A może nie trzeba go wyciągać Tak, komputerem można zregenerować szczotki itp. jak go stamtąd wydostać Może ta metoda będzie skuteczna :D [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
(at)pkpintercity odkupuje, czy możesz mi powiedzieć jak wyjąć ten silnik dmuchawy? 🤔
Nie działa ogrzewanie, czy nie pracuje dmuchawa? Jeżeli panel to przyciski i jeden "kręciołek", to jest to klima automatyczna. Sterownik wentylatora dmuchawy jest pod silnikiem wentylatora (tzw. "jeż") Trzeba rozebrać podszybie, wyjąć mechanizm wycieraczki, a następnie rozebrać obudowę silnika dmuchawy, wyjąć silnik i potem wyjąć regulator.
A kolego to skąd wie jaka jest moc grzałki? Wróżbita? Co do wentylatora, przyda się przekaźnik, żeby prąd z zasilacza nie zasilał linii KL15. Wyjmij przełącznik dmuchawy i znajdź pin odpowiadający za niskie obroty. Podłącz zasilacz i sprawdź czy sobie radzi.
Aby wyciągnąć silnik dmuchawy trzeba odkręcić kilkanaście śrubek na śrubokręt krzyżakowy, które trzymają deskę rozdzielczą, jedną śrubę M6 na imbus 5 na środku podszybia od strony silnika i unieść prawą stronę deski do góry. Osłonę licznika trzeba zdemontować bo są tam dwie śrubki na krzyżak. Pierwszy raz to robiłem więc trochę za dużo porozkręcałem....
cześć tomek skoro napięcie ci dochodzi i zmienia polaryzację to niestety dołączyłeś do grona szczęśliwców i musisz sobie sprawić nowy. najlepiej wyjąć silnik dmuchawy - kilka torxów i masz na wierzchu. jak będziesz szukał silniczka to uważaj - są dwa rodzaje Behr i Bosch pozdrawiam
sprawdziłeś napięcie do dmuchawy??? jeżeli napięcie idzie a dmuchawa nie kręci trzeba wyjąć sprawdzic ale jak już sie zawiesza proponuje wymianę na nową.....
Otwórz schowek i spójrz do góry , w kanale wentylacyjnym ujrzysz rezystor. Lepiej wyjąć cały schowek.
Inny nowszy jest nie właściwy. Inny nowszy jest właściwy ale używany i zepsuty. Po włożeniu nowego zepsuło się zabezpieczenie termiczne rezystora. Jeśli jest dobry dostęp to wyjmij dmuchawę i sprawdź ręką jak się obraca i czy się nie przycina.
Dmuchawa jest na podszybiu, musisz zdemontowac te plastiki na ścianie grodziowej jak i pudło akumulatora. Będzie ci trochę przeszkadzała głowica aby ją wyjąć, najlepiej wychodzi w stronę prawą
Wiem, że temat stary ale.. co jest przyczyną nie działania 4 biegu nadmuchu?
Proponuje sprawdzić jeża rezystor dmuchawy, jest podpięty po schowkiem pasażera przy nagrzewnicy, aby sprawdzić wystarczy wyjąć bezpiecznik dmuchawy i poczekać czy aku dalej będzie się rozładowywał
Można ,ale po co? Gdy przekręcisz kluczyk w lewo do oporu i wyjmiesz , też dmuchawa pracuje?
Wymieniałem kiedyś u siebie w VW Polo z podobnego rocznika - powinno być podobnie w Fabii. Trzeba wyjąć schowek, i mamy dostęp do dmuchawy. Najlepiej jakbyś ją wykręcił i sprawdził czy lekko się kręci , one lubią się zacierać na łożysku ( u mnie tak było) . Jeśli chodzi lekko to podłącz na krótko pod 12V. Jak sprawna to już wiesz że rezystor. Jak chodzi...
przy wentylatorze, dostęp jest bardzo dobry, wystarczy zdjąć pułkę nad nogami pasażera, odchylić zatrzask i obrócić wentylatorem żeby go wyjąć
Normalnie . Mówisz o płytce pod poduszką pasażera jak myśle. Dokładnie, na czym ona tam jest zamocowana, bo wyjąłem schowek, następnie wypiłem wiązki ale samem płytki jak narazie nie udało mi się z dmuchawy wyjąć.
