Pasek ok, połączenia wyczyszczone. Dzisiaj mierzyłem to: + alternator i jego obidowa=14.47v +alternatora i - Aku = 14.46v (+ Aku i obudowa alternatora = 14.46) + Aku i - Aku = 14.45v Dodając gazu na ładowanie rośnie do 15 v z haczykiem Mierzone zwykłym multimetrem .
Wymiana lub doregulowanie paska napędu alternatora.
ile kosztuje takie diagnozowanie alternatora u fachowca - tzn. te pięć minut a ile wymiana regulatora?
Przecież to proste jak drut, dlaczego wciąż wtrącają się ludzie bez doświadczenia pracy na warsztacie? W/w objaw to uszkodzenie stojana alternatora, a jego konstrukcja jest taka, że w grę wychodzi tylko wymiana alternatora na drugi.
Wszystko zależy jakiego producenta masz alternator. Kiedyś też wymianiałem i bez tej informacji nikt nie dobierze. Finalnie okazało się że jest pęknięta obudowa i zamiast łożysk wymiana całego altka.
Dzięki wielkie Wam za odp :) pompa wody także tam jest? W Seicento 900 pompa wody jest na "zewnątrz silnika", pod alternatorem i napędzana tym samym paskiem klinowym co alternator.
No lipa.. Nic się nie zmieniło.. Mechanik mówił, że być może trzeba kupić nowy, oryginalny czujnik. Co do reszty nie wiem.. Jeszcze zaprowadzę samochód żeby założył ten stary czujnik i sprawdził. Jeszcze mnie ciekawi sprawa kostki stacyjki, rozrusznika i alternatora..
Fiat Seicento 1,1 Problem z ładowaniem, odpalaniem. Witam serdecznie. Jestem użytkownikiem Fiata Seicento 1,1 z gazem. Autko użytkowane codziennie, jednak co dwa, trzy dni nie odpala. Wymiana akumulatora nie pomogła. Zmierzyłem pobór prądu na postoju 0,12 A. Wyjąłem akumulator po odpaleniu - napięcie na przewodach 13,8 V, prąd od 1,8 do 2 A. Moim zdaniem...
Witam. Ja mam podobny problem z piszczeniem w glosnikach. Probowalem juz nastepujacych rzeczy: wymiana alternatora, kondensator na alternator, wymiana chinchy, filtr na zasilanie radia. Chinche mam teraz puszczone nie progami, ale srodkiem pod wykladzina. Mam Fiata Seicento i w nim na podlodze, pod radiem jest z tego co mi sie wydaje, urz. sterujace...
Olej spod klawiatury szmacil pasek. Wymiana uszczelki i usuniecie wycieku pomoglo. Dzieki wszystkim za pomoc
Pierwsze co zrób to sprawdź termostat bo to raczej na niego wskazuje, no chyba że masz zerwany pasek pompa alternator, no ale wtedy tez byś nie miał ładowania... Wymiana termostatu to 20 minut roboty, koszt t około 40 złotych. Przy dalszej takiej eksploatacji to uszkodzenie UPG pewne jak najbardziej, jeżeli już nie ucierpiała...
Jak już rozebrałem cały alternator zrobiłem pełną regenerację (przetoczenie ślizgów, wymiana diod do wzbudzenia, wymiana łożysk) i problem rozwiązany. Niechciałem ryzykować kolejnego wyjmowanie alternatora z samochodu :-). Wszystkim dziękuję za pomoc. Mam nadzieję że troszkę po takiej regeneracji jeszcze podziała ;-). Pozdrawiam.
Przecież podalem na poczatku przepis na pomiar Podałeś żeby mierzył na akumulatorze, jak będzie przepalony bezpiecznik to pomiar nic mu nie da. Kolega pisał żeby mierzyć na zacisku altka, tak samo do poprzednika, często w tych altkach wycierał się ślizgacz wiec wymiana szczotkotrzymacza też pomagała na chwilę już wcale. Nadal nie mamy informacji czy...
