Wymiana czujnika temperatury + termostat
Wystarczy wymienić i ewentualnie poprawić konfigurację (obecność radia, sterowania radiem, czujnika temperatury, itp.)
'"Uwaga: jeśli po zamontowaniu czujnik wskazuje znacznie zawyżoną temperaturę (50-60st.C) to znaczy że potrzebujesz czujnika typu NTC 10kOhm" Kup w sklepie elektronicznym termistor 10K, kosztuje grosze i sprawdź jak będzie wskazywać
Szczerze mówiąc nie jest to dużo ani mało. Pamiętaj że mamy zimę i jeżeli jest to jazda po mieście z niedogrzanym silnikiem to nie ma co się spodziewać niskiego zużycia paliwa . Moja propozycja to zatankuj go do pełna przejedź się na trasie i wtedy sprawdź spalanie. Wymiana na oślep elementów nic nie pomoże.
Najpierw to porządna diagnostyka i podgląd wartości rzeczywistych a nie wymiana części bo ktoś tak powiedział. Zobacz wymieniłeś już kilka rzeczy i nic nie pomogło, dlatego bezsensowna jest dalsza wymiana bez znalezienia konkretnej usterki.
Mam identyczny problem, możesz powiedzieć coś więcej odnośnie rozwiązania? Wymiana czujnika temperatury cieczy pomogła, a co z tym od temperatury powietrza?
Komputer podłącz tak na poczatek
Problem z temperaturą zewnętrzną to pewnie problem z BSI bo robiłem już taką usterkę w tym modelu. Było na tyle zielono w BSI że została tylko wymiana. Oczywiście do sprawdzenia jeszcze wiązka.
Jak chłodnica robi się ciepła jak pisałem ,to na bank termostat do wymiany.Jest uchylony i nie ma co go sprawdzać w jakiej temperaturze się otwiera.
Witam Wymiana termostatu razem z czujnikiem rozwiązało problem. pozdrawiam
Parametry? Skoro nie ma "ssania" to coś źle widzi, źle dawkuje itp. Wymiana na pałę to kiepski pomysł.
Zasniedziałe styki w czujniku temperatury i wentylatorze ,dobrze oczyscić :idea:,lub wymiana :idea:
W 2,0HDi to typowa usterka - chwilowe uszkodzenia czujnika. W 95% przypadkow wymiana czujnika usuwa radykalnie problem. Pozdrawiam
Wymieniłem świece zapłonowe Wymieniłem cewkę zapłonową. Czyli może być walnięty czujnik położenia przepustnicy. Zamówiłem nowy, na tygodniu go wymienię Dzisiaj byłem na diagnostyce komputerowej. Problemem okazał się czujnik temperatury silnika Niech to będzie przestroga dla wszystkich domorosłych naprawiaczy ! [/quote]
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
Jutro sprawdzę temperaturę węży po odpaleniu. Obawiałem się że to termostat, a jak zaznaczyłem wymiana wraz z częściami kosztowała w ubiegłym roku ponad 700zł :(
Proszę Was o pomoc, nie wiem co mam robić a każdy chce mnie skroić, proponują regeneracje wtrysków za nie małe $$$ ja uważam, że to nie wtryski... Kupiłeś ulepa to teraz trzeba zapłacić aby doprowadzić auto do ładu. Ja nie widzę tutaj problemu, zlecasz diagnozę, mechanik twierdzi że wtryski, więc niech regeneruje, jeśli dymienie nie ustanie, nie płacisz...
Wychodzi na to, że problem stanowił czujnik temperatury w głowicy silnika. Po przeczyszczeniu styków, samochód pali poprawnie. Być może konieczna będzie wymiana. Pozdrawiam
Tylko map sensor mierzy podciśnienie w układzie dolotowym. To nie jest czujnik temperatury. To ze sobą współgra jak z sondą lambda. Ale wypięcie czujnika temperatury nie powinno wywoływać błędu Map sensora. Znam przypadek chwilowej usterki Map sensora, ale komputer wywalał wtedy błędy o spalaniu stukowym. Ale po wyjęciu wtyczki z map sensora temperatura...
