Ustawienia ile wykręcić każdą z dysz podane w instrukcji są wyjściowymi, wstępne ustawienie. Z filmu po pracy piły słychać że L musisz jeszcze wykręcić. Zawsze gdy piła nie chce wkręcać się na obroty z niskich na wysokie jest za mała dawka dyszy L. Z kolei po wejściu na obroty piła nieźle dymi, więc dysza H ma nawet za dużo wykręconą, ale na razie nie...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Witam. Mam problem, nie mogę wykręcić dyszy w płycie gazowej Whirlpool, kuchenka jest nowa, nie używana, dysza nie chce się odkręcić. Pozostałe wykręciły się bez problemu. Dodam że dysza jest w poziomie.
Ogólnie palnik o tym numerze da się wyczyścić, żeby działał jak nowy. Jak były pchane igły itp w dysze to najpewniej palnik do śmietnika, bo będzie dostawał za dużo gazu. Trzeba rozebrać na tyle żeby dostać się do dyszy. Dysza była wklejona na klej, ale przytrzymując korpus w imadle da się bez większych problemów odkręcić. Po wykręceniu dyszy albo będzie...
Mam podobny problem z palnikiem Yato. Gaz po odkręceniu pokrętła idzie nie tylko na końcówkę tej rurki, ale wydostaje się spod obudowy. Rozkręciłem ten palnik i mi coś nie pasuje, tak jakby czegoś tu brakowało. Czy w miejscu na zdjęciu zaznaczonym strzałką żółtą powinien być jakiś łącznik, aby cały gaz przechodził na koniec rurki? https://obrazki.elektroda.pl/6257484400_...
ile ma byc wykręcona dysza mieszanki w maluchu.jak ktos wie to prosze o pomoc
Tak, z rozpędu napisałem 2RS, a w silnikach na pewno stosowano (1)RS. Wiadomo, 2RS długo by nie popracowało. We wspomnianej skrzyni BMW na pewno było uszczelnione od strony wału pośredniego, ale nie przyglądałem się co było z drugiej strony, czy było uszczelnione obustronnie. Honda Shadow/Varadero 125 — łożyska na wałkach rozrządu jednostronnie zamknięte,...
To dopuść na razie troszkę i zobacz, jeśli co jakiś czas będzie pełny wziernik to będzie już ok. Dzięki Sławek Dołożyłem wczoraj w sumie 450g czynnika dozując po 50g i efekt jest taki: Wzrosło ciśnienie parowania o około 0,3bara(4,8-4,9bara) co było widoczne dość dobrze na ciepłomierzu i zyskałem około 0,6-0,7kW ale i po rozruchu szybciej się stabilizuje...
Najczęściej jest to zabrudzona dysza wolnych obrotów. Trzeba ją wykręcić i przeczyścić otworek np zaostrzoną zapałką i po kłopocie. Dwie minuty roboty. Dopiero jak to nie pomoże to czyszczenie całego gażnika i sprawdzanie układu zapłonowego.
Nokia 3310 nie działa. Bateria działa (sprawdzone w innym telefonie) telefon dziwnie bzyczy po przyłożeniu ucha. (at)ElektrodaBot Dodano po 37 : Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – “Bzyczenie” w klasycznej Nokii 3310 najczęściej oznacza, że układ zasilania (CCONT/UEM – potocznie N400) próbuje wystartować, ale natrafia na zwarcie lub przeciążenie w...
Wykręć dyszę albo ona zapchana albo przed nią coś przytyka.
Mam problem. Jedna dysza palnika w kuchence gazowej AMICA jest zatkana. Dyszy nie moge wykręcić bo się gwint wyrobił. W jaki sposob można wymienić dyszę albo może cały palnik. Czy to lepiej zlecić serwisowi.
Dostęp do dysz nie jest plombowany, je trzeba wykręcić i sprawdzić. to ta elektro dysza tak? w jaki sposób się ją czyści samą końcówkę czy ją sie rozbiera i w środku również coś czyści?
Przyczyna prozaiczna: zanieczyszczona dysza biegu jałowego (wolnych obrotów) Wykręcić dyszę przedmuchać (nie przepychać!) i wyregulować wolne obroty na gorącym silniku. Trenowałem ten temat wielokrotnie - ale takie mamy "czyste" paliwo!
