstrukcje   16 Cze 2008 10:31 Odpowiedzi: 164    Wyświetleń: 93516
  • Bis 105 - jak podłączyć na 30V?

    Witam. Przerabiałem wzmacniacz Bis-101 na gitarowca i wykorzystałem tylko trafa, dlawik i diody oraz lampy EL-34 a reszta poszla do kosza, bo to starocie a szczególnie trzeba zastosować nowe elektrolity, bo stare są "dorosłe"! Po analizie trafa głośnikowego, stwierdziłem, że "docent", ktory projektował...

    Elektronika Retro   12 Mar 2007 15:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2422
  • Oszczedna wersja zegara Nixie na PIC16F84

    Co do rezystorow... jesli nie mozecie znalezc takich to kto wam broni polaczyc 2 inne szeregowo ;P Kombinujcie panowie :] Dlawik jest ok, wazne zeby pojemnosc byla zgodna oraz amperaz. To jak wyglada to szczegol (najwyzej bedziesz kombinowac zeby jakos ladnie go w plytke wkomponowac). lilypl: ma...

    DIY Konstrukcje   24 Lut 2020 12:33 Odpowiedzi: 1143    Wyświetleń: 342287
  • Pytanie o element w zasialaczu

    Czesc! Mam pytanko co do jednego elementu. A wiec za zasilaczem ( za 7805 ) znajduje sie element ktorego funkcji nie rozumiem. Wyglada to jak dlawik lub cos w tym rodzaju, ma 2 wejscia i dwa wyjscia, jest wiec rownolegle podlaczone pod wyjscie 7805. Cze to jakis filter?

    Początkujący Elektronicy   05 Kwi 2007 16:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 975
  • oprawka na swietlowki

    a jak wyglada ten dlawik ?:P bo ja nei wiem co to jest

    Optoelektronika   14 Kwi 2007 16:12 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2385
  • Projekt Przetwornicy od podstaw 12V-> +-70VDC 1000W

    [img]Witam po dluzszej nieobecnosci. Sayrus - tak masz racje , po prostu dorabiasz dodatkowe 2 parki - ile chcesz po prostu , bazy rownolegle i pod Tl , a wyjscia wtornikow oczywiscie kazde osobno do kazdego mosfeta. Chociaz ja zrobilem to troszke inaczej - czytaj nizej. Na zdjeciach widac model...

    Układy Zasilające   22 Lut 2011 00:12 Odpowiedzi: 1268    Wyświetleń: 315054
  • Jak obliczac maksymalna zmiane przeplywu pradu na dlawiku?

    Mam problem natury niezrozumienia do konca dzialania dlawika :/ przeczytalem 3 Listy Od Piotra o elementach indukcyjnych ale cos nie dokonca do mnie dotarly a moze poprostu tam tego nie bylo :/ Wiem ze to rodzaj elementu indukcyjnego ktory jak by kontroluje przeplyw pradu nie pozwalajac na zmiany...

    Początkujący Elektronicy   11 Wrz 2007 14:16 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1485
  • ATMega 8 i swietlowki....

    Podciagniecie resetu do +5V poprzez rezystor 1,1kΩ nic nie dalo :cry: Przeszukalem note katalogowa i nie moge znalezc schematu podciagniecia resetu.... czy moglibyscie pomoc?? Dodano po 5 Taki kondensator może pomóc ale nie zawsze. Miałem podobny problem w pomieszczeniu jest 15 swietlówek...

