Witam I jak udało się wymienić? Pozdrawiam
Od tyłu licznika musisz mocno wypchnąć go w stronę kierownicy, linkę prędkościomierza musisz mieć przy skrzyni odkręconą, licznik jest wciśnięty na takich gumkach na jego obwodzie, od góry jedna i od dołu dwie, tak jak na zdięciu poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/9264085700_1...
tam sa takie plastykowe zatrzaski do odblokowania po przekreceniu na glebokosci 60mm, nie wystarczy tylko ciagnac.wyjmuje ich setki Dodano po 52 ale sa dwa otworki fabryczne po obu stronach?bo jak nie to plastik otaczajacy zdejmujesz przycisk wyciagasz do siebie i odkrecasz 4 torxy
Wyjmij zegary.
Musisz wyjąć zegary. http://www.vectraklub.pl/index.php/advic...
Witam serdecznie i zwracam się z prośbą o szybką pomoc. Znajomemu "padło" podświetlenie zegarów w Cordobie, a dokładnie wskaźników analogowych, bo wyświetlacze są lekko podświetlone, świecą sporo słabiej niż powinny a zegary nie są w ogóle podświetlone. Teraz podstawowe pytanie: Czy mogę wyjąć zegary bez obaw że coś skasuje czy uszkodzę, czy muszę...
Zaden problem najpierw musisz delikatnie wyciagnac linke od predkosciomierza, pozniej powinna deska dalej sie odchylic i bezpiecznie wyciagnac zlacza do deski a pozniej wymieniasz zaroweczki. linke wyciaga sie poprzez scisniecie zabezpieczenia linki niestety wszystko na slepo robisz bo za zande skarby nie zobaczysz linki :):):):) tak to jest skonstruowane...
Zawsze można wyjąć zegary i zakleić kontrolkę od check'a. To najtaniej.
Może to śmiesznie zabrzmi- spróbuj wypiąć linkę prędkościomierza przy skrzyni, albo z marszu- wyjmij zegary, odkręć linkę i za pomocą strzykawki wpuść trochę oleju w pancerz, może być rzadki ATF. Daj też kropelkę na ośkę prędkościomierza. V.
Ściąga się nakładkę z lewej strony,wsadza palucha wygiętego w haczyk ,naciska bolec i złazi. Czysta,perwersyjna przyjemność.
Sprecyzuj swój problem, co konkretnie nie działa, podświetlenie zegarów, nie świecą elementy na konsoli środkowej, nie wiesz jak wyjąć zegary, czy nie znasz typu żarówek?
Wygląda na to że poluzowała się kostka zasilająca zegary, musisz wyjąć i sprawdzić.
Dzwoń, ponieważ jesli był montowany w ASO to tylko dobry elektryk to ogarnie. Dzięki za odp myślałem ze mozna to samemu ogarnąć:( Centralka alarmu jest prawdopodobnie pod deską rozdzielczą, jak wyjmiesz zegary to coś znajdziesz pod spodem, albo w tej okolicy. U mnie widać niefabryczne modyfikacje wiązki, jakieś kable pospinane opaskami samozaciskowymi...
Kreseczki na liczniku wskazują na uszkodzenie sterownika PCM lub jego instalacji. A kolega nie pomyślał że winny może być jeszcze zegary. kreseczki są od razu i tak sobie chodzi auto zwyczajnie. Sprawdź złącze idące do zegarów lub wyjmij cały zegar i sprawdź zimne luty, bo kreski na liczniku oznaczają brak komunikacji między ECU a licznikiem.
Musisz wyjąć zegary,bo inaczej nie wymienisz.
Wyjmij zegary, sprawdź wtyczkę
Z błędem 01299 najcześciej spotykałem sie po wyciąganiu zegarów-wyjmij zegary ,sprawdz i docisnij dobrze wtyczki.