Wykręć dyszę i odkręć gaz na chwilę bez odpalania. Zobaczysz czy wydmucha jakieś farfocle. Dyszę wkręcasz bez żadnego uszczelniania.
NAPRAWIONE Na zaworze ceramicznym znajduje się silikonowa dysza wlotu powietrza. Upływ czasu oraz (prawdopodobnie) bliskość grzałki sprawiły, że silikonowy element uległ degradacji i nie praktycznie przepuszczał powietrza, które to z kolei było potrzebne do wytwarzania piany. Po rozebraniu ekspresu można ściągnąć silikonową dyszę i sprawdzić czy ekspres...
Jeżeli pracuje jak 2-takt to raczej ok :) może "4-taktuje" rerg. gaźnika za dużo wykręcona dysza H. Pamiętaj że zbyt uboga mieszanka zniszczy kose.
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Cyba jednak niezbyt dokładnie wyczyściłeś ten gaźnik. To, że wylało się trochę oleju po odkręceniu pokrywy zaworów to, normalne. Pod tą zaznaczoną śrubką jest plastikowa dysz. Trzeba ja wyciągnąć i wyczyścić, oraz sprawdzić oringi, aby to zrobić musisz wykręcić wspomnianą śrubkę. Sama dysza jest wciskana.
Ja ustawiam zawsze jeden zawór gdy wciśnięty jest w tym czasie drugi, to wiadomo że pierwszy jest puszczony, potem odwrotnie. Nieco większy luz nie szkodzi na pracę silnika, tylko cykanie będzie słychać. Świece NGK to gówno, najlepsze są Championy, ale i polska Iskra lepsza niż NGK (one już dawno japońskie nie są). Jeśli gaźnik ma jakąś śrubkę do regulacji...
Zanieczyszczona dysza wolnych obrotów. Wykręcić i przedmuchać sprężonym powietrzem. :)
Prądnice fakt porazka Ale te silniki nie są jeszcze takie złe Raz spotkałem się z takim przypadkiem ze kabelek gaszący od cewki zapłonowej był poprzecierany no i miał tam jakies przejscie do masy a efektem było falowanie mozesz sprawdzić go optycznie, fizycznie ten cienki czarny?? (nie widze na zdjęciu) on jest wymienialny łączy się z cewką po przez...
Nie wymienialem narazie nic jak mam wykrecic i po co ta dysze z 4 z jakiej drugiej strony mam napelnic? Tak pod ta śruba jest uszczelka Okej, wymień ten o-ring od korpusu, a najlepiej to cały zestaw uszczelek. Tam pod 4, powinna być w środku dysza i mieć wycięcie na śrubokręta płaskiego (Przyświeć sobie tam to zobaczysz) trzeba ją wykręcić i przeczyścić,...
W tym gaźniku powinna być jeszcze druga dysza - plastikowa. Wciśnięta jest ona w górną powierzchnię gaźnika. Ażeby ją wyjąć, należy wykręcić całkowicie plastikową śrubę regulacji położenia przepustnicy. Ta śruba swoim łbem blokuje możliwość wysunięcia dyszy. Następnie pozostaje wyciągnąć tę dyszę pionowo w górę i wszystko solidnie przedmuchać. Zwykle...
srubka która wychodzi z gaźnika pod kątem w dół służy do regulacji wolnych obrotów, im ją bardziej wkręcisz tym wyższe obroty uzyskasz, druga śrubka wkręcana w poziomie służy do regulacji dawki paliwa, o ile się nie mylę im bardziej ją WYkręcisz tym bogatszą dawkę ustawisz (więcej paliwa będzie dostarczane do spalani). Co do regulacji stosunku paliwa...
Z tego co pamiętam to gaźnika nie musisz całego rozbierać. Od spodu tego "pojemniczka" pod ręczną pompką paliwa jest wkręcona śruba, to ona trzyma ten pojemniczek i to ona jest dyszą paliwa. Wystarczy ją wykręcić i wyczyścić najlepiej sprężonym powietrzem, a pojemniczek to już sam zobaczysz w jakim będzie stanie. Ja mam Castelgardena z silnikiem Tecumseh'a...
