Mysle że rozczaruja cie te dłuhopisy w fordach zabardzo sprężynuja te zaczemy i musisz czegoś twargego urzyć. W krztałcie litery U wygnij jakiś mocniejszy drut. Wkładasz rozchylasz na zewnątrz i wyciagasz.
Pożyczyć, jechać do kogoś aby wyjął,lub: http://www.north.pl/sklep/ numer katalogowy:V4051
Zobacz tutaj: [url=http://www.fitaudio.com/?View=entry...
Bez problemu wyciągniesz półkieszeń. Może być przykręcona na środku jednym torxem. Któryś opel tak miał. A półkieszeń najłatwiej wyjmiesz podważając ją w połowie długości dłuższych boków i łapiąc za nie tak mocno, by ścisnąć je ze sobą. Wtedy kieszeń powinna wyskoczyć. Kostka i wtyk antenowy są zatrzaśnięte z tyłu kieszeni. Ewentualnie podważ lekko...
Radio jest dobrze podłączone działało cały czas tylko zmieniłem Aku i chciało kod i wpisałem a kod nie pasuje To wyjąć i sprawdzić model na bocznej naklejce. 6000 to każde radio fordowskie z odtwarzaczem CD, więc ta informacja nie mówi o miejscu i sposobie zapisu kodu. Uwaga - wpisanie 10 razy złego kodu blokuje radio, 13 razy generuje bardzo duże...
Mam samochód, który nie uruchamia się po wyjęciu radia. radio zostało zdjęte, próbowałem wielu rzeczy bez powodzenia, bezpieczniki wyglądają dobrze, próbowałem różnych połączeń przewodami, przeskakiwałem akumulator... i nic. idk co robić więcej Zacząłbym od zaizolowania tych kabli. Osobno.
Cze, wyjąłeś to radio z Karla? Też mam ten problem i nie wiem od czego zacząć. Może jakaś rada?
Wkładając 4 bolce w otworki czułem dwukrotny opór. Moze zastosować dłuższe bolce? A sama kieszeń jest gdzie mocowana? W głębi czy jakos po bokach? Ostatecznie nie muszę go wyjmować, bo potrzebuję nr fabryczny radia. Może da sie go jakoś podpatrzec bez wyjmowania?
Proszę wyjąć radio i zobaczyć, czy ktoś nie zapisał na nim kodu (radio jest stare, więc jest taka możliwość). Jeśli nie będzie kodu to trzeba czytać pamięć procesora 68HC05 (100% trafności) lub wygenerować kod fabryczny na podstawie numeru seryjnego i jeśli nikt go nie zmienił lub nie uszkodziła się zawartość pamięci procesora to będzie pasował.
są specjalne blaszki do wyjmowania radia samemu jak będziesz wyjmował to możesz połamać plastiki lub radio sam kiedyś po takim fachowcu który nie wiedział jak wyjąć miałem duże i o bardzo duże problemy z wyjęciem radia
Jeśli nie da się wyjąść to ściągnij daszek zegarka, odkręć 2 sróbki torx 20 i wyjmij radio z całą osłoną panelu nawiewów
Ano boimy się glupiej konkurencji. Takie czasy są że jak dzieciak dorwie sie kabelka to zaraz budzi się w nim bisnesmen i robi coś za grosze by zarobić na lody. A ktoś kto chce sie rozwijać niestety musi inwestować w coraz nowszy sprzęt. Z reszta widać to bardzo dobrze w swiecie simlocków w komórkach. Już mało kto robi trudniejsze telefony bo dzieciaków...
mialem kiedys Hyundai Lantra i tam rowniez radio montowane jest od srodka kokpitu. trzeba wyciagnac oslone dzwigni biegow i odkrecic kokpit
Przyjedź, to wyciągnę :D Pewnie zapiekło się w kasecie i trzeba mocniej szarpnąć. klucze dostatecznie głęboko wsadziłeś? Zatrzasnęły się?
Odkrecasz imbusikiem śrubeczki i wyjmakami typu Blaupunkt odchylając je "na zawnątrz" od środka wyciągasz radyjko do siebie... zawsze odpuszcza :-) ...ale uważaj... bo się zakoduje :) pozdrawiam commor
Zerknij tutaj http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Takie właśnie mam radio. Odkryłem co trzeba zrobić Smile pod spodem są malutkie, prawie niewidoczne wgłębienia na klucze.