Dobra Panowie w poniedziałek się za to wezmę - bo jak sądzę wymiana wtryskiwacza po której to się stało tu nic nie ma do tego... ewidentna sprawa elektryki... P.S. alternator pół roku temu robiony był...
powiedz mi czym różnią się fizycznie te dwa alternatory: Róznica w nich jest taka, że jeden ma płytszą a drugi bardziej wysklepioną przednią obudowę, a tym samym są inne koła pasowe, z pierścieniem odsadzającym i bez pierścienia. Generalnie różnica w nich była taka, że jeden był pod samochód z klimą drugi bez. Oczywiście będziesz się teraz spierał...
Na ceny ma też trochę wpływ skomplikowanie aut. Kiedyś auta miały prostą budowę i nie były tak upakowane, dziś do głupiej wymiany żarówki z przodu trzeba czasem pół auta rozebrać i weź to wytłumacz laikowi, który wcześniej 15 lat jeździł bandziorem (125p). Już w głupim Seicento trzeba opuścić trochę silnik żeby się dostać do alternatora, a jak jest...
Witam. Spotkała mnie ostatnio wymiana uszczelki pokrywy głowicy w Seicento 899 z 98 roku. Wszystko było ok do czsu kiedy przykręcajac spowrotem termostat pękł on niemal na pół. Na szczescie na złomie dostałem taki i zamontowałem juz bez zadnych atrakcji. Przy podłączaniu orurowania \wszystko sprawdziłem kilka razy więc powinno byc ok. Auto jednak zachowuje...
Witam ponownie. Faktycznie, że zapomniałem napisać o rozwiązaniu problemu. Więc tak, w pierwszej kolejności kupiłem regulator napięcia, wymieniłem (można to zrobić samemu i jest dostęp od góry, może nieidealny ale nie ma z tym problemu) i poprawiło to sytuację na bardzo krótki czas po czym problem powrócił. Nastepnym zakupem był już cały regenerowany...
Witam panowie po długiej przerwie. Tak jak obiecałem poniżej prezentuję fotki: po czyszczeniu alternatora; przed wymiana mostka prostowniczego-porównanie starego i nowego mostka; po montażu mostka do alternatora w dniu dzisiejszym w te śniegi i zawieruchy na parkingu przed blokiem :D:D:D:D:D Po montażu wszystkiego do auta na razie jest oki, pozostanie...
ładowanie 13,9 na światłach To nie jest za niskie ładowanie, jednak na dolnej granicy. Słabo ładuje i słabo odpala. Zacząć trzeba od przewodów. Potrzebujesz miernika. Odpal, zapal światła, daj mu chwilę żeby pochodził. Ustaw miernik na 20 V DC, jedną igłę przyłóż do dodatniego słupka akumulatora (nie do klemy), a drugą do najgrubszego zacisku na alternatorze...
Spaliła się wiązka idąca do i z skrzynki głównych bezpieczników (tych przy aku), sama skrzynka jest nadpalona, ale elektrycznie nienaruszona (ale i tak ją wymienię), oraz przewód idący do rozrusznika i alternatora. Poniżej zdjęcie zniszczeń i samego aku jako ciekawostka. Dzisiaj rozłączyłem wszyskie połączenia wiązki w komorze silnika, ale jak doszedłem...
Witam, mój mechanik zdiagnozował w moim CC 900 usterkę prawego tylnego regulatora siły hamowania. Problem objawia się znacznie opóźnionym i osłabionym hamowaniem prawego tylnego koła. Podczas hamowania przy małych prędkościach auto osiada na lewą stronę, przy większych prędkościach leci cały na przód. Auto sprawdzane podczas przeglądu na hamowni i wszystko...
Witam. Wszyscy pewnie wiedzą jakie oświetlenie ( mijania i drogowe ) ma nasz słynny polski Fiat. Chciał bym przerobić ten defekt!! (seryjny!!) Wiem że sama wymiana żarówek np. na H4 nic nie da , bo leflektory są jak by całkiem inne niż w innych autach! Pierwsze pytanie: Czy ktoś juz bawił sie w tym temacie? Chciał bym, by światła były choć tak mocne...
Z drugiej strony wiem, że poprzedni właściciel mojego autka jeździł nim 5 lat nie robiąc w nim czegokolwiek (dlatego już na początku musiałam go naprawiać - amortyzatory, elektrowentylator, itd.). Ale czy jest to wykonalne przez 7 lat? Nissany Mikra są w porządku, ale boję się kosztów napraw i części, ale może niesłusznie. I czy może ktoś wie czy w...
Dawidt23 ...Bardzo proszę o pomoc bo już mi ręce opadają i nie mam pojęcia co na to poradzić, czy jest to wina zasilania, anteny czy jeszcze czegokolwiek innego... Myślę ,że wymiana akumulatora nie powinna wpływać na te objawy. Rozumiem , że w czasie jazdy (czyli pracy silnika) nie możesz nic odebrać ? . A w czasie postoju (przy wyłączonym silniku)...
Od jakiegoś roku (być może było to dłużej) zauważam coś takiego. Pod obciążeniem, ale takim niezbyt dużym (gaz na 20-30% powiedzmy) okazjonalnie słyszę coś w rodzaju stukania zaworów. Pojawia się na w pełni rozgrzanym silniku, przy obrotach 2000-2500, zazwyczaj w trasie. Nie jest to jednak reguła, czasami potrafi tego miesiąc nie być. Mam wrażenie,...
Pewny Kolega jest? Bo ja nie. Zdecydowałbym się na wymianę alternatora na używany po regeneracji i problem z głowy.
A może ten silnik na odśrodkowy łącznik rozruchowy który jest ciągle zwarty? Przy zwartym wyłączniku oðsrodkowym, za niedługi czas (minuta -dwie) uzwojenie rozruchowe spali się. A jak to rozpoznać, zmierzyć że oba uzwojenia pracują razem? Albo jak wygląda ten wyłącznik odśrodkowy i gdzie się mogę go spodziewać. Silników nigdy nie robiłem (jak...
Wymieniłem ,przekręciłem zapłon odpaliłem i wyskoczył na 4 tys obrotów i obroty nie spadały, więc założyłem spowrotem stary Nowy silniczek jest 100% sprawny tylko wykonany nieprawidłowy montaż a jeśli trzpienie mają taką samą średnicę nie zależnie od kształtu grzybka to oba będą pracować bo kształt grzybka zmienili w innym celu Dodano po 28 Po odpaleniu...
Witam. Gdy samochód jest zimny - odpala za 1wszym razem, gdy troszkę się nim przejadę i zgasze silnik ponowne odpalenie to tragedia. Czasami odpali za 2gim razem czasami za 7. Byłem w ASO - egzaminer nie wykazał błędów, znajomy mechanik sprawdził ciśnienie w pompie paliwa - 0.9 bara(normalnie powinno być 1,5) ale pozatym przy odpalaniu nie ma iskkry...
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz dlaczego przy napięciu 15.02 żarzy się kontrolka od ładowania a przy napięciu 15.2 gaśnie tak gdzieś przy 2tyś obrotów Jeżeli Ci się jarzy kontrolka ładowania to uszkodzona dioda mostka wzbudzenia , tak jak mówi kolega janek1815 Alternator najprawdopodobniej wymienie na regenerowany bo ten jest już w biednym stanie...
Gościu łożyska z 60zł, robocizna z 100zł i co dalej? Za pół roku obudowa pęknięta za 200zł z wymianą? Zastanów się trochę. Nie uważaj kogoś za debila. Jeżeli coś robię to staram się przemyśleć. A pytałem o coś innego...
W moim autku padło ładowanie ,zacznę od tego że siostrze nie odpalało cinqę podłączyłem mojego seicza na kablach przy włączonym silniku do jej akumulatora klemy dobrze+ i - cinqe odpalił ,ale na drugi dzień seicz kaput . Raz ładuje raz nie sprawdziłem napięcie ładowania na wolnych obrotach 12.9 -13,05 ,zwiększając obroty napięcie spada do 12,6. Czy...
łożyska alternatora seicento pasek alternatora seicento seicento pasek alternatora
fujitsu siemens wymiana procesora gwinty calowe samsung błąd kamery
Jak ustawić twardość wody w zmiękczaczu Cosmowater Home 22? Centrala BFT - Brak Możliwości Zatrzymania Bramy z Pilota