Lewe pokrętło pociągnąć do siebie i w bok
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
zależy jaka wkładka, (ze sprężynką stalową sie da,natomiast w nowszych modelach z zapadką aluminiową nie da sie jej wcisnąć bez klucza)
Zapewne wytarte zapadki stacyjki ustaw klucz w pozycji 2 i z tylu korpusu jest zwleczka blokujaca wyjecie bebenka wcisnij lub ja podwaz i po problemie.
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Witam I jak udało się wymienić? Pozdrawiam
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
Masz tu rysunek gdzie przewiercić wiertłem 3
Panowie pacjent Peugot 207 CC stacyjka zablokowana wkładam kluczyk i nie mogę przekrecic , kierownica też zablokowana. Próbuje wyjąć stacyjkę i nie mogę sobie poradzić z trzpieniem górnym który ją trzyma co zrobić https://filmy.elektroda.pl/85_1745256772...
Może tak być, przy czym nie znając urządzenia, podziel sobie stacyjkę na część elektryczną - kostkę stacyjki, tu właśnie wyjmowaną https://youtu.be/TY-SqcmHPK8?t=352 , jak i tą bardziej mechaniczną, z której wyjęto kostkę stacyjki, za którą w dalszej części filmu robi śrubokręt. Kostka tak, ale i ten "śrubokręt" też się może przyblokować, złamać, i...
Czy ktoś wie jak wyjmuje się stacyjkę w wymienionym samochodzie? Urwał się element przekręcający wkład stacyjki, może da się go przymocować
kon240 mozesz napisac jak do tego podejsc, gdzie podwadzic lub gdzie odkrecic zeby niczego nie rozwalic;-)
To nie jest takie proste;( instrukcja ok tylko druty muszą być wielkości dziury i dość twarde. Zamienniki wychodzą łatwo niestety oryginał stawia zawsze opór. Ostatnio z godzinę dłubałem zanim wyszło...
Sprawdzić, czy jest + po stacyjce. (Np. włączyć CDR, uruchomić silnik, wyłączyć silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Radio powinno się wyłączyć).
A nie masz czasmi tak ustawionego że tylko po stacyjce się szyby otworzą? Jka wyjmiesz kłuć ze stacyjki to po 20 s powinno się wyłączy sterowanie szybami po minucie zamkiem wewnetrzym
Ten czarny korpus to chyba jest zaprasowany z tego co pamiętam,i to chyba tylko on blokuje ci resztę.Ale jak to rozwalisz to nie wiem czy da się zmontować idealnie jak było.
Znalazłem dwie metody: 1. + Zamknąć wszystkie drzwi + Włożyć kluczyk master do stacyjki + Wcisnąć 5 razy pedał gazu + Wcisnąć 6 razy pedał hamulca + Wyjąć kluczyk master że stacyjki + Włożyć czysty kluczyk do stacyjki + Wcisnąć raz pedał gazu + Poczekać 60 sekund na zaprogramowanie kluczyka + Wyjąć kluczyk ze stacyjki + Sprawdzić czy kluczyk zaprogramował...
Te same symptomy. U mnie wystarczyło wyjąć stacyjkę i dokręcić z tyłu 2 Śruby mocujące blokadę kierownicy i wyjście kabli do stacyjki. Jak ręką odjął...
Ale mi chodzi o to żeby wyjąć cały wkład taki jakby bębenek bo to jest dostępne do kupienia w przyzwoitej cenie, a nie o wyciągnięcie kluczyka. Może ktoś to wyciągał to jest takie okrągłe z zatrzaskami z boku tylko jak to wyjąć?
Są 3 rodzaje,są tam zabezpieczenia które trzeba odchylić . Dodano po 3 mówię o kostce stacyjki.
Jeśli nie uda się przekręcić stacyjki na pierwszą pozycje to nie uda Ci się odblokować zapatki poprzez włożenie czegoś cienkiego w otwór do tego przystosowany.
