Mysle że rozczaruja cie te dłuhopisy w fordach zabardzo sprężynuja te zaczemy i musisz czegoś twargego urzyć. W krztałcie litery U wygnij jakiś mocniejszy drut. Wkładasz rozchylasz na zewnątrz i wyciagasz.
Pożyczyć, jechać do kogoś aby wyjął,lub: http://www.north.pl/sklep/ numer katalogowy:V4051
Zobacz tutaj: [url=http://www.fitaudio.com/?View=entry...
Bez problemu wyciągniesz półkieszeń. Może być przykręcona na środku jednym torxem. Któryś opel tak miał. A półkieszeń najłatwiej wyjmiesz podważając ją w połowie długości dłuższych boków i łapiąc za nie tak mocno, by ścisnąć je ze sobą. Wtedy kieszeń powinna wyskoczyć. Kostka i wtyk antenowy są zatrzaśnięte z tyłu kieszeni. Ewentualnie podważ lekko...
Odkrecasz imbusikiem śrubeczki i wyjmakami typu Blaupunkt odchylając je "na zawnątrz" od środka wyciągasz radyjko do siebie... zawsze odpuszcza :-) ...ale uważaj... bo się zakoduje :) pozdrawiam commor
Radio jest dobrze podłączone działało cały czas tylko zmieniłem Aku i chciało kod i wpisałem a kod nie pasuje To wyjąć i sprawdzić model na bocznej naklejce. 6000 to każde radio fordowskie z odtwarzaczem CD, więc ta informacja nie mówi o miejscu i sposobie zapisu kodu. Uwaga - wpisanie 10 razy złego kodu blokuje radio, 13 razy generuje bardzo duże...
Po pierwsze, należy zakleić taśmą odsłonięte przewody. Stara elektryka Citroena jest bardzo wrażliwa, a przecięcie przewodu może łatwo uruchomić immobilizer. Jeśli nadal masz oryginalne radio, podłącz je z powrotem i sprawdź, czy się uruchomi. Jeśli odpali od razu, oznacza to, że system blokuje Cię z powodu braku modułu immobilizera.
Cze, wyjąłeś to radio z Karla? Też mam ten problem i nie wiem od czego zacząć. Może jakaś rada?
Wkładając 4 bolce w otworki czułem dwukrotny opór. Moze zastosować dłuższe bolce? A sama kieszeń jest gdzie mocowana? W głębi czy jakos po bokach? Ostatecznie nie muszę go wyjmować, bo potrzebuję nr fabryczny radia. Może da sie go jakoś podpatrzec bez wyjmowania?
Proszę wyjąć radio i zobaczyć, czy ktoś nie zapisał na nim kodu (radio jest stare, więc jest taka możliwość). Jeśli nie będzie kodu to trzeba czytać pamięć procesora 68HC05 (100% trafności) lub wygenerować kod fabryczny na podstawie numeru seryjnego i jeśli nikt go nie zmienił lub nie uszkodziła się zawartość pamięci procesora to będzie pasował.
są specjalne blaszki do wyjmowania radia samemu jak będziesz wyjmował to możesz połamać plastiki lub radio sam kiedyś po takim fachowcu który nie wiedział jak wyjąć miałem duże i o bardzo duże problemy z wyjęciem radia
Jeśli nie da się wyjąść to ściągnij daszek zegarka, odkręć 2 sróbki torx 20 i wyjmij radio z całą osłoną panelu nawiewów
Ano boimy się glupiej konkurencji. Takie czasy są że jak dzieciak dorwie sie kabelka to zaraz budzi się w nim bisnesmen i robi coś za grosze by zarobić na lody. A ktoś kto chce sie rozwijać niestety musi inwestować w coraz nowszy sprzęt. Z reszta widać to bardzo dobrze w swiecie simlocków w komórkach. Już mało kto robi trudniejsze telefony bo dzieciaków...
mialem kiedys Hyundai Lantra i tam rowniez radio montowane jest od srodka kokpitu. trzeba wyciagnac oslone dzwigni biegow i odkrecic kokpit
Przyjedź, to wyciągnę :D Pewnie zapiekło się w kasecie i trzeba mocniej szarpnąć. klucze dostatecznie głęboko wsadziłeś? Zatrzasnęły się?