Nie wiem, co było, ale wystarczyło wyjąć taką szeroką wtyczkę z obudowy dmuchawy, włożyć i wszystko działa jak należy, jest regulacja, da się wyłączyć pokrętłem. Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc i porady, pozdrawiam.
Jak wyciągnąć na zewnątrz dmuchawe nawiewu w Peugot 206 1.1.Próbowałem ,ale nie mam miejsca żeby ją wyjąć.
Niestety ale w tym przypadku dostęp do dmuchawy jest dość kiepski, żeby sprawdzić czy obraca się bez oporów. Wystarczy wyjąć filtr kabinowy
Jeżeli nic nie było grzebane, to na 90% dmuchawa. W takim wypadku proponuję wyjąć dmuchawę i przesmarować szczotki lub wymienić całą dmuchawę.
Wentylator ma chyba ciężko,wyjmij zobacz.
Nie, "ignition main circuits relay", przekaźnik dający napięcie na pewne układy, np w celu odciążenia akumulatora przy odpalaniu. U mnie jeszcze elektryczne szyby, ogrzewanie tylnej szyby i radio/zapalniczkę. http://obrazki.elektroda.pl/5181316800_1... Masz przekaźnik nr1 ? Wyjmij gdy nie wyłączy się dmuchawa, 3 schematy do 1,6 pokazują...
Nie koniecznie ,może być rdza na stykach opornicy.Żeby było ciszej trzeba wyjąć silnik dmuchawy ,przedmuchać i przesmarować ;jeżeli będziesz miał zdjęte wycieraczki i podszybie.
Tylko gdzie dokładnie znajdę ta kostkę żeby ja wyjąć??
To masz już pewne że opornica, tylko trzeba pamiętać że często opornica się upala nie bez powodu dlatego proponuje jeszcze wyjąć wentylator i przedmuchać kompresorem z kurzu.
A przewód zasilający masz dobry zmierz napięcie na zasilaniu silnika na stojanie. Jak będzie ok wyjmij wtyczkę i tam zmierz oporność miernikiem można pokręcić wirnikiem żeby szczotki załapały pomiar.
Trzeba było wyjąć opornicę i zobaczyć czy jest do czego wlutować tranzystor, często płytka nie nadaje się do naprawy skorodowana cała.
I jeszcze z innej beczki szybkie pytanie topi mi się bezpiecznik od nawiewu jak dam ponad połowę obroty tzn. prędkość nawiewu. Opornik dmuchawy do wymiany?) Możesz spróbować wyjąć silnik dmuchawy, poczyścić i naoliwić łożyska ślizgowe. Emulator raczej musi być taki sam , ewentualnie inny i przeróbka instalacji.
Witam, mam pytanie czy ktoś wymieniał i podpowie jak wyjąć dmuchawę? w tym mercedesie - jest w tunelu...
To że działa na MAX to wina bezpiecznika. Musisz wyjąć dmuchawę i toto na tym siedzi. Nad nogami pasażera. [url=http://www.kraczkowa.pl/xsara/]INST...
Moduł jest w obudowie silnika,musisz wyjąć silnik dmuchawy ,razem z dolną płyta mocującą (3 wkręty na krzyzak.) Opisz ten moduł-czy to jest Valeo (tranzystory w obudowie TO3 (jak 2N3055) czy Behr (radiator w kształcie jeża,tranzystory w TO220,zalane masą)
witam. Jak wyjąłeś opornicę to już masz mało roboty z wyjęciem dmuchawy. Do sprwdzenia masz sam silnik i kable od niego. Pozdrawiam.
Tunel nadmuchu, stawiam na prawą stronę, wyjąć schowek.
Witam mam problem Staram się naprawić dmuchawę od nawiewu w Mercedesie C klasa Gdy wyjąłem dmuchawę wszystko działało a jak założyłem nie działało wykopem ja i tylko zauważyłem że tylko działa jak jest skierowana na dół, o co może chodzić proszę o pomoc https://filmy.elektroda.pl/83_1692857335...
