Arming The system is armed when the ignition switch is turned from the ON to the ACC position. The security indicator light in the instrument panel flashes every 2 seconds until the system is disarmed. [url=http://www.mazda.ca/MciWeb/displayP...
po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Sprawdź czy "sprzęgiełko" w stacyjce - przy przekręcaniu klucza - potrafi za każdym razem mechanicznie "przekręcić" kostkę stacyjki ? Rozbierz obudowy kolumny kierownicy i sprawdź czy...
Luknij do modułu USM w skrzynce obok akumulatora,pewnie mu mokro
No to BSM przywarł.
zwarcie w instalacji elektrycznej
Masz probowke? jesli tak to w reke i sprawdz na ktorym (podejrzewam pustym pinie masz stale 12v
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
kolego przerabiałem ten sam temat w oplu astra 2004 rok , urwała się masa łącząca silnik z nadwoziem.. taki plaski pasek...
https://obrazki.elektroda.pl/3549365300_... Zazwyczaj jest tak: Gniazdo A 1 - sygnał prędkości auta GALA 2 - mute (wyciszenie) 3 - linia diagnostyczna K 4 - plus po stacyjce 5 - sterowanie antena automatyczną 6 - podświetlanie 7 - plus z akumulatora 8 - masa Nie widać zbytnio kolorów na twoich zdjęciach ale raczej ten jasny to szaro-biały...
To radio mam akurat na stole. To radio się wyłącza od razu po wyjęciu kluczyka. Przy wyjętym kluczyku można je włączyć na 20 min, i tak w kółko. Jeśli podłączysz piny na odwrót to może być taki objaw jak u Ciebie. Skoro miałeś wcześniej radio nie fabryczne, to mógł ktoś zamienić piny w kostce iso lub gdzieś w instalacji. UB - stacyjka, +15 - stałe,...
Ostatnio podłączałem tylko wideorejestrator, ale problem z napięciem na ACC powstał dopiero po jakimś czasie od jego montażu. Możliwe, że przeciążyłeś obwód i coś się uszkodziło. Wiązka jest uniwersalna i sam widzisz, że plus po kluczyku masz niepodłączony Masz Can Bus Dekoder i to z niego powinny wychodzić do radia sygnały ACC i podświetlenie (ILL)...
W środkowej kostce zasilania trzeba zamienić czerwone przewody miejscami, czerwony grubszy z cieńszym pin nr.4 i 7 w kostce. https://obrazki.elektroda.pl/3534671200_...
Zamień żółto srebrny z czerwono -srebrnym
Zobacz czy nie masz akwarium na podszbiu!
czy zamiana kabli nr 4 i 7 pozwoli utrzymać pamięć w radiu czy coś źle zrozumiałem? Dobrze kombinujesz.
Na foto widać niezbyt wyraźnie, że kabel od podtrzymania pamięci leci na pomarańczowy (podświetlenie panelu) w kostce ISO-A. Z kolei czajna-tajwan polish na naklejce podaje, że jest to BEZ EFEKTU (nie wykorzystany chyba jest) i trzeba by przerzucić żółty+czerwony na kabel od podtrzymania - tak wynika z foto, że czerwony+żółty są skręcone do kupy (radio...
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
To odetnij ten po stacyjce przy radiu.
Zamień piny w kostce.Tzn tam gdzie jest + po stacyjce zrób stały plus,a tam gdzie jest stały + niech będzie po stacyjce.
Blue 32-Pin Multi-Pin Connector for Basic Functions 1 - Terminal 15 2 - Brake pad wear 3 - Tachometer output 1 4 - not occupied 5 - Tank sensor 6 - Tank warning OBD 2 7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND)) 8 - Coolant temperature 9 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 10 - Oil pressure 2 (high) 11 - RPM signal 12 - A/C shut-off 13 - E-Gas/glow plug control...
Uszkodzenie mimośrodu w zamku, sterującego zewnętrznym mikroprzełącznikiem zamka drzwi kierowcy jeśli oczywiście wraz z brakiem buzera wystąpił również brak reakcji oświetlenia wnętrza po otwarciu drzwi. Można sobie z tym poradzić podkładając pomiędzy mikroprzełącznik a mimośród sprężystą blaszkę - fotki z zamka w Passacie i Golfa IV (bo są takie same)...