Witam mam problem z wyciągnięciem radia-całego radia.Puki co udało mi się wyjąć panel za pomocą dwóch pilniczków do paznokci(wiem ze są specjalne kluczyki ale pilniki tez dały rade) i właśnie nie wiem jak wyciągnąć cale radio. proszę o wskazówki z góry dziękuje.
Witam serdecznie. Mam problem z demontażem fabrycznego radia w modelu auta "Citroen Saxo" 1.1 benzyna z 2000 roku ? Radio jest z odtwarzaczem kasetowym. I nie można go wyciągnąć w standardowy sposób. Wygląda tak jakby było przykręcone, zatrzaśnęte lub wklejone. Są tam cztery otwory o średnicy 2 mm. Nie wiem. Czy są tam śrubki ? Pierwszy raz się z czymś...
Witam chciałem sie zapytać jak wysunąć radio jeśli ma 4 otwory na rogach?? napewno tam nie ma śrubek przypomne jescze ze to jest radio fordowskie POZDRAWIAM
Witam! Kolega nabył auto, gdzie jest radio jak na zdjęciu. Radio po włączeniu wyświetla: 555 4 i włącza się końcówka mocy (słychać charakterystyczny cichy szum w głośnikach) ale żaden sygnał do końcówki nie dociera. Nic nie można zmienić ani ustawić, nic nie reaguje, czerwona dioda nie miga ani się nie świeci. Po włączeniu - jak na foto. Kolega prosi...
Witam, chciałbym się zorientować czy jest możliwość podłączenia fabrycznego radia fiata model AD 182 L tak aby wyłączało się w momencie wyłączenia zapłonu. Czy to radio ma taką opcje? Z góry dziękuje za odpowiedz.
Zerknij tutaj http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Takie właśnie mam radio. Odkryłem co trzeba zrobić Smile pod spodem są malutkie, prawie niewidoczne wgłębienia na klucze.
Jezili dobrze kojarze to radio ma po bokach takie jakby dwa paski .Wcisnij je i wtedy one wyjdą (wysuną) sie na zewnątrz.Pociąg za nie i radio wychodzi.Chyba ze to jest inny model ,ale raczej powinno byc tak jak mówie
Trzeba zostawić tylko kostki fabryczne.
To radio mam akurat na stole. To radio się wyłącza od razu po wyjęciu kluczyka. Przy wyjętym kluczyku można je włączyć na 20 min, i tak w kółko. Jeśli podłączysz piny na odwrót to może być taki objaw jak u Ciebie. Skoro miałeś wcześniej radio nie fabryczne, to mógł ktoś zamienić piny w kostce iso lub gdzieś w instalacji. UB - stacyjka, +15 - stałe,...
W tym modelu są po prostu dwa stałe plusy, nie ma po zapłonie .Wyłączenie po wyjęciu kluczyka w radiu fabrycznym sterowane po can . Są dostępne emulatory can dla radia nie fabrycznego.
Zapalniczkę masz? Jest odłączana w momencie wyjęcia kluczyka?
Jak wyjąć fabryczne radio z tego samochodu?
wyjąć stare radio wbić kod i ewentualnie zmiana trybu wyświetlacza DIGIT8 DIGIT10 robi się to tylko wtedy gdy radio nie wyświetla na wyświetlaczu i to z klawiatury radia, temat wałkowany na elektrodzie co dwa tygodnie i to wszystko
Nie trzeba dużej siły. Radio powinno wyjść raczej płynnie. przy oryginalnych kluczach {te mi nie wyglądają na fabryczne} wystarczy pociągnąć właśnie za nie a nie za radio.