Mam identyczne autko i rok ale nie automat. Automat miałem w B3. Tam nie było info na temat biegów w skrzyni. Ostatnio nie podświetlało mi temperatury wody. Wyjąłem zegary(udało mi sie bez zdejmowania kierownicy) - mam zwinne ręce. Trzeba odkręcić tą obudowę kolumny kierownicy(między zegarami a kierownicą z której wychodzą przełączniki świateł, kierunków...
witam przyczyny mogą być dwie: instalacja, zimne luty w zegarach. Obstawiałbym to drugie, (skoro walenie pięścią pomaga). Wymontuj zegary, wyjmij płytkę, obejrzyj/popraw luty na złączach, wymontuj ustroje/wskaźniki popraw luty na metalowych "kubeczkach". Powinno pomóc.
Jak nie masz regulacji podświetlenia - niech Ci będzie. Pozostaje wyjąć zegary wymienić żarówki.
Chodzi mi bardziej o angielski bo jest norweski. Mam jeszcze jedno pytanie. Błąd poduszek można wykasować tylko podpinając pod komputer? Wyjąłem zegary na włączonym zapłonie...
Witam wszystkich. Mam problem z licznikami w Audi A3 1,8 (125KM) z 1996 roku. Zaczęło się od raz działające, raz nie, wskazówki paliwa, a teraz od jakiegoś czasu raz działa wszystko, raz nic. Wyjąłem zegary, kostki z tyłu wszystkie są ok. Także wysłałem do naprawy, wczoraj odebrałem i nadal to samo. Ma ktoś może jakiś schemat tej elektryki? Podejrzewam,...
Zaraz zamieniam Zanim zmienisz, wyjmij baterię.
Wyjmij zegary i wyślij. W czym problem?
Temat zamknięty. Wyjąłem zegary, odpiąłem kostki i przetarłem szmatką styki na zegarach. Od tamtej pory działa normalnie.
Dzięki, sprawdzę jak tylko uda się wyjąć zegary, a swoją drogą to byłoby śmieszne !
A to samo tylko w Scenic II. Wyjąłem zegary i widac go, ale nie ma dostępu do górnej śruby. Od dołu też. Trza drzyć cały kokpit?
Skoro nie działa kilka zegarów, a elektronika do tego pewnie idzie jedna- może warto by wyjąć zegary i sprawdzić w jakim jest stanie? Pozdrawiam
Jak wyjmiesz zegary to będzie widać od razu. Mogło potopić ścieżki na folii, jak nie to problem gdzie indziej.
Witam! Mam taki dziwny objaw w zegarach Mercedesa W203, że nie działa tylko podświetlenie obrotomierza. Czy ktoś może podpowiedzieć jak to naprawić? Wyjąłem zegary, ale nie bardzo wiedziałem jak je rozebrać, co by czegoś nie uszkodzić.
Problem częściowo rozwiązany. Wyjąłem zegary i auto odpala od strzała. Teraz tylko trzeba zgrać zegary z samochodem.
Pewnie w zegarach. Wyjąłeś zegary, popatrzałeś czy go tam nie ma?
Wyjmij zegar i sprawdź. W środku jest mała żarówka.
Tam są 3 żarówki. Należy wyjąć zegary i odpiąć czarną obudowę.
A w jaki sposób wyjąć zegary co odkręcić aby nie uszkodzić ??
Jednak chyba uszkodzone bo raz się odezwał tylko tak jakby z chrypą. Może zimne luty? Dużo roboty żeby wyjąć zegary? Robił to ktoś?
W trasie, po zatrzymaniu się i zgaszeniu auta już nie odpaliło, tzn. odpalało na 3-4 sekundy i gasło a na desce migała dioda od immobilizera, z racji braku czasu i możliwości diagnozy co padło od immo (pętla przy stacyjce, czy zegary) po prostu zostało wyłączone aby móc jechać dalej. Co do pierwotnej usterki obstawiałem problem z zegarami (wyświetlający...
Witam.Problem jak w temacie jak wyjąć zegary w tym samochodzie podejrzewam że za nimi są śruby które trzymaja jeszcze kokpit który muszę zdjąć do obszycia skóry,oraz czy trzeba odkręcić ten metalowy stelaż na środku kokpitu co radio jest mocowane żeby można było cały kokpit wyjąć pozdrawiam.