Zgadza się TU1 44kW jest na mono wtrysku. Gaźnik z wtryskiem. Oznaczenie silnika to TU1M gdzie M oznacza mono wtrysk. Wtrysk zawieszony pionowa nad przepustnicą. Tak jak już ktoś wspomniał , sprawdził bym czujnik temperatury cieczy chłodzącej oraz map.
Nie mam schematów do tego autka, ale u mnie w Cytrynie z silnikiem NFU czujnik temperatury idzie do ECU a nie BSM, przedzwonienie 2 przewodów czy podstawienie chwilowo nowych na pewno jest tańsze niż wymiana któregokolwiek z modułów.
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
Witam, chcę wymienić wyświetlacz z zwykłego zegarka na wyświetlacz z parametrami spalania temperaturą itp. Mam jedna dylemat wtyczka mojego wyświetlacza wygląda jak poniżej http://obrazki.elektroda.pl/4651633900_1... i chyba raczej zbytnio nie będzie pasowała do wyświetlacza typu B http://obrazki.elektroda.pl/2533953400_1...
Witam. Kawał dobrej roboty. Bez tego artykułu pewnie bał bym się tam zaglądać. Ale do rzeczy. Pacjent Citroen C4. Od 2 miesięcy P20E8. Dzisiaj zrzuciłem zbiornik: - płytka jak nowa - zawór jak nowy - działa już od 4V - silnik jak wyżej - grzałki wszystkie wyglądają na sprawne - opory od 1.3ohm (podgrzewacz zbiornika) do 50ohm najmniejsze obwody tj....
Peugeot Expert 2.0 HDI 136KM RHR VIN VF3XDRHRHAZ022631. Pojawił się błąd P0098 (Sygnał temperatury powietrza dolotowego (kolektor dolotowy) zwarcie do bieguna dodatniego lub przerwa w obwodzie.), czujnik wymieniony już 2 razy (Hella i Delphin) na każdym daje błąd, wymienione BSM (ale to przez inną awarię, błąd pojawił się wcześniej). Błąd pojawił się...
84438251 Dodano po 5 Mam w tym aucie jeszcze taki problem ,że raz działa raz nie działa załączanie czujników parkowania oraz w zimne dni nie działa wspomaganie a jak się przejedzie bo dziurach i temperatura jest powyżej 15 stopni to się włącza..to wspomaganie. Objaw też jest w światłach mijania tzn. po wyłączeniu i włączeniu jest parę sekund zanim się...
Optymalna temperatura 90*C +- 5% W/g instrukcji? W większość współczesnych samochodów jest wyżej - od dobrych 50 lat stosuje się zamknięte układy chłodnicze które przy 100 stopniach jeszcze sie nie gotują. Termostat wymieniony Korek wymienić i sprawdzić efekt. po odpięciu czujnika temperatury płynu zielony w obudowie termostatu wentylator startuje...
witam,proponuję wymienić przepływomierz powietrza ponieważ praktycznie jego uszkodzenie nie jest sygnalizowane kontrolką silnika i wymiana tylko na nowy i najlepiej oryginał,co do filtra to raczej odpada ponieważ byłby jakiś błąd z nadzorem niskiego ciśnienia paliwa.
Witam . Problem rozwiązany pomogła wymiana całej pompy Abs i uszkodzony był sterownik pompy i czujnik cisnienia który jest w środku. Po wymianie został blad ESP musiałem podpiąć pod komputer i skalibrować czujnik przyspieszenia wzdłużnego teraz wszystko ok dziękuję wszystkim za pomoc i zamykam temat
Ten czyjnik jest na powrocie paliwa z pompy i wtryskiwaczy, ja zamontowałem od peugeota i działa bez problemu.
Problem znowu się pojawił. Kupiłem nowy czujnik na gruszkę turbo, a po demontażu okazało się, że blacha trochę podrdzewiała i oring, który uszczelnia gruszkę od strony czujnika, był przez tę korozję nieszczelny w 100%. Wyczyściłem i pomalowałem farbą w sprayu odporną na temperaturę. Czujnik został na zapas, bo jest prawdopodobnie dobry. Problem rozwiązany....
Witam, Peugeot 207 CC 1.6 VTi 120 KM na Diagboxie pokazuje błąd P11AA (sygnał czujnika w rurze dolotowej). W momencie pojawienia się błędu włącza się wentylator na maxa i zbija temperaturę do 70 stopni. Poza tym auto nie ma żadnych objawów błędu, brak checka, jeździ normalnie, ma moc. Po podpięciu komputera, zanim pojawi się błąd, pokazuje ciśnienie...