Jezili dobrze kojarze to radio ma po bokach takie jakby dwa paski .Wcisnij je i wtedy one wyjdą (wysuną) sie na zewnątrz.Pociąg za nie i radio wychodzi.Chyba ze to jest inny model ,ale raczej powinno byc tak jak mówie
Trzeba zostawić tylko kostki fabryczne.
To radio mam akurat na stole. To radio się wyłącza od razu po wyjęciu kluczyka. Przy wyjętym kluczyku można je włączyć na 20 min, i tak w kółko. Jeśli podłączysz piny na odwrót to może być taki objaw jak u Ciebie. Skoro miałeś wcześniej radio nie fabryczne, to mógł ktoś zamienić piny w kostce iso lub gdzieś w instalacji. UB - stacyjka, +15 - stałe,...
W tym modelu są po prostu dwa stałe plusy, nie ma po zapłonie .Wyłączenie po wyjęciu kluczyka w radiu fabrycznym sterowane po can . Są dostępne emulatory can dla radia nie fabrycznego.
Zapalniczkę masz? Jest odłączana w momencie wyjęcia kluczyka?
Jak wyjąć fabryczne radio z tego samochodu?
wyjąć stare radio wbić kod i ewentualnie zmiana trybu wyświetlacza DIGIT8 DIGIT10 robi się to tylko wtedy gdy radio nie wyświetla na wyświetlaczu i to z klawiatury radia, temat wałkowany na elektrodzie co dwa tygodnie i to wszystko
Nie trzeba dużej siły. Radio powinno wyjść raczej płynnie. przy oryginalnych kluczach {te mi nie wyglądają na fabryczne} wystarczy pociągnąć właśnie za nie a nie za radio.
Witam! Niedawno kupiłem Opla Vectre B i niewiem jak wyjąć fabryczne radio Blaupunkta.... Mam wyjmaki (kluczyki) do radia tej firmy ale nie pasują... W Fordzie miałem też radio Blaupunkta i niebyło żadnych problemów... A tu wogle nie pasują - niechcą wejść w te otwory:?::?: Prosze o jak najszybszą odpowiedź bo musze wymienić to radio na inne....
Witam! Mam prośbę o informację jak bezpiecznie wyjąć fabryczne radio Ford 6000CD zamontowane w Fordzie Fiesta 1,4TDCI rok 2006. Pozdrawiam
witam almera n16 2003r zmieniłem akumulator- kod który przekazał mi poprzedni właściciel nie działa . potrzebuje w najprostrzy sposób odczytać serial number z radia, zapewne jest gdzieś z tyłu - tylko jak sie zabrac do zdjęcia konsoli .. pozdr
Witam,mam problem z fabrycznym zegarkiem w oplu tigrze, ktoś powycinał kostki przy wyjmowaniu fabrycznego radia( wyświetlacz osobny razem z zegarkiem ). Po kilku próbach podłączenia działał zegarek tylko po przekręceniu stacyjki, ale nie trzymał pamięci czasu, za każde przekręcenie stacyjki zerował się. Proszę o radę jak to podłączyć, w zegarku jest...
Wyjmij kluczyk po wyłączeniu zapłonu i zobacz czy możesz włączyć radio (jeśli fabryczne lub inne, podłączone jak należy) Mam wrażenie, że ci stacyjka przytrzymuje ACC
I powinno pomòc aby to radio co mam nowe wyłączało się po wyjęciu kluczyka jak w fabrycznym radiu
no to jak cię zaczynają nudzić takie porady,to rozbierz klapę i nie zawracaj głowy,wyjęcie fabrycznego radia i półkieszeni ze sprawdzeniem kolorów głośników trwa nie więcej niż 5 minut,a rozebranie klapy tylnej pewnie podobnie,a chyba więcej czasu spędziłeś już przed klawiaturą....odpowiadając na "takie porady"
Jak już wspomniałem badanie amperomierzem wykazało niewielki pobór prądu. Wyjąłem fabryczne radio, które po zdemontowaniu okazało się być spalone. Obudowa zwarła się z płytką na, której jest cała elektronika. Teraz bez radia sprawdzę po kilku dniach czy akumulator trzyma. Nie rozumiem tylko jak mogło dojść do tego zwarcia w radiu? Dziękuję za porady.