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Sterownik silnika obejrzyj.
z ecu nie mogę się w ogóle połączyć Do sprawdzenia, w pierwszej kolejnosci, wszystkie zasilania i masy ECU oraz skretki CAN (i VAN jesli auto stare). Niestety, nie mam schematow Citroëna.
Reset w postaci zdjęcia zasilania zrób.
Odłącz niebieski przewód (zasilanie autom. ant.) wyprowadzony z radia. Ale żeby radio odbierało poprawnie musisz zastosować separator antenowy. I właśnie do kabelka od separatora podłącz ten niebieski kabelek z kostki radia.
Witam, 94 220hp z 97r bez EDC sterowaną ma pompę wtryskową za pomocą linki. Linka obraca o kilkadziesiąt stopni dźwignię przy pompie i w ten sposób regulowana jest dawka. Ehab, pompka paliwa, z. ciśnieniowy niewątpliwie ma duży wpływ na pracę silnika tyle że na jego uruchomienie. W tym silniku gaszenie odbywa się po przez wywarcie nacisku przez siłownik...
Np. radio albo jakiś automat świateł Nic nie było robione czy montowane?
To z przewodami czerwony/żółty tyczy się tego, że w różnych samochodach mogą być zamienione przewody stały plus z plusem po stacyjce. Wtedy radio nie będzie pamiętało ustawień. Za pomocą złączek można w łatwy sposób przełączyć przewody i zamienić miejscami. Sam mam jakiegoś nowszego Sonego z BT, antena wysuwa się wraz z włączeniem radia (jest też to...
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
Witam . 1. Jeżeli jest zamontowane nieoryginalne wyposażenie a szczególnie radio to je odłącz 2. Czy są prawidłowe stałe zasilania na BSI (moduł zarządzający z lewej strony w kabinie), czy nie jest zalane wodą ? 3. Sprawdź bezpieczniki i stan skrzynki w komorze silnika. 4. Sprawdź stan złącz wiązek pod dywanem przy nogach kierowcy.
+12V do którego podłączyleś radio jest za stacyjką i dlatego radio się wyłącza. Rozumiem że kostki ISO masz oryginalne... Zalecałbym znlezienie +12V niezależnego od stacyjki... Piszesz że masz dostęp tylko do I kostki ale inaczej tego nie zrobisz... Pozdrawiam!
witam , z radia wychodzi kostka zamień przewody żółty z czerwonym to jest zasilaie .pozd
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
Przypuszczalnie masz zamienione zasilanie. Opis na radiu to nr.3 i nr.16, w złączu ISO (czarne), to przewód żółto czerwony i czerwono biały. Należy je zamienić miejscami.
Do sprawdzenia BSI, mogło wystąpić jakieś zwarcie, albo został zalany (czasem się zdarza), może to być przyczyną obu problemów. Odnośnie kłopotów z kluczykiem to spróbuj jeszcze przeprowadzić synchronizacje, jeśli dobrze pamiętam to tak to szło: wsadź kluczyk do stacyjki przekręć go do pozycji pierwszej i wcisnij na pilocie zamykanie około 3 sekund...
A czy przypapadkiem nie zmieniane były żarówki dwuwłóknowe w tylnych lampach. I wszystko w temacie, a nie jakieś pierdoły o dwu masach jak pisza inni....
Przełożyłem piny teraz radio się wyłącza lecz brak pamięci. Coś nie tak z tą instalacją, trzeba to sprawdzić. Radio powinno otrzymywać dwa zasilania, jedno bezpośrednio z akumulatora, a drugie zasilanie po stacyjce (rozłączalne). Trzeba to sprawdzić. Czy radio jest podłączone bezpośrednio do instalacji samochodowej, czy może przez jakąś przejściówkę...
Witam. Są dwa sposoby na rozwiązanie twojego problemu: 1. Połączyć razem przewody żółty i czerwony. 2. Zamienić przewody żółty i czerwony (przeciąć owe przewody a następnie połączyć). Powodzenia.
