Jak masz P0380, to on jest od całości układu, obojętne czy świeca spalona czy uszkodzony przekaźnik. Jak wyjmiesz przekaźnik zmienia się błąd albo status błędu?
Czy w tym WAGO możesz wyjąć przekaźnik z podstawki i włożyć w to miejsce inny na 12V? Jeśli nie, to kup przekaźniki z podstawkami innej firmy, w których będziesz mógł wymieniać przekaźniki na inne napięcia.
probówka w łapę , wyjmij przekaźnik i sprawdź czy przekaźnik jest uruchamiany- czyli czy jest napięcie na złączach 85 i 86 w pozycji wyłączonych świateł.Jeżeli tak, to czeka cię poszukiwania przebicia na obwodzie wyłącznika na desce (czyli wiązka pod deską i wyłącznik do sprawdzenia). Jeżeli wyjmiesz przekaźnik i światła gasną (zakłądam przy wyłączonych...
Wyjmij przekaźnik 109 z gniazda i zamiast niego podepnij diodę 12V w miejsce styków 30 i 85. Daj znać czy dioda zaświeci.
Sprawdź masę, silnik - nadwozie, wyjmij przekaźnik prądu świec żarowych i zobacz w jakim stanie są styki.
Możesz wyjąć przekaźniki z podstawek i zrobić zworki między wyprowadzeniami 30 i 87. A najlepiej zrób dobre foto.
Wyjmij przekaźnik świec, jest w komorze silnika i tam na złączu sprawdź świece. Jak jest git, to przekaznik, jak nie to pewno wiązka na wysokości wentylatora lubi się psuc.
W s-max komunikat "problem z immobiliserem" pokaże się nawet kiedy jest słaby akumulator albo wyjmiesz przekaźnik rozrusznika; w skrzynce pod maską.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Wyjmij ten przekaźnik i zobacz ile ma nóżek. 4 czy 5?
Dlaczego nie sprawdzisz lub podmienisz przekaźnika i nie sprawdzisz świec żarowych, ale skoro kontrolka świeci cały czas to coś z przekaźnikiem i jeżeli był cały czas załączony tak jak pokazuje kontrolka to pewnie i świece popaliło. A próbowałeś wyjąć przekaźnik i czy w tedy dalej świeci kontrolka?
Najprawdopodobniej uszkodzenie jest w wiązce pomiędzy kierownicą a skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską. Często padają taśmy w kierownicy,ale skoro ta jest dobra to odpada. Wyjmij przekaźnik sygnału i wtyczki przy kierownicy: stacyjkową,poduszki/klaksonu i sprawdź czy na styk cewki przekaźnika odpowiadający za minus,przychodzi coś jeszcze....
Po przekręceniu kluczyka powinien być impuls na pompę w celu podniesienia ciśnienia. Da się to usłyszeć w okolicy fotela pasażera. Sprawdź czy przekaźnik pompy dostaje napięcie w czasie tego impulsu. Możesz też wyjąć przekaźnik i zrobić zworę na stykach prądowych do sprawdzenia czy pompa działa. Na silniku jest też czujnik ciśnienia paliwa i to on załącza...
A jak miałbyś wyjąć wałek przekaźnika mocy? A bez tego nic nie zrobisz na dolnym wałku.
15 to jest po prostu plus po zapłonie który idzie przez bezpiecznik i po włączeniu przekaźnika idzie dalej do pompki.A7 i A8 to wyjścia ze sterownika który załącza masę i plus przekaźnika żeby zadziałał.30 to plus przekaźnika z 15 a 87 to plus po włączeniu przekaźnika.Najlepiej wyjmij przekaźnik i odwróć tam masz na poszczególnych jego wyjściach te...
Sprecyzuj jaki rocznik Zajrzyj też tutaj (są zdjęcia jak demontować w kilku rożnych wersjach): http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic78...
Trochę poczytałem i mam jakieś niejasności z tym plusem po zapłonie dla ECU. Normalne jest że jak wyjmiesz przekaźniki to gaśnie bo przestanie pracować pompa paliwa. Sprawdź czy jest plus do ECU cały czas czy dopiero po włączeniu i wyłączeniu zapłonu albo po odpaleniu silnika i wyłączenia stacyjką. Pomocne odłączenie aku. Kontrolki wszystkie normalnie...
próbowałem wyjąć przekaźnik pompy paliwa jednak nie udało mi się to, a po tej próbie samochód nie reaguje w żaden sposób na próbę włączenia silnika, brak reakcji rozrusznika A zacząłeś od sprawdzenia czy przy tej "próbie" nie urwałeś czegoś w skrzynce ?