Blaszki kup lepiej fabryczne - pasują takie od Beckera. Robiona potrafi się zakleszczyć w otworze i wtedy bez niszczenia czegoś radia nie da się wyjąć. Jak wyjmiesz radio na nim znajdziesz naklejkę z opisem wyprowadzeń - chyba, że ktoś zdarł.
Ciężko zdiagnozować jednoznacznie nie mając do tego fizycznego dostępu. W pierwszej kolejności możesz przywrócić ustawienia radia do fabrycznych. Jeśli funkcje radia tego nie udostępniają, to poprzez odłączenie napięcia na chwilę, np. wyjąć bezpiecznik. Sprawdź za pomocą jakiegoś głośnika czy któryś ze wzmacniaczy radia nie uległ uszkodzeniu (czyli...
radio podłączysz bez problemu,megane ma zwykłe iso złącza,trzeba kupić redukcję antenową z fajeczki na bolczyk a po wyjęciu fabrycznego radia trzeba włożyć w otwór po nim redukcję maskującą bo oryginalne ma inny kształt ,a co do sterowania z kierownicy to poczytaj te tematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56... ; http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
Mam problem z wyjściem radia. Chodzi o wyjęcie radia?
Tak przeglądam temat i niedoczytałem jakie to radio montowałeś zamiast fabrycznego w ty VW ? Zwykle lepsze radia i prawidłowo podłączone mają tzw logikę zapłonu, tzn. Po wyjęciu kluczyka wyłączają się ale można je ponownie włączyć lecz samo się wyłączy po 30-60min jeśli nie dostanie plusa od zapłonu lub nie będzie nim kręcone. Ma to za zadanie pozwolić...
Witam. Mam mitsubishi Outlander II generacji z 2007 roku. Przymierzam się do montażu zestawu głośnomówiącego nokia. Chciałbym wpiąć się w kostki iso. Problem polega na tym, że aby się tam wpiąć trzeba wyjąć fabryczne radio. Aby to uczynić trzeba zdemontować kratki wentylacji tylko nie wiem jak to zrobić i jak się do tego zabrać. Czy jest na forum ktoś...
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
Witam, wielkie dzięki, będę bardzo zobowiązany. Kilka dni nie robi mi wielkiej różnicy. pozdrawiam teskot
Próbowałem inne radio też fabryczne przepala wyjąłem radio dwa dni bez niego przepala Co do opisu bezpieczników muszę to sprawdzić gorzej bo opis jest po hiszpansku i francusku,
Nie mam pojęcia. W samochodzie było niefabryczne radio Blaupunkt z navi, z dołożonym modułem GPS Boscha zamontowanym pod szybą. Radio wymieniłem, a moduł wyjąłem. Fabrycznego navi raczej nie było, bo radio ma slot 1 DIN, a po kostkach widać że sygnały potrzebne do działania nawigacji (prędkość i sygnał biegu wstecznego) ktoś sobie doprowadził samodzielnie.
chodzi Ci o najnowsza vectre z radiem cdr 2005 ?
Witam. Ostatnim czasem okazyjnie zakupiłem Fiata Idea z 2003 roku - wiem stary ;) W samochodzie siedzi fabryczne radio firmy BLAUPUNKT. Poszukuję informacji technicznych na temat tego radyjka. Muszę niestety zakupić 2 głośniki, gdyż jak przystało na samochód powypadkowy trzeba było przy nim porobić i kupiłem drzwi lewe przednie i tylne - bez głośników...
Po co dwa radia nudzi ci się? ednak nie bardzo rozumiem po co ci dwa radia? Ze względów sentymentalnych wolał bym je sobie zachować, pusta półeczka może i jest czasami przydatna ale ja zostawiłbym sobie fabryczne radio i tam wstawił a jak by mi się odmieniło kiedyś to zawsze można je będzie wyjąć. Pytałem się gościa u którego zastanawiam się nad kupnem...