Witam wszystkich mechaników. Przeglądałem już forum i nie znalazłem podobnego problemu nigdzie. Jestem posiadaczem Fiata Qubo z silnikiem 1.4 Benzyna\Gaz. Silnik jest konstrukcji Peugeot/Citroen TU3JP o mocy 73 km (Fiat Qubo to bliźniacza konstrukcja z Citroen-Nemo i Peugeot Bipper), Auto ma założoną instalacje gazową firmy STAG GoFAST która ma przejechane...
najlepiej jak jeszcze raz podlaczysz sie pod komputer oczywiscie kiedy sa upalne dni , nalezy sprawdzic w podgladzie wartosci jaka temperature pokazuje czujnik , mysle ze bedzie odchylka , jesli tak to silnik bedzie chodzil na wzbogaconej dawce co daje niestabilne obroty biegu jalowego . nastepnie juz tylko wymiana .mozesz tez zmierzyc napiecie na czujniku...
Jeśli jest sprawny, ale zdarza się niestety, że po rozgrzaniu auta wentylator chodzi jak chce, wystarczy jakieś mikro pęknięcie na czujniku i po nagrzaniu chodzi w cały świat.
Te komunikaty mogą odnosić się do kilku problemów Cewka i świece owszem w przypadku trzęsawki. Jeżeli wymiana cewki nie przyniosła rezultatu mechanik powinien zamontować z powrotem Twoją przynajmniej wg mnie, bez ponoszenia przez Twoją osobę kosztów. Nie sztuką jest wymienić pół auta. Do sprawdzenia świece, katalizator i druga sonda, nie wiem jak to...
Peugeot 306 2001 rok 2,0 HDI, Problem z rozruchem podczas niskich temperatur - miernik masy powietrza dwu obwodowy (tzw. przepływomierz) przepalony jeden "gorący drut" komputer nie pokazywał żadnej usterki z tym związanej. Wymiana na używany. Dalej - komputer (tester tech) wyświetlił usterkę - czujnik temperatury paliwa - po pomiarach okazało się, że...
Witam posiadam Peugeot 106 I (1A, 1C) (1991.08 - 1996.04) 1.4 75KM żeby wyeliminować problemy zrobiłem już wymianę oleju i filtrów następnie czytałem błędy, pokazało mi : 1.Czujnik temperatury powietrza dolotowego 2.Sonda lambda 3.Czujnik położenia przepustnicy Następnie pomyślałem o dokładnym poprawieniu po dokręcaniu i po przeczyszczaniu obudowy filtra...
Witam. Do serwisu raczej nie pojadę ponieważ nadal nie mogę odpalić auta. Rozrządu nie ruszyłem, odpaliłem po trzech dniach i już silnik zle pracował. jutro mam zamiar sprawdzić czy nie przeskoczył o kilka ząbków. Świece były sprawdzane jest mocna iskra. Może napisze co udało mi się zrobić. - wymiana czujnika położenia wału, - kontrola wszystkich wtyczek,...
Nie mogę załączyć klimatyzacji z kabiny kierowcy nie wiem co jest już tyle sie nakombinowalem z czujnikami temperatur wymiana panelu sterującego ze po prostu chce by to ustrojstwo działało nawet poprzez dodatkowy przycisk w kabinie tylko tyle chce. Po prostu chciałbym to zrobić jak najszybciej i najprościej bo mam już dość mechaników u których bylem...
Witam! Odświeżam temat, gdyż ciągle walczę z moim peugeotem i nie dam za wygraną i nie oddam go do warsztatu. Auto grzało się, gdyż wtyczka czujnika temperatury cieczy chłodzącej była wypięta, nawet nie wiem dlaczego. Natomiast jeśli chodzi o falowanie obrotów to zostało zrobione: -silnik krokowy wymiana -sonda lambda wymiana -przepustnica gruntowne...