    Mikrokontrolery   10 Wrz 2007 17:32 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2305
  • migomat Einhell SGA 131 nie pracuje na 4ce

    Nstan: ja mierzylem miedzy: 1-2 = 0,5Ohm 2-3 = 1,1 Ohm 3-4 = 0,9 Ohm czyli daje to to samo co napisales dziekuje za pomoc :) Dzisiaj pomierzylem troche i: - mostek prostowniczy wyglada na sprawny po 0.459V, 0.901V - rezystancja strony wrornej wynosi 0.3-0.4 Ohm (u Pana 0.5Ohm -zakres 200) -...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   28 Wrz 2007 13:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 9550
  • Zdjęcia z satelitów meteorologicznych NOAA

    tak masz racje,,wxtrack nie ma z czego obliczyc sily sygnalu,,chyba ze podaje z danych keplerowskich sile nadajnika bezposrednio z satelity,jezeli chodzi o tego adl5530 to mozesz go spokojnie zastosowac jako preamp,tylko zastosuj obwody na 137.5mhz na wejsciu przed kondensatorem do masy ,normalny obwod...

    Ogólny techniczny   11 Sty 2023 15:14 Odpowiedzi: 1793    Wyświetleń: 669471
  • monitor lcd acer Al 1917 brakuje 1 element

    potrzebuje 1 elementu zeby skonczyc naprawe monitora>nie moge znalezc tego elementu gdyz mieszkam w irlandii.jak by ktos mogl kupic i przeslac prosze bardzo o kontakt moj numer gg 424558 wyglada to jak dlawik lub wzmacniacz napiecia. Zdjęcia należy wklejać tym sposobem: Zmieniłem....

    Monitory Serwis   27 Gru 2007 00:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1110
  • [ARM] JTAG dla ARMa via USB

    witam, poniewaz dzial konstrukcje DIY zdecydowanie nie jest dobrym dzialem na takie rzeczy (za duzo tam ludzi, ktorzy pisza w temacie nie majac o nim w ogole pojecia, a jedyne co maja do powiedzenia to bezsensowne i nieuzasadnione uwagi o wygladzie), to informuje tutaj, ze zrobilem ostatnio JTAGa...

    Mikrokontrolery ARM   11 Cze 2009 22:23 Odpowiedzi: 204    Wyświetleń: 43423
  • Jak Ulepszyc SpawarkeTransformtorowa do 80 - 140 A

    Witam. Czy ktos mi pomoze ulepszyc spawarke transformatorowa o mocy 80 - 140 A. Kupilem ta spawarke i jak zauwazylem po pierwszych probach spawania na malych Amperach ciezko jest uzyskac luk, poprostu klei. Jak sprawdzalem Voltomierzem ma ta spawarka na biegu jalowym 45 V. Czy to nie za...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   23 Wrz 2008 07:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1467
  • klon ICD2 99% SMD - wstep

    zmieniajac temat... plytka jest gotowa do zamowienia. wyglada ona mniej wiecej tak: opis jedynie na stronie TOP, choc kondensatory elektrolityczne zalecalbym montowac pod spodem (beda musialy lezec, bo obudowa jest zbyt niska). dlaczego elementy sa tylko na jednej stronie?...

    Mikrokontrolery PIC   21 Mar 2009 16:45 Odpowiedzi: 208    Wyświetleń: 28237
  • Transformator do neonów (problem)

    Witam. Czy ten transformator pracuje prawidłowo? Jak podłączyć całość, żeby uzyskać tylko 4,5KV? Wyglada na to, ze ma on dobry uklad zabezpieczenia. Jesli przypadkiem zlapie Cie WN za reke, to przytrzyma 2 sekundy, po czym pusci , ... czyli inaczej, niz jak w durnych hollywoodzkich produkcjach,...

    Początkujący Elektronicy   01 Lut 2009 10:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2182
  • Przeróbka spawarki transformatorowej (usprawnienie)

    Jako blachy moga byc, ale przekroj jest o wiele, wiele za maly bo potrzeba nie 45mm2 tylko 45cm2. Wielkosc bedzie nie wiele mniejsza od transformatora zasilajacego. Rdzen musi miec na okolo ta sama grubosc, a nie zwezenie tam gdzie byl wirnik. Trzeba znalezc dosc duzy transformator, lub wykorzystac jakis...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   09 Gru 2019 18:45 Odpowiedzi: 521    Wyświetleń: 327052
  • [ATMEGA128] dziwne działanie

    m128 zasilalem juz z programatora jak i na zewnetrznym zasilaczu z 7805. Masy wszystkie polaczone (w jednym miejscu), VCC oczywiscie tez. AVCC mam podlaczone do masy przez kondesator oraz z VCC przez dlawik, Probowalem tez AVCC polaczyc przez kondek z VCC oraz za pomoca zworki. Objawy ciagle te same....