Czyżby naprawdę nic nie dało się zrobić? Nie mam dostępu na miejscu do komputera diagnostycznego i samochód co raz jest w trasie więc trudno mi się bawić na chybił trafił. A już kolejna osoba o to pyta. Może ktoś chociaż wie jaka jest procedura serwisowa - chodzi tylko co trzeba zrobić przed wyjęciem i po wyjęciu radia nawet jeżeli trzeba zajechać do...
Jeszcze nie dawno widziałem oferty na znanym portalu aukcyjnym zakupu kodu do fabrycznych radioodtwarzaczy i nawigacji z grupy VW. Koszt coś koło 50-70zł. Trzeba było tylko podać VIN radia lub nawigacji - z naklejki z boku radia. Do wyjęcia twojego radia musisz zakupić klucze-wyjmaki dostepne również na portalu aukcyjnym. Pilnikami tego nie zrobisz.
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Witam podłączyłem radio 2din 7023b w e46 grało dobrze nagłe się wyłączyło i nie da się uruchomić czy wie ktoś dlaczego się tak dzieję bezpiecznik cały podłączyłem fabryczne radio i dział
Nie wiem jaki to model, nic nie pisze, jedynie mogę podać że jest to fabryczne radio w samochodzie VW Fox
czy masz fotke kokpitu? zrób takąnie za blisko
Wlasnie jeszcze nie probowalem tymi wyjmakami bo ich nie mam, ale znalazlem w necie stronke gdzie moge kupic takie jakie potrzebuje i nie jest to duzy koszt, wiec kupie je i pokombinuje, mysle ze powinno sie dac skoro tak jest napisane w instrukcji. Dzieki panowie, pozdrawiam.
Instalacja fabryczna opla, nie widzę żadnych przeróbek Na żółtym powinno być stałe zasilanie, a na czerwonym po stacyjce. Jest to nowe radio? Wcześniej działało prawidłowo?
Masz dwie możliwości. Znaleść fachowca który zczyta pamięć w radiu. Albo podanie numeru fabrycznego radia i może ktoś pomoże. Radio trzeba wyjąć.
ale jak wyjac radio? moze ktos zna jakis patent.....
Nie bardzo wiem, o czym piszesz. Co ma piernik do radia? Kamery i monitor nie są sprzęgnięte z radiem fabrycznym i nie mają z nim nic wspólnego. Mogę wyjąć radio z samochodu, a kamery i monitorek będą działać dalej. Proponuję wrócić do pytania, które jest tematem wątku. Zastosowałem typowe kamerki i monitorek AHD, jakich pierdylion można wygooglać na...
Są do tego specjalne narzędzia, bez tego można podrapać niezłe plastiki wkoło, podjedż do serwisu fiata, to Ci wyjmą.
mam w peugeocie 206 2005r zamontowane fabryczne radio na CD owe radyjko połknęło mi CD i nie chce mi oddac ;/ płyta jest odtwarzana i działą normalnie ale mozna jej wyciągnąc bo nie wyjezdza. prosze o pomoc jezeli ktos sie spotkał z takim przypadkiem
Witam. Chcialem sie poradzic doswiadczonych majstrowiczow i userow na tym forum jak "wyciagnac" radio seryjne z Daewoo Nubira I. Radio normalnie wyswietla wszystkie dane na wyswietlaczu, ale nie wydobywa sie zadne dzwiek z glosnikow, dodam iz przy wlaczaniu i wylaczaniu w glosnikach slychac charakterystyczne "stukniecie", nic poza tym. Jestem w totalej...
Odłącz całe zasilanie , te radio ma dwa plusy. Wyjmij wtyk z radia.
Nie wiem jeszcze. Radio jest fabryczne od nowości w tym aucie. Muszę je wyjąć by odczytać z etykiety czy na ekranie mi się wyświetli typ?
problem braku wyłaczanie radia rozwiązałem (pewnie nie do końca) Zamieniłęm kable z stałym napięciem i po stacyjce. Teraz jednak nie zapamiętuje mi stacji radiowych. po każdym wyłączeniu radia stacje wracają do ustawień fabrycznych
Witam, temat stary ale nie znalazłem nic innego a więc, w moim golfie V chce podłączyć wzmacniacz tylko jak mam wyprowadzić z radia chinche i sterujący? Radio fabryczne rcd 300. Kupiłem tak jak wyżej napisano taką przejściówkę lecz jak się okazało po wyjęciu radia że u mnie jest zupełnie inaczej to zrobione, niżej zdjęcie kostki jaka jest u mnie, Pomóżcie...