A skąd wiesz, że jakiś magik nie podpiął coś innego pod ten obwód? Weź odłącz przekaźnik i zmierz spadek napięcia na bezpieczniku, albo podłącz tam np. probówkę albo diodę LED. Możesz też wyjąć bezpiecznik/przekaźnik i przemierzyć ten obwód pod kątem zwarcia do masy. Wiesz o co chodzi, czy nie?
proste jak drut - stary problem w LF-ach .Zepsuty jest przekaznik zapłonu - zwiera i nie odbija po wyłączeniu zapłonu,tylko zały czas jest załączony.Temat tak samo stary jak sam LF.Możesz normalnie wyjąć kluczyk , a silnik i tak chodzi. Spójrz na klapkę do bezpieczników.Są tam piktogramy bezpieczników i - poniżej-przekaźników.Znajdź przekaźnik, który...
raczej nie ma problemu z naprawą tylko trzeba troszke cierpliwości czestą przyczyną jest wysunięty przewód z przełącznika obrotowego ,żeby go wyjąć trzeba rozebrać całość są dwa wkręty i jakieś kilka zatrzasków , wyjąć przekaźnik swiateł awaryjnych ,następnie wyjąć całą dziwignie zmiany kierunkowskazów odlutować 4 przewody <jeżeli dobrze pamiętam...
w sumie ok. 50 W. Po kilku przełączeniach styki przekaźnika się blokują w stanie "światło włączone". Żeby odpuściły, trzeba wyjąć przekaźnik z gniazda, puknąć i wtedy poprawnie się resetuje. Za duży prąd w impulsie. To samo miałem przy żarówkach XX lat temu. Potrzebny mocniejszy przekaźnik.
Wyjmij przekaźnik i zmostkuj pin 30 z pinem 87. Jak zatrąbi tzn. że dalej za przekaźnikiem wszystko ok.
Wyjąłem przekaźniki spod maski i włożyłem je jeszcze raz i udało się połączyć.
Obok akumulatora masz skrzynkę przekaźników, wyjmij pierwszy od tyłu auta po stronie kierowcy. Może być sklejony.
Jak już to wyjmiesz to proponuje rozwiązanie. Przekaźnik ASRP2-203D buczenie skonczy sie na zawsze. Tylko zwróć uwage na odpowiednią polaryzację . Zmieniałem pozycje tego przekaźnika w rozne miejsca, niestety nie na długą metę.
Wyjąć duży,czarny przekaźnik ze skrzynki bezpieczników.(trzeba odkręcić tą nakładkę pod budową kierownicy,5 wkrętów.).
Gniazdo mam gdzie jest więcej pinow niż 7 musiałem przejściówkę kupić by było 7 ktoś mi polecił bym wyjął przekaźnik od kierunkowskazów i zobaczył czy dalej pali wyjąłem wszystkie pojedynczo te przekaźnik i cały czas pali.
Moim zdaniem problemem był przekaźnik od dolnej grzałki(czwarty od dołu na module mocy) - na razie wylutowałem i działa (naturalnie bez dolnej grzałki). Tak co ty nie powiesz? ... w sumie po co sprawdzać grzałki, mierzyć, liczyć, myśleć .. lepiej wyjąć przekaźnik od grzałki! Podzielę się co było w moim przypadku - ktoś napisał aby zostawić układ mocy...
Dla testu można wyjąć przekaźnik K2_X125 i zrobić zworkę między stykami 30 i 87 .
(at)maniek71 ..... Proszę Cię! Jak wyjmiesz przekaźnik to przecież go sprawdzisz + wymieniłbym go z np. zeolitem :) Przynajmniej byś wiedział, czy rozwiąże to problem!
Uszkodzony przekaźnik sprężarki klimy, wyjmij przekaźnik, włącz klimę i sprawdź.