Z lewej strony nad pedałem gazu. Jak w każdym Peugeocie bez ściągania całego kokpitu marnie widzę wyjęcie dmuchawy, przynajmniej spróbuj zacząć od wyjęcia kolumny kierowniczej.
Po pierwsze to musisz wyjąć dmuchawę i oblukać czy gdzieś na wtykach nie jest po przypalane. Tam masz sterowanie w masie, gdy podasz masę na minus to wentylator powinien mieć max obrotów. Te "podkówki" sa do kupienia, coś około 140 zł. Bez demontażu i odpowiednich pomiarów to możemy tylko wróżyć.
no dobra, udało się wyjąć silnik dmuchawy gładko :) - tylko jak go teraz sprawdzić czy to on walnął czy może coś innego po drodze? Jak się przy tym "bawiłem" to zauważyłem że końcówka kabla (chyba taki podwójny biało-czarny) dochodzącego do silnika dmuchawy była nagrzana (auto było na chodzie chwilę wcześniej i możliwe że pokrętło było ustawione na...
A wiesz może jak wyjąć te pokrętła?
Jak nie Masz dmuchawy,wyjmij z silnika wirnik,w środek stojana włóż lampę warsztatową z żarówką 40W. Załącz lampę na jedną dobę,wysuszy Ci cewki uzwojenia. Stary,sprawdzony sposób. Adam
witam mam problem z webastem, nieodpala , pokazuje błąd dmuchawy powietrza, wyjąłem podłączyłem na krótko i chodzi, złożyłem i dalej nic , nie odpala
Diagnoza okazała się trafna. Wyjąłem silnik dmuchawy i jest uszkodzony, po podłączeniu napięcia słychać buczenie, ale nie pracuje. Nie było by problemu tylko cena tego "gówienka" o wymiarach 7,5 x 5,5 cm to tak jak wspomniałem 900 zł, lub w 380 zł tylko, że 3 tygodnie czekania. Jest to zwykły silnik, muszą być jakież zamienniki. Może ktoś coś poradzi....
Usunąłeś skutek a nie przyczynę spalonego rezystora. Czy oglądałeś sam silnik, obraca się swobodnie ? sprawdź czy nie ma zwarć, wyjmij go i podłącz do niezależnego źródła na zewnątrz
witam miałem podobny problem, pod schowiem jak go wyjmiesz jest regulator dmuchawy (srebrny z rzeberkami) mógł sie przepalić używany kosztował mnie 100zł.
Wyciągnij silniczek i zobacz stan tulejek no i czy nic w nawiew nie wpadło. Żeby wyjąć silnik należy zdemontować schowek pasażera wtedy będziesz miał dobre dojście do silnika i oporników.
Witam. U mnie napięcia do silnika dmuchawy dochodzą, jak puknę w silnik to rusza i chodzi przerywając, prawdopodobnie zużyte szczotki. Chodzi mi teraz o to jak wyjąć ten silnik. Podobno wystarczy zdemontować przegrodę pod maską i wtedy jest dojście do plastikowych zatrzasków, które pozwalają rozpołowić całą obudowę i odchylając ją, można wyjąć silnik...
Witam Was pacjent Berlingo 2003. Nawiew nie działa wcale. Nie znalazłem przekaźnika dmuchawy w mk2 już jest . Zasilania wentylatora na mierniku brak, żarówka podpięta również nie działa. Wyjąłem opornik rezystor dmuchawy przejście prądu jest na tym termicznym cudzie u nasady . Co do bezpieczników sprawdziłem jakieś 80% niestety opisy Berlingo M49 MK1...
Witam. od nie dawna mam problem z dmuchawą w golfie 2. jest trzy prędkości nawiewu. pierwsza i druga nie działa tylko trzecia. w czym tkwi problem? jak rozebrać dmuchawe aby wyjąć silnik (sprawdzić szczotki itp.)? gdzie szukać tego bezpiecznika wokół jest sama plastikowa obudowa... proszę o odpowiedz. Dmuchawa montowana jest od dołu pod półką pasażera,...
miałem podobny kłopot w fabii. najpierw zniknął 1 bieg później 2 aż w końcu pozostał tylko 4, który działa bez względu na rezystor-opornik dmuchawy, nawet jak wyjmiesz opornik to i tak na 4 będzie dmuchał.