Witam, nadal mam problem AMP ERROR Radio Pioneer FH-S720BT, głośniki przednie i tylne Audio System M-165EVO2, impedancja 3 ohm, Golf V. Po sprawdzeniu wszystkich kabli nie znalazłem przyczyny. Wszystko zostało ponownie zabezpieczone, więc nic się nie dotykało. Wyjąłem radio Pioneera i włożyłem stare fabryczne radio RCD300 i nowe głośniki grają normalnie...
Pewnie bez wyjęcia nie da się stwierdzić jaki model itd. , pytam czy do radia 2 din jest potrzebny moduł can bus żeby obsłużył fabryczna kamerę
A jeżeli pozostawię na wtyku dotychczasową płytkę radiową, w której chyba coś nawaliło, bo jeszcze nie tak dawno łapała bezproblemowo z 50m z ulicy, a teraz żaden pilot nie chce bramy otworzyć z ulicy, to jeżeli podpiąłbym PROXIMĘ mimo to, to czy cały ten zestaw by działał? Czy jednak płytkę z wtyku muszę wyjąć i pozostać na jednym radiu, PROXIMIE?...
Ogolnie nie trzeba kupować złącza iso. One jest, ale trzeba zanienić miejscami plusy. Da rade wyjąć radio bez orginalnych kluczy, ale trzeba troche pogmerać. Zawsze możesz podjechać do jakiegoś serwisu car audio i poprosić serwisanta o wyjęcie radia. Myśle że raczej nic nie skasuje za tak prostą usługe.
Problem w tym że equalizer i reszta z sys. bose została w hondzie accord z której zostało wyjęte radio, kompletny sys. też niezbyt głośno gra. !
Witam Czy ktoś wie gdzie co podpiąć aby radio w aucie działało również po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki? Wyłączało się po wyjęciu kluczyka a nie odcinało się mu zasilanie. W obecnej fabrycznej opcji po wyjęciu kluczyka radio wyłączą się przed całkowite odcięcie zasilania i po ponownym włączeniu zapłonu odtwarzanie (np płyty) zaczyna się od początku...
a dokładnie chodzi o radio sc202 C. Czy pomocny byłby numer fabryczny radia ?!
Prawie każde radio po stracie zasialnia kasuje zawartośc ustawień użytkownika i wraca do ustwień fabrycznych.
Napisałem z reguły bo jak ktoś zamiast oryginalnego radia wstawił coś innego i pomyłkowo jako plus zasilania podłączył ten z akumulatora (co normalnie powinno służyć tylko podtrzymaniu pamięci radia) a nie plus po stacyjce to radio mu się nie wyłączy nawet jak wyjmie kluczyk. Chociaż nie wiem czy ktoś teraz w nowych autach wymienia jeszcze zintegrowane,...
To jest najwyższy model radia w 500 W miarę "świeże" radio. Więc je wyjmij i zobaczysz jak jest realizowane połączenie.
Witam. O zaślepkę pytaj w sklepach Car Audio, powinni mieć, tak samo jeśli chodzi o wyjęcie radia to pomogą bez problemu.. pzdr
Można wyjąć ten bezpiecznik i sprawdzać co się "zgubiło": co było na nim podłączone, na ile zachowano połączenia fabryczne. A gdyby trzeba było ciągnąć nowy przewód od np. akumulatora - oprawkę bezpiecznika radzę dać możliwie blisko akumulatora czy innego punktu w którym się łączymy z instalacją. Gdy bezpiecznik jest blisko "początku" naszego kabelka...
Witajcie Mam Toyote Corolle 2002 rok, problem polega na tym że mam uszkodzone dwa piloty od alarmu i po odłączeniu akumulatora alarm sam sie uzbraja i unieruchamia mi samochód. Jestem w stanie bez problemu odłączyć alarm na stałe ale chciałbym się dowiedzieć gdzie może znajdować się centralka od alarmu ? Czytałem że może być za radiem fabrycznym (może...
