Dało by radę NZ uzbroić w osprzęt z SZ. Tylko że z przełożeniem całej elektryki pewnie było by mniej roboty. Wybór padł na C14NZ bo taki już masz, czy tak sobie wymyśliłeś?
Po prostu znajdź manuala...To jest proste. :wink: :wink:
W scyzoryku nie będzie rurka. Transponder jest chyba w układzie. Ewentualnie może być PCF7936.
Wszystko jak na tacy masz u wujka google. Fraza : wymiana zegarów opel corsa c - powinno wystarczyć
Opel ma białe (żółte) podświetlenie razem ze wskazówkami , robiłem przeważnie na czerwone . Efekt spoko jak sobie klient wymyślił ,tylko diody ze światłem rozproszonym (obowiązkowo).
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Jeżeli zestaw jest od jednego samochodu (jest to komplet) to będzie git, nie potrzeba nic programować. A weź ty to immo zamontuj sobie np w schowku. Wklej tylko pastylkę z kluczyka do środka i będzie git. 350 oszczędzisz ;)
Jak na nim nie odpala to nieprzypisany do auta lub uszkodzona elektronika klucza .. Jak nieprzypisany to potrzebne kody IMMO (powinny być z dokumentami auta) i przypisanie (dokodowanie) jakimś sensownym komputerem/testerem ...
Tak ma być,wymieniasz całość.
Po co silikon? Tam nigdy nie było silikonu. Uszcelka jest korkowa z tulejkami. Sama usiądzie ile trzeba. A poprzednia cieknie, bo pewnie źle wyczyszczone lub źle dokręcone. Odsyłam do tematu: Tryty i silikon- ich zastosowanie i cena -w dziale Serwisanci.
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Termostat to jest cały ten element który widać na zdjęciu. Czyli trzeba odłączyć wtyczkę czujnika temperatury, odpiąć 4 węże i odkręcić 2 śruby (wcześnie dobrze by było spuścić trochę płynu, żeby za dużo się nie wylało).
Sprawdź jak piszesz czy jest zasilanie dotykając woltomierzem do nieosłoniętej blachy pojazdu (masa). Na kablu antenowym również możesz sprawdzić ewentualną korozję lub uszkodzenia. Całkiem możliwe że padł wzmacniacz więc może czekać Cię jego wymiana.
Tu masz taki zamek, gdzie widać, jak to ma być złożone. Tylko siłownik jest odpięty. http://obrazki.elektroda.pl/4583362200_1... Popatrz, czy da się złożyć i poskręcać. A jak nie, to wymiana.
Protokół diagnostyczny tych sterowników może być wspólny, ale mapy wtrysku i zapłonu już raczej nie... jeśli jest ten sam typ sterownika, to wystarczy go przeprogramować, ale chyba i tak prościej wymienić. Komputery wtryskowo-zapłonowe (przynajmniej z tego okresu) niczego nie "liczyły" pobierały tylko odpowiednie wartości z wprowadzonych do ich pamięci...
A opis złacza radia jest lub jakieś zdjęcie?co to za radio ? https://forum.opel24.com/topic/89208-cor... http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=6107
a gdzie masz podkładki ?
Jeśli chodzi o mocowanie to od omegi wiem że pasuje, astry również..
czujnik temperatury ma kolor zielony.Znajduje się pod vacu pompą i pompą wysokiego ciśnienia, z prawej strony sinika :-)
To poszukaj sobie o stawianiu świateł i zmierz wysokość. Na jakim ustawieniu były?
z zewnatrz rozni sie pompą cr i turbiną takze mozna zamieniac. wewnatrz to jedynie tloki maja dodatkowe kanaly olejowe w denku tloka ale to nie jest problem
Jakaś kalibracja wystarczy czy wymiana?
Jest szansa na regenerację / naprawę? Czy tylko wymiana?
Przerabiałem temat w merivie a - klimatronik co chwile się resetował i startował od nowa , pomogła wymiana i programowanie bcm ..........
Tego się nie rozbiera - obudowa uniemożliwia rozłożenie na części w warunkach domowych. Wymiana.
No to problem rozwiązany. zamykaj.