Czujnik temp zewn jest dobry bo na desce pokazuje poprawną temperaturę na zewnątrz, co do środka to nie mam odczytu na desce. Chociaż myślałem aby odrzucić obydwa czujnik od podejrzeń, gdyż klime mam włączoną na manualu, nie na auto. Co do pozostałych rzeczy. Czy podpinając komputer będę wstanie zrobić odczyt? Jak tak to jakim programem? Pozdrawiam....
Trza podpiąć daignoze i zobaczyć, może czujnik pokazuje za dużą temperaturę, może ciśnienie w klimie za duże lub czujnik kłamie. A coś mi się kojarzy że to był standardowy problem tych peżotów. Nie pamiętam tylko jakie było remedium, czy czasem nie było akcji serwisowej z wymiana softu w sterowniku na to ? EDIT: o, znalazłem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Nawet jeśli temat poleci do kosza, to i tak podam rozwiązanie, ponieważ pojazd przewaletował rok w stodole, a nikt nie pokwapił się cokolwiek odpowiedzieć. Pomimo paru odwiedziń różnych "zawodowców" udowadniających wszem i wobec: wymianę pompy, czyszczenie krokowca, wymianę czujnika temperatury, sondy lambda, akumulatora, świec, kabli, przewodów ciśnieniowych...
Dzień dobry wszystkim. Piszę o dwóch problemach, które zaczęły się kilka lat temu i sprowadzały się do trudności lub nawet niemożności uruchomienia silnika w temperaturach poniżej -10 stopni (na zimnym silniku), oraz o nagłym wyłączaniu się silnika (na biegu i na jałowym) w temperaturach powyżej 25-30 stopni (pojawiał się komuniakt STOP). Moje śledztwo...
Witam Jeśli z kompresja na zimnym silniku jest wszystko ok a podczas pracy nie słychać popychaczy. Sprawdził bym czujnik temperatury silnika ten zielony i sonda lambda może być uszkodzona. Przed wymiano poszczególnych elementów, lepiej udać sie na komputer by sprawdzili co tak naprawdę boli silnik. Gdy sterownik dostane blednę dane może nieźle zamieszczać...
Witam. Posiadam samochód Peugeot 308 1,6 VTI 120KM rok 2008. Poszukuję porady znalezienia przyczyny poniższych objawów. Po odpaleniu samochodu (zauważalne na zimnym silniku szczególnie w temperaturach na zewnątrz bliskim 0°C. Samochód rozpoczynając pracę na obrotach ok 1000RPM 1) Pojawia się lekkie falowanie obrotów. Dziś był to jednorazowy skok o 100RPM...
Witam, Mam problem ze swoim peugeotem od ok 2 lat. Odwiedziłem dziesiątki warsztatów, niestety żaden nie potrafi zdiagnozować usterki. Problem: Samochód dławi/dusi się podczas jazdy ostatnio gdy dojdzie temperatura silnika do 70oC i przy 90oC. Duszenie trwa chwilę włącza się wtedy pomarańczowa kontrolka silnika. Często dusi się przy redukcji biegu (np....
Ja cię rozumiem,postaw się w mojej sytuacji,pracuję sam na rodzinę,żonę i dziecko. Jak kupiłem auto,muślałem że jest wszystko wporzątku.Po 600 km zaczełu się dziać dziwne rzeczy,atypolution faulet,tryp awaryjny [2800 obr].Pojechałem do servisów aż 3 servisów. Wynik tych servisów był taki. 1.Wymiana filtra cząsteczek stałych 3,400 zł. 2.Wymiana i udrorznienie...
Witam, Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w ustaleniu problemu. Dłuższy opis: Dwa tygodnie temu kupiłem Peugeota Boxera 3.0 na miejscu po pobieżnych oględzinach samochód wyglądał w porządku, świeciła się kontrolka check engine, ale po mieście jeździł ok. Podczas powrotu, na trasie, samochód miał problem, żeby wejść na więcej niż 3100 obr, a więc prawdopodobnie...
Witam Z góry chciałbym podziękować za odpowiedzi zwłaszcza zeimp oraz malina242 dyskusja którą nawiązaliście trochę nie ma za bardzo większego sensu przede wszystkim zeimp rozumiem jesteś pewien swoich racji tak jak i malina242 wiec jak pozwolicie rozwieje wszystkie wątpliwości. Ten konkretny samochód nie posiada czujnika włączającego wiatrak w chłodnicy...