Jaki motor? Dodano po 9 Zwykle przekaźnikiem od sprzęgła steruje moduł pod maską. Obawiam się, że jak Nie było w nim klimatyzacji to wyjście sterowania na przekaźnik jest nieaktywne, ale to musisz sprawdzić organoleptycznie. Jeśli wyjmiesz przekaźnik AC i nie będzie zgłaszać jego błędu to na bank przekaźnik nie jest obsługiwany.
Wymieniony został czujnik sprzęgła oraz elektromagnesy w rozruszniku. Niestety to nie pomogło. Zakładam że robiłeś to sam ,bo jak robił to warsztat to uciekaj z stamtąd jak najszybciej. Przecież wystarczyło wyjąć przekaźnik by stwierdzić w 5min gdzie jest problem Czy po stronie sterowania czy rozrusznika. Reszta to tester i dane.
Skoro cyka to: -wyłącz zapłon -weź na luz lub parking -wyjmij przekaźnik -zewrzyj wej z wyj przekaźnika. Jeżeli rozrusznik zakręci to już wiesz gdzie przyczyna a jeżeli nie zakręci to: -zobacz żarówką czy masz napięcie na wej przekaźnika -jeżeli jest to zobacz czy dokręcony jest przewód sterujący do rozrusznika -jeżeli nie ma napięcia na wej przekaźnika...
A powinny zaświecić ,nie masz zasilania sterownika, Wyjmij przekaźnik i zewrzyj styki 30 i 87 w jego gnieździe po włączeniu zapłonu i sprawdź czy zapali,albo czy będzie chociaż diagnoza.
Bezpiecznik i przekaźnik sterujący znajduje się w skrzynce bezpiecznikow w komorze silnika po lewej stronie przy akumulatorze. Przekażnik oznaczony jako LBS -lewy dolny róg w skrzynce. Wyjmij przekaźnik zewrzyj odpowiednie piny w gnieździe i zobacz czy zacznie grać. Gdyby coś mogę umięścić schemat
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Zdaje się, że wyłącznika bezwładnościowego w tym układzie nie ma. Zasilanie odbywa się przez przekaźnik pompy - dotrzyj do przekaźnika, wyjmij go, zewrzyj na krótko 30 i 87 w gnieździe, posłuchaj czy pompa się odezwie...
Jak nie pali wyjąć przekaźnik rozrusznika i zewrzeć obwód wykonawczy. I już połowa usterek wykluczona.
Wyjmij jeszcze przekaźnik świec żarowych.
Jeżeli wyjmiesz przekaźnik 167 (nr. 10) i nie będziesz miał grzania świec żarowych i prawdopodobnie oświetlenia wnętrza to znaczy że przekaźnik numer 3 jest od tego co napisałem powyżej, tym bardziej przekaźnik numer 2. Jaki z tego wniosek ?
Daj zdjecie od drugiej strony płytki jeżeli sa podłączone do wyprowadzeń styków przekaźnika to tak. Wyjmij płytkę z tej obudowy.
Wyciągnij skrzynkę bezpieczników ( dwa kręty na krzyżak), za nią- z tyłu-masz taki wysoki zielony przekaźnik, wyjmij go i zobacz czy nie ma zimnych lutów. Standard w fieście.
...ale rozebrałeś skrzynkę (wyjąłeś jej wnętrzności)? Czy tylko wyjąłeś przekaźniki i bezpieczniki? Jeśli pin przekaźnika był już zielony, to w środku pewnie "kwitnie".
Generalnie niewiem tak naprawdę co było przyczyną ale patrzyłem na przekazniki w aucie i jeden jakby się delikatnie wysunął. Poruszałem nim włączyłem zaplon pojawiły się błędy ebs i ABS naczepy. Wyjąłem przekaźnik włożyłem tak jak ma być. Od tamtej pory wszystko jest w pełni sprawne co ma świecić świeci żadnych błędów itd
Według mojej wiedzy,dolny rząd, przekaźnik pierwszy od lewej z numerem 53 .Najlepiej go wyjąć i sprawdzić czy w podstawce są napięcia.
Masz uszkodzony przekaźnik od tej strony. Wyjmij schowek po lewej stronie, następnie zamień miejscami dwa żółte przekaźniki (dwa krańcowe po prawej) i zobaczysz co się stanie. Dalej poradzisz sobie sam.