Hmm dosyc dziwne objawy. Poniewaz chodzi o Opla, i z doswiadczenia wiem ze jezeli w aucie dzieja sie dziwne rzeczy z pradem, ktowych nie mozna wyjasnic w prosty sposob- zacznij od sprawdzenia MASY auta. Gdzies moze byc przewra. Na ogol to z odpaleniem moglby byc problem, ale dziwne ze wlaczenie sporych odbiornikow pradu pomaga wiec mozna sie spodziewac...
To radio powinno mieć 2 + zasilające. Jeden z nich powinien być podpięty na stałe do +12v i to on jest odpowiedzialny za pamiętanie nastaw odbiornika.
Albo zamienić w złączu zasilania (A)- przewody czerwony (7) z pomarańczowym (4), albo je spiąć do kupy (bez wypinania ze złącz), wówczas napięcie podtrzymania pamięci i zasilanie radia będą obecne bez względu na położenie kluczyka. Opisuję opcję, gdy doprowadzone są napięcia zasilania i podtrzymania, ale zamienione przewody (co często mam okazję poprawiać...
Jeszcze nie sprawdzałem na schemacie, ale w takim przypadku raczej trudno będzie zostawić auto z włączonymi pozycyjnymi w nocy. Owszem, można, ale równolegle do styków przekaźnika należałoby podłączyć włacznik, by zamykał obwód w celu zasilenia pozycyjnych. Aha, przekaźnik w szereg zasilania włącznika świateł, bo są obrysówki (prawa i lewa) No i oczywiście...
Podłoga sucha czy wilgotna? Podnosiłeś tą gąbkę?
Ja spotkałem się z podobnym przypadkiem. Ale to była wina źle podłączonego systemu alarmowego. Usterka wyszła w dziwny sposób po około 8 miesiącach o momentu grzebania przy tym
Grzebałeś coś w tylnych lampach?
immo (podobno zdjął mi mechanik) ale nie wiem dlaczego teraz świeci.. Może nie zdjął? Bo nie wyłączyłeś zapłonu kluczykiem, tylko akumulatorem? W innym samochodzie immo rozbrajało się podczas włączania zapłonu, stacyjki :) , ale nie rozbrajało się w momencie podłączenia immobilizera do zasilania. Inaczej, żeby odblokować, musiała być pewna kolejność...
Błąd synchronizacji. Usterka usunięta. Zamykam temat.
Benzyna , i mam tak od 2dni i A to radzę odszukać paragon za tą operację i poczytać. Mnie w przeszłości udało si coś takiego dokonać u w żaden sposób nie kojarzyłem dlaczego, Połapałem się kiedy w poszukiwaniu przyczyn wymontowałem filtr paliwa i zapach uświadomił. Na świecach pojawił się nagar i samozapłon.
Używasz napędu CD? Jak nie, to go wymontuj, on powoduje włączanie się samoistne radia. Można włożyć płytę CD, żeby tam sobie leżała na zawsze. Niewyłączanie radia, jeśli nie zostało ono ustawione w ustawieniach radia inaczej, odpowiada szwankujący moduł CIM. Klakson zwiększa głośność radia?
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Potrzebuję pomocy. Mam auto Citroen Xsara Picasso 2006, starsza wersja, oraz radio Pioneer MVH-230BT. Po wyciągnięciu kluczyków radio dalej działa do momentu odłączenia zasilania od akumulatora. Za każdym razem, gdy otwieram drzwi lub zapalam światła, radio też się odpala i nie działa pilot pod kierownicą od radia. Za pomoc z góry dziękuję.
Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
Posiadasz miernik, umiesz go obsługiwać?
Odpowiednio podłączyć stały plus i plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka w poz 1. W radiu nieoryginalnym najczęściej przewody żółty i czerwony, jak nie będzie radio pamiętało ustawień podłącz plusy odwrotnie. Żółty i czerwony nie mogą być razem podpięte do jednego plusa.
Masz pewnie klimatronic. Problem masz w opornicy dmuchawy..
Hehe dobre,,, W potszybiu, silniczka od wycieraczek zalane woda, deszcz, mycie auta i stało się,,,
Tak jak wspomniałem obsługuje światła stop moduł podstawowy GM czyli ta skrzynka z bezpiecznikami. światła stop wychodzą z wtyczki X6 pin 3 i pin 10 .Jeżeli jest tam zawsze prąd to zwarcie jest w tym module. Przekaźnik K2 jest uruchomiany przez moduł FR czyli ten od tempomatu , pedału gazu pedału hamulca przystawki i itp. Czy jego wyjęcie wyłącza światła...
Dałoby się wytłumaczyć to tak w miarę prosto? I czy jestem w stanie sama naprawić ten problem, czy raczej potrzebne tu są jakieś ultra umiejętności?
A może kostka stacyjki ???
Tak też zrobię. Dzięki
Problemem był "switch" w kluczyku. Blaszka odkleiła się i robiła zwarcia w losowych momentach.
O ile dobrze pamiętam , to te styczniki są do świateł parkingowych , prawa , lewa strona , mają zasilanie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki .
A skąd pewność, że tam alarm jest? Immo włącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
https://obrazki.elektroda.pl/6120868100_... Jak widać, po wyjęciu kluczyka wszystko się świeci.
Przekaźnik czasowy odpowiednio zasilany.
Kolego te coś w przezroczystych koszulkach gumowych - to są złączki które możesz przepiąć zależnie od zapotrzebowania. Możesz do czerwonego przewodu od strony ISO (samochodu) przypiąć przewód żółty i czerwony razem. Możesz czerwony z żółtym zamienić, czyli: czerwony-żółty, żółty-czerwony. Możesz zrobić że radio będzie grało bez kluczyka (domyślnie w...
[XC90,2.4D5,2005] Świecące światła postojowe po wyjęciu kluczyka Witam, mam problem z Volvo XC-90 2005 2.4 diesel. Dzieje się tak, że auto gaszę, wyjmuję kluczyk, po minucie zapalają się światła postojowe. Gdy otwieram drzwi, to gasną, ale gdy zamknę drzwi, po minucie się zapalą i świecą do rozładowania akumulatora. Czy może ktoś pomóc rozwiązać problem?
Prawdopodobnie jest zepsuty regulator obrotów pozdrawiam
Witam! Zakupiłem radio chińskie Junsun V1 dedykowane pod mój samochód CLIO 4 2017. Jednak podłączenie mnie przerosło. Podłączyłem wszystkie kable zgodnie z pasującymi wtykami (wraz z CANBUS). Urządzenie działa OK, choć nie sprawdziłem wszystkich opcji jeszcze, bo zatrzymałem się na problemie: - nie można wyłączyć tego radia. Radio odpala się włożeniu...
Usunąłem wszystkie przekaźniki bez zmian żaden z bezpiecznikow nie jest przepalony. No fantastycznie. I co z tego? Nie pamiętam dokładnie, bo z 10 lat temu studiowałem elektrykę tego auta, ale w tej skrzynce bezpieczników, jest wysuwany moduł z elektroniką i to jego wina będzie.
odłącz kontrolkę przy alternatorze i sprawdź czy zgasły kontrolki jeżeli nie wygasły po wyłączeniu kluczyka rozbierz obudowę stacyjki odkręć kostkę od stacyjki i będą ta 3 plastikowe "przyciski" sprawdź czy przestały świecić kontrolki jak nie to rozłącz kostke i pacz czy zgaśnie...
Podnieś obroty ISTA, tylko jak będziecie kodować, to muszą być wykasowane wszystkie błędy, bo przyjmie, ale po wyjęciu kluczyka wróci do starych ustawień. Mam to samo, podniosłem obroty do 850 3 lata temu, ale już falują przy zatrzymaniu. Obstaję przy odmie i uszczelce pod kolektorem dolotowym i to będę wymieniał, ale we wrześniu. Jak coś zrobisz, daj...
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
A to juz jest dziwne, bo po wyjęciu kluczyka musi odpalać od razu. No więc jednak masz awarię. Niestety, nie wiem czego to awaria może być.
W tej chwili mam ten sam problem. A NA PEWNO WCZEŚNIEJ BYŁY ZGASZONE. I z tego powodu chyba pada mi aku, Pomocy.
Możesz poprostu podłączyć radyjko bezpośrednio pod akumulator ale najlepiej dać jakiś bezpiecznik do tego .Chyba że masz coś ze stacyjką pokićkane , masz imobilaiser ?? Może ktoś sprytnie podłączył zasilanie od radia do imobilaisera. Wtedy po wyjęciu kluczyka radio się będzie wyłanczać .
Ustawienia w module komfortu
Ja stawiam na uszkodzony BSM
Witam czy problem rozwiązany mam ten sam przypadek w639 109cdi
Upalony>? czyli? Co może być do wymiany>?
Chodzi o przewody przy przycisku do otwierania - jeżeli tak to po wyjęciu tylnego uchwytu za dużo nie mogłem zobaczyć ponieważ wszystko jest zalane guma.
Jak podłączone? Marka i model radia?
Powodem było zwarcie.
Gdy go przetniesz nie uruchomisz wtedy auta, można to usunąć ale ten czarny przewód musisz podpiąć do + po zapłonie. Na 99 % jest on podpięty do zaworu w pompie dlatego po wyjęciu kluczyka auto dalej pracuje.
Stacyjki czasem wysiadają, ale też takie cyrki z samoczynnym zapłonem widywałem w autach, którym np. przedni SAM pływał w wodzie ;-)
Olej w dolocie. Uwazaj !
Praktycznie w każdym samochodzie po wyjęciu kluczyka pracuje wentylator w celu wychłodzenia chłodnicy do odpowiedniej temperatury.Wentylator chłodnicy jest podłączony bezpośrednio przez bezpiecznik z pominięciem stacyjki.
Odpala normalnie żeby zgasić muszę wyjąć kluczyk i wcisnąć hamulec dziwne ale tak gaśnie Proponuję zacząć od odczytu błędów
Witam. Zakupiłem radio 2din rk7157g i radio traci pamięć stacji radiowych oraz daty + zegar po wyjęciu kluczyka że stacyjki /samochód skoda octavia 1/.Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję. Irek. (at)ElektrodaBot
Przyda Ci się na przyszłość. https://wytworniabasu.pl/pl/content/14-o...
Miałem podobny problem i co udał mi się ustalić przyczyną była wilgoć (zatkane kanały odpływowe w drzwiach plus nieszczelne blachy drzwi i woda przelewała się z drzwi do środka -dywaniki pływały). Po suszeniu problem znikł czyli gdzie robiło się małe przebicie bo włączenie świateł pozycyjnych likwidowało problem. Dodatkowo rozebrałem, wysuszyłem i oczyściłem...
Podłączyłem się do modułu kierownicy - niebieski przewód od stacyjki. Radio działa tak jak chciałem - włącza się po włączeniu zapłonu a wyłącza po wyjęciu kluczyka.
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
Witam na wstępie wszystkich jestem świeży w kia i już coś popsułem. Tydzień temu kupiłem carnivala II diesla i miał popsute radio wiec zakupiłem nowe i chyba coś spierniczyłem podczas montażu bo mi prąd wcięło, tłumacze teraz ten objaw dokładnie auto jezdzi wszystko działa ale tylko w momencie jak jest przełączony kluczyk, jak wyjmę kluczyk ze stacyjki...
Brak podtrzymania pamięci. Sprawdź jak masz podłączone zasilanie radia. Pewnie trzeba zamienić żółty z czerwonym. http://obrazki.elektroda.pl/7373305200_1...
W tym modelu najczęściej winna jest wiązka silnika w okolicy pompy wtryskowej, dochodzi do zwarć i przetarcia izolacji. Warto sprawdzić też wiązkę (taka przedłużenie, przejściówkę) do czujnika ciśnienia paliwa za rozrusznikiem lubi dotykać do masy i stąd problemy. Tylko trzeba dokładnie to przestudiować, nie na oko jest okey.
Nie rozwiązano
Ok. Po wyjęciu kluczyka napięcie ginie w a7 Sugerowałem się tą odpowiedzią. Potem podałeś że ginie w A4. Ok. Zamień.
wyjęciu kluczyka podświetlenie wyjęciu kluczyka kontrolka ładowania wyjęciu kluczyka podświetlenie deski
epson kalibracja basowy gitara comodo polska
schemat kostki radia bosch al1115cv
Instrukcja serwisowa gramofonu Unitra DANIEL G1100 - gdzie znaleźć? Najlepsze słuchawki z mikrofonem do nauki zdalnej