Tak zdiagnozowalismy. Dobra robota ;-) Ale wiązka ciągle też może być przyczyną tyle że już czujnik masz więc najprościej będzie go wkręcić i spróbować. Na zdjęciu powyżej masz lokalizacje gdzie jest zamontowany i cokolwiek stoi na drodze ograniczając do niego dostęp trzeba wykręcić... :-( Równie dobrze przyczyną może słaby styk w kostce ale to okaże...
Nie powiem bo nie mam schematu pod ręką. Ale ogólnie ma być zasilanie 12v, masa, 5v dla czujnika temp. i sygnałowy do sterownika. Także pomierz może na początek co.
Bez blokady na wał będziesz miał problem. https://obrazki.elektroda.pl/6698746200_... Blokada to nr 2 i 3 na rysunku. Zależy czy to automat czy manualna skrzynia. Koło paska rozrządu na wale jest bez klina i dociskane jest kołem pasowym paska osprzętu. Przez to trzeba zablokować wał wkładając blokadę w koło zamachowe, blokadę wkłada...
Jak rozumiem, te instrukcje, które pokazałeś nie są dostępne darmowo? Katalog części to się znajdzie (po angielsku): https://catcar.info/citroen/?lang=en ale instrukcje są płatne.
Jeśli chcesz to wystarczy chyba 5 a nie 4 śruby.
Wymienił już kolega tą żarówkę? Do żarówek z tyłu mamy dostęp z tylnych schowków (to są te światła w nadkolach), do żarówek w tylnej klapie można dostać się tylko ściągając tapicerkę z tejże klapy (wystarczy przekręcić kilka zatrzasków i pociągnąć do siebie).
Podałem ten przykład z własnego doświatczenia . Nie podałeś jakie masz sterowanie dmuchawą.Nie miałem nigdy do czynienia z ,,cytrynkami '' ,każda firma stosuje swoje rozwiązania ,ale ,,koła drugi raz nie wymyślą '' ,pewne rozwiązania są uniweralne .Proszę sprawdzić ile przewodów jest podpiętych do silnika dmuchawy .Jeśli dwa, to na pewno sterownie odbywa...
Dlatego wyjmij calosc i nie bedzie zadnych problemow. Osobiscie, nie widze zadnej mozliwosci zlozenia silnika ze skrzynia, pozostawiona w samochodzie. Skrzynia na silnik - tak, silnik na skrzynie - nie.
Poszukaj tutaj http://www.gatesautocat.com https://www.gates.com
Sprawdź, czy przy lampach nie ma problemu z masą.
po co ? na przykład z org kluczyka nie ma możliwości wyjęcia tp jest wtopiony w obudowę .
Ten sam silnik ale w focusie , wymieniałem czujnik i odpalił od strzała nie było potrzeby grzebania w niczym .
Zauważ ze silnik (zespół razem ze skrzynią) trzyma się w 3 miejscach, a jedno miejsce jest na skrzyni. Podwieszasz silnik, wyciągasz półosie. Odkręcasz skrzynie. A czy przypadkiem HDI 110KM nie miało już dwumasy? W sprzęgło mogło się rozsypać, łożysko mogło się zablokować, wycisk też mogło uszkodzić. Zanim nie rozbierzesz nic nie ma pewnego.
W bsm nie ma żadnych danych które się koduje . Są tylko w BSI
Nie musisz..
Tu masz link do części: http://www.motointegrator.pl/ w załączniku dane fabryczne ogólne do sprzęgła (rysunki, sposób naprawy). I drugi z wartościami momentu dokręcenia śrub i nakrętek silnika i podzespołów.
Drążek stabilizatora to trzyma ta jedna śruba co i przykręcony jest uchwyt linki ręcznego. Pozostałe 2 drążki nie są na ciasno wprasowywane tylko na różne sposoby zabezpieczane przed wysuwaniem, ale korozja robi swoje i łatwo nie będzie je powyciągać.
Filmik jak naprawić wyświetlacz https://www.youtube.com/watch?v=qv-F1tiI...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Daje sie wyjac, ale jesli nie masz sprzetu (podnosnik kolumnowy, wspornik silnika) najlepiej zrzucic rame (sama, bez przekladni kierowniczej).
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Jeśli to wygląda tak jak na obrazku to ten na samej górze jest tylko po to żeby miało gdzie wywalić nadmiar ciśnienia (zawór bezpieczeństwa). Nie podłączasz go nigdzie lub tylko kawałek wężyka żeby sobie zwisał do dołu. edit: Już chyba wiem w czym problem. Pewnie masz zbiorniczek od diesla, a one mają jeszcze jeden króciec z dołu. Możesz go zaślepić.
Tak należy zdemontować pasek rozrządu.
Na odległość i bez odpowiedniego sprzętu będzie ciężko ,ecu na douczenie i dopisać do auta.....
Kiedyś jak jeszcze mało wiedziałem i myślałem że to zwykła skrzynka bezpieczników, to kupiłem z danego samochodu żeby wizualnie była podobna i wszystko działa do dziś. Też to było w C4 hatchback.