Udało mi się wyjąć stacyjkę. Tak jak radziliście naciosem śrubę od góry i odkręciłem śrubokrętem. Teraz mam inny problem. Jak wyciągnąć wkładkę z obudowy? Odkręciłem śrubkę z boku, ale jest jeszcze czepień. Jak kręce kluczykiem to się nie chowa. Co radzicie zrobić? http://obrazki.elektroda.pl/7031376100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1391659600_1...
Wiec nie wyjmiesz stacyjki w calosci.
Wyjmij całą kostkę ze stacyjki i przekręć śrubokrętem kluczyk musi być wsadzony do stacyjki.
Witaj.Centralny zamek nie będzie Ci działał dopóki jest kluczyk w stacyjce,ponieważ żeby działał centralny to kluczyk musisz cofnąć do pozycji wyjęcia i go wysunąć aż zapadka w stacyjce wyda taki charakterystyczny dźwięk zaprztykniecia i wkładka stacyjki lekko się wysunie. Miałem tak czasami że udawało mi się wyjąć kluczyk ze stacyjki bez cofnięcia...
Wyjmij kluczyk ze stacyjki i zobacz czy przestanie piszczeć, pewnie zaciął Ci się switch w stacyjce informujący, że klucz nie został z niej wyjęty (stąd dźwięk i brak możliwości zamknięcia auta z pilota)
Jeżeli chodzi o zasilanie elektrozaworów, to na środkowym pinie ma być napięcie "po stacyjce" Wyjmij bezpiecznik i sprawdź, lub najlepiej wymień na nowy. One się tak przepalają, że rzut oka nie wystarczy, bo nie zauważysz.
Musisz ściągną kierownice iprzełącznik świateł potem ściągaczem ściągasz tuleje , następnie odkręcasz imbusem stacyjkę i to wszystko.
Da radę go wyjąć, tyle tylko że jeśli ktoś już tam nieumiejętnie grzebał, to może to być utrudnione/niemożliwe. Teraz to już cała stacyjka do wymiany.
Honda accord 2002 automat z silnikiem F23A4 (wersja US) - można wyjąć kluczyk ze stacyjki w dowolnym położeniu dźwigni zmiany biegów. Filtr oleju umieszczony bezpośrednio nad łącznikiem elastycznym układu wydechowego i po wymianie oleju przez dzień, dwa śmierdzi spalonym olejem (dopóki się nie wypali). Poza tym przy włączonej klimie strasznie mułowaty...
Z tym kupowaniem ELBa'y to się wstrzymaj. Bądź łaskaw wydrukować sobie schemat, aby mieć go przy motorku i rusz troszkę zwoje mózgowe. Popatrz którędy ma płynąć prąd i gdzie powinno być napięcie? Nie mogę cię prowadzić za rączkę, chyba że na piwo. Pewnie szybciej bym to naprawił niż piszę posty. A przede wszystkim dokładnie, najlepiej kilkukrotnie aby...
Ale stacyjka była przekręcona świeciła się deska?
Brak możliwości wyjęcia kluczyka ze stacyjki jest to problem z linką idącą od wybieraka zmiany biegów do stacyjki. Mogła się wysunąć z wybieraka i wtedy nie wyjmiesz kluczyka (mówimy o automacie). Z zapalaniem to może być różnie, tu Ci nie mogę poradzić. Jeżeli będzie trzeba to wybierak możesz wymienić w całości nie jest to duży koszt jak kupisz używany...
Tutaj nie ma czujnika w drzwiach, nowsze auta je mają a wtedy tego pod fotelem nie ma. Sprawdź przewody miedzy czujnikiem a sterownikiem, zamień czujnik lewy z prawym i wtedy sprawdź błędy. Jak błąd przejdzie na pasażera to wtedy wina czujnika a jak nie to instalacji. Nie musisz odłączać akumulatora bo sterownik ma tylko zasilanie po stacyjce wiec wystarczy...
Nie odblokujesz bez kluczyka, chyba że wyjmiesz stacyjkę całkiem. Nie wpadło nic do stacyjki, popsikaj jakimś penetrantem może zastartuje i cały kluczyk wejdzie.