Zimny lut na przekaźniku załączającym grzałkę. Musisz rozkręcić panel wyjąć moduł ,otworzyć obudowę i obejrzeć płytkę. Przy największym przekaźniku na pewno jest zimny lut.
to zależy czy orginalna instalacja w samochodzie załącza przekaźnik podając na nogę 85 lub 86 +12v czy też +12v jest cały czas a komp podaje masę, to musisz sprawdzić. jeśli +12v jest cały czas na nodze 85 lub 86 po włączeniu kluczyka, to sterowanie jest masą (jeśli 12v jest na nodze 85 to masę podajesz na 86, jeśli 12v jest na 86 to masę na 85) jeśli...
wyjmij przekaźnik na zapłonie i włóż,jak 'cyknie' to wiesz juz , ze coś go samo steruje- zwarcie,przełącznik itd.Jeśli nie cyka,to jest sklejony
I co się okazało? mam to samo Więc wyjmij przekaźnik, kluczyk na zapłon i spinacz tam gdzie były grube wsuwki od przekaźnika. Jak rozrusznik dobry to powinien kręcić.
Wyjmij przekaźnik do wentylatorów i sprawdź, czy się styki nie skleiły.
Szczerze? Kiedyś wyjąłem przekaźniki pod nogami kierownicy, włożyłem z powrotem i problem znikł. Na wszelki wypadek wymieniłem te, które cykały przy kręceniu i samochód od ponad roku kręci bez problemu.
Nic nie idzie zrozumieć co napisałeś. Twoj silnik ma oznaczenie P9X701 i silnik ten posiada 3 przekaźniki do sterowania dwóch wentylatorów dla dwóch różnych prędkości. Pierwszy bieg załączany jest poprzez przekaźnik R9 który yo łączy oba wentylatory szeregowo. Drugi bieg sterowany jest przez dwa przekaźniki z czego przekaźnik R2 załącza jeden wentylator...
Wyjmij przekaźnik pompy i zewrzyj drutem piny 87 z 30 i słuchaj, czy działa pompa( ewentualnie zakręć rozrusznikiem, czy odpali) Jeśli pompa nie działa: podłącz bezpośrednio do pinów przy pompie Plus i minus, czy pompa zadziała. Jeśli nie - to pompa, jeśli tak, to wiązka. Jeśli pompa zadziała po zmostkowaniu pinów 87 z 30 - szukaj przyczyny w sterowaniu...
Najpierw przekaźnik wyjmij i zobacz zworką oraz sprawdź wysterowanie przekaźnika.
Jak wyjmiesz przekaźnik z podstawki to będziesz miał opisane wyprowadzenia. Zrób tak jak pisałem i zobaczysz czy auto zapali.
Do tego silnika zasilanie sprzęgła po bezpieczniku nr.18 (10A), z niego też zasilany przekaźnik elektrycznej pompki wody, może tam jest problem. Przekaźnik jest pod skrzynką z bezpiecznikami. Żeby się tam dostać trzeba odkręcić główne przewody i śrubę przy przekaźnikach i skrzynkę wyjąć do góry.
Dziękuję za podpowiedź, wyjąłem przekaźnik i przelutowałem wszystkie luty i działa prawidłowo.
uchyl skrzynkę, wyjmij taki duży szary przekaźnik z czerwoną literą R na nim i zobacz czy pobór prądu spadnie, i zgaśnie kontrolka.
Wpuść do kabiny jeszcze 86, do 85 za wyłącznikiem daj bezpiecznik, i masz zasilanie. No i możesz wyjąć przekaźnik.
Gdy wyjąłem przekaźnik wsadziłem kabelek szeroki i boczny szeroki to w kostce przy pompie https://obrazki.elektroda.pl/4079306600_... na niebieskim i brązowym jest napięcie żarówka się zapala.
Tylko kurcze czemu na zimnym kręci zawsze a potem już mimo zwartego przekaznika stoi? Odczekasz 5-10 minut i znowu prawie napewno normalnie pracuje? Te 10 min to chyba wystarczy by wyjąć przekaźnik i zewrzeć obwód wykonawczy? Jak zawsze go włącza i klika to albo przekaźnik ,brak prądu na obwodzie załączającym albo starter. Co innego?