Można podać powietrze od strony dyszy, albo wykręcić dyszę i OO przepłukać.
Przeszedłem tą samą drogę. Mnie nawet siostra w Holandii szukała dyszy i czapa. Moj kominek do dziś stoi w górach i działa z drutem dyszy :))). Najprosciej metodą prób i błędów dobrać srdnice drutu . / drucików/ u mnie z tego co pamiętam jest kilka cienkich druxików z rozplecionego przedodu elektrycznego. Generalnie dysza musu być mniejsza zdecydowanie....
To jest regulacja maksymalnego płomienia ustawianego na palniku głównym. Regulacja wielkości płomienia dyżurnego na palniku zapalającym znajduje się pod spodem armatury gazowej. Ale żadna regulacja CI nie pomoże. Masz zabrudzoną dyszę płomienia dyżurnego. Wykręć dyszę i ją porządnie wyczyść. szczególnie otwór wylotu gazu. Można go przetkać pod lupą...
Witam, mam problem z chińskim motorowerem Yamasaki Ym50-8. Po powiększeniu z 72 na 110ccm. Na początku wszystko było w porządku, odpaliłem go na strzykawce "satysfakcjonujący efekt" ogień na pół metra, bez żadnego problemu wkręcał się w obroty. Wszystko wydawało się ok, zacząłem składać wszystko do kupy, regulacja zaworów. Ustawianie rozrządu no bo...
Witam ponownie. Uszczelniacze wymienione, łożyska przy okazji sprawdzone. Uszczelka miedzy gaźnikiem a cylindrem jest dobra. Jak wygląda dobrze złożony zawór membranowy? Pila po ustawieniu gaźnika- dysza główna (H) na jeden obrót wykręcona, biegu jałowego (L) na 3/4, zaczęła łapać od drugiego szarpnięcia jednakże po 2- 3 sekundach gasła. Po wykręceniu...
Włożyłem wiertło do dyszy takiej, jak w linku. W jej głębi jest mały otwór. Wiertło nie weszło zbyt głęboko, bo dysza była wkręcona w listwę i zablokowało się na wtryskiwaczu. Faktycznie mogłem ją wykręcić najpierw.
Nie jestem pewien jak jest uszczelniony i czy da się go założyć ponownie? A po co go ruszać :? Wykręć dyszę, odkręć gaz na chwilę i kwita. Jakoś nie chce mi się wierzyć w awarię zaworu :|
Heh mieliście rację, pomoczyłem dwie świeczki w rozpuszczalniku z dwie godziny, przedmuchałem kompresorem i banglają :) A aprilia już prawie działa jak należy, musiałem wykręcić prawie na maxa śrubkę od powietrza, i już nie przerywa tak, mam seryjną puchę filtra i założyłem dzisiaj przy okazji wkład filtra nowy polini, dysza z tego co pamiętam 95, chyba...
Witam ! Mój już trochę wysłużony i nieco zmodyfikowany PG-17 (mam model produkowany przed 9.05.1999) czyli bez porządnego wymiennika ciepła tylko z tym wynalazkiem tzw. kaloryferkiem+ komora z białej niepalnej masy. Teraz ma od ok. 4 lat założoną nagrzewnicę z PG-6 i działa o wiele lepiej, nie produkuje też takiej masy kamienia. Ale do rzeczy: dzisiaj...
Tak, tak :D Mam oczywiście gogle i ubranie a do tego zrobiłem "pomieszczenie" do piaskowania i plexe za którą się "chowam" ;] Wiem że strasznie odbija się piasek ;) Piaskuję raczej suchym, choć kurzu sporo. Ale zobaczę wilgotnym ;) Tutaj przeszkadza mi dysza od powietrza- nie ta wylotowa. Bo to jest ok. Ale powietrzna zbytnio zachodzi na wylot piasku......
No więc po kolei co u mnie było zepsute w gaźniku Aisan: 1. Zapieczona przepustnica - pomogło rozebranie gaźnika i parę walnięć młotkiem. 2. Jeśli brak biegu jałowego to albo zasilanie elektrozaworu iglicowego ( można sprawdzić na włączonym zapłonie zwierając końcówki czy iskrzy) albo zatkana dysza biegu jałowego ( po rozebraniu górnej części gaźnika...
