Zawór kopiowania Turbo działał odwrotnie czyli odwrotnie sterował zaworkiem n75. Po wymianie problem znikł. Można go wykręcić i ręcznie naciskać i patrzyć czy pojawia się podciśnienie na vacumetr. Bo po wykręceniu gruszki nam nie zaciągnie bo czujnik robi jako uszczelnienie. Proszę o info czy pomogłem
Ale wysyp tych tgl-ów, wykręcić czujnik z kolektora dolotowego i sprawdź czy nie jest cały w sadzy odpal i zobacz jak przygazujesz wytworzy się ciśnienie. W euro 5 masz 2 czujniki doładowania turbo - sprawdzić/wymienić, ogólnie podgląd parametrów w czasie jazdy. P.s. było kilka tematów przez ostatnie miesiące tutaj przewinietych. Lub zdejmij łącznik...
Zakładając że rozrząd dobrze złożony i kompresja ok . Proponuję przyjrzeć się odczytom na live data, może map sensor daje zły odczyt? Warto wykręcić i przeczyścić na początek. Added after 5 Musisz powiedzieć coś więcej, dlaczego wymieniano te elementy?
Aktualizacja. Pojeździłem trochę i turbina zasadniczo pracuje, ale jest jeszcze problem przy niskich obrotach. Kiedy jadę w mieście i często przepinam z jedynki na dwójkę, to jeśli obroty spadną mi poniżej 1500 auto się zamula. W momencie gdy dojdzie do tych 1500 obrotów następuje nagły i gwałtowny cios momentu obrotowego. Nie byłoby to problematyczne...
Jeśli to grzejnik panelowy typu purmo, to trzeba wykręcić wkłądki termostatyczne i wstawić na ich miejsce korki 1/2" i wtedy płukać każdy grzejnik z osobna.
Gaźnik od cylindra oddziela plastikowa podstawka i od strony cylindra jest uszczelka a od strony gaźnika nigdy jej nie było a piła działała, co do simmeringów to raczej dobre. Nie mam jak zmierzyć kompresji. Dzisiaj udało mi się ustawić wolne obroty ale po 20 sek. piła gasła raz tylko udało mi się tak zrobić żeby nie gasła, ale po dodaniu gazu piła...
Po roku doświadczeń z moim ML 320 cdi jestem dużo mądrzejszy w przedmiotowej kwestii. Mianowicie jeżeli przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać autem to znaczy, że mogą zaistnieć 3 rodzaje usterek: 1. Najczęściej to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się po prawej stronie od turbo https://obrazki.elektroda.pl/8332270000_...
A PRZY JAKICH OBROTACH ODCINA CI TURBO I KIEDY CZYŚCILEŚ OSTATNIO ZAWÓR EGR? W SILNIKACH VAG -TDI W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKOW TURBO PRZESTAJE POMPOWAĆ KIEDY STRUMIENICA SIE ZACIERA I GRUSZKA NIE MOŻE RUSZYĆ DZWIGIENKI ALBO WYCHYLENIA SĄ ZA MAŁE TRZEBA WYKRĘCIĆ TURBO I WYCZYŚĆIĆ STRUMIENICĘ Z NAGARU I MA CHULAC, MOŻE TEZ BYĆ WALNIENTY ZAWÓR N72 O ILE DOBRZE...
Ustawianie głowicy w turbo: ←HF nacisnąć play w magnetofonie i regulować (magnetofon ma otworek na mały śrubokręt - uwaga, nie wykręcić całkiem śrubki) tak żeby pionowe paski się zrobiły jak najwęższe Wczytywanie w turbo: ←L Można jeszcze wczytywać którymś funkcyjnym, ale nie pamiętam którym, chyba F3. Turbo do działania oczywiście wymaga...
Witam. Mam lt 28 95km bbf i musze wymienić turbo. Jak najłatwiej i najszybciej ją wykręcić ? czy trzeba odkręcać kolektor wydechowy z głowicy a może samo turbo od kolektora ?
Edytowałem swój ostatni post nie wiem czy widziałeś (at)sigwa18 Wypadało by sprawdzić jeszcze podciśnienie czy jest stałe Jest stałe pisałem o tym wyżej. Czy klapa gasząca nie lata luzno Nie lata, jest sztywno trzymana przez swoją gruszkę i działa jak należy tzn przymyka się przy gaszeniu auta. Na koncu zostaje samo turbo albo wirnik lata po obudowie...
Wygląda na przeładowujące turbo przy pełnym obciążeniu. Jeśli pamięta fabryke to w nim mimo wszystko bym upatrywał problemu. Ew. Wykręcić je i dac do sprawdzenia (o ile ktoś bedzie chciał sprawdzać a i tak zregenerować od razu). Dziwne jednak że dopiero przy takiej predkości pojawia się bład. Do tej predkości przy np. niskich obraotach 3 biegu i "but...
ja bym się tam nie pchał w uturbianie silnika za taką kasę lepiej kupić auto fabrycznie przystosowane do turbo i wykręcić je ile się da kasa podobna a efekt dużo lepszy
Turbo jest nowe , przebieg faktyczne 275 tys rocznik 2004 Przepustnica nie sprawdzana, ale nie ma typowych objawów tzn zawieszanie się na obrotach. Problem Rozwiązany : Wyczyściłem czujnik położenia wału, dokręciłem dolną sondę lambda bo można było ręką ją wykręcić i silnik zaczął zasuwać jak należy. Pozdrawiam
Tak macie rację to był chyba diesel tam są inne świece O adaptacji wiem nawet znalazłem poradnik jak to dokładnie zrobić w moim modelu. Ale znalazłem też filmik z TVN turbo jak sprawdzić czy jakaś świeca czy cewka nie działa bez narzędzi. Polega to na odpinaniu po kolei zasilania świecy na odpalonym silniku, jeśli silnik zgaśnie świeca działa, jeśli...
Świece były wymieniane przy przebiegu 30000 km na takie same, jakie stosuje GM w tych silnikach, czyli NGK IFR7X7G. Opel zaleca wymianę świec co 30kkm przy zasilaniu LPG, więc też tak robię ;) Czy to możliwe, że któraś jest niepoprawnie dokręcona? Świece zmieniałem w "normalnym" warsztacie, potem miałem przegląd roczny w ASO, gdzie te niedowiarki musieli...
Witam Zleciłem wykonanie instalacji grzewczej, której sercem jest kocioł jak w temacie, ekipa zmontował całą instalacje, włącznie z kominem (8m) i na dniach mam mieć gaz. Zaniepokoiło mnie jednak to, że nie podłączyli odskraplacza wbudowanego w adapter przy kotle z kanalizacją. Od fachowców co to robili instalację dowiedziałem się, że ten kocioł nie...
Rada jedna trzeba sprawdzać co się zdarzyło a tego on-line nie da się zrobić. 1. Sprawdzić czy wałem da się kręcić. 2. Można wykręcić świece żarowe i sprawdzić kompresję. 3. Przejrzeć cały dolot czy drożny. 4. Sprawdzić przy okazji luzy turbo i jego stan. itd.
Co taki słaby procesor ? Już lepiej i5 3570K jak zechcesz podkręcić. Dysku SSD nie widzę a chyba nie będziesz trzymał systemu na tym WD Green z bardzo wysokim czasem dostępu ? Kartę dźwiękową masz w płycie. Za 830zł widziałem w techplanet HD7950 - pewnie promocja kilkudniowa. Mało tego. Dyski typu WD green przy pracy jako systemowy padają dosyć szybko...
Niestety nie oszukasz się na siłę. Na 100% korba - na pewno jedna. Możliwe, że to nie turbo spowodowało przedostanie się oleju to komory spalania. Wykręcić świece i sprawdzić kompresję na zimnym i już będzie wiadomo. Jakim sposobem miałby być korbowód pogięty? musiałby zassać olej to po pierwsze,po drugie krzywy korbowód ma dużo niższy stopień sprężania...
wlazłem dzisiaj pod auto i porządnie przyjrzałem się gruszce i cięgnie. zdjąłem jeszcze raz cięgno od gruszki i poruszałem kierowniczkami. i co się okazało. kierowniczki jednak się przycinają w drodze powrotu do minimalnego doładowania. Co prawda nie są zatarte mocno i jest to 1/4 ruchu zatarta. Opadają w dół od minimalnego doładowania do max bardzo...
Witam.Nie podkręcałem go jeszcze wcale.Nie znalazłem żadnego tutoriala do tej płyty,zdaje sie ze trzeba tez wyłączyc ten tryb turbo po podkręceniu.I jeszcze pare innych opcji na "disabled"..Ponoć da sie go wykręcić na 4.500 ale narazie 4.0 było by ok
Wysprzęglik wymieniony wraz ze sprzęgłem. Naprawa okazała się "w czas" bo sprzęgło już było cieniutkie a przy okazji drgawki auta przy ruszaniu odeszły w zapomnienie. Auto również w zakresie obrotów 1,5-2.0 tyś mocno wibrowało co również okazało pochodzić od sprzęgła. Nie obyło się bez podnośnika oraz pomocy kolegi. Skrzynia jest bardzo ciężka i samemu...