Na podszybiu jest od strony silnika. Jak do samej opornicy to nie ale wyjąć silnik to już tak.
kolego wyjmij ten opornik dmuchawy i pojedz do sklepu elektronicznego kup sobie rezystor termiczny na 227 lub 250 stopni Celsjusza wlutuj w miejsce starego i będzie git Tu masz opis tego bajerka SEFUSE SF226E 227STOPNI CEL 10A JET250V~ C0735
Jeśli jest orginalny to tak się nie uszkodzi. Najczęściej jednak sama dmuchawa dość ciężko zdemontować bez doświadczenia. Od strony kierowcy trzeba wyjąć.
no wlasnie nie wiem czy da sie zregenerować ostro zaczeło mi się dymić w środku z nawiewów i z pod schowka no nic trzeba bedzie pewnie wyjąć stary i zobaczyć
Czyli nie da rady od strony silnika?Gdzieś czytałem,że ona znajduję się pod dmuchawą i można ją wyjąć właśnie od tej strony tzn.najpierw dmuchawę a póżniej jakoś dalej do nagrzewnicy,nie wiem ile w tym prawdy;nie uśmiecha mi się rozbierać deski
Witam , dwa lata próbowałem rozwiązać ten problem , wymieniłem dwa rezystory i sterownik i nic wentylator dalej się zacinał byłem trzech serwisach powiedzieli wymienił pan na używane części kupić nowe to będzie działać .Zacząłem rozglądać się w internecie za nowymi częściami a tu nagle trafiłem na poradę głupi przekaźnik wyjąłem i wsadziłem z powrotem...
No ale tam się trzeba logować aby można było coś pobrać. W sumie już wolę pomyśleć sam. Po kolei; od strony prawej: -zdemontować schowek -zdjąć z wieszaków moduł GEM i całkowicie go odłączyć, będzie więcej miejsca -wykręcić trzy wkręty mocujące chwytnię rozdziału powietrza z wnętrza/zewnątrz samochodu. Dwa wkręty są mocno schowane; posłużyć się lusterkiem....
Nie kszań musisz wszystko rozebrać podszybie ,wyjąć silnik wycieraczek, zdemontować obudowę filtra górną część obudowy dmuchawy odpinasz zatrzaski i wychodzi w całości.P http://obrazki.elektroda.pl/4730075700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1999668100_1... http://obrazki.elektroda.pl/7469900700_1...
Nie ruszasz dmuchawy
Czujnik temp zewn jest dobry bo na desce pokazuje poprawną temperaturę na zewnątrz, co do środka to nie mam odczytu na desce. Chociaż myślałem aby odrzucić obydwa czujnik od podejrzeń, gdyż klime mam włączoną na manualu, nie na auto. Co do pozostałych rzeczy. Czy podpinając komputer będę wstanie zrobić odczyt? Jak tak to jakim programem? Pozdrawiam....
Wyjmiesz to ocenisz czy szczotki wystarczą. Pozdr.
Witam! Posiadam Iveco Daily z roku 2015 z silnikiem 3.0 170km, potrzebuję opis oraz gdzie się znajdują bezpieczniki oraz przekaźniki dmuchawy. Problem polega na tym, że dmuchawa non stop działa, nawet po wyłączeniu auta i wyjęciu kluczyka. Obstawiam że przekaźnik się nie rozłącza i ciągle podaje prąd. Niestety auto mam od niedawna i go nie znam. Znalazłem...
Witam mam lagune 1 i mam problem wentylator nie dziala jedynie w zakresie 3 wszystko inne działa , wyjąłem tą opornice rezystor dmuchawy ale tam na pierwszy rzut oka jest niby ok , czy to w tej płytce cos moze byc nie tak jeszcze ? czy gdzie indziej szukać problemu ?