Ha Ha Odkręć ten filterek i dokładnie należy go przedmuchać sprężonym powietrzem za pomocą pistoletu Wkładasz dyszę pistoletu wewnątrz filterka i dmuchaj.Ten filterek jest osadzony w mosiężnej gwintowanej tulejce i tą tulejkę się wraz z filterkiem wykręca.Również mocując obsadę palnika w imadle możesz wykręcić dyszę i po jej wykręceniu kluczykiem imbusowym...
Miałem taką sytuację i po próbach wykręcenia wykrętakiem przewierciłem dyszę dopasowanym wiertłem, a pozostałości gwintu dało się już wydłubać.
Dysze rozmiar 62 2szt, 78, 88. Wykręć dyszę i pokaż zdjęcie.
Dyszę (tę mosiężną) to trzeba dokręcić do końca bo uszczelnia się na stożku, wykręcona powinna być iglica regulacyjna.
na tym przewodzie z pojedynczym konektorem żeńskim ns gaźniku to jest jakiś elektrozawór? To jest elektrozawór paliwa wolnych obrotów, który wyklucza podawanie paliwa po wyłączeniu zapłonu do zatrzymania obrotów .Miał zmniejszać zużycie paliwa, ale tylko teoretycznie. Najlepiej go wykręcić przeczyścić dyszę i sprawdzić czy iglica reaguje przy włączonym...
Sprawdź czy będzie reakcja na regulację. Wykręć dyszę H np o 1/8 obrotu .
Masz gaźnik z ssaniem sterowanym membraną. Wykręć śrubę regulacyjną i dobrze przedmuchaj dyszę. Wkręć śrubę do lekkiego oporu i wykręć o 1¼ obrotu. Przeczyść sitka na końcach plastikowych rurek. Silnik jest już bardzo stary i z kompresją może być nie najlepiej.
Rozebrałem cały gaźnik. Zdjąłem membrany, wykręciłem dyszę, przedmuchałem gaźnik sprężonym powietrzem. Nic to nie dało. Może wymiana membran pomoże. Nie wiem.
Pod czarną śrubą jest wciskana plastikowa dysza, po wykręceniu czarnej śruby zderzakowej (ustala niskie obroty) można podważyć śrubokrętem tą dysze, wyczyścić kanały w gaźniku poprzez przedmuchanie, w tej dyszy ja osobiście przebijam ją drucikiem od linki plecionej bo nie widać jej drożności, składasz i ma działać. Druga śruba mosiężna jest od składu...
Zdaje się że w tym gaźniku cały układ rozruchowy z dyszą i studzienką znajduje się w korpusie gaźnika, a nie w pokrywce komory pływakowej. Musisz wykręcić dyszę ssania i wszystko dokładnie wyczyścić carb cleanerem. Z resztą czyszczenie całego gaźnika jest wskazane, rozkręcenie go na wszystkie części i umycie carb cleanerem.
Z opisu widzę że jest to nagrzewnica niskociśnieniowa.Najpierw odłączamy z sieci.Odkręcić górną pokrywę i dostać się trzeba do palnika Po wymontowaniu korpusu palnika trzeba z ww korpusu wykręcić dyszę która jest częściowo zatkana.W większości przypadków plucie ropą stanowi przytkana dysza.po wykręceniu spójrz przez otwór w dyszy pod światło.Niezależnie...
Dysze wyjtęte, wyczyszczone - aczkolwiek nie bylo z czego czyscic. Po wykręceniu dyszy gaz leci silnym strumieniem. Tak wiec przewody są drożne. Dysze odpowiednie - wg tabeli podanej w instrukcji. Brak poprawy.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
wykręcić rozrusznik wykręcić wkładka wykręcić turbo
nierówny praca wolne obrót radio nawigacja mercedes 20pin 24pin
heatme instrukcja serwisowa samsung ue49k5100
Symetryzator RCA/XLR przy wyjściu RCA pre out – wybór i porady Knorr-Bremse LP4941 – moment odkręcania głowicy sprężarki, procedura demontażu