Wyjmij zegar, wyjmij żaróweczki i idź do sklepu to ci dadzą takie jakie powinny być.Możesz też jechać do zakładu elektrycznego.Żaróweczki powinny mieć moc 1,2W.
nadajnik masz przy półosi(chyba lewej) w skrzyni biegów,albo możesz wyjąć zegary i tam podpiąć
Zdejmij wskazówki, podłącz zegary do samochodu, włącz i wyłącz zapłon, wyjmij zegary z auta, załóż wskazówki "na zero".
To jeszcze możesz wyjąć zegary,i zobaczyć czy nie wylały akumulatorki na tej poziomej płytce,co jest powodem przeżarcia ścieżek. Ale piszesz że inspekcja się skasowała,więc raczej są ok.
Wyjmij zegary, to się okaże. Może któraś wtyczka niepodłączona albo masa.
Przy diagnozie kontrolka nie reaguje tylko sie żarzy. W niedziele mam plan wyjąć zegary i sprawdzić tą diodę
Co do kontrolek i wskaźników to pierwsze co zrób to wyjmij zegary i sprawdź czy wszystkie kostki są OK.
Jak zdjąłeś już całą ramkę, to jeszcze trzeba wypiąć linkę szybkościomierza, żeby wyjąć zegary, łapa pod kierownicę i grzebiesz, ale jak nigdy tego nie robiłeś, to odkręć ją przy skrzyni, będzie łatwiej
Czyli wyjąć zegary i z tylu podłączyć ? Jeden zacisk do + a drugi do - i obojętnie jak ? A nie czasem pod 12v? to czemu 1,5v ?
Miał ktoś kiedyś taki przypadek ?? Ja też miałem..... i co z tego ? "kogoś przypadek" nie oznacza tą samą usterkę u Ciebie ...... Wyjmij zegary i obejrzyj płytkę czy nie ma np. śladów korozji ....
Kolego musisz wyjąć zegary i potraktować styki gniazda lekko preparatem do poprawy kontaktu - tylko nie przesadź, możliwe że zaśniedziały.
Witam Wyjąć zegary i sprawdzić scieżkę do zegarka ( czasem się przepala ) jeśli będzie ok to usterka jak mówi poprzednik pozdrawiam
Wyjąłem zegary, gdzieś wgłąb pod deskę idzie wiązka, jest stopione kilka przewodów, bezpieczniki są całe.
Myślę ze brak ci napięcia w części zegarów, do tego co napisałeś misi być dostarczany + aby działały. Proponuje wyjąć zegary i przejzeć połączenia - na początek.
z tym że nie mogę wyjąć zegarów bo nie mogę odpiąć linki od prędkościomierza. gdy wkładam rękę pod deskę nie mogę dostać się do linki bo zasłania ją coś innego
Witam Wyjmij zegary i posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów. Później sprawdź ciągłość przewodów licznik-wtyczka. pozdrawiam Gietek
Obroty rosną płynnie? Pewnie masz walniętą wskazówkę, wyjmij zegary i sprawdź palcem opór wskazówki.
Sprawdź bezpieczniki, jeżeli ok. to trzeba wyjąć zegary pewnie popalone żarówki. Jeżeli chodzi o wyświetlacz to trzeba niestety pogrzebać przy podłączeniu bo niewykluczone, że ktoś się już bawił tym i pomieszał w przewodach..
Najprawdopodobniej zasilanie zegara szwankuje. Wyjmij zegar, pokaż zdjęcia środka, zapewne do wymiany kondensatory w sekcji zasilania, tam pewnie będzie zasilacz bez transformatorowy i szeregowy kondensator stracił pojemność. Częsta usterka z opisywanymi objawami.
wykręcić 2 wkręty na górze zegarów wyjąć plastikową osłonę zegarów odkręcić 2 wkrety mocujące zegary położyć zegary w swoją strone wyjąć żarówki podświetlenia [ 2 ] włożyć nowe zamontować zegary poz.piotr
Jednak po dzisiejszym teście VAGiem brzęczyk się nie odzywa. Wyjąłem zegary rozebrałem na stole i zamiast buzzera jest głośnik mylarowy. Niestety czas naglił i nawet nie zmierzyłem średnicy. Dostęp do styków żaden. Czy ktoś zna parametry tego głośnika? osadzony jest w plastikowy pierścień z trzema zaczepami. nóżki w plastiku lutowane do płytki od drugiej...
Dzień dobry, problem jak w temacie. Nie chcę go wciskać od przodu bo mogę go uszkodzić. Chcąc go włożyć od tyłu chyba trzeba wyjąć zegar, a tego nie mogłem zrobić. Po bokach obudowy zegara są zatrzaski, ale ich wciśnięcie nic nie daje.
Trzeba było by wyjąć zegar i zobaczyć czy przypadkiem nie brakuje jakiegoś elementu, który po naciśnięciu przycisku zamyka obwód na płytce licznika, możliwe, że ktoś coś grzebał i źle złożył.
Zaraz kolego dopije herbatkę i z fusów ci wywróżę czy to linka czy mechanizm zegarów :-) Bez własnej iniciatywy nic nie zrobisz wyjmij zegary obejrzyj, a potem pytaj. Pozdrawiam
Straciłeś synchronizację zegara. Wyjmij obie wykresówki i zamknij tacho, jak przestanie "rzęzić" to go otwórz i załóż wykresówki z powrotem na swoje miejsce. Jak go prawidłowo podłączyłeś to nie powinieneś mieć aktywnego błędu (wykrzyknika z prawej strony). Jeśliby się pojawił wykrzyknik to klawisze "M" sprawdź aktywny błąd i podaj mi go. Napiszę Ci...
Prawdopodobnie czujnik temperatury zewnętrznej podłączony jest bezpośrednio do zegarów. Choć może być również tak, że jest podłączony do panelu sterowania klimatyzacji. Zanim zaczniesz "grzebać" głębiej, rozbierając przy tym pół samochodu, spróbuj zrobić to o czym pisałem wcześniej. W WV JETTA 2008 wyjęcie zegarów na około 5 minut rozwiązało problem.
Witam. W Alfie 164 z 1993 roku, przestał działać nagle prędkościomierz, obrotomierz i licznik kilometrów. Czy jest możliwość sprawdzenia impulsatora, żeby nie kupować na ślepo? Gdzie jest ten impulsator i jak wyjąć zegary w tym aucie? Proszę o pomoc.
To raczej nie fabryka tylko w salonie wstawiany.Radio od dołu zaczynasz ,obudowa lewarka,popielniczka,półeczka,panel klimy/wentylacji i dojrzysz 4 śruby na klucz 10mm po czym "szarpiesz" z kratkami nadmuchu ale łatwiej i szybciej wyjąć zegary,też powinieneś go dojrzeć i odłączyć.
Najlepiej jest wymieniać na nowe wszystko ale nie każdego stać na to, więc postanowiłem sam pogrzebać i wyjąłem zegary poprawiłem mocowanie taśmy od wyświetlacza FIS oraz lekko ją podgrzałem. Po montażu wszystko zaczęło działać.
Vag-iem tego nie ogarniesz.Najprawdopodobniej masz przelutowane zasilanie diody airbag lub check engine przełożone pod diodę informującą o zużytych klockach hamulcowych .Najprościej będzie wyjąć zegary(dwie śrubki torx )i zobaczyć co było dłubane.
Tak popatrzyłem na schematy i sygnał prędkości również idzie na multimetr niebieski czerwony pin 11 multimetr . Teraz w pracy jako że spokój to wyjąłem zegary i sprawdziłem napięcie po odpaleniu silnika na przewodzie dochodzących do licznika , napięcie skacze aż do uspokojenia.