Witam. Panowie jak ściągnąć pętle immo ze stacyjki. Wyjąłem już cały wkład stacyjki i chcę się dostać do zapadek zamka ale przeszkadza pętla.
witam mam probelm otoz przekrecajac kluczyk samochod nie reaguje cos stalo sie ze stacyjka chcialbym ja wyciagnac i zalozyc inna ale nie wiem jak sie do tego zabrac czy ktos moze mi pomoc??? lub czy ktos wie jak wyjac sam wklad stacyjki???
Procedura kodowania pilota Denso: - otworzyć drzwi kierowcy - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach (cały czas otwarte drzwi kierowcy) - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach...
Witam ma problem ze stacyjką w Fordzie zgubiłem kluczyk więc, postanowiłem wyjąć stacyjkę i spróbować uruchomić z śrubokręta ale żadana z kontrolek nie święci jak przekręcę to trąbi i świeci się wsteczny i pozycja a przekręcam dalej i nic ani kręcenia rozrusznika ani nic. Proszę o pomoc!
Witam, musisz w odpowiednim miejscu obudowy stacyjki wywiercić otwór wiertłem około 3mm(dokładnie nie pamiętam), tam jest rygiel, który trzeba wcisnąć i wówczas wychodzi z obudowy. Wymieniałem na nowa więc miałem jak zmierzyć. Pozdrawiam i powodzenia
Wtam W mercedesach przekręcało się stacyjkę na zapłon pokrywały się otworki w stacyjce,wkładało się cienkie wiertło i można było wyjąć wkład stacyjki .
Chodzi Ci o wyjęcie samej stacyjki z pod kierownicy czy samego bębenka ze stacyjki?
Witam Zakupiłem kolumnę z obudową stacyjki, niestety jest w niej stara wkładka a kluczyka brak. Chce założyć wkładkę z mojego auta. Z tego co czytam żeby wyjąć wkładkę to trzeba przekręcić kluczyk na pozycje I i nacisnąć gwoździkiem w tajemniczy otwór i wkładka się uwolni. A co w sytuacji gdy nie posiada się kluczyka? Na zdjęciach widać trzy otwory,...
To pewnie całą stacyjka do wymiany Sprawdź styki w kostce gdzieś nie dochodzi prąd Wyjmij wkład stacyjki i daj do regeneracji
Czyli blokady obrotu stacyjki są już na tyle zużyte, że kluczyk nie pasuje do stacyjki. 14 lat ciągłego używania swoje robi. Doraźnie, aby dojechać do Polski, to chyba wyjąć stacyjkę, zwiercieć zaślepki od sprężynek blokad, wywalić kołeczki blokad, założyć stacyjkę spowrotem i można wtedy odpalać nawet śrubokrętem
Włącz stacyjkę.Przytrzymaj przycisk załączenia przez 10 sekund.Wyłącz stacyjkę i wyjmij z niej kluczyk.Odczekaj 5 sekund.I to powinno pomóc.Niech carrier podeśle ci fotkę autodaty bo ja nie mogę tego rozdzielić.
włączenie zapłonu z rozładowanym akumulatorem lub odłączanie akumulatora przy włączonym zapłonie, czy też przekręcenie kluczyka z odłączonym aku, zawsze skutkuje błędem poduszek. Musisz udać się na kompa i skasować błąd. Akumulator w aucie z poduszkami ZAWSZE odłączaj przy wyłączonym zapłonie, najlepiej w ogóle wyjąć kluczyk ze stacyjki.
Wkłada się drucik od przodu. ;)
Obudowa kierownicy jest zdjęta ale nie można wyjąć metalowej części stacyjki.
Odłącz mechanicznie kostkę od stacyjki (jedna śrubka) i sprawa sie wyjaśni. Jeżeli nic się nie poprawi to wyjmij wtyczkę z przewodami z kostki stacyjki i jak wróci do normy to wiadomo że kostka stacyjki do wymiany.
Witam, posiadam Daewoo Lublin 3 w dieslu. Problem w tym aucie polega na tym, że jak przekrece kluczykiem na pozycję wyjściowa w stacyjce to silnik nie gasnie. Wszystkie kontrolki się wyłączają, mogę wyjąć kluczyk ze stacyjki i silnik pracuje. Co może być przyczyną ? Zawór odcinający paliwo ?