Witam! Niedawno kupiłem Opla Vectre B i niewiem jak wyjąć fabryczne radio Blaupunkta.... Mam wyjmaki (kluczyki) do radia tej firmy ale nie pasują... W Fordzie miałem też radio Blaupunkta i niebyło żadnych problemów... A tu wogle nie pasują - niechcą wejść w te otwory:?::?: Prosze o jak najszybszą odpowiedź bo musze wymienić to radio na inne....
Witam! Mam prośbę o informację jak bezpiecznie wyjąć fabryczne radio Ford 6000CD zamontowane w Fordzie Fiesta 1,4TDCI rok 2006. Pozdrawiam
witam almera n16 2003r zmieniłem akumulator- kod który przekazał mi poprzedni właściciel nie działa . potrzebuje w najprostrzy sposób odczytać serial number z radia, zapewne jest gdzieś z tyłu - tylko jak sie zabrac do zdjęcia konsoli .. pozdr
Witam,mam problem z fabrycznym zegarkiem w oplu tigrze, ktoś powycinał kostki przy wyjmowaniu fabrycznego radia( wyświetlacz osobny razem z zegarkiem ). Po kilku próbach podłączenia działał zegarek tylko po przekręceniu stacyjki, ale nie trzymał pamięci czasu, za każde przekręcenie stacyjki zerował się. Proszę o radę jak to podłączyć, w zegarku jest...
Wyjmij kluczyk po wyłączeniu zapłonu i zobacz czy możesz włączyć radio (jeśli fabryczne lub inne, podłączone jak należy) Mam wrażenie, że ci stacyjka przytrzymuje ACC
I powinno pomòc aby to radio co mam nowe wyłączało się po wyjęciu kluczyka jak w fabrycznym radiu
no to jak cię zaczynają nudzić takie porady,to rozbierz klapę i nie zawracaj głowy,wyjęcie fabrycznego radia i półkieszeni ze sprawdzeniem kolorów głośników trwa nie więcej niż 5 minut,a rozebranie klapy tylnej pewnie podobnie,a chyba więcej czasu spędziłeś już przed klawiaturą....odpowiadając na "takie porady"
Jak już wspomniałem badanie amperomierzem wykazało niewielki pobór prądu. Wyjąłem fabryczne radio, które po zdemontowaniu okazało się być spalone. Obudowa zwarła się z płytką na, której jest cała elektronika. Teraz bez radia sprawdzę po kilku dniach czy akumulator trzyma. Nie rozumiem tylko jak mogło dojść do tego zwarcia w radiu? Dziękuję za porady.
Blaszki kup lepiej fabryczne - pasują takie od Beckera. Robiona potrafi się zakleszczyć w otworze i wtedy bez niszczenia czegoś radia nie da się wyjąć. Jak wyjmiesz radio na nim znajdziesz naklejkę z opisem wyprowadzeń - chyba, że ktoś zdarł.
Ciężko zdiagnozować jednoznacznie nie mając do tego fizycznego dostępu. W pierwszej kolejności możesz przywrócić ustawienia radia do fabrycznych. Jeśli funkcje radia tego nie udostępniają, to poprzez odłączenie napięcia na chwilę, np. wyjąć bezpiecznik. Sprawdź za pomocą jakiegoś głośnika czy któryś ze wzmacniaczy radia nie uległ uszkodzeniu (czyli...
radio podłączysz bez problemu,megane ma zwykłe iso złącza,trzeba kupić redukcję antenową z fajeczki na bolczyk a po wyjęciu fabrycznego radia trzeba włożyć w otwór po nim redukcję maskującą bo oryginalne ma inny kształt ,a co do sterowania z kierownicy to poczytaj te tematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56... ; http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
Tak przeglądam temat i niedoczytałem jakie to radio montowałeś zamiast fabrycznego w ty VW ? Zwykle lepsze radia i prawidłowo podłączone mają tzw logikę zapłonu, tzn. Po wyjęciu kluczyka wyłączają się ale można je ponownie włączyć lecz samo się wyłączy po 30-60min jeśli nie dostanie plusa od zapłonu lub nie będzie nim kręcone. Ma to za zadanie pozwolić...