Jezeli ma przy określonym napięciu to może wykrywa że nastąpiło ładowanie?.Niektóre włączniki tak mają,nie trzeba szukać kabelka od kontrolki ładowania,a jeżeli bardzo chcesz to w felicji żaden problem wyjąć zegary i tam przy żarowce ładowania się podłączyć
Owszem,jednak istnieje możliwość uruchomienia temperatury na wyświetlaczu pod jednym warunkiem.Warunkiem jest posiadanie takiego wyświetlacza,często bywa że zamiast wyświetlacza zamontowana jest zaślepka.Aby sprawdzić czy posiada się taki wyświetlacz należy wyjąć zegary i sprawdzić.
tak jak pisze P.Artek weź wyjmij zegary uważaj przy tym na wskazówki.Zeskanuj i daj inwersje kolorow i bedziesz miał białe(o ile mialeś czarne).wydrukuj na papierze fotograficznym i bedziesz miał fajny odblask i zachowane wymiary.
Taki bździągowniczek. Jak nie wiesz co to reostat to nie wiem co robisz w tej części forum. Mistrzu, reostat to ten potencjometr w desce co służy do ściemniania podświetlenia, często się przepalał. Jak wyjmiesz zegary to zobaczysz takie ceramiczne coś, z drugiej strony wychodzi ośka.
Nie wiem dlaczego ale nie działa mi wskaźnik tęperatury w w/w autku. Tzn raz na miesiąc zadziała, ale częściej nie działa niż działa. Wie ktoś może gdzie znajduje się czujnik tęperatury w mondku? A może trzeba wyjąć zegary? pozdrawiam
Słuchaj,wyjmij zegary,dostań się tam do nakrętki mocującej to urządzenie.Kluczem nasadowym 10mm dokręć tą nakrętkę. Ona sie luzuje,a pod nią są podłożone też dwa kabeloczka z kablami masowymi.
Na początek to proponował bym Ci wyjąć zegary i sprawdzić wtyczki i wewnątrz jak wygląda cała płytka drukowana czy nie ma zimnych lutów albo przegrzanych elementów. W między czasie zobaczyć gdzie idzie wiązka od zegarów i tam sprawdzić wszystkie połączenia. No i ładowanie 30V to sporo za dużo..
To jak chcesz to wyjmij zegary i tam bezpośrednio się podłącz tak samo zegarek. Znajomy użytkuje seiczento z roku 2003 albo 2004 i nic takiego nie występuje. Napewno by powiedział bo z każdą pierdołą przyjeżdża a aku też ma już nie za ciekawy.
Barubar jesteś w błędzie. W mojej korsie 1,5 TD z 1995r linka prędkościomierza jest łączona z dwu części, łącznik jest na środku linki i wystarczy go rozłączyć żeby wyjąć zegar. Pozdrawiam. :D
Witajcie! Swego czasu dość dużo zegarów thebena naprawiłem, nie jest to żaden chiński wynalazek a jak najbardziej porządny niemiecki produkt. Na wiele sztuk które naprawiałem nigdy nie spotkałem uszkodzonego kondensatora elektrolitycznego. Do tych zegarów w internecie nie znajdzie się żadnych schematów, tylko manuale jak podłączyć. Co ciekawe zegary...
Właśnie wczoraj wyjąłem zegary. Collin555 tak tam są diody, dlatego złożyłem wszystko do kupy. Nie świecą mi trzy kontrolki. 1. ciśnienia oleju 2. ładowania akumulatora / ale te mogą nie świecić "ZALEŻNIE OD KRAJU PRZEZNACZENIA" - instrukcja / 3. kontrolka podgrzewania wstępnego silnika Diesel - i to mnie martwi. W każdym razie zostawiam to tak jak...
gdzie w tych schematach masz rozrysowany pulpit i zegary bo ja nic nie widzę nie mogę sie rozczytac też te schematy takie dziwaczne a ja nie jestem elektrykiem z doświadczeniem. Jedynie to dzięki za to ktory kabel za co odpowiada cos to pomoze i obczaję który to który ale nic poza tym. Nadal nie wiem jak wyjąć wtyczke z zegara bo to on jest raczej...
Witam Prawdopodobnie zegary były rozbierane, a do tej czynności trzeba zdjąć wskazówkę od zegara i prawdopodobnie nie została założona ponownie we właściwej pozycji. Jedyne co musisz zrobić to wyjąć zegar zdjąć wskazówkę (jest na wcisk). Uważaj żeby nie pogiąć trzpienia, jest delikatny, ustawić we właściwej pozycji (czyli zero) i docisnąć. Częsty błąd...
Ja też się przyczepię do wyglądu, podejrzewam, że estetyka, funkcjonalność też będzie oceniana przez promotora. Mogłeś zamontować całą elektronikę w zegary od Caro (10-20 zł na allegro). Kontrolki są wszystkie, można wyjąć zegary i wstawić swoje. Można by dodać jeszcze parę innych czujników dla zbajerowania całego projektu. Tak poza tym ciekawy pomysł.
ja miałem podobnie w audi i po taniosze kupiłem tzw zestaw startowy czyli licznik-stacyjka-kluczyk-ecu , dałem 260 zł z przesyłką i działa , powodzenia I teraz mam nieprawidłowy VIN w aucie , tak dla jasności ... O tym wiem, tylko czy problem jest w zegarach czy CANGateway O tym się dowiesz jak sprawdzisz , bo na odległość ciężko wyrokować . Generalnie...
Właśnie sprawdziłem ładowanie: normalnie ma 12,5V a po odpaleniu silnika na włączonych światłach, dmuchawie ogrzewaniu tylnej szyby napięcie jest 13,5-13,7 V Dodano po 2 Dalej ten sam problem, po przekręceniu kluczyka nie ma kontrolki akumulatora, wyjąłem zegary ,nie ma żarówek wszystko na diodach ,pomocy
Jak dobrze pamiętam obejście zasilania pompy paliwa. Wiązka pod szybą czołową koroduje. Koszt naprawy 15 zł. Trzeba połączyć styk, tylko nie pamiętam który pin z imobilizera (tego pod zegarami, trzeba wyjąć zegary) z zasilaniem pompy paliwa. Jak sprawdzić czy na tym polega problem? Podać napięcie za zasilanie pompy na krótko. Jeżeli zapali to bingo....
Wyjmij zegary i sprawdź co tam w środku powoduje usterkę. Jeżeli wilgoć to koniecznie musisz usunąć. Podepnij sie vagiem i zrób test, Będzie wiadomo czy prędkościomierz w liczniku jest ok i gdzie zacząć szukanie przyczyny usterki.
Witam. Jako, że padła mi nagrzewnica kupiłem nową i chciałem ją wymienić, jednak napotkałem problemy. Rozkęcając deske, porozkręcałem wszystko do czego dotarło moje oko jednak coś dalej trzyma. Mam pare pytań do ludzi, którzy już to robili. 1. Trzeba rozkręcać kierownicę? Spuścić ją do dołu czy w jaki sposób wyjąć zegary? 2. muszę rozkrecić belkę na...
1 - Normalnie było by to mało płynu, ale skoro piszesz że płyn jest to pewno gdzieś pływak się skleił. 2 - Jak chcesz wymienić żarówki to musisz całe zegary wyjąć, gdyż żarówki są montowane z tyłu zegara. Musisz odkręcić plastik osłaniający zegar, następnie dostaniesz się do śrubek mocujących zegar do deski rozdzielczej. Tej szybki plastikowej zegara...
Przełóż wskazówkę na prawą stronę tego wystającego ogranicznika. Na dolnym skraju tarczy prędkościomierza, jest cieniutka kreseczka (nie pamiętam, czy aby ją zobaczyć nie trzeba przypadkiem wyjąć zegarów z tej plastikowej obudowy). Wskazówka opadając swobodnie poniżej ogranicznika powinna wskazywać właśnie na tą kreseczkę. pozdro
Wyjmij zegary,z tylu masz 2zlacza.Interesuje cie zlacze 15pinowe a w nim pin nr.5.Sprawdz czy w momencie wlaczenia pozycyjnych masz na tym pinie napiecie,jesli jest to uszkodzenie tkwi w zegarach.Podswietlenie jest tam realizowane miniaturowymi diodami montowanymi powierzchniowo
No wiec właśnie kontrolka nie zapala się po przekręceniu kluczyka. Łącząc się lexią z autem połączenie z ECU jest, błędów brak i praca silnika OK przy czym niepokoi mnie właśnie brak kontrolki check. Dziwny dla mnie jest jeszcze brak "licznika/zegarów" w wykazie kalkulatorów przy teście globalnym podczas gdy BSI z zegarami połączenie ma (zapala się...