Spotkałem się tylko z fabrycznym programatorem - wymagał wyjęcia kości z radia. Nie widziałem nigdy takiego co robi to w radiu... może istnieje, ale mnie nie dane było zobaczyć :) Marcin
Samochód jak w tytule. "Elektryk samochodowy" wyjął duże fabryczne radio, odciął złącze i chciał dołączyć iso i podpiąć pioneera. Okazało się, że nie może zlokalizować bateryjką głośników. Właściciel ma tym autkiem podjechać jutro po południu do mnie, bo "elektryk" się poddał. Czy tam jest system aktywnych głośników, czy jest gdzieś jakiś wzmacniacz?...
witam stwierdzłem że radio fabryczne w fiesta mk7 pobiera po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka 1.5a czy to może jest prawidłowe czy jednak jest uszkodzone jaki powinien być pobór prądu po wyłączeniu może jest to dobry objaw.
podłączyłem do nowego citroena C4 fabryczne radio od tego modelu wyjęte z rozbitego i nic się nie wyświetla na wyśw.komputera,reaguje tylko na klawisze które sterują wielofunkcyjnym wyświetlaczem. Może ktoś zna jakiś sposób na aktywacje tego radia ,a może tylko w serwisie?
Obejść kartę to żaden problem dla znającego się na rzeczy serwisanta. Koszt zależnie od tego jaką metodą się do tego podejdzie i jak szanuje się serwisant, myślę że od 30-100zł. Niestety ale tutaj nie opisujemy szczegółów tego procederu gdyż łamanie zabezpieczeń fabrycznych nie jest zgodne z regulaminem forum. W sumie poza zabraniem radia do domu na...
Może minimalnie poza tematem usterki, ale jest duże prawdopodobieństwo, że właśnie tu najszybciej znajdę odpowiedź. Samochód jak w tytule. "Elektryk samochodowy" wyjął duże fabryczne radio, odciął złącze, chciał dołączyć iso i podpiąć pioneera. Okazało się, że nie może zlokalizować bateryjką głośników. Właściciel ma tym autkiem podjechać jutro po południu...
Kod ma ale z silnikiem nie ma to nic wspólnego więc śmiało możesz go wyjąć i zamontować inne. :idea:
Radio masz wyjęte? Wrzuć jakieś foto to będzie widać co to jest. Wątpie w to, że znajdziesz schemat radia po modelu auta.
Witam. W moim Audi A4 B6 2002 rok miałem fabryczne radio, w którym po wyjęciu kluczyka wyłączało się. Zmieniłem na nie ori, no i tu jest problem. Żeby w ogóle się włączyło muszę zmostkować pin +12 z podtrzymaniem (żółty kabel). No i właśnie wyładowało mi akumulator. Jak zrobić żeby nowe radio wyłączało się tak jak oryginalne?
Radia nie wyjmę bo jest fabryczne. Po włączeniu stacyjki automatycznie włączają się światła do jazdy dziennej. ( światła mijania ) Podczas postojowej pracy silnika, napięcie ładowania mierzone na akumulatorze wynosi 14,4V
Dzień dobry . Nie chcę zakładać nowego wątku. Mam pytanie, otóż posiadam Aunę Silver Star (stereo bez CD), radio działa ok. Problem: Nie zapisuje trwale ustawień. To znaczy, po odłączeniu od zasilania, resetuje się do ustawień fabrycznych.( wtyczka zasil. wyjęta z gniazdka, lub przycisk, z tyłu obudowy na Off.) Jak używam on/off , pamięta ustawienia....
Info ma przechodzić szyną CAN. Jednak w moim przypadku tak nie jest Zazwyczaj jest tak że gdy napięcie ze stacyjki jest na przewodzie ACC to wtedy radio wie że stacyjka została przełączona i podświetlanie radia się załącza i można z niego korzystać gdy na ACC po wyłączeniu stacyjki jest brak napięcia wtedy radio po ustalonym czasie przechodzi w tryb...
Dowcip polega na tym, że wzmacniacze w mercu biorą sygnał z wyjść głośnikowych z amplitunera zaliczając po drodze regulator fader. Próba zastąpienia tego innym radiem może być ciężka, można co prawda przerobić całą instalację i wywalić fabryczne wzmacniacze ale od razu wywal też fabryczne głośniki i zrób nowe okablowanie. Głośniki ze wzmacniaczami stanowią...