Witam Zauważyłem że w samochodzie mam delikatny wyciek paliwa ,po głębszym przyjrzeniu się skąd wyciek następuje,okazuje się że spod zaślepki głowiczki pompy wtryskowej ,czyli specjalnej śruby, która znajduje się pomiędzy wejściami przewodów wtryskowych do pompy (na zdjęciu zaznaczone ) Jak to jest z wymianą znajdującego się w środku oringu ? Na necie...
Odnośnie zaworu EGR to napierw wykręcić wyczyścić, bo smar się tam zbiera. Ja podłączyłem podciśnienie omijając elektrozawór, odpaliłem silnik i widziałem że zawór się otwiera, można też ustami zassać zawór, też powinien się podnosić. Jeżeli padnie zaworek od turbo EGR też będzie żle wysterowany. Więc polecan najpierw sprawdzenie trzech elektrozaworków...
Nie mam pojęcia na temat tuningu 2.5 V6 w galancie ale wiem że na tuning wolnossaka trzeba dużo kasy załadować bo trzeba to uturbić i nie ma tu żadnych półśrodków bo bez turbo to będzie walka o kilka KM. Wiem też że to całkowicie inna półka, i tak jak napisałem podane propozycje są propozycjami podanymi czysto do łomotu, A Galant się średnio do tego...
mam dwa przewody wszystko jest po podłączane do maglownicy i z tego co "fachowiec" twierdził wspomaganie jest podłączone tylko ten przewód moze iść do reduktora bo mam napęd na 4 koła i skrzynie 6 biegową .. ale w jaki m celu?? Dodano po 8 no ale płyn nim wycieka bo sie przejechałem a pod maską płyn... :/ lipa.. mowił żeby ten przewód wykręcić i zamontować...
Witam :idea: :arrow: :arrow: Znalazłem to forum na kanale yt i może w końcu Wy mi doradzicie co ronić Spec : Procesor - intel córę 2 quad 4x2.87 Płyta - Asus p5q turbo Ram - ddr2 Ocz pc2 8500 4gb Grafika - Radek Asus hd4890 Zasilacz - Ocz600w Komputer był składany pod oc, ale jakoś przez 8 lat nie potrzebowałem tego robic i nagle nastała wiekopomna...
Teoretycznie ktoś kumaty jak odkręci gruszkę od razu będzie wiedział czy "klameczka" chodzi jak chodzi lub też zacięta na "amen" . Nie wkręcaj się w piękne reklamy. Samego korpusu turbo nawet się nie rusza jak wirnik kreci lekko bez luzów i nie wali olejem na zbyt . tam nic się nie powinno ruszać . Cała tajemnica jest w geometri ma chodzić lekko i to...
Peugeot expert 3 2.0 hdi rhr 2007. Historia zaczęła się od wymiany silnika po zerwanym rozrzadzie. Po tym zabiegu auto chodziło jak marzenie. Przy zerwanym rozrządzie ucierpiał jeden wtrysk( rozbilo końcówkę) . Wtrysk został naprawiony na częściach z jakiegoś tam wtryskiwacza co leżał rok czasu na półce. Pierwsze dni były dobre, silnik chodził idealnie...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Nastawnika turbo. To Ducato model 250? Teraz se w program patrze i widzę że one nie miały jeszcze czujnika pozycji turbo, ani wartości wysterowania zaworu. I nie jest sterowana przez ECU. Wywaliłeś cały dolot? Zacięta przepustnica mogła by dawać podobne objawy. Ew uszkodzony/zapchany katalizator. Skoro dolot nie pomógł to zluzuj wydech, np wykręć sondę...
Wyjdzie z pewnością błąd elektrozaworu N109 - usterka mechaniczna czyli jego zabrudzenie , wykrecić, przepłukać, osuszyć, sprawdzić stan uszczelki-oringu i wkręcić na swoje miejsce.
Zaślepka na imbus 6 wykręć i w jej miejsce wkrecamy manometr. W tandempompie nie daleko króćca powrotu paliwa.
Masz gaźnik z ssaniem sterowanym membraną. Wykręć śrubę regulacyjną i dobrze przedmuchaj dyszę. Wkręć śrubę do lekkiego oporu i wykręć o 1¼ obrotu. Przeczyść sitka na końcach plastikowych rurek. Silnik jest już bardzo stary i z kompresją może być nie najlepiej.