Nad nogami kierowcy. Najprawdopodobniej pierwszy od prawej w dolnym rzędzie. Jak go wyjmiesz to ECU załapie błąd przekaźnika pomp paliwa.
Wyjmij przekaźnik i pomierz napięcia. Co to jest B001?
najłatwiej wyjąć przekaźnik i zobaczyć co przestało działać i od razu wiadomo :) a później w zależności od tego co przestało działać i czy jest to w ogóle ważne szukać dalej w tym obwodzie lub olać i nie wkładać przekaźnika ;)
Mam zmywarkę Miele G1102 dość wiekową. Mam taki objaw zmywa tylko pierwsze zmywanie potem zapalają się trzy kontrolki jak na zdjęciu i stoi. Wyjąłem przekaźnik grzałki, elektrycznie sprawny wyczyściłem końcówki, ale nie pomogło. W czasie pierwszego zmywania wszystko jest OK. Czy ktoś wie jaka jest awaria czy trzeba iść do sklepu po inną? https://obrazki.elektroda.pl/9754685600_...
Podobny efekt można uzyskać biorąc 4 gotowe przekaźniki, ale jak zadziałało i ci się chciało to spoko. Sprawdzałeś czy jak na włączonym przekaźniku (histereza) wyjmiesz bezpiecznik, to czy przekaźnik odpadnie (pytanie w związku z ledem obejściowym)?
To szukaj w skrzynce bezpieczników i przekaźników pod maską koło akumulatora. Tam jest niestety sniedz i utleniające się kable. Wyjmij przekaźniki i oglądaj styki/nóżki. Kup jakiś specyfik do elektryki i to wypsikaj.
w moim Kangoo przekaźnik złapał tzw. zimny lut. Wystarczy wyjąć przekaźnik z sześcioma nóżkami i jedną z nich, konkretnie o nr 2 dobrze polutować na płytce elektronicznej. Przekaźnik z białą obudową o nr g.cartier 12v 7700822929 60237003
Wyjmiesz przekaźnik to wiatrak staje?
Jak wyjmiesz przekaźnik to ustępuje piszczenie?
To samo auto. Ten sam rok. Ta sama usterka. U mnie było walnięta połączenie w skrzynce bezpieczników. Należy ją wymontować (wtyki wiązki się nie pomylą), wyjąć wszystkie przekaźniki, diody i blaszki (zaznacz sobie jak były powkładane) i zdjać obudowę (popodważać te plastikowe zaczepy - delikatnie). W środku będzie płytka ze ścieżkami i gniazdami. Wszystkie...
Wyjmij moduł i pooglądaj luty na przekaźnikach najprawdopodobniej popękane.Przelutuj je i bedzie pracować pozdrawiam.
a więc wyjąłem przekaźnik przeciwprzepięciowy....rozebrałem go i poprawiłe luty...i nadal to samo...mrugają na przemian.. Dodano po 46 a więc wyjąłem przekaźnik przeciwprzepięciowy....rozebrałem go i poprawiłem luty...i nadal to samo...mrugają na przemian..
Odświerzę temat. Mam podobny problem z podgrzewaczem elektrycznym sterowanym przez CAN. Jak można go najłatwiej wyjąć?
Sprawdź przekaźniki. Wyjmij po jednym i obserwuj kiedy zgaśnie kontrolka.
Wyjąłem przekaźniki i wtedy awaryjne się wyłączają całkowicie co to oznacza?
Mam lagunkę i chcę wyjąć przekaźnik do pogrzebania tylniej szyby może ktoś wie czy trzeba wyjmować całą skrzynkę czy nie? Jeśli trzeba to jak to zrobić, a jeżeli nie trzeba to jak się dobrać do tego przekaźnika? Z tego co wiem to on jest bardzo głęboko że nie można go sięgnąć ręką pozdrawiam :D
Immobilisera nie na. Emulator podłączałem. Przełącznik tez. Bez zmian. Wyjąłem przekaźnik pompy i też nic. Silnik zapala na kilka sekund i gaśnie .
Kierunkowskazy podłączyl bezpośrednio z kostki świateł (wiązki) ponieważ w tym aucie nie ma oprawki kierunku z zasilaniem, tylko jest plastik z wąsami. Nawet kiedy wyjąłem przekaźnik od świateł dziennych to kierunki nadal działały w ten sam sposób
Wyjmij przekaźnik z podstawki i wtedy zmierz, sprawdzałeś ten przekaźnik, cewka na jakie jest napięcie?