    Mikrokontrolery AVR   08 Wrz 2009 15:40 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2022
  • Napięcie 24V a ładowanie akumulatora

    wszelkie te przetworniczki daja raczej przebieg wyjsciowy majacy niewiele wspolnego z sinusoida, bardziej z prostokatem czy trojkatem, a w zasadzie jest to taki posredni twor... troche lepiej juz w UPSach tam jest trafo ktore jednak troche wygladza ten przebieg (jak to trafo czy dlawik) ale i tak z tego...

    Zasilacze, ładowarki   23 Maj 2012 20:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 12520
  • DeWalt DE9116 - Brak Ładowania

    Te styki drutow, nawet jesli sa to grube druty, to sa one zgrzewane ze slupkiem montazowym i jesli zerwie sie caly rdzen, to druty tylko dotykaja slupkow, co nie daje prawidlowego przeplywu pradu i napiecia, ale podczas pomiaru wszystko wyglada poprawnie. Z doswiadczenia powiem ci ze dociskajac ten...

    Zasilacze, ładowarki   07 Mar 2014 22:09 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5646
  • Bester STA 225- przerobka na DC

    Witam Wszystkich Zastanawiam sie nad przerobieniem spawarki transformatorowej STA 225 na DC. DO oryginalnego schematu dorysowalem mostek gretza oraz dlawik ktory jest porzebny do potrzymania luku. Przeczytalem rowniez podobne tematy i znalazlem opinie ze nalezy rowniez wstawic kondensator. Orientuje...

    Elektro Spawarki i Prostowniki   26 Paź 2014 18:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4077
  • Ariva 102E - Brak zasilania konwertera

    Witam Tak chyba zrobie. Na rezystor to mi raczej nie wyglada raczej to będzie jakis dlawik W takim układzie temat mozna zamknąć Pozdrawiam

    SAT Początkujący   19 Cze 2016 12:35 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1740
  • Zmywarka Electrolux ESL65070R - nie włącza się

    To tylko sposób montażu układu scalonego czyli tak zwany przewlekany (noga przechodzi na drugą stronę PCB) i SMD (nogi wygięte) na tej samej stronie PCB co układ scalony :D Niewiele z tego rozumiem, bardziej ciekawi mnie czy mozna je stosowac zamiennie tzn czy sa identyczne parametry i wyprowadzenia,...

    AGD Użytkowy   30 Sty 2020 23:25 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 9435
  • Budowa "ozonatora" - demontaż

    Witam! Jak wyżej, szukam jakichkolwiek informacji, linków, czegokolwiek na temat budowy i odzysku elementów z tego urządzenie. (Jest to stary generator ozonu na trafie 50hz,,,) Tabliczka znamionowa mówi: 240V 50HZ 100W Rozebrałem pierwszą część, która wygląda jak transformator, z czymś co wygląda...

    Początkujący Elektronicy   03 Lut 2018 19:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1002
  • dell e6230 - Uszkodzony element plyty glownej

    Witam mam problem. Kuzyn przyniosl laptop ze nie dziala zauwazylem ze na plycie poszlo zwarcie przez jakas srubke ktora tam sie znalazla i upalil sie jeden element wyglada mi na kondensator lub jakis dlawik ale nie wiem co kupic aby wlutowac i spraedzic czy laptop odpali czy poszlo zwarcie na procesor....

    Laptopy Hardware   11 Lis 2018 16:50 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 603
  • Wieża Sharp CD-C411H ciche radio

    A pod jakim oznaczeniem ten element byl wlutowany w PCB? Wyglada na dlawik .

    Początkujący Naprawy   23 Lut 2022 11:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 174