Miałam to samo. Dzisiaj właśnie to naprawiłam. Też przeszukiwałam różne fora i strony, żeby zobaczyć jak to naprawić. No i faktycznie porady działają. Jeśli dioda na przycisku się świeci włączony jest obieg wewnętrzny, jeśli się nie świeci, powietrze dochodzi z zewnątrz. W moim przypadku czy obieg wewnętrzny był włączony czy wyłączony, klapka cały czas...
W takim razie pozostaje: Woda, niekoniecznie gorąca, niestety znowu zamarznie, choć od jutra ma być cieplej. Nagrzewnica lub dmuchawa. Czekanie do wiosny. Lub jak napisał wcześniej kolega, holowanie do garażu.
Witam Moim zdaniem szczotki lub jedna z szczotek zawiesiła się od brudu . Objawy: czasami działa czasami nie lub słabo dmucha aż w końcu przestaje dmuchać. Tak było w moim przypadku . Zdjęcie zespołu szczotek i przeczyszczenie gniazd szczotek i sprężynek pomogło . i wentylator dalej działa bez nakładu kosztów. Jak dostać się do wentylatora: - 4 czarne...
Przecież to się prosto wyciąga zwłaszcza w 316 lub 318. No chyba, że to 320 to fakt, przeszkadza głowica, ale idzie wyjąć.
Nie ma z tym problemu - można np. wyjąć bezpieczniki od pomki i piecyka. Wtedy zostanie sama dmuchawa...
Wyjęcie dmuchawy jest banalne. Parę minut i masz w ręce.Odkręcasz tylko osłonę plastikową od strony pasażera (pod schowkiem), samą dmuchawę obarasz i wyjmujesz (jest na 1 zaczepie). Nie działa na wszystkich zakresach prędkości? Może zepsuty jest przełącznik w konsoli.
potrafi to wyjąć i włożyć Jak potrafi, nie będzie wypisywał na elektrodzie.
Teraz już wiem jak to wygląda w Megane Hatchback 97' Do silniczka tak jak i do dmuchawy powietrza można sie dostać z pokrywy silnika. Czyli standardowo odkręcamy wycieraczki, wyjmujemy wszelkie osłony i rynny, i nie wiem co jeszcze żeby wyjąć całą rure z filtrem kabinowym(bardzo ciężko wychodzi bo jest wielka a nie ma miejsca żeby ja wyjąć). Tuż za...
Wczoraj akurat taką naprawiałem, wyjmij schowek i wszystko będzie widać.
Witam, Mam ten sam objaw wariujacej dmuchawy, i próbowałem się dostać do tego regulatora napięcia. Niestety poległem po demontarzu schowka i filtra kabiny. Widzę go przez otwór filtra ale nie mam pojęcia jak to cudo wyjąć znad tej obudowy. Proszę o podpowiedź Pozdrawiam
Do wymiany masz silnik dmuchawy, skończyły się szczotki i pewnie komutator, pewnie też i nieco przytarty. Teraz pytanie, czy zdążył jeszcze uszkodzić coś więcej, przełącznik dmuchawy, opornicę? Jak nie wyjmiesz, to się nie dowiesz.
Wentylator jest zamontowany w taki sposób że na godzinie 12 tworzy literce C Ten opis jest mało obrazowy. Wyjmij dmuchawę (trzy niewielkie wkręty od dołu na kołnierzu silniczka, trzy minuty roboty) i znajdź strzałkę na wirniku wskazującą kierunek obrotów. Możesz przy okazji wizualnie zweryfikować stan silniczka. Niedawno był wątek o kierunku obrotów...
Proszę o podpowiedź co może być zepsute? Nie załącza się dmuchawa nawiewu.Bezpiecznik sprawny. Wyjąłem schowek i po popchnięciu łopatek wentylatora ten startuje i działa normalnie. Reaguje na zmiany prędkości(sterowanie elektroniczne), tak długo jak pojazd jest uruchomiony. Po wyłączeniu i ponownym wlaczeniu silnika nawiew w większości przypadków znów...
W układzie nadmuchu niedaleko wentylatora beda wkrecone rezystory od regulacji szybkosci biegu wentylatora (sa chłodzone zimnym powietrzem z wiatraka). Bedzie do nich dochodzila kostka chyba z czterema przewodami - wyjmij to i tam bedzie sprezynka z odczepami. Prawdopodobnie to ona sie popalila od nadmiernego pradu. Wymien i po sprawie.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Uszkodzony był rezystor z odczepami na silniku dmuchawy, a wyjęcie dmuchawy jest faktycznie paskudne.