Z wyciągnięciem kostki nie ma większych problemów, należy odkręcić trzy śruby i zdjąć obudowę kolumny kierownicy. Należy w tym celu wsunąć np. nuż między dwie połówki obudowy i delikatnie obrócić nóż tak aby rozłączyć zatrzaski. Następnie wypinamy dwie kostki z wkładki stacyjki i odkręcamy jedną śrubę która trzyma plastikową wkładkę.
Musisz wyjąć stacyjkę a na transport proponuje lawete
To nie jest wina kostki tylko pręta "płetwy" pomiędzy mechaniczną częścią stacyjki a właśnie kostką, ten element pęka (jest to odlew ze ZnAl) i kostka pozostaje w pozycji przekręconej na zapłon. Musisz wyjąć wkładkę, ten element gdzie wkładasz klucz z obudowy stacyjki
Witam. Czy ktoś może poratować schematem licznika i immo? Sprawa jest taka że po zalaniu modułu komfortu nie można odpalić auta. Zegary nie reagują po przekręceniu kluczyka a nawet nie da sie go wyjąć ze stacyjki. Nie można niczego zdiagnozować ponieważ jest brak komunikacji z modułami. [/i]
Tak z zieloną. To na zdjęciu to najwyraźniej termistor bo ma dwa przewody więc powiedziałbym że to czujnik temperatury powietrza zasysanego. Co do stacyjki to demontaż i do "kluczykarza", ten naprawi stacyjkę. Ta Ci nie jest zbytnio potrzebna do uruchomienia silnika. wyjmij kostkę stacyjki i przekręć ją śrubokrętem w pozycję zapłonu i później w pozycję...
Witam. Prosił bym o informację jak wyjąć stacyjkę w A3 8L? czy trzeba odkręcać kierownicę? Nie chce sobie na darmo roboty nie potrzebnej narobić
jak jest jeden klucz wymieniał bym stacyjkę bo naprawa może okazać się droższa niz nowa stacyjka . kiedyś zaklinował mi sie kluczyk w stacyjce w Renault clio I proponowali mi naprawienie stacyjki za 120 złotych , 89 zł zapłaciłem za nową (made in china) ale chodzi.
Jak odkręciłeś górną śrubę mocującą stacyjkę (tą która jest gładka, bo ma zrywalny łeb)? Czy trzeba demontować całą deskę rozdzielczą? Dodano po 2 Urwał mi się jedne koniec wkładki. Stacyjka jeszcze działa, ale chciałbym wymienić wkładkę. Czy masz pomysł jak wyjąć ten urwany koniec wkładki, który został głęboko w stacyjce? Czy da się łatwo wyjąć wszystkie...
Witam.Nspięcie ładowania wskazywało 14,68 volta. Zaraz po pracy wezmę się za sprawdzanie instalacji. Mam jeszcze pytanie czy może to być uszkodzona stacyjka, zauważyłem też ze mogę wyjąć kluczyk ze stacyjki na odpalonym silniku.
Mam opis jak zdemontować stacyjkę ale jak nie jest "zatrzaśnięta" blokada. A Ty masz zablokowaną kierownicę więc chyba oprócz demontażu trzebaby było rozwiercać ją aby wyjąć cylinder. Jak chcesz mogę przepisać opis.
Na maszynie .Na oko to nie za wiele tam wypatrzysz. Na wysokim to nie wierzę w nieszczelność. W sensie między jarzmem a wtryskiem. Na przelewie są te nieszczęsne uszczelniecze, też miedzy jarzmem a wtryskiem tzw "trawersy" A wiesz żeby wyjąć wtryski, trzeba wałek rozrządu wyjąć lub podnieść, i rozpiąć rozrząd? Równie dobrze może pompa puszczać kto to...
No to trzeba by stacyjkę i klucze sprawdzić. Możliwości są dwie: 1. Wyjąć stacyjkę i uruchomić wszystko na stole 2. Uruchomić bezpośrednio na samochodzie.