Zalecane momenty dokręcania, Y 17 DTL, Y 17 DT Pokrywy łożysk korbowodów do korbowodów 24 Nm + 100° + 15° 1) Głowica cylindrów do bloku cylindrów 39,2 Nm + 60° + 13° + 60°+ 13° 1) Pokrywa łożyska głównego wału korbowego do kadłuba silnika 88,2Nm 1 ) Użyć nowych nakrętek wzgl. śrub mocujących Dane tis..
rozcinaj, jak nie chce zejść
Żarówki R5, NIE polecam LEDów soczewkowych albo żarówki albo LED SMD. http://obrazki.elektroda.pl/1970789200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6282994400_1...
Napięcie dostają z K46.
Mozesz go wykrecic wsadzic czesc metalowa do wody i gotowac wode przy okolo 98 st powinien zewrzec obwod Dodano po 1 jezeli gwint spasuje i wtyczke przerobisz to mozesz zastosowac nawet i z poloneza
Dziekuję za stanowcze nakierowanie mnie na normalny sposób wymiany. Męczyłem się trochę, by ją wyjąć. To chyba jedyna żarówka mocowana na wcisk. Udało się. Pozdrawiam.
Wymiana wentylatora
A bez wiązki uruchomię? Jak masz kod 4 cyfrowy to tak.
http://obrazki.elektroda.net/83_12657572... Szukajcie, a znajdziecie ;) Pisałem, to zależy od Twoich chęci!!!
miałem to samo pomogła wymiana poduszki pod skrzynią biegów
Jeżeli X12XE to do wymiany przepływomierz, pięć i pół stówy ci z kieszeni wyjdzie.
no to działaj..
Można Dodano po 18 Oczywiście,taki ,od C14NZ
Niestety nie działa. Zachowuje się tak samo.
prosze bardzo: schemat oraz Google Twoim przyjacielem jest: [url=http://www.corsa-a.pl/forum/viewtop...
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
klucz 19 plastki , czujnik mocowany obok lapy sprrzegla wymiana 3.5 minuty:D
Stosować nową śrubę. https://obrazki.elektroda.pl/8976146100_...
Od 1 stycznia 2020 r. na właścicielu auta ciąży obowiązek zalegalizowania wymiany drogomierza. By tego dokonać, w ciągu 14 dni od wymiany licznika musi udać się samochodem do stacji kontroli pojazdów (koszt legalizacji wynosi 51 zł). Koniecznie by miał wówczas przy sobie dowód rejestracyjny i wypełnione oświadczenie o wymianie licznika kilometrów zawierające,...
Hej Witam Sorki, ja takze mam problem z wymiana żarowki w Corsa D, czy faktycznie po lewej stronie w zakolu jest ta klapka? i bedzie mozna wymienic żarowkę swiatła mijania? czy tez mysze sie gimnastykowac od silnika, czyli bezpieczniki i chyba spryskiwacz? jeszcze nie ogaldalem co sie dzieje ale po tym co tutaj czytam troche sie obawiam czy aby sobie...
wymiana uszczelki
Załóż Boscha uniwersalną.Nie opłaca sie dawać 100% więcej za wtyczkę.
Ciśnienia prawidłowe bo może ktoś zalał ceramizera\cerateca etc... tylko ze jak on tyle pali oliwy to silnik do remontu\wymiany, ja bym ten rozebrał pomierzył, porównał, ocenił jak na straty, wymiana na drugi 1.4-6
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Witam Filtr kabinowy masz pod wycieraczkami ,musisz sciągnąć wycieraczki,plastykową osłone pod nimi i mniej więcej na srodku jest filtr w takiej plastykowej puszcze .A co do szyby to jak otworzysz bagażnik to po lewej u góry masz taką osłonę gumową na przewody i często jest tak że w tym miejscu przewód od ogrzewania się tam przeciera .Pozdrawiam
Witam mam do wymiany sprężyny tylną w Corsie 3d 2001r 1.0 Posiadam od Corsy C 2001r. 1.2 i pytanie czy jest różnica pomiędzy tymi sprężynami wydaje mi się ze pojemność nie silnika ma znaczenia ale wole zadać wam pytanie , jestem początkującym w tej dziedzinie Z góry dziekuje za odpowiedzi
"wymiana"...