Mam problem z wyjściem radia. Chodzi o wyjęcie radia?
Witam. Mam mitsubishi Outlander II generacji z 2007 roku. Przymierzam się do montażu zestawu głośnomówiącego nokia. Chciałbym wpiąć się w kostki iso. Problem polega na tym, że aby się tam wpiąć trzeba wyjąć fabryczne radio. Aby to uczynić trzeba zdemontować kratki wentylacji tylko nie wiem jak to zrobić i jak się do tego zabrać. Czy jest na forum ktoś...
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
Witam, wielkie dzięki, będę bardzo zobowiązany. Kilka dni nie robi mi wielkiej różnicy. pozdrawiam teskot
Próbowałem inne radio też fabryczne przepala wyjąłem radio dwa dni bez niego przepala Co do opisu bezpieczników muszę to sprawdzić gorzej bo opis jest po hiszpansku i francusku,
chodzi Ci o najnowsza vectre z radiem cdr 2005 ?
Witam. Ostatnim czasem okazyjnie zakupiłem Fiata Idea z 2003 roku - wiem stary ;) W samochodzie siedzi fabryczne radio firmy BLAUPUNKT. Poszukuję informacji technicznych na temat tego radyjka. Muszę niestety zakupić 2 głośniki, gdyż jak przystało na samochód powypadkowy trzeba było przy nim porobić i kupiłem drzwi lewe przednie i tylne - bez głośników...
Po co dwa radia nudzi ci się? ednak nie bardzo rozumiem po co ci dwa radia? Ze względów sentymentalnych wolał bym je sobie zachować, pusta półeczka może i jest czasami przydatna ale ja zostawiłbym sobie fabryczne radio i tam wstawił a jak by mi się odmieniło kiedyś to zawsze można je będzie wyjąć. Pytałem się gościa u którego zastanawiam się nad kupnem...
Czyżby naprawdę nic nie dało się zrobić? Nie mam dostępu na miejscu do komputera diagnostycznego i samochód co raz jest w trasie więc trudno mi się bawić na chybił trafił. A już kolejna osoba o to pyta. Może ktoś chociaż wie jaka jest procedura serwisowa - chodzi tylko co trzeba zrobić przed wyjęciem i po wyjęciu radia nawet jeżeli trzeba zajechać do...
Nie mam pojęcia. W samochodzie było niefabryczne radio Blaupunkt z navi, z dołożonym modułem GPS Boscha zamontowanym pod szybą. Radio wymieniłem, a moduł wyjąłem. Fabrycznego navi raczej nie było, bo radio ma slot 1 DIN, a po kostkach widać że sygnały potrzebne do działania nawigacji (prędkość i sygnał biegu wstecznego) ktoś sobie doprowadził samodzielnie.
Jeszcze nie dawno widziałem oferty na znanym portalu aukcyjnym zakupu kodu do fabrycznych radioodtwarzaczy i nawigacji z grupy VW. Koszt coś koło 50-70zł. Trzeba było tylko podać VIN radia lub nawigacji - z naklejki z boku radia. Do wyjęcia twojego radia musisz zakupić klucze-wyjmaki dostepne również na portalu aukcyjnym. Pilnikami tego nie zrobisz.
Witam podłączyłem radio 2din 7023b w e46 grało dobrze nagłe się wyłączyło i nie da się uruchomić czy wie ktoś dlaczego się tak dzieję bezpiecznik cały podłączyłem fabryczne radio i dział
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
wyjąć radio mercedes wyjąć radio kenwood wyjąć radio pioneer
gasną światła skoda fabia szyba ekran tylny lampa sprinter
Ekspres Siemens zgłasza "dosyp kawy" mimo pełnego pojemnika Podgrzewacz gazowy Neckar N19E włącza się bez odkręcenia kurka