Hmmm, proste i logiczne, lubię takie rozwiązania. Od dłuższego czasu borykam się z podobnym problemem, właśnie sprawdzam czy to to. Instalację gazową opróżniłem zakręcając gaz na butli i wypalając to co w niej zostało. Potem jeszcze 3 razy przejście z benzyny na gaz na wysokich obrotach przy otwartej przepustnicy. Powinno być pusto....., a jak nie trzyma...
Witam mam problem z autem Peugeot 207 1.4 vti 2009r 160k/km. Problemy pojawiły się jakiś czas temu były to falujące obroty po odpaleniu po pewnym czasie okazało się że padła cewka została wymieniona. Falujące obroty pojawiły się następnego dnia występowały losowo nie zależnie od temperatury. Później padł termostat i czujnik temperatury. W między czasie...
rzecz wtym że najprawdopodobniej wszyskie podzespoły są ok były podmieniane (pedał czujniok temp.) Auto dalej szaleje Witam, Wymiana czesci na hybil-trafil swiadczy o tym, ze masz za duzo pieniedzy a za malo wiedzy. Na testerze wyświetla dwa błędy pedału gazu , przepływka, czujnik temperatury, oraz (zasilanie czujników zwarcie do masy). Wyciagnij wnioski...
Hejka. Chcialbym troszke odswiezyc temat, poniewaz nadal mam maly problem ze swoja 307. Tak jak wspominalem, na serwisie mialem wyczyszczony caly uklad wraz z wymiana EGR, ale nadal przy porannym rozruchu pusci malego dymka i lekko wachluja obroty. Przy rozgrzanym silniku kiedy troszke pogazuje na postoju to strasznie kopci na czarno i wrecz pluje sadza...
Ponowna wiza u panów serwisantów... Heh... Serwisant uparcie twierdził, że obroty są jak najbardziej prawidłowe...! Poddałem się, kazałem poprawić skok sprzęgła jak podają w dokumentacji, a nie jak mu się wydaje, no i... pojechałem... ...do drugiego serwisu zajmującego się typowo elektroniką samochodową. Po pomiarach wyszło że: - regulator niskich obrotów...
Do grala1 i Johnny833, witam panów ponownie z góry BARDZO DZIĘKUJĘ za wskazówki, ale może opiszę swój problem od początku: Mój 1.6 HDI puszcza dużą siwą chmurę gryzącego dymu i trzęsie silnikiem przy porannym rozruchu. Po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy, silnik się stabilizuje i nie dymi. Ale check engine się świecił. Po sprawdzeniu błędów...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Autko trafiło do mnie z błędem w postaci kontrolki na desce oraz komunikatem o uszkodzeniu systemu oczyszczania spalin . Po podpięciu komputera błąd o niskim ciśnieniu na szynie . Decyzja wymiana regulatora ciśnienia . Zakup całej pompy z regulatorem i czujnikiem temperatury . Po wymianie autko zapal z wielkim bólem i chodzi dobrze Po kilku min gaszę...
Witam. Nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy. Mój samochód to Peugeot 306 XR 1996, 1.4 75KM (gaźnik, monowtrysk). Otóż mam następujący problem z moim peugeocikiem. Jak w temacie samochód pali ok 12,5l/100km mój tryb jazdy to przeważnie krótkie odcinki więc silnik nie zdąży się rozgrzać mimo to uważam że spalanie i tak jest za duże. Dodatkowo...
Witajcie. Pomagam naprawić sąsiada samochód (jak w tytule), jednak borykamy się z problemem i próbujemy to zrozumieć, by naprawić. Samochód po wielu przejściach i nie znamy jego historii, przebieg około 700tyś. Silnik łapie błąd P0481 i przechodzi w tryb awaryjny (nie pozwala na osiągnięcie pełnej mocy). Samochód zakupiony z uszkodzonym silnikiem -...
Dzień dobry. Proszę o pomoc, bo problem trwa już za długo. Sprawa wygląda tak. Peugeot 207 SW AKT 1.4 benzyna 16V VTI 70 kW. Kupiony w kwietniu br. Ma wgniecione oba progi zaraz pod przednimi drzwiami (jakby zjechał mocno z krawężnika, lub najechał na coś i się zawiesił. Spalanie średnio 7,5/100km Z historii w fv poprzedniego właściciela sprowadzony...