Wyjąłem przekaźnik pod kierownicąi postojówki z długimi są spoko.Znikły mijania
Problem raczej z samym sterowaniem przekaźnika niż nim samym. Trzeba popatrzeć w schemat. Wyjmij przekaźnik i daj znać czy nadal będą się zapalać.
Wyjmij przekaźnik przy robieniu pomiarów. Zmierz co jest na 85 i 86 po włączeniu i po wyłączeniu zapłonu. Mierz raz do masy a raz do plusa akumulatora.
świece żrą i tyle. Wyjmij przekaźnik swiec i patrz co będzie.
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Po prostu zwarcie jest albo na linii ptt alb dalej za przekaźnikiem wyjmij przekaźnik to się dowiesz jedno z dwóch
Wyjąłem przekaźnik 409 - wydawał się ok, ale trochę przetarłem styki papierem i włożyłem go do skrzynki i samochód odpalał normalnie na zimno jak i na rozgrzanym silniku, ale tylko dwa dni... trzeciego dnia przestał i teraz odpala na 2-5s aż zdławi się na obrotach i gaśnie.
Wyjmij przekaźnik i podłącz próbówkę, włącz zapłon i zobacz czy faktycznie idzie sterownie przekaźnikiem. Jaki to przekaźnik?
Trzeba wyjąć programator tam są przekaźniki na płytce kilka jest.
Cewka przekaźnika nie jest zbocznikowana diodą prostowniczą. Oczywiście można wstawić przekaźniki z wbudowaną diodą, ale w tym wypadku to nie najlepszy pomysł. Powinienem zacząć od tego, co to za urządzenie. Otóż jest to moduł z bezpiecznikami i przekaźnikami samochodu Renault Maxity. Jest w nim płytka dekodująca sygnały magistrali CAN i sterująca przekaźnikami....
Wyjmij przekaźnik i zobacz co się nie włącza. W jednym może być ogrzewanie, w drugim wycieraczki a w trzecim coś innego. Zależy od wersji i numeru serii.
Nie radzę wyjmować bezpiecznika, gdyż na nim podwieszona jest również sonda. Lepiej wyjmij przekaźnik R12, prawy dolny róg.
Wyjąłem przekaźnik. Faktycznie jedna para styków na jednym polu przy załączonej cewce nie zwiera. W poniedziałek zakupię przekaźnik i wlutuje. Czy coś jeszcze mam sprawdzić przed złożeniem?
W Sielesi były stosowane sprężarki czeskie po takim okresie pracy padł prawdopodobnie przekaźnik rozruchu obecnie niedostępny Jak wyjmiesz przekaźnik to przewracając go powinny łączyć styki Tylko regeneracja przekaźnika
Mam zmywarkę Siemens SF 25261 - zmywarka cały czas wypompowuje wodę. Nawet jak ją zresetuje to cały czas pompa pracuje Wlewam wodę z zewnątrz i pompa pracuje także - cały czas pompoje - - jaka może być przyczyna - proszę o pomoc - Moduł sterowania wyjąłem - przekaźniki sprawdzone - pod napięciem - wyglądają na sprawne - styki normalnie przełączają -...
Wyjmij przekaźnik i sprawdź go poza samochodem. Podepnij żarówkę 50W przez styk sterowany szeregowo z przekaźnikiem i podłącz bezpośrednio pod akumulator na przewodach. Sprawdź czy żarówka się zaświeci.
A może by tak zwyczajnie wyjąć przekaźnik i zwarcia poszukać. Sory bardzo ale jak może się pedał hamulca zawiesić. Sory bardzo ale to się normalnie w pale nie mieści. Ku ścisłości w Rce nie ma zwykłego czujnika światła stopu typu włącz/wyłącz tylko nadawana jest przez CAN bus procentowa siła nacisku.
wyjąć fotele laguna wyjąć wyjąć bendix
lodówka samsung panel sterowania sterownik sterownik frezarka corsa sterownik silnik wymiana
wincor nixdorf zasilacz laboratoryjny lm723
LDM SMX 8cs: Dane techniczne i zastosowania WILO TYP HB15/7-3: Specyfikacja i Problemy