Przerabiałem właśnie ten temat i musiałem wyjąć stacyjkę z passata wraz z drążkiem gdyż zgubiłem klucze i nie miałem ściągacza do tulejki. Na zdjęciach możecie zobaczyć gdzie trzeba nawiercić obudowe stacyjki aby wyjąć wkładkę zamka i gdzie znajduje się śrubka mocująca kostkę wkładki elektrycznej. Pożyteczny materiał dla chcących wymienić wkładkę we...
Objawami nieprawidłowego podłączenia może być jak najbardziej opisywany przez kolegę brak prawidłowych wskazań zegara, mianowicie radio w większości przypadków ma stałe zasilanie oraz zasilanie po stacyjce, zamiana tych przewodów pozwoli na normalną pracę radia, problem pojawia się w momencie gdy wyjmiemy klucz że stacyjki, tam gdzie prawidłowo powinno...
Trzeba wyjąć kostkę stacyjki żeby sprawdzić co jest grane.
Ktoś wyjął zapadke ze stacyjki. W tym i każdym aucie / modelu to zbytek . W niczym nie pomaga i nie zaszkodzi.
Teraz już mieszkam w mieście, ale pamiętam z przed lat, że zarówno w ciągnikach jak i motocyklach z tego typu stacyjką, co w C330, jeżeli dało się wyjąć kluczyk w pozycji innej niż 0, to światła zostawały włączone bez zapłonu (zapłon przez wciśnięcie kluczyka).
Nie dziala natomiast otwieranie z kluczyka po wymianie obudowy Procedura kodowania kluczyka W163: - Włożyć kluczyk i przekręcić stacyjkę w położenie zapłonu, po około 10s cofnąć z powrotem i wyjąć kluczyk ze stacyjki. - Na pilocie nacisnąć i przytrzymać przycisk zamykania, jednocześnie klikając pięć razy przycisk otwierania.
master29 Ty masz 206 z muxem więc programowanie kluczyka wygląda tak: Wyłączyć zapłon. Włączyć zapłon. Nacisnąć na przycisk A. Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania
bo kluczyk musi być koniecznie w stacyjce inaczej nie da rady wyjąć bębenka
Witam Mam problem tego typu że został zgubiony klucz od samochodu kierownica jest zblokowana i chcę ją odblokować i wyjąć stacyjkę, powiedzcie mi jaki sposób jest najlepszy żeby odblokować stacyjkę rozwiercić ją czy co ? a i co na temat immobilisera jak się kupi nową stacyjkę z kompletem kluczyków to będzie normalnie palić ? :D Proszę o szybko pomoc
Nie trzeba odpinać akumulatora, wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki. Powinien tam być dłuższy opis typu rezystancja zbyt duża lub zbyt mała/zwarcie gdzie to pierwsze oznacza przerwę w obwodzie czyli najprawdopodobniej nie łączy na złączu. Wtyczka pod fotelem.
Nie przejdzie, bo zobaczy przyrost obrotów i natychmiast zbije korekcją wtrysku. Dodatkowo w sytuacji krytycznej uruchomi tryb ochrony układu CR poza ingerencją z Twojej strony. Możesz wtedy wyjąć klucz ze stacyjki, a motor jeszcze chwilę pochodzi zbijając ciśnienie w trakcie wygaszania w trybie ochrony :wink: Tak się składa, że JTD wyśmienicie to robi....
Jak sporadycznie używasz auta to kup sobie takiego malucha o symbolu AL800, w garażu podłącz go pod zaciski akumulatora, włącz do sieci i zapomnij. To urządzenie utrzyma akumulator w pełnej gotowości. Charakteryzuje się niewielkim ładowaniem rzędu 800 mA i prąd spada do wartości konserwacyjnej. Cena w/w ładowarki nie przekracza 50 zł i może być na dowolny...
Przed procedurą nie wolno się bawić pilotem, bo BSI włącza ochronę zabezpieczającą dla pilotów niezsynchronizowanych tzw. antyscannig. Po wszystkim koniecznie trzeba wyjąć klucz ze stacyjki i zatwierdzić programowanie w ciągu 30 sekund.
Witam. Jak w temacie problem z wyciągnięciem wkładki. Problem jest taki, że pan sam chciał ją wyciągnąć i rozwiercił bolec zabezpieczający, oraz rozwiercił miejsce wkładania kluczyka przez co wkładka wychodzi, ale tylko na kilka centymetrów i dalej ją blokuje. Teraz pytanie do forumowiczów: Czy da się ją wyciągnąć bez uszkodzenia tej aluminiowej obudowy...
Tylko nie mówcie że trzeba zdjąć kierownicę by kostkę wydobyć.😒 Niestety Musisz zdemontować stacyjkę inaczej nie dojdziesz do śrubki która trzyma kostkę. Miłej pracy życzę :)
Wg schematu zasilanie idzie ze stacyjki. Sprawdź kostkę stacyjki może styki nie rozłączają. Spotkałem się też z przypadkiem, że w wyniku wyrobienia klucza można było go wyjąć ze stacyjki bez całkowitego powrotu stacyjki do pozycji 0 i wówczas nie rozłącza styków w kostce. Sprawdź też przełącznik wielofunkcyjny.
Pod zapłon. Akcesoria mogą być zasilane wcześniej niż zapłon jeśli jest osobna pozycja kluczyka. Powinny być cztery pozycje: 1. Wyłączenie, kluczyk można wyjąć, 2. Akcesoria zasilone, w niektórych stacyjkach kluczyk można wyjąć, 3. Zapłon, kluczyka nie wyjmuje się, 4. Rozruch, po puszczeniu kluczyka wraca on samoczynnie do pozycji 3.
Może sobie wymienić pompę na linkę gazu i wyjąć kostkę stacyjki i przekręcać śrubokrętem .Tylko po co takie kombinacje?jak można zrobić w org. całkiem prosto w 20min i koszt około 200zł.
Wyłącz zapłon, wyjmij kluczyk ze stacyjki, zamknij auto, poczekaj 90s i dopiero mierz...
czy jedynym sposobem jest tylko rozwiercanie? Zdemontuj wkładkę zamka drzwi i przekaż do dobrego "kluczykarza" [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/p... Da się dorobić klucz do wkładki. Gdy już będziesz miał klucz, to ze stacyjki wyjmiesz "wkładkę" bez wiercenia.
Żeby wyjąć stacyjkę musisz zdjąć kierownicę ;przełączniki pod kierownicą;plastik osłaniający odkręcić i wtedy ujrzysz stacyjkę Kostka przykręcona jest to stacyjki 2 śrubkami na śrubokręt płaski Jak Ci tak zgaśnie to weź próbówkę do ręki i zobacz czy na pomarańczowym kablu dochodzącym do cewki zapłonowej jest napięcie
Musisz zainicjalizowac kluczyk: wejdz do samochodu, zamknij drzwi, odczekaj minute i kilka sekund niczego nie dotykajac i nie naciskajac na pilota, wloz klucz do stacyjki, przekrec na zaplon (2 pozycja), wcisnij przycisk BLOKOWANIA i trzymaj 10 sekund, potem pusc, wyjmij kluczyk ze stacyjki, odczekaj pol minuty, zablokuj i odblokuj recznie drzwi, kilkakrotnie...
Probujemy wyjąć kostkę
Nie trzeba odpinać akumulatora przy poduszkach, wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki bo zasilanie jest tylko po stacyjce. Kolumny nie trzeba demontować - w Thalii wyciągałem deskę bez demontażu kolumny. Wystarczyło zdemontować kierownicę i przełączniki pod nią.
Co powoduję że po przekręceniu kluczyka nie można go wyjąć ze stacyjki ? bo u mnie wychodzi :| Zbytnio przeszlifowałem zapadki ?
Uszkodzony lub zanieczyszczony przełącznik zespolony. Mam lepsze jazdy przez zespolony w POLO. Wystarczy wyjąć klucz ze stacyjki, przestawić odpowiednio przełącznik wycieraczek, który wraz z załączonym wentylatorem w pozycji III i zapaleniu "długich" ciągnąc za przełącznik zapala kontrolki na desce, włącza wentylator i wycieraczki. Mam nowy ale nie...
-drzwi kierowcy zamknięte -kluczyk wyjęty 1. wlóż zakodowany master do stacyjki 2.naciśnij i puśc pedał gazu 5 razy 3.naciśnij i puść pedał hamulca 6 razy, wyjmij kluczyk ze stacyjki 4. włóż nowy kluczyk do stacyjki 5. naciśnij i puść pedał gazu 1 raz 6. czekaj 60 sekund 7. wyjmij kluczyk ze stacyjki, naciśnij pedał hamulca 1 raz. Proponuje nie patrzeć...
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
mam zapytanie dotykające tego tematu, a mianowicie moja wspaniała kobieta zgubiła klucze (jedyne: ) do golfa 3. o ile z kwestią dorobienia samego klucza nie powinno byc problemu (mam zamiar wyjąć stacyjkę i na jej podstawie dorobić klucz), to pewien problem pojawia się przy immobilizerze, a dokładnie na tym czy da rade (na miejscu, nie w zakładzie)...
niestety tych dwóch zatrzasków w żaden sposób nie nie dam rady wcisnąć chyba trzeba wyjąć wszystko ze środka od strony stacyjki - wymienię stara stacyjkę na nową to poeksperymentuję na starej
Nic to nie ma wspólnego z mechanicznym stanem hamulców. Trochę dziwnie to opisujesz więc spróbuję opisać jak to ma działać prawidłowo. Żeby zmienić z P na R musisz wcisnąć najpierw hamulec i blokadę na drążku, z R na N można już zmienić bez blokady, ale z powrotem na R już z blokadą. Między N a D można zmieniać kiedy chcesz bez blokady, nawet w czasie...
Witam może na tym forum dowiem się coś o wymianie kostki stacyjki czy trzeba zdejmować kierownicę chodzi o poduszkę aby się nie zaświeciła czy trzeba wyjąć całą stacyjkę mam tą kostkę do wymiany na poniedziałek i czuję że będzie z tym trochę kłopotu może ktoś wymieniał i podzieli się swoimi uwagami pozdrawiam
W moim Seacie zawsze mi się "tracą biegi" po wywołaniu procedury przyuczenia punktów zasprzęglenia skrzyni DSG (nie ważne czy VCDS czy OBD11). Wystarczy jednak wyłączyć zapłon, wyjąć kluczyk ze stacyjki, odczekać aż auto "pójdzie spać" i można ponownie uruchomić silnik, biegi są i jest też zaadaptowane sprzęgło.
Po pierwszym etapie czyli odblokowanie immo wyjmij kluczyk ze stacyjki i naciśnij przycisk centralnego zamka na 5 sekund, po puszczeniu przycisku skieruj kluczyk w kierunku czujnika i na kluczyku naciśnij przycisk. Kluczyk powinien się zakodować. Sprawdzałeś czy kluczyk wysyła sygnał?
Mam problem. Jak wyjąć kostke przy stacyjce? 1.Obudowy zdjęte 2.Mała śrubeczka odkręcona. 3.Kostka trzyma się jeszcze na jednym uchu,jak to odblokować.Walczyłem z tym problemem ze dwie godziny i bez skutku. Co zrobić?
mam podobne radio i miałem to samo dzieje się tak tylko po przełączeniu na radio czy jak wyjmiesz kluczyki ze stacyjki ?
Myślę tak .Zostaw w spokoju moduł centralnej elektryki . Wpisz do modułu komfortu kodowanie 00066 lub 00067. Różni się tym że pierwsze to selektywne odblokowanie zamków , drugie wszystkie naraz . Przejdż do bloków pomiarowych . Blok nr 9.Wyłącz zapłon , wyjmij kluczyk ze stacyjki . Zarygluj auto ( zamknij ) pilotem czy to kluczem w zamku drzwi . Zobacz...
wyjąć stacyjkę skoda wymontować stacyjkę potrzebuje stacyjkę
ekspres delonghi odwapnianie evohome honeywell daewoo ustawienia serwisowe
niszczarka kobra niszczarka kobra
Wymiana chłodnicy w Renault Espace 7-osobowym Palnik na olej opałowy gaśnie po kilku minutach pracy