Mam takie pytanie w temacie czy silnik dobrze pracuje jak odpali czy jest spalanie na wszystkie cylindry. Miałem taki przypadek że w pracy mało było elektryki do roboty facet przyjechał autem z tym silnikiem na wymianę turbo (na holu). Wykręciłem turbo poszło do regeneracji po powrocie silnik uruchomiłem i mała niespodzianka silnik pracował ale na jeden...
DOS błędami sypać nie będzie, Win95 może, szczególnie 1wsze wydanie. Ja bym polecał jednak trzymać się Win98SE (OSR2). Obsługuje dużo nowszych rzeczy niż 95, DOS nie jest ukryty, ładnie działa. Ew kombinowanie z WinME, warto sprawdzić bo zdania podzielone. Jedni mówią że kaszana, inni że lepszy niż 98SE. Pomijając ukrytego DOSa, do którego trzeba troszkę...
Witam, zamknij zawory na c.o oraz na z.w.u czyli zasileniu wody do kotła, odkręć ciepłą wodę i obserwuj, jak spadnie to wymiennik płytowy padnięty, ale... jak wykręcisz, przytkasz przeciwległą stronę i dmuchniesz a ciśnienie będzie biło na stronę obok to wymiennik pewny. Sama praktyka, wymiennik po opisie masz walnięty na 99%.
A teraz pytanie które punktuję najwyżej :D Znając życie nikt nie odpowie.. Jakich kluczy/nasadek/i innych będę potrzebował żeby wykręcić EGR/Kolektor i Turbo?
Wykręć tą srube od zaworu sterowanego przez turbo -zmienisz charakterystykę sprężyny i bedzie szybciej reagował na ciśnienie z turbiny (większa dawka)
Lutowanie nic nie dało. Czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba sprawny — pokazuje cały czas 992 hPa. Wykręciłem kolektor ssący — dwa środkowe wloty zmieniły średnicę do 2 cm (sadza). Auto kupiłem niedawno od starszego pana, podczas jazdy próbnej był muł. Turbo nie dmucha więcej niż 0,4 bar, będę wyjmował turbo, bo śruby od wydechu ani drgną.
Tak zainstalowane i wszystko wykręcone na maxa .
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
Nie prościej nypel wykręcic i wkręcic typowy? Stożek ,banjo
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Peugeot 508 sedan 2.0 HDI [2018] Jak zdemontować/wyjąć/odkręcić/wymienić skrzynię biegów, uszczelniacz na wale (zdarza się wyciek z uszczelnienia stopki wału korbowego) •Zdemontować obudowę filtra powietrza •Odłączyć akumulator •Odkręcić koła •Odkręcić nakrętki przegubów •Odkręcić całe nadkola •Odpiąć 2 kostki (czujniki parkowania i świateł w zderzaku)...
Tak zrobię, czy dokręcając śrubę od ogranicznika turbo będzie wstawało wcześniej?, Czy wykręcenie dwóch srob od spodu gruszki umożliwi mi jej ruch tak abym mógł dostać się do ogranicznika? Czy muszę zdemontować cała od spodu z zawleczką?
Po pierwsze spróbuj to, co radzi Ci kolega na środek dachu dać na chwilę, czy coś się zmieni. I druga próba, całkiem wykręć bat czy coś się zmieni.
Kolego nie wiem czy rozwiązałeś problem ale zanim weźmiesz się za wykręcanie turbo to wykręć samą gruchę i przy zgaszonym silniku sprawdź jak pracuję ramie turbo, powinno poruszać się dość swobodnie około 2-3 cm. Później bierzesz gruchę wężyk i albo strzykawka albo ustami sprawdzasz jak działa grucha Jeśli też płynnie to szukasz dalej jeśli się zacina...
Witam , mam problem z silnikiem Vw t4 2,5 tdi Acv 102 km., auto odpala bez problemów, trzyma równo obroty ale po chwili pracy zaczyna kopcić na niebiesko, od czasu do czasu na chwilę przestaje i wyrzuca większy obłok , dodanie gazu powoduje chmurę niebiesko szarych spalin, zapach przypomina nie spaloną ropę ,po wykręceniu korka wlewu oleju i wyjęciu...
wykręcić rozrusznik wykręcić wkładka wykręcić dysza
brazowa kostka zestaw reballing czestotliwosc alarmu
sztuczna inteligencja sztuczna inteligencja
Montaż kół rozrządu w Opel Astra Z16XEP Kod błędu P0230 w Peugeot 206 2.0 HDI - diagnoza i rozwiązania