Witam. Mam Golfa 4 (2001 rok) i zamierzam kupic nawigacje MFD (wersja D lub G). Pierwsze pytanie jest takie ktora wybrac? Wiadomo ze wersja G jest nowsza i drozszaa ale moze wystarczy wersja D? Kolejne pytanie to podlaczenie? Podejrzewam ze nie wystarczy wyjac fabrycznego radia Beta i wlozyc Nawigacji. Dlatego prosilbym jesli ktos wie jak to dokladnie...
Na początek wyjmij to radio i sprawdż. Jeżeli grzebałeś w oryginalnych kostkach do radia to przywróć stan fabryczny i zobaczysz.
W zależności od radia ,potrzebny jest odpowiedni Canbus do zadziałania jednostki Podłączyłem podobnego chińczyka, po wyjęciu kluczyka cały czas podświetlone są: panel sterowania klimatyzacją, sterowanie na kierownicy i panel sterowania szybami. Czy aby pozbyć się tego problemu, należy zaopatrzyć się w dedykowany Canbus do radia, jakie było w aucie,...
Mam. Mogę Ci podesłać na maila. Oczywiście dopóki nie dowiemy się jaki procesor dźwięku siedzi w Twoim sprzęcie, to nie ma co się sugerować moimi rozwiązaniami. U Ciebie może być inne rozwiązanie. Musisz wyjąć to radio i sprawdzić oznaczenie procesora.
Bezpiecznika tam raczej nie znajdziesz. Jednak warto wymontować radio, wyjąć wtyczki i zajrzeć do gniazd, czy nie ma tam śladów pozalaniowych. To dość częsta przypadłość w tych autach.
Bardzo serdecznie Wszystkich Witam! Zakupiłam pierwsze w życiu radio do pierwszego samochodu. Jako że z natury jestem samozaparta chcę podłączyć je sama:) Ale do rzeczy...Samochód to Audi TT z 2002r. z fabrycznym nagłośnieniem BOSE. Wymontowałam fabryczne radio Audi Concert II, ponieważ wizualnie przyciski i chowane gałki były powycierane. Postanowiłam...
Audi A3 8P 2003r (3-drzwiowe) (nagłośnienie Blaupunkt/podstawowe) Ostatnio chciałem podładować akumulator i go wyjąłem. Po ponownym włożeniu nie działa mi subwoofer i przednie głośniki. Żaden bezpiecznik nie jest spalony. Uznałem, że pewnie spalił się wzmacniacz w subwooferze i zamówiłem taki sam. Właśnie go założyłem i wciąż nie działa. Nie mam fabrycznego...
Witam, kupiłem Renault Megane I z fabrycznym radiem, niestety było wyjęte (poprzedni właściciel miał tam inne). Gdy podłączyłem radio, to tylko przez kilka sekund szumiało, coś jakby fal nie mogło złapać. Kasety też nie działają, tylko słychać jak ją "odczytuje" .Podłączenie było normalne na kostkę ISO, jak w normalnym radiu. Miałem jeszcze Radio Sony,...
Za dużo nie pomogę ale coś tam se przypominam ( miałem kiedyś taką w passacie ) że faktycznie mapy polski można było wgrywać od późniejszych wersji ( chyba D ) . Czytnik w Navi służył tylko do odczytu map , (w dodatku lubiły padać lasery) , by słuchać plyt z muzyką trzeba było podłączyć fabryczną zmieniarkę lub emulator. Ogólnie ja nie bawił bym się...
Poszukaj takiego radia na Allegro i zapytaj sprzedającego jak je wyjąć. U mnie w 307 są specjalne uchwyty do wyjmowania,ale radio jest inne.
wyjąć radio mercedes wyjąć radio kenwood wyjąć radio pioneer
uszkodzona grzałka kuchenki eeprom kasowanie załączenie tyrystora bocznikiem
Seat Ibiza 6J 6P KJ demontaż boczków bagażnika – instrukcja, klipsy, narzędzia Epson WF-2660 błąd 0x0C – czyszczenie enkodera, opinie, wydajność tuszu