Witam. Posiadam Peugeota 205 1,8D. Mój problem jest następujący: po przekręceniu kluczyka dmuchawa pracuje na najwyższych obrotach, a sterowanie pokrętłem nic nie daje, tak, jakby było odłączone. Oczywiście rozebrałem całość deski rozdzielczej, wyjąłem dmuchawę i oddałem mechanikom, którzy mieli ją naprawić. Po złożeniu nadal to samo. W innych tematach...
Czołem Panowie, mam kaprys, aby do Zafiry A z18xe z klimatronikiem dołożyć elektryczne Webasto EThermo 20p - jest to elektryczne na 230V. Oczywiście chciałbym, aby włączał mi się nadmuch na szyby. Moje pytanie brzmi - gdzie się wpiąć do klimatronika? Z tego co znalazłem w instrukcji Webasto dla Astry G dla Webasto spalinowego należy: cytuję " UWAGA:...
Uszkodzone jest koło zębate ( częsta awaria w renaultach) odpowiedzialne za zamykanie i otwieranie klapki wlotu powietrza z zewnątrz.Serwis renaulta w łodzi za wymianę w/w kółka w megane 1 ph 2 liczy 200 zł.Samemu trzeba wyjąć dmuchawę i dorobić zębatkę lub dosztukować brakujący ząb.
Oto moje doświadczenia dotyczące dmuchawy w Scenicu. Mam dwa Sceniki z 1997 i 2002 roku. Od razu widać różnicę w wykonaniu. Ten nowszy ma wszystko delikatne, tandetny wycierający się plastik. To samo dotyczy dmuchawy Starsze auto ma 13 lat i z dmuchawą nie było żadnego problemu. W młodszym pomimo przejechanych 70 kkm już musiałem naprawiać nawiew. W...
6-8km do pracy i z pracy... Możliwe, że auto jest sprawne. Tylko przy tak krótkich odcinkach, bilans prądowy się nie domyka. Dodaj sobie włączone światła, wycieraczki, pewnie dmuchawa, do tego stanie w korku i problem gotowy. Zanim wyjmiesz, bez sensu, alternator, zmierzyć porządnie pobór prądu na uśpionym aucie, a miernikiem cęgowym zmierzyć prąd...
Motronic - możesz podpowiedzieć jak się do tego dostać bez demontażu całego przedniego środkowego kokpitu? - jak najszybciej można go wyjąć?
Mam z klimą manualna. Wyjąłem dmuchawę okazało się że padły tranzystory FW26925A1. Gość w sklepie elektronicznym sprzedał mi zamiennik BDW 83D tj NPN z diodą w innej obudowie. Po uruchomieniu ubiło mi odrazu w nich złacze C-E. Dodam że sprawdziłem połączenia po wlutowaniu wiec nie mam mowy o pomyłce. Żałuje tylko że najpierw nie spróbowałem bez obciążenia.Podejrzewam...
Do wyjęcia silnik dmuchawy.
Nie ma problemów ze startem (sprawdzałem kolejne poziomy mocy na ustawieniach manualnych, jest ich około 10). Wirnik nie ma też żadnych znaczących oporów, w zasadzie nie wyczułem żadnych oporów. Wczoraj zauważyłem że gdy piec się nagrzał i dmuchawa chodziła na minimum (30%) to były momenty że się zatrzymywała i nadal buczała, ale jak moc trochę wzrosła...
Moim zdaniem nie trzeba wyciągać filtru przeciwpyłkowego, bo jest zabawa z zapinkami. Rezystor możesz wyciągnąć od góry obudowy, pomiędzy filtrem a dmuchawą, tylko trzeba odgiąć palcem zatrzask, który go trzyma. Rękę musisz włożyć dość głęboko i działać na czuja. Mam wersję z klimą, więc może jest inaczej w wersji bez, ale nie sądzę. W rezystorze jest...