Witam kolegów. Mam problem z licznikiem jak w tytule.Rozładowuje akumulator. Sprawdziłem dokładnie co pobiera prąd 0,30A przez cały czas, auto zamknięte lub nie nic nie zmienia. Chociaż w jeden czy dwa dni było ok jak obserwowałem. Myślałem że już usterka usunięta. Cały pobór na bezpieczniku nr 15. Po odpięcie niebieskiej kostki na zegarach, pobór też...
witam! mam podobny problem z oświetleniem zegarów w mojej 190 rok produkcji 1987 benzyna,poczytałem wcześniejszej wypowiedzi,u mnie nie świecą zegary i podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz nie jest zasilane radio,sprawdziłem schowek,światła awaryjne,szyberdach,wszystko działa,wyjąłem zegar sprawdziłem wszystkie elementy,był popsuty potencjometr...
W obudowie jest wszystko OK. Termostat zamyka się i jest szczelny. Obudowa jest oryginalna GM, ten sam objaw był na wkładzie termostatu mery i stahlera (jeden ma zamknięcie jak oryginał, drugi sferyczne - kuliste). Oporność czujnika przy zagrzanym silniku w momencie włączenia się wentylatora 167 Ω czyli zgodnie z charakterystyką dla około 100°C...
Z tym to bardzo różnie, czasami na śróbę torx, pod główną wtyczką, albo np tak jak u mnie na metalową opaskę skręcaną na śróbke 7. Najlepiej wyjąć zegary, rozebrać plastiki pod kierownicą, wyjąć całą skrzynkę z bezpiecznikami, odpiąć wężyk powietrza, i zdjąć zabezpieczenie z wtyczki. Dopiero wtedy można sie bawić z wyciąganiem ECU. pozdrawiam horse...
Ten model radia nie posiada kodu spokojnie można wyjąć akumulator i tak jak kolega wcześniej napisał trzeba ustawić zegar i zaprogramować stacje radiowe .
Inna metoda poprawnego ustawienia wskazówek. wyjmij zegary i wsakzówkę przełóż za słupek ją podtrzymujący (jeżeli taki masz), zapamiętaj w jakiej pozycji jest albo zaznacz jakoś. później osadzisz ją w tej samej pozycji. Ja tak robiłem i sprawdzałem wskazania na przyżądzie do legalizacji wskazań licznika ( właściwie to tachografu) ale chodzi o wskazanie...
Panowie miałem taką samą usterkę jestem z zawodu elektronik samochodowy i UWAGA DLA WSZYTKICH!!!!! 100% wina leży w zegarach. Należy wyjąć zegary weźcie sobie lupe powiekszającą i sprawdzić wszystkie luty czy nie ma peknięć na ścieżkach należących do układu chłodzenia jeżeli są to zrobić nowy lut i po usterce. USTERKA ZWANA ZIMNYM LUTEM PROSZE DAĆ ZNAĆ...
Dzięki za link ale w Zafirze jest niestety dużo trudniej. Zegary żeby wyjąć trzeba wyjąć radio, wyświetlacz HID itd. Pomyślałem że sięgnę do licznika od dołu bez rozbierania całej deski. ;) tylko nigdzie nie ma poradnika.
gasnące zegary iveco zegary zgasły zegary
prostownik dławik drzwi zmywarka domyka sharp zmieniać
sharan centralny zamek lidlomix silnik
Uniwersalny pilot do Medion LIFE S64007 MD44007 Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004: Zmienna twardość pedału gazu