Mechanik założył głowicę bez planowania??? i jeszcze wziął za to pieniądze??? takie rzeczy przechodziły w polonezie... W silniku wysokoprężnym jest to karygodne, równie dobrze mogłeś wyrzucić te 120 PLN; i nie żebym był złośliwy ale jak można coś takiego zaproponować... Ja bym do oszusta nie pojechał nigdy więcej... Kowal jakiś nie mechanik... Pewnie...
Musisz wymontować licznik.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Wszystkie które ma w spisie zrobisz bez wylutu podłaczasz 4 kable i jazda ;-) czyta flesz +eprom ;-)
Masz instrukcję, pozdrawiam i Wesołych Świąt
..sterownik jest pod ręcznym a odbiornik podczerwieni obok lusterka wstecznego..
Moim zdaniem problem leży w czymś innym, nie w diodach. Mało prawdopodobne, żeby tyle diód naraz się uszkodziło.
Czy udało rozwiązać się problem co było uszkodzone mam taki sam problem bardzo dziękuję za odpowiedź
Wymiana zakończona sukcesem a pod spodem zamieszczam instrukcje której ja nie miałem bo nie mogłem żadnej znaleźć a może się komuś przydać 1. ustawić koła na wprost i wyjmująćkluczyk ze stacyjki żeby kierownica się zblokowała( wiadomo czemu taśma od poduszki) 2. odkręcić nakrętkę na 13 klucz przy pedałach z kolumny kierowniczej wyciągnąć śrubę i zsunąć...
L04 - L05 - L06 chodzą za siebie - sprawdziłem.
To ja wiem tylko dlaczego sterownik ,,tak chce"? Tego, to ja nie wiem, może widzi niewłaściwą temperaturę. Napisałem, bo myślałem, że chodzi Ci po głowie wymiana (podałeś cenę).
Tylko od dołu. Łatwo nie będzie. Za to płacisz. Do godziny roboty.
Pewnie żaróweczki padły lub zakopcone, wymiana dziecinnie prosta.
https://citroen.auto.com.pl/forum/viewto...
Albo to, albo zmieniarka. Zmieniarka wymaga aktywacji, to po prostu podłączasz i w menu radia wybierasz wejście AUX.
Jeżeli masz Diagboxa, możesz spróbować wykodować i ponownie zakodować ten zestaw. Niestety tak to oprogramowanie jest skonstruowane, że trzeba kodować radio w kilku kalkulatorach. Z głowy ci teraz tego nie wymienię niestety, musisz przeszukać poszczególne moduły i znaleźć wszystkie opcje związane z radiem/zestawem głośnomówiącym/ekranem. Przerabiałem...
http://obrazki.elektroda.pl/9914994000_1...
Dla potomnych łożyska pasujące to: łożysko kulkowe SKF BB1-3366A wymiary [mm]: 25x52-13 x1szt łożysko kulkowe SKF 6206TN9/C3 wymiary [mm]: 30x62-16 x1szt łożysko stożkowe TIMKEN NP181102/ NP132010 wymiary [mm]: 33x68-12,5/18 x1szt łożysko stożkowe TIMKEN NP261806/NP736655 wymiary [mm]: 30x 59-11/16,5 x1szt łożysko kulkowe kryte obustronnie z pierścieniem...
Kup na złomie nowy ok. 800 zł w serwisie.
Witam linka wymieniona nie wiem czy kogoś to zainteresuje ale tak dla informacji wyciąga się od spodu pod wydechem za osłoną żarową są dwie nakrętki na klucz 10 trochę ciasno ale da się zrobić .I temat chyba zamknięty pozdrawiam :D
Sprawdz wiązke silnika, uszkadza się (przeciera) przewód komunikacyjny między sterownikiem a bsi.
Jesli masz C3 I generacji problemem jest najprawdopodobniej przelacznik zespolony przy kierownicy. Slawny com 2000 drogi i wlasnie czesto powoduje rozne cuda, czasem uda sie go naprawic, a czasem tylko wymiana loteria i trzeba wiedziec co sie robi.
Citroen C5 X7 2010 2.0hdi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. rezystancja zbyt niska Kontrolka pasó... Bezpośrednia odpowiedź - To nie jest usterka „kostek pod fotelem”. Kod, który widzisz jako „P0362”, w PSA odpowiada zazwyczaj błędowi 7362: obwód kontrolki...
Witam. W zał. Ustawienie rozrządu - blokowanie wału korbowego przy kole zamachowym od 2004r. w Citroen Xsara Picasso 1,8 16V (7 stron - opis po polsku).
Proponowałbym przełożyć wszystko skoro w nowym są węższe koła. Rozrząd cały też do przełożenia. Pasek musi pasować do szerokości koła. W silnikach 1.6HDI były owalne i okrągłe koła pasowe (te z których czyta czujnik) - każde koło ma inny typ napinacza choć z wyglądu jest taki sam. Przekładaj wszystko chyba że chcesz mieć później problemy. Przy zmianie...
citroen wymiana wymiana alternatora citroen citroen wymiana wentylator
brother reset licznika bębna massey ferguson sterownik skrzyni włącznik czasowy wentylator
generator magnetyczny power query
Schemat wewnętrzny stabilizatora LM337 Amica OTC6223BG – wymiana przycisku oświetlenia w okapie krok po kroku