Można wyjąć fotorezystor z obudowy palnika i zaświecić w niego latarką i sprawdzić czy dmuchawa w tym przypadku się wyłącza - a nie powinna - bo układ nagrzewnicy "widzi płomień" z latarki. Po za tym należy przemyć fotorezystor benzyną ekstrakcyjną - jeśli będzie zabrudzony - to nie będzie widział płomienia. Można wypiąć z obwodu fotorezystor i zobaczyć...
to czemu na czwartym biegu nic nie brzeczy? to mnie dziwi. Co musze zrobic, zeby sprawdzic wirnik? musze wyjac dmuchaw? Bede wdzieczny za instrukcje.
Chodziło mi o obieg zamknięty. Jak filterek jest zabrudzony to też będzie słabo dmuchać. Warto więc na próbę go wyjąć, oczywiście tą ramkę włożyć na miejsce bez filtra.
Czym może być spowodowany słaby nadmuch. Powietrze leci mroźne klima działa ale jest słaba siła nadmuchu. Słychać że wzrastają obroty dmuchawy wraz z ustawieniem na wyższym biegu ale jak dam na max czyli na 4 to tak na oko siła nadmuchu jest 1,5 Tak samo na zimnym i na ciepłym ustawieniu. Klapy na nogi szybe ciało działają. Nie działa klapa obiegu wewnetrznego...
Trudny nie jest, ścianę grodziową trzeba wyjąć i już. Nawet dobra robota, w półtorej godziny wyjmie i wsadzi.
Nie obrażaj sie, ale pytałeś jak dziecko. A kto to może wiedzieć? Wyjmij silnik nawiewu, oglądnij...
Oczywiście wyjęcie dmuchawy i sprawdzenie na zewnątrz czy wirnik obraca się swobodnie, i czy go coś nie blokuje przekracza Twoje zdolności, i tą drogą musisz zatruwać forum banałami?
A teraz proszę wziąć miernik i sprawdzić bezpieczniki. Każdy wyjąć i pomierzyć.
Teraz potrzeba konretnie silnego chłopa, sztuk 2 do wyjęcia rączkami silniczka! Daleko nie wyjdzie, został Ci słoń od dmuchawy i ....linki gazu oraz ssania.
Wyjmij schowek i w okolicy przekaźników powinny być chyba 2 bezpieczniki MAXI obok siebie 40A to dmuchawa
Jesli chodzi o koszty naprawy to sam możesz to zrobić.Koszt-troche zszarpanych nerwów:).Przypuszczam że zawiesił się szczotki w silniku.Zeby sie do niego dostać musisz rozebrać środkową konsolę,rozpiąć zaczepy obudowy silnika,odłączyć chłodniczkę od układu i wyjąć całość.Robiłem to dwa razy w życiu i za każdym razem problem był w zawieszonych szczotkach.Zanim...
Nie wpadło coś do dmuchawy, jakiś liść czy coś podobnego. Jak możesz określić ten dźwięk dokładniej?
Dzięki bardzo, zrobione. Nie trzeba całej deski demontować, wystarczy wyjąć poduchę pasażera i poodkręcać śruby mocującą deskę po stronie pasażera. Trochę gimnastyki z 4 śrubkami mocującymi sam wentylator dmuchawy i po odchyleniu deski o jakieś 15 - 20 cm wentylator wychodzi w dół na styk.
Problem może i banalny i oklepane ale nie poszło.. Wymontowałem schowek, odkręciłem dmuchawę ale za cholerę nie moge jej wyciągnąć: przeszkadzają metalowe wsporniki deski. Ta audica ma poduszkę pasażera, jeżeli to coś zmienia - wydaje mi się że w bezpoduszkowym tego żelastwa tam nie było. Jak wyciągnąć tą dmuchawę bez rwania deski ? Jest jakiś sposób...
montaż dmuchawa dmuchawa wyjąć fotele laguna wyjąć
kocioł zapowietrzony romet kierunkowskazy expression error
smugi wydruku rysunek techniczny
Przekaźniki priorytetowe, HEMS, DLM – automatyczny rozdział mocy jednej fazy na odbiorniki Connect Box UPC – migające zielone strzałki, brak Internetu, synchronizacja DOCSIS