Wydaje mi się, że to jest u Ciebie jak i u mnie czujnik temperatury, źle rozpoznaje temperaturę.. złą dawkę paliwa podaje.. niebawem zabiorę się za wymianę tego czujnika tylko muszę mieć trochę czasu bo ciągle zalatany :)
P206XS/1.6L/TU5JP-MCU->MP7.2 BOSCH/1998/8V/LPG-> BingoS średnie spalanie LPG -> 10L/100km Ponieważ jeżdżę na LPG już 20 lat to podam kilka uwag: 1. Można stosować instalkę II generacji w P206 i jestem tego żywym przykładem...i jakoś nie zaliczyłem strzału w kolektor -> nigdy !!! ...auto ma 9 lat i reguluję sam śrubą na parowniku co jakiś czas i ustawiam...
Wybaczcie długość opisu ale nie wykluczone, że jakiś detal z niego może mieć znaczenie. To już się chyba stało tradycją (od jakiś 3-4) lat, że mam problem z rozruchem przy niskich temperaturach, na początku sadziłem, ze to problem świecy żarowych (raz udało mi się go dość łatwo odpalić dmuchając gorącym powietrzem we wlot do filtra pow.), wymieniłem...
Panowie, to o czym pisze autor nie jest kwestią odpowietrzania. Autor opisuje prawidłowe działanie termostatu uważając je za wadliwe. Czy otworek jest czy nie ma, układ trzeba odpowietrzyć. I jeżeli jest odpowietrzony to BĘDZIE MIAŁ skoki temperatury o których piszę. Kto nie obserwował na wykresie temperatury cieczy chłodzącej przez OBD nie będzie z...
Mechanik wymienił wszystkie cztery wtryski na inne używane i zauważyłem że z pod jednego wtrysku delikatnie ucieka powietrze bo był oblany ropą i robiły się pęcherzyki powietrza . Czy to może być powodem falowania silnika co jakis czas? Czy zrobiono coś w powyższej sprawie? Jeżeli masz jakieś przedmuchy na wtryskiwaczach, nadto wymieniono wszystkie...
(at)ElektrodaBot Ok, dzięki za pomoc! Mogę znaleźć arkusz danych dla HUF75344G3 tutaj . Rozlutowałem go i przetestowałem za pomocą dobrze znanego, otwartego "testera tranzystorów" i pokazuje on, co następuje: https://obrazki.elektroda.pl/2797564200_... Identyfikuje go jako BJT, chociaż z poprzednich informacji jest prawie pewne, że to MOSFET......
Witajcie, jest pewien problem. Mój Peugeot ma problem z odpalaniem zimą. Wymienione zostały świece żarowe, przekaźnik, czujnik temperatury, akumulator. Jednak problem dalej nie zniknął. Jak świece żarowe nie grzały przed wymianą tych elementów, tak nie grzeją obecnie. Ktoś podpowie co może być przyczyną ? Gdy jest ciepły, auto pali na dotyk. Pozdrawiam
Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę i przeróbkę silnika w skuterze Peugeot Speedfight 2 AC chłodzonego wodą na wersję LC chłodzoną cieczą. Kupiłem cylinder i tłok oraz głowice Firmy PowerForce 70ccm. Chłodnicę, pompę, termostat, czujnik temperatury oraz wskaźnik temperatury. Gaźnik oryginalny GURTNER FRANCE na gaźniku pisze 12/12 a na wyjściu...
witam mam bardzo wilki problem z elektryką w peugeocie 206. wczoraj wpadłem na pomysł że zmienię żarówki w zegarach na białe diody ,zmieniłem efekt co prawda nie zachwycił mnie w 100% ale ok niech będzie. dziś wsiadłem do samochodu pojechałem do sklepu wracając zapaliła mi się dioda że silnik się przegrzewa zatrzymywałem się 2 razy nie włącza się wentylator...
czujnika temperatury peugeot wymiana czujnika temperatury czujnika temperatury otoczenia peugeot
gorenje bezpiecznik przelotowy otwór podświetlenie vestel 17ips71
Fiat Ducato 1999 - Problem z kontrolką CODE po wymianie akumulatora Rozłączenie kostki reflektora w Peugeot - jak to zrobić?