Kontrolka w liczniku jest jeśli jest abs, a że to dioda to się nie spali.
Wtryski robi się razem, ale jak masz Denso to wymiana.
Sprawdz przewod WN biegnacy z cewki do kopulki. Jak jest przebicie to iskra napewno nie dojdzie do swiec.
Ok dzięki
Witam, trzeba kupić po prostu nowy rozrusznik koszt z wymiana 500 zł.
wymiana żarówki migacza przedniego corsa e
Przede wszystki niech autor postu określi jaki silnik oraz jakim paliwem zasilanie. Ja miałem bardzo podobną sytuacje. Najpierw wymieniono świece, poźniej cewkę a na końcu wymiana listwy gazu. I problem znikł
Zastosuj takie śruby kołnierzowe, bez żadnych podkładek. https://obrazki.elektroda.pl/1882327600_...
Kolega sprawdzi to około 50 zł.
Poruszaj licznikiem czasem nie łaczy kość i nie odpali. Kontrolki wszystkie świecą?
witam, w samochodzie zostala wymieniona uszczelka pod glowica. samochod ma zinstalowana najprostsza instalacje gazowa. potej operacji wzroslo i to znacznie zuzycie gazu na pelnym baku moge robic ok 60 km mniej niz przed wymiana, przyczym przed wymiana zawsze robilem na pelnym baku taki sam dystans niewazne jakie warunki(+,- 5km). pytanie brzmi co moze...
Rozebrać , wyciągnąć wkładkę i usunąć uszkodzone zapadki , a następnie cieszyć się jego działaniem aż do następnej usterki.
Może napisz co to za silnik, i co to za przekaźnik przepustnicy, i od kiedy silniczki krokowe się psują że taka modna ich wymiana?
Zdjęcie pokazuje uszkodzenie samego wyświetlacza a nie taśmy. Wyświetlacz nie musi ulec uszkodzeniu od razu po naciśnięciu, mogło to nastąpić kilka lat wcześniej a dopiero teraz widać efekt rozwarstwienia (np. ujawniony na skutek mrozów). Jedyny sposób to wymiana wyświetlacza w tym przypadku.
Weź całą lampę cena będzie ta sama i lepsza wymiana .
Jak ja wymieniałem u siebie , to sprężyny włożyłem normalnie tak jak pasowały, nie zwracałem uwagi czy styka się z ogranicznikiem. Mocując amortyzator do zwrotnicy jest możliwość niewielkiego ruchu , co może mieć wpływ na geometrię , jak się montuje nowe lepiej ustawić ją.
Moim zdaniem powinno działać ok. Tam nie ma immobilisera, więc nie trzeba nic kodować. Bębenek na pewno wygląda na uszkodzony przy cofaniu. Czemu sam silnik się wieszał (nie spotkałem się z taką awarią, co nie oznacza, że nie występuje) - ciężko powiedzieć, ale też może być efekt krzywo poskładanego licznika. Jakby był problem z impulsatorem na skrzyni...
Tylko że tam nie ma przewodów WN. A ten sterownik taki mądry jest że odcina sterowanie wtryskiwaczem na "wypadajacym" cylindrze. EGR masz utknięty w otwarciu prawdopodobnie. Może pomóc jego oczyszczenie, wymiana nie konieczna. Ewentualnie zaślepić i zaemulować.
Tak. Wskazana to bardziej wtyczka od czujnika tem. paliwa.
płyn w zbiorniku przelewa się, ale gdy go dolałem nie chce zejść poziom cieczy w zbiorniku a dolałem tyle co mi go ubyło przez nagrzewnicę. Jak była stara nagrzewnica to leciało ciepłe powietrze. Dodano po 1 a jak ta nagrzewnicę odpowietrzyć??
Muszę szukać dedykowanego dla corsy czy są jakieś uniwersalne?
Przelutuj pamięć.
Tak. Sam zawór ma w sobie czujnik położenia.Jeśli jest elektrycznie uszkodzony to tylko wymiana.
Kupiłem samochód Corsa D 1.4 w benzynie. To autko nie ma przyspieszenia. Czy pomoże wymiana filtra powietrza?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Parapet cały do wyjęcia i zespół nagrzewnicy. Chyba ze Combo prawie takie same. https://dobrymechanik.pl/encyklopedia-na...
Jednak uszkodzona przepustnica. Zamontowałem używkę i wszystko gra. 200 zł + 150 wymiana.
kup sobie blokady i wtedy wszystko będzie proste.Bez nich nie dasz rady.
Niestety, masz wypalone styki przełącznika długie-mijania, najrozsądniejszym rozwiązaniem jest jego wymiana
No to jeździj. W czym problem, skoro spalanie nie wzrosło, a osiągi nie spadły? Obydwa błędy poruszane na forum - czyszczenie/wymiana EGR, kontrola połączeń wtryskiwacza. LPG jest?
Pomogła wymiana sterownika.
czy oszukam druga sonde jesli ogranicze przepływ spalin
Z tego co pomiętam musisz zdęmątować radio, aby dostać się do 2-ch śrubek od panelu nawiewu. Potem już z górki:D
Imobiliser możesz ominać, on blokuje ci tylko pompe paliwa i dlatego nie możesz zapalić silnika. Pozdrawiam
Witam Mam problem przy wymianie rozrusznika w opleku. Wymieniłem stary rozrusznik na nowy , podłączyłem kable do rozrusznika tak jak były ale przy próbie podłączenia minusowej klemy do akumulatora idą dość duże iskry. Co może być tego przyczyną ?
Które koła. Wszystkie czy tylko jakieś konkretne.
Witam mam Corse,która ma w w pół chowany dach,jakby to powiedzieć wiekszy szyberdach.Jest taki problem ze dach troche przecieka.chciałbym wstawić zamaiast tej tandety cały dach,lub wmontować w miejsce daszku dlache i siknąć na kolotr auta tak zeby wyglądało to jak typowa Corsa.Oczywiscie nie bede tego robił tylko blacharz i lakiernik.Co myślicie na...
Witam, dzięki Panowie za wszelkie podpowiedzi... Chyba się przydały, bo już była planowana wymiana silnika. A wystarczyło pompę wymienić😉
Uszkodzony czujnik. Wymiana na nowy i auto odpaliło
przepływomierze w oplach to przeważnie dwie płytki przewodzące,które się nagrzewają a powietrze które przepływa przez nie schładza te płytki. jeśli są rozerwane to nic nie zrobisz, ale jeśli naderwane to można pokombinować. Ale przeważnie tyko wymiana ratuje. pozdrawiam
U mnie pomogła wymiana komputera.
Rozwiązanie problemu: panewki dolne nie trzymały nominału - remont dołu silnika. Znalazłem identyczny przypadek z identycznymi objawami, a więc nie jest to odosobniony przypadek w corsach 1.0, objawy początkowo jak u mnie - przerodziło się to z czasem w klekotanie panewek (gość tak jeździł ok. roku, aż panewka zaczęła być słyszalna). Wymiana panewek...
Jeśli podepnie się pod akumulator dodatkowe zasilanie auto zapala. Sprawdzić wpierw dokładnie aku,bo miałem identyczny przypadek w takiej corsie.(wymiana akumulatora pomogła) Bo jeśli dokonacie wymiany ECU a usterka zostanie to będzie ogromne zdziwienie. Jeśli zaś faktycznie to uszkodzone ECU to tylko wymiana. Pozdr.
Czy po wstawieniu bezpiecznika wszystko wraca do normy?(bez radia)
Wymiana termostatu i wszystko wróciło do normy.
Nic nie da czyszczenie nagrzewnicy z osadu w starych oplach. Bo jest to swego rodzaju osadnik wszystkich syfów i kamienia. Jeśli chcesz ciepło to tylko wymiana.
corsa wymiana corsa wymiana żarówka corsa corsa wymiana żarówki corsa
prostownik wartość średnia gopro sterowanie warystor pralka
metal detector schematic metal detector schematic
Klawiatura: jak wpisać ukośnik / na PC, Mac, QWERTY, QWERTZ, AZERTY Zipp YM50-9 – jaka cewka zapłonowa 139FMB/139QMB? Wilmat, Naraku, NGK, Motoforce