wyjac kluczyk zamka

Znaleziono około 20 wyników dla: wyjac kluczyk zamka
Podstawowa forma zapytania: wyć kluczyk zamek
  • Toyota/Corolla/E12 - Kodowanie kluczyka po wymianie baterii w pilocie

    Witam, mam Corolle E12 i po wymianien baterii w kluczyku nie mogę odpalić autka. Probówałem zastosować procedurę: Dzwi kierowcy otwarte Wlozyc wyjac wlozyc wyjac zamknac otworzyc zamknac otworzyc wlozyc wyjac 1raz zamknac otworzyc zamknac otworzyc wlozyc zamknac przekrecic 1 raz stacyjke...

    Samochody Początkujący opamp   14 Lut 2014 21:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3591
  • Kodowanie kluczyka po wymianie baterii w Toyocie Corolli e12

    Dzwi kierowcy otwarte Wlozyc wyjac wlozyc wyjac zamknac otworzyc zamknac otworzyc wlozyc wyjac 1raz zamknac otworzyc zamknac otworzyc wlozyc zamknac przekrecic 1 raz stacyjke na zaplon,i wyjac ,potwierdzi zamkiem, ponaciskac przyciski pilota 2 naraz i po sekundzie 1 z nich. wlaczyc zaplon...

    Samochody Zabezpieczenia krzyyysztof   11 Paź 2016 20:29 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 16017
  • Citroen Xsara Picasso - nie działa centralny zamek z kluczyka.

    Centralny nie dziala z kluczyka w zamku czy z pilota (zdalne sterowanie)? Nie jest to jasne z opisu. Nie siedze w citroënie tylko w peugeocie. To te same systemy, ale z zasady nie dotykam strefy wylacznosci konstruktora. Procedura synchronizacji peugeota (powinna byc ta sama w citroënie): - wlozyc...

    Samochody Elektryka i elektronika kosak3232   25 Paź 2013 10:38 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 40112
  • Opel Astra G - montaż centralnego zamka - nie działa

    Proponuje kluczyk w stacyjke i przekrecic nie uruchamiajac auta, wcisnac przyciski na kluczyku kazdy osobno, wyjac kluczyk i sprawdzic czy dziala.

    Samochody Początkujący lufa9999   04 Wrz 2014 16:41 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2982
  • Programowanie kluczyka Ibiza

    Na wstepie witam wszystkich. Mam problem z zaprogramowanie kluczyka. Do auta posiadam 2 kluczyki jeden z pilotem drugi bez, ktory sluzy do otwierania zamkow. W internecie jest pelno opisow ale zaden ni w zab nie chce zaskoczyc tak aby wszystko dzialalo;/ Udal mi sie tylko jeden sposob ktory zadzialal...

    Samochody Zabezpieczenia jawiczka   07 Lip 2010 21:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3097
  • BMW E46 sedan - BMW E46 1998r 1.9 benzyna. Problem z centralnym zamkiem

    1. Wsiasc do samochodu i zamknac drzwi 2. Wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic na pozycje nr1 (zapala sie kontrolka AIRBAG) maxymalnie na 5 sek. i wyjac kluczyk z powrotem 3. Nacisnac i przytrzymac przycisk otwierania. Nie puszczajac tego przycisku nacisnac krotko, trzykrotnie w ciagu 10 sek przycisk...

    Samochody Elektryka i elektronika czaszka07   31 Sty 2014 15:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3195
  • BMW E46 nie działa pilot w kluczyku

    Witam Nauka klucza 1.Pozamknac drzwi wlaczyc zaplon opuscic szybe kierowcy do dolu 2.Otworzyc drzwi zamknac,wyjac kluczyk ze stacyjki 3.Wcisnac i trzymac przycisk zamkniecia drzwi,trzy razy nacisnac przycisk otwarcia drzwi a)trzymac przycisk zamkniecia do momentu zamkniecia i otworzenia zamka Tak...

    Samochody Zabezpieczenia Coolbit   06 Cze 2013 10:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 11430
  • Bmw/525d /e39 - Świeci kontrolka od otwartego bagażnika inie zamyka auta

    No to tak dla sprostowania :-) Gdy masz uniesioną klapę i zamkniesz zamek na zewnątrz śrubokrętem, naciśniesz zamykanie na pilocie to czy odbija tylko klapa czy wszystkie drzwi ? Bo praktycznie nawet jak zamek bagażnika się nie zatrzaśnie, to centralny powinien zamknąć przynajmniej 4 drzwi i nie...

    Samochody Początkujący swiezak1981   16 Paź 2016 08:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 819
  • Pilot od immobilaizera do Laguny nie moge przyuczyc dlaczego

    Witam srdecznie. Moja historia zaczela sie od zgubienia jedynego kluczyka do mojej Laguny jest to auto z 97r. Wiec otworzylem auto jakims dziwnym sposobem wyjalem wkladke z zamka w drzwiach i na jej podstawie dorobiono mi kluczyk do stacyjki, wzialem od servisu kod blokady zaplonu i moge juz jezdzic...

    Samochody Elektryka i elektronika Buzka23   23 Sty 2006 21:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3249
  • Golf IV - nie dziala elektryka w srodku. Szukam pomocy/elekt

    A kolego prosze powiedz mi, czy aby wyjac ten zamek musze wyjmowac takze szybe? Jak otworzyc tylna klape w takiej sytuacji, zeby dostac sie do zamka? Kluczykiem jej nie moge otworzyc, bo kluczyk nie chce wejsc do zamka :( Mam juz zakupiony caly nowy zamek drzwi kierowcy. Teraz tylko pytanie czy zamek...

    Samochody Elektryka i elektronika enauto   06 Lis 2010 20:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 19653
  • Jak zakodować od nowa pilot do Renault

    1. zamknac dobrym pilotem samochod, bedac w srodku auta To akurat chyba mozesz pominac bo u Ciebie juz miga.. :) 2. wlaczyc stacyjke, dioda w przelaczniku centralnego zamka powinna szybko mrugac 3. przycisnac przycisk centralnego zamka i trzymac az mrugnie tyle razy ile wynosi pierwsza cyfra 4....

    Samochody Elektryka i elektronika mr-perch   10 Mar 2007 22:25 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 36600
  • passat B5 bagażnik problem z zamknieciem

    jestem w robocie i nie mam tu fotki ani zapisac nie moge ale na allegro jest zamek aukcja 1430746862 i po prawej stronie pod metalowym uchwytem glownym , masz taki szary prostokat przykrecony na dwie srubki, aby je odkrecic musisz wyjac caly zamek, ( kluczyk 10) uwazaj tylko by nie wypadla ci wkladka(...

    Samochody Elektryka i elektronika 1060348   07 Lut 2011 20:40 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3147
  • Stacyjka Opel Astra II -nie da się przekręcić kluczyka

    Witam:) Auto z 2002 roku , po włożeniu kluczyka do stacyjki nie da się go w ogóle przekręcić trzeba go obstukiwać itd żeby sie przekręcił, moje pytanie brzmi czy da się jakoś wyjąć sam wkład zamka ze stacyjki, czy da sie to gdzieś naprawić, czy konieczna będzie wymiana całej stacyjki a co za tym idzie...

    Samochody Elektryka i elektronika Czardasz   02 Sie 2007 22:42 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 27428
  • Renault/Megan/Clasic - Immobiliser nie dziaøa

    przekrec kluczyk...dioda miga szybko...wciskacz przycisk centralnego zamka....zaczyna mrugac wolno..czekasz az (w Twoim przypadku pierwsz cyfra kodu 8)..puszczasz przycisk i znow wciskasz...druga cyfra 6 trzecia 6 i i tak do czwartej 8. (wtedy juz masz awaryjne odpalenie samochodu) ale jezeli chcesz...

    Samochody Elektryka i elektronika SC69   29 Lis 2013 19:41 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 10542
  • Seat Toledo 1.9 Tdi, 2002r. - Nie moge otworzyc auta.

    Witam. Mam problem z otworzeniem auta. Seat Toledo 1.9 Tdi, 2002r. Wczoraj wieczorem gdy zamykalam auto przekrecajac kluczyk w prawo, cos sie zablokowalo i nie moglam przekrecic kluczyka do pozycji prostej by go wyjac. poszarpalam troszke probowalam, az w koncu jakos wyszedl. dzis rano chce auto otworzyc,...

    Samochody Mechanika Sztomel   05 Sty 2009 17:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1998
  • BMW e90 pilot od dealera nie dziala

    Witam, mam zapytanie. Przy mojej passie nieszczesc ukradziono mi kurtke z kluczami od auta. jako, ze byla to tylko jedna kopia i nie mam klucza zapasowego musialam wyrobic nowy. Wyrobiono nowy kluczyk na podstawie VIN i nr rejestracji auta. tu zaczyna sie problem, bo klucz nie dziala. naladowalam akumulator,...

    Samochody Eksploatacja karolka1322   04 Maj 2017 07:12 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1689
  • Stacyjka w VW Golfie Mk2 - pomocy

    Słuchajcie Golfem jeżdze od konca czerwca, i jestem bardzo zadowolony, jeżdze modelem 1.6 z elektronicznym gażnikiem z 90roku. Niestety jest jeden problem ktory spedza mi sen z powiek. Mianowicie mam cos nie tak ze stacyjką, od samego początku jak go kupiłem, czasem jak włoze kluczyk to bez problemu...

    Samochody Elektryka i elektronika kgflanela   13 Wrz 2004 22:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1342
  • SILICON -autoalarm

    Udalo mi sie podlaczyc wszystko i bagaznik sie otwiera, jednak jest pewien problem.Ten przewod zielono bialy jest traktowany jako otwieranie drzwi pasazera (jak ktos stosuje opcje zamka dzielonego) ale w moim przypadku zarowno drzwi kierowcy jak i drzwi pasazera otwieraja wszystkie pozostale wiec przewod...

    Samochody Elektryka i elektronika rafinet   18 Wrz 2004 21:44 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 16728
  • Alarm Shark - czy ktoś to montował? Jakie opinie?

    Obiecalem ze napisze ale niestety jeszcze nie mialem czasu na zamontowanie tego alarmu ale napewno za kilka dni, nie wiem kto ma w ofercie te centralki w takiej cenie jak kolega pisze ale u mnie w sklepie jest cena ok. 120 z rabatem ! a w detalu (oczywiscie brutto) 149 wiec wydaje mi sie ze nie jest...

    Samochody Zabezpieczenia kzaw   02 Mar 2006 22:29 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 6417
  • fiat cinquecento - automatyczne uzbrajanie się alarmu

    Witam mam problem. Alarm mi sie automatycznie uzbraja i jest to bardzo denerwujace poniewaz czasmi nie zdaze wyjac rzeczy z bagaznika a on juz sie wlacza. Na szczescie mam odlaczony glosnik alarmu i nie mam zamka centralnego bo gdybym mial to juz bym dawno kluczykow nie mial. Auto nabylem niedawno,...

    Samochody Zabezpieczenia Błażej   09 Paź 